Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.11.2018 în toate secţiunile

  1. Instalarea nu e prea usoara fiind necesara trecerea unui cablu de la cel de pe margine la cel din interior pentru a merge semnalu si la cel interior(ieri mergea doar semnalu pe exterior, cine nu poate instala merge si asa insa e cam scurt fiind doar pe cel exterior). Am finalizat-o azi cu tot cu cablu trecut cum trebuie dand jos toate plasticele, cam jumate de zi mi-a luat. Cablu vine cu stopurile. Schimba masina mult mai ales ca are semnalu dinamic.
    4 points
  2. Din păcate nici vremea, nici programul de la serviciu nu mi-a permis sa o spăl si cum se anunță doar ploi și frig în continuare, nu știu dacă o voi mai spăla prea curând. Am reușit cu ajutorul câtorva poze mai vechi să fac un ”before and after” și sper să se vadă diferențele ușor . O săptămână ușoară tuturor!
    4 points
  3. Da da...? cum sa nu... Multumesc lui Laur pentru pont si lui @redline1619 pentru finalizarea tranzactiei Deocamdata trebuie sa ma interesez ce presupune montarea lui...de fapt nu montarea ma incurca...ci faptul daca trebuie sa umblu iar la soft Kit-ul nu este nou dar fierul/aluminiul este in stare foarte buna.... Din pacate proprietarul sau montatorul nu a fost foarte tipicar si a ciumpavit cam urat furtunele de silicon dar alea sunt ieftine...daca nu imi plac cum vor arata pe masina iau altele noi... Ce sa mai zic...a venit Mosu si la mine...
    2 points
  4. Mai da-i o sansa,am patit si eu la fel acum ceva timp din cauza distantelor scurte nu reusea sa se incarce complet.Problema rezolvata cu un redresor(eu il am pe cel de la Lidl),si la 2-3 luni ii faceam o incarcare completa.
    2 points
  5. Nu am mai avut rabdare si am montat masca pt radiator. ?️ Am ramas (placut) surprins cat de bine se potriveste, la marele fix, si am pus-o cu capota inchisa, nu tb nici un fel de scule.
    2 points
  6. Lasand gluma la o parte , sotia a vorbit cu popa sa sfinteasca masina E al treilea post care incepe cu o intamplare dintr-o zi de luni.....si de data aceasta ce sa fie.....ce sa fie......am luat o piatra in parbriz , pana vine popa nu mai ies cu masina lunea. Pe flescaiala aia de luni am luat o piatra imediat dupa ce am intrat pe autostrada ,mai mult ca sigur de la tot nisipul/pietrisul care a fost aruncat de autoritati pe sosele. Fiind trecut prin asta cu mai multe masini , cat de repede posibil am oprit sa pun scoci deasupra gaurii , sa vezi distractie in timp ce m-am chinuit sa acopar gaura cu scoci si in acelasi timp sa usuc zona ca scociul sa prinda , astea toate in timp ce afara ningea..... Pana la urma am reusit cat de cat , iar a doua zi dimineata reparatia a fost facuta , am stat cu morcovul in c** o zi sperand ca nu se vor deplasa crapaturile pentru simplul fapt ca nu aveam de ales.... Pana la urma am avut noroc si lucrarea a avut succes , am reusit sa lipesc parbrizul ,au ramas 2 puncte mici de pana 1 mm in diametru : In rest , nimic nou , 1000 km+ de la schimbul ambreiajului si totul este ok , o sa revin cu review pentru ambreiaj , bucse, anvelope dar sa mai treaca ceva KM , pana atunci ne mai distram si noi : Am profitat de prima zapada sa bat si eu un camp acoperit de zapada cu noile anvelope : Wasn't disappointed !!! Anvelopele isi fac treaba corespunzator , nici vorba de derapaj sau sa intre ASR merg blana ! M-am mai jucat putin si cu Vcds si am activat "Emergency Brake Flashing" , care a trebuit testat corespunzator : Din cate am vazut merge la viteze de peste 80km/h doar cu frana la podea (blana) , odata oprita masina se declanseaza avariile . In clipul de mai sus sunt 100km/h. In rest l-am zarit pe acest specimen in drum spre Galati : Eu care imi faceam griji de ET si J la jante si de aspectul care il are masina cu ele ....dar aparent unii nu au nici o problema sa puna 185 60 R16 cu un ET enorm si anvelope de iarna pe Tiguan ce mai conteaza aspectul , siguranta ....etc
    2 points
  7. 1100 lei / 1000 de km Ai vreun Lamborghini ?
    2 points
  8. Astăzi am implinit 10000km de cand plimb GTE-ul. Iar pe 29fac exact 11luni de cand o am.Am bagat benzină in ea in valoare totala de 1650ron.
    2 points
  9. Ma bucur ca ti-am fost de folos, nu cred ca ai nevoie de update la soft. Monteaza-l si vezi cum incarca turbina, cat lag are, eu zic sigur ca e mic.
    1 point
  10. Am avut o problemă la cutia automată de viteze constând prin faptul că nu mai reuşeam să o scot din P. Totul a fost cauzat de switch-ul de la pedala de frână care s-a blocat şi nu se mai aprindeau luminile da la stop pe frână. Este bine de ştiut.
    1 point
  11. Foarte frumoasa masina ! Desi nu sunt fan combi-uri, Superb-ul are un design chiar reusit, printre putinele care imi plac Drumuri bune in continuare!
    1 point
  12. software - daca unitatea este una compatibila.
    1 point
  13. pe vremea asta e vorba numai de abur se vede clar. muta avasul de spre 1.7-2.2 si vezi cum miros gazele de evacuare. fiind vorba de un euro 3 vechi si cu un numar mare de kilometrii cum ai vremea sa miroasa? a flori de tei?
    1 point
  14. Este un software care are un necesar hardware mininal (Composition Media)
    1 point
  15. Frumoase stopurile (nasol telefonul cu care ai facut poza ?) . Si..parca cere niste tipsuri cu un diametru mai mare..my 2 cents.
    1 point
  16. Te rog sa revii cu un raspuns dupa o perioada si sa ne spui daca asta a fost problema.? Off topic...Asta e valabil pentru toti userii(mai ales noi) care intra pe forum si asteapta un raspuns/rezolvare si dupa dispar.Din acest motiv de multe ori unii dintre noi mai vechi nici nu ne obosim sa dam sfaturi/idei.
    1 point
  17. Shell Helix Ultra Ect C3 0w30 sau varianta lui comercială lui comercială Vapsoil 0w30 nu strălucește printr-un procent prea mare de componente sintetice. Atuul său este dat de pachetul de aditivare foarte performant. Oricum, un 504.00-507.00 are în jur de 30% componente strict sintetice. Hidrocrack-urile din grupe superioare sunt denumite componente sintetice pentru că legislația permite, dar nici un specialist nu va fi de acord cu asta. Multe din uleiurile care au adus satisfacții utilizatorilor de pe acest topic sunt departe de a fi prea sintetice dar firmele producătoare speculează acest cuvânt ,,sintetic" care multora li se pare de-a dreptul magic.
    1 point
  18. Am rezolavat astazi problema vizibilitatii in spate, noaptea: inainte: juma' / juma': final: Fac si deseara o poza. Colaborarea cu @Led It Up a fost ca de obicei, super. Ieri am discutat, azi dimineata aveam LED-urile. Am luat unul si pentru a doua lampa din portbagaj (inca nu am lampa) si doua tip nou pentru plafoniera fata. A fost inlocuit gratuit si LED-ul care s-a ars la plafoniera ?. LE: Scuzati aspectul masinii, sunt dupa un drum de Brasov, pe ploaie.
    1 point
  19. Donatorul a sosit.. poate bandourile spun mai multe. ?
    1 point
  20. Dexter Lab - partea a 2-a. Daca @Rave si nu numai mi-au ridicat intrebarea ca de ce nu am schimbat si filtrele de aer + polen am zis sa fac si acest lucru. In regim DIY by YouTube. Ce bine ca platforma Vag este identica pe mai multe marci ca ai de unde sa vezi cum se face. Am achizitionat Knecht LX3525 pentru filtru de aer ( a inlocuit Mann C27009/ VW AG 04E129620) si Mann FP26009 pentru filtrul de polen/habitaclu (a inlocuit Denso/Mann). Ultimul l-am ales ca este printre putinele care au carbon activ+polifenol. Nu stiu daca va fi diferenta intre el si cele doar cu carbon activ dar am zis sa incerc. Filtrele inlocuite au fost cele cu care masina a venit din fabrica si care au fost utilizate aprox 7800km de la sfarsitul lunii Aprilie si pana acum. Cel mai dificil a fost de inlocuit filtrul de aer din cauza "colierelor" cu care este prins ansamblul. Probabil data viitoare voi reusi mai repede si cu mai putin chin. Cel de habitaclu a fost usor de schimbat dar necesita un pic de atentie la clemele de prindere cat si un pic de rabdare la pus torpedoul la loc. Per total traiasca YT ca iti dara mura'n gura.
    1 point
  21. Deci, cumpără alta cheie și schimba partea cu telecomanda
    1 point
  22. @cascadoru M-ai facut curios asa ca am mai cautat pe forum si intr-adevar am dat de mai multe cazuri similare cu ruptul arcului din placa de presiune la CFFB Exemplu : cautand si alte forumuri sunt si altii care au avut aceasta problema , dar nu toti specifica codul de motor , cert este ca de 140 cp este. Acum ca s-a intamplat , ce sa zic , mai bine acum decat pe un drum pustiu in Grecia eu asa vad problema. @grp mare dreptate ai , deranjul financiar este mult mai mic decat deranjul "emotional" , increderea in masina se castiga in timp ....un eveniment ca asta te raneste la sentiment Deocamdata alte zgomote nu am , dar sunt constient ca o sa apara in timp/km , eu sunt cam raton cand e vorba de zgomote si cum apare ceva nu dorm bine pana nu rezolv , chit ca este vorba de un surub slabit pe undeva. Bucsele mele erau oricum imbatranite de timp sau de offroadul meu si prezentau crapaturi . Un lucru daca am invatat de la Golf , atunci cand apare un zgomot de articulatie cel mai bine e sa schimbi tot , nu sunt asa de scumpe si cel mai bine e sa ai un Fresh Start cand e vorba de bucse si brate , plus ca masina va deveni brusc mai inchegata si stabila . h @florinpbv asa am fost si eu cu golful , credeam ca se termina lumea cand se auzea un zgomot , credeam ca la urmatoarea imi va trece , dar se pare ca nu prea a trecut ceva Cateodata am o asa invidie pe oamenii care pur si simplu folosesc masina ca pe un obiect.....ca pe o pereche de incaltari , nu aud zgomote sau nu simt vibratii..... doar cand nu mai porneste are problema .... Pasiunea asta pentru masini este si blestem si binecuvantare..... In alta ordine de idei azi am trecut si eu la jantele de iarna , asa sa avem un "Fresh Start" : O sa revin cu impresii dupa ce merg mai multe sute de km. Estetic vorbind eu sunt multumit cum arata pe masina ! Imi plac foarte mult !
    1 point
  23. Din cauza timpului, nu mai am posibilitatea sa organizez sesiuni anul acesta, dar anul viitor incepem :). Am zis ca ar fi OK sa fac un webinar live pentru intrebari si raspunsuri despre intretinerea corecta. Ce intrebari vreti voi. Daca va decideti saptamana viitoare, ma ocup de organizare.
    1 point
  24. Absolut corect pus problema cu orele de funcționare. Dacă ar vrea să facă o treabă bună, constructorii de mașini ar trebui să facă contoarele de service în ore de funcționare și nu în număr de kilometri. Pentru mersul urban kilometrii devin irelevanti în stabilirea intervalului de schimb.
    1 point
  25. Schimbi la orele de functionare daca vrei sa faci treaba, max 300 ore. Eu schimb la 10.000km =117 ore de functionare. Adica merg 6 zile continuu cu masina si schimb uleiul. Viteza medie prin Buc+extraurban e vreo 35-40km/h. 300 x40=12.000km, rezonabil. Pentru mers exclusiv in oras aglomerat- Buc-Cluj- viteza medie de undeva la 20-22km/h. 300x 20=6000km. Si ca o precizare, in motor acum am de 7000km Ravenol 5w30 VMP. Se comporta bine, consum ok, sunet ok, masina merge bine, fara nici o problema. Singurul inconvenient este consumul de ulei destul de mare la acest ulei in comparatie cu altele. Din cauza asta, o sa renunt la el, si o sa trec pe altceva.
    1 point
  26. Dupa cautari am sa merg pe MICHELIN ALPIN 6 225/45R17 94V XL cam acelasi caracteristici ca si Continental ts860 numai ca sunt mai silentioase cu 3db, o sa scriu concluziile mele aici cand vor veni si le voi instala pe masina.
    1 point
  27. si mie mi-a dat o lacrima....cand am vazut capacele alea.....
    1 point
  28. Timpul asta liber......cate as face daca as avea mai mult ..... Pentru moment m-am multumit cu un scurt concediu de 1350km pana in Vatra Dornei si imprejurimi , Lacul Sf Ana , cheile Bicazului , lacul Rosu , manastiri , multe manastiri , bla bla bla bla bla ..... Asa ca sa trecem mai repede la partea interesanta a excuriei : TRANSRARAUL. De cand s-a asfaltat in totalitate , frumusetea locului a fost umbrita de sutele de turisti care pot acum sa ajunga usor pana la cabana Raraul , fiind un joc de alba/neagra daca vei gasi loc de parcare sau macar sa nu prinzi coada la urcare , in orcare caz nu te bucuri de peisaj ...asa ca am decis sa parcurg acest traseu putin mai "altfel" Am urcat dinspre Arama pe DJ175A care este complet asfaltat acum cu 1,5 benzi de circulatie si arata cam asa : Nu e rau dar este foarte scurt si per total nimic special. Asa ca la coborare nu am luat drumul traditional DJ175B asfaltat cu doua benzi normale, care dupa cateva curbe si doua frane esti jos deja ...am continuat pe DJ175A pana in Campulung Moldovenesc ... prin urmare acesta este adevaratul Transrarau : In rest ce pot sa spun , a fost un drive de vis , exact ce mi-a prescris doctorul pentru relaxare. Si cateva poze random De pe drumul spre lacul Sf Ana , peisaj de toamna de vis . Pe drumul spre Lacul Rosu- pustiu si frumos Barajul Bicaz Pe Transrarau Si multe altele : Navigatia noua isi face treaba nu am ce sa ii reprosez! Alte drumuri fara nume Timp sa fie....
    1 point
  29. Nu. Pentru ca la primul control RAR (sau ITP), vor fi probleme. EGR OFF, DPF OFF deja inseamna poluare extra.. deci nu se mai incadreaza la norma de poluare. Nush de ce nu i o fi facut engine off.. Nu inteleg de ce si cumpara lumea masini de 170cp sa zic, si apoi le resofteaza.. de ce nu si cumpara din prima 3.6, daca tot vor putere?
    0 points
  30. A4 e pe acelasi sasiu cu Passat-ul, spatiul mai mic la interior e datorat faptului ca Audi are motorul longitudinal. 23axn, iti recomand sa citesti articolul asta, chiar daca e mai vechi.
    -1 points
  31. 120 de oameni au dat follow pentru acest topic si primesc notificari inutile la noile posturi care nu sunt la subiect. Scuze ca nici eu nu sunt la subiect, dar este pentru ultima oara. De ce nu scrieti sau initiati un topic unde sa va expuneti parerile cu privire la intervalele de schimb de ulei. Auzi cica "ore de functionare" de parca este utilaj agricol si de parca o ora de functionare la ralanti este tot una cu o ora de functionare pe Transfagarasan. Si da, se tine cont de orele de functionare si de regimul de functionare, numarul de porniri la rece, etc. la noile masini cu interval variabil de schimb, ca de aia ii zice variabil ca te trimite la schimb intre 15-30.000 Km in functie de conditiile de utilizare. Si totusi, cine schimba des uleiul nu face rau ca baga norma 504/507.00 considerandu-l cel mai bun ulei posibil? Parca zicea cineva in urma ca este cel mai rezistent - nu cel mai bun- adica nu-si schimba proprietatile mult timp ca de aceea este Long Life pentru 2 ani. Daca schimbi des, nu te intereseaza rezistenta lui. Si la reprezentanta daca nu ai interval variabil, nu-ti baga LL. Iti baga 502/505.00. Masinile de firma sunt conduse cu pedala la fund, de aia se sparg motoarele. Nu stiu la Caddy cum este, dar stiu un patron care se lamenta ca la o duba Ford noua, la 6000 Km de la cumparare are mesaj pe bord sa schimbe uleiul.
    -1 points
  32. Astăzi am pus și protecția de portbagaj. Marginile sunt destul de înalte iar cauciucul este moale . Sa vedem cum se comporta in timp.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!