Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.11.2018 în toate secţiunile

  1. Din păcate nici vremea, nici programul de la serviciu nu mi-a permis sa o spăl si cum se anunță doar ploi și frig în continuare, nu știu dacă o voi mai spăla prea curând. Am reușit cu ajutorul câtorva poze mai vechi să fac un ”before and after” și sper să se vadă diferențele ușor . O săptămână ușoară tuturor!
    9 points
  2. Astăzi am implinit 10000km de cand plimb GTE-ul. Iar pe 29fac exact 11luni de cand o am.Am bagat benzină in ea in valoare totala de 1650ron.
    5 points
  3. Au venit stopurile azi si le-am urcat pe masina, acum o sa vedem in timp cum se comporta. Abia le-am terminat de instalat cand am timp o sa incerc sa fac si pe zi. Si cam asa arata cu semnalu dinamic, e luat de pe net insa e identic vedeti aici.
    4 points
  4. Shell Helix Ultra Ect C3 0w30 sau varianta lui comercială lui comercială Vapsoil 0w30 nu strălucește printr-un procent prea mare de componente sintetice. Atuul său este dat de pachetul de aditivare foarte performant. Oricum, un 504.00-507.00 are în jur de 30% componente strict sintetice. Hidrocrack-urile din grupe superioare sunt denumite componente sintetice pentru că legislația permite, dar nici un specialist nu va fi de acord cu asta. Multe din uleiurile care au adus satisfacții utilizatorilor de pe acest topic sunt departe de a fi prea sintetice dar firmele producătoare speculează acest cuvânt ,,sintetic" care multora li se pare de-a dreptul magic.
    4 points
  5. Majoritatea uleiurilor 5w40 nu sunt sintetice, hidrocracate, vreti sintetic, atunci 0w30.
    4 points
  6. Daca ai cum sa te folosesti predominant doar de motorul electric, adica sa ai unde sa incarci acasa si la birou si sa mergi full-electric peste tot, da, e posibila acea suma! Si eu am dat sub 100 de lei pentru cei ~14.500km cu electrica si imi pare foarte rau ca nu am cum sa incarc acasa pentru ca altfel ma indreptam si eu spre un GTE...
    2 points
  7. Spune-le si tu ca se scrie corect :reinnoirea " , nu " reinoirea" . Poate mai primesti un discount suplimentar
    2 points
  8. Lasand gluma la o parte , sotia a vorbit cu popa sa sfinteasca masina E al treilea post care incepe cu o intamplare dintr-o zi de luni.....si de data aceasta ce sa fie.....ce sa fie......am luat o piatra in parbriz , pana vine popa nu mai ies cu masina lunea. Pe flescaiala aia de luni am luat o piatra imediat dupa ce am intrat pe autostrada ,mai mult ca sigur de la tot nisipul/pietrisul care a fost aruncat de autoritati pe sosele. Fiind trecut prin asta cu mai multe masini , cat de repede posibil am oprit sa pun scoci deasupra gaurii , sa vezi distractie in timp ce m-am chinuit sa acopar gaura cu scoci si in acelasi timp sa usuc zona ca scociul sa prinda , astea toate in timp ce afara ningea..... Pana la urma am reusit cat de cat , iar a doua zi dimineata reparatia a fost facuta , am stat cu morcovul in c** o zi sperand ca nu se vor deplasa crapaturile pentru simplul fapt ca nu aveam de ales.... Pana la urma am avut noroc si lucrarea a avut succes , am reusit sa lipesc parbrizul ,au ramas 2 puncte mici de pana 1 mm in diametru : In rest , nimic nou , 1000 km+ de la schimbul ambreiajului si totul este ok , o sa revin cu review pentru ambreiaj , bucse, anvelope dar sa mai treaca ceva KM , pana atunci ne mai distram si noi : Am profitat de prima zapada sa bat si eu un camp acoperit de zapada cu noile anvelope : Wasn't disappointed !!! Anvelopele isi fac treaba corespunzator , nici vorba de derapaj sau sa intre ASR merg blana ! M-am mai jucat putin si cu Vcds si am activat "Emergency Brake Flashing" , care a trebuit testat corespunzator : Din cate am vazut merge la viteze de peste 80km/h doar cu frana la podea (blana) , odata oprita masina se declanseaza avariile . In clipul de mai sus sunt 100km/h. In rest l-am zarit pe acest specimen in drum spre Galati : Eu care imi faceam griji de ET si J la jante si de aspectul care il are masina cu ele ....dar aparent unii nu au nici o problema sa puna 185 60 R16 cu un ET enorm si anvelope de iarna pe Tiguan ce mai conteaza aspectul , siguranta ....etc
    1 point
  9. Frumoase stopurile (nasol telefonul cu care ai facut poza ?) . Si..parca cere niste tipsuri cu un diametru mai mare..my 2 cents.
    1 point
  10. Te rog sa revii cu un raspuns dupa o perioada si sa ne spui daca asta a fost problema.? Off topic...Asta e valabil pentru toti userii(mai ales noi) care intra pe forum si asteapta un raspuns/rezolvare si dupa dispar.Din acest motiv de multe ori unii dintre noi mai vechi nici nu ne obosim sa dam sfaturi/idei.
    1 point
  11. 1100 lei / 1000 de km Ai vreun Lamborghini ?
    1 point
  12. Eu nu stiu sa avem senzor de presiune a uleiului care sa indice presiunea curenta pe acest motor. Este doar un switch care se inchide intre 1.2-1.6 bar si ramane inchis, ca dovada a faptului ca ai presiune. Chiar si asa nu e suficient, as zice eu. Uite niste info din manualul de service al motorului: Checking oil pressure and oil pressure switch (2-pin oil pressure switch) Note Single pin and 2-pin oil pressure switches have been installed. Check which type of oil pressure switch has been installed. Checking oil pressure and oil pressure switch (1-pin oil pressure switch) ⇒ page 119 . Special tools and workshop equipment required Oil pressure tester -V.A.G 1342- ♦ Test instrument adapter/DSO (2-pin) -VAS 5256- ♦ Hand-held multimeter -V.A.G 1526D- • Engine oil level OK. • Coolant temperature at least 80°C (radiator fan must have run once) Note Functional check and repair of optical and acoustic oil pressure display: ⇒ Current flow diagrams, Electrical fault finding and Fitting locations and ⇒ Vehicle diagnosis tester “Selection of functions and components”. – Remove oil pressure switch -F1- ⇒ page 118 and screw it into tester. – Screw tester into oil filter bracket in place of oil pressure switch. – Connect test instrument/DSO adapter (2-pin) -VAS 5256- to oil pressure switch – Connect Multimeter -V.A.G 1526D- to test instrument/DSO adapter (2-pin) -VAS 5256- and check for continuity. • Oil pressure switch must be open below 1.2 bar. – If oil pressure switch is closed, renew oil pressure switch. If oil pressure switch is open: – Start engine and increase engine speed. At 1.2…1.6.bar, the oil pressure switch must close, otherwise renew oil pressure switch. • At 1.2…1.6 bar, the oil pressure switch must close; otherwise renew oil pressure switch. – Increase engine speed further. • At 2000 rpm and an oil temperature of 80°C, the oil pressure must be between 2.7…4.5 bar. • At higher engine speeds, the oil pressure must not exceed 7.0 bar. If specification is not attained: – Check strainer in oil suction pipe for contamination/soiling ⇒ Item 10 (page 106) . Note Mechanical damage, e.g. to bearings, could also be the cause for oil pressure being too low. If no fault is found: – Renew balancer shaft gear assembly with oil pump ⇒ page 112 . If the specification is exceeded: – Check oil channels. – If necessary, renew oil filter bracket with pressure relief valve.
    1 point
  13. Salutare tuturor! De luna viitoare, voi intra în posesia unui Polo Highline DSG 1.0 TSI 95 cp, flash red. La prima vedere, maşina îmi place şi estetic şi ținută de drum. La drive test am rămas plăcut surprins. Ca şi preț de listă, a fost 19.352€ minus rabat dealer şi un remat, 17.952€ preț final. Ce-i drept, am pus multe opțiuni, peste 3000€. Maşinuța am luat-o pt soția mea, de ziua ei. ? Termenul de livrare mă cam omoară, nefiind de pe stoc ci comandă separată, 12 săptămăni cu posibilitatea de prelungire cu până la 8 săptămâni, conform contractului. Încerc să fiu optimist, pt că cele 12 săptămâni se încheie pe 09.12. ? Revin cu foto după livrare.
    1 point
  14. 7300 km Astazi am profitat de timpul frumos de afara si am reusit sa ajung cu masina la spalatorie
    1 point
  15. Acest retrofit se adreseaza numai masinilor facelift, prin urmare cele din 2015+. Pentru retrofit sunt nevoie de urmatoarele piese: Radar Master Stanga - 7P6907541C Radar Slave Dreapta - 7P6907561C Instrument Cluster - 7P6920883S Steering Column Switch Control - 7P6953502C Harness Grills Left and Right Partea de instalare nu este complicata dar costul total al acestui retrofit este mare, intrucat sunt componente care au un pret ridicat chiar si SH. Un cost estimativ al investitiei este undeva la 1000eur. Eu nu am platit nici pe departe atat intrucat toate componetele pentru retrofit sunt luate de pe epava pe care o detin deja. Note suplimentare: Pentru intrument cluster o sa fie nevoie de urmatoarele: Component Protection Off Adaptari specifice, iar aici este o problema intrucat VCDS nu le are explicate Setarea numarului de km in acord cu rulajul masinii. Operatiune aceasta se poate face si la dealer doar daca IC-ul a fost cumparat nou. Voi posta cateva poze din timpul procesului.
    1 point
  16. @Marius-Dan Eu am recomandat uleiul ala de 78lei 5Litrii la toate benzinarele de generatie veche cat si la dieseluri non PD si de fiecare data am luat Downvoturi!
    1 point
  17. Roc-iță cu încălțări de iarnă...
    1 point
  18. la toate este asa, econ activat = nu intra in functiune nici compresorul de AC si nici rezistenta suplimentara de incalzire.
    1 point
  19. Am luat masina de la vopsit (porsche 924 Turbo - 931). Am readus-o la culorile cu care a fost vopsita in fabrica: mond silver metallic/ helios blue metallic Albastru mai deschis pe care il avea - era tot o nuanta de Porsche 924 (Minerva blue). Sunt multumit acum de aspectul exterior.
    1 point
  20. cu AC pornit si temp pe HI, trebuia sa porneasca. Cu VCDS-ul pe masina, poti verifica daca functioneaza, cat, etc.
    1 point
  21. @cascadoru M-ai facut curios asa ca am mai cautat pe forum si intr-adevar am dat de mai multe cazuri similare cu ruptul arcului din placa de presiune la CFFB Exemplu : cautand si alte forumuri sunt si altii care au avut aceasta problema , dar nu toti specifica codul de motor , cert este ca de 140 cp este. Acum ca s-a intamplat , ce sa zic , mai bine acum decat pe un drum pustiu in Grecia eu asa vad problema. @grp mare dreptate ai , deranjul financiar este mult mai mic decat deranjul "emotional" , increderea in masina se castiga in timp ....un eveniment ca asta te raneste la sentiment Deocamdata alte zgomote nu am , dar sunt constient ca o sa apara in timp/km , eu sunt cam raton cand e vorba de zgomote si cum apare ceva nu dorm bine pana nu rezolv , chit ca este vorba de un surub slabit pe undeva. Bucsele mele erau oricum imbatranite de timp sau de offroadul meu si prezentau crapaturi . Un lucru daca am invatat de la Golf , atunci cand apare un zgomot de articulatie cel mai bine e sa schimbi tot , nu sunt asa de scumpe si cel mai bine e sa ai un Fresh Start cand e vorba de bucse si brate , plus ca masina va deveni brusc mai inchegata si stabila . h @florinpbv asa am fost si eu cu golful , credeam ca se termina lumea cand se auzea un zgomot , credeam ca la urmatoarea imi va trece , dar se pare ca nu prea a trecut ceva Cateodata am o asa invidie pe oamenii care pur si simplu folosesc masina ca pe un obiect.....ca pe o pereche de incaltari , nu aud zgomote sau nu simt vibratii..... doar cand nu mai porneste are problema .... Pasiunea asta pentru masini este si blestem si binecuvantare..... In alta ordine de idei azi am trecut si eu la jantele de iarna , asa sa avem un "Fresh Start" : O sa revin cu impresii dupa ce merg mai multe sute de km. Estetic vorbind eu sunt multumit cum arata pe masina ! Imi plac foarte mult !
    1 point
  22. Ca sa lamuresc dilema. Am luat Honda Accord, benzina 155 de cai -aspirat. Problema rezolvata
    1 point
  23. Sunt oem. Vision ar fi denumirea lor, 7x17 et54. Mereu la jante ceri poza cu spatele lor
    1 point
  24. dupa vreo 3 ore de munca am reusit sa montez trimurile , ceasurile albe, butonul de avarie fara ceva experienta este ff greu la butonul de avarie a trebuit sa tai din plasticul de sub trimul de la rcd ceasurile au fost ok nu a trebuit nici un fel de codare a mers ca uns si nu mai apare eroarea de la clima probl;ema este cu ceasul analog , .............am reusit sa il fac sa se aprinda la aprinderea farurilor, dar nu merge sa il programez, mai ma documentez la el merita toti banii. mai ales ca sunt si aluminiu atasez ceva poze dupa lucrare
    1 point
  25. " Calitativa ". Cu toate ca au aceleasi MSDS-uri cel nemtesc respecta alte stadarde de calitate la fabricare. Baza HC se face din petrol. Petrolul este incalzit si supus presiunii pana se face GAZ. In starea de GAZ se face prelucrarea lui, adica taierea a ceea ce nu este bun si pastrarea viitoarei baze. GAZ-ul curat este transformat iar in lichd sufera cateva tratamente si voila baza uleiului. Am explicat super pe scurt si super simplist cum se face baza hc ca toti sa inteleaga. Toate se fac prin intermediul aparaturii de specialitate. Nu tot ceea ce primim este ca ceea ce nemtii primesc. In afara de masinile cu softuri care mint la ITP. Cu toate ca si la noi si la ei se declara benzina de 95 98 sau 100 nu e aceeasi benzina cu cea de la noi. Nu mai zic de motorina... .
    -1 points
  26. Pentru TSI-ul tau este ok 502-ul.
    -1 points
  27. Puteai să dai un răspuns în două cuvinte. Era suficient.
    -1 points
  28. Am dubii că ai folosit vreodată! Este normal să îți cer dovezi!
    -1 points
  29. Deci nu ai folosit! Atunci de ce îți place să faci astfel de afirmații? Forumul este un loc unde trebuie să ne ajutăm unii pe alții, să aflăm ce îmbunătățiri se mai pot aduce, nicidecum ceea ce ai făcut tu acum! Însă m-ai ajutat să iau o decizie. Voi abandona acest forum, voi răspunde mesajelor private, voi ține legătura cu prietenii pe care mi i-am făcut aici și asta a fost! O seară bună!
    -1 points
  30. @SSorin Am vrut să îmi cer scuze dar am fost blocat! Mi le cer acum și sper să le accepți! Am fost indus în eroare de faptul că ai spus că miroase/conține kerosen. Îmi pare rău că nu ai fost satisfăcut de produs, știu că scrie că face multe în descriere, că vânzătorul îndrugă bălării dar mie chiar mi-a dat randament. Îl socotesc indispensabil pentru cei care au filtru de particule și pentru cei care folosesc ulei 2t. Am ajuns la concluzia asta cu multă greutate, după ce am intrat în posesia unor studii, am făcut conexiuni cu alte cercetări în domeniu, am făcut experimente și mi-am transformat mașina în cobai. Cine are de gând să sape în posturile mele vechi, va vedea momentul în care m-am decis să îl testez și am avut multe semne de întrebare la vremea aceea.
    -1 points
  31. Din banii plătiți pe un aditiv original Vw îmi cumpăr ingredientele din care îmi fac o formulă cu care aditivez multe sute de litri de carburant. Aditivii gen pui un flacon din când în când nu sunt eficienți și nici economici.
    -1 points
  32. @FeryGL Nu mai postez pe topicul acesta pentru că atunci când am făcut-o a ieșit prost. Cu niște ore bune de documentare, încercări, monitorizări poți găsi soluții care să îmbunătățească semnificativ comportamentul mașinii, să obții mai puține depuneri, să consumi mai puțin.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!