Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.12.2018 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor, incepand de azi, sunt entuziastul posesor al unui Polo Cross Motor 1.6 HDI 90CP 4geamuri electrice, pilot automat, climatronic, jantele originale pe 17. Trebuie sa fac urgent distributia si schimbul tuturor consumabilelor, pentru ca nu am o certitudine cand au fost inlocuite ultima data. Am nevoie de roata de rezerva+cric+cheie de roti si un set de roti de iarna. Inca nu ma pot hotara daca rotile de iarna vor fi din aluminiu sau tabla. Accept cu drag orice sugestii sau pareri.2 points
-
Am incheiat si eu rodajul saptamana trecuta dupa 2 ani si 8 luni.? 100,000 de km cu 5,986 litri de motorina, respectiv ~7,000 de euro.2 points
-
Am zis ca ne apucam de treaba cu testele de masini si asta am si facut: saptamana viitoare m-am programat la teste cu Focus si Astra. Si ma gandesc sa pun pe hartie concluziile si intr-o formula matematica. Asta pentru a ajunge la o nota argumentata solid de calitatile fiecarei masini. M-am gandit sa urmaresc urmatoarele: Pentru a obtine scorul fiecarei masini, se inmulteste ponderea cu nota pentru fiecare componenta si se aduna rezultatele. Asa vom obtine un clasament pentru fiecare clasa de masini. Intentionez sa testez toate masinile din clasa compacta non-premium. Tabelul, chiar daca este adaptat pentru nevoile mele, poate fi usor convertit pentru necesitatile fiecaruia, fie modificand ponderile, fie modificand din lista de caracteristici urmarite. La urmatoarele achizitii eu voi urmari in mod special rafinamentul masinii, nivelul de atenuare al suspensiilor, etc. Asta pentru ca la noi distantele sunt mici dar drumul este foarte lung si plin de surprize. Si sa fiu sincer, m-am saturat de suspensia de pe Octavia. Cateva explicatii: Ponderile, evident, arata importanta fiecarei caracteristici a masinii in nota finala. NVH - Noise, vibration, harshness. Suport producator se refera la planurile de viitor al producatorului pentru modelul respectiv dar si pentru platforma (pentru ca toti producatorii seriosi au trecut la un astfel de ciclu tehnologic de dezvoltare), disponibilitatea pieselor de schimb, precum si la profesionalismului serviceului oficial in Ro pentru modelul & motorul aferent. De exemplu, in cazul Opel, cu toate ca serviceul este OK-ish, toate masinile proiectate inainte sa schimbe nemtii engleza de la GM cu franceza de la PSA sunt la capat de linie, nu vor primi niciun FL sau imbunatatiri anuale. Vor fi direct inlocuite cu platformele dezvoltate de Peugeot. Probabil ca nici furnizorii de componente nu vor mai face serii mari, iar la ce dezastru financiar si organizatoric se anunta la GM, daca este ceva de reproiectat in cazul unei piese prost gandite -> Lemon Car. Usurinta configurare, sunt anumite marci care te forteaza la combinatii absurde in cazul dotarile fixe. De exemplu, eu vreau un sistem tempomat cu radar, absolut normal dpmdv pentru 2019, si pentru asta trebuie sa iau o configuratie fixa care are piele crem de magar, trapa portal StarGate, portbagaj electric si alte optionale total nedorite de mine si care imi urca pretul cu mii de Euro. De asemenea, voi urmari prezenta anumitor dotari / functii, fara de care nu voi lua in calcul masina: prezenta joja de ulei (da, exista si motoare la care nu poti verifica nivelul de ulei decat din sistemul multimedia si asta doar dupa ce ai mers 10-15 minute, pentru a putea masura corect). Evident, sa fie bullet-proof la NCAP & IIHS. In cazul cutiilor cu dublu ambreiaj, evident fara DQ200 / EDC uscat, etc. Daca aveti propuneri constructive si relevante pentru acest demers, nu va ascundeti in spatele monitorului.2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@vdragos Acuma nu vreau sa par rautacios dar cine se duce azi intr-o reprezentanta Toyota sa dea avansul pentru o precomanda de Prius AWD-e are sanse mari sa primeasca masina inaintea unuia care se duce azi intr-o reprezentanta Skoda/Seat si da avansul pentru o comanda de Ateca/Karoq TSI1 point
-
După ceva chinuială am reușit să le desfac. Spre deosebire de cele dela Audi, unde era un mastic, aici cred că au folosit silicon de lipit acvariu sau termopan. Trebuie încălzit des și din aproape în aproape, trebuie distanțată marginea ușor cu o șurubelniță lată și tăiat ușor cu cuterul. Eu am folosit o șurubelniță lată mai veche, căreia i-am răsucit puțin vârful, la 45 de grade și am putut să apuc mai bine marginea farului. De asemenea la cele 4 cleme de fixare, care se scot cu o șurubelniță subțire, tot după încălzire. Acum aștept lupele și instalația xenon pentru a finaliza montajul. Iar până vine, am să curăț foarte bine acel minunat silicon, care se ia extrem de greu. Atenție pentru cei care se apucă de desfăcut farul: plasticul după încălzire e fierbinte și vă puteți frige zdravăn. De asemenea la distanțarea marginii și la tăierea acelei silicon, există riscul major să vă scape surubelnița sau cuterul. Atenție mare unde țineți mâinile și la forța cu care acționați șurubelnița/cuterul.1 point
-
@Muale Doar motorina de la petrom,rompetrol,omv si ...noroc1 point
-
1 point
-
Doar le stergi. Probabil ai dat mult la automat, a scazut tensiunea in baterie si de aceea ai luat eroare pe airbag.1 point
-
la acest retrofit lucra un coleg de pe clubaudi, CMG, cel ce a facut o conversie de la C7 3.0tfsi la RS6 C7 sedan, una completa ca de fabrica si ultima data lucra la acest retrofit, este doable dar si pe masura de scumpa insa arata foarte bine plus ca faptul ca ai butonul de start/stop pe volan e exact ca in racing :).1 point
-
M-am strambat cand am vazut mizeria aia de HU din 2015. Bine ca in 2018 s-au trezit la realitate.1 point
-
1 point
-
nu se pupa cea de pe golf 7 . dc a cedat mecatronicul ? era nou ? s-a verificat pentru problema de cablaj ? ca daca tot schimbam la piese pana speram sa se rezolve...ajungem sa schimbam masina ....1 point
-
1 point
-
mihai pune te rog aici data sheetul si msdsul uleiului din kaufland. Pe mine asa cum am spus nu ma intereseaza procentul de cenusa (care e bine de stiut) ci alte elemente. Am subliniat ca nu l-am incercat ci doar am precizat ce am citit pe un forum german. Nu am folosit sortimentele mol ptr ca si aici si pe alte forumuri utilizatorii nu au fost multumiti de ele. Adica incerc dar uleiuri despre care ma documentez inainte si am referinte pozitive de la utilizatori, nu dau banii si arunc jumatate de bidon sau si mai mult.... De fapt am patit-o si eu cu lukoil moto pe care il laudau unii si dupa ce am pus o dingura data am renuntat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
0 points
-
@zidanne Dragul meu sunt pe cauciucuri de iarna de la jumatatea lui Octombrie. Nu esti atent la topic Pozele sunt mai de acum 2-3 saptamani dar nu am avut timp sa le posteaz. Am salivat pe la altii cu Kodi pe unde s-au cocotat :)). Saptamana trecuta am facut pe Dexter si am trecut la operatiunea DIY de montare a aparatoarelor de noroi. Acestea nu se potrivesc la fix chiar daca sunt OE. Cu ocazia asta mai descoperi ca pe partea dreapta spate ai protectii de plastic la roata iar pe stanga...ioc. Doar panza. Pe fata a fost un pic mai dificil pentru ca al 3-lea punct de prindere a trebuit sa fie facut prin gaurirea aparatorilor de plastic ceea ce nu a fost prea usor datorita pozitiei mai greu accesibile. Eu sunt multumit de rezultat si sper ca si cei carora nu o sa le arunc pietre prin parbriz sa fie. Si ce-a mai recenta de pe flescaiala de azi din capitala. Evident ce ne-a luat iarna pe nepregatite si am ramas in rezervorul de lichid cu cel de vara iar ustensilele de deszapezire inca nu eram in posesie. Noroc ca astia au pus mini racleta la rezervor iar eu mai aveam una din cauciuc prin portbagaj.-1 points
-
Oricat de obsedati ar fi britanicii dupa Ford, articolul din topgear mi se pare decent si obiectiv. Cat timp, in articol apare urmatorul paragraf: "Perhaps the reason the Golf gets a kicking for ‘being boring’ is because it’s just so damn good at so many things. The smartest materials. The best built. Boxiest, so it’s spacious – particularly in rear headroom compared to the Astra – and the glassiest, for maximum light into the cabin. Take note, lumpy-looking, dingy Focus. This is a five-year old model, well into its facelifted twilight and still, it’s an ergonomically peerless, quiet, comfortable-riding device." Sau urmatorul: "Incredibly, it’s the VW that works out cheapest per month, thanks to its bulletproof residuals.....This VW Golf 1.0 SE Nav doesn’t succeed because of its badge, or because it’s the prettiest, or because it’s been loaded up with lots of options that cheat the base price out of existence. It’s simply the most complete car here, and potentially the cheapest". Iar concluzia mi se pare ca pune punctul pe i: "On points, the Focus could sneak the win. Perhaps in its sportier trim, it will. But there’s no escaping the sense the VW’s quality runs deeper, against much newer machinery. On the test, everyone agreed it was the product they found most compelling for most occasions, not to mention less offensive looking than the guppy Ford. Even as the chasing pack score their own minor victories, this VW is still – just – the most complete product. The consistent all-rounder. The evergreen benchmark." Prin urmare, Golf-ul 7, o masina de 5 ani deja, cu usorul facelift de la jumatatea ciclului de viata a generatiei curente, ramane etalon.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00