Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.11.2018 în toate secţiunile

  1. Multumesc frumos! Nu scrie pe ele "SUV", dar indicele de incarcare are valoarea mai mare decat cele de pe vara, deci nu prea ar avea cu ce sa afecteze... Pentru sursa, iti trimit PM . Legat de greutate, a mea are 1836 kg, in echiparea de vara. Cat despre Ambient Lighting - ma zgarie pe retina faptul ca ceasurile sunt aurii si Discover-ul este albastru . Teoretic, XDS "hard" ar trebui sa forteze interventia diferentialului mai devreme, in special pe viraje abordate mai "serios". Trebuie sa recunosc ca, spre deosebire de interventia Haldex-ului, XDS-ul nu isi face simtita prezenta la fel de prompt, cu toate ca masina da senzatia ca se aseaza binisor pe serpentine, pentru un SUV... Am trecut si noi la echiparea de iarna! Din pacate, nu am fost proactiv asa ca nu am fentat coziile si m-am ales cu o zi intreaga pierduta la vulcanizare, DAR End Result - priceless . Totusi, inca nu ma inteleg prea bine cu presiunea in anvelope... 2.6 (Standard Load) mi se pare prea "bounce-y", dar 2.3 (Comfort Load) mi se pare ca ingreuneaza directia...
    6 points
  2. Roc-iță cu încălțări de iarnă...
    2 points
  3. Felicitari! Bine ai venit! Si... spor!
    2 points
  4. Am luat masina de la vopsit (porsche 924 Turbo - 931). Am readus-o la culorile cu care a fost vopsita in fabrica: mond silver metallic/ helios blue metallic Albastru mai deschis pe care il avea - era tot o nuanta de Porsche 924 (Minerva blue). Sunt multumit acum de aspectul exterior.
    2 points
  5. Salut tuturor, sunt Robert si ca intamplare nu prea fericita am avut dauna totala (un Ford Focus MK1), in urma caruia am ales sa o repar in regie proprie :D. Am luat banii, am ramas cu cazanul, l-am vandut si o ruda apropiata tocmai ce vindea al sau golf IV, deoarece i se marise familia si voia sa opteze pentru ceva break. Am dat o tura cu el ... m-a uimit ? Am zis ... gata ... asta e momentul in care ma trec pe diesel (avand fordul benzinar). Asta s-a intamplat acum 3-4 luni. VW GOLF IV MOTOR: 1.9 TDI COD MOTOR : ALH CULOARE : GALBEN (de atunci si porecla Bumblebee ) Masina nu este stock (asta m-a si atras mai mult). Cel de la care am luat-o era foarte pasionat de masini si investea foarte mult in ele. Ca si upgrade-uri : - Injectoare 2.7 - Intercooler mai mare - Turbina hibrid 2.7 - STAGE 2+ Masina are undeva la 190-200 cp (nu am masurat pe dyno) si 400Nm cuplu. Cu internele actuale mai merge un soft pana la 300cp, dar sunt limitat de ambreiaj+volant si cel mai probabil trebuie interne forjate. Momentan imi ajunge, dar cine stie ... pe viitor ? Pe exterior nu are nimic foarte special, doar capota mata. Mai am de retusat cateva urme de rugina de la aripa/prag fata. Folii omologate LUMAR Interiorul este textil, AC, geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, sistem audio+SUBW Alpine Va trebui sa imi cumpar niste jante pe 17" (Santa Monica sau Long Beach), deoarece momentan am de tabla. Suspensia este sport fixa, destul de rigida si masina sta foarte foarte bine pe sosea si pe curbe. Consider ca am facut o alegere inteleapta si sa fie cu noroc
    1 point
  6. Ziceam la pag. 134 de un schimb ulei mai de criza.. sunt multumit are 7k acum, ramin la acest ulei. Parca nu il papa asa repede gurmandul meu golf!
    1 point
  7. Ce diferente simti cu omw 100? Poate sunt batut in cap dar efectiv la mine nu este nici o diferenta de acceleratie / consum intre benzina de 95 si cea de 100 indiferent de unde alimentez. Si vorbesc aici de mai multe plinuri cu fiecare, nu alimentat cate 50 lei.
    1 point
  8. Rahatii care iau decizii financiare la producatori ar trebui infometati si pusi sa urce dealuri in fuga cate o saptamana in fiecre luna. Cutiile astea, in cea mai mare parte a timpului, nu produc caldura suficienta pentru ca blocheaza convertizorul extrem de repede, lucru foarte bun. VW nu s-a obosit sa investeasca in aducerea si mentinerea uleiului in cutie la o temperatura cat mai aproape de 80*C pe alte modele decat W8 si poate si V6 unde au instalat un schimbator aer/ulei cu un termostat foarte bun. BMW a facut-o pe acelasi tip de cutie: schimbatorul de caldura ulei/apa la BMW primeste apa calda sau rece, avand un termostat de 80*C pe circuitele de apa. La Passat temperatura fluctueaza mai tot timpul intre 65 - 72*C dar ajunge foarte greu aici daca nu se merge in oras sau nu se urca dealuri. Insa, atunci cand se conduce in trafic, eventual in urcare in trafic,temperatura depaseste 100*C in cateva clipe si e nevoie de foarte mult timp sa revina temperatura la normal datorita schimbatorului prea mic din radiator. Nu au putut sa faca un schimbator mai mare/eficient daca nu au instalat si un termostat. Din testele mele observ ca, chiar si cu un termostat care evita racitorul, cutia se incalzeste greu fara convertizorul patinand, deci nu s-ar putea pune un racitor mai eficient. Dar macar sa fi facut in soft sa activeze dracului electro-ventilatorul radiatorului cand se incalzeste uleiul in cutie nu era asa greu sau costisitor. Asa trebuie sa investesc eu in tot felul de chestii sa activez ventilatorul la nevoie. Noroc ca am ceasurile ISSPRO la care poti, pe langa programarea unei alarme luminoase, sa instalezi un modul care poate porni un ventilator atunci cand uleiul trece de temp setata/programata de user. Si cum senorul meu masoara cresterea temperaturii din convertizor inainte de cel din baia de ulei, cred ca va face o treaba buna sa tina temperatura in limitele acceptabile. Nu uitati! Chiar daca temp cutiei e in proportie de 90% la si mai ales sub temperatura normala (aprox 80*C), e suficient sa se supraincalzeasca din cand in cand sa se degradeze ireversibil si sa produca defectele atat de des intalnite la aceste cutii. INTOTDEAUNA MERITA SA FACI CEVA MAI BINE DECAT FABRICANTUL! Cel putin ptr mine asa a fost toata viata.
    1 point
  9. vezi ca ai spart furtunasul de la stopitor luneta, in mansonul de cauciuc dintre caroserie si hayon, cel din dreapta. Lichidul de la spalator se scurge pe cablaj....si ajunge in mufa albastra, de sub capitonaj portbagaj, tot pe partea dreapta. Acolo face punte... si ramane lampa aprinsa. Deci, desfaceti curatati mufa, inlocuiti pinii corodati si schimbati furtunasul de la spalator
    1 point
  10. O masinuta super ... OEM+ ca sa zic asa.
    1 point
  11. Am gasit pe mai multe situri stopuri led cu semnal dinamic, ca sa nu pun aici linkurile am sa pun codul TLVWG6R20RCFW dupa care se gasesc aceste stopuri si pe care le voi achizitiona si eu. Sunt foarte curios insa de fiabilitatea lor, cred ca e prea devreme pentru a discuta despre aceasta. Update: Am facut si eu comanda de un set la 1250 ron.
    1 point
  12. jigodie d-asta am luat eu pe bora in ianuarie - cand can-emulatorul de la rcn210 imi descarca bateria... si credeam ca exide-ul de 4 ani vechime s-a dus... deci e prea devreme sa spun cat de buna este. Doar ca atunci am prins o oferta la vreo 200 si un pic de lei. insa, cu Rombat nu am avut decat experiente pozitive.
    1 point
  13. Masina a fost putin prin service, dar totul este bine. Am montat stopurile, altceva cu semnalizare dynamica, luna următoare sper sa iau și pentru oglinzi ca am găsit și pentru golf 6. In rest, all good. P.S: urmează și tablele de iarna săptămâna asta sau următoarea:( A și meanwhile, am făcut și :
    1 point
  14. Nu stiam ca e bateria la felul in care a cazut brusc dupa 2 porniri anterioare perfect normale si putea sa fie mai rau, masina fiind si in garantie am zis sa o duc. Nu repet ca bateria era f buna acum 3 luni la revizie. Daca discutam de baterie veche si cu porniri grele atunci nu se punea problema de platforma si se rezolva mult mai simplu. Asa am facut la Golf 6, dar dupa 5 ani. Fiecare procedeaza cum crede. Dupa razboi multi viteji se arata.
    1 point
  15. VW Romania au fost complet indiferenti la problema deci, daca voi mai intalni vreodata o situatie asemanatoare, nici nu imi voi mai pune mintea cu romanii. Neamtul a mentionat ca au mai fost cateva cazuri, avand in vedere ca google nu releva nimic pe tema asta, n-as considera-o o problema des intalnita. Enjoy your ride!
    1 point
  16. se pot adapta, dar mai usor e sa iti cauti de jetta, Golf6,etc. Tot asa, la modelele de care vb tu, trebuie verificata pompa abs daca este compatibila
    1 point
  17. Filtru extern si termostat instalat. Acum pe drum inspre oras am castigat vreo 5 grade in si tot nu sunt multumit. Pur si simplu cutia asta nu produce caldura daca nu patineaza convertizorul. Iar daca temperatura creste, ceea ce se intampla in cateva clipe mult peste 100*C cand patineaza convertizorul la deal, in trafic la viteze mici, amaratul de schimbator de caldura din radiator nu face fata. Senzorul de temperatura il am pe suportul filtrului extern pe iesirea din cutie. Patinarea convertizorului modifica instantaneu temperatura la iesirea din cutie spre racitor. Asta imi spune ca o mare parte din uleiul din convertizor merge spre racire. Asta impreuna cu pasajul de ulei care are un buson de 10x1 mm pe partea dreapta a cutiei, deasupra diferentialului care comunica direct cu convertizorul ma face sa cred ca totusi exista posibilitatea de a inlocui si uleiul din convertizor cu putina ingeniozitate si rabdare. Planuiesc sa incerc schimbarea aproape integral a uleiului dupa vreo cateva luni de teste si filtrare suplimentara, inclusiv magnetica pe care o fac acum. Pana atunci vreau sa instalez iarna asta un schimbator de caldura ulei/apa de pe un A8 intre termostat si intoarcerea in cutie. Mai apoi montez radiatorul aer/ulei in locul celui din radiator. Asa voi avea inclzire la inceput si racire mai apoi, plus ca voi avea si siguranta ca, orice s-ar intampla cu termostatul, oricum s-ar bloca, nu va fi supraincalzit uleiul.
    1 point
  18. A mea cică ar veni la sfîrșitul anului ,undeva pe 20 Decembrie.Am achitat-o integral să nu mai stea și în vamă în Curtici.Passat Advance 1,5 tsi cu ceva dotări în plus de 2800 €.
    1 point
  19. Incearca Moll M3 plus K2 , Moll EFB sau Banner Power Bull Professional ,60/62 Ah iti sunt suficienti.
    1 point
  20. Pregătiri de iarnă. Cineva intreba la un moment dat daca este diferenta intre cauciucurile cu protectie la perforare si cele clasice. Da, este! E incredibil cat de "confortabile" sunt rotile pe 17" fata de rigiditatea celor pe 18" cu protectie.
    1 point
  21. @jag Nu este locul potrivit pentru a ridica nivelul la o astfel de discuție și după cum probabil ai remarcat am încercat să folosesc termeni cât mai simpli. Pe topicul despre uleiuri de pe Softpedia erau tot felul de useri care aproape transformasera discuția într-un veritabilă bătălie virtuală, se aduceau linkuri și dovezi pentru chestii care nu interesa pe multă lume. Am preferat să rămân spectator și mă gândeam că numai sursele folosite erau suficiente pentru o lucrare de dizertație sau de licență. Uite, ca să îți dau exemplu de afirmație care contrazice opinia generală foarte favorabilă uleiurilor cât mai sintetice. Dacă iei și diseci compoziția unui ulei cu procent mare de sintetic, aditivat modern, ai senzația că citești compoziția unui plastic. Chiar alaltăieri am aruncat o privire pe compoziția materialului tubulaturii care se montează pe o navă ce se construiește la noi în șantierul naval și am constatat că formula chimică a compoziției se aseamănă în proporție foarte mare cu compoziția dată de un prieten pentru un aditiv utilizat pe scară largă în uleiurile low saps. (compoziție pe care un laborator convențional nu o poate identifica). Îți dai seama că nu are nici un sens să pornesc o astfel de discuție aici. Sau alt exemplu: ce naiba m-a fascinat la uleiul Total Quartz Ineo LL? Simplu, toate companiile au tăbărât pe plasticul de care am pomenit mai sus, au înlăturat aditivii solizi și ne-au prezentat niște uleiuri firave, vai de mama lor ca uleiuri long life. Ei bine, Total a realizat că este o mare prostie și a reintrodus borul în compoziție (element chimic atât de înfierat de birocrații care dictează ce și cum în domeniu). Și mai este o companie care nu a abdicat niciodată de la utilizarea lui în uleiurile low saps, este vorba de Mobil. Îți dai seama că aș vorbi de unul singur dacă m-aș apuca de adus link-uri, surse, materiale.
    1 point
  22. Uite toata procedura aici, explicata pas cu pas: Daca atunci cand introduci noua valoare iti zice " out of range" intri si iesi pana iti accepta.
    1 point
  23. Câteva poze, pe seara nu am făcut încă. Pana acum farurile sunt super, n am întâmpinat probleme tehnice. Bat foarte bine seara, nu le am reglat din far încă, doar din butonul de lângă blocul de lumini(farul stâng e prea in jos, dar osram chiar indica după reglaj cel din stânga sa fie puțin mai jos fata de cel drept ). M au surprins cât de mult bat in lateral seara.
    1 point
  24. 1 NU trebuie schimbat canul si nici nu trebuie facut update. 2 In mod nirmal, da, dar se poate scoate mufa de la una dn antene si baga langa cealalta 3 nu ai alte probleme chiar daca e mai nou. 4 Cat mai noua. Asta doar daca vrei sa montezi senzori OPS.
    1 point
  25. Inca asteptam sa termine masina! O lasati marti dimineata (13.11) si maxim o saptamana ii gata, adica urmatoarea marti (20.11). Joi (25.11) is sunat ca au mai facut o reconstatare (cum era si normal dupa ce au data bara jos) si masina va fi gata doar pe miercuri (21.11). Azi ii deja 22.11, dar masina va fi gata doar saptamana viitoare...luni sau marti (27.11). Sa nu iubesti Compexitul? Macar sper ca iese treaba bine!
    0 points
  26. Salut, eu nu bag de la Lukoil din principiu - sunt rusi - pana nu se civilizeaza nu ii voi sustine cu niciun leu. Am avut si eu probleme cu benzina lor dar tot asa, acum ceva ani. Insa de-atunci nu i-am mai vizitat. In alta ordine de idei, va recomand sa dati un telefon la reprezentatnta sa intrebati daca va calificati pentru actiunea 45F2 - update de soft pentru ABS. Eu am dus-o ieri si au facut update-ul. Acum astept sa le vina piesa ce trebuie inlocuita (calculatorul ABS-ului).
    -1 points
  27. Si totusi, daca la o masina dai la cheie si nu invarte, in 99% din cazuri victimele iau curent de la o alta masina si se duc pe roti sa-si rezolve treaba. Se rezolva in 5 minute. Sa chemi platforma pentru atata lucru, este ca si cand ai chema salvarea ca-ti curge nasul.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!