Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.12.2018 în toate secţiunile

  1. 1. Cel mai probabil nu are bluetooth. Buton de Phone au toate, oricum. 2. Nu exista nicio indicatie in bord atunci cand se aprind farurile. 3. Lampile se scot asa: pe una dintre laterale trebuie sa ai o clema, tragi de ea inspre lampa si scoti lampa cu totul, apoi apuci de chestia aia rotunda in care intra cablurile, rotesti si scoti soclul cu tot cu bec. 4. Cele mai sigure informatii, cu tot cu coduri de piesa, le gasesti la reprezentanta. Poti sa ceri o oferta cu tot cu piese, iti vor da necesarul si codurile pieselor in oferta( daca nu, le ceri tu) si apoi iti iei singur piesele si te duci in alta parte unde ai incredere si platesti jumatate... PS: foarte tare masina!
    3 points
  2. @citizenics Silențiozitatea unui ulei nu este un etalon pentru calitatea unui ulei. Înseamnă că uleiul acela conține aditivi pentru reducerea zgomotului. Pare ciudat dar un ulei foarte performant are mari șanse să fie ,,zgomotos". Nu știu dacă ați ați ascultat un motor în care se afla ulei cu conținut mare de esteri. La rece ziceai că e râșniță dar cu uleiul acela se merge la curse iar uzurile sunt numai cu o singură cifră. Îți găsim imediat alternative mult mai ieftine decât Polytron dacă vrei neapărat să ai parte de liniște. Poate îți smulgem și un Wow!!!
    3 points
  3. Cam greu de extras, deoarece este matisat în cablajul mașinii. Poți extrage o parte din el.... Dar nu complet. Recomand sa îl faci pe mașina, eu asa as proceda. Eu am tipar făcut cu lungimi, secțiune, etc.... Le fac și le urc direct pe masina
    2 points
  4. Harti noi pentru Columbus...9 ore download, 1,2 ore unpack pe stick si 35 min update in kodi.
    2 points
  5. Tipul de motor este CAYB de pe eticheta de identificare nu inteleg mare lucru... Din pacate pentru mine, masina are manualul de utilizator in limba belgiana si nu inteleg nimic. Asa ca in aceasta seara trebuie sa aflu: 1. daca sistemul audio are bluetooth, am buton de Phone, dar pare ca trece muzica pe ”Mute” si atat. 2.nu sunt in clar cu indicatiile din bord, trebuie sa am o confirmare cu bec verde de faza scurta sau nu. La mine nu apare decat pe butonul de aprins farurile. 3. trebuie sa gasesc modalitatea de inlocuire/verificare lampi numar spate sunt stinse ambele. 4. trebuie sa aflu mai multe despre inlocuirea distributiei +pompa de apa, curelei de accesorii si intinzatoarele aferente, ce ulei foloseste lumea de obicei la acest motor. Am gasit si cumparat la un pret foarte convenabil un set de roti din tabla cu cauciucuri de iarna 185/60/15 6Jx15ET38. Iarna aceasta le voi folosi pe astea. prioritatea nr 1 sunt inlocuirea consumabilelor. M-am asezat confortabil in scaun si caut cu atentie informatiile necesare, pe forum, sunt bucuros ca exista oameni dispusi sa impartaseasca experientele lor, promit ca si eu o voi face.
    2 points
  6. Ai luat o decizie buna cu polytron-ul insa trebuie sa fii putin mai realist la impresii. Si daca puneai tot castrol motorul devenea mai silentios acum, fiind un ulei nou in comparatie cu unul uzat. Iar sa traga mai bine doar de la ulei, entuziasmul e mare. Am trecut mai multe tipuri de ulei prin alh-ul meu si niciunul nu l-a facut racheta
    2 points
  7. Care sunt principalele teste care se pot face cu Vag-Com?? Ex Maf-ul cum se verifica cu Vag-Comul.. Care sunt componentele principale care se pot verifica si cum?? Care sunt cotele normale la aceste componente??
    1 point
  8. Ceva mai târziu decât am crezut (vremea urâtă de afară) am ajuns la 260.000 Sper sa recuperăm la anu' după ce trece nebunia cu sărbătorile.
    1 point
  9. Daca vrei sa faci asta aici ai tot ce trebuie.
    1 point
  10. esterii risca sa distruga garniturile, trebuie schimbati mai cu raspundere. la turatii foarte mari conteaza cum suna.
    1 point
  11. Ceva poze mai fresh cu incaltarile de iarna si noile pedale si pentru ca tot pomeneam de niste planuri de viitor, o parte dintre ele ar fi si o evacuare cat-back, cu finale cu tips-uri quad sau ovale a la RS6, bineinteles bara fata/spate probabil S-line, coborata din vcds cu inca 20mm pe modul Dynamic si alte jante de vara pe care le am deja, tot pe 19 dar cele a la RS4 B7, cele BBS Speedline cu care am luat-o parca nu sunt intocmai pe placul meu.
    1 point
  12. mersi @mihai.onu94. Asa este si imi place, cred ca 95% o cred 2.0tdi :). Cutia este 6hp, cu convertizor, ar fi fost intr-adevar frumos sa fie S-tronic dar pe C6 nu s-a pus. Pot sa spun ca inca nu am ajuns sa vad consum de o singura cifra in bord, sunt sigur ca se poate dar deocamdata si entuziasmul isi spune cuvantul, drumul inapoi din DE a marcat un consum de 12%, insa a si vazut ritmuri mult mai sustinute decat faceam cu cealalta pur si simplu pentru ca e addictive sa auzi motorul si evacurea(chiar si asa stock) dar imi era atat de dor de un motor pe benzina potent. Sunt exact ca fiul meu care de Mos Nicolae a primit masinuta pe care si-o dorea de atata vreme si de 2 zile e cu ea peste tot, la gradinita, in pat, pe afara, e de nedizlipit de ea, asa si eu cu jucaria mea :).
    1 point
  13. In lumea verde, astfel de imagini sunt... normale Faza linistitoare e ca acolo putea sa scrie si 1km si 100km ca era cam acelasi lucru, eu aflandu-ma la 2-300 de metri de punctul de incarcare... Intr-o companie foarte selecta chiar... ? si cu un rezultat satisfacator...
    1 point
  14. Ma bucur ca ti-ai schimbat in sfarsit uleiul, ca m-ai exasperat cu magmatec-ul ala. Este Castrol Magnatec, cu n.
    1 point
  15. Cel mai bun consum personal : Targoviste - Bucuresti, AC ON Auto, vara ( nu a fost o zi caniculara ), trafic mediu spre aglomerat si consum termen lung extraurban. Ma declar multumit pt 1.6 TDI DSG
    1 point
  16. Salut, este sub bord, langa manerul de deschidere al capotei (dar nu pe stalp ci sub coaja de bord). Daca te uiti acolo sigur o vei vedea, este de culoare mov cred.
    1 point
  17. https://www.olx.ro/oferta/de-vanzare-vw-passat-highline-1-8tsi-2012-IDbzB1F.html#40d44c39ad Asta mi se pare superba, poate stie cineva mai multe detalii despre masina. Orice feedback este binevenit.
    1 point
  18. DIn perspectiva mea, scaunele astea Alcantara sau cum s-or numi ele sunt decente ca si aspect, dar ca si comfort sunt dezastru. Cele de la R-Line nu sunt atat de aspectuoase, dar sunt extrem de confortabile. Zice ca are Park Assist dar defapt butonul lipseste. Nu vad cu ce te-ar ajuta o navigatie mai mare, doar nu e ca si cum te uiti la filme acolo. In plus, avand atatea aplicatii pe mobil, navigatia la masina devine inutilizabila. La generatiile mai noi da, unde exista sistemul android auto sau cum se numeste el, atunic da, e perfect un ecran mai mare.
    1 point
  19. Nu are Park Assist, nu are navigatie mare, nu are scaune cu memorii. Si nu am mai citit. De asemenea bag mana in foc ca nu are Km reali.
    1 point
  20. da, iti lipseste pin-ul 1 - tragi fir de la bloc lumini. Te legi de firul gri/albastru
    1 point
  21. Tutorial demontare oglinzi Passat CC / B6 (Facelift) / B7 / Alltrack / Scirocco / Eos (Facelift) pentru inlocuire, montaj Puddle Lights, inlocuire lampa semnalizare. 1) Se impinge sticla oglinzii (12) inspre exterior la maximum. 2) Se introduce in golul dintre sticla si rama un levier de plastic (trim remover) si se trage usor inspre exterior (cu grija pentru a nu crapa sticla oglinzii). 3) Dupa scoaterea sticlei, cu grija, se deconecteaza conectorii rezistentei de incalzire unde, "+" este situat inspre centrul sticlei si "-" inspre margine. 3*) Pe partea soferului, in cazul in care sticla este si electro-crom, pe sticla regasim si o mufa cu 2 pini, mare, alba. Se declipseaza si deconecteaza si aceasta. 4) Se desurubeaza cele trei suruburi T10 ce fixeaza motorasul de reglaj electric (2) al oglinzii (notate - 9, in imaginea atasata). 5) Se deconecteaza mufa motorasului de reglaj (2). 6) Se desurubeaza cele 2 suruburi T10 ce tin rama oglinzii (marcate cu 4 in imagine). 7) Se scoate clema ce tine lampa de semnalizare fixata pe rama, apasand pe clema si tragand incet de rama. Aceasta este situate in "varful" oglinzii. 8) Cu ajutorul unei surubelnite plate mici, se apasa PE LANGA cele doua cleme (A) din imagine inspre mijlocul acestora, in timp ce se trage incet de rama (3), pentru fiecare clema in parte. Sunt mai dificil de scos, dar aveti rabdare! Sunt sensibile si se pot rupe! 9) Se demonteaza capacul superior (13) de plastic al oglinzii printr-o miscare de tragere si ridicare: se trage capacul inspre interiorul oglinzii si se ridica. 10) Se deconecteaza mufa lampii de semnalizare. 10*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", se deconteaza si mufa acestora. 11) Capacul inferior (7), impreuna cu lampa de semnalizare (si, dupa caz, "Puddle Lights"), este prins intr-o clema vizibila, in apropierea bratului de prindere al oglinzii. 11*) Daca sunt instalate lampi "Puddle Lights", acestea se pot scoate prin apasarea acestora dinspre exterior (lentile), in timp ce, cu ajutorul celeilalte maini, se directioneaza lampa astfel incat sa iasa din cele 3 cleme. ** Pentru montajul "Puddle Lights"-urilor, se poate face decupajul dupa marcaj, cu ajutorul unei freze de tip Dremmel.** ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ P.S: Ca sfaturi: trebuie avut mare grija la demontarea sticlei pentru a nu o crapa; trebuie umblat cu grija la scoaterea clemelor marcate cu "A" pentru a nu le rupe. In continuare, daca tot suntem aici, descriu operatiunea de demontare a intregului ansamblu oglinda retrovizoare, cu tot cu bratul de sustinere: 1) Se demonteaza fata de usa (se gaseste tutorial pe forum, in functie de model). 2) Se deconecteaza mufa T16 a oglinzii din calculatorul de usa, notate cu (8) (este vorba de mufa cea mai mica, dintre cele trei). 3) Se deconteaza mufa difuzorului de inalte (tweeter). 4) Se desurubeaza surubul ce fixeaza tweeter-ul. 5) Folosindu-se un levier de plastic (trim remover), cu grija, se scot cele doua cleme in care sta fixat tweeter-ul: una mare in partea de jos si una foarte mica sus. 5*) Aceste cleme sunt din doua bucati: un picior de plastic, corp comun cu carcasa tweeter-ului si niste garnituri din silicon/cauciuc maleabil. Cele din urma se scot, cu grija, de pe piciorul de plastic si se reintroduc in gaura de fixare, pentru a evita pierderea lor si a usura remontarea. 6) Bratul oglinzii este fixat, dupa caz, in 1-2-3 suruburi T20. Se desurubeaza acestea, cu mare grija sa nu scapati vreunul in portiera! 7) Se extrage oglinda, cu tot cu brat, incet, asigurandu-ne ca nu rupem mufa (8) al acesteia la trecerea prin golul din portiera (spatiul este gandit la fix pentru a trece mufa!). ~ Montajul se realizeaza in sens invers celor descrise mai sus! ~ Consider ca aceasta postare ar fi de foarte mare ajutor pentru colegi, daca ar fi transformata, de catre moderatori, intr-un topic dedicat, cu link-uri in ariile de DIY pentru fiecare din modelele specificate in titlu! Multumesc!
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!