Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2018 în toate secţiunile
-
Da da...? cum sa nu... Multumesc lui Laur pentru pont si lui @redline1619 pentru finalizarea tranzactiei Deocamdata trebuie sa ma interesez ce presupune montarea lui...de fapt nu montarea ma incurca...ci faptul daca trebuie sa umblu iar la soft Kit-ul nu este nou dar fierul/aluminiul este in stare foarte buna.... Din pacate proprietarul sau montatorul nu a fost foarte tipicar si a ciumpavit cam urat furtunele de silicon dar alea sunt ieftine...daca nu imi plac cum vor arata pe masina iau altele noi... Ce sa mai zic...a venit Mosu si la mine...5 points
-
Salutare, am decis si eu dupa aproximativ un an de cand detin masina sa o prezint si eu. Este vorba despre un Vw Passat B2, nascut in 1988. Povestea masinii este una destul de simpla: Initial masina a fost cumparata de bunicul unui prieten drept cadou pentru nepotul sau care luase permisul. Dupa 4-5 luni el si-a luat alta masina, iar aceasta a ajuns la un prieten de-al lui care nu avea permis, pe scurt, masina a stat in parcare 1an pana am aparut eu. Initial masina urma sa ajunga la fier vechi pentru ca, motorul mergea cu intreruperi (1.8 ke jetronic) iar acesta nu prea le avea cu mecanica, el folosea masina doar pentru a sta in ea cand iesea afara( nu inteleg ideea de a sta in masina cand iesi afara dar marog, fiecare cu ale lui). Intr-un final se decide sa duca masina la fier vechi pentru a nu mai ocupa locul de parcare si pentru ca el nu stie mecanica, deci nu putea sa o repare. Am auzit ca masina urmeaza sa ajunga la fier vechi, si i-am oferit o suma "derizorie" pentru a salva masina, pe care o stiam destul de bine, si care stiam ca este tanc ( doar eu am reusit sa nimeresc treapta 1 in loc de 3 si sa nu sparg cutia, sau sa pateasca masina ceva). Am cumparat masina, si am decis sa o iau din zona in care era si sa o duc cat mai aproape de garaj pentru a putea sa ma pauc de ea. Toate bune si frumoase , am plecat si dupa aproximativ 5 km, dupa ce s-a incalzit motorul deabea mai mergea.De la unirii, pana in parcarea unui mall a fost tractata. A venit aproape iarna, am luat masina cu platforma din parcarea mall-ului, alta distractie, pentru ca platforma se blocase in curba intrarii in parcare, am desfacut platforma, am tras-o, intr-un final am ajuns cu platforma, am urcat masina pe platforma, pe drum a inceput ploaia si s-a constatat ca nu mergeau stergatoarele la masina cu care tractam. Intr-un final la 10-11 noaptea se ajunge la garaj, si acolo se afla pana in momentul de astazi. Ca probleme constatate sunt urmatoarele: Amortizoare moarte, conducta ghidaj aer de la palnie in admisie coapta si fisurata( tragea aer fals si de aici si mersul intrerupt), vreo 4 module de alarma montate pe instalatia electrica, rugina( nu excesiva, dar pentru varsta ei mai bine nu se putea), coaja de la plafon rupta, limba de la frana de mana tocita, nu mai bloca frana sus, capete de bara, placute, discuri, pivoti, conducta de benzina fisurata si mai sunt destule dar nu mi le mai amintesc. Am rezolvat o parte din probleme, in limita timpului pe care il am, am scos toate modulele de alarma si am refacut instalatia de sub bord, am reparat conducta fisurata de benzina prin montarea unui filtru de benzina, si eliminarea zonei fisurate. Intre timp, neavand foarte mult timp sa ma ocup de ea, am demontat toata puntea fata, amortizoare, pivoti, bascule, capete de bara, planetare, etc si m-am apucat sa le verific, curat si vopsesc. Pana in momentul de fata, toate piesele care sunt bune au fost curatate, vopsite si am cumparat piese dupa cum urmeaza: capete de bara, pivoti, amortizoare, furtune frana, discuri, placute, bucse bara stabilizatoare, pompa apa stergatoare, suruburi( fiecare surub scos o sa fie inlocuit cu altele noi de duritate 12.9), flanse amortizor, antigel, etc( nu le mai tin minte exact, cert este ca am strans o lada cu piese noi ce urmeaza sa le montez dupa ce mai cumpar rulementi si burdufi pentru planetare.). Singura piesa care imi pune "bete in roate" este racordul de aer pe care nu pot sa il gasesc ( am cautat la toate magazinele, unele cer 1300ron dar anuleaza comanda pe motiv ca nu se mai fabrica?). Codul de piesa este :026133357. Dar intr-un final o sa il fac, sau il mai caut, pentru ca nu pot sa abandonez proiectul pentru un racord de aer... In cazul in care vreun prieten care m-a ajutat in vreun fel citeste toate astea, tin sa ii multumesc ? As mai putea continua cateva pagini cu povestea masinii dar am decis sa fac un rezumat pana in momentul de fata ?. Voi atasa o poza mai reprezentativa pentru ca pot posta maxim 1MB.3 points
-
3 points
-
Ma indoiesc foarte tare ca ai prins ceva de peste 15 de grade si ai urcat pe zapada pe deasupra cu TC intrand doar rar. La 45 de grade nu e suficienta aderenta nici sa stai pe loc, apasand frana, dar sa urci.3 points
-
Fara suparare, dar tot ce ai scris este eronat, un ghiveci. In primul rand, cele 2 intervale din bord. Este corect. Dupa ce cumperi masina, Inspectia este prima data la 2 ani, apoi anuala. Daca nu te prezinti peste 1 an, mai bine nu te mai duci deloc ca nu are rost. Daca tot pierzi garantia, de ce sa mai mergi la ei? Uleiul da, este la 2 ani. Daca te-ai hotarat sa schimbi placutele, bujiile la nr. de ani, macar nu mai scrie aici ca poate derutezi pe unii care vor sa faca lucrurile "ca la carte". Placutele se schimba cand sunt uzate, bujiile la 60.000 Km. Tot la carte scrie ca trebuie sa schimbi lichidul de frana prima data la 3 ani, apoi din 2 in 2 ani. Tu vrei sa-l schimbi dupa 4 ani-adio garantie. Deci la inspectia pe care o ai peste 1 an, o sa iti schimbe lichidul de frana. In schimb vrei sa schimbi antigelul, care culmea nici nu trebuie schimbat. De unde ai scos la distributie 300.000 Km? Se schimba la 210.000. Succes la schimbarea filtrului de carburant care iarasi nu se schimba.3 points
-
Breaking News... De mult mii le-am dorit... De astazi "Fulerul Gri" are in dotare jante MADRAS OEM de Passat W8 (BBS RS800)...pana la primavara se vosesc si le voi incalta cu cauciucuri noi! Abia astept sa le urc pe masina!2 points
-
X={1,2,3,4,5,6,.....,171} = multimea X care reprezinta nr de ponei , 171 la numar. ei na... de dragul rimei! Ce carcotas esti si tu End OT.2 points
-
2 points
-
Bună seara, chiar daca sunt membru pe acest forum din 2010, abia acum am cumpărat prima mea masina din grupul VAG. Tocmai ce am cumparat un Vw Golf 7 Variant 1.6 TDI 110 CP EURO 6. Masina este din 06. 2014 cu 158k km dotata decent spun eu, printre care enumăr câteva: -tapițerie piele -cutie automata Dsg 7 -navigație mare -senzori lumini -senzori ploaie -senzori presiune anvelope -incalzire scaune -lumini ambientale in fetele de uși și picioare -senzori parcare fata/spate -jante aliaj pe 16 -comenzi volan -dublu climatronic -scaun șofer cu masaj -sistem audio dynaudio -computer bord premium Cam atat imi vin acum in minte la ora asta târzie, de masina numai de bine, îmi place foarte mult cum se conduce, cutia automata e de vis (e prima oara cand conduc asa ceva), de asemenea si prima masina diesel.1 point
-
1 point
-
cc ul difera la lampi spate, fata - faruri, etc - tot asa si B7 . poti face modificarea, dar o sa ai de munca......1 point
-
Uuuu! Frumos de tot! Acum sa te vad cu ele sus si astept feedback! "Mos Craciun cu intercooler A sosit de prin UK.... Si aduce lui Laurentiu O multime de ponei.... Mos Craciun... Mos Craciun... "1 point
-
La tipul meu de motor pe cilindrul nr 3 este bujie incadescenta cu senzor de presiune, celelalte 3 sunt normale care costa 50-60 lei buc, cea cu senzor de presiune costa 600 lei.1 point
-
Si eu tot sa clatesti de multe ori iti recomand, chiar si cu o bucata veche de perdea de Pascani, face minuni1 point
-
Rezolvi usor treaba cu furtunele taiate najpa....inchizi capota si nu te uiti sub bara Good luck la micile finisaje1 point
-
am desfacut plasitcul fara sa rup vreo ceva pe acolo, am ajuns cu mana la motoras si l-am deschis, se poate si fara sa se rupa! O zi buna1 point
-
aici vedeti care ce suporta https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/touareg/toua/2015-787/9/920-920000/#1 am atasat si codurile PR, ca sa verificati optiunile vag-option-codes.pdf1 point
-
1 point
-
Eu zic că nu e prea indicat sa astupi și acel spațiu, presupun că va avea de suferit răcirea motorului..1 point
-
Ma bucur ca ti-am fost de folos, nu cred ca ai nevoie de update la soft. Monteaza-l si vezi cum incarca turbina, cat lag are, eu zic sigur ca e mic.1 point
-
Instalarea nu e prea usoara fiind necesara trecerea unui cablu de la cel de pe margine la cel din interior pentru a merge semnalu si la cel interior(ieri mergea doar semnalu pe exterior, cine nu poate instala merge si asa insa e cam scurt fiind doar pe cel exterior). Am finalizat-o azi cu tot cu cablu trecut cum trebuie dand jos toate plasticele, cam jumate de zi mi-a luat. Cablu vine cu stopurile. Schimba masina mult mai ales ca are semnalu dinamic.1 point
-
Bună ziua. Problema pe care am avut-o era de la mechatronic. Platoul pe care era fixat cilindrul de presiune era fisurat și a fost schimbat. Mașina merge acum foarte bine. Reparația a fost făcută de specialiștii de la Planet Tiptronic. Vă mulțumesc tuturor pentru ajutor.1 point
-
- 7M0071104B - suport posterior pentru biciclete, nu pentru vehicule cu deflector de aer pe marginea plafonului, nr. maxim de biciclete 3, model LOGO. codul de mai sus a fost inlocuit din 01.01.2011 cu - 7M0071104C care a fost scos din productie in 01.12.2012. - 7M0071104A - suport posterior pentru biciclete, scos din productie in 01.07.2008.1 point
-
Din păcate nici vremea, nici programul de la serviciu nu mi-a permis sa o spăl si cum se anunță doar ploi și frig în continuare, nu știu dacă o voi mai spăla prea curând. Am reușit cu ajutorul câtorva poze mai vechi să fac un ”before and after” și sper să se vadă diferențele ușor . O săptămână ușoară tuturor!1 point
-
1 point
-
Shell Helix Ultra Ect C3 0w30 sau varianta lui comercială lui comercială Vapsoil 0w30 nu strălucește printr-un procent prea mare de componente sintetice. Atuul său este dat de pachetul de aditivare foarte performant. Oricum, un 504.00-507.00 are în jur de 30% componente strict sintetice. Hidrocrack-urile din grupe superioare sunt denumite componente sintetice pentru că legislația permite, dar nici un specialist nu va fi de acord cu asta. Multe din uleiurile care au adus satisfacții utilizatorilor de pe acest topic sunt departe de a fi prea sintetice dar firmele producătoare speculează acest cuvânt ,,sintetic" care multora li se pare de-a dreptul magic.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu stiam ca e bateria la felul in care a cazut brusc dupa 2 porniri anterioare perfect normale si putea sa fie mai rau, masina fiind si in garantie am zis sa o duc. Nu repet ca bateria era f buna acum 3 luni la revizie. Daca discutam de baterie veche si cu porniri grele atunci nu se punea problema de platforma si se rezolva mult mai simplu. Asa am facut la Golf 6, dar dupa 5 ani. Fiecare procedeaza cum crede. Dupa razboi multi viteji se arata.1 point
-
Salutare... Cum a inceput sa apara fulgu in bord...am trecut si eu la incaltarile de iarna... Schimband rotile i-am tras si o mica inspectie vizuala si am constatat diverse probleme...gen un etrier plangacios si un burduf injunghiat... in aceste 2 saptamani in care m-am dat cu ea am constatat urmatoarele... I-ar prinde bine un alt ambreiaj...sau doar volant...ca zornaie ceva prin zona aia...acum nu stiu daca upgrade sau doar unul nou... Turbina...neaparat curatata...sau poate alta... Franele...abia astept sa apara martoru de placute ca au inceput sa fluiere cam rau I-as cam trage o evacuare mai mare...dar nu neaparat si galagioasa... In rest...masina ca si performante...se misca foarte bine...si face fata aprope oricarei situatii...drept pentru care...o voi trage pe dreapta o perioada..sa mai vedem cum merge si Dacia... Pozne... Drumuri bune1 point
-
Pe 8 noiembrie 2018 am implinit fix 10 ani de la achizitia masinii, am parcurs impreuna peste 200.000km fara probleme si fara stricaciuni, nu m-a lasat niciodata in drum si nu am avut defecte de nici un fel pe partea de motor si cutie, pt mine a fost si este o masina super fiabila simpla de intretinut, drept cadou a primit ieri folie pe stalpi deoarece cea veche se cam facuse urata si ma deranja mereu cand urc in ea. Ca sa fac un rezumat scurt in acesti 10 ani in afara de consumabile normale ulei,filtre si distributie (3 la numar schimbate) l-a masina sau schimbat urmatoarele: -placute si discuri toate schimbate pe la 120k -amortizoare schimbate la 230k si cu arcuri H&R -bujiile de 2 ori -Bobine o singura data pe la 120k -sonda lambda la 110k -2 senzori de abs pe spate pe ambele punti -rulmenti fata la 170k -bucse pe la brate 2 ori si cele de la bara stabilizatoare pana am pus oem la 180k si de atunci nu mai am treaba cu ele -suport motor cutie dogbone de 2 ori si cel de partea stanga o singura data. -planetara completa pe partea stanga deoarece am mers cu burduful spart si au aparut zgomote. -cateva piese pe la timonerie plus curatat si gresat, nimic scump. -ambreiajul la compresor in 2017 la 220k cam asa ceva -ulei la cutia de viteze oem schimbat de 2 ori si cel de frana la fel plus cel de la servo o singura data -pompa de benzina dupa 200k si asta din cauza gpl mai mult ca sigur. -flansele la amortizoare de 2 ori. -plus ceva maruntisuri gen capete de bara si pivoti o singura data dupa 200k de Romania ceea ce mi se pare foarte bine. -bateria de 2 ori , prima cea originala a tinut 8 ani si urmatoarea tot varta 4 ani. Nu m-am atins de nimic din ce inseamna, caseta de directie, ambreiaj cutie, piese la motor gen alternator sau electromotor sau alte parti importante. Nu papa deloc ulei intre schimburi care la fac la undeva intre 12k-15k si nu depasesc 8 luni intre ele cu LM 10w40 MOS2 de 9 ani de zile, masina merge pe gpl din 2012 de peste 140k. Toate piesele enumerate mai sus nu,au preturi mari deloc, rar sare ceva de 100 euro gen planetara sau sonda lambda, in rest costuri foarte decente de intretinere cu piese bune gen lemforder,fag,sachs etc In rest anvelope si diverse pe partea de intretinere/estetica, nu am pus la socoteala ce am vopsit la masina pentru pitici mei sau incidentul cu bara spate si hayon rezolvate pe asigurare.1 point
-
6300 km. Având în vedere că vine frigul și se aglomerează la vulcanizare , astăzi am trecut la anvelopele de iarna. Nokian WR D4 215/55/17 XL 98H. Am ales sa le pun pe jantele mașini "17 Triton , care vor rămâne mai departe ca roti de iarnă. În primăvara vreau să mă orientez pe "18 OEM ,rămâne să vedem ce oferte găsim atunci. Cum vine "Black Friday" voi căuta o camera auto DVR, mai ales că au reînceput anumiți conaționali sa caute metode alternative de a face bani in trafic . Până acum masina a cerut doar motorină și lichid de parbriz.1 point
-
Cam asa, la un mers normal. Sincer, nu ii vad rostul acestui motor/masini, dacă nu te bucuri de el/ea. Tot asa, nu cred ca ar trebui sa vb despre cât de economic este... Ca nu este. Cand cineva cumpără un Touareg/Q7/X5... Mașina de 70.000 euro noua..... Cu 3.000cmc...nu cred ca motorina este o problema. De aceea eu nu vad rostul acestui topic.. Rog sa nu va supărați pe mine, e doar opinia mea.1 point
-
1 point
-
Luna asta l-am vizitat pe colegul Muale pentru o curatare a interiorului si a iesit ceva negreala din scaune desi credeam ca e relativ curata masina?. Acum arata si miroase ca nou plus am scapat de niste pete care apareau la ploaie mai mereu. Aplicat in week si o ceara de la chemical guys dupa o spalare temeinica cu sampon sonax, luciu placut sper sa dureze efectul ceva timp. Am observat o usoara matuire a lacului de pe capota nu stiu de ce sa zic sper sa se rezolve cu un polish.1 point
-
Revenim cu noi impresii dupa o calatorie de 1300km prin tara pana la Bistrita-Cluj-Alba Iulia-Transfagarasan si retur in Bucuresti. In luna mai am avut un incident in urma caruia am schimbat bara spate si hayonul iar dupa ce am reparat masina iesise o mare diferenta intre aripile spate si usile spate asa ca am refacut pierdere pe usile spate sa se vada ok(am luat masina de la vopsit joi seara si vineri dimineata am plecat). Intre timp a mai primit o distributie noua+pompa de apa+toate curelele, am curatat timoneria si am dat cu vaselina siliconica si merge foarte bine acum timoneria, obisnuita revizie cu LM 10-40 MOS2 si toate filtrele Knecht si un senzor abs la roata dreapta spate, in rest masina merge foarte bine fara probleme la cei 243.000km.1 point
-
1 point
-
Salut, pe o problema similara cu furtunele de drenaj de la trapa panoramica am stat si eu o zi, in weekend, sa le curat si sa le repar. intrebarea la tine este daca ai verificat si nuca aceea prin care se conecteaza la scurgerea de la chenarul de metal al trapei... pentru ca problemele identificate de mine sunt urmatoarele: 1 - furtun scurt (noul cod este din 2014), e 65ron un furtun nou. La modelul tau, ai 20% discount la piese originale, astea inseamna ca dai 50ron pe un furtun. Problema (evident nerecunoscuta oficial) este ca furtunele s-au copt in timp si s-au scurtat... nu mult, dar suficient cat sa nu mai faca priza corect... abia in 2014 au scos furtune cu alta compozitie a pvc-ului. 2 - mustiucul de cauciuc (manson) in care se face scurgerea (drenajul) se va infunda din nou, in timp, din cauza prafului si a murdariei - trebuie curatate de doua ori pe an - merge cu presiune de aer - la cele din spate se poate face direct pe sub masina, inclusiv aspirare - putini stiu, putini spun... as mai recomanda un pic taierea varfului, cea care practic lasa apa sa curga, dar retine praful si alte mizerii mai mari... asa s-ar duce direct totul sub masina in caz de ploaie sau cand esti cu masina la spalatorie... la 1/2 ai apa pe mocheta sau in prtbagaj - primele indicii 3 - nuca din plafon/trapa se dezlipeste partial de furtun - incepe sa se prelinga apa printre ele, chiar daca drenajul merge - se identifica usor daca scoti nuca, astupi capatul furtunului si sufli pe nuca... daca scapa chiar foarte putin, treci la reparat... la 3 ai in prima faza apa pe plafon - pete (dar se curata foarte bine la o spalatorie auto serioasa), dar poti avea si apa in masina, in situatia in care drenajul e infundat sau cu debit micsorat si apa va curge mai mult si printre nuca si furtun... 4 - furtunele devin destul de rigide in timp, probabil din cauza imbatranirii, a temperaturilor (inghet, caldura excesiva la soare) si forteaza fie in nuca, fie in miscarea lor la hopuri - am inteles ca exista si situatii cand sar din mansonul de drenare... La toate aceste probleme eu recomand schimbarea furtunelor sau repararea bine facuta... adica etansare/relipire nuca, si/sau prelungire furtun, dupa caz. Alta intrebare pentru informare - unde sunt furtunele de la stergatoare? Nu am probleme acolo, dar preventiv as arunca un ochi...1 point
-
1 point
-
Pot fi 2 cazuri: -duza sau conducta centrala infundate; -furtun iesit din vreun stutz; Daca jetul s-a micsorat in timp este primul caz, daca a picat brusc este al doi-lea. In cazul din urma se aduna apa in locul rotii de rezerva, sau in locul cricului, sau in haion.1 point
-
tine de cat de incins este motorul si/sau daca era in proces de regenerare al DPF. Lucky - nu porneste singura in parcare... ci se opresc dupa ceva timp, de la oprirea motorului. Banuiesc ca vb despre electroventilatoare.... si nu de aeroterma - ventilatorul din habitaclu.1 point
-
Impresii post-revizie AVIA-Pantelimon/Bucuresti (revizia 1, la 2 ani): *plususri: s-a facut revizia sambata, durata reviziei OK (cca 1 ora, poate putin mai mult) *minusuri: consilierul care trebuia sa faca intrarea a disparut...insa m-am adresat unui alt consilier care a fost a fost foarte eficient. costul initial de 320 lei includea doar manopera filtre si ulei, nu si inspectia tehnica...total am avut de achitat 420-440 lei (pe aici pe undeva) - cu buson de ulei cu tot. putin murdar in jurul gurii de alimentare cu ulei (ori a curatat superficial ori nu a curatat) Experienta, cu plusuri si minusuri, este pozitiva. Mi-au setat in bord 2 intervale: la 1 an pentru inspectie tehnica si 2 ani pentru schimb ulei. Este corect?? Cel mai probabil ma voi duce direct la 2 ani....Da stiu, inlocuire lichid de frana, verificare antigel, sistem de franare, directie, etc....la cca 8-10k km pe an cat rulez eu nu cred ca e chair asa de urgent. M-am hotarat sa inlocuiesc lichidul de frana si probabli ceva placute (fata) la 4 ani, antigelul si bujiile la 6 ani, filtrul de carburant inca nu m-am hotarat, probabil la 4 ani. In rest, in fucntie de semnele pe care le da masina. Apropos, distributia: la 300k???- probabil ca nu o voi face eu.... M-a surprins ca intra 4 litri de ulei!!!! Nu prea am crezut cand mi-a spus consilierul dar la o cautare cu prietenul google cam asa a iesit...La vechiul meu 1.4 16v schimbul era cu cca 3,2-3,6 litri.0 points
-
Inca astept. Dealer-ul m-a amanat dupa 01.12.2018. Avans dat in 27.06.2018. Se pare ca termenul este de peste 5 luni.0 points
-
Majoritatea uleiurilor 5w40 nu sunt sintetice, hidrocracate, vreti sintetic, atunci 0w30.-1 points
-
si uite asa, risti sa strici cate un modul pe masina.... in loc sa cumperi numai baterie, mai cumperi si cate un modul + montaj, codari, etc. Schimba bateria, fa un test si verifica consumatorii, incarcarea, etc. Daca masina ta este fara start/stop, nu necesita codare.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00