Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.12.2018 în toate secţiunile
-
80.000 km / an si 2.5 ani = 200.000 km asa da anvelope probabil la 200.000 naparlesc si cad singure de pe jante , astfel incat pui anvelopele noi direct4 points
-
Salut! Revin cu noutati. Am inlocuit axul cu tot cu variator. Rezultat: masina trage la fel de bine / mai bine ca atunci cand am cumparat-o, motorul este muuuult mai silentios decat era inainte (in orice stadiu al reparatiei), porneste "la sfert", raspunde bine la pedala... in fine totul de bine. Si acum piesele; nu includ prima "reparatie" care a dat rateu... - camasi Goetze + alezat bloc motor + alezati camasi la cota de fabrica a pistoanelor. 900 RON - pistoane Kolbenschmidt 40251600 (cele cu bolt de 21mm, pentru a nu schimba si bielele) 1400 RON - garnituri OEM peste tot, pompa apa Hepu, simeringuri, intinzator revizuit 06K109467K, bujii NGK IFR7X8G si alte maruntisuri... ~ 2300 RON - Ax cu came pe partea de admisie Kolbenschmidt HV0363 ~ 2300 RON - schimb ulei cutie DSG 7 (DQ200) - manopera (desfacere motor, asamblare motor, schimb ulei cutie + desfacere partea de la axele cu came, instalare axe cu came (noua), etc total ~ 2200 RON In prezent masina are parcursi aproximativ 1500 km, am schimbat prima sarja de ulei, acum merge pe 0w40 Liqui Moly, nu consuma gram de ulei, totul este perfect. O singura nelamurire am, axul cu came original (pe care mi l-au dat mecanicii inapoi) nu are acelasi profil cu cel cumparat after market si nu inteleg de ce... in fine, nu ma plang, merge mult mai fin si silentios acum. O seara buna!2 points
-
Dupa un an turbulent, la propriu si figurat, s-a terminat (sau aproape s-a terminat...) cu un "cadou" frumos care a ajuns ieri: RS6 04.2014 Culoare imi place foarte mult si in general nu aleg masina dupa culoare pt ca o pot schimba foarte usor prin infoliere...dar asta mi-a sucit bine de tot capul. Masina are 1 an Eurogarantie (orice o insemna asta), un sunet de evacuare super ok chair si stoc si motorul de 4.0 dupa care m-am uitat ataaaaaaaat de mult... Ce sa zic, jantele 21 nu par 21 pe masina, in parcarea subterana unde am garajul, intra mai greu ca si Cayennul (greu de crezut dar asa e... ), imi plac mult scaunele alcantara ca nu fac cute si nu sunt asa sensibile ca si pielea normala pe masina...si parca dau un aer mai sofisticat la interior . Chestii de facut in viitorul apropiat: pus Android Auto, eventual facut un upgrade la sistemul MMI de pe facelift (nu ma pricep asa de bine la MMI, e mult mai complicat ca la BMW, lol) anvelope/jante iarna (oare unde as putea vedea ce marimi de anvelopa (cat mai mici) potrivesc pe masina, multumesc anticipat.? ) Detailing exterior/interior cu folie protectie pe capota si faruri... Uhmmm, poze am doar de la dealer, daca ies azi sau maine o sa fac niste poze mai decente...1 point
-
Salutare, am decis si eu dupa aproximativ un an de cand detin masina sa o prezint si eu. Este vorba despre un Vw Passat B2, nascut in 1988. Povestea masinii este una destul de simpla: Initial masina a fost cumparata de bunicul unui prieten drept cadou pentru nepotul sau care luase permisul. Dupa 4-5 luni el si-a luat alta masina, iar aceasta a ajuns la un prieten de-al lui care nu avea permis, pe scurt, masina a stat in parcare 1an pana am aparut eu. Initial masina urma sa ajunga la fier vechi pentru ca, motorul mergea cu intreruperi (1.8 ke jetronic) iar acesta nu prea le avea cu mecanica, el folosea masina doar pentru a sta in ea cand iesea afara( nu inteleg ideea de a sta in masina cand iesi afara dar marog, fiecare cu ale lui). Intr-un final se decide sa duca masina la fier vechi pentru a nu mai ocupa locul de parcare si pentru ca el nu stie mecanica, deci nu putea sa o repare. Am auzit ca masina urmeaza sa ajunga la fier vechi, si i-am oferit o suma "derizorie" pentru a salva masina, pe care o stiam destul de bine, si care stiam ca este tanc ( doar eu am reusit sa nimeresc treapta 1 in loc de 3 si sa nu sparg cutia, sau sa pateasca masina ceva). Am cumparat masina, si am decis sa o iau din zona in care era si sa o duc cat mai aproape de garaj pentru a putea sa ma pauc de ea. Toate bune si frumoase , am plecat si dupa aproximativ 5 km, dupa ce s-a incalzit motorul deabea mai mergea.De la unirii, pana in parcarea unui mall a fost tractata. A venit aproape iarna, am luat masina cu platforma din parcarea mall-ului, alta distractie, pentru ca platforma se blocase in curba intrarii in parcare, am desfacut platforma, am tras-o, intr-un final am ajuns cu platforma, am urcat masina pe platforma, pe drum a inceput ploaia si s-a constatat ca nu mergeau stergatoarele la masina cu care tractam. Intr-un final la 10-11 noaptea se ajunge la garaj, si acolo se afla pana in momentul de astazi. Ca probleme constatate sunt urmatoarele: Amortizoare moarte, conducta ghidaj aer de la palnie in admisie coapta si fisurata( tragea aer fals si de aici si mersul intrerupt), vreo 4 module de alarma montate pe instalatia electrica, rugina( nu excesiva, dar pentru varsta ei mai bine nu se putea), coaja de la plafon rupta, limba de la frana de mana tocita, nu mai bloca frana sus, capete de bara, placute, discuri, pivoti, conducta de benzina fisurata si mai sunt destule dar nu mi le mai amintesc. Am rezolvat o parte din probleme, in limita timpului pe care il am, am scos toate modulele de alarma si am refacut instalatia de sub bord, am reparat conducta fisurata de benzina prin montarea unui filtru de benzina, si eliminarea zonei fisurate. Intre timp, neavand foarte mult timp sa ma ocup de ea, am demontat toata puntea fata, amortizoare, pivoti, bascule, capete de bara, planetare, etc si m-am apucat sa le verific, curat si vopsesc. Pana in momentul de fata, toate piesele care sunt bune au fost curatate, vopsite si am cumparat piese dupa cum urmeaza: capete de bara, pivoti, amortizoare, furtune frana, discuri, placute, bucse bara stabilizatoare, pompa apa stergatoare, suruburi( fiecare surub scos o sa fie inlocuit cu altele noi de duritate 12.9), flanse amortizor, antigel, etc( nu le mai tin minte exact, cert este ca am strans o lada cu piese noi ce urmeaza sa le montez dupa ce mai cumpar rulementi si burdufi pentru planetare.). Singura piesa care imi pune "bete in roate" este racordul de aer pe care nu pot sa il gasesc ( am cautat la toate magazinele, unele cer 1300ron dar anuleaza comanda pe motiv ca nu se mai fabrica?). Codul de piesa este :026133357. Dar intr-un final o sa il fac, sau il mai caut, pentru ca nu pot sa abandonez proiectul pentru un racord de aer... In cazul in care vreun prieten care m-a ajutat in vreun fel citeste toate astea, tin sa ii multumesc ? As mai putea continua cateva pagini cu povestea masinii dar am decis sa fac un rezumat pana in momentul de fata ?. Voi atasa o poza mai reprezentativa pentru ca pot posta maxim 1MB.1 point
-
Skodamen @ când am cumpărat mașina am avut un interviu telefonic cu un cvasispecialist PR (Porsche Romania) despre motorul TSi. Concluzia acestuia a fost: " tot mai des întâlnesc clienți care vor să știe detalii despre mașini de parcă ar dori să și le construiască singuri". Concluzia mea, întărită ulterior de experianța cu PR - RP, a fost că din ce în ce mai mult nivelul cunoștințelor tehnice ale personalului din reprezentanțe nu a mai ținut pasul cu evoluția tehnologică. Aici a trebuit să compensăm noi clienții pentru a ne proteja investiția. Totul ține de încredere, responsabilitate și de ce nu de interese divergente ale părților.1 point
-
1 point
-
Boltul nu are nici o treaba cu consumul de ulei. Nu stiu de ce au optat sa il faca mai solid la prindere, probabil s-a plans cineva de fisuri acolo? In fine, faza cu consumul de ulei este in totalitate datorat segmentului de radere. La inceput erau asa cu gaurele, cum ai prezentat mai sus... de fapt povestea e si mai lunga: pe BZB au fost puse pistoane cu segmenti ce aveau fante (nu gaurele) si au avut mai putine probleme cu consumul de ulei. Pe EA888 s-au gandit ca mai bine fac gaurele, lucru ce nu a mers bine... O solutie la inceputul problemei cand au inceput clientii sa vina cu problema consumului a fost sa se inlocuiasca pistoanele din generatia EA888 cu pistoanele din BZB (bravo tata)... dupa aceea au adoptat designul segmentului de radere ce se afla deja pe BZB si l-au pus pe noul piston. Dupa au trecut la bolt de 23 si surpriza! au trecut iar la segmenti cu gaurele (!?) pentru ca intr-un final sa ajunga la un rezultat (cel actual) si anume segmentii tip SLF in loc de DSF dupa cum zice si nenea Kolbenschmidt: Note: This piston (OE: 06H107065DL substitutes in OE older version of the piston 40761600 (OE: 06H107065CP) since 2011.Pistons are identical, the only distinctions are piston rings – mainly in the wiper ring design: 40761600 uses 800077510000 (DSF type wiper seal – double tapered with spiral expander). 41197600 uses 800113810000 (SLF type wiper seal – steel lamination ring without expander). In final treaba e cam asa: Bolt de 21 si segmenti cu gaurele (cel mai nasol) - Original 0822363+R Bolt de 21 si segmenti revizuiti (cu fante) - 40251600 (cum am eu Bolt de 23 si segmenti cu design prost (gaurele) - 40761600 Bolt de 23 si cel mai bun design la segmenti (zigzag) - 41197600 (varianta ideala) Problema este ca ultima revizie a pistonului, cea cu noul tip de segment nu se gaseste decat pentru bolt de 23... asta e o chestie secundara, ce e fix ca nuca in perete din pacate pentru mine. Acum sunt intr-o pozitie de mijloc, nici perfect dar nici cu gaurele... am sa schimb uleiul la 10000, am sa imi instalez un catch-can si fingers crossed...1 point
-
1 point
-
1 point
-
#tavitara nu stiu cum faci tu, dar eu merg 6 luni pe an cu anvelope de vara si 6 luni cu anvelope de iarna, la 80000 km pe an, cu o matematica elementara rezulta 2.5 ani si au fost Michelin Ideea era, ca piesele ce sunt pe masina noua au o durata de viata mai mare decat cele cu , care au fost inlocuite, daca vrei vorbim in privat si iti dau exemple cate vrei1 point
-
Vezi aici specificatiile ptr Kodiaq si compari cu cele ale jantelor care te intereseaza1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Eu zic sa te mai uiti la grafic ..si ai 2 la dispozitie vezi ca la 3000rpm masina are 500nm deja LOL , inutilizabila zici? 100-190 in 10.45 secunde Masuratoare facuta in treapta 6 (am 7 trepte) 1 bar la 2300rpm, 2 bar la 2700rpm pe strada. Pai nici turbina ta mica nu face atat boost asa de repede In concluzie masina trage impresionant de bine de la 2000 ture incepand, nu sunt genul sa merg in a 6 subturat oricum. MAsina ca si inainte face 800km pana ajunge pe rezerva, consum normal, nu s-a schimbat nimic. Am vazut masini daily cu turbine 1756 hibrida facuta la slatina, 230 cai si cuplu mai putin decat am eu la aceleasi ture. Despre ce vorbim?1 point
-
1 point
-
In mod cert ca-i va returna din nou resp eroare. Chiar azi am mers cu un golf cu aceeasi pb-100 km, abia scadea valoarea in regenerare fortata. Am reusit pana la urma sa o fac in standing. Dupa ce in prealabil am recalibrat clapeta de acceleatie. In apx 30 min a fost ca nou, dpf dus la 1.38g.1 point
-
@pronet contează atât de mult votul? Ți-am dat pozitiv. Nu cred că îți schimbă viața prea mult, nici votul negativ, nici cel pozitiv. Arată nivelul de educație al unora de pe aici.1 point
-
Eu unul sunt posesor de Touareg din 2017, achizitionat de nou 286cp. De ceva timp ma confrunt si eu cu aceeasi problema zic eu. La viraj maxim stanga aud un zgomot in partea dreapta. Am fost la Midocar Vitan si au ajuns la concluzia citez: unghiul maxim de bacaj rupe aderenta - nu este un defect nu necesita reparatie. Asta dupa ce masina a fost tinuta mai bine de 48 de ore pentru urmatoarele operatiuni: geometrie, verificare trepidatii la franare la viteze de peste 140 km/h, zgomat la viraj stanga maxim pe partea dreapta s dupa ce am urlat ca inca nu aveau un raspuns. Acum intreb, de ce nu a facut si in primul an sau in primii km? Masina are 32.000 km ( placute schimbate fata spate la 20.000 km cu un cost de 3.900 lei la Porsche Buc.Nord) si domnii mi-au recomandat sa schimb discurile de frana intrucat au ajuns la gradul maxim de uzura 2mm spun ei. Masina se afla inca in garantie pana in martie si nu stiu daca ma plimba si asteapta ca masina sa iasa din garantie si apoi sa gaseasca si defectul daca exista. Ce ma sfatuiti?1 point
-
Am mai adaugat inca 2 poze, una din ele este cu "cea mai mare problema" si anume rugina sub parbriz, langa aripa, in rest, din pacate, plasticele care veneau pe usi, care se vad lipsa in poza si ramasa urma de la adeziv sunt foarte strambe si nu se mai pot pune si sa ramana drepte, am incercat prin diverse metode, incalzite si puse sub o greutate pentru a revenii la forma initiala. Cred ca voi renunta la ele pana la urma si voi curata urmele de adeziv cat pot de bine. Pana in primavara as vrea sa gasesc timp sa ii asamblez toata partea din fata, sa ii fac itp-ul si sa rezolv cu actele pentru a o inmatricula. Voi mai posta poze pe parcurs ce voi continua la ea, dar fiind faptul ca deja a inceput sa se lase frigul destul de bine si in garajul in care o tin si lucrez la ea nu am caldura, este cam cu munca pe vremea asta.1 point
-
1 point
-
Am montat anvelope BFGOODRICH G-GRIP ALL SEASON2 195/65R15 91H de la Norauto, 230 de lei bucata. Sunt produse de Michelin in Polonia. La eficienta franare pe ud au categoria B si la eficienta carburant au categoria C. In teste se prezinta destul de bine. http://www.testanvelope.eu/cursuri-autozeitung-205-55-R16 O sa revin cu impresii dupa iarna asta si dupa vara.1 point
-
Din păcate nici vremea, nici programul de la serviciu nu mi-a permis sa o spăl si cum se anunță doar ploi și frig în continuare, nu știu dacă o voi mai spăla prea curând. Am reușit cu ajutorul câtorva poze mai vechi să fac un ”before and after” și sper să se vadă diferențele ușor . O săptămână ușoară tuturor!1 point
-
1 point
-
Hai sa imi spun si eu experienta si sa dau cateva sfaturi fara a deranja pe cineva. Posesor de crossclimate si fost posesor de good year all season(nu mai stiu exact modelul) da si fost posesor de seturi dedicate vara/iarna. Sunt sofer normal pe sosele. Poate doar putin agitat in anumite momente. Per total cu acele goodyear all season generatie 2008 la acel moment nu m-am simtit foarte in siguranta. Dar cu crossclimate pe care le folosesc de cand au aparut, tocind deja 4 anvelope pot spune ca a fost totul in regula atat vara cat si iarna, in conditiile in care masina nu sta 1 zi pe dreapta si este condusa si la munte si la mare si vara si iarna indiferent de conditii. Nu vreau sa risc polemici dar pentru impatimitii a doua seturi vara/iarna propun urmatorul exemplu: Un utilizator mediu in romania face cam 20.000 pe an. Din acestia cu gumele de vara se ruleaza cam 12-14.000 vara si 6-8000 iarna. Avand in vedere rulajul anual de 6000 km cu cauciucuri de iarna in 4 ani ai facut 24.000 si le arunci pentru ca au imbatranit.(cine le tine mai mult pentru ca au carne pe ele e cam inconstient) Pe cand un all season l-ai rulat 2 ani si l-ai schimbat. Proprietatile cauciucului dupa 2 ani de folosinta sunt mult mai bune decat a orcarui cauciuc cu o vechime de 4 ani. Pe langa asta mai arunc in discutie un aspect: Cand pleci de la constanta unde sunt 20 de grade si ajungi pe transfagarasan la 0-10 grade ce faci? iti iei gumele de iarna cu tine? sau le schimbi anticipat pentru acea iesire? Daca faci un tur de europa si pleci din grecia de la 25-30 de grade si ajungi prin alpi la 2500m ce faci? umbli incaltat cu gumele de iarna? sau le cari in portbagaj si le folosesti la nevoie? Nu mai spun ca oricum la noi in tara blocheaza astia drumurile instant si poti sa ai orice cauciuc ca oricum nu te lasa sa pleci din oras. Si tot ce am luat in calcul este strict practic. Nu am stat sa adaug problemele de cost pentru ca nu ma intereseaza. Daca vroiam economie nu luam michelin luam "xingceai" Ca incheiere sper ca nu am deranjat pe nimeni prin comentariul de mai sus.1 point
-
1 point
-
aveti grija cu acest service,eu am patit-o!in primul rand,te rup cand vine vorba de preturi!eu mi-am luat o masina noua de la ei,un vw jetta din 2011,am facut toate service-urile la ei,chiar si dupa ce a iesit din garantie pt k ii consideram foarte seriosi si profesionisti...pana cand m-am dus cu masina pt ca am sesizat un zgomot la relanti,un tacanit mai exact..au venit vreo 5 ''specialisti''au ascultat si au zis ca n-are nimica...asa face ea..si i-am intrebat ''da cum sa faca asa?,aste ok?daca vreau sa plec la drum lung pot pleca?''au zis k din privinta zgomotului pot pleca unde vreau ca asa face volant si e normal..unul a zis"baga-i gaz si dai shpan"ca n are rost s-o desfaci pt atata lucru...eu daca au vazut asa..am zis k na ..astia stiu sunt profesionisti..am plecat de acolo acasa(la 100km),am aj ok...am mai circulat pe ici pe colo,am mai parcurs vreo 300 km pana cand a inceput sa curga ulei din cutie si sa patineze ambreiajul..noroc ca eram aproape de casa si nu la drum lung cum au zis ei ca pot a ma duc..i-am sunat si le-am spus ce s-a intamplat si ala a zis"noi am zis sa dam cutia jos,dar n-ai vrut"..am ramas prost,cum naiba ati zis asa,daca eu stiam k au zis exact contrariul..daca ar fi spus asta as fi dat-o jos acolo imediat..dar m am lasat in baza unor incopetenti!!n am mai dus masina la ei,pt ca mi ar fi luat enorm s-o repar+ca increderea in ei este 0 acum..am dus-o la un alt service autorizat cu preturi jumate fata de ei...au depistat ca un arc din soarele de la placa de presiune s-a rupt,fiind angrenat in timpul miscarii de rotatie a motorului,frecand in capacul cutiei de viteze pana cand s-a santuit si a cedat..mi-a inundat ansamblul ambreiajului cu ului din cutie,cea ce a dus la patinarea lui..a trebuit sa schimb kitul de ambreiaj cu tot cu volant+cutia de viteze care nu am mai avut ce face cu ea cu capacul spart,un capac nou fiind vreo 1000 de euro..am gasit cu greu alta sh la vreo 800 de euro...toata lucrarea m a costat in jur de 6500 lei..ceea ce avand in vedere ca masina are 45000 km mi se pare aiurea..sper sa nu mai pateasca nimeni ce am patit eu,avand in vedere cat de greu se castiga banii in tara asta..si ce scumpe sunt masinile..prin urmare automitric suceava nu are profesionisti la service,habar n-au cei cu ei si aveti grija!1 point
-
1 point
-
@Boditza, obligatoriu aceleasi dimensiuni. Prefer 215/55R16, dar si 205/55R16 sunt bune doar ca e mai joasa masina cu 6mm parca. Scrie in posturile mele mai sus, ce, cum si de ce.0 points
-
-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00