Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.12.2018 în toate secţiunile

  1. Dupa un an turbulent, la propriu si figurat, s-a terminat (sau aproape s-a terminat...) cu un "cadou" frumos care a ajuns ieri: RS6 04.2014 Culoare imi place foarte mult si in general nu aleg masina dupa culoare pt ca o pot schimba foarte usor prin infoliere...dar asta mi-a sucit bine de tot capul. Masina are 1 an Eurogarantie (orice o insemna asta), un sunet de evacuare super ok chair si stoc si motorul de 4.0 dupa care m-am uitat ataaaaaaaat de mult... Ce sa zic, jantele 21 nu par 21 pe masina, in parcarea subterana unde am garajul, intra mai greu ca si Cayennul (greu de crezut dar asa e... ), imi plac mult scaunele alcantara ca nu fac cute si nu sunt asa sensibile ca si pielea normala pe masina...si parca dau un aer mai sofisticat la interior . Chestii de facut in viitorul apropiat: pus Android Auto, eventual facut un upgrade la sistemul MMI de pe facelift (nu ma pricep asa de bine la MMI, e mult mai complicat ca la BMW, lol) anvelope/jante iarna (oare unde as putea vedea ce marimi de anvelopa (cat mai mici) potrivesc pe masina, multumesc anticipat.? ) Detailing exterior/interior cu folie protectie pe capota si faruri... Uhmmm, poze am doar de la dealer, daca ies azi sau maine o sa fac niste poze mai decente...
    10 points
  2. Astazi a fost zi dedicata doar pentru balena ! Am reusit sa pun manerele de facelift, am montat 2 x kit de medii si tweetere de la excursion si am montat un set de lumini ambientale controlate prin bluetooth. Kitul de la eXcursion se numeste shx-6c. Am facut putin "research" inainte sa le iau, si am ajuns la concluzia ca sunt ce trebuie! Diferenta este ft mare fata de boxele stoc, si aici pun accentul pe claritate. Pot sa zic ca se bat la claritate cu alte difuri mult mai scumpe! Nu am legat statie separat doar pt boxe. Le recomand la orice ora. Cele 2 kituri au costat 900 ron. Manerele schimba masina mult, ele fiind de aceeasi nuanta ca ai grilele (gri deschis lucios) Ma bucur ca, in sfarsit, nu mai am manerele vechi care erau cam "obosite" dupa cum se vede si in poze De asemenea, butoanele de la geamuri, sunt fara uzura la manerele noi deci 2 iepuri dintr-un foc. Curand ma voi apuca sa vopsesc si ornamentele sa termin capitolul asta la masina. Cu luminile ambientale, am vrut ceva ce sa nu para kitsch. Asa ca am gasit un set de rgb-uri controlate prin bluetooth pe care le-am legat la pozitii. In filmare, am facut o mica demonstratie cum functioneaza. Au reglaj si pe intensitate si diferite moduri de care probabil nu ma voi folosi vreodata, dar cel mai important, pot sa setez orice culoare si intensitate. Momentan am lasat un alb discret.
    6 points
  3. Multumesc. @tavitara - nu prea ies prin Cluj cu ea (doar cand o spal) dar da un semn si ne putem vedea la o cafea. Nu e problema cu garda pt ca garajul subteran e defapt sub bloc, nu sub pamant...m-am exprimat gresit...problema e cu garajul in sine ca e prea mic... masina e parcata pana in capat...maxim o palma pana in perete...dar botul ii iasa in afara destul de tare... in poza nu se vede bine ...imi e umpic frica de ceilalti "piloti" din bloc care ies/intra pe langa masina... mai ales ca inca nu avem CASCO.
    3 points
  4. Peste noapte a stat bateria la încărcare, iar dimineață la - 8.5° a pornit la sfert. O să o urmăresc, poate e nevoie doar de o încărcare mai bună, ținând cont că la vopsit și montat diversele elemente s-au tot deschis ușile, iar de pornit nu prea am pornit-o. Astăzi am pus un alt element, pe care nu l-am putut pune până acum, decât după finalizarea montajului! Weekend plăcut tuturor și "La mulți ani" celor ce își aniversează onomastica!
    3 points
  5. Când vorbim de Start Stop la ce ne gândim că se petrece cu uleiul de motor? Motor care funcționează la temperaturi scăzute, asta implică contaminare cu carburant. Dacă luăm la puricat analizele de pe oil-cluburi, regăsim o contaminare masivă cu carburant la mașinile echipate cu un astfel de sistem și uluitor, uzurile rămân la un nivel rezonabil. Deci, pachetele de aditivare au evoluat și uleiurile de motor fac față unui astfel de regim fie că pe ambalaj scrie sau nu Start Stop. Dar trebuie să remarcăm și faptul că majoritatea celor care plătesc pentru astfel de analize, le fac în jurul a 10000 de kilometri. Parcurgând ceilalți parametri vedem că tot atunci uleiurile se apropie de obștescul sfârșit. Oricât și-ar da silința chimiștii, petrochimistii, oricât găsesc noi formule care mai de care mai performante, pragul acela de 10000 zici că e jurat să rămână punct de reper și după atâta amar de vreme.
    2 points
  6. Problema e si la noi care punem botul la ce spun cei din service. Nici la doctor nu ne operam dupa primul nebun care-o spune ca e nevoie. Chiar daca nu avem cunostinte in domeniu (ca de nu putem sa le stim pe toate) avem acum acces la multa informatie. Mai bine intai ne informam si apoi decidem in cunostinta de cauza. Eu in locul tau @Jary m-as duce si i-as pune sa-mi schimbe moca uleiul cu ce trebuie ca sa nu iasa urat. De....probabil am mai multe doage lipsa
    2 points
  7. Tare explicatia "ptr start stop". Ce legatura are resp sistem cu uleiul folosit? Schimba nu doar uleiul, ci si service-ul. E praf.
    2 points
  8. Putere masurata pe un dyno cunoscut ptr numerele mici pe care le da.
    1 point
  9. Sterge eroarea si apoi o sa mearga regenerarea fortata
    1 point
  10. Verifica daca burduful este spart, daca este spart ,el a ramas fara vazelina si incepe sa bata din ce in ce mai tare.
    1 point
  11. Faina masina, sa o stapanesti cu placere
    1 point
  12. Ar trebui sa facem o echipa de drive-test marca VWForum, ne strangem cativa, conducem aceleasi masini si scriem pe forum impresiile. Ce ziceti ? Cu ocazia asta mai animam topicul cu informatii reale, impresii la cald si la rece, comparatii cu masinile pe care le conducem deja.
    1 point
  13. Am revenit la incercarea de reconditionare a jantelor pe exemplarul de test. Asa ca am cumparat un litru de decapant gel - Supralux. Sper sa reusesc sa o curat asa. Revin cu poze dupa terminarea operatiunii. Si astazi am trecut la presurile de cauciuc pentru iarna + am pus sigurantele la webasto ( fusesera scoase cand am avut necazul cu ambreiajul si au demontat mai multe chestii la service) ... dar se pare ca ceva s-a intamplat totusi. Nu mai porneste instalatia , nici macar afisajul . Imi puteti recomanda un tehnician pentru webasto ? Am mai gasit ceva prin casa - pinii de deblocare portiere de Beetle RS - 1C0 837 187A 3Z9 . Nu stiu daca sa ii mai montez sau nu. Daca nu o sa ii montez ii voi pune la vanzare pe forum
    1 point
  14. Golf V_Fuse_Relays.pdf Golf_v_fuse.pdf
    1 point
  15. Va multumesc mult pentru raspunsuri ,nu ma pricep asa mult la acest model de motor si de asta am zis sa merg pe mana unora pe care ii credeam profesionisti in oarecare masura. Mergeam de azi sa ii intreb cum pot sa fie asa batuti in cap dar lucrez 24h norocul lor ,maine cred ca este inchis ,ramane de sapt urmatoare. Foarte dezamagit de aceste persoane care isi spun mecanici ,imi si trebuia masina in wekend
    1 point
  16. e ceva normal, adica uleiul rezista foarte bine la porniri dese. Probabil ca e marketing, insa cineva pe aici se pare ca a gresit.
    1 point
  17. citind discutia am vazut pe bidonul de ulei liqui molly o eticheta uitati va si voi doar ce a ajuns din germania data de fabricatie sept 2018
    1 point
  18. Barile longitudinale de pe plafon cand urmeaza?
    1 point
  19. @mario. Este bun pentru PD, sunt membri care îl folosesc de multă vreme. @Jary Nici nu îți imaginezi cât de mult contează respectarea normelor la motoarele Vag. Ca să nu te iau cu chestii tehnice, îți spun că inginerii de la Vag cer de la producătorii de ulei să facă ceea ce ei nu au fost în stare când au conceput motoarele. Nu mai vorbim de faptul că dpf-ul, egr-ul sunt extrem de dependente de proprietățile uleiului. Deci nici o șansă să îl ții măcar 1000 km, dar 10000...?
    1 point
  20. Nu e bun!Iti trebuie ulei cu norma VW 504/507!
    1 point
  21. 170K km . ulei repsol 5w30 filtru ulei filtre aer interior si motor✌️
    1 point
  22. Daca tot vorbim de majoritatea oamenilor, atunci majoritatea nu isi cumpara 1.5 TSI 150CP ACT (sau cum ii zice) ori 1.8 TSI cum ai tu, ci un 1.5 de 125cp sau un 1.6 TDI plictisit. Asa ca, explica-mi tu mie de ce astea sunt cele mai motoare iar un 2l benzina aspirat de 120cp e de "D-ne ajuta". Sunt sigur ca un Golf cu 1.5TSI 125CP vs Mazda3 G120 (adica motor fantastic vs D-ne ajuta, presupun ca la fel ar fi si TSI150cp vs G165 sau 1.8TSI vs noul SkyactivX de 181cp, adica cele mai motoare vs D-ne ajuta), ambele cutii automate si aceleasi optiuni este mai scump cu cel putin 4k. Ca nu pui optiunile alea ca sa ajungi la pret de Mazda, este alta discutie
    1 point
  23. Daca am vorbit de adaugat si alte masini in titlul topicului, ce parere aveti de noua Kia Ceed? Din review-uri se pare ca este o masina foarte bine construita, bine insonorizata, cu o directie precisa, care concureaza de la egal la egal cu actuala generatie de Golf (ramane de vazut cum se va compara cu noul Golf), ba chiar bate golful in opinia celor de la autobild.de https://www.autobild.de/artikel/golf-ceed-astra-civic-megane-kompakte-im-test-13948121.html
    1 point
  24. In purul spirit matematic, bineinteles ca e-Up! nu este cea mai ieftina varianta in ce priveste costurile totale - cu un Logan/i10/Citigo/etc iesi mai ieftin si trec cativa ani buni cel putin pana ajungi sa consumi cu benzina niste mii de euro. Dar micutul e-Up! este intr-adevar o varianta foarte buna pentru o (a doua) masina de oras (!), daca iti permiti cele cateva mii in plus la achizitie. Consider ca este potrivita in primul rand celor care locuiesc la casa sau au o parcare subterana unde o pot lasa la incarcat peste noapte. Altfel, exista si alte variante si momentan + termen scurt ele sunt ok. Cand insa electricele vor incepe sa se vanda destul de serios (si cred ca in 2 ani de zile o sa cam porneasca trendul..), cred ca se termina si cu incarcatul gratis pe la Kaufland sau pe unde mai este posibil. Nu va mai fi nici loc (cu 10 masini electrice prin parcare care vor dori toate sa incarce...) si nici intelegere, nu va suporta nimeni curentul pentru mine. Plus ca va fi loc de castig si mai mare in acest domeniu. Iar infrastructura va fi precara, sa nu ne facem iluzii, nici in strainatate nu exceleaza in prezent iar inginerul din mine este tare curios cum va putea suporta reteaua electrica surplusul necesar in 5 ani de zile sa spunem... Sunt si acum cartiere/zone in care curentul este problematic (in zilele caniculare cu AC la greu de ex..) si nu sunt bani pentru 1 transformator in zona, dar in viitor cu masinile consumatoare la fiecare colt de strada ?? Vom vedea..
    1 point
  25. Un test interesant de la NCAP privind sistemele de asistenta, cu filmulete ptr fiecare model testat În concluzie, Euro NCAP atrage atenția că în prezent nu există niciun model care să ofere sisteme complet autonome, astfel că șoferul trebuie să rămână atent în permanență și să nu se bazeze exclusiv pe sistemele de asistență implementate de producător. Totuși, utilizate corect, aceste sisteme pot ajuta șoferul să păstreze o distanță sigură față de vehiculul din față, să mențină o viteză constantă și să păstreze banda de circulație. Concluziile testului vin însă în contradicție cu percepția șoferilor, în condițiile în care un studiu realizat în statul (:P) paralel arată că 71% dintre șoferi cred că pot cumpăra în prezent o mașină capabilă să se conducă singură.
    1 point
  26. Concluzia la tot ce am citit, tot ce am discutat cu persoane care știu ce vorbesc și tot ce am experimentat este că vara trebuie un ulei mai subțire (mai pișulică) în cantități mai mici sau trecut pe produse ce conțin parafine clorurate pe post de lubrifiant (Schmier, Megasel, Systempflege, Power Service etc). Iarna se poate crește dozajul de 2t sau trecut pe ulei mai vâscos (gen Wolf Synt 2t) dar să vedem mai întâi niște analize de motorină, poate petroliștii le vor adăuga lubrifianți și lubricitatea nu va mai fi o problemă. Rămâne acum în discuție cum percepe ECU adaosurile acestea și cum consideră el că trebuie să se manifeste. Am văzut diferențe mari chiar la aceeași motorizare, la mine la 1.6 tdi îl mai înghite și merge frumos dar la alte 1.6 tdi amplifică efectele pe care voiam să le diminuăm astfel încât sfaturile se opresc aici. Fiecare trebuie să își cunoască mașina și să facă încercări, ceea ce mie îmi dă randament, altuia nu îi va da. Cunosc useri de pe aici care cu timpul s-au plictisit și au abandonat încercările. Ca o altă concluzie, aditivarea poate fi un lucru complicat. Faci combinații, încercări și când zici că ai găsit varianta optimă, schimbă ăștia ceva la motorină și totul a fost în zadar.
    1 point
  27. Nici lui ... de aia a schimbat-o
    1 point
  28. Salutari, Pe 3 decembrie fac 2 ani de cand sunt posesorul si conducatorul unui PASSAT B6 2010, cu o cutie DSG. Am achizitionat-o cu 238.000 km. Pana acum, am facut aproape 100.000 de km cu ea. Am mers cu ea in toate felurile, pe toate drumurile din Romania. Fiind varianta sport, se lipeste de astfalt si este o adevarata placere. La depasiri in afara localitatii folosesc intotdeauna modul S, indiferent de viteza cu care rulez la momentul respectiv pentru ca astfel cutia raspunde mai repede decat un "kick-down".(sau cel putin asta este impresia mea). La inceput mi-a fost dificil sa astept mai mult timp (cateva secunde) pentru a schimba din D in R si invers, insa am inteles de la cumparator ca acesta este mecanismul de functionare a unei cutii DSG. Recunosc, au fost momente la inceput cand masina inca rula si schimbam din D in R si invers, si nu am mai facut asa. de asemenea, modul P trebuie folosit doar cand masina este oprita, cu motorul oprit. Atat. Pentru celelalte variante, fie ca astepti la semafor, supermarket, incalzesti motorul iarna, racesti motorul vara, intotdeauna modul N. In momentul de fata, masina este la PBN pentru o diagnoza pe cutia DSG. Dupa un anumit numar de km(probabil cand iese din garantie), uleiul cutiei DSG trebuie schimbat(nu completat) la fiecare 60.000 km. Lucru pe care nu l-am cunoscut pana acum cateva saptamani. Comportamentul cutiei este defectuos in acest moment: la schimbarea din modul D in R cand masina nu este in miscare, nu se face cuplarea, decupleaza(ramane in N) se aprinde martorul galben de motor iar indicatorul cu treptele de viteze palpaie. Sau, opresc la semafor, ramane cuplata pe treapta 1 si nu mai schimba. Sau, o scot din D, o pun in N, si merge inainte. Si alte combinatii de genul. Momentan, astept rezultatele diagnozei, sa vad ce urmeaza sa mai schimb la ea(masina are acum 335.000km). Cea mai usoara rezolvare ar fi schimbarea uleiului cutiei de viteze(conform consilierului de service), care ar putea avea 3 urmari post-service: - comportamentul sa dispara si sa nu mai apara(SPER) - comportamentul sa ramana => mecatronic ; ambreiaj/e; schimbarea cutiei - masina sa nu mai plece de pe loc => schimbarea cutiei Indiferent ce problema ar fi, nu renunt la DSG. Iar urmatoarele masini vor fi tot cu DSG. Cu stima,
    1 point
  29. Te rog frumos sa ne impartasesti si noua din experienta ta si sa ne spui cum ai ajuns la aceasta concluzie. De ce nu e ok sa tinem cutia pe "P" atunci cand e motorul pornit?
    -1 points
  30. Shell Helix Ultra Ect C3 0w30 sau varianta lui comercială lui comercială Vapsoil 0w30 nu strălucește printr-un procent prea mare de componente sintetice. Atuul său este dat de pachetul de aditivare foarte performant. Oricum, un 504.00-507.00 are în jur de 30% componente strict sintetice. Hidrocrack-urile din grupe superioare sunt denumite componente sintetice pentru că legislația permite, dar nici un specialist nu va fi de acord cu asta. Multe din uleiurile care au adus satisfacții utilizatorilor de pe acest topic sunt departe de a fi prea sintetice dar firmele producătoare speculează acest cuvânt ,,sintetic" care multora li se pare de-a dreptul magic.
    -1 points
  31. -1 points
  32. 1. Majoritatea oamenilor nu isi cumpara masina "cu de toate", ci cu cele minim necesare. Da, cand pui o caruta de optiuni pe un VW o sa te ia capul - drept urmare nu ar trebui sa faci asa ceva, exceptie cazul in care banii nu sunt o problema -> discutia este deja irelevanta in acest caz. 2. Mazda "cu te toate" dar fara motorizari mai de D-ne ajuta (nu vb de fiabilitate) si fara transmisii sau combinatii intre ele. Altfel, pentru cine se multumeste cu un motor aspirat de 120-150CP, da..va iesi "mai bine" (adica cu mai multe optiuni) la banii dati. Va lua o masina ok, fara doar si poate. Eu insa, as lua Golf sau Focus de ex (1.0T/1.5T in detrimentul aspiratelor). Daca as vrea aspirat (masina simpla, fiabila, fara a fi fancy, fara batai de cap) m-as uita la masini mult mai ieftine decat Mazda.
    -1 points
  33. Simplu: pentru ca ...cuplu. Asta este ceea ce te ajuta in viata de zi. Cu aspiratul iti trebuie motor mare pentru valori bune.
    -1 points
  34. Eu am specificat ca as alege si 1.0T in detrimentul unui aspirat (pentru o masina de zi cu zi, bineinteles), deci sigur nu am facut referire la SF-uri.
    -1 points
  35. E vorba de usurinta in deplasare, acolo unde un 1.0T este mult mai placut in exploatare decat un 2.0 atmosferic de putere relativ scazuta care trebuie muncit destul de mult, pe o cutie lunga menita sa bifeze 0-100 si consum cat mai redus. Am mers pe 6 cu 2.0 165CP si motorul nu ii ofera masinii o dinamica demna de clasa medie. Dezamagitor de lent in ture mici si medii (acolo unde va merge 99% din timp) si neimpresionant in ture inalte unde cutia lunga ii taie avantul. Kia, pe hartie, e o afacere buna, insa materialele nu rezista in timp, se devalorizeaza rapid, piesele sunt slabe si se strica des, ergonomia e precara, cutiile sunt lungi ... In clipa asta, chiar daca e un model pe final de cariera, Golf are destule atuuri in fata celorlalte (pozitie la volan, scaune, cutii, motoare, materiale, tehnologie, ergonomie, valoare de revanzare samd).
    -1 points
  36. Fara a parea "hater" (chiar daca sunt ) , tie nici masina pe care o conduci zici ca nu ti se preteaza. Iar daca e sa comparam si ca pret , Mazda 3 2.0 se compara cu G7/Octavia 3 1.4 sau 1.5 Tsi nu cu 1.0 Tsi. Chiar si incontextul de mai sus, motorizarea asta 1.0 Tsi ,nu as numi-o "petarda" . https://www.mazda.ro/assets/romania/Lista_de_preturi/lista_de_preturi_mazda3.pdf
    -1 points
  37. Like nu pot sa iti dau, asa ca iti raspund. O motorizare in 3 cilindri este net inferioara uneia in 4 pentru aproape toata lumea . Multi zic ca nu si-ar lua o masina un motor in 3 cilindri. La fel au zis si acum 10+ ani cand a aparut 1.4 TSI ca nu si-ar lua , ca e un motor fortat, crapa repede etc... Problema sta in constructia motorului, pentru ca nu permite 4. Totusi Ford opteaza pentru 3 cilindri si la motoarele mai mari (1.5). Mai mult ele beneficiaza si de dezactivarea unui cilindru .Si BMW are motorul pe Seria 1, Seria 2 si Seria 3. Dar alea nu sunt BMW-uri adevarate, stiu . Ca vrem sau nu, asta este trendul. Tehnologia evolueaza. Din moment ce si Honda a trecut la Turbo mi se pare aiurea sa alegi Mazda (in 2019) cu 2.0 aspirat si 120 cai.
    -1 points
  38. @pronet contează atât de mult votul? Ți-am dat pozitiv. Nu cred că îți schimbă viața prea mult, nici votul negativ, nici cel pozitiv. Arată nivelul de educație al unora de pe aici.
    -1 points
  39. Multumesc ptr downvote. Se vede ca resp coleg se "pricepe"...dar nu la masini. Spor in continuare cu resp ulei...ptr start&stop ???. Transmite si service-ului toata consideratia pentru "profesionalismul" manifestat.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!