Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.11.2018 în toate secţiunile

  1. Salutare, am decis si eu dupa aproximativ un an de cand detin masina sa o prezint si eu. Este vorba despre un Vw Passat B2, nascut in 1988. Povestea masinii este una destul de simpla: Initial masina a fost cumparata de bunicul unui prieten drept cadou pentru nepotul sau care luase permisul. Dupa 4-5 luni el si-a luat alta masina, iar aceasta a ajuns la un prieten de-al lui care nu avea permis, pe scurt, masina a stat in parcare 1an pana am aparut eu. Initial masina urma sa ajunga la fier vechi pentru ca, motorul mergea cu intreruperi (1.8 ke jetronic) iar acesta nu prea le avea cu mecanica, el folosea masina doar pentru a sta in ea cand iesea afara( nu inteleg ideea de a sta in masina cand iesi afara dar marog, fiecare cu ale lui). Intr-un final se decide sa duca masina la fier vechi pentru a nu mai ocupa locul de parcare si pentru ca el nu stie mecanica, deci nu putea sa o repare. Am auzit ca masina urmeaza sa ajunga la fier vechi, si i-am oferit o suma "derizorie" pentru a salva masina, pe care o stiam destul de bine, si care stiam ca este tanc ( doar eu am reusit sa nimeresc treapta 1 in loc de 3 si sa nu sparg cutia, sau sa pateasca masina ceva). Am cumparat masina, si am decis sa o iau din zona in care era si sa o duc cat mai aproape de garaj pentru a putea sa ma pauc de ea. Toate bune si frumoase , am plecat si dupa aproximativ 5 km, dupa ce s-a incalzit motorul deabea mai mergea.De la unirii, pana in parcarea unui mall a fost tractata. A venit aproape iarna, am luat masina cu platforma din parcarea mall-ului, alta distractie, pentru ca platforma se blocase in curba intrarii in parcare, am desfacut platforma, am tras-o, intr-un final am ajuns cu platforma, am urcat masina pe platforma, pe drum a inceput ploaia si s-a constatat ca nu mergeau stergatoarele la masina cu care tractam. Intr-un final la 10-11 noaptea se ajunge la garaj, si acolo se afla pana in momentul de astazi. Ca probleme constatate sunt urmatoarele: Amortizoare moarte, conducta ghidaj aer de la palnie in admisie coapta si fisurata( tragea aer fals si de aici si mersul intrerupt), vreo 4 module de alarma montate pe instalatia electrica, rugina( nu excesiva, dar pentru varsta ei mai bine nu se putea), coaja de la plafon rupta, limba de la frana de mana tocita, nu mai bloca frana sus, capete de bara, placute, discuri, pivoti, conducta de benzina fisurata si mai sunt destule dar nu mi le mai amintesc. Am rezolvat o parte din probleme, in limita timpului pe care il am, am scos toate modulele de alarma si am refacut instalatia de sub bord, am reparat conducta fisurata de benzina prin montarea unui filtru de benzina, si eliminarea zonei fisurate. Intre timp, neavand foarte mult timp sa ma ocup de ea, am demontat toata puntea fata, amortizoare, pivoti, bascule, capete de bara, planetare, etc si m-am apucat sa le verific, curat si vopsesc. Pana in momentul de fata, toate piesele care sunt bune au fost curatate, vopsite si am cumparat piese dupa cum urmeaza: capete de bara, pivoti, amortizoare, furtune frana, discuri, placute, bucse bara stabilizatoare, pompa apa stergatoare, suruburi( fiecare surub scos o sa fie inlocuit cu altele noi de duritate 12.9), flanse amortizor, antigel, etc( nu le mai tin minte exact, cert este ca am strans o lada cu piese noi ce urmeaza sa le montez dupa ce mai cumpar rulementi si burdufi pentru planetare.). Singura piesa care imi pune "bete in roate" este racordul de aer pe care nu pot sa il gasesc ( am cautat la toate magazinele, unele cer 1300ron dar anuleaza comanda pe motiv ca nu se mai fabrica?). Codul de piesa este :026133357. Dar intr-un final o sa il fac, sau il mai caut, pentru ca nu pot sa abandonez proiectul pentru un racord de aer... In cazul in care vreun prieten care m-a ajutat in vreun fel citeste toate astea, tin sa ii multumesc ? As mai putea continua cateva pagini cu povestea masinii dar am decis sa fac un rezumat pana in momentul de fata ?. Voi atasa o poza mai reprezentativa pentru ca pot posta maxim 1MB.
    5 points
  2. 3 ani. 31 000km impreuna. ZERO probleme! ? Masina a fost vanduta! Topicul se poate inchide. Multumesc de gazduire si sfaturi! Drumuri bune va doresc!
    3 points
  3. Fix asta a comentat acum o zi un individ la un clip de-al meu cu acceleratia la fosta Mazda SkyActiv. Dupa atatea video-uri cu acceleratiile la motoare turbo, probabil asta e senzatia cand vezi un aspirat de putere mica cum accelereaza in 2018.
    2 points
  4. Am mai adaugat inca 2 poze, una din ele este cu "cea mai mare problema" si anume rugina sub parbriz, langa aripa, in rest, din pacate, plasticele care veneau pe usi, care se vad lipsa in poza si ramasa urma de la adeziv sunt foarte strambe si nu se mai pot pune si sa ramana drepte, am incercat prin diverse metode, incalzite si puse sub o greutate pentru a revenii la forma initiala. Cred ca voi renunta la ele pana la urma si voi curata urmele de adeziv cat pot de bine. Pana in primavara as vrea sa gasesc timp sa ii asamblez toata partea din fata, sa ii fac itp-ul si sa rezolv cu actele pentru a o inmatricula. Voi mai posta poze pe parcurs ce voi continua la ea, dar fiind faptul ca deja a inceput sa se lase frigul destul de bine si in garajul in care o tin si lucrez la ea nu am caldura, este cam cu munca pe vremea asta.
    2 points
  5. E vorba de usurinta in deplasare, acolo unde un 1.0T este mult mai placut in exploatare decat un 2.0 atmosferic de putere relativ scazuta care trebuie muncit destul de mult, pe o cutie lunga menita sa bifeze 0-100 si consum cat mai redus. Am mers pe 6 cu 2.0 165CP si motorul nu ii ofera masinii o dinamica demna de clasa medie. Dezamagitor de lent in ture mici si medii (acolo unde va merge 99% din timp) si neimpresionant in ture inalte unde cutia lunga ii taie avantul. Kia, pe hartie, e o afacere buna, insa materialele nu rezista in timp, se devalorizeaza rapid, piesele sunt slabe si se strica des, ergonomia e precara, cutiile sunt lungi ... In clipa asta, chiar daca e un model pe final de cariera, Golf are destule atuuri in fata celorlalte (pozitie la volan, scaune, cutii, motoare, materiale, tehnologie, ergonomie, valoare de revanzare samd).
    1 point
  6. Simplu: pentru ca ...cuplu. Asta este ceea ce te ajuta in viata de zi. Cu aspiratul iti trebuie motor mare pentru valori bune.
    1 point
  7. Da, i-am văzut Tiguanul lui Naresh de pe Mytiguan și m-am inspirat și de la el. Doar ca eu voi înfolia cu negru doar partea cromată din grila, fără bara. Cred că bieletele sunt cele ce se aud, dar e posibil după ce trece iarna să mai scârțâie și altele. Deocamdată, azi a refuzat sa pornească, bateria dându-mi ceva semne de oboseala. O să o țin astăzi pe un redresor. După trei încercări de pornire, l-am lăsat în pace acasă și am plecat cu Golfulețul. Acum seara când am pus redresorul aveam 11.9V. Chiar nu era momentul de schimbat...
    1 point
  8. Eu am in motor VATOIL 505.01 5w40, de vreo 10k km. A papat putin pana acum, vreo 200-300 ml, insa cel putin la fel mi-a mancat si Liqui Moly TopTech 4200, care l-am avut schimbul trecut. Pentru pretul care il are uleiul VAT, zic eu ca e mai mult decat decent...
    1 point
  9. Am facut 2-3 runuri azi am imbunatatit performantele.
    1 point
  10. Daca tot vorbim de majoritatea oamenilor, atunci majoritatea nu isi cumpara 1.5 TSI 150CP ACT (sau cum ii zice) ori 1.8 TSI cum ai tu, ci un 1.5 de 125cp sau un 1.6 TDI plictisit. Asa ca, explica-mi tu mie de ce astea sunt cele mai motoare iar un 2l benzina aspirat de 120cp e de "D-ne ajuta". Sunt sigur ca un Golf cu 1.5TSI 125CP vs Mazda3 G120 (adica motor fantastic vs D-ne ajuta, presupun ca la fel ar fi si TSI150cp vs G165 sau 1.8TSI vs noul SkyactivX de 181cp, adica cele mai motoare vs D-ne ajuta), ambele cutii automate si aceleasi optiuni este mai scump cu cel putin 4k. Ca nu pui optiunile alea ca sa ajungi la pret de Mazda, este alta discutie
    1 point
  11. Intr-adevar Mallory exprima in sine R-line. Bieletele pe fata sunt consumabile la Tiguan, cel putin la mine pe istoric apar schimbate de doua ori pana la 70.000 km
    1 point
  12. Acum am vazut si eu, doar ca nu e free shipping doar la varianta pro . Ma gandesc ca, cum mie mi-ar trebui mai mult pentru misfire count, si cum ai zis si tu, noi 2 avem masini total diferite, sa nu imi merga mie nici cu OBD11 dar lui ii merge pentru ca are ECU diferit (si implicit i-ar merge si cu torque).
    1 point
  13. Ii același preț de peste doi ani. Tot cu atât l-am cumpărat și eu! :)))
    1 point
  14. Hai ca incepe sa arate intr-un mare fel acum . Las si eu asta aici mai ai de continuat cu plafonul negru , grila neagra si jantele din poza
    1 point
  15. Bine punctat, Si eu ma intrebam de ce ar fi indicata o distributie retardata cu 2,5 grade ? Din cate stiu, cel putin pentru o pornire usoara la rece, este indicat un avans usor, spre +0.5-1. @Adriannnnn, eu sunt acum pe la 4,7 cu valoarea injectata, o sa incerc sa ridic aproape de 6. Tot nu sunt lamurit cu valorile injection start/injection duration. Ce influenta au si cum le poti regla ? Sper sa ma lamureasca cineva. Numa bine !
    1 point
  16. Eu as ramane la ceasul acela. Torque e frumos, si el, insa nu intotdeauna stai sa pui Torque pe telefon...
    1 point
  17. Am cumparat membrana dupa ebay si functioneaza fara probleme,cost 28 $
    1 point
  18. Pentru posesorii de Superb, daca tenteaza pe cineva, tocmai am cumparat la pret promo: http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB-II/Superb-II-footrest-in-original-RS-design Reducerea e reala, am urmarit ceva vreme produsul respectiv.
    1 point
  19. Cred ca titlul asta acum mai merge editat si adaugat inca un concurent. Mazda tocmai ce a prezentat noul 3 si cred ca e una din cele mai frumoase masini din clasa compacta ce va fi disponibila si cu tractiune AWD. A ridicat putin stacheta in materie de design interior si exterior si sunt curios ce va lansa grupul VAG in materie de Golf Mk8 si Seat Leon ca si competitie. Primul punct negativ observat e ca au renuntat la suspensia spate independenta; de vazut daca vor pune multi-link pentru varianta AWD sau vor face o grozavie tehnologica sa imperecheze AWD cu puntea simpla spate.
    1 point
  20. Breaking News... De mult mii le-am dorit... De astazi "Fulerul Gri" are in dotare jante MADRAS OEM de Passat W8 (BBS RS800)...pana la primavara se vosesc si le voi incalta cu cauciucuri noi! Abia astept sa le urc pe masina!
    1 point
  21. @grp sa dai emblemele TDI si 4Motion jos ? sa o lasi cu Clean Look? Arata foarte bine !
    1 point
  22. Roc-iță cu încălțări de iarnă...
    1 point
  23. Multumesc frumos! Nu scrie pe ele "SUV", dar indicele de incarcare are valoarea mai mare decat cele de pe vara, deci nu prea ar avea cu ce sa afecteze... Pentru sursa, iti trimit PM . Legat de greutate, a mea are 1836 kg, in echiparea de vara. Cat despre Ambient Lighting - ma zgarie pe retina faptul ca ceasurile sunt aurii si Discover-ul este albastru . Teoretic, XDS "hard" ar trebui sa forteze interventia diferentialului mai devreme, in special pe viraje abordate mai "serios". Trebuie sa recunosc ca, spre deosebire de interventia Haldex-ului, XDS-ul nu isi face simtita prezenta la fel de prompt, cu toate ca masina da senzatia ca se aseaza binisor pe serpentine, pentru un SUV... Am trecut si noi la echiparea de iarna! Din pacate, nu am fost proactiv asa ca nu am fentat coziile si m-am ales cu o zi intreaga pierduta la vulcanizare, DAR End Result - priceless . Totusi, inca nu ma inteleg prea bine cu presiunea in anvelope... 2.6 (Standard Load) mi se pare prea "bounce-y", dar 2.3 (Comfort Load) mi se pare ca ingreuneaza directia...
    1 point
  24. e doar opinia mea personala si e vorba de clasa masinii , nu de brand nu as lua nicio masina din clasa Focus sau superioara , cu motor de 1 criteriul la cumparare = economia de taxe locale si asigurare , mi se pare o gluma la motoarele sub 2.0 iar economia de carburant , la fel la fel cum Mondeo cu motor de 1.0 , e hilar
    1 point
  25. Marea majoritate a aditivilor din comerț conțin formule utilizate și de rafinării, de regulă BASF, Afton Chemicals, Lubrizol. Inclusiv aditivul de care pomenești este realizat pe o formulă de la BASF care lucrează și cu Rompetrol. Îți spun chestiile astea ca să știi la ce să te aștepți. Să pui cu carburant extra aditivat s-ar putea să fie prea mult.
    1 point
  26. @FeryGL poți să folosești liniștit, formula achiziționată de Metabond pentru Megasel provine de la același producător care livrează aditivi pentru majoritatea producătorilor români de carburant.
    1 point
  27. Avand in vedere ca in ultimul timp, aud tot mai multi oameni care vor sa isi cumpere un Tiguan, mai ales modelul nou care pare foarte interesant, am zis sa fac un gest omenesc si sa prezint cateva detalii mai putin cunoscute despre acest model. Stiu ca multi vor pleca de la premiza gresita, ca am ceva cu brand-ul sau serviceurile din tara (care sunt sub orice critica) dar o sa va explic in cateva cuvinte de ce nu e adevarat. Mentionez ca mai detin cateva masini din grupul VAG, printre care un Golf 5 care este extraordinar. De asemenea mai detin un RAV4, care este net superior Tiguanului, dar asta e alta poveste. Acum ceva timp, am decis ca Touaregul este prea mare pentru oras si m-am gandit sa il schimb cu ceva mai mic. Cum Toyota era relativ noua am zis ca nu are rost sa o schimb si oricum vroiam o cutie automata, iar la acest capitol la vremea respectiva cei de la Toyota nu stiau cu ce se mananca. Asa ca am dat o fuga la dealer, am comandat un frumos exemplar de Tiguan 4motion, cu DSG 7 si foarte multe optiuni, la un pret de Touareg, ca sa fie bine. Dupa 4 luni de asteptare, masina a venit. Am mers sa o ridic si cand am vazut o primul sentiment a fost: Wow ce frumoasa e. Apoi m-am apropiat de ea si am inceput sa o studiez. Am obserat relativ repede, compromisul facut de VW despre care citisem, dar nu credeam. Pe orice puneai mana, parea ieftin si de proasta calitate. Dau sa ridic capota, obisnuit cu golful din 2005 care are amortizor, si imi cade pe mana. Injur, ma uit la consultant si parca anticipeaza intrebarea: "Da stiu, nu are amortizor, asta e." Masina la momentul de fata are 30.000 Km si defectele au aparut unul dupa altul. Prima data s-a slabit scaunul si se misca atat de frumos ca aveai impresia ca erai la birou. Reclamat defect la revizie si primesc raspuns ca masina trebuie sa stea 3-4 zile la reparat. Dupa cateva luni, se strica gurile de ventilatie, reclamat defect, rezolvare tipic romaneasca. "Ce va trebuie ventilatie in bord? Dati jetul de aer la picioare si la parbriz." Trec alte luni, se strica sistemu keyless, reclamat defect, rezolvare : "Folositi a 2 a cheie" Alte cateva luni, camera se vede cu liniute. Reclamat defect, rezolvare : "Vi se pare, ce credeti ca displayul navigatiei este full hd? E asa orientativ" Reclam faptul, ca franele sunt sub orice critica, foarte elastice. Sa le verifice si eventual sa faca un upgrade la altceva. Rezolvare: "Platit constatare, masina nu are nimic, upgrade nu se poate face, franati mai din timp." Iarna trecuta dupa 4 zile, masina nu a mai pornit. Primit curent de la o Dacie, a pornit apoi dupa 1 saptamana aceasi situatie. O pun pe redresor la incarcat, merge cateva zile apoi iar moare. Reclamat la service, raspuns: "Bateria pare slaba, dar trebuie sa o lasati la noi cateva zile. Sa vedem ce si cum... oricum cu schimbatul mai greu." De 2 luni, se aude foarte urat (o sa pun un filmulet) la relantiu,mecanicii banuiesc ca este cutia de viteze DSG, oricum face doar cand e rece si nici atunci permanent. O bataie metalica... Am sunat, m-au plimbat 2-3 zile, si acum mi-au spus ca sa duc masina 1 saptamana si daca nu apare defectul sa platesc "deranjul". Probabil stiti, ca mecanicii nostri sunt experti in cutii de viteze DSG7, cred ca o sa fie un macel, o lupta 1-1 intre mecanici si masina. Imi e mila de ea, saraca. Cam atat primesti pentru banii dati pe masina. Garantia e o gluma proasta, iar respectul pentru client este un vis frumos. Mai stiu pe cineva care are un Tiguan 1.4 Tsi, cu foarte multe probleme dar el trateaza problema intr-un mod diferit, cu multe cuvinte frumoase adresate consultantilor din mijlocul showroomului. In mod ironic, celelalte masini VW merg foarte bine si nu au probleme. Stiu ca pare ciudat, dar problema mea nu este cu angajatii din Romania ci cu masina in sine. Este imposibil ca la 30.000 Km sa ai atatea probleme si incercati sa cascati ochii inainte de a mai cumpara Tiguan. Intrebati in stanga si in dreapta inainte de a cumpara cazanul asta. Ca un fericit posesor de Tiguan, eu sfatuiesc pe toata lumea sa isi cumpere ori Touareg (este din alta liga, inclusiv la calitate) ori un Golf. Dupa tot acest timp,pot spune cu certitudine ca Tiguanul este cea mai proasta masina pe care am putut sa o conduc. O sa postez rezolvarea cu DSG-ul, dar nu imi fac mari sperante. Probabil ca rezolvare o sa imi recomnde sa pun pe modul manual si sa schimb eu vitezele. Stiu ca sunteti multi, care nu aveti nici o problema si ca masina e minunata si ca am avut ghinion, ca am prins una proasta, dar adevarul e ca nu imi pasa. Daca vroiam sa merg pe noroc, ma duceam la ruleta.
    1 point
  28. launch control si chick down se poate face pe skoda octavia rs si diesel si benzina ? si automata si manuala ?
    1 point
  29. Aici ai procedura de adaptare a telecomenzilor cheilor: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html
    1 point
  30. Dupa ce am scos acea garnitura, am aspirat duzele cu aspiratorul, am dat si cu WD -40. LA remontare am observat ca nu mai scoate acel zumzet la oprirea masinii. Monitorizez situatia si revin cu informatii. Multumesc.
    1 point
  31. motor 1.6 fsi - cod motor BAG,BLF,BLP - Distributie pe lant motor 1.6 - cod motor BGU,BSE,BSF - Distributie pe curea motor 1.4 fsi - cod motor BMY - Distributie pe lant aceste motorizari se gasesc pe Touran cat si pe alte modele de VAG fabricate intre anii 2003-2007
    1 point
  32. 1. Majoritatea oamenilor nu isi cumpara masina "cu de toate", ci cu cele minim necesare. Da, cand pui o caruta de optiuni pe un VW o sa te ia capul - drept urmare nu ar trebui sa faci asa ceva, exceptie cazul in care banii nu sunt o problema -> discutia este deja irelevanta in acest caz. 2. Mazda "cu te toate" dar fara motorizari mai de D-ne ajuta (nu vb de fiabilitate) si fara transmisii sau combinatii intre ele. Altfel, pentru cine se multumeste cu un motor aspirat de 120-150CP, da..va iesi "mai bine" (adica cu mai multe optiuni) la banii dati. Va lua o masina ok, fara doar si poate. Eu insa, as lua Golf sau Focus de ex (1.0T/1.5T in detrimentul aspiratelor). Daca as vrea aspirat (masina simpla, fiabila, fara a fi fancy, fara batai de cap) m-as uita la masini mult mai ieftine decat Mazda.
    0 points
  33. Eu tot nu înțeleg pui distribuții cu cale originale cu ,curea originala ( curea aftermarket cade întotdeauna pe plus undeva până in 0.74) după manual-proceduri vag și cade 0 iar aici se vorbește sa o duci la -2.5 ...iar eu nu am văzut o procedura de la grupul vag să spună că avansul după montaj de curea trebuie coborât la -2.5 și nici nimeni sa explice ce se întâmpla de fapt cu un motor când avansul este pe minus și când este pe plus
    0 points
  34. Tinand cont de masina mai bine o parchează asa Si nu trece nimeni pe lângă ea decât să vină Gheorghe zdrang cu usa n ea. @MOTANUL baftă n continuarea. P.s hai ca lista nu e lunga:))
    0 points
  35. Te rog sa revii cu un raspuns dupa o perioada si sa ne spui daca asta a fost problema.? Off topic...Asta e valabil pentru toti userii(mai ales noi) care intra pe forum si asteapta un raspuns/rezolvare si dupa dispar.Din acest motiv de multe ori unii dintre noi mai vechi nici nu ne obosim sa dam sfaturi/idei.
    0 points
  36. AM REVENIT !!!! Cum am spus revin dupa ce rozolv problema . Problema rezolvata prin schimbarea filtrului de benzina plus ca dupa ce am schimbat filtrul nu am mai alimentat de la PETROM ci am alimentat de la ROMPETROL BENZINA DE 95. Acum nu stiu daca si schimbarea statiei de alimentat a contat . Cert este ca nu mai moare motorul dar tot se aude un uruit cand porneste masina . Precizez ca uruitul se aude pret de 1 secunda . Cred ca electromoturul e pe duca voi ce credeti ? Sper sa ajute si pe altcineva care se confrunta cu aceasta problema
    -1 points
  37. Astăzi am pus și protecția de portbagaj. Marginile sunt destul de înalte iar cauciucul este moale . Sa vedem cum se comporta in timp.
    -1 points
  38. E trade markul meu Nu in viitorul apropiat.
    -1 points
  39. Pune avansul cum era ....corect este 0 alea din vcds sunt niste valori în care poate masina sa meargă cât de cat ok fără probleme cel mai echilibrat este 0 daca așa a fost de noua cu 0 pune 0 .încearcă mai întâi din axe ar trebui să reușești ...iar daca vrei sa cada pe 0 foloseste cale originale și pune curea originala și cade din prima corect.deci cea mai optima valoare este 0 este un echilibru între consum și putere ...daca vrei sa consume mai puțin și să nu tragă du-te in valoarea cu minus daca vrei sa tragă și să consume mai mult du-te in aia cu plus ....
    -1 points
  40. Omul zice că nu a schimbat până acum distribuția niciodată si că era 0 de fabrica avansul ....deci fabrica se înșală să înțeleg și avansul trebuie pus la -2.5
    -1 points
  41. Si cu cale tot in zero cade, atat aveam avansul dupa inlocuirea distributiei la BKD, dar am mutat la minus 2 dupa sfaturile colegilor, insa nu este absolut nicio diferență..trage la fel, consuma la fel, relanti la fel deci nu mi as face prea multe griji. Mai important este sa fie cantitatea injectata ok altfel consumul iese din parametri sau masina merge aiurea.
    -1 points
  42. BXE-ul meu a venit din fabrica la -2.5, am pus interfata de la inceput, deci are o logica ce spun cei cu experienta aici referitor la valorile obisnuite ca fiind cu -x.x, in functie de codul motorului.
    -1 points
  43. Sa vezi si la anul pe vremea asta daca nu trebuie sa completezi . Ca asa era si la mine la inceput 200 ml la an apoi 200 ml la 3000 de km......
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!