Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2018 în toate secţiunile
-
Dexter Lab - partea a 2-a. Daca @Rave si nu numai mi-au ridicat intrebarea ca de ce nu am schimbat si filtrele de aer + polen am zis sa fac si acest lucru. In regim DIY by YouTube. Ce bine ca platforma Vag este identica pe mai multe marci ca ai de unde sa vezi cum se face. Am achizitionat Knecht LX3525 pentru filtru de aer ( a inlocuit Mann C27009/ VW AG 04E129620) si Mann FP26009 pentru filtrul de polen/habitaclu (a inlocuit Denso/Mann). Ultimul l-am ales ca este printre putinele care au carbon activ+polifenol. Nu stiu daca va fi diferenta intre el si cele doar cu carbon activ dar am zis sa incerc. Filtrele inlocuite au fost cele cu care masina a venit din fabrica si care au fost utilizate aprox 7800km de la sfarsitul lunii Aprilie si pana acum. Cel mai dificil a fost de inlocuit filtrul de aer din cauza "colierelor" cu care este prins ansamblul. Probabil data viitoare voi reusi mai repede si cu mai putin chin. Cel de habitaclu a fost usor de schimbat dar necesita un pic de atentie la clemele de prindere cat si un pic de rabdare la pus torpedoul la loc. Per total traiasca YT ca iti dara mura'n gura.3 points
-
2 points
-
Multumesc frumos! Nu scrie pe ele "SUV", dar indicele de incarcare are valoarea mai mare decat cele de pe vara, deci nu prea ar avea cu ce sa afecteze... Pentru sursa, iti trimit PM . Legat de greutate, a mea are 1836 kg, in echiparea de vara. Cat despre Ambient Lighting - ma zgarie pe retina faptul ca ceasurile sunt aurii si Discover-ul este albastru . Teoretic, XDS "hard" ar trebui sa forteze interventia diferentialului mai devreme, in special pe viraje abordate mai "serios". Trebuie sa recunosc ca, spre deosebire de interventia Haldex-ului, XDS-ul nu isi face simtita prezenta la fel de prompt, cu toate ca masina da senzatia ca se aseaza binisor pe serpentine, pentru un SUV... Am trecut si noi la echiparea de iarna! Din pacate, nu am fost proactiv asa ca nu am fentat coziile si m-am ales cu o zi intreaga pierduta la vulcanizare, DAR End Result - priceless . Totusi, inca nu ma inteleg prea bine cu presiunea in anvelope... 2.6 (Standard Load) mi se pare prea "bounce-y", dar 2.3 (Comfort Load) mi se pare ca ingreuneaza directia...2 points
-
@zidanne Dragul meu sunt pe cauciucuri de iarna de la jumatatea lui Octombrie. Nu esti atent la topic Pozele sunt mai de acum 2-3 saptamani dar nu am avut timp sa le posteaz. Am salivat pe la altii cu Kodi pe unde s-au cocotat :)). Saptamana trecuta am facut pe Dexter si am trecut la operatiunea DIY de montare a aparatoarelor de noroi. Acestea nu se potrivesc la fix chiar daca sunt OE. Cu ocazia asta mai descoperi ca pe partea dreapta spate ai protectii de plastic la roata iar pe stanga...ioc. Doar panza. Pe fata a fost un pic mai dificil pentru ca al 3-lea punct de prindere a trebuit sa fie facut prin gaurirea aparatorilor de plastic ceea ce nu a fost prea usor datorita pozitiei mai greu accesibile. Eu sunt multumit de rezultat si sper ca si cei carora nu o sa le arunc pietre prin parbriz sa fie. Si ce-a mai recenta de pe flescaiala de azi din capitala. Evident ce ne-a luat iarna pe nepregatite si am ramas in rezervorul de lichid cu cel de vara iar ustensilele de deszapezire inca nu eram in posesie. Noroc ca astia au pus mini racleta la rezervor iar eu mai aveam una din cauciuc prin portbagaj.2 points
-
Dupa 40000 de km, am schimbat si bujiile, fix cu acelas model, am ramas placut surprins sa constat ca distanta intre electrozi este perfect identica la bujiile vechi, cu cele de la bujiile noi, adica 0.8mm. Culoarea bujiilor este ok, totul era perfect curat, fara urme de ulei, fara nimic, Bineinteles am cumparat si folosit si pasta de bujii de la beru. Sa fie lucru bine facut.1 point
-
Mi-e dor de Wrangler cand vad pozele tale de aici si de pe celalalt forum.. pff..1 point
-
Vezi ca sunt anumite jocuri care se pot demasca doar cu masina pe pozitie de rulare. Eu am patit asa , cand era masina urcata pe elevator nu avea joc in directie , in momentul cand baga cricul sub roata si o tine in presiune ( ca atunci cand sta pe asfalt) jocul era evident .1 point
-
Initial nu prea intelegeam de ce o tii la hibernat toata iarna... apoi am vazut ultima poza1 point
-
Schimba bujia defecta si sterge erorile.E bujia cu incandescenta cil 3.1 point
-
Esti sigur ca nu ii era frig si tremura? Cum de te-ai incumetat la DSG dupa experienta cu skoda? daca tin eu minte ai avut ceva 1.9 cu DSG ce sarea din viteza. Frumoasa vagoneta!1 point
-
@Marius-Dan Eu am recomandat uleiul ala de 78lei 5Litrii la toate benzinarele de generatie veche cat si la dieseluri non PD si de fiecare data am luat Downvoturi!1 point
-
Ziceam la pag. 134 de un schimb ulei mai de criza.. sunt multumit are 7k acum, ramin la acest ulei. Parca nu il papa asa repede gurmandul meu golf!1 point
-
Arata rau asa. De fapt e chestie de gusturi, dar pace-car nu m-a atras niciodata. Eu am preferat varianta asta:1 point
-
Salutare tuturor, Am scanat cu OBDeleven un Golf 7 (2013) si mi-a intors erorile aparute in fisierul atasat. De asemenea, fizic pot spune ca sunt momente cand masina "se ineaca" brusc si violent in mers indiferent de viteza/ turatii/ etc. iar de cateva ori a murit motorul la pornire. (masina este automata) M-ati putea ajuta cu ele ? Ce trebuie sa cumpar/ schimb/ repar ? Rezumat erori: Engine: P190E00 - Coolant pump for charge pressure cooler Supply voltage P210000 - Throttle Actuator Control Motor Circuit/Open P032200 - Ign./Distributor Eng.Speed Inp.Circ. No Signal Transmission: P072C00 - Stuck in Gear 1 P072D00 - Stuck in Gear 2 P072E00 - Stuck in Gear 3 P072B00 - Stuck in Reverse P179D00 - Cooling oil valve Electrical error P173400 - Starter release from the selector lever sensor system B12DC29 - Lock unit for central locking, rear, right Implausible signal B126301 - Tank lid unlock activation Electrical error U113800 - Anti-theft alarm system sensor implausible message Log.txt Multumesc1 point
-
Buna seara. Intre timp am ajuns la 166xxx Km, sa aprins check engime si mi-a dat eroare de bujie incadescenta pe cilindrul 3.Am dat comanda oem VW cu 64 lei. Am cumparat 4 anvelope de iarna CONTINENTAL WinterContact TS860 195/65R15 91T la 260 lei/buc, plus 4 jante tabla la 400 lei cu montaj, echilibrat inclus. Am cumparat si VCDS 18.2 in romana cu care am activat pentru inceput staging cluster, vor urma mai multe staging1 point
-
01042- control module, not coded mil on Salutare, Ma poate ajuta cineva cu procedura de codare la un Passat B6 pt modul EPB ce a fost înlocuit cu unul din dezmembrari.?1 point
-
Am trecut deja de 33000km, toate sunt bune In octombrie am vrut sa profitam de culorile toamnei si astfel ne-am plimbat vreo 3000km prin tara. Mare parte din ei i-am facut avand drept obiectiv manastirile si atractiile Bucovinei. Mi-au placut si recomand Manastirea Sucevita, bineinteles Putna, cetatea de scaun a Sucevei, Transraraul - mai ales coborarea dinspre Pietrele Doamnei inspre Chiril, acel drum ingust prin padure pe care il vedem in pozele cu Transrarau. Odata ajunsi la baza, am continuat la dreapta spre Vatra Dornei pe DN 17B, iar cadrul natural deosebit mi-a ramas intiparit in minte. Faptul ca este indeajuns de prost incat sa nu poti depasi 50km/h (eu nu am putut) a fost, paradoxal, un bonus, nu ma saturam sa admir peisajul oferit de dealurile de pe valea Bistritei. Daca vreodata va fi reabilitat, cu siguranta ma intorc sa il parcurg pe toata lungimea, de la baza lacului Bicaz inspre nord. Trebuie sa mai mentionez peisajele pasului Tihuta, precum si lacul Colibita, un loc foarte linistit pe care il recomand Despre masina, ca de obicei, ea s-a miscat foarte bine chiar si cu 3 pasageri. Am fost cu inca 2 masini, un Passat B6 2.0TDI 4motion si un Astra J 1.4 140 cai, si am fost surprins sa constat ca a mea, cea mai incarcata si cea mai grabita, a consumat cel mai putin - medie de 6,41 l/100km la pompa -. In continuare, ma gandesc sa schimb placutele de frana pe spate, am observat la schimbul de anvelope ca s-au cam subtiat. Mi se pare devreme la 33k km, mai ales ca folosesc frana de motor destul de mult la drum lung, dar nu numai. Astept raspunsuri de la reprezentante pe tema asta, sper sa le rezolv pana la sfarsitul anului. P.S.: Ah, da! Banda adeziva worked like a charm, nu mai am niciun greieras in masina acum, in schimb am de dat un 6pack de bere la Mioveni Multumesc @cristi511!1 point
-
1 point
-
Depinde de culoare... Poate 3C8 858 366 F1 point
-
Referitor la suturile plecărilor de pe loc indiferent D sau R ...După montare înainte sa ieșiți cu mașina la drum necesita trecerea prin fiecare viteza a selectorului ( cu motorul pornit și frana călcată ) pentru un minim de 30 de secunde și operația făcută de doua sau mai multe ori. Eu am demontat mechatronicul de pe troleibuzulmeu de minim 15 ori din cauza asta. Și da se adaptează singure ambreajelor după o periata de mers.1 point
-
@dadu eu la skoda rapid am codat directia sa fie auto. Probabil ca se poate coda si pe golf1 point
-
1 point
-
Exceptand cazul in care mergi incet, consumul la 2.0 este cam cat la un 1.4 TSI 125, cel de 150 consuma mai putin multumita ACT-ului1 point
-
Intelege ca la modelul tau de audi amortizorul este fix ,la fel si flansa de cauciuc de sus.NU este ca la VW Golf(3,4,5...) unde roata se roteste cu tot cu amortizor si flasa cu rulment ;)1 point
-
1 point
-
0 points
-
Si totusi, daca la o masina dai la cheie si nu invarte, in 99% din cazuri victimele iau curent de la o alta masina si se duc pe roti sa-si rezolve treaba. Se rezolva in 5 minute. Sa chemi platforma pentru atata lucru, este ca si cand ai chema salvarea ca-ti curge nasul.0 points
-
@FeryGL poți să folosești liniștit, formula achiziționată de Metabond pentru Megasel provine de la același producător care livrează aditivi pentru majoritatea producătorilor români de carburant.-1 points
-
Marea majoritate a aditivilor din comerț conțin formule utilizate și de rafinării, de regulă BASF, Afton Chemicals, Lubrizol. Inclusiv aditivul de care pomenești este realizat pe o formulă de la BASF care lucrează și cu Rompetrol. Îți spun chestiile astea ca să știi la ce să te aștepți. Să pui cu carburant extra aditivat s-ar putea să fie prea mult.-1 points
-
Succes! https://mega.nz/#F!IMMyyYqS!h5S3IcchqTV921OMK-1zBA Sari peste preumplere.-1 points
-
O conditie ca sa mearga SS este si: "viteza de la ultima oprire sa fie peste 4Km/h."-1 points
-
Si nici nu scrie niciunde ca trebuie schimbat plus ca nu este nici o legatura intre defectiunea pompei de apa si eventuala schimbare sau nu a antigelului.-1 points
-
Poti te rog sa pui o poza cu pagina din carte la care faci referire? Eu nu am mai auzit asa ceva. Posibil sa faci confuzie cu lichidul de frana care se schimba la 3 ani apoi din 2 in 2? Eu cred ca da. Daca nu poti pune poza cu pagina din manualul oficial (nu din reviste gen AutoBild), discutia nu este indicat sa fie continuata pentru ca topicul nu se numeste la cat timp schimbam antigelul.-1 points
-
Daca esti absolut sigur ca ai Km reali, dupa manualul oficial VW mai poti merge 80.000 Km. Este limita de Km nu de ani. Sau vezi topicul de distributie 1,6 TDI:-1 points
-
Se vand si pe forumul asta seturi la comerciantul Led It Up. Sau vezi ce becuri iti trebuie, de ex. W5W sau C5W si comanzi la emag de ex. led-uri de marca si de calitate gen Philips sau Osram. Chinezariile nu dau lumina sau se ard repede. Nu-mi plac nici led-urile alea tip porumb. Eu am gasit mai demult chinezarii bune cu soclu de ceramica si led Cob dar nu am mai vazut asa ceva. Daca pui un Philips de 1W aproape iti trebuie ochelari de soare . Atentie ca daca nu sunt led-uri can-bus, trebuie sa pui o rezistenta de aprox. 1000 ohmi si 1W in paralel cu led-ul. Foarte bine ca vrei sa pui doar in portbagaj/interior si poate in cutia de acte, ca daca pui in faruri, etc., nu sunt legale si poti avea probleme.-1 points
-
Dupa cum am spus mai sus, poti inlocui si becul din mijloc cu Led, dar sa pui in paralel cu el o rezistenta de aprox. 1000ohmi si 1W. Rezistenta o poti pune deasupra led-ului, lipita de el. Este destul o rezistenta la un led, nu trebuie la toate din plafoniere. In oferta asta de la Aspad nu-mi place ca nu scrie puterea Led-urilor. In oferta de la emag scrie, dar sunt mai scumpe. Ce gasiti la magazinele de cartier sau piata de vechituri, in marea lor majoritate sunt gunoaie.-1 points
-
-1 points
-
Nu stiam ca e bateria la felul in care a cazut brusc dupa 2 porniri anterioare perfect normale si putea sa fie mai rau, masina fiind si in garantie am zis sa o duc. Nu repet ca bateria era f buna acum 3 luni la revizie. Daca discutam de baterie veche si cu porniri grele atunci nu se punea problema de platforma si se rezolva mult mai simplu. Asa am facut la Golf 6, dar dupa 5 ani. Fiecare procedeaza cum crede. Dupa razboi multi viteji se arata.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00