Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.12.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare all, m-am gandit sa imi prezint si aici noua, pentru mine, masina de familie si oarecum de fun, am incercat un 2 in 1. Aveam deja de vreo 3 ani un 2011 Allroad C6 3.0TDi cu stage 1, dar parca era moarta flacara pasiunii cu diesel-ul si orice i-as fi facut nu simteam emotia, am tot lungit-o cu ea incercand sa ii mai fac una alta doar, doar s-o aprinde flacara insa dupa ce am vazut si pornirea asta a curentului anti-diesel(si in curand va lovi probabil orice cu combustie, dar benzinarele vor fi poate ultimele supravietuitoare ale acestui curent) am hotarat sa ma despart de ea cat inca mai luam un pret ok, sunt sigur ca in urmatorii ani pretul celor diesel va scadea dramatic si piata din RO se va indunda de ele cand cei din V vor fi fortati de noile reglementari sa scape de ele. Nimic de reprosat, motorul de 3.0d e absolut superb, mai ales cu stage 1, consum decent, putere suficienta, dar nu transmite acea emotie pe care o primesti de la un benzinar supraalimentat caruia ii place sa vada des 5-6k rpm. Asa ca am reusit sa vand Allroad-ul pe un pret decent si exact cu cateva zile inainte sa o dau a aparut masina asta la vanzare. Initial eram pornit pe un S4 B8, am vazut vreo 2, ambele mi-au placut si batusem chiar palma pentru una, dar un pitic in spate acolo ma tot bazaia la cap cu ideea lipsei de spatiu si apoi si nevasta si copilul actual si cel ce s-ar putea sa vina in viitor, asa ca pe ultima suta de metri am schimbat macazul si am dat un telefon la dealer-ul din DE care vindea C6-le si le-am si trimis depozitul. Vinovata in cauza este un C6 Avant Quattro, fabricata in 2009 cu un interior Exclusive si bineinteles cu motorul ce mi-l doream, 3.0TFSi. Ca si optiuni importante si pe care le doream sunt: - Air suspesnion(ma invatsem cu confortul oferit de Allroad) - ACC(util pe autobahn) - Webasto(foarte tare acum iarna, la Allroad aveam Viper cu pornire de la distanta, dar Webasto e mult mai bun pentru ca protejeaza si motorul) - trapa cu celule fotovoltaice(preferam una de sticla, am mai avut din asta si nu e wow pentru ca nu vad prin ea) - scaune fata electrice cu memorie si incalzite(memoria pe ambele e buna cand ai copil in spate) - bancheta incalzita -bixenon cu AFS2 -Keyless entry/start - portbagaj electric -coloana volan reglabila electric cu easy entry/exit -geamuri duble( chiar fac diferenta fata de cele simple cum aveam pe AR) Mi-ar fi placut sa mai aiba, pentru ca mi-au fost utile la AR, carlig de remorcare sa imi pun suportul de biciclete, perdelute spate si blocaj usi spate electronic de la usa sofer, dar asa e cand cumperi Sh, nu au fost insa un deal breaker. Am fost eu sa o iau de la dealer pentru ca imi place experienta aceasta de-a o conduce inapoi, am avut si timp, nu m-am grabit sa ajung in Ro, asa ca a fost un mini road trip placut alaturi de un bun prieten. Sunt foarte incantat de masina pana acum si imi place mai mult decat Allroad-ul, si acum 3 ani tot benzinar Allroad cautam dar nu a fost nicicum sa fie, nici acum nu a fost usor sa gasesc un 3.0TFSi bine optionat, sunt foarte putine cu motorizarea asta la vanzare si care sa si intruneasca minimul meu de optiuni. Pana acum i-am facut revizia, am trecut-o pe Mobil 1, 0w40, inainte era pe interval flexibil deci 5w30, i-am schimbat volanul cu cel de pe Allroad, jante iarna montate, lampi LED la numar si hayon, pedale OE RS6, caut si footrest-ul acum, becuri xenon noi OE, si vor mai urma si alte retrofituri si modificari, am o lista lunga :).
    15 points
  2. VW Touareg 2017 3.0 TDI SCR Carat Exclusiv Terrain Tech (262CP , V6) Masina a fost comandata si cumparata in 2017 (exact cum se vede in poze) la reprezentanta Laval-Franta. Masina a fost comandata cu tot ce exista la vremea aceea ca si optional, cu o singura exceptie, si anume parbrizul incalzit. Pe parcurs au fost comandate (original wv) si montate tot in reprezentanta : acoperitori pedale metal si praguri interioare metal , aparatori noroi fata/spate, set covorase cauciuc Touareg (inclusiv portbagaj). De asemenea au fost comandate si paravanturi pentru geamuri fata/spate, dar nu s-au putut monta datorita faptului ca masina are geamuri duble. In prezent are 30 mii km (dupa 4 drumuri de Romania; cca 20 mii km) fara niciun fel de probleme. Urmeaza dupa expirare garantie un tuning la ABT, JE Design, Hofele, MTM , etc, in functie de ce imi va fi permis in Franta. Legislatia aici este foarte stricta cand vine vorba de tuning, mai precis revizia tahnica.
    11 points
  3. mersi @mihai.onu94. Asa este si imi place, cred ca 95% o cred 2.0tdi :). Cutia este 6hp, cu convertizor, ar fi fost intr-adevar frumos sa fie S-tronic dar pe C6 nu s-a pus. Pot sa spun ca inca nu am ajuns sa vad consum de o singura cifra in bord, sunt sigur ca se poate dar deocamdata si entuziasmul isi spune cuvantul, drumul inapoi din DE a marcat un consum de 12%, insa a si vazut ritmuri mult mai sustinute decat faceam cu cealalta pur si simplu pentru ca e addictive sa auzi motorul si evacurea(chiar si asa stock) dar imi era atat de dor de un motor pe benzina potent. Sunt exact ca fiul meu care de Mos Nicolae a primit masinuta pe care si-o dorea de atata vreme si de 2 zile e cu ea peste tot, la gradinita, in pat, pe afara, e de nedizlipit de ea, asa si eu cu jucaria mea :).
    5 points
  4. Ma bucur ca ti-ai schimbat in sfarsit uleiul, ca m-ai exasperat cu magmatec-ul ala. Este Castrol Magnatec, cu n.
    4 points
  5. Salutare tuturor, incepand de azi, sunt entuziastul posesor al unui Polo Cross Motor 1.6 HDI 90CP 4geamuri electrice, pilot automat, climatronic, jantele originale pe 17. Trebuie sa fac urgent distributia si schimbul tuturor consumabilelor, pentru ca nu am o certitudine cand au fost inlocuite ultima data. Am nevoie de roata de rezerva+cric+cheie de roti si un set de roti de iarna. Inca nu ma pot hotara daca rotile de iarna vor fi din aluminiu sau tabla. Accept cu drag orice sugestii sau pareri.
    2 points
  6. Ai luat o decizie buna cu polytron-ul insa trebuie sa fii putin mai realist la impresii. Si daca puneai tot castrol motorul devenea mai silentios acum, fiind un ulei nou in comparatie cu unul uzat. Iar sa traga mai bine doar de la ulei, entuziasmul e mare. Am trecut mai multe tipuri de ulei prin alh-ul meu si niciunul nu l-a facut racheta
    2 points
  7. Xadrian , doar in cont , in rest erai mai bogat foarte faina masina , sa o folosesti fara probleme m-am bucurat sa vad un topic aici cu un 7P
    2 points
  8. Va multumesc pentru aprecieri. Nu, carligul nu are probleme. Prelungirea este de origine, am comandat-o din catalogul de optiuni VW, fiind montata inainte de a intra in posesia masinii . Nu stiu daca a fost montata din fabrica sau aici la reprezentanta.
    2 points
  9. Avem voie sa trisam? adica sa ne uitam la numele pozei?! Booorrrr.... Foarte frumoase vagonete voastre!
    2 points
  10. 1.6 HDI ? In cazul ăsta așteptăm mai multe poze cu 2008-ul Daca la voi la Lugoj nu sunt ierni cu multa zapada si gheața, sare si alte condiții care pot afecta jantele din aliaj, atunci go for them. Altfel, parca mi-ar fi ciuda.
    2 points
  11. 2 points
  12. Dupa un an turbulent, la propriu si figurat, s-a terminat (sau aproape s-a terminat...) cu un "cadou" frumos care a ajuns ieri: RS6 04.2014 Culoare imi place foarte mult si in general nu aleg masina dupa culoare pt ca o pot schimba foarte usor prin infoliere...dar asta mi-a sucit bine de tot capul. Masina are 1 an Eurogarantie (orice o insemna asta), un sunet de evacuare super ok chair si stoc si motorul de 4.0 dupa care m-am uitat ataaaaaaaat de mult... Ce sa zic, jantele 21 nu par 21 pe masina, in parcarea subterana unde am garajul, intra mai greu ca si Cayennul (greu de crezut dar asa e... ), imi plac mult scaunele alcantara ca nu fac cute si nu sunt asa sensibile ca si pielea normala pe masina...si parca dau un aer mai sofisticat la interior . Chestii de facut in viitorul apropiat: pus Android Auto, eventual facut un upgrade la sistemul MMI de pe facelift (nu ma pricep asa de bine la MMI, e mult mai complicat ca la BMW, lol) anvelope/jante iarna (oare unde as putea vedea ce marimi de anvelopa (cat mai mici) potrivesc pe masina, multumesc anticipat.? ) Detailing exterior/interior cu folie protectie pe capota si faruri... Uhmmm, poze am doar de la dealer, daca ies azi sau maine o sa fac niste poze mai decente...
    1 point
  13. Tipul de motor este CAYB de pe eticheta de identificare nu inteleg mare lucru... Din pacate pentru mine, masina are manualul de utilizator in limba belgiana si nu inteleg nimic. Asa ca in aceasta seara trebuie sa aflu: 1. daca sistemul audio are bluetooth, am buton de Phone, dar pare ca trece muzica pe ”Mute” si atat. 2.nu sunt in clar cu indicatiile din bord, trebuie sa am o confirmare cu bec verde de faza scurta sau nu. La mine nu apare decat pe butonul de aprins farurile. 3. trebuie sa gasesc modalitatea de inlocuire/verificare lampi numar spate sunt stinse ambele. 4. trebuie sa aflu mai multe despre inlocuirea distributiei +pompa de apa, curelei de accesorii si intinzatoarele aferente, ce ulei foloseste lumea de obicei la acest motor. Am gasit si cumparat la un pret foarte convenabil un set de roti din tabla cu cauciucuri de iarna 185/60/15 6Jx15ET38. Iarna aceasta le voi folosi pe astea. prioritatea nr 1 sunt inlocuirea consumabilelor. M-am asezat confortabil in scaun si caut cu atentie informatiile necesare, pe forum, sunt bucuros ca exista oameni dispusi sa impartaseasca experientele lor, promit ca si eu o voi face.
    1 point
  14. Ceva poze mai fresh cu incaltarile de iarna si noile pedale si pentru ca tot pomeneam de niste planuri de viitor, o parte dintre ele ar fi si o evacuare cat-back, cu finale cu tips-uri quad sau ovale a la RS6, bineinteles bara fata/spate probabil S-line, coborata din vcds cu inca 20mm pe modul Dynamic si alte jante de vara pe care le am deja, tot pe 19 dar cele a la RS4 B7, cele BBS Speedline cu care am luat-o parca nu sunt intocmai pe placul meu.
    1 point
  15. Nici eu nu recomand demontarea si mai ales curatarea chimica sau dpf off.
    1 point
  16. @flo75 Mergi la un mecanic competent care să diagnosticheze corect problema. Posibil înlocuirea unui senzor să rezolve problema. Demontarea dpf-ului nu este simplă și se face în cazuri excepționale.
    1 point
  17. @citizenics Silențiozitatea unui ulei nu este un etalon pentru calitatea unui ulei. Înseamnă că uleiul acela conține aditivi pentru reducerea zgomotului. Pare ciudat dar un ulei foarte performant are mari șanse să fie ,,zgomotos". Nu știu dacă ați ați ascultat un motor în care se afla ulei cu conținut mare de esteri. La rece ziceai că e râșniță dar cu uleiul acela se merge la curse iar uzurile sunt numai cu o singură cifră. Îți găsim imediat alternative mult mai ieftine decât Polytron dacă vrei neapărat să ai parte de liniște. Poate îți smulgem și un Wow!!!
    1 point
  18. multumesc si eu de atentionare. o sa deschid un topic nou.
    1 point
  19. Cum ai ajuns la concluzia ca e proasta ? Ai niste date concrete sau doar pareri subiective ?
    1 point
  20. Foarte fain "tancul". Sa il stapanesti sanatos! Singurul lucru care mie nu imi place, tine de gusturi (aparatorile alea de noroi). +1 pentru kit-ul exterior, arata bine, si culoarea asta il scoate bine in evidenta.
    1 point
  21. evident.:) si comparatia va fi fresh.
    1 point
  22. La jetta 2016 pe spate nu se mai poate face activarea functiei asa ca solutia este legarea lampilor la switchul de usa.
    1 point
  23. da si nu, si un "30" tot cam la fel e indicat in functie de temperatura. in schimb norma sigur e mai rezistenta.
    1 point
  24. refaci butucul pe partea soferului - exista kit de reparatie - ca sa poti incuia mecanic. Daca te referi la ce sa verifici, legat de consumator.... din pacate, tot.
    1 point
  25. Plug&play.Dar,treci la un modul premium...lasa 5N0...ca nu face streaming..probleme cu conectarea cu anumite tel..
    1 point
  26. Nu. Nu am cumparat nici un modul. Nu ma ajutat nimeni decat Google :D.. 1. In primul rand am urmat asta: https://uk-polos.net/viewtopic.php?t=54171 cu singura diferenta: la blocul lumini in loc de pin-ul 15 (+12V permanent) am folosit pin-ul 2 (+12V la contact)\ 2. In al doilea rand am urmat asta: https://forums.vwvortex.com/showthread.php?7557649-How-to-remove-brushed-aluminum-trim-on-Mk7-GTI-steering-wheel&p=92167873&viewfull=1 pentru a desface comenzile dupa volan. 3. Si in al treilea rand am facut asta: (vezi poza atasata) Si asta a fost tot.. ?
    1 point
  27. Am incheiat si eu rodajul saptamana trecuta dupa 2 ani si 8 luni.? 100,000 de km cu 5,986 litri de motorina, respectiv ~7,000 de euro.
    1 point
  28. Cel mai bun consum personal : Targoviste - Bucuresti, AC ON Auto, vara ( nu a fost o zi caniculara ), trafic mediu spre aglomerat si consum termen lung extraurban. Ma declar multumit pt 1.6 TDI DSG
    1 point
  29. Salut! Am avut si eu aceleasi simptome intre 70 - 120 km/h dar am stat linistit deoarece, anul trecut, dupa ce am cumparat masina si am schimbat doar cauciucurile de pe fata, cel de la vulcanizare mi-a spus ca daca nu le schimb si pe cele de pe spate vor face galagie... si asa a fost. Cele de pe spate aveau destula "carne" dar erau uzate inegal in sensul ca daca tineai degetul pe suprafata de contact cu asfaltul si invarteai roata simteai cum degetul se ridica si coboara dupa fiecare striatie. Luna trecuta (dupa aproape un an) am luat 2 cauciucuri, le-am pus pe spate si s-a facut liniste totala... Interesant e ca cel de la vulcanizarea asta m-a intrebat daca faceau galagie cele de pe spate desi eu nu pomenisem nimic...
    1 point
  30. Salutare tuturor! 1.9 TDI BXE, oct 2007, undeva la peste 170.000km. Bun motor, tine cu buzunarul. Din pacate pe al meu l-am fortat de curand si i-a iesit biela prin bloc.
    1 point
  31. daca este defect servomotorul se vede la diagnoza,daca este cazuta parghia de pe clapeta nu se vede la diagnoza, se poate repara home fixand cu o lamela metalica parghia. in filmare ai o metoda de rezolare,la mine a functionat. .
    1 point
  32. N-am mai postat de mult. Pt la primavara am luat niste Segmenturi ? pe 19. Am luat din nemtia niste folii pt faruri gen RS6. Dau bine. Sunt semitransparente Urmeaza un hidrotransfer al consolei centrale. Urmeaza sa imi vina si un eleron copie ABT pt A6 4F Era sa uit. Am schimbat si trimurile. Am gasit cu rama crom. Le am colantat negru lucios. Cel din fata are sigla quattro. Cred ca pe A5 gasesc acea sigla sa scrie Audi.
    1 point
  33. Felicitari pentru achizitie! Am pus si eu ochii pe una aproape la fel, pe dasweltauto.at, insa imi lipsesc vreo 70 de mii de euro pentru un moment
    1 point
  34. nu se pupa cea de pe golf 7 . dc a cedat mecatronicul ? era nou ? s-a verificat pentru problema de cablaj ? ca daca tot schimbam la piese pana speram sa se rezolve...ajungem sa schimbam masina ....
    1 point
  35. astazi passatul din aceasta prezentare a prins 750 000km. ca drept multumire a primit saptamana trecuta amortizoare,bucse,pivoti,bielete de directie ,frane,anvelope etc +plus o vizita destul de lunga la service. 2019 cred ca o sa fie ultimul an in care va mai circula din cauza restrictiilor de poluare. motorul inca functioneaza bine,AC functional,toata electrica perfect functionala mai putin incalzirea in oglinda dreapta. zilele urmatoare voi pune cateva poze.
    1 point
  36. 1 point
  37. Breaking News... De mult mii le-am dorit... De astazi "Fulerul Gri" are in dotare jante MADRAS OEM de Passat W8 (BBS RS800)...pana la primavara se vosesc si le voi incalta cu cauciucuri noi! Abia astept sa le urc pe masina!
    1 point
  38. 7300 km Astazi am profitat de timpul frumos de afara si am reusit sa ajung cu masina la spalatorie
    1 point
  39. Am trecut deja de 33000km, toate sunt bune In octombrie am vrut sa profitam de culorile toamnei si astfel ne-am plimbat vreo 3000km prin tara. Mare parte din ei i-am facut avand drept obiectiv manastirile si atractiile Bucovinei. Mi-au placut si recomand Manastirea Sucevita, bineinteles Putna, cetatea de scaun a Sucevei, Transraraul - mai ales coborarea dinspre Pietrele Doamnei inspre Chiril, acel drum ingust prin padure pe care il vedem in pozele cu Transrarau. Odata ajunsi la baza, am continuat la dreapta spre Vatra Dornei pe DN 17B, iar cadrul natural deosebit mi-a ramas intiparit in minte. Faptul ca este indeajuns de prost incat sa nu poti depasi 50km/h (eu nu am putut) a fost, paradoxal, un bonus, nu ma saturam sa admir peisajul oferit de dealurile de pe valea Bistritei. Daca vreodata va fi reabilitat, cu siguranta ma intorc sa il parcurg pe toata lungimea, de la baza lacului Bicaz inspre nord. Trebuie sa mai mentionez peisajele pasului Tihuta, precum si lacul Colibita, un loc foarte linistit pe care il recomand Despre masina, ca de obicei, ea s-a miscat foarte bine chiar si cu 3 pasageri. Am fost cu inca 2 masini, un Passat B6 2.0TDI 4motion si un Astra J 1.4 140 cai, si am fost surprins sa constat ca a mea, cea mai incarcata si cea mai grabita, a consumat cel mai putin - medie de 6,41 l/100km la pompa -. In continuare, ma gandesc sa schimb placutele de frana pe spate, am observat la schimbul de anvelope ca s-au cam subtiat. Mi se pare devreme la 33k km, mai ales ca folosesc frana de motor destul de mult la drum lung, dar nu numai. Astept raspunsuri de la reprezentante pe tema asta, sper sa le rezolv pana la sfarsitul anului. P.S.: Ah, da! Banda adeziva worked like a charm, nu mai am niciun greieras in masina acum, in schimb am de dat un 6pack de bere la Mioveni Multumesc @cristi511!
    1 point
  40. A venit si momentul asta!
    1 point
  41. @Bogdan, nu mai stiu sa-ti spun exact, iti pot atasa cateva poze, cand ajung la contract. @EEXCALADE, la ridicarea masinii dealerul a zis ca au mai exista cateva masini cu problema asta, deci incidenta nu poate fi prea mare. Oricum, eu ma gandesc ca, daca pe internet nu mai gasesti un alt caz, neamtu' zice c-au fost 10-12 altele, care-s sansele sa mai crape tot la mine un amarat de simering?... Si, dupa cum am mai spus, dealerul a fost cel putin scarbos, chiar de la inceput, cand eu ma rugam de el sa-i dau o palarie de bani... n-am avut ce discuta cu el dupa ce am primit masina inapoi. Din nou, ma gandesc ca sotia clujeanca are ceva de a face cu atitudinea lui fata de noi Noroc ca-mi place de ea, ca ma gandeam serios s-o vand...
    1 point
  42. Ca sa inlocuiesti lichidul de frana trebuie sa scoti aprox. 1L de lichid .Dand la pedala ....nu cred ca reusesti in 8 ore
    1 point
  43. Mulțumesc mult pentru urări băieți. @Retzius Nu prea ies cu ea in sensul că nu e my daily car, nici Cayennul Turbo nu a fost, nici CL63 AMG etc...au fost doar mașini de vacanta, le mai scot doar sa le mai "dezmorțesc" odată la 2-3 săptămâni pe autostradă și le bag la "somn iar". Îmi place să le țin ca un fel de "proiect car", să mă bucur de ele, sa le aduc unele îmbunătățiri după care we move one...sper că pe asta so tin măcar 2 ani... Parca as schimba jantele astea de acum și le-as cumpără astea: Cat de repede, voi face un drop via VCDS la masina dar doar in modul dynamic, probabil și distanțiere. Daca ați putea să mă îndrumați, undeva sau către cineva: as dori sa montez un Android auto să mă pot folosi de Waze. Poate și un link la "aparat" as aprecia. Mulțumesc.??
    0 points
  44. Super faina masina! Chiar ma gandeam ce masina iti vei lua. Multi km fara probleme, farurile led si motorul sunt waw. O ss urmaresc cu mare entuziasm topicul!!!
    -1 points
  45. Care este problema, nu stiati ca noul focus este construit pe platforma mqb? ?
    -1 points
  46. Poate e mai usor sa gasim info despre ele contactand uzina unde se produc , daca se fac la noi, nu din alt motiv. Probleme specifice , ce sa verifici mai intai daca ai probleme cu ele ...din astea. Nu discutam aici probleme politice sau sociale. Pt un motor LDW502 am luat legatura cu uzina din Italia pt lamurire asupra unui piston deoarece manualul service nu detinea acea info si nici reprezentanta nu a putut sa ofere acea info.Uzina Da , am lamurit cu ei problema.
    -1 points
  47. @adrian001 Pai e simplu, mergand o perioada de timp cu masina personala in afara tarii, Spania,Franta,Germania ...etc si alimentand dupa intrarea in tara (toate sunt la fel, OMV,Petrom.Mol....Rompetrol..parca mai bun putin) vezi singur diferenta in puterea motorului,sunetul lui si mai ales cand incepe sa dea in nas...apa in motorina/benzina). Nu e nici un secret ca, calitatea combustibililor de la pompe din Romania este slaba.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!