Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.12.2018 în toate secţiunile
-
@cogdao - mersi frumos. Da, imi place platforma si o consider una foarte reusita care a imbatranit frumos. Este intr-adevar al 3lea C6, RS6 V10, Allroad 3.0d si acum Avant 3.0tfsi, altceva nu mai am ce sa mai incerc asa ca dupa aceasta probabil ca se incheie era C6 si la mine :). @msclemike - pe 20 nu voi merge, in primul rand pentru ca am deja setul pe 19 luat si apoi pentru ca totusi vreau sa merg cat de cat relaxat pe drumurile noastre. Restul da, le voi face. In prima faza vreau sa arate cam ca in poza de jos. @V A L I - mersi frumos. De consum eram de la bun inceput constient ca va fi mai mare, imi bugetasem un min. 8-9 extra urban si un 15-16 in oras. Experienta cu Autohus a fost in final ok. Initial am dat un mail la care am primit un raspuns sec de dealer, general, mi-au trimis PDF cu inspectia DEKRA, conditiile lor generale, etc...inca nu eram hotarat, si am revenit dupa cateva zile cu alte intrebari la care nu am mai primit niciun raspuns. Dupa alte cateva zile, cand deja ma hotarasem sa o iau am sunat si am dat de un tip foarte ok cu care am putut discuta si mi-a raspuns la intrebari pe indelete asa ca in ziua aceea i-am si achitat depozitul. Ceea ce nu a fost chiar ok, a fost faptul ca emiterea numerelor de zoll a durat cca 3ore, nu ca ar fi durat mult la Zullasung unde treaba merge repede, nu ca la noi, dar a trebuit sa asteptam dupa cel ce se ocupa de treaba asta, apoi sa mergem undeva la 25km de parc, sa ne intoarcem samd....dar overall le-as da nota 8.5 din 10. Masinile care erau pentru livrare fusesera scoase in afara parcului, unde aveau ei o zona de livrare gen, am putut sa o plimb pe acolo, sa fac diagnoza, fara sa ma asiste nimeni de la ei. Bine, prima data am intocmit actele si am platit, apoi mi-au dat toate actele si cheile si mi-au zis sa astept sa mergem la Zullasung, neavand ce face am iesit si am stat la masina pana a venit omul. Dar as lua o masina din nou de la ei, sunt transparenti si poti, contra costa, beneficia si de garantie timp de 12 luni pentru 500Eur, care, conform lor, se onoreaza si in RO daca este cazul. Masina era foarte curata la interior si fusese pregatita pentru livrare. Ei nu iti dau si gumele de iarna, chiar daca au luat-o cu ele, nu ti le dau la pachet ci contra cost, asta e bit of a bummer, dar stiam de la inceput si setul de pe masina(in pozele de mai sus) l-am luat de pe ebay la un mega pret, am castigat licitatia la 128Eur si erau langa varul meu si s-a dus el sa mi le colecteze.6 points
-
Pai am doua variante acum... Prima ar fi sa explic ca la masinile electrice incarcare se poate face in doua moduri. Unul pe curent alternativ, AC, si unul pe curent continuu, DC. Pe AC mai toata Europa foloseste standardul Typ2 si China foloseste mai mult Typ1, ca sa nu intram in discutii prea avansate putem sa ne rezumam la “difera mufa de incarcare” ? Majoritatea statiilor AC sunt de 22kWh desi exista unele si mai mici, 7-11kWh, si cateva mai mari, 43kWh. AC este considerata incarcarea normala si viteza de incarcare difera in functie de cat poate masina sa primeasca. e-Up!-ul are charger de 3,6kWh, e-Golf-ul are 7,2 sau 7,4kWh(nu mai stiu exact), Zoe parca are 22kWh (s-ar putea sa ma insel aici), i3-ul parca avea de 11kWh etc. DC este folosit pentru fast-charge si are 3 mari standarde: CCS, folosit de producatorii din Europa, CHAdeMO, folosit in Asia, si Supercharger-ul Tesla, care e al lor. Majoritatea statiilor sunt de 50kWh desi incep sa apara si mai mari, 100-150 kWh etc. Supercharger-ul de la Tesla are 120-130kWh, parca. Majoritatea modelelor “vechi” pot incarca maxim doar cu 50kWh, indiferent de cat poate statia, dar modelele noi, mai ales cele cu baterii mari, incep sa apara cu chargere care pot incarca si 100kWh, si pe viitor mai mult, daca statia poate duce. Intre aceste standarde nu prea exista adaptoare, una dintre exceptii fiind acest adaptor Tesla-CHAdeMO care e un optional de cateva sute de dolari, logic. A doua varianta pe care o am e sa zic ”Lasa asa, nu-ti bate capul, ca mai dureaza cativa ani pana cand o sa ne intereseze pe toti chestiile astea ?”4 points
-
mersi @mihai.onu94. Asa este si imi place, cred ca 95% o cred 2.0tdi :). Cutia este 6hp, cu convertizor, ar fi fost intr-adevar frumos sa fie S-tronic dar pe C6 nu s-a pus. Pot sa spun ca inca nu am ajuns sa vad consum de o singura cifra in bord, sunt sigur ca se poate dar deocamdata si entuziasmul isi spune cuvantul, drumul inapoi din DE a marcat un consum de 12%, insa a si vazut ritmuri mult mai sustinute decat faceam cu cealalta pur si simplu pentru ca e addictive sa auzi motorul si evacurea(chiar si asa stock) dar imi era atat de dor de un motor pe benzina potent. Sunt exact ca fiul meu care de Mos Nicolae a primit masinuta pe care si-o dorea de atata vreme si de 2 zile e cu ea peste tot, la gradinita, in pat, pe afara, e de nedizlipit de ea, asa si eu cu jucaria mea :).3 points
-
A trecut deja un an si ceva (August 2017) de cand am intrat pe poarta unei anumite reprezentante si am plecat de acolo cu "dansa". Madame Jetta. Intre timp, am incaltat-o pentru sezonul rece cu niste Nokianuri WR D4 plus un set de jante de aliaj in 5 spite, am activat cu VCDS cam tot ce am gasit pe acolo (Staging, XDS, TPMS via ABS, Blocare usi peste 15km/h, DRL via Lumini de ceata si becuri suplimentare, Brake Disk Wipers, etc), i-am aduagat butonul de TPMS in torpedo si cel de ESP OFF pe consola, i-am pus Door Warning Lights si urmeaza: - Cruise Control - RLS+Oglinda electrocromata (odata cu parbrizul pe care l-am crapat - nu stiu cum) - Puddle Lights in oglinzi - Upgrade la sistemul multimedia - nu m-am decis inca ce pun in locul RCD 310 actual - Volan piele + comenzi - un proiect mai de anvergura: incalzire in scaune fata - senzori de parcare fata - spate + Reverse camera - si lista poate continua - o sa vad ce imi mai face cu ochiul O sa incerc sa actulizez acest topic de fiecare data cand fac cate ceva la ea.2 points
-
Salut vwForum! Dupa 5 ani de posesor al unei masini dacia logan mi-am achizitionat masina ce mi-o doream de foarte mult timp. Am plecat de la un logan 1.4 mpi catre un mk5 1.4 fsi 90cp. Cand am achizitionat-o, masinuta avea 171.000 Km iar anul de fabricatie 2005. Overall sunt multumit de ea insa ca aproape orice masina second hand necesita niste investitii, in cazul meu, aparent unele putin mai mari decat mi-am imaginat. Pragurile aveau ceva rugina si recent am bagat-o in service pentru schimbarea acestora cu unele noi(poze jos). Urmeaza schimbarea catalizatoarelor deoarece acestea la prima vedere par ca au fost eliminate (se vad urmele de sudura si cum au fost decupate) + check engine cu erorile de NOx aferente. Au trecut cateva luni de la achizitionarea masinii si iarna si-a intrat in "acte" si am mai gasit inca un defect si anume probleme cu incalzirea. Ah da, pretul masinii a fost 2650 euro (inmatriculata pe ro). Investitii normale: - Schimbul de ulei + filtre + manopera: 300 lei - Anvelope de iarna + montaj: 750 lei. Investitii pe partea tehnica/estetica pana in momentul de fata: - Praguri de tabla: 450 lei(poza jos) + Costul reparatiei(inclusiv vopseaua): 600 lei = Total 1050. Inca astept rezultatul final(voi reveni cu poze). Investii viitoare: - De schimbat ambele catalizatoare cu unele noi. - Din ce am inteles problema mea cu incalzirea sa fie datorata de motorasele/clapetele din bord sau caloriferul. (Habar n-am de costuri). - Un sistem de sonorizare mai bun deoarece cel existent pe masina stock este jalnic. Voi incerca sa pastrez acest topic ca si topic de referinta cu viitoarele imbunatatiri sau reparatii la masinuta cu imagini, piese + costuri etc pentru viitorii/existentii posesori ai acest ui model. Daca am incalcat vreo regula a forumului va rog sa ma scuzati! P.S Bine v-am gasit!2 points
-
Da, trebuie sa o urmaresti. Eu am tsi, si prima generatie se incalzeste mai greu. Am pus si eu ceva homemade pe jumatatea verticala a radiatorului si la drum intins chiar la minus 5 grade imi depasea apa 90 de grade. l-am dat jos, ca altadata poate nu il urmaresc sau altceva. Cred ca ar trebui sa te limitezi la una din doua solutii, sau la drum lung sa dai obligat una jos. Cred ca e mai sfant.2 points
-
Frumos DIY. DAr eu as mai aduce urmatoarele observatii: - este bine sa se schimbe garniturile de etansare sa nu avem surpriza ca la montarea caloriferului sa avem scurgeri in habitaclu. - ca sa nu golim instalatia se pot folosi 2 cleme de strangere (clamp hose) pe furtunele ce intra in habitaclu, in compartimentul motor. - la desfacerea caloriferului oricum o sa curga antigel in habitaclu si este bine sa se aseze o folie sau un sac pe podea si sa avem la indemana niste carpe sau servetele de bucatarie la rola, pentru a absorbi antigelul ce curge la desfacerea furtunelor.2 points
-
Asa cum spune si titlul, m-am confruntat cu urmatoarea problema: caldura doar pe partea soferului si rece/caldut pe partea pasagerului (Golf Sportsvan 2015 2.0TDI). Dupa un drum de 1100km, in care pasagerul a mers cu caciula in cap si imbracat pana in dinti, am concluzionat ca trebuie facut ceva. Pe VCDS nu exista nicio eroare, adaptarea voletilor (clapetelor) se facea corect, in blocurile de masura totul era ok dar temperaturile aratau cam asa: Testul l-am facut cu ventilatia la 2, directionarea aerului la piept si clima pe “HI”. Am concluzionat ca trebuie sa dau jos schimbatorul de caldura (caloriferul). Pe partea soferului, catre consola centrala, in dreptul pedalei de acceleratie este un surub ce se desface cu un torx de 25, apoi se scoate toata placa de plastic si se poate vedea schimbatorul de caldura (caloriferul). Are o prindere cu o brida de plastic care se prinde cu un surub cu cap de cheie 5.5 !!! Tevile acestuia se cupleaza, la 10cm de acesta, in alte tevi cu oring si o prindere metalica ce se poate desface tot cu o cheie de 5.5. Pentru a putea scoate afara schimbatorul de caldura, trebuie dat jos airbagul de genunchi si tubularura de picioare de pe partea soferului, inclusiv toata placa de sub volan. Inainte de desfacerea conductelor trebuie dat drumul la antigel, sa nu curga in masina. Eu am ales sa desfac furtunul de la pompa auxiliara de incalzire ce este pozitionata in zona busonul baii de ulei. De aici sunt doua optiuni, ori schimbati caloriferul cu totul (cod piesa 5Q0819031A fabricat de DENSO) sau incercati sa-l curatati. Personal am ales sa il curat si dupa 2 ore de clatit cu apa fierbinte si diverse solutii am reusit sa-l reabilitez. Schimbatorul de caldura: Se pune totul la loc in ordine inversa, se toarna antigel G13 si se face proba. Rezultatul, in aceleasi conditii, clima pe HI, viteza 2, la piept: Cautand informatii pe net despre problema mea, am descoperita ca pe forumurile de afara multa lume se vaita de lipsa caldurii pe partea dreapta la Golf 7. Mai mult, am aflat ca in vasul de expansiune se afla un saculet cu Silicat (silicagel). Nu cunosc rolul lui dar majoritatea s-au trezit cu el spart si cu silicatul imprastiat prin instalatia de racire asa ca, odata cu golirea antigelului, am extras si acest saculet din vasul de expansiune. Va doresc spor la treaba !2 points
-
la drum lung la temperaturi pozitive nu va fi o problema , nu se va incalzi prea tare motorul?2 points
-
Putem sa zicem ca la curent ii batem pe americani cu ai lor 120V tensiune de linie Fara trifazat in SUA incarci in 10 ore abia 70-80km ca maxim poti scoate cam 1.5-1.8kWh dintr-o priza normala. Primul lucru observat in SUA e puterea slaba a uscatorului de par si a prajitorului de paine fiind limitate la 1000-1500W. Americanii au muscle-car V8 si noi muscle-car electrice.1 point
-
Fata de 1.4 TSI 125 CP M6 la prima impresie mi se pare mai putin fasneata, ce-i drept e DSG vs cutie manuala si fiind in rodaj deocamdata o menajez. Are frana de motor. Cand simte o anumita panta, da drumul la motor si franeaza cu el. Ai perfecta dreptate. VW il numeste microhibrid, e un acumulator Lithium Ion intr-o carcasa de metal sub scaunul soferului. E cam o treime cat un acumulator normal de masina..Pe Golf 8 urmeaza sa file un sistem mai avansat numit mild hibrid care e pe 48V si ajuta un pic si la propulsie. Asta de pe golf 7.5 e pasiv, doar opreste motorul, propulsia e din inertie si gravitatie, plus vant de la pupa :). Practic in loc sa acelerezi pana al capat si sa franezi in ultima clipa, anticipezi si iei piciorul de pe aceleratie, moment in care motorul se opreste. La o anumita forta de franare sau la acelerare reporneste instant. Tot Volkswagen zice ca e Coasting 2.0. Fata de coastingul anterior diferenta este ca motorul e oprit complet.1 point
-
1 point
-
salut si scuze, acum am vazut posul tau eu am schimbat toti suportiii motor asa : - cel din dr. cod OE - 3Q0199262J cu Lemforder - cel din stg. cu (3Q0199555G)....OE - antibalans cod OE 5Q0 199 855 J cu Lemforder. poana acum ma declar maultumit ami are usor balans ( normal de data asta zic eu ) dar nu mai trosneste nimic la accelerare/decelerare. incearca inainte de inlocuire sa o pui pe redresor odata, sa vezi daca mai face. iarna, masinile astea mai noi, daca ruleaza mult pe drumuri scurte si consumatori activi, nu reusesc sa se incarce cat de cat si de aici marea parte a acestor probleme. eu o pun din cand in cand pe redresor si "0" probleme.1 point
-
Statiile de acasa sunt toate AC, dar au nevoie de 380v. Nu stiu daca exista si pe 220v dar daca ar exista ar fi de putere mica. O statie home-use poate pleca de pe la 500 de euro cele basic, pe la 1.000 de euro una decenta si pot ajunge la mii de euro cele cu control wireless, gsm si alte figuri d-astea. O statie fast-charge, DC, parca era vreo 15.000 de euro sau mai mult. Nu vad rostul unei astfel de investitii in conditiile in care nu ai nevoie sa ai bateria plina in 30 de minute la o masina care oricum va sta degeaba ~8 ore peste noapte...1 point
-
eu am avut aceeasi problema... bateria schimbata, da-mi pm daca vrei model si costuri1 point
-
Sa zicem ca ma pot obisnui fara pictograme , dar tot duc lipsa de AF ...e frustrant sa tot cauti posturile radio.1 point
-
1 point
-
Eu ma bag Confirmarea sigura vine odata ce se apropie data fixa.1 point
-
Rcd330 e oem doar ca nu e pentru piata din Europa. Logo-uri la statiile radio nu se pot pune, deocamdata. La noname se poate schimba startup logo si updatat softul, atat.1 point
-
@AndreiZi cu genul ala de semnalizare cred ca poti intra usor in atentia politiei pentru ca e clar in neregula. Pentru o "dinamicitate" LaJumate.ro este ok cum a montat @Golf TDI. Ieftin si bun.1 point
-
Rezolvat, am fost la alt service si mi-au gasit un fragment de plastic si pe langa asta si termostatul montat aiurea. Au remediat, completat cu antigel si merge foarte bine acum !1 point
-
antena, trebuie montata - daca masina a avut RCD, atunci nu ai antena GPS. can gateway - se face update, nu necesita inlocuire1 point
-
Salut! O sa incerc becurile recomandate de zorro00,referitor la becurile exterioare nu sunt adeptul modificarilor in afara de fabricant. P.S. mă deranjeaza cei care au faruri cu xenon puse de ei si cei care folosesc proiectoarele permanent fara a fi conditii de vizibilitate redusă.1 point
-
Mama....ce blindata pare pe fata! Și să înțeleg că la primăvară tu schimbi nu doar anvelope ci și grile?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Tipul de motor este CAYB de pe eticheta de identificare nu inteleg mare lucru... Din pacate pentru mine, masina are manualul de utilizator in limba belgiana si nu inteleg nimic. Asa ca in aceasta seara trebuie sa aflu: 1. daca sistemul audio are bluetooth, am buton de Phone, dar pare ca trece muzica pe ”Mute” si atat. 2.nu sunt in clar cu indicatiile din bord, trebuie sa am o confirmare cu bec verde de faza scurta sau nu. La mine nu apare decat pe butonul de aprins farurile. 3. trebuie sa gasesc modalitatea de inlocuire/verificare lampi numar spate sunt stinse ambele. 4. trebuie sa aflu mai multe despre inlocuirea distributiei +pompa de apa, curelei de accesorii si intinzatoarele aferente, ce ulei foloseste lumea de obicei la acest motor. Am gasit si cumparat la un pret foarte convenabil un set de roti din tabla cu cauciucuri de iarna 185/60/15 6Jx15ET38. Iarna aceasta le voi folosi pe astea. prioritatea nr 1 sunt inlocuirea consumabilelor. M-am asezat confortabil in scaun si caut cu atentie informatiile necesare, pe forum, sunt bucuros ca exista oameni dispusi sa impartaseasca experientele lor, promit ca si eu o voi face.1 point
-
Xadrian , doar in cont , in rest erai mai bogat foarte faina masina , sa o folosesti fara probleme m-am bucurat sa vad un topic aici cu un 7P1 point
-
Foarte fain "tancul". Sa il stapanesti sanatos! Singurul lucru care mie nu imi place, tine de gusturi (aparatorile alea de noroi). +1 pentru kit-ul exterior, arata bine, si culoarea asta il scoate bine in evidenta.1 point
-
80.000 km / an si 2.5 ani = 200.000 km asa da anvelope probabil la 200.000 naparlesc si cad singure de pe jante , astfel incat pui anvelopele noi direct1 point
-
1 point
-
O sa incerc sa va raspund tuturor : - mi-am facut cont special sa-mi spun punctul de vedere si cred c-am facut-o in limita decentei, fara a folosi un limbaj ofensator. Si nu, nu am zis ca VW e naspa, imi pare rau ca asta ai inteles din postarea mea. Am permis, da, de multi ani. - comparatia VW cu Porsche mi se pare putin fortata. 911 e un model emblematic, practic o legenda, o masina sport cu totul deosebita atat prin design cat si prin performantele sale. Golf-ul, mai ales 5-ul de 1400kg cu motor de 1.4 16v si 75 cai nu prea se incadreaza. Apreciez totusi ironia, dar si loialitatea fata de brand. - da, are si VW masini frumoase, Passatul CC chiar imi place, e superb. Punand un Arteon langa o Insignia stim deja cine castiga in privinta aspectului? Masinile astea sunt diferite ca si stil si ambele au un design foarte bun, asa ca sunt sigur ca unii vor alege Insignia iar altii Arteon. Imi place obiectivitatea unora de aici. Altii probabil iubesc marca asta atat de mult incat o vad precum cea mai tare din parcare. Nu-i de condamnat. Nu am scris postarea cu rautate, nu consider ca VW e o firma ce produce masini proaste, nu am dorit sa supar pe nimeni. Pur si simplu nu-mi puteam explica unele lucruri si am dorit sa aflu niste raspunsuri, si va multumesc pe aceasta cale pentru informatiile oferite. Toate cele bune!1 point
-
Dupa foarte mult timp, am reusit urmatoarele: - vopsire integrala de care nu sunt multumit (cost 1000 euro - masina trimisa la revopsire dupa 3 saptamani) - turbina hibrid cu interne de 2,5 - admisie ASZ - filtru aer Pipercross in carcasa originala - evacuare pe 63 - alt soft in boost de 1,75 si popcorn limiter, fara fum - alt intercooler (momentan tot SMIC de pe ASZ) - ECU de ASZ Revin cu detalii.1 point
-
Am renunţat la suspensia reglabilă, optând pentru amortizoare Bilstein şi arcuri Eibach Pro Kit. Personal, mi se pare mai înalt Golful, mult mai înalt decât cu suspensia reglabilă, însă compensează la ţinuta de drum, mult mai comodă şi mai stabilă decât cu vechea suspensie. Să renunţ la arcurile Pro Kit pentru arcuri Sportline? Ştiu că am ceva rugină, aripile şi hayon-ul stau în garaj, însă nu am vopsitor disponibil...1 point
-
Multumesc. Oricum voi comanda consola 6RD035187B de pe aliexpres (de unde o cumpara si baietii de pe OLX, si care cer pe ea cu 400 sau 500 ron in plus).1 point
-
Interesanta observatie...dupa poza zici ca esti in frana de motor. In rest ce ne poti spune de dinamica motorului 1.5 TSI 130 CP? Cum ti se pare fata de vechiulk 1.4 TSI 125 CP?0 points
-
Folosesc anvelopele de vara pana se anunta prima zapada, nu schimb rotile in functie de temperatura. Daca plec de la 30 grade si merg la munte la -5 dar uscat ..nici o problema, raman pe vara. Ca o paranteza, la capitolul curiozitati, aeronavele (civile) nu au cauciucuri de Vara/Iarna iar profilul este unul si acelasi la toti producatorii. O sa fac o poza astazi la un BA si o incarc...-1 points
-
La 30000 km merg la Skoda si il schimb, este uleiul din fabrica, (am citit ca altii schimba uleiul si la 7-8000 km, parerea mea ca sunt bani aruncati, dar fiecare face ce vrea cu masina proprie) apoi il schimb acasa( am garaj utilat si unchi mecanic auto) la 45000 km(kilometrajul mașinii) si la 60000 km voi merge din nou la Skoda si tot asa Asa am facut si cu masina de firma, la 30000 km primul schimb, apoi din 20000 in 20000km, conform sefului de parc auto uleiul de fabrica este net superior celui utilizat in reprezentante, la fel si cu anvelopele: cele care au echipat masina din fabrica au tinut lejer 100000km, urmatoarele au ajuns la limita dupa 70000km-1 points
-
Mie imi functioneaza bine cutia ,si nici nu am lovit-o . Am ce info imi trebuie si nici de rulmenti pt ea nu am nevoie .-1 points
-
Frumoasa masina . Imi place mult interiorul , volanu.. Consumul e cam mare dar cred ca te asteptai. Vad ca ai luat masina de la Autohus. A fost o experienta ok cu ei?... ca vad ca multi se plang de serviciile lor.-1 points
-
Intre timp "Marele Negru" a primit un tratament cu ozon si masca home-made pentru grila centrala de sub numar... nu ma asteptam sa iasa asa bine, insa este o mare "tufere" sa scoti grila respectiva... Ca si comparatie, grilele de langa proiectoare sunt "pline" din fabrica; nu se vede nici o diferenta. Cat despre ozon, nu m-a dat pe spate insa s-a simtit ceva diferenta, un miros foarte puternic de "proaspat / curat" nu stiu cum sa explic; sincer sa fiu nici nu aveam mirosuri in masina inainte de operatiunea respectiva, am fost mai mult curios. Urmeaza revizia si termostat nou. Drumuri bune tuturor.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00