Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.11.2018 în toate secţiunile

  1. Peste noapte a stat bateria la încărcare, iar dimineață la - 8.5° a pornit la sfert. O să o urmăresc, poate e nevoie doar de o încărcare mai bună, ținând cont că la vopsit și montat diversele elemente s-au tot deschis ușile, iar de pornit nu prea am pornit-o. Astăzi am pus un alt element, pe care nu l-am putut pune până acum, decât după finalizarea montajului! Weekend plăcut tuturor și "La mulți ani" celor ce își aniversează onomastica!
    3 points
  2. Problema e si la noi care punem botul la ce spun cei din service. Nici la doctor nu ne operam dupa primul nebun care-o spune ca e nevoie. Chiar daca nu avem cunostinte in domeniu (ca de nu putem sa le stim pe toate) avem acum acces la multa informatie. Mai bine intai ne informam si apoi decidem in cunostinta de cauza. Eu in locul tau @Jary m-as duce si i-as pune sa-mi schimbe moca uleiul cu ce trebuie ca sa nu iasa urat. De....probabil am mai multe doage lipsa
    2 points
  3. Multumesc ptr downvote. Se vede ca resp coleg se "pricepe"...dar nu la masini. Spor in continuare cu resp ulei...ptr start&stop ???. Transmite si service-ului toata consideratia pentru "profesionalismul" manifestat.
    2 points
  4. Asa este, Golful este scump. Dar uite ca Ford Focus (da, 3 cilindrii..nu suna minunat) 1.5T costa vreo 17.500 varianta Titanium (manuala) - si-a luat un coleg, ieri a ridicat-o (ticket Rabla inclus) - din pret total de lista vreo 23.000 (!). Deci daca vrei si automat mai e nu stiu cat..1500 sa zic. Deci Golf e scump, asa este, dar uite ca exista si alte variante in gama la care poti lua exact la fel de multe optiuni (pentru cine vrea optionale optionale optionale ) cu mai putini bani decat Mazda. Intr-adevar, daca vrei sa ii pui gaz, Mazda aspirat e cea mai buna varianta !
    2 points
  5. Tare explicatia "ptr start stop". Ce legatura are resp sistem cu uleiul folosit? Schimba nu doar uleiul, ci si service-ul. E praf.
    2 points
  6. O Mazda 3 G120 automat Revolution era sub 23.000. Mie imi dadea PBN un Golf 7 1.5 TSI 130cp, DSG 7 cu faruri halogen si Composition Media la 23.000... si lista de dotari difera drastic, in avantajul Mazdei. Nu zic ca e mai buna dar cateodata nu conteaza doar sigla sau numerele unui motor. Exista pe piata, din fericire, cate ceva pentru fiecare si e oarecum gresit sa zicem noi ca X e mai buna sau Y e mai ok. Fiecare trebuie sa isi aleaga masina in functie de ce considera el mai important. Mie-mi plac motoarele turbo asa ca am luat una care, zic eu, ofera mai multe la mai putini bani si unele le face foarte, foarte bine. Adica suspensia mi se pare infinit mai confortabila si mai buna, desi foarte sport si destul de dura, la asta decat la Mazda, Volvo, Seat si chiar si Golf, dar tot setup-ul este incredibil de complicat si, presupun, oarecum scump de intretinut. Asta in timp ce lista de dotari cuprinde mai multe decat un Golf la acelasi pret si motorul este peste ce poate oferi cam oricine altcineva la banii astia, doar Civic-ul se apropie. O fi bine, o fi rau... Nu stiu! Eu mi-am dorit mai mult decat o masina la fel ca toate celelalte de pe strada si nu eram dispus sa platesc ~30.000 pe ea. Asa ca am riscat!
    2 points
  7. Fara a parea "hater" (chiar daca sunt ) , tie nici masina pe care o conduci zici ca nu ti se preteaza. Iar daca e sa comparam si ca pret , Mazda 3 2.0 se compara cu G7/Octavia 3 1.4 sau 1.5 Tsi nu cu 1.0 Tsi. Chiar si incontextul de mai sus, motorizarea asta 1.0 Tsi ,nu as numi-o "petarda" . https://www.mazda.ro/assets/romania/Lista_de_preturi/lista_de_preturi_mazda3.pdf
    2 points
  8. E vorba de usurinta in deplasare, acolo unde un 1.0T este mult mai placut in exploatare decat un 2.0 atmosferic de putere relativ scazuta care trebuie muncit destul de mult, pe o cutie lunga menita sa bifeze 0-100 si consum cat mai redus. Am mers pe 6 cu 2.0 165CP si motorul nu ii ofera masinii o dinamica demna de clasa medie. Dezamagitor de lent in ture mici si medii (acolo unde va merge 99% din timp) si neimpresionant in ture inalte unde cutia lunga ii taie avantul. Kia, pe hartie, e o afacere buna, insa materialele nu rezista in timp, se devalorizeaza rapid, piesele sunt slabe si se strica des, ergonomia e precara, cutiile sunt lungi ... In clipa asta, chiar daca e un model pe final de cariera, Golf are destule atuuri in fata celorlalte (pozitie la volan, scaune, cutii, motoare, materiale, tehnologie, ergonomie, valoare de revanzare samd).
    2 points
  9. Eu am glumit! ? Eram in drum catre casa si am profitat de locurile alea goale sa fac 2-3 poze (cateva zeci de secunde am stat acolo). Si mi-am continuat drumul ca nu acolo tin masina. Aveam doar pozele din subsol care schimba destul de mult albastrul ala inchis-indigo. Si am vrut 2-3 poze la lumina naturala si cu jantele astea.
    1 point
  10. citind discutia am vazut pe bidonul de ulei liqui molly o eticheta uitati va si voi doar ce a ajuns din germania data de fabricatie sept 2018
    1 point
  11. OT: Cred ca de aceea am dezactivat eu SS ...... ca sa nu pun Castrol . Doar glumesc..nu asta a fost motivul dezactivarii.
    1 point
  12. Nicidecum...tocmai de aceea am si multumit colegului...fara ghilimele. Nu vreau sa mai dezvolt, ca nu e cazul. Am crezut ca se apreciaza un sfat colegial...si da imi mentin parerea..ala e un service de 2 lei daca face astfel de greseli care pot compromite un motor, dar si alte componente, gen dpf (si nicidecum s&s).
    1 point
  13. @pronet contează atât de mult votul? Ți-am dat pozitiv. Nu cred că îți schimbă viața prea mult, nici votul negativ, nici cel pozitiv. Arată nivelul de educație al unora de pe aici.
    1 point
  14. da , mare diferenta la taxe , ai bani sa mai arunci odata 2-3 produse in cosul de supermarket deja plin
    1 point
  15. In oras cu aspiratul de 2l te chinui, spre deosebire de petarda 1.0t care are cuplu pe plaja necesara zi de zi. Daca mergi 90% in afara orasului, e alta discutie. Pentru mine insa si multi altii - nu e cazul. An avut Polo 1.2 aspirat in 3 cilindrii - excelenta masina, nimic de reprosat, deci pe masina mica de oras este f bun. Dar mai sus in clasa nu mai e ok pt mine (mentionez ca sunt fost posesor de boxer 1.3 si 1.7, deci apreciez aspiratele, dar asta era acum 15 ani..)
    1 point
  16. Respect celor care isi omoara timpul facand una alta la masini ?
    1 point
  17. Nu stiu ce sa zic, daca va fi fiabil Mazda va creste mult pe piata cu acest motor. Totusi, Mazda are o istorie cam dubioasa cu anumite tehnologii, ma refer aici la motoarele rotative. Desi este clar ca nu au cum sa fie fiabile si sa consume putin, Mazda nu a renuntat nici acum la rotoare. Mai mult, le vor aduc pe piata in curand sub forma de range-extendere pentru masinile hibride. Active-X va fi oricum senzatia anului 2019 in materie de ICE, cred ca deja este coada la inscrieri la drive-test pentru jurnalistii auto. Sper sa nu fie urmatorul CAVD Si mai observ ca, desi popularitatea SUV-urilor a ajuns la cote paranoice, producatorii lanseaza masinile compacte din ce in ce mai avansate si mai bune. Vom avea de unde alege din 2019/2020. Cel putin 10 masini compacte noi-noute: seria MQB: Golf 8, Leon 4, Octavia 4, Scala 1; seria i30, Ceed; Civic X; Mazda 3; Focus; Corolla; seria PSA.
    1 point
  18. 170K km . ulei repsol 5w30 filtru ulei filtre aer interior si motor✌️
    1 point
  19. Văd că nimeni nu zice nimic de noul motor skyactiv-x. Oare va fi ceva de capul lui sau macar vor fi destui cei destul de curajoși să încerce un motor nou ca și concepție și mod de funcționare? Pe hârtie pare totul foarte fain, dar în realitate cine știe cum va fi. Legat de hatch vs sedan, mie îmi place sedan-ul mult mai mult, chiar nu arata ca un hatch cu un portbagaj lipit in spate. In schimb, hatch-ul mi se pare dubios, cel puțin in poze, și îmi aduce a Hyundai veloster.
    1 point
  20. Nu este vorba de orgoliu, pur si simplu eu am nevoie de spatiu pe bancheta din spate. Si de anumite optiuni "must-have" pentru climatul din Ro: AC bun cu guri de ventilatie spate, parbriz incalzit. De asta am zis ca pentru principala in cazul meu nu pot trece la Mazda 3. Pentru cine nu are nevoie de spatiu in spate, masina asta arata senzational si este de pus pe lista scurta. Asa cum voi face si eu pentru masina de backup.
    1 point
  21. Pai masina asta nu este dedicata oamenilor cu orgoliu, sa vada vecinu si rudele ce masina ti-ai luat, nu iti incape orgoliu in ea. Eu mi-am dat seama ca 99.99% din timp merg doar pe locurile din fata. Si ca de 2 ori pe an iau pe cineva in spate. M-as fi descurcat fara probleme si cu 2 usi, sau chiar cu 2 locuri. Acu stii cum e, sunt niste obiceiuri de care nu putem sa scapam si care nu au nici o logica. De ce sa caram o trusa de scule in portbagaj la o masina de 2-3 ani vechime? ca la vechea masina de 10 ani + mai intelegeam, dar la una asa noua chiar nu inteleg.
    1 point
  22. Ne batem cu Audi pentru un Interior premium dar uitam ca in clasa compacta lumea apreciaza in mod special practicalitatea. Ne mai trebuie loc si pentru pasagerii din spate. Nu pot sa inteleg cum au reusit sa faca o masina cu ampatament mai mare decat Octavia dar spatiul interior sa fie asa mic. Ah, si fara guri de ventilatie spate pe consola centrala. Pentru ca ...incapatanarea japoneza nu are egal pe planeta asta. Pacat, as fi luat in considerare pentru masina principala o Mazda 3 sedan. Asa, ramane in carti doar pentru inlocuitor de Civic 9. Macar sa ma bucur de un interior frumos pe drumurile scurte.
    1 point
  23. Eu ti-as recomanda Castrol 5w40. Nu iti bate capul inutil cu alte detaliu... Daca masina avea 2-3 anisori merita ? Schimba uleiul/filtre la timp (15.000km sau 1 an) si esti ok.
    1 point
  24. Like nu pot sa iti dau, asa ca iti raspund. O motorizare in 3 cilindri este net inferioara uneia in 4 pentru aproape toata lumea . Multi zic ca nu si-ar lua o masina un motor in 3 cilindri. La fel au zis si acum 10+ ani cand a aparut 1.4 TSI ca nu si-ar lua , ca e un motor fortat, crapa repede etc... Problema sta in constructia motorului, pentru ca nu permite 4. Totusi Ford opteaza pentru 3 cilindri si la motoarele mai mari (1.5). Mai mult ele beneficiaza si de dezactivarea unui cilindru .Si BMW are motorul pe Seria 1, Seria 2 si Seria 3. Dar alea nu sunt BMW-uri adevarate, stiu . Ca vrem sau nu, asta este trendul. Tehnologia evolueaza. Din moment ce si Honda a trecut la Turbo mi se pare aiurea sa alegi Mazda (in 2019) cu 2.0 aspirat si 120 cai.
    1 point
  25. De acord ca lipsesc anumite motorizari din gama celor de la Kia, dar ele vor veni cum a spus si @Rave la inceputul anului urmator. Din ce-am citit, noul motor 1.4T-GDI e foarte bine gandit, usor, silentios si avand in vedere cei 7 ani de garantie, cred ca si fiabil. Reamintesc faptul ca titlul topicului nu compara Golf GTI cu Astra OPC si Honda Civic Type R, iar initiatorul topicului si-a luat un 1.4T de 150CP. Asadar, cred ca Ceed-ul se incadreaza foarte bine in aceasta comparatie Review Ceed
    1 point
  26. Si modele lor noi, tot a facelift aduc. Sedanul mi se mai frumos. La hatchback parca lipseste ceva. Stalpul “C” e cel putin ciudat. Nu cred ca va fi un concurent real pentru grupul Vag, cel putin in Romania ?
    1 point
  27. sau se instaleaza sistemul Telestart si se transfoma din incalzire auxiliara in incalzire stationara
    1 point
  28. Ulei Castrol 5w30 5 litri in motor intra 4,5 Filtre am folosit man luate de la epiesa
    1 point
  29. La mine (1.8tsi) a inceput cu 100ml / 1000km si ajunsese sa consume 500ml / 1000km dupa 3 ani de pierderi. Dupa nenumarate teste la Avia si Brady in care nu au gasit nimic, am fost la PBN unde mi-au gasit ca fiind fisurat corpul termostatului. A fost schimbat pe garantie. De atunci nu am mai pierdut nici macar un gram in 15.000km. NU e normal sa piarda antigel, orice ar spune ei.
    1 point
  30. Salut! Imi ramane ventilatorul de racire apa pornit, vreo 5 minute, dupa ce opresc motorul, desi temperatura apei nu trece de 90 de grade... Am observat ca startstop nu mai intra in functiune si am un consum de 1l la relanti...Care ar fi aceasta cauza? De cateva ori pe luna se intampla, chiar daca afara nu e prea cald... Multumesc frumos!
    1 point
  31. Am reusit cu acele. Tutorial aici. Poza atasata cu clusterul meu.
    1 point
  32. recodare cu 00006 - da, vede usa deschisa, ceasurile montate fiind tot de Golf 4
    1 point
  33. Am rezolvat pana la urma. Am recodat can gateway-ul dîn 06 tot în 06 și am modificat adresele corespunzătoare pentru tempomat pe set, ace + display pe contact, range și welcome. Toate informațiile le-am luat de pe forum. Va mulțumesc .
    1 point
  34. 1E4---in loc de F6 punem 63- nu este corect Adress 1EF ----change 08 with 01-este corect.
    1 point
  35. Here are addresses for VWK501 (VWK503 in brackets when it is different) clusters: - 0x065 - speed source setting (0x80 - gearbox sender, 0x81 - ABS) - 0x08A [0x0C8] (3x1 map) - number of keys (you have to divide by 11 as it has 11, 22, 33... values), value is stored 3 times - 0x145 [0x187] - fuel consumption correction (0x64 - means 100%, no correction) - in IMMO2 clusters it used to be adjustable using adaptation channel - 0x150 [0x192] - K value stored as LoHi 16 bit number - 0x1D2-0x1D3 [0x204-0x205] - buzzer sound frequency (2 8 bit values) - 0x1D4-0x1D5 [0x206-0x207] - buzzer volume (2 8 bit values) - this one does not seem to work at least for me - 0x1D6 [0x208] - another setting for buzzer (length of the sound) - 0x1ED [0x21F] - lower 4 bits of this byte sets what are iluminated upon switching ignition (0000 - no ilumination, xx11 - displays, x1x1 - gauges, 1xx1 - needles, to combine just sum bits) - 0x1EE [0x220] - cruise control lamp setting - when set to E9 it works when CC is switched on, when set to F9 it works only when CC is actually working - 0x200 [0x238] (2x1 map) - 2 8 bit numbers which determines when (temperature) information about slipery road is displayed - 0x230 [0x268] (8x1 map) - 16 bit LoHi stepper motor map for speedometer - 0x248 [0x280] (4x1 map) - 16 bit LoHi stepper motor map for tachometer - 0x270 [0x2A8] (8x1 map) - 16 bit LoHi conversion between fuel tank sensor and fuel in litres (I am not sure how to tell if axis at 0x250 or at 0x260 it used [0x288/0x298]) - 0x290 [0x2C8] (8x1 map) - 16 bit LoHi stepper motor map for fuel gauge - 0x2A0-0x2D3 [0x2D8-0x30B] - it seems that even Golf cluster has maps for oil temperature and battery voltage gauges - 0x2E0 [0x318] (6x1 map) - 16 bit LoHi stepper motor map for engine temperature (you can correct it to show real temperature, not 90*C between real 74 and 108*C) - 0x416 [0x44E] - set it to 0xE1 to activate showing range/RKM/miles to empty - 0x417 [0x44F] - set it to 0x6B to show Welcome message (only xxx 920 x4x full FIS clusters) adresa care trebui modificata pt a ne afisa temperatura pe maxidot este 1E4---in loc de F6 punem 63
    1 point
  36. Am un ceas care merge bine doar din cand in cand. Problema lui este ca face ca si cum as incarca un eeprom gresit pe el. Cand pun contactul: -acele se misca aleatoriu -displayul central nu afiseaza nimic -buzzerul scoate un sunet aparte - nu ca cel OEM. Nu inteleg de ce merge bine cand si cand. Ma gandesc la lipituri. P.S. si cand merge si cand nu merge, el are acelasi dump.
    0 points
  37. E trade markul meu Nu in viitorul apropiat.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!