Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.12.2018 în toate secţiunile
-
Dupa un an turbulent, la propriu si figurat, s-a terminat (sau aproape s-a terminat...) cu un "cadou" frumos care a ajuns ieri: RS6 04.2014 Culoare imi place foarte mult si in general nu aleg masina dupa culoare pt ca o pot schimba foarte usor prin infoliere...dar asta mi-a sucit bine de tot capul. Masina are 1 an Eurogarantie (orice o insemna asta), un sunet de evacuare super ok chair si stoc si motorul de 4.0 dupa care m-am uitat ataaaaaaaat de mult... Ce sa zic, jantele 21 nu par 21 pe masina, in parcarea subterana unde am garajul, intra mai greu ca si Cayennul (greu de crezut dar asa e... ), imi plac mult scaunele alcantara ca nu fac cute si nu sunt asa sensibile ca si pielea normala pe masina...si parca dau un aer mai sofisticat la interior . Chestii de facut in viitorul apropiat: pus Android Auto, eventual facut un upgrade la sistemul MMI de pe facelift (nu ma pricep asa de bine la MMI, e mult mai complicat ca la BMW, lol) anvelope/jante iarna (oare unde as putea vedea ce marimi de anvelopa (cat mai mici) potrivesc pe masina, multumesc anticipat.? ) Detailing exterior/interior cu folie protectie pe capota si faruri... Uhmmm, poze am doar de la dealer, daca ies azi sau maine o sa fac niste poze mai decente...9 points
-
3 points
-
@valy2d, multumesc frumos! Ideea proiectului de la inceput a fost o masina cu de toate.. look, power, muzica, retrofit-uri, atentie la detalii, si pot sa zic ca s-a ajuns mult mai departe decat ma asteptam, se vede si dupa planurile ce le aveam cu ea pe prima pagina Astazi am refacut si filmarea cu repriza 0-180. (Pt moderatori: Aceeasi locatie ca in prima filmare, cea cu cateva postari mai sus. Nu pe drumurile publice, spatiu amenajat pentru asa ceva) Daca, comparam filmarile, se observa cum masina urca mai agresiv, acei 60nm in plus isi spun cuvantul! Atasez si o filmare cu sunetul filtrului de aer. Fata de turbina hibrid, sunetul se aude mai gros, si mai bine din punctul meu de vedere3 points
-
Multumesc. @tavitara - nu prea ies prin Cluj cu ea (doar cand o spal) dar da un semn si ne putem vedea la o cafea. Nu e problema cu garda pt ca garajul subteran e defapt sub bloc, nu sub pamant...m-am exprimat gresit...problema e cu garajul in sine ca e prea mic... masina e parcata pana in capat...maxim o palma pana in perete...dar botul ii iasa in afara destul de tare... in poza nu se vede bine ...imi e umpic frica de ceilalti "piloti" din bloc care ies/intra pe langa masina... mai ales ca inca nu avem CASCO.3 points
-
Am luat online o cutie de vaselina cuprata (30 ron) si am dat acum 1 an+ pe butuci. Rotile au fost schimbate de 4 ori si inca mai am vaselina pe butuc. Nu multa dar mai este ceva. Daca nu, am mai folosit un spray cu care am dat la rulmenti, sa nu intre apa. Ceva cu Mo2S daca nu ma insel, era gri pelicula formata si mirosea foarte urat. Am stropit cu apa si nu se ducea jos. Ca sfat general, incearca sa faci o geometrie sau o verificare de geometrie odata la 1-2 ani macar. Cred ca asta conteaza cel mai mult pentru o buna functionare a rotilor, articulatiilor, tinutei de drum.2 points
-
Mulțumesc mult pentru urări băieți. @Retzius Nu prea ies cu ea in sensul că nu e my daily car, nici Cayennul Turbo nu a fost, nici CL63 AMG etc...au fost doar mașini de vacanta, le mai scot doar sa le mai "dezmorțesc" odată la 2-3 săptămâni pe autostradă și le bag la "somn iar". Îmi place să le țin ca un fel de "proiect car", să mă bucur de ele, sa le aduc unele îmbunătățiri după care we move one...sper că pe asta so tin măcar 2 ani... Parca as schimba jantele astea de acum și le-as cumpără astea: Cat de repede, voi face un drop via VCDS la masina dar doar in modul dynamic, probabil și distanțiere. Daca ați putea să mă îndrumați, undeva sau către cineva: as dori sa montez un Android auto să mă pot folosi de Waze. Poate și un link la "aparat" as aprecia. Mulțumesc.??2 points
-
2 points
-
Tare explicatia "ptr start stop". Ce legatura are resp sistem cu uleiul folosit? Schimba nu doar uleiul, ci si service-ul. E praf.2 points
-
astazi passatul din aceasta prezentare a prins 750 000km. ca drept multumire a primit saptamana trecuta amortizoare,bucse,pivoti,bielete de directie ,frane,anvelope etc +plus o vizita destul de lunga la service. 2019 cred ca o sa fie ultimul an in care va mai circula din cauza restrictiilor de poluare. motorul inca functioneaza bine,AC functional,toata electrica perfect functionala mai putin incalzirea in oglinda dreapta. zilele urmatoare voi pune cateva poze.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca nu ai probleme cu el, nu-l schimba. Daca-l schimbi, iti trebuie cel putin 3 lucruri, termostat, flansa termostat si garnitura. In realitate, flansa termostatului este prinsa in 2 suruburi infiletate in carcasa termostatului care este din plastic. Cand desfaci suruburile, se poate rupe filetul dat in plastic si adio masina pentru cateva zile.In cazul asta o sa-ti trebuiasca si carcasa termostatului in care intra o multime de furtune, etc. (Inghesuiala, frig, nervi, bani). S-a mai discutat despre asta in mai multe locuri: Unde este si cum se schimba gasesti si pe youtube:1 point
-
Mask imi place cum ai grija de masina , nu stiu daca ti-am mai spus-o. Cheia si prezoanele erau slabe , nu fi suparat ? Legat de Spray iti las un link , poti sa iei ceva asemanator (sper sa nu se considere reclama) Spray Cupru1 point
-
1 point
-
Desi a fost o minivacanta nu am terminat de curatat janta dar am avansat destul de mult. Am lucrat intre vizitele unor prieteni deci nu pot sa spun ca imi pare rau ca nu am avut timp liber. Cred ca si pentru setul de jante o sa folosesc tot decapant in loc de sablare.Chiar daca e mai mult de lucru si vopseaua nu se curata asa usor prefer metoda asta deoarece nu este afectat metalul ca la o sablare si astfel va fi mai usor de polishat fata jantei1 point
-
1. Ce cuplu are masina ta la 2000rpm dar la 2500, si asta in treapta a 4a, daca scădem treapta cuplul scade drastic. 2. Ce turbina am eu? Cum poate fi relevant asa ceva in contextul discuției? 3. O masina de zi cu zi pentru mine este acel autoturism care-mi oferă putere imediata sau foarte aproape de momentul solicitării. 4. Cu noxele cum rămâne? Stai, ai renunțat la DPF si ITP-ul il treci, cum? Nu ma refer aici la catalizator sau egr, alea sunt demult Off, nu? Nici un moment nu ți-am criticat proiectul ci din contra, te-am felicitat, dar nu te umfla in pene si nu decenii arogant cand cineva vine cu niste remarci pertinente. Inca o datata iti spun, masina este senzație pentru time-attack si felicitări pentru ce ai realizat. P.S te rog nu-mi da exemplu o Gherla de turbina hibrida văcuță cu VNT gen1, sper ca stii la ce ma refer aici. P.S 2 Eu am pe masina mea turbina stock, GTB2260vzk.1 point
-
Eu zic sa te mai uiti la grafic ..si ai 2 la dispozitie vezi ca la 3000rpm masina are 500nm deja LOL , inutilizabila zici? 100-190 in 10.45 secunde Masuratoare facuta in treapta 6 (am 7 trepte) 1 bar la 2300rpm, 2 bar la 2700rpm pe strada. Pai nici turbina ta mica nu face atat boost asa de repede In concluzie masina trage impresionant de bine de la 2000 ture incepand, nu sunt genul sa merg in a 6 subturat oricum. MAsina ca si inainte face 800km pana ajunge pe rezerva, consum normal, nu s-a schimbat nimic. Am vazut masini daily cu turbine 1756 hibrida facuta la slatina, 230 cai si cuplu mai putin decat am eu la aceleasi ture. Despre ce vorbim?1 point
-
Cred ca a 4-a. Deci tu ai facut softul la FWP Garage :) . Chiar la tine ma gandeam cand am vazut Leon -> de 360 cai. Felicitari!1 point
-
1 point
-
Cam ti-ai raspuns singur la dilema cu fraza de mai sus. Pentru mers oras e mult mai ok benzinarul (stim cu totii cat de greu se incalzeste si porneste un tdi vechi iarna de ex) plus ca cel mai probabil sotia nu va simti lipsa de putere, asta strict ca motorizari. Dupa mai intervine si dimensiunea mai mica a borei care conteaza cand cauti un loc de parcare in orasele aglomerate. De asemenea, daca nu ma insel, 1.4-ele e euro 4 fata de euro 3 cum e tdi-ul, ceea ce s-ar putea sa conteze in viitorul apropiat. Mai adaugi si faptul ca nu pare sa necesite bani prea multi in intretinere si e mai ok dpdv estetic si ai un castigor.1 point
-
Salut. Am schimbat toate cele 4 bujii. Cea ce de pe pistonul 3, e cea cu senzor de presiune. (Motor 1.6 tdi - 120 cp, CDXA). Am montat, bosch iar cea cu sensor beru, exact ca cele demontate de pe masina. Total 650 ron - 45lei buc la bosch, diferenta a fost beru. Am sters eroarea cu vcds si totul a reintrat in normal, diminetile astea, la -15 grade, a pornit instant.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@mario. Este bun pentru PD, sunt membri care îl folosesc de multă vreme. @Jary Nici nu îți imaginezi cât de mult contează respectarea normelor la motoarele Vag. Ca să nu te iau cu chestii tehnice, îți spun că inginerii de la Vag cer de la producătorii de ulei să facă ceea ce ei nu au fost în stare când au conceput motoarele. Nu mai vorbim de faptul că dpf-ul, egr-ul sunt extrem de dependente de proprietățile uleiului. Deci nici o șansă să îl ții măcar 1000 km, dar 10000...?1 point
-
Referitor la kit-ul led arata bine si se vede mult mai bine noaptea, cel putin asa pare din poze.Nu vei avea probleme la itp? Sau daca te opreste politia..Intreb pentru ca ma bate si pe mine gandul la asa ceva.1 point
-
3 ani. 31 000km impreuna. ZERO probleme! ? Masina a fost vanduta! Topicul se poate inchide. Multumesc de gazduire si sfaturi! Drumuri bune va doresc!1 point
-
@favana, Precizeaza cu ce dealer VAG ai purtat discutii, pentru ca nu au dreptate, lucrurile stau cum le-am prezentat mai sus, dar nu rezolvi la telefon problema. De asemenea nu au relevanta alte coduri de motoare in cazul tau. Special pentru tine am facut capturile de mai jos, sper sa le apreciezi, asta trebuia sa fie in stare sa faca dealer-ul. In prima se observa ca echiparea cu CCZD a fost doar pe Tiguan din 2012 (My Year 2012), si s-a pus doar pe Tiguan (asta nu se mai vede in captura). A doua captura este din ETKA, Tiguan model 2011, nu exista codul tau de motor, iar codul de intinzator depinde de tipul de motor. Ulterior aceste coduri s-au inlocuit cu codul pe care il ai si tu acum (06K109467K), cu precizarea expresa in ETKA ca nu se vor mai monta codurile vechi, apare un semn rosu de STOP. In a treia captura este Tiguan model 2012, cu toate codurile de motoare pe benzina de 2.0 si de aceasta data este si CCZD, iar piesa instalata este 06K109467K.1 point
-
1 point
-
Si modele lor noi, tot a facelift aduc. Sedanul mi se mai frumos. La hatchback parca lipseste ceva. Stalpul “C” e cel putin ciudat. Nu cred ca va fi un concurent real pentru grupul Vag, cel putin in Romania ?1 point
-
Breaking News... De mult mii le-am dorit... De astazi "Fulerul Gri" are in dotare jante MADRAS OEM de Passat W8 (BBS RS800)...pana la primavara se vosesc si le voi incalta cu cauciucuri noi! Abia astept sa le urc pe masina!1 point
-
1 point
-
Nu stiam ca e bateria la felul in care a cazut brusc dupa 2 porniri anterioare perfect normale si putea sa fie mai rau, masina fiind si in garantie am zis sa o duc. Nu repet ca bateria era f buna acum 3 luni la revizie. Daca discutam de baterie veche si cu porniri grele atunci nu se punea problema de platforma si se rezolva mult mai simplu. Asa am facut la Golf 6, dar dupa 5 ani. Fiecare procedeaza cum crede. Dupa razboi multi viteji se arata.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Inteleg ca este masina sotiei...dar nu au mai fost niste banuti in pusculita si pentru un 1.5 macar ?1 point
-
@lambda_dryver trebuie sa ne interesam sa vedem daca sunt aceleasi si comandam . Esti din bucuresti ? @Akaiu07 eu vad necesara aceea folie , toti ratatii de la spalatorie vor sterge cu aceeasi carpa cu care sterg si masina , nu sta nimeni sa iti bibileasca tie displayul si nu vreau sa ma trezesc peste 1 an ca e plin de zgarieturi ...1 point
-
la motoarele astea termostatul e un pic altfel, nu e ca cel clasic ce deschide in oala cu apa ce fierbe. capacul ce vine pe termostat are o mica gaura de ghidaj pentru a tine termostatul drept da are si rol de parghie. capacele montate de fabrica au locul cu gaurica de plastic care in timp se gaureste si nu mai functioneaza deschiderea termostatului. problema este ca daca e gaurit capacul strica si termostatul nou, deci trebuie sa schimbati si capacul si termostatul. eu am patit chestia asta si abia la a 2-a demontare am verificat si capacul...era gaurit si tija din capul termostatului era iesita 2cm fara sa o mai pot baga la loc...deci alt termostat. capacul nou e tot din plastic dar are si metal in plasticul turnat la gaura de ghidaj.1 point
-
Salut Micku! Dupa ce pornesti masina ,nu da drumul la caldura in masina ,si ai sa vezi ca masina nu sta turata dupa 500 de m,fa proba asta .Este normal sa scoata fum mai mult la pornire pana se regleaza masina si se incalzeste apa0 points
-
1.De unde stii ca a pornit regenerarea ? Mergi prea mult in oras pe didtante scurte ,de aceea se aprinde martorul dpf (ceva normal pt cayc)0 points
-
Din graficul acela masina pare inutilizabilă zi de zi. In ce treapta s-a facut măsurătoarea a4a sau a5a? felicitari pentru masina!-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00