Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.12.2018 în toate secţiunile

  1. Am zis ca ne apucam de treaba cu testele de masini si asta am si facut: saptamana viitoare m-am programat la teste cu Focus si Astra. Si ma gandesc sa pun pe hartie concluziile si intr-o formula matematica. Asta pentru a ajunge la o nota argumentata solid de calitatile fiecarei masini. M-am gandit sa urmaresc urmatoarele: Pentru a obtine scorul fiecarei masini, se inmulteste ponderea cu nota pentru fiecare componenta si se aduna rezultatele. Asa vom obtine un clasament pentru fiecare clasa de masini. Intentionez sa testez toate masinile din clasa compacta non-premium. Tabelul, chiar daca este adaptat pentru nevoile mele, poate fi usor convertit pentru necesitatile fiecaruia, fie modificand ponderile, fie modificand din lista de caracteristici urmarite. La urmatoarele achizitii eu voi urmari in mod special rafinamentul masinii, nivelul de atenuare al suspensiilor, etc. Asta pentru ca la noi distantele sunt mici dar drumul este foarte lung si plin de surprize. Si sa fiu sincer, m-am saturat de suspensia de pe Octavia. Cateva explicatii: Ponderile, evident, arata importanta fiecarei caracteristici a masinii in nota finala. NVH - Noise, vibration, harshness. Suport producator se refera la planurile de viitor al producatorului pentru modelul respectiv dar si pentru platforma (pentru ca toti producatorii seriosi au trecut la un astfel de ciclu tehnologic de dezvoltare), disponibilitatea pieselor de schimb, precum si la profesionalismului serviceului oficial in Ro pentru modelul & motorul aferent. De exemplu, in cazul Opel, cu toate ca serviceul este OK-ish, toate masinile proiectate inainte sa schimbe nemtii engleza de la GM cu franceza de la PSA sunt la capat de linie, nu vor primi niciun FL sau imbunatatiri anuale. Vor fi direct inlocuite cu platformele dezvoltate de Peugeot. Probabil ca nici furnizorii de componente nu vor mai face serii mari, iar la ce dezastru financiar si organizatoric se anunta la GM, daca este ceva de reproiectat in cazul unei piese prost gandite -> Lemon Car. Usurinta configurare, sunt anumite marci care te forteaza la combinatii absurde in cazul dotarile fixe. De exemplu, eu vreau un sistem tempomat cu radar, absolut normal dpmdv pentru 2019, si pentru asta trebuie sa iau o configuratie fixa care are piele crem de magar, trapa portal StarGate, portbagaj electric si alte optionale total nedorite de mine si care imi urca pretul cu mii de Euro. De asemenea, voi urmari prezenta anumitor dotari / functii, fara de care nu voi lua in calcul masina: prezenta joja de ulei (da, exista si motoare la care nu poti verifica nivelul de ulei decat din sistemul multimedia si asta doar dupa ce ai mers 10-15 minute, pentru a putea masura corect). Evident, sa fie bullet-proof la NCAP & IIHS. In cazul cutiilor cu dublu ambreiaj, evident fara DQ200 / EDC uscat, etc. Daca aveti propuneri constructive si relevante pentru acest demers, nu va ascundeti in spatele monitorului.
    4 points
  2. După ceva chinuială am reușit să le desfac. Spre deosebire de cele dela Audi, unde era un mastic, aici cred că au folosit silicon de lipit acvariu sau termopan. Trebuie încălzit des și din aproape în aproape, trebuie distanțată marginea ușor cu o șurubelniță lată și tăiat ușor cu cuterul. Eu am folosit o șurubelniță lată mai veche, căreia i-am răsucit puțin vârful, la 45 de grade și am putut să apuc mai bine marginea farului. De asemenea la cele 4 cleme de fixare, care se scot cu o șurubelniță subțire, tot după încălzire. Acum aștept lupele și instalația xenon pentru a finaliza montajul. Iar până vine, am să curăț foarte bine acel minunat silicon, care se ia extrem de greu. Atenție pentru cei care se apucă de desfăcut farul: plasticul după încălzire e fierbinte și vă puteți frige zdravăn. De asemenea la distanțarea marginii și la tăierea acelei silicon, există riscul major să vă scape surubelnița sau cuterul. Atenție mare unde țineți mâinile și la forța cu care acționați șurubelnița/cuterul.
    2 points
  3. Catalin, de acord cu tine ca nu se amesteca uleiul cu apa in mod normal dar, mai jos este o povestioara pe care am trait-o personal fiind reprezentant tehnic Tarom acum multi ani la Atena. Drumul Hotel - Aeroport il faceam cu acelasi taxi, atent intretinut de un batranel simpatic grec bineinteles, o Toyota Corola japoneza cu aproape 600.000 km la bord. Grecul tare mandru de masina lui. Adevarul este ca nu se auzea motorul deloc si am zis ca e benzina. El ofensat zice nu..motorina...eu contrariat nu cred. Urmatoarea zi a tinut sa-mi demonstreze ca e motorina si ca motorul 'capsulat' cum zicea el este cel original fara reparatii. Sa scurtez ca este lunga povestea..nu a vrut sa-mi spuna secretul pana nu l-am prins la masa si invitat la o bere intr-o seara de weekend. Pe scurt, mi-a spus ca de cand a cumparat masina de noua, la fiecare plin adauga 2T in motorina pentru ca ei,taximetristii din Atena, alimenteaza de la statii particulare sa fie mai ieftin si benzinarii obisnuiesc sa puna apa in rezervoarele lor. Deci, apa nu se amesteca cu uleiul, da, dar o pelicula superficiala ramane pe elementele in miscare si contact din pompa protejand-o. Eu personal de mai bine de 10 ani fac asta si nici o problema pana acum, la nici o masina diesel nu am schimbat pompe sau injectoare.. Fiecare este liber sa decida ce face cu masina lui. @cutang. Atasata ai o lista cu specificatiile uleiurilor 2T dupa emisia de cenusi in urma arderilor. Eu de multi ani folosesc uleiul Ravenol Scooter 2 Takt teilsynth cu emisii de mai putin de 0.04 % fara probleme. Il comand de aici..trimit si in Romania : www.ato24.de Succes ! Huile 2T specs..pdf
    2 points
  4. Dupa un an turbulent, la propriu si figurat, s-a terminat (sau aproape s-a terminat...) cu un "cadou" frumos care a ajuns ieri: RS6 04.2014 Culoare imi place foarte mult si in general nu aleg masina dupa culoare pt ca o pot schimba foarte usor prin infoliere...dar asta mi-a sucit bine de tot capul. Masina are 1 an Eurogarantie (orice o insemna asta), un sunet de evacuare super ok chair si stoc si motorul de 4.0 dupa care m-am uitat ataaaaaaaat de mult... Ce sa zic, jantele 21 nu par 21 pe masina, in parcarea subterana unde am garajul, intra mai greu ca si Cayennul (greu de crezut dar asa e... ), imi plac mult scaunele alcantara ca nu fac cute si nu sunt asa sensibile ca si pielea normala pe masina...si parca dau un aer mai sofisticat la interior . Chestii de facut in viitorul apropiat: pus Android Auto, eventual facut un upgrade la sistemul MMI de pe facelift (nu ma pricep asa de bine la MMI, e mult mai complicat ca la BMW, lol) anvelope/jante iarna (oare unde as putea vedea ce marimi de anvelopa (cat mai mici) potrivesc pe masina, multumesc anticipat.? ) Detailing exterior/interior cu folie protectie pe capota si faruri... Uhmmm, poze am doar de la dealer, daca ies azi sau maine o sa fac niste poze mai decente...
    1 point
  5. Dupa cum spune un coleg forumist...."sa mai sterg praful nitel pe aici". Drepturile de autor sunt ale lui Am sarit de bariera de 300h de functionare a motorului si pe la 8300km adunati. Daca tot a fot liber de Sf. Andrei am legat o "mini vacanta" si am fost acasa. Am plecat joi seara din Bucuresti sperand sa evit ""valul" din 30 Noiembrie dar l-am evita doar partial pentru ca, ca mai tot timpul, traficul se gatuie pe DN1 in zona Nistoresti. Am ales elegant varianta prin Breaza unde de cum am intrat in localitate cum a inceput sa ninga frumos. Si asta a durat pana am iesit in DN1 la Comarnic unde nu era nici urma de zapada. Dupa cum spuneam mai sus mi-a ramas in rezevorul de lichid de spalat parbrizul lichid de vara peste care am pus lichid -20. Combinatie nefasta care a dus la inghetarea mixului...in mers. Mixul nu s-a dezghetat decat luni cand am revenit in Bucuresti. Panica a fost ca nu se mai auzea pompa ca ar functiona si ma gandeam ca s-a ars. Am facut o scanare cu OBD11 si am constatat ca aveam urmatoarea eroare: 09 Central Electrics - Trouble codes: B126101 - Windshield washer pump Electrical error - static. Dupa ce-am sters-o am auzit pompa functionand iar. Drept urmare am scapat. Probabil are un modul sau o setare ca sa nu fie arsa si intra in eroare. Aceasta "excursie" a fost prilej de-a mai avea un consum decent pentru ca in Bucuresti sare grav avand in vedere ca merg si la "ore vesele" si fix in centru. Aici ma refer la minim 10% si maxim 17% in ziua cu ninsoare in oras. Asa la drum intins am avut pe CB 7.9% la dus (3 adulti+1copil+30kg bagaje, AC 23grade, 166km, 4h20min - 1h si ceva am stat pe loc asteptand pe cineava, 38km/h viteza medie, A3+DN1+DJ101R (Breaza)) si 5.3% pana la intrarea in Bucuresti (5.7% pana la destinatia finala) (3 adulti+1copil+100kg bagaje, AC 23grade, 144km, 2h41min, 54km/h viteza medie condus constat, DN1). Nu am folosit CC si nu am mers la consum. Iar acum ca tot a inceput agitatia de Decembrie hop si noi cu bradul in masina OT. Oficial m-am despartit de fosta masina. Din pacate ea a ajuns in stadiul de mai jos. Nu sunt eu cel ce-a rezolvat-o. Asa ca bye bye buburuza . Ne-ai dus safe peste tot si nu ne-ai lasat balta.
    1 point
  6. @Muale Doar motorina de la petrom,rompetrol,omv si ...noroc
    1 point
  7. @grp arata foarte bine asa ! contrastul alb/negru arata bestial. La bandouri zic si eu mai bine fara dar parerea ta conteaza cel mai mult. @vik71 Nu prea poti sa pui un pret pentru pasiune , atata timp cat Grp are zambetul pe buze restul e cancan...... banii se fac , sentimentele care ti le aduce pasiunea asta mai greu sa le obtii din alte parti...... Crezi ca mai conteaza pretul de revanzare atata timp cat masina ti-a pus zambetul pe buze ? Forumul asta e facut pentru oameni exact ca Grp.
    1 point
  8. Salutare! Dupa mai bine de 3 luni de la achizitionarea masinii, mi-a gasit timp sa postez pe forum. Am urmarit aceasta rubrica "Masina mea" si nu am vazut postata combinatia descrisa in randurile de mai jos. Cautarile au inceput in urma cu mai bine de 1 an, pe forumuri, parerile prietenilor, tot felul de recenzii si articole din reviste/site-uri de specialitate. Fiind foarte multumit de fostul Renault Megane 1 1.9 dci avut de nou in familie, cautarile s-au concentrat pe grupul Renault. Din pacate, pe cat de mult m-a atras exteriorul noului Megane, pe atat de mult am fost respins de interior, de calitatea materialelor la interior, spatiu, motorizari, etc, etc. Asadar, nefiind un mare fan al masinilor Japoneze, Coreeene, aria cautarilor s-a concentrat pe grupul VAG. Cerinte mari, buget limitat + 1 Dacie veche de care vroiam sa scap = 1 Skoda Octavia 1.6 TDI DSG . Ca si echipare am ales varianta Style, se incadra cel mai bine cerintelor mele ( farurile LED au constituit elementul definitoriu ). Nu enumar toate dotarile, sunt standard, am ales o masina deja configurata in echiparea Style, o masina de pe stoc. - Blocuri optice spate TOP LED - Faruri cu tehnologie LED cu functie AFS - Jante aliaj usor Ilias 16' - Radio-MP3-player Bolero, MIB2 - Kessy - Senzori parcare spate - Smartlink Trecerea este destul de mare fata de vechiul Megane, am sa enumar cateva aspecte atat pozitive cat si negative pe care le-am observat in cei aproape 8000 km : Plusuri: - cutia DSG merita toti banii, in combinatie cu motorul de 1.6 tdi creste semnificativ calitatea oricarui drum ( o sa vad pe viitor din punct de vedere al fiabilitatii) - farurire LED sunt o incantare pe timp de noapte, mai ales pe drumurile din afara orasului unde se poate merge si cu faza lunga - motorul este surprinzator de silentios si elastic pentru un diesel - spatiul este excelent pentru o masina din aceasta clasa - consumul : 7-9 l / 100 km in Bucuresti la ore de varf, ~5 l / 100 km in afara orasului - incalzirea din scaune este geniala dimineata Minusuri - suspensia este groaznica, se simte orice denivelare - scaunele sunt putin cam tari dupa gustul meu, chiar daca nu sunt scaune sport - pe autostrada se simte vantul lateral, am citit acest aspect pe forum, m-am gandit ca poate unii sunt prea sensibili; nu este un capat de tara, dar ma asteptam sa fie mai stabila atunci cand intampina un vant lateral, spre exemplu, in Megane nu simteam nimic In mare, cam acestea sunt primele impresii
    1 point
  9. Azi fiind liber, le-am tras o spălătură amândurora și bineînțeles ca am prins și bandourile de protecție universale cu banda de hârtie sa îmi dau seama cum vin. In realitate, parca se așează mai bine decât în poze, dar.. Voi ce spuneți ?
    1 point
  10. nu, invarti normal, pana opune un pic de rezistenta - atunci te opresti, ca a ajuns la capat
    1 point
  11. Revin cu feedback de la schimbul din decembrie 2017 cu Ravenol VST. Am facut in aproape 12 luni fara 2 saptamani ~5700km cu uleiul, iar fata de Motul Specific 5w40 consumul de ulei a scazut de la 350-400ml/1000km la 230-250ml, cu toate ca stilul meu de condus a devenit semnificativ mai agresiv, am mers cu softul setat mai agresiv si am mers ceva mai mult in oras. Iarna pornirile la rece sunt mai "calme" fata de uleiul anterior, iar motorul e o fractiune mai silentios in primele clipe dupa pornire. In concluzie am achizitionat noul Ravenol VST USVO pentru schimbul ce urmeaza sa-l fac. Abia astept la prima-vara sa vad cum va iesi de uzat tachetul la pompa de inalta presiune cu Ravenol fata de Motul.
    1 point
  12. 1. recomand sa montezi tot un AGM - este mai rezistenta pentru ciclurile dese de pornire - nu este scumpa una, pentru modelul tau de masina 2. bateria din portbagaj (cine o are) este pentru masinile echipate cu incalzire auxiliara (webasto) 3. schimba bateria din compartimentul motor
    1 point
  13. Ca idee, poate te ajuta.
    1 point
  14. Pompele de peugeot din 2001 pana acum desfacute nu au avut span nici una dintre ele. Singurele probleme intampinate au fost undele valve metering care nu mai mergeau in parametri sau overflow valves blocate si dadeau totul pe retur. La pompe uzade de 17 ani e acceptabil. La cele noi-reconditionate nu exista probleme.
    1 point
  15. Buna seara! M-a mancat undeva sa schimb si eu uleiul in cutie la un Golf 5 ( FVH).Cutia schimba perfect dar na...am zis sa-l schimb ca na...sa fie schimbat si el dupa atat timp.Am pus G052512A2 de laVW si pot sa spun ca treaba nu-i asa buna, in sensul ca in prima treapta nu intra decat cand masina sta pe loc.inainte nu facea asta, intra chiar si la 20 la ora.si acum parca agata usor si in a 3 a.As vrea sa-l schimb iar dar am nevoie de un sfat. Ce sa-i pun acum?
    1 point
  16. Skodamen @ când am cumpărat mașina am avut un interviu telefonic cu un cvasispecialist PR (Porsche Romania) despre motorul TSi. Concluzia acestuia a fost: " tot mai des întâlnesc clienți care vor să știe detalii despre mașini de parcă ar dori să și le construiască singuri". Concluzia mea, întărită ulterior de experianța cu PR - RP, a fost că din ce în ce mai mult nivelul cunoștințelor tehnice ale personalului din reprezentanțe nu a mai ținut pasul cu evoluția tehnologică. Aici a trebuit să compensăm noi clienții pentru a ne proteja investiția. Totul ține de încredere, responsabilitate și de ce nu de interese divergente ale părților.
    1 point
  17. @cuntang Cum ai ajuns la concluzia ca motorina E5 e mai uscata ??? La depozitul local ajunge doar un tip de motorina din care o parte se aditiveaza si rezulta sortimenul efix ,max motion ... @emanoeladrian Din contra ,biodiesel-ul afecteaza grav motorul mai ales daca e de calitate slaba si depaseste procentul de 7%. 2T-ul nu se amesteca cu apa din motorina ,apa fiind principala cauza a deteriorarii pompei cp4
    1 point
  18. nu e reparata corecta...erorile indica acelasi defect...
    1 point
  19. demontarea se face intotdeauna cu borna scoasa.
    1 point
  20. 1 point
  21. repet VERIFICARE CABLAJ ? Service-ul stie si altceva in afara de citire valori ? o diagnoza corecta stie ? oare stie macar ce sunt measuring blocks? Parerea mea este ca : -ori ai cablaj belit -ori a cedat acumulatorul de presiune in mecatronic ( lucru usor de vazut ) ...carcasa fisurata ... -ori ei sunt prosti ca noaptea si nu l-au asamblat corect Cand spui ca s-a schimbat platoul la care platou te referi ? la cel electornic sau la platoul de aluminiu pe care vin prinse restul de piese ?
    1 point
  22. Felicitari pentru achizitie! Am pus si eu ochii pe una aproape la fel, pe dasweltauto.at, insa imi lipsesc vreo 70 de mii de euro pentru un moment
    1 point
  23. Multumesc. @tavitara - nu prea ies prin Cluj cu ea (doar cand o spal) dar da un semn si ne putem vedea la o cafea. Nu e problema cu garda pt ca garajul subteran e defapt sub bloc, nu sub pamant...m-am exprimat gresit...problema e cu garajul in sine ca e prea mic... masina e parcata pana in capat...maxim o palma pana in perete...dar botul ii iasa in afara destul de tare... in poza nu se vede bine ...imi e umpic frica de ceilalti "piloti" din bloc care ies/intra pe langa masina... mai ales ca inca nu avem CASCO.
    1 point
  24. Respect celor care isi omoara timpul facand una alta la masini ?
    1 point
  25. vezi daca te ajuta acest video cu ce voiai sa vezi. lafel si asta pentru diagnosticare, e alta masina, dar tot asa e si la vw(in afara de mufa cu 4 pini). Sincer, nu stiu ce tensiune trebuie sa vina pe rotor, dar daca e cu PWM, iti trebuie un osciloscop pt a testa asta, cam greu. CE carait la tine cred ca a fost bendixul. Cand nu mai are curent bateria, incepe sa cataie bendixul.
    1 point
  26. - data fabricație 20.02.2010 = AX 100 MM - axul de 100 mm nu cade. Fa-ti griji de pompa de inalta presiune de motorina nu de pompa de ulei.
    1 point
  27. Salutare, Daca bateria mai are cat de cat capacitate (curent), in mod obligatoriu alternatorul trebuie sa dezvolte peste 13.8- 14.4 V. Aceasta tensiune fiind masurata la bornele bateriei cu motorul pornit . Releul de tensiune integrat in alternator reuseste sa compenseze chiar si baterii in moarte clinica. Chimie - ideal,un element cu plumb se considera complet incarcat daca poate dezvolta o tensiune electromotoare de 2.4v (tem ) . In principiu Planul de verificare ar arata cam asa: 1. Se masoara tensiunea la bornele bateriei cu motorul oprit. ( se accepta 11,8 -12.4 v pentru o baterie incarcata) Daca tensiunea este mai mica se trece la pct. 2. 2. Se porneste motorul si se masoara tensiunea la bornele bateriei ( dupa 1 - 2 min pentru a se stabiliza sistemul) Normal - 13,8 -14,4 v ( cu un consumator important pornit - faruri de ex., turatie 1800 -2200) Altfel - se verifica . 2.0 Intinderea curelei de antrenare 2.1 Contactele de la bornele bateriei 2.2 Contactele electrice de la alternator 2.3 Periile de la alternator ( carbunii) 2.4 Diodele de la alternator. 2.5 Legaturile dintre alternator si baterie 2.6 Prezenta tensiunii de excitatie la borna releului de incarcare. 2.7 Integritatea releului de incarcare 2.8 Cuplajul dinamic de la fulia alternatorului (daca exista) 3. Daca alternatorul incarca, dar bateria pierde capacitatea de a porni motorul de pe o zi pe alta atunci inseamna ca : 3.1 Bateria este "terminata" si trebuie inlocuita. 3.2 Bateria a fost complet descarcata si insuficient incarcata. 3.3 Exista un consumator ascuns. In acest caz verificarea consta in inserierea unui multimetru ( setat in prealabil ca ampermetru ) in circuitul bateriei .( se desface borna + si se leaga multimetrul intre aceasta si cablul de +). Atentie la : Coduri de alarma, Radio Cd, etc. Sau de ex.: Daca suspectati antena sau RCD atunci se poate masura consumul in stand by direct la siguranta corespunzatoare din panoul de distributie, prin inlocuirea acesteia cu una "arsa" si cu fire lipite de terminale ei, fire intre care se poate conecta un ampermetru. La scanarea cu VAG-COM trebuie tinut cont ca Generator loading creste in cazul unei baterii "duse", si functie de consumatorii porniti. Evident toate aceste verificari necesita oarecare experienta. Recomand atentie sporita si evaluarea riscurilor pentru ca totusi nu ne jucam cu banii nostrii. Cu speranta ce am descris ajuta va doresc numai drumuri bune!
    1 point
  28. Scuzati de :blink: , dar nu gasesc nici cum unde e topicul :pregatiri de iarna". Need help, please! Si eu trebuie sa fac verificarile astea neaparat. (cu search nu merge nicicum) Multumiri!
    1 point
  29. Desi la Km astia cam multi un ulei subtire la cald ar putea sa nu faca presiune suficienta, nu este nici un pericol iarna. Pana la vara poti sa lasi linistit uleiul asta.
    -1 points
  30. Asta cu uleiul chiar nu stiu ce sa zic... Majoritatea uleiurilor Castrol de la noi sunt stifturi. Mai nou am vazut ca si Motul face diferente intre productia din Franta (mai buna) si cea din Italia (praf)... deci este discutabil. Mai repede ma uit la proprietatile uleiului (coeficient de vascozitate la diferite temperaturi, gradul de volatilitate, rezistenta peliculei la temperaturi ridicate). Din tot ce am citit, in afara de uleiurile "speciale" de la Motul V300 care au o baza speciala, un 0w40 este cel mai bun din punct de vedere calitate/pret/disponibilitate, iar cel de la Liqui Moly pare a fi de incredere.
    -1 points
  31. Salutare tuturor! 1.9 TDI BXE, oct 2007, undeva la peste 170.000km. Bun motor, tine cu buzunarul. Din pacate pe al meu l-am fortat de curand si i-a iesit biela prin bloc.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!