Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.11.2018 în toate secţiunile
-
10 points
-
4 points
-
Cred ca titlul asta acum mai merge editat si adaugat inca un concurent. Mazda tocmai ce a prezentat noul 3 si cred ca e una din cele mai frumoase masini din clasa compacta ce va fi disponibila si cu tractiune AWD. A ridicat putin stacheta in materie de design interior si exterior si sunt curios ce va lansa grupul VAG in materie de Golf Mk8 si Seat Leon ca si competitie. Primul punct negativ observat e ca au renuntat la suspensia spate independenta; de vazut daca vor pune multi-link pentru varianta AWD sau vor face o grozavie tehnologica sa imperecheze AWD cu puntea simpla spate.3 points
-
Breaking News... De mult mii le-am dorit... De astazi "Fulerul Gri" are in dotare jante MADRAS OEM de Passat W8 (BBS RS800)...pana la primavara se vosesc si le voi incalta cu cauciucuri noi! Abia astept sa le urc pe masina!3 points
-
Salutare, am decis si eu dupa aproximativ un an de cand detin masina sa o prezint si eu. Este vorba despre un Vw Passat B2, nascut in 1988. Povestea masinii este una destul de simpla: Initial masina a fost cumparata de bunicul unui prieten drept cadou pentru nepotul sau care luase permisul. Dupa 4-5 luni el si-a luat alta masina, iar aceasta a ajuns la un prieten de-al lui care nu avea permis, pe scurt, masina a stat in parcare 1an pana am aparut eu. Initial masina urma sa ajunga la fier vechi pentru ca, motorul mergea cu intreruperi (1.8 ke jetronic) iar acesta nu prea le avea cu mecanica, el folosea masina doar pentru a sta in ea cand iesea afara( nu inteleg ideea de a sta in masina cand iesi afara dar marog, fiecare cu ale lui). Intr-un final se decide sa duca masina la fier vechi pentru a nu mai ocupa locul de parcare si pentru ca el nu stie mecanica, deci nu putea sa o repare. Am auzit ca masina urmeaza sa ajunga la fier vechi, si i-am oferit o suma "derizorie" pentru a salva masina, pe care o stiam destul de bine, si care stiam ca este tanc ( doar eu am reusit sa nimeresc treapta 1 in loc de 3 si sa nu sparg cutia, sau sa pateasca masina ceva). Am cumparat masina, si am decis sa o iau din zona in care era si sa o duc cat mai aproape de garaj pentru a putea sa ma pauc de ea. Toate bune si frumoase , am plecat si dupa aproximativ 5 km, dupa ce s-a incalzit motorul deabea mai mergea.De la unirii, pana in parcarea unui mall a fost tractata. A venit aproape iarna, am luat masina cu platforma din parcarea mall-ului, alta distractie, pentru ca platforma se blocase in curba intrarii in parcare, am desfacut platforma, am tras-o, intr-un final am ajuns cu platforma, am urcat masina pe platforma, pe drum a inceput ploaia si s-a constatat ca nu mergeau stergatoarele la masina cu care tractam. Intr-un final la 10-11 noaptea se ajunge la garaj, si acolo se afla pana in momentul de astazi. Ca probleme constatate sunt urmatoarele: Amortizoare moarte, conducta ghidaj aer de la palnie in admisie coapta si fisurata( tragea aer fals si de aici si mersul intrerupt), vreo 4 module de alarma montate pe instalatia electrica, rugina( nu excesiva, dar pentru varsta ei mai bine nu se putea), coaja de la plafon rupta, limba de la frana de mana tocita, nu mai bloca frana sus, capete de bara, placute, discuri, pivoti, conducta de benzina fisurata si mai sunt destule dar nu mi le mai amintesc. Am rezolvat o parte din probleme, in limita timpului pe care il am, am scos toate modulele de alarma si am refacut instalatia de sub bord, am reparat conducta fisurata de benzina prin montarea unui filtru de benzina, si eliminarea zonei fisurate. Intre timp, neavand foarte mult timp sa ma ocup de ea, am demontat toata puntea fata, amortizoare, pivoti, bascule, capete de bara, planetare, etc si m-am apucat sa le verific, curat si vopsesc. Pana in momentul de fata, toate piesele care sunt bune au fost curatate, vopsite si am cumparat piese dupa cum urmeaza: capete de bara, pivoti, amortizoare, furtune frana, discuri, placute, bucse bara stabilizatoare, pompa apa stergatoare, suruburi( fiecare surub scos o sa fie inlocuit cu altele noi de duritate 12.9), flanse amortizor, antigel, etc( nu le mai tin minte exact, cert este ca am strans o lada cu piese noi ce urmeaza sa le montez dupa ce mai cumpar rulementi si burdufi pentru planetare.). Singura piesa care imi pune "bete in roate" este racordul de aer pe care nu pot sa il gasesc ( am cautat la toate magazinele, unele cer 1300ron dar anuleaza comanda pe motiv ca nu se mai fabrica?). Codul de piesa este :026133357. Dar intr-un final o sa il fac, sau il mai caut, pentru ca nu pot sa abandonez proiectul pentru un racord de aer... In cazul in care vreun prieten care m-a ajutat in vreun fel citeste toate astea, tin sa ii multumesc ? As mai putea continua cateva pagini cu povestea masinii dar am decis sa fac un rezumat pana in momentul de fata ?. Voi atasa o poza mai reprezentativa pentru ca pot posta maxim 1MB.2 points
-
Acum cu anvelope de iarna si jantele originale: Nu am apucat sa pun aparatorile de noroi si antena. To do list ar fi asta: - montat aparatorile de noroi spate - oglinzi electrice - nu merg - antena - schimbat rulmentul de la placa de presiune (mai e acolo inca un rulment in fata) - schimbat disctributia si pompa de apa - ghidaj fise bujii (au niste ghidaje si la masina asta lipsesc - atarna pe acolo si se freaca de motor) - nu merg luminile de ceata - nu merge degivrarea - revizie AC (posibil inlocuit reparat compresor) - retapitat scaunele - si vazut restul (mocheta spate). - chedere usi + geam pasager (e clar si restul verzui). Asta verzui e zgariat - acum e unul fara zgarieturi dar nu e bun ca nuanta. - poate reusesc sa fac sa mearga tot cu aceeasi cheie (acum am o cheie de contact si alta usi si portbagaj). - stergator luneta (este unul acum montat - dar nu e original) Deja sunt facute: - vopsit exterior - claxon (nu mergea) - stropitoare parbriz (nu mergeau)2 points
-
2 points
-
2 points
-
Si modele lor noi, tot a facelift aduc. Sedanul mi se mai frumos. La hatchback parca lipseste ceva. Stalpul “C” e cel putin ciudat. Nu cred ca va fi un concurent real pentru grupul Vag, cel putin in Romania ?2 points
-
e doar opinia mea personala si e vorba de clasa masinii , nu de brand nu as lua nicio masina din clasa Focus sau superioara , cu motor de 1 criteriul la cumparare = economia de taxe locale si asigurare , mi se pare o gluma la motoarele sub 2.0 iar economia de carburant , la fel la fel cum Mondeo cu motor de 1.0 , e hilar2 points
-
Mi-am achizitionat de curand o masina clasica Porsche 924 din 1980 (33 de ani vechime la acest moment). Vreau sa arate la final ''ca noua''. Lista de neajunsuri de la acest moment este mare. Masina am luat-o personal din Olanda si a trecut cu bine de dusul rece al primilor 2400 km.1 point
-
1 point
-
3 ani. 31 000km impreuna. ZERO probleme! ? Masina a fost vanduta! Topicul se poate inchide. Multumesc de gazduire si sfaturi! Drumuri bune va doresc!1 point
-
Topicul este despre egr passat B7. Si la BLS acea valva are acelasi rol,controleaza bypass-ul racitorului de gaze1 point
-
1 point
-
Si cu cale tot in zero cade, atat aveam avansul dupa inlocuirea distributiei la BKD, dar am mutat la minus 2 dupa sfaturile colegilor, insa nu este absolut nicio diferență..trage la fel, consuma la fel, relanti la fel deci nu mi as face prea multe griji. Mai important este sa fie cantitatea injectata ok altfel consumul iese din parametri sau masina merge aiurea.1 point
-
Pentru posesorii de Superb, daca tenteaza pe cineva, tocmai am cumparat la pret promo: http://www.superskoda.com/Skoda/SUPERB-II/Superb-II-footrest-in-original-RS-design Reducerea e reala, am urmarit ceva vreme produsul respectiv.1 point
-
Deși nu o sa mai fiu deținător de Vag îți pot contesta părerea cu cel mai frumos Sedan provenit dintr- un hatch. Cel mai frumos rămâne la exterior A3 Sedan, și nu trebuie sa fum de acord. Mazda mi a dat mereu senzația la seria 3 cel puțin de ieftineala, și la tabla și la interior.1 point
-
To do list ar fi asta: - montat aparatorile de noroi spate - vopsit jante originale pe 15" - oglinzi electrice - nu merg - antena - schimbat rulmentul de la placa de presiune (mai e acolo inca un rulment in fata de verificat) - schimbat distributia si pompa de apa - ghidaj fise bujii (au niste ghidaje si la masina asta lipsesc - atârna pe acolo si se freaca de motor) - nu merg luminile de ceata - nu merge degivrarea - revizie AC (posibil inlocuit reparat compresor) - retapitat scaunele - si vazut restul (mocheta spate). - chedere usi + geam pasager (e clar si restul verzui). Asta verzui e zgariat - acum e unul fara zgarieturi dar nu e bun ca nuanta. - poate reusesc sa fac sa mearga tot cu aceeasi cheie (acum am o cheie de contact si alta usi si portbagaj). - stergator luneta (este unul acum montat - dar nu e original) In poza de jos se vede geamul usa pasager clar (restul au tenta)1 point
-
Ma indoiesc ca se poate urca la 35 de grade pe gheata/polei. Nici in picioare nu poti sa stai la unghiul ala pe gheata, dar ca urci cu 1,5-2T. Poate 4x4 permanent cu autoblocant si cu anvelope cu tinte si un sofer cu skill sa aiba sanse. De obicei problemele nasoale incep de pe la 10 grade inclinatie in sus cand vine vorba de gheata/polei. Inteleg ca esti incantat de anvelope, ai facut o alegere excelenta, dar nu sunt senile de tanc.1 point
-
1 point
-
Da, am pus soft de la ei , cu cateva lucruri custom .....nu stiu sa iti spun de consum ..nu prea tin cont de el ....nu cred ca ar creste...e ok softul , tine mai mult pe treapta 1 ...merge ok i-am contactat prin email si m-au indrumat asa..1 point
-
1 point
-
Vorbeste cu baietii de la TVS ..o sa iti placa softul de la ei ....cat despre smucitura...de fiecare data cand opresti/pornesi masina ea isi face o mini calibrare... de aceea dispare...1 point
-
Ai omis noul "model" de cola zero cu cinnamon, cica poate sa mareasca profilul cu pana la 10%.1 point
-
1 point
-
mecanicul sa verifice jocul in ax al turbine, sa nu ai vreo surpriza neplacuta si sa se rupa axul.1 point
-
Volan de Golf 6, Passat, etc.... plus calculator coloana 1K0-953-549 CH, CJ, CK - acesta nu merge decat la manuala. Daca e DSG, doar primele doua1 point
-
1 point
-
1 point
-
Gata cu saga jantelor, dupa doua luni am reusit si eu sa le pun. Desi nu sunt o alegere dupa design ci mai mult in functie de ce producator de jante premium mai avea jante cu dimensiunile din COC, chiar imi plac. Nu mai mult ca AEZ-urile dar asta mi-a fost norocul. De la a le cumpara si a le pune mai devreme, fara a sta la cozi, am ajuns sa stau 3 ore la coada cand toata lumea le punea. Bine ca am reusit in final. Cine doreste sa afle care a fost firma care m-a faultat timp de 2 luni, ajungand sa am cosmaruri cu jante , ii pot face "reclama" in PM. Urmeaza luna in care vom sparge bariera de 20000 km, asa ca sper sa fie fara incidente.1 point
-
1 point
-
Ma indoiesc foarte tare ca ai prins ceva de peste 15 de grade si ai urcat pe zapada pe deasupra cu TC intrand doar rar. La 45 de grade nu e suficienta aderenta nici sa stai pe loc, apasand frana, dar sa urci.1 point
-
1 point
-
Instalarea nu e prea usoara fiind necesara trecerea unui cablu de la cel de pe margine la cel din interior pentru a merge semnalu si la cel interior(ieri mergea doar semnalu pe exterior, cine nu poate instala merge si asa insa e cam scurt fiind doar pe cel exterior). Am finalizat-o azi cu tot cu cablu trecut cum trebuie dand jos toate plasticele, cam jumate de zi mi-a luat. Cablu vine cu stopurile. Schimba masina mult mai ales ca are semnalu dinamic.1 point
-
Sunt eu prost, nu am stiut ca intra in sport daca din D mai tragi putin de maneta. Masina mea nu are nimic, era pe sport, de aia se schimbau diferit vitezele.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Inteleg ca este masina sotiei...dar nu au mai fost niste banuti in pusculita si pentru un 1.5 macar ?1 point
-
Am reusit sa schimb si suspensia fata... acum arata si ea decent ..pozele sunt facute cam la 30 min-1 ora dupa ce am terminat de schimbat arcurile ... mai trebuie sa mai coboare un pic de fata (spatele avand deja o saptamana pe masina ) normal ca am spalat-o si la 20 min a fost target practice pentru o pasare...si in alte 30 min a venit o ploaie sanatoasa:))asa ca seara arata jegoasa.. Arcurile fata nu erau rupte.. nu au fost probleme cu ele ...doar ca fata era cocotata sus de tot1 point
-
Breaking News... Am reusit sa readucem la viata suportul OEM pentru telefoane GSM, i-am montat unui amic suport de telefon (cod OEM: 3B1 857 341) si pe centru am montat un magnet care provenea de la un suport de grile....a iesit ceva superb. Multi acel suport il tin degeaba, noi am reusit sa-i gasim o utilitate la deviceurile de astazi si sa-l upgradam pentru deviceurile noastre. Mi-am montat si eu... Grile de Skoda Superb au fost montate pe Passat B5.5 Multumesc @F l o r i n pentru schimbarea ledurilor din verde in rosu. Chiar merita fiecare leut, grilea astea, pe langa dizainul placut, directioneaza aerul mult mai bine decat cele OEM. Laser frate...??1 point
-
@GtSport Din modul cum au fost editate vlogurile a reiesit ca as conduce-o mult prea lent, ceea ce nu e adevarat. Imi place sa sofez si dinamic profitand de calitatile masinii dar incerc sa fac asta accelerand atat cat e nevoie fara ca forta motoare sa rupa aderenta rotilor fata. Va multumesc pentru sfat, am sa tin cont. ?1 point
-
Din Iunie pana acum nu am avansat cu vopsitul masinii Turbo. Am asteptat din Iunie pana acum 2 saptamani un vopsitor care a vrut sa faca masina si la care mai vopsisem niste repere de-a lungul timpului. Stiam calitatea, stiam pretul doar ca dupa 4 luni de asteptare a cerut mai mult de dublu fata de cat cerea pana acum. A zis ca nu prea are unde sa tina o masina pentru vopsit integral ca are spatiu mic. Am dat de altul care isi reconstruieste garajul - ne-am inteles ca suma doar ca ma amana si el sa termine lucrarile (deja sunt 2 saptamani). Am mers cu masina veche la 3 evenimente in 2018: Brasov, Giurgiu si Ploiesti. Masina ca de obicei fara probleme (am schimbat doar un rulment pe fata in 2018: incepuse sa huruie un pic).1 point
-
Mi se pare ca exagerați si sunteți foarte ray, fix ca parvenitul de blogger. Omul de aici a primit masina cadou de la părinți, probabil, si apreciază acest lucru si o întreține cum stie el mai bine. cel mai bine un moderator Închide topicul!1 point
-
1 point
-
V-ati gandit si la suportii de motor? Eu am impresia ca sunt prea moi, platforma fiind comuna...poate avem defecte comune. Seamana cu ce am inregistrat eu? Scuse de fashaiala...mai pe final am surprins zgomotul mai bine, http://vwforum.ro/topic/115090-probleme-si-rezolvari-octavia-3/?p=26513561 point
-
E vremea să îl prezentăm și pe Rochiță. T-Roc Design R-Line 1.0 TSI , 115 CP/ 85 KW, 6, Cutie manuala, Culoare: alb-plafon negru, tapițerie negru titan-blue. Decent configurat si dupa o așteptare de 4 luni și-a făcut apariția... Cateva dintre opțiuni: Actionare electrica hayon, Active Info Display- afisaj digital, Aer conditionat automat Air Care, Climatronic pe doua zone inclusiv filtru alergen, Camera Rear View, Covorase textile fata/spate, Faruri LED MID -reglare automata a distantei de iluminare, Jante aliaj usor "Mayfield" 7Jx17 negre, Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock), Oglinzi exterioare rabatabile electric, Pachet Color si decor ravenna blue -detector de oboseala -iluminare ambientala in culoare alba -bare de protectie design special -grila admisie aer cu structura tip fagure -insertii decorative cromate -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini in dreptul picioarelor fata -lumini de citit fata / spate cu LED - insertii decorative "Ravenna Blue Matte" pentru plansa de bord, consola centrala si usi fata, Pachet iarna -scaune fata incalzite -duze instalatie spalare parbriz incalzite -avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz, Privacy-glass, R-Line Exterior -bare de protectie R Style in culoarea caroseriei -blocuri optice spate rosu inchis LED -logo "R" grila radiator -diffuser negru design granulat ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt 6 difuzoare - display TFT touch-screen capacitiv color 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3 cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone, Selectarea modului de conducere cu 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco, Sistem proactiv de protectie, Trapa panoramica actionata electric -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini de citit LED, Volan multifunctional piele incalzit ..... si asa mai departe. Dintre dotarile standard s-ar putea reține: ACC si Front Assist, inclusiv Autonomus Emergency Braking, Lane Assist, Frana de stationare electronica cu Auto-Hold, Park Pilot, Pedestrian Monitoring...etc. De la dealer a primit bonus covorasele din cauciuc. Apoi, pe meleaguri buzoiene, s-a activat App Connect si s-au luat încălțari de iarnă - roți intregi de origine vw. Iar obd-ul a fost pus la treaba si avem Ambient light in 10 culori si multe mici ajustări... iar altele urmează. Deocamdată ~ 1500 km deci inca rodaj.0 points
-
Eu ma duc sa imi caut manualul de utilizare al masinii si daca regasesc vreuna din expresiile de mai jos (sau derivate), o vand: "soc in motor", "se uzeaza anvelopele", "nu o pun pe dyno, ca e periculos", "nu ii fac launch, ca se strica", "franele trebuie sa le mangai".-1 points
-
Sa inteleg ca motorizarile mici ar trebui interzise? ? Nu a existat un criteriu financiar in alegere. Este o motorizare perfectă pentru destinatia si modul de folosire avand in vedere ca este utilizata preponderent in oraș. Daca ar fi ceva sa consider ca îi lipsește probabil as indica dsg-ul si asta pentru ca acc-ul pare incomplet.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00