Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.11.2018 în toate secţiunile
-
Spune-le si tu ca se scrie corect :reinnoirea " , nu " reinoirea" . Poate mai primesti un discount suplimentar4 points
-
Shell Helix Ultra Ect C3 0w30 sau varianta lui comercială lui comercială Vapsoil 0w30 nu strălucește printr-un procent prea mare de componente sintetice. Atuul său este dat de pachetul de aditivare foarte performant. Oricum, un 504.00-507.00 are în jur de 30% componente strict sintetice. Hidrocrack-urile din grupe superioare sunt denumite componente sintetice pentru că legislația permite, dar nici un specialist nu va fi de acord cu asta. Multe din uleiurile care au adus satisfacții utilizatorilor de pe acest topic sunt departe de a fi prea sintetice dar firmele producătoare speculează acest cuvânt ,,sintetic" care multora li se pare de-a dreptul magic.2 points
-
Sunt eu prost, nu am stiut ca intra in sport daca din D mai tragi putin de maneta. Masina mea nu are nimic, era pe sport, de aia se schimbau diferit vitezele.2 points
-
2 points
-
Multumesc frumos! Nu scrie pe ele "SUV", dar indicele de incarcare are valoarea mai mare decat cele de pe vara, deci nu prea ar avea cu ce sa afecteze... Pentru sursa, iti trimit PM . Legat de greutate, a mea are 1836 kg, in echiparea de vara. Cat despre Ambient Lighting - ma zgarie pe retina faptul ca ceasurile sunt aurii si Discover-ul este albastru . Teoretic, XDS "hard" ar trebui sa forteze interventia diferentialului mai devreme, in special pe viraje abordate mai "serios". Trebuie sa recunosc ca, spre deosebire de interventia Haldex-ului, XDS-ul nu isi face simtita prezenta la fel de prompt, cu toate ca masina da senzatia ca se aseaza binisor pe serpentine, pentru un SUV... Am trecut si noi la echiparea de iarna! Din pacate, nu am fost proactiv asa ca nu am fentat coziile si m-am ales cu o zi intreaga pierduta la vulcanizare, DAR End Result - priceless . Totusi, inca nu ma inteleg prea bine cu presiunea in anvelope... 2.6 (Standard Load) mi se pare prea "bounce-y", dar 2.3 (Comfort Load) mi se pare ca ingreuneaza directia...2 points
-
1 point
-
1 point
-
Am rezolavat astazi problema vizibilitatii in spate, noaptea: inainte: juma' / juma': final: Fac si deseara o poza. Colaborarea cu @Led It Up a fost ca de obicei, super. Ieri am discutat, azi dimineata aveam LED-urile. Am luat unul si pentru a doua lampa din portbagaj (inca nu am lampa) si doua tip nou pentru plafoniera fata. A fost inlocuit gratuit si LED-ul care s-a ars la plafoniera ?. LE: Scuzati aspectul masinii, sunt dupa un drum de Brasov, pe ploaie.1 point
-
1 point
-
@Andrei1980 La Skoda sunt 2 suruburi care trebuie sa le desfaci si care tin capacul (pe langa clemele de plastic). Acestea sunt situate sub cutie iar accesul la ele este posibil daca desfaci din acele coliere furtunele. Mai era o varianta in care se desfacea doar 1 colier iar apoi se umbla pe sub cu o surubelnita cu criket dar mi-a fost teama sa nu cada acele suruburi in compartimentul motor. Am studiat mai bine pozele si am observat ca filtrul de polen era identic cu cel nou inlocuit. Adica Mann FP 26009 @zidanne Stiu ca esti "traficant" de sos barbecue si in timp ce faci un gratar sa-l omenesti pe mecanic acesta ito face treburile murdare. Glumesc doar ma stii. Imi place sa-mi bag nasul si sa mesteresc. Dar cu limitata. Unde consider ca nu sunt apt sau sunt depasit ii las pe altii. A fost o treaba relativ usoara si cu ocazia asta am mai relationat si eu cu masina...sa nu se simta neglijata ca doar stii cum sunt fetele Cred ca o sa va calc pe urme cu schimbatul filtrelor la 6 luni. Nu cred ca 115lei cat au costat cele 2 filtre este o paguba la buget.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acelasi zgomot il am si eu la pornirea la rece peste noapte. Am un CZDA cu M6. Motorul sta turat la 1200-1300 dar in 10-30 secunde zgomotul dispare, motorul se linisteste si turatia ajunge la normal. Are cineva aceasta problema si dupa ce motorul sta pornit 1-2 minute ? De abia atunci ne putem ingrijora. In rest, nu cred ca e cazul sa va agitati, nu mai avem lant la distributie si oricum este normal sa existe aceste simptome. Pompa de injectie directa are un zgomot specific la toate masinile, un tacanit metalic. Cand este rece afara este si mai pronuntat. In plus, avem o gramada de subansambluri care trebuie sa ajunga rapid la o temperatura de functionare, pompa de injectie directa lucreaza la presiuni foarte mari, avem o turbina care are nevoie de gaze arse pentru a se invarti, etc.1 point
-
1 point
-
Acest retrofit se adreseaza numai masinilor facelift, prin urmare cele din 2015+. Pentru retrofit sunt nevoie de urmatoarele piese: Radar Master Stanga - 7P6907541C Radar Slave Dreapta - 7P6907561C Instrument Cluster - 7P6920883S Steering Column Switch Control - 7P6953502C Harness Grills Left and Right Partea de instalare nu este complicata dar costul total al acestui retrofit este mare, intrucat sunt componente care au un pret ridicat chiar si SH. Un cost estimativ al investitiei este undeva la 1000eur. Eu nu am platit nici pe departe atat intrucat toate componetele pentru retrofit sunt luate de pe epava pe care o detin deja. Note suplimentare: Pentru intrument cluster o sa fie nevoie de urmatoarele: Component Protection Off Adaptari specifice, iar aici este o problema intrucat VCDS nu le are explicate Setarea numarului de km in acord cu rulajul masinii. Operatiune aceasta se poate face si la dealer doar daca IC-ul a fost cumparat nou. Voi posta cateva poze din timpul procesului.1 point
-
Dupa 40000 de km, am schimbat si bujiile, fix cu acelas model, am ramas placut surprins sa constat ca distanta intre electrozi este perfect identica la bujiile vechi, cu cele de la bujiile noi, adica 0.8mm. Culoarea bujiilor este ok, totul era perfect curat, fara urme de ulei, fara nimic, Bineinteles am cumparat si folosit si pasta de bujii de la beru. Sa fie lucru bine facut.1 point
-
Dexter Lab - partea a 2-a. Daca @Rave si nu numai mi-au ridicat intrebarea ca de ce nu am schimbat si filtrele de aer + polen am zis sa fac si acest lucru. In regim DIY by YouTube. Ce bine ca platforma Vag este identica pe mai multe marci ca ai de unde sa vezi cum se face. Am achizitionat Knecht LX3525 pentru filtru de aer ( a inlocuit Mann C27009/ VW AG 04E129620) si Mann FP26009 pentru filtrul de polen/habitaclu (a inlocuit Denso/Mann). Ultimul l-am ales ca este printre putinele care au carbon activ+polifenol. Nu stiu daca va fi diferenta intre el si cele doar cu carbon activ dar am zis sa incerc. Filtrele inlocuite au fost cele cu care masina a venit din fabrica si care au fost utilizate aprox 7800km de la sfarsitul lunii Aprilie si pana acum. Cel mai dificil a fost de inlocuit filtrul de aer din cauza "colierelor" cu care este prins ansamblul. Probabil data viitoare voi reusi mai repede si cu mai putin chin. Cel de habitaclu a fost usor de schimbat dar necesita un pic de atentie la clemele de prindere cat si un pic de rabdare la pus torpedoul la loc. Per total traiasca YT ca iti dara mura'n gura.1 point
-
1 point
-
1 point
-
@Teodoreanu Eu am masina din profil cam deodata cu tine, si pot sa zic ca in cei 89.000km cat am acum, nu am umblat niciodata la vasul de antigel, nul-am completat si nu l-am schimbat.1 point
-
Cel mai bun nu exista, doar cel mai des schimbat, cu norma corespunzatoare.1 point
-
Cam asa ceva. Preconizez mai incolo o schimbare de masina pt familie si asta sa ramana bijuteria mea... si o sa imi fac de cap cu ea... Faza e ca vreau mai multi CP. nu (doar)40 peste aia 115. Si atunci ar fi trebuit upgrade frane. Si.... am zis sa incep corect: frane intai apoi turbina, injectoare, ic si soft. Target 2xx. Vedem ce-o fi. Sanatosi sa fim si sa nu avem parte de evenimente prin trafic...1 point
-
1 point
-
la mine e pe sistem invers aveam start/stop dezactivat software si acum la 40% capacitate a inceput sa se opreasca motorul la semafor si sa scrie pe maxidot SS active dar nu mai cupleaza electromotorul la apasarea ambreiajului ? se aude dor un tzac ca si cum ar cupla niste relee trebuie sa repornesc din cheie1 point
-
Pentru ca eu am dat 23.000 pe GT cu EDC(adica DSG7), navi, trapa, head-up display, ACC si jante 18” pe langa ce are ea stoc, adica faruri led, scaune incalzite (foarte frumoase de altfel), padele si altele si nu cred ca Astra o luam la pretul asta. Plus ca, dpmdv, Megane-ul arata mai bine in echiparea asta si, sincer sa fiu, nu fac mare diferenta intre cele doua brand-uri. Toate marcile, inclusiv VAG, au problemele lor caracteristice asa ca nu pot sa spun ca fiabilitatea este un mare considerent. GT-ul are un punct slab la cutie, dublu-ambreiaj cu ambreiaje uscate, acelasi ca DSG-ul 7 uscat, de exemplu. Cealalta masina pe care o aveam in gand era un Volvo V40 T3 (1.5, 3 cilindri, 150cp), automat (convertizor), R-Design tot la 23.000. O masina foarte frumoasa dar care isi arata varsta la interior (fara touchscreen, fara CarPlay, consola cu muuulte butoane) si care e mai slaba decat GT-ul pe suspensii, insonorizare si spatiu, atat in spate cat si la portbagaj, desi masina e mai mare... Asta e un lucru pe care l-am admirat la GT, este dura dar mai confortabila decat Leon-ul, culmea, care era pe 17”. Si e si mai bine antifonata. Singura faza e sa vad cat de bine rezista in timp LE: hai ca aici e un versus asa ca nu e OT daca las 2 poze Nu stiu care e mai buna, stiu doar ca asta m-a impresionat mai mult si rezonez mai mult cu ea. Astra, desi foarte frumoasa si chiar si cu pachetul OPC Line, e putin... meh! E cam fara personalitate, asa...1 point
-
1 point
-
Dacă ati șters erori de pe mașină , adaptivii nu lucreza decât dacă toate testele interne sunt făcute. La Readiness parcă se numește, toate trebuie să fie trecute...1 point
-
0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00