Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.12.2018 în toate secţiunile
-
4 points
-
4 points
-
astazi passatul din aceasta prezentare a prins 750 000km. ca drept multumire a primit saptamana trecuta amortizoare,bucse,pivoti,bielete de directie ,frane,anvelope etc +plus o vizita destul de lunga la service. 2019 cred ca o sa fie ultimul an in care va mai circula din cauza restrictiilor de poluare. motorul inca functioneaza bine,AC functional,toata electrica perfect functionala mai putin incalzirea in oglinda dreapta. zilele urmatoare voi pune cateva poze.4 points
-
Dupa un an turbulent, la propriu si figurat, s-a terminat (sau aproape s-a terminat...) cu un "cadou" frumos care a ajuns ieri: RS6 04.2014 Culoare imi place foarte mult si in general nu aleg masina dupa culoare pt ca o pot schimba foarte usor prin infoliere...dar asta mi-a sucit bine de tot capul. Masina are 1 an Eurogarantie (orice o insemna asta), un sunet de evacuare super ok chair si stoc si motorul de 4.0 dupa care m-am uitat ataaaaaaaat de mult... Ce sa zic, jantele 21 nu par 21 pe masina, in parcarea subterana unde am garajul, intra mai greu ca si Cayennul (greu de crezut dar asa e... ), imi plac mult scaunele alcantara ca nu fac cute si nu sunt asa sensibile ca si pielea normala pe masina...si parca dau un aer mai sofisticat la interior . Chestii de facut in viitorul apropiat: pus Android Auto, eventual facut un upgrade la sistemul MMI de pe facelift (nu ma pricep asa de bine la MMI, e mult mai complicat ca la BMW, lol) anvelope/jante iarna (oare unde as putea vedea ce marimi de anvelopa (cat mai mici) potrivesc pe masina, multumesc anticipat.? ) Detailing exterior/interior cu folie protectie pe capota si faruri... Uhmmm, poze am doar de la dealer, daca ies azi sau maine o sa fac niste poze mai decente...3 points
-
Felicitari pentru achizitie! Am pus si eu ochii pe una aproape la fel, pe dasweltauto.at, insa imi lipsesc vreo 70 de mii de euro pentru un moment3 points
-
2 points
-
@pronet contează atât de mult votul? Ți-am dat pozitiv. Nu cred că îți schimbă viața prea mult, nici votul negativ, nici cel pozitiv. Arată nivelul de educație al unora de pe aici.2 points
-
N-am mai postat de mult. Pt la primavara am luat niste Segmenturi ? pe 19. Am luat din nemtia niste folii pt faruri gen RS6. Dau bine. Sunt semitransparente Urmeaza un hidrotransfer al consolei centrale. Urmeaza sa imi vina si un eleron copie ABT pt A6 4F Era sa uit. Am schimbat si trimurile. Am gasit cu rama crom. Le am colantat negru lucios. Cel din fata are sigla quattro. Cred ca pe A5 gasesc acea sigla sa scrie Audi.1 point
-
@Jary Pe masina nu prea scrie.. iti scrie in manualul masinii. La masina ce o ai la semnatura ai nevoie de norma VW 507/504 cauta uleiuri cu norma asta.1 point
-
La 30000 km merg la Skoda si il schimb, este uleiul din fabrica, (am citit ca altii schimba uleiul si la 7-8000 km, parerea mea ca sunt bani aruncati, dar fiecare face ce vrea cu masina proprie) apoi il schimb acasa( am garaj utilat si unchi mecanic auto) la 45000 km(kilometrajul mașinii) si la 60000 km voi merge din nou la Skoda si tot asa Asa am facut si cu masina de firma, la 30000 km primul schimb, apoi din 20000 in 20000km, conform sefului de parc auto uleiul de fabrica este net superior celui utilizat in reprezentante, la fel si cu anvelopele: cele care au echipat masina din fabrica au tinut lejer 100000km, urmatoarele au ajuns la limita dupa 70000km1 point
-
1 point
-
E super... văd că poate face și mirroring...foarte tare. Mai caut ceva pt Android, Daca nu căutăm un iPhone pt mașină. Mulțumesc. Am ținut cont de ce ați zis și am renunțat la ele. Aș căuta ceva cu puțin spițe...5-6 maxim... True...îmi plac mult cele de la Vossen CV3 dar nu știu cât de bine dau pe mașină. ?1 point
-
1 point
-
Sa o stapanesti sanatos, e superba ? Masina e prea frumoasa pentru jante Oxigen ?1 point
-
Tot prin AMI s-a facut si la mine. Asta e: https://unique-ad.co.uk/product/audi-a4-carplay-box/?attribute_box-type=MMI1 point
-
@rosuadrian.21 1.pe mirrorlink stiu ca exista limitari (folosirea in mers). Exista solutii ca easyconnect (pentru 187A).(am postat acu cateva luni un filmulet cu un 187A modificat)(mirrorlink nu functioneaza cu orice telef). 2.vers A- doar mirrorlink. vers B- android auto,carplay,mirrorlink. 3.update de can- software(daca se poate face update), sau fizic(inlocuire)daca nu suporta update. Cu pretul nu te pot ajuta eu(vezi inainte ce vers ai la can ai(fa un scan si vezi ce vers e).1 point
-
Passat B8, DCXA, cam la 2-3 minute de la pornire s-a initiat regenerarea. Temperatura exterioara aproximativ +3 grade Celsius. Incarcare funinigine (soot) 24 grame. Dupa regenerare a coborat la 5.20 grame. Temperatura motorului a crescut mult mai repede decat in mod normal.1 point
-
@pronet Ceva nu este în regulă decât, dacă, ai avea un injector suplimentar montat înaintea dpf-ului pentru a crește artificial temperatura gazelor. La 5 minute după o pornire la rece ar trebui să ai un amestec extrem de bogat să crească temperatura atât de rapid încât dai în altele. Dacă au conceput să facă asta, nu face deloc bine mașinii. @ celor care au probleme, ar trebui văzuți senzorii care controlează dpf-ul. Cu înaintarea în vârstă se mai strică și ei, dau informații eronate.1 point
-
Salut! Eu pot sa confirm 100% ca la Passat 2010, CBAB, mi-a pornit regenerarea cu motorul rece. S-a intamplat luna trecuta, cand temperaturile au fost putin peste zero grade, dar la fel de surprins am ramas si eu. Masina nu a apucat sa isi faca regenerarea in oras, am oprit la munca, iar la plecare in primele 2-3 minute a inceput. Mi-am dat seama din turatia motorului la relanti. Nu are legatura cu faptul ca motorul sta mai turat in primele minute cand este frig, sau cand se activeaza load mananagement, in timpul regenerarii are alt fel de mers, "putin mai chinuit"... Legat de fum, mie nu mi-a atras atentia acest aspect.1 point
-
Da, este posibil. Mie cu softul diesel gate, la 5 min de la pornire a intrat in regenerare - aspect observat de 2 ori in lunile de toamna. Apa a crescut f repede la temp de regim. Ca fapt divers, nici un alt brand auto nu iti indica pe bord cand e activa regenerarea. Nu are nici un rost. Martorul se aprinde cand e o pb. nu cand totul functioneaza normal.1 point
-
Va salut si va mulțumesc, in special lui Al Bundy, dar și celor care își expun problemele aici... Am rezolvat problema Auxiliary Air Heater Z35 - Defective cea cu autodiagnoza. Am demontat-o singur, am mers la un service de telefoane unde au fost refăcute/întărite lipiturile celor 5 rezistente de pe placă. In momentul in care am dat-o jos de pe mașină, pentru ca nu am scos bornele de la baterie, am atins intre ele cablurile care o alimentează și au făcut scurtcircuit. După ce am montat inapoi piesa pt Aux Heat z35, afara erau -3°C, condiții ideale sa o încerc, am montat tester-ul și surpriză... nu am mai găsit eroarea Z35 Defective, acum imi zicea No Comunication și m-a facut sa ma gândesc că s-a întâmplat ceva din cauză că am atins firele între ele sub tensiune. Am luat aparatul de măsură si am verificat siguranțele de sub capotă și bineînțeles ca cea de 100Amp era arsă. Am comandat-o la un service si am primit-o a doua zi, tot atunci am si înlocuit-o, dar pt ca m-am deplasat cu mașina la service motorul era cald si nu aveam cum sa testez sistemul pe viu. Am șters erorile, nu mi-a mai aparut cea cu Aux air heater Z35 Defective si dupa 7 ore cu temperaturi negative, ninsoare și vântul de Constanța, am pornit mașina, clima la 28°C, aerul dirijat pe dezaburire parbriz și am început sa curăț zăpada. După nici 2 minute se topea zapada de pe parbriz si geamurile față, am intrat in mașină si era cald. Ăsta fost cel mai bun si reușit test, o folosesc in fiecare zi de aproximativ o săptămână si mi se pare minunată. Ma numesc Bogdan, sunt din Constanța și mașina este o Skoda Octavia 2 2.0TDI 140CP DSG din 2007. Mulțumesc mult pentru ajutor!1 point
-
Da, cel de la cutie,e mai ieftin si mai usor de schimbat. Daca problema persista se schimba si cel de la motor, mai costisitor si mai greu de inlocuit.1 point
-
1 point
-
Multumesc. @tavitara - nu prea ies prin Cluj cu ea (doar cand o spal) dar da un semn si ne putem vedea la o cafea. Nu e problema cu garda pt ca garajul subteran e defapt sub bloc, nu sub pamant...m-am exprimat gresit...problema e cu garajul in sine ca e prea mic... masina e parcata pana in capat...maxim o palma pana in perete...dar botul ii iasa in afara destul de tare... in poza nu se vede bine ...imi e umpic frica de ceilalti "piloti" din bloc care ies/intra pe langa masina... mai ales ca inca nu avem CASCO.1 point
-
Posibil sa fie dezactivat din maxiDot. Convienance parca este sectiunea unde se pot seta functii de lumini, printre care si DRL.1 point
-
Nicidecum...tocmai de aceea am si multumit colegului...fara ghilimele. Nu vreau sa mai dezvolt, ca nu e cazul. Am crezut ca se apreciaza un sfat colegial...si da imi mentin parerea..ala e un service de 2 lei daca face astfel de greseli care pot compromite un motor, dar si alte componente, gen dpf (si nicidecum s&s).1 point
-
@mario. Este bun pentru PD, sunt membri care îl folosesc de multă vreme. @Jary Nici nu îți imaginezi cât de mult contează respectarea normelor la motoarele Vag. Ca să nu te iau cu chestii tehnice, îți spun că inginerii de la Vag cer de la producătorii de ulei să facă ceea ce ei nu au fost în stare când au conceput motoarele. Nu mai vorbim de faptul că dpf-ul, egr-ul sunt extrem de dependente de proprietățile uleiului. Deci nici o șansă să îl ții măcar 1000 km, dar 10000...?1 point
-
1 point
-
Am rezolavat astazi problema vizibilitatii in spate, noaptea: inainte: juma' / juma': final: Fac si deseara o poza. Colaborarea cu @Led It Up a fost ca de obicei, super. Ieri am discutat, azi dimineata aveam LED-urile. Am luat unul si pentru a doua lampa din portbagaj (inca nu am lampa) si doua tip nou pentru plafoniera fata. A fost inlocuit gratuit si LED-ul care s-a ars la plafoniera ?. LE: Scuzati aspectul masinii, sunt dupa un drum de Brasov, pe ploaie.1 point
-
Mai este un surub sus, in spatele parghiei de la climatronic. Ca sa ai acces la el trebuie sa pui clima orientata spre "parbriz" si parghia se va deplasa.1 point
-
1 point
-
Salut, Tocmai am trecut si eu prin operatia asta. Am stat cateva ore sa imi dau seama cum scot radiatorul de acolo. Nu iesea.. Dupa scoaterea celor 2 borne, + si -, deasupra bornei plus mai este un surub ce trebuie scos. E foarte dificil de observat si scos. Pe urma radiatorul iese usor. Capacul de plastic care ascunde placa electronica are 2 cleme. Cel mai probabil se vor rupe. Plasticul este casat. Nu cred ca exista o metoda prin care sa scoti capacul fara sa rupi cele 2 cleme. Oricum nu e problema. Capacul sta si fara cele 2 cleme. Rezistenta 5 a fost si la mine problema. Cea mai din dreapta. Eu nu am putut sa o scot cu un pistol de lipit normal. Nu ai acces sa lipesti acolo. Am incalzit cu pistolul de lipit acea rezistenta pana s-a lipit mai bine pe placa de baza, fara sa o scot. Dupa asta am pus inapoi radiatorul pe masina. Acum merge. Am scapat si de eroare si am si aer cald la pornire. Ms.1 point
-
Doresc sa va multumesc pentru toate informatiile care m-au ajutat sa reusesc singur (aproape singur deoarece lipiturile nu m-am incumetat...) in a demonta si repune in functiune incalizrea auxiliara la Skoda Octavia II 1.9 TDI prin refacerea lipiturilor. Multumesc frumos! Sarbatori fericite va doresc. PS: Totul a pornit de la: Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D51EF3FB4E4E5760F5-8078 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective Si am procedat astfel: A se vedea imaginile de pe google+ cautand: "Auxiliary Heater (Z35) element 7D Defective" Mai jos e si linkul care se poate sterge daca incalca regulile de postare:M1 point
-
Ai rezolvat problema cu scurgerea de antigel? daca nu ai un raspuns pe pagina 3 cu o poza atasata1 point
-
-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00