Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.12.2018 în toate secţiunile

  1. Nimic nou ,totul bine, aduna km cuminte . In afara de faptul ca saptamana trecuta am mai luat o piatra in parbriz la 1 cm departare de vechea sudura si a trebuit sa fac dinnou reparatie.... In rest nu am ce sa ii reprosez , merge ca noua Ne pregatim si de urmatoarea revizie :
    2 points
  2. multumesc pentru urari/aprecieri, si voi sa va bucurati de ale voastre! Comparatia cu 3.0TDi si in speta al meu fost Allroad, e interesenta, si spun asta deoarece nu ma asteptam sa fie diferente prea mari in ceea ce priveste feeling-ul overall al masinii, mai ales ca ambele sunt Avant si air suspension. In prima faza, cand am luat masina am fost in dubii daca facusem sau nu alegerea buna a motorizarii, eram inca setat sa o conduc ca pe un diesel cu cuplu mare(Allroad-ul avea cca 550-570NM) ca atare eram invatat ca masina sa nu retrogradeze la apasarea acceleratiei usor dar in acelasi timp sa simt ca incepe sa traga. Aici nu aveam aceeasi senzatie ca trage la fel de tare fara a fi nevoie sa retrogradeze 1 sau 2 trepte, gen pe la 120-130 pe autobahn, acolo am simtit diferenta de cca 150NM in minus. Insa asta pana cand eram deja plictisit si am gasit pe drum un partener dornic de joaca care avea chef de alergat, atunci am zis hai sa vad ce poate masina asta si am pus-o in S, kick-down pe la 120kmh, a retrogradat in tr a 3a si in foarte scurt timp m-am trezit pe la xxx kmh si eram doar in tr a 4a si motorul suna atat de frumos, putina galagie si de la evacuare, si uite asa pret de km buni pe autobahn unde am putut sa fac chestia asta am tot repetat-o si atunci s-a produs declick-ul care mi-a adus aminte de frumusetea si emotia unui asemenea motor cat si de modul in care se conduce cand ai chef de adrenalina. Am atins cu usurinta xxx kmh(pe bord) in tr a 5a undeva pe la 5200rpm, acolo intra limitarea, la diesel aveam nevoie de ceva distanta sa ajung la aceeasi viteza si era oricum in tr a 6a si undeva pe la 4200-4400rpm, deci spre capat deja. Fata de Allroad masina se simte mai agila, mai usoara, chiar si pozitia la volan e mai joasa chiar daca ambele aveau scaunele Sport. Suspensia pe aer iarasi e diferit setata, e orientata catre partea dinamica aici, chiar si pe confort ruliul e mai mic fata de Allroad unde erai ca intr-o barca, foarte rar o tineam pe confort din cauza asta. Fata de 3.0tdi anterior, ii lipseste acel punch dat de cuplul mai mare, punch care desi era placut nu dura mult, 3.0tfsi insa compenseaza prin sunet, prin placerea pe care o are de-a se tura usor pana la limita, prin flexibilitate care la diesel nu prea e indiferent de cati NM ai avea, plaja de rpm pe care te poti juca e redusa si categoric nu iti transmite aceleasi emotii. Diesel-ul e brute force si not much fun, ce e misto la el e ca stii ca e diesel si ti se pare wow cum trage pentru un astfel de motor, pe cand 3.0tfsi e fun, fun si iar fun iar dupa stage 1 va fi exact ce trebuie, target-ul meu ar fi inspre 400cp si 550nm, fara modificari de hardware, adica fulia compresorului. Inca o parte placuta a 3.0tfsi e faptul ca in oras poate fi condusa exact ca un diesel, adica daca o lasi in treaba ei schimba treptele in ture joase si nu se simte nicidecum cuplul mai mic. Cam astea ar fi in mare diferentele. Cateva poze mai jos cu fostul Allroad. Ultimul upgrade la el fusesera franele de 360mm de A8 D3/C6 blindat care au adus o imbunatire semnificativa a felului in care opreau masina, suprinzator insa la 3.0tfsi inca nu simt nevoia de frane mai mari, deocamdata cel putin.
    2 points
  3. Salutare all, m-am gandit sa imi prezint si aici noua, pentru mine, masina de familie si oarecum de fun, am incercat un 2 in 1. Aveam deja de vreo 3 ani un 2011 Allroad C6 3.0TDi cu stage 1, dar parca era moarta flacara pasiunii cu diesel-ul si orice i-as fi facut nu simteam emotia, am tot lungit-o cu ea incercand sa ii mai fac una alta doar, doar s-o aprinde flacara insa dupa ce am vazut si pornirea asta a curentului anti-diesel(si in curand va lovi probabil orice cu combustie, dar benzinarele vor fi poate ultimele supravietuitoare ale acestui curent) am hotarat sa ma despart de ea cat inca mai luam un pret ok, sunt sigur ca in urmatorii ani pretul celor diesel va scadea dramatic si piata din RO se va indunda de ele cand cei din V vor fi fortati de noile reglementari sa scape de ele. Nimic de reprosat, motorul de 3.0d e absolut superb, mai ales cu stage 1, consum decent, putere suficienta, dar nu transmite acea emotie pe care o primesti de la un benzinar supraalimentat caruia ii place sa vada des 5-6k rpm. Asa ca am reusit sa vand Allroad-ul pe un pret decent si exact cu cateva zile inainte sa o dau a aparut masina asta la vanzare. Initial eram pornit pe un S4 B8, am vazut vreo 2, ambele mi-au placut si batusem chiar palma pentru una, dar un pitic in spate acolo ma tot bazaia la cap cu ideea lipsei de spatiu si apoi si nevasta si copilul actual si cel ce s-ar putea sa vina in viitor, asa ca pe ultima suta de metri am schimbat macazul si am dat un telefon la dealer-ul din DE care vindea C6-le si le-am si trimis depozitul. Vinovata in cauza este un C6 Avant Quattro, fabricata in 2009 cu un interior Exclusive si bineinteles cu motorul ce mi-l doream, 3.0TFSi. Ca si optiuni importante si pe care le doream sunt: - Air suspesnion(ma invatsem cu confortul oferit de Allroad) - ACC(util pe autobahn) - Webasto(foarte tare acum iarna, la Allroad aveam Viper cu pornire de la distanta, dar Webasto e mult mai bun pentru ca protejeaza si motorul) - trapa cu celule fotovoltaice(preferam una de sticla, am mai avut din asta si nu e wow pentru ca nu vad prin ea) - scaune fata electrice cu memorie si incalzite(memoria pe ambele e buna cand ai copil in spate) - bancheta incalzita -bixenon cu AFS2 -Keyless entry/start - portbagaj electric -coloana volan reglabila electric cu easy entry/exit -geamuri duble( chiar fac diferenta fata de cele simple cum aveam pe AR) Mi-ar fi placut sa mai aiba, pentru ca mi-au fost utile la AR, carlig de remorcare sa imi pun suportul de biciclete, perdelute spate si blocaj usi spate electronic de la usa sofer, dar asa e cand cumperi Sh, nu au fost insa un deal breaker. Am fost eu sa o iau de la dealer pentru ca imi place experienta aceasta de-a o conduce inapoi, am avut si timp, nu m-am grabit sa ajung in Ro, asa ca a fost un mini road trip placut alaturi de un bun prieten. Sunt foarte incantat de masina pana acum si imi place mai mult decat Allroad-ul, si acum 3 ani tot benzinar Allroad cautam dar nu a fost nicicum sa fie, nici acum nu a fost usor sa gasesc un 3.0TFSi bine optionat, sunt foarte putine cu motorizarea asta la vanzare si care sa si intruneasca minimul meu de optiuni. Pana acum i-am facut revizia, am trecut-o pe Mobil 1, 0w40, inainte era pe interval flexibil deci 5w30, i-am schimbat volanul cu cel de pe Allroad, jante iarna montate, lampi LED la numar si hayon, pedale OE RS6, caut si footrest-ul acum, becuri xenon noi OE, si vor mai urma si alte retrofituri si modificari, am o lista lunga :).
    1 point
  4. Asa cum spune si titlul, m-am confruntat cu urmatoarea problema: caldura doar pe partea soferului si rece/caldut pe partea pasagerului (Golf Sportsvan 2015 2.0TDI). Dupa un drum de 1100km, in care pasagerul a mers cu caciula in cap si imbracat pana in dinti, am concluzionat ca trebuie facut ceva. Pe VCDS nu exista nicio eroare, adaptarea voletilor (clapetelor) se facea corect, in blocurile de masura totul era ok dar temperaturile aratau cam asa: Testul l-am facut cu ventilatia la 2, directionarea aerului la piept si clima pe “HI”. Am concluzionat ca trebuie sa dau jos schimbatorul de caldura (caloriferul). Pe partea soferului, catre consola centrala, in dreptul pedalei de acceleratie este un surub ce se desface cu un torx de 25, apoi se scoate toata placa de plastic si se poate vedea schimbatorul de caldura (caloriferul). Are o prindere cu o brida de plastic care se prinde cu un surub cu cap de cheie 5.5 !!! Tevile acestuia se cupleaza, la 10cm de acesta, in alte tevi cu oring si o prindere metalica ce se poate desface tot cu o cheie de 5.5. Pentru a putea scoate afara schimbatorul de caldura, trebuie dat jos airbagul de genunchi si tubularura de picioare de pe partea soferului, inclusiv toata placa de sub volan. Inainte de desfacerea conductelor trebuie dat drumul la antigel, sa nu curga in masina. Eu am ales sa desfac furtunul de la pompa auxiliara de incalzire ce este pozitionata in zona busonul baii de ulei. De aici sunt doua optiuni, ori schimbati caloriferul cu totul (cod piesa 5Q0819031A fabricat de DENSO) sau incercati sa-l curatati. Personal am ales sa il curat si dupa 2 ore de clatit cu apa fierbinte si diverse solutii am reusit sa-l reabilitez. Schimbatorul de caldura: Se pune totul la loc in ordine inversa, se toarna antigel G13 si se face proba. Rezultatul, in aceleasi conditii, clima pe HI, viteza 2, la piept: Cautand informatii pe net despre problema mea, am descoperita ca pe forumurile de afara multa lume se vaita de lipsa caldurii pe partea dreapta la Golf 7. Mai mult, am aflat ca in vasul de expansiune se afla un saculet cu Silicat (silicagel). Nu cunosc rolul lui dar majoritatea s-au trezit cu el spart si cu silicatul imprastiat prin instalatia de racire asa ca, odata cu golirea antigelului, am extras si acest saculet din vasul de expansiune. Va doresc spor la treaba !
    1 point
  5. Mama....ce blindata pare pe fata! Și să înțeleg că la primăvară tu schimbi nu doar anvelope ci și grile?
    1 point
  6. @GT680 Este bine-venit dar prea scump, 44k pret de pornire pentru un Kodiaq 2.0 BiTDI este mult pentru ce primesti. Mai trebuie sa adaugi destule pe masina ca sa obtii ceva util si intri pe zona de Tuareg, care la 49k iti ofera dotari standard din alta lume, motor V6 3.0 relaxat, siguranta, tractiune integrala Quatro nu Haldex, cutie de viteza Aisin 8 trepte, discount serios de pret, etc.
    1 point
  7. Heeei... imi placea serialul ala, vroiam si eu un Pontiac "cand o sa fiu mare" O sa fiu atent, la un drum mai lung, sa vad cam cat de tare se murdareste si daca o gasesc curata, cred ca o dau jos; dar sa stii ca nu ii face nasul "borcanat", nu iese in afara liniei caroseriei
    1 point
  8. Frumoasa masina . Imi place mult interiorul , volanu.. Consumul e cam mare dar cred ca te asteptai. Vad ca ai luat masina de la Autohus. A fost o experienta ok cu ei?... ca vad ca multi se plang de serviciile lor.
    1 point
  9. Golf 1.5 TSI 130CP TSI DSG Bluemotion Observati ca turometrul este pe 0 in mers. Acest regim de functionare micro hibrid se activeaza in anumite conditii suplimentar fata de clasicul ACT. Pe bord se afiseaza "Mers in gol" si turatia cade la 0. Cand acelerezei se reporneste fara sa simti nimic, doar vezi ca turometrul sare la turatia normala. Masina are o a doua baterie compacta Lithium Ion care alimenteaza acesoriile (servo, clima, faruri, etc) in timp ce motorul e oprit in timpul mersului.
    1 point
  10. Multe lichide si rezervoare mai au masinile astea...
    1 point
  11. Daca te grabesti si mergi cu ea mai tare face si iarna. Parca un pic mai putin totusi. Oricum la mersul in coloana eu o trec pe manual, asa incerc sa o protejez cat mai mult.
    1 point
  12. Cam greu de extras, deoarece este matisat în cablajul mașinii. Poți extrage o parte din el.... Dar nu complet. Recomand sa îl faci pe mașina, eu asa as proceda. Eu am tipar făcut cu lungimi, secțiune, etc.... Le fac și le urc direct pe masina
    1 point
  13. Avem RS in Configurator ? Doar pe 2.0TDI 4x4 DSG 240caluti:
    1 point
  14. Inca nu am auzit de astfel de aditivi in ulei si nici nu am vazut pe fisele lor. Prosteala de la LM pentru compensatorii hidraulici nu o iau in considerare, multa lume zice ca e placebo, ei zic in descriere ca desfunda canalele de ulei... poate e cel mult aditiv de curatare si ajuta la restaurarea fluxului de ulei in compensatori unde pasajele sunt minuscule...
    1 point
  15. esterii risca sa distruga garniturile, trebuie schimbati mai cu raspundere. la turatii foarte mari conteaza cum suna.
    1 point
  16. Ceva poze mai fresh cu incaltarile de iarna si noile pedale si pentru ca tot pomeneam de niste planuri de viitor, o parte dintre ele ar fi si o evacuare cat-back, cu finale cu tips-uri quad sau ovale a la RS6, bineinteles bara fata/spate probabil S-line, coborata din vcds cu inca 20mm pe modul Dynamic si alte jante de vara pe care le am deja, tot pe 19 dar cele a la RS4 B7, cele BBS Speedline cu care am luat-o parca nu sunt intocmai pe placul meu.
    1 point
  17. @Originalul este normal. Motorul nu cedeaza suficienta caldura si de aceea temp la lichidul de racire scade cand mergi in frana de motor sau daca stationezi si ai pornit climatronicul pe high. O sa observi ca daca ii dai un pic talpa, automat vine un aer mai cald la grila. Eu folosesc incalzirea auxiliara pana se incalzeste bine motorul si de atunci n-am mai observat sa scada temp la lichidul de racire daca nu il tin pe high, ci 24 grade, indiferent de conditii.
    1 point
  18. evident.:) si comparatia va fi fresh.
    1 point
  19. @Muale Doar motorina de la petrom,rompetrol,omv si ...noroc
    1 point
  20. Bmr are filtru dpf iar ulei folosesti in consecinta , spor la citit.
    1 point
  21. @Jary In manualul de utilizare regasesti norma 507.00 ,ce puneai la f30 e bun si aici
    1 point
  22. Emi...varianta 2 este destul de clara...si tot acolo vezi si de ce a fost sanctionat cel cu Bus-ul... Motivul?Nu s-a incadrat corect pentru manevra care urma sa o faca... Uite ce scrie la carte... BMW-ul mergea inainte...deci nu conteaza banda pe care era... VW mergea la stanga...deci trebuia sa se incadreze pe banda din stanga...
    1 point
  23. @SergiuD Cel mai răspândit aditiv pentru reducerea zgomotului este molibdenul iar pentru asta uleiul nu trebuie să fie gri cum este cel de la Liqui Moly. Uite, Mobil 1 5w30 Esp Formula conține molibden și îl vezi pe analiză, nu pe fișa tehnică. Un alt artificiu pentru un zgomot mai redus este utilizarea unei baze groase. Chiar un 5w30 poate fi formulat pe o bază groasă. Numai din ăstea două îți poate ieși un ulei foarte ,,silențios". Duse la extrem, astfel de artificii pot genera uleiuri care să te dea pe spate, firește, cu efecte secundare pe care nu le comentez. Dacă ți se pune pata pe un anumit ulei, ți-l lăudă cineva că e cel mai tare de pe planetă dar tu nu găsești referințe despre el, un email la firma producătoare ar trebui să rezolve misterul. Le ceri pur și simplu buletinul de analiză și dacă firma se respectă (eu nu am avut surpriza să nu primesc răspuns) îți oferă datele de care ai nevoie. Nu te pricepi, postezi conținutul și se găsește cineva care să îți traducă informațiile. Nu primești nici un răspuns, salutări și mult noroc! Pentru fanii Ravenol, aceștia au lansat al treilea produs care respectă norma 504.00-507.00. Este vorba despre Ravenol SMP 5w30. Încă nu îi înțeleg logica, fișa tehnică îl arată ca un mix într VMP și WIV. Aștept să apară analiza lui și să vedem când vine în România. Am o bănuială că se va vrea a fi un produs mai low cost.
    0 points
  24. @citizenics Silențiozitatea unui ulei nu este un etalon pentru calitatea unui ulei. Înseamnă că uleiul acela conține aditivi pentru reducerea zgomotului. Pare ciudat dar un ulei foarte performant are mari șanse să fie ,,zgomotos". Nu știu dacă ați ați ascultat un motor în care se afla ulei cu conținut mare de esteri. La rece ziceai că e râșniță dar cu uleiul acela se merge la curse iar uzurile sunt numai cu o singură cifră. Îți găsim imediat alternative mult mai ieftine decât Polytron dacă vrei neapărat să ai parte de liniște. Poate îți smulgem și un Wow!!!
    0 points
  25. La VW Bora din semnatura, la insistentele mecanicului am trecut de pe ulei Castrol Edge 5W40 pe ulei Polytron 5W40. Am facut deja cam 600 de km de la schimbul de ulei, masina se comporta altfel. Desi am prins diminetile cu -13 grade Celsius, motorul e mult mai silentios si trage mai bine.
    -1 points
  26. Ai luat o decizie buna cu polytron-ul insa trebuie sa fii putin mai realist la impresii. Si daca puneai tot castrol motorul devenea mai silentios acum, fiind un ulei nou in comparatie cu unul uzat. Iar sa traga mai bine doar de la ulei, entuziasmul e mare. Am trecut mai multe tipuri de ulei prin alh-ul meu si niciunul nu l-a facut racheta
    -1 points
  27. Mda, am avut Golful 4 ALH și chiar nu era rachetă indiferent ce-i făceai. Uleiul Polytron l-am pus pe Bora ASZ 131 cai. Am mașina din 2005, o cunosc f. bine, o conduc mai nou zilnic 80 de km. Mașina e mult mai silențioasa și eu zic ca trage mai bine. Pe undeva o fi și un pic de efect placebo de la cât mi-a lăudat mecanicul Polytronul?. In ultimul timp TDI ul mi se părea foarte zgomotos (cu castrol edge 5w40). De când cu Polytron pot sa spun ca nu a fost niciodată asa silențioasa (am mașina din 2005), chiar e o placere pt. mine cum se aude acum.
    -1 points
  28. Foarte reusit motorul ala si daca schimbi jantele, un drop si poate niste distantiere ar putea sa arate “jaw dropping “ . S-o stapanesti sanatos. ? Niste jante pe 20 de vara ar schimba definitiv masina, nu e nimic “back braking”, in special ca ai air suspension. Ar fi pacat de ea sa stea in anonimat cu niste jante “sterse”.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!