Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.11.2018 în toate secţiunile

  1. Am luat masina de la vopsit (porsche 924 Turbo - 931). Am readus-o la culorile cu care a fost vopsita in fabrica: mond silver metallic/ helios blue metallic Albastru mai deschis pe care il avea - era tot o nuanta de Porsche 924 (Minerva blue). Sunt multumit acum de aspectul exterior.
    14 points
  2. Si totusi, daca la o masina dai la cheie si nu invarte, in 99% din cazuri victimele iau curent de la o alta masina si se duc pe roti sa-si rezolve treaba. Se rezolva in 5 minute. Sa chemi platforma pentru atata lucru, este ca si cand ai chema salvarea ca-ti curge nasul.
    8 points
  3. Nu stiam ca e bateria la felul in care a cazut brusc dupa 2 porniri anterioare perfect normale si putea sa fie mai rau, masina fiind si in garantie am zis sa o duc. Nu repet ca bateria era f buna acum 3 luni la revizie. Daca discutam de baterie veche si cu porniri grele atunci nu se punea problema de platforma si se rezolva mult mai simplu. Asa am facut la Golf 6, dar dupa 5 ani. Fiecare procedeaza cum crede. Dupa razboi multi viteji se arata.
    6 points
  4. @florinpbv: Tizule stiu ca iti place . Mersi pentru like, te asteptam din nou in randurile noastre, dupa ce iti mai creste piciul Si mai micșorăm lista de dorinte: Interior: RNS 510 - rezolvat Folie geamuri - rezolvat Iluminat led-uri interior - rezolvat Volan cu comenzi R-line - rezolvat Footlights spate - rezolvat Schimbat bec footlights cu leduri albastre - rezolvat Inlocuit tote becurile din interior cu leduri albe - rezolvat Ornamente pedale R-line look - rezolvat Ornamente praguri uși - rezolvat Covorase textul vara/covorase cauciuc iarna - rezolvat Tava plastic portbagaj - rezolvat Interior R-line (scaune+fete de usi) - urmeaza, daca le gasesc la un pret rezonabil Subwoofer portbagaj - urmează; as vrea sa merg pe o incinta ascunsa sau in lateral sa nu impiedice ridicarea politei Insonorizare interior - urmeaza anul viitor Lumini in portiere - urmeaza anul viitor Manere usi fata iluminate - urmeaza anul viitor Exterior: Bara spate R-line - rezolvat Bara fata R-line - rezolvat Bandouri usi R-line - rezolvat Evazari aripi R-line - rezolvat Revopsit usi fata+spate, aripi fata, capota, tavan, bara fata, bara spate - rezolvat Retrofit faruri xenon - rezolvat 90%, mai trebuie inca o ultima codare la modulul AFS (pe care trebuie s il cumpar a 4-a oara) Jante 18" vara - rezolvat model Vancouver OEM Tips-uri Inox - rezolvat Ornament cromat hayon - rezolvat Bandouri protectie portiere - urmeaza, sunt vopsite si vreau sa vad cum arata pe masina fata de cele R-line Folie neagra plafon + capace oglinzi - urmeaza (m mai gandesc, sunt 50-50 sa fac sau sa nu fac) Camera mers inapoi OEM - urmeaza anul viitor Folie incolora protectie capota - urmeaza anul viitor Resoftare - urmeaza, dar va ramane pe ultimul loc in aceasta lista si la propriu si la figurat. Revin pe sambata sau duminica cu poze mai multe si cu cateva before/after . Sper sa nu mai ploua sa pot sa ii fac si o spalare interior/exterior.
    1 point
  5. Ce sa vad ... un Tiguan cu toate becurile aprinse ? Ps: Vezi ca glumesc, la postul de mai sus eu am dat toate likeurile !
    1 point
  6. Masina a fost putin prin service, dar totul este bine. Am montat stopurile, altceva cu semnalizare dynamica, luna următoare sper sa iau și pentru oglinzi ca am găsit și pentru golf 6. In rest, all good. P.S: urmează și tablele de iarna săptămâna asta sau următoarea:( A și meanwhile, am făcut și :
    1 point
  7. acuma, tu ce motorizare ai ? ca daca e vorba de tsi, eu nu stiu cum ar trebui sa se auda ala.... am tdi dar, nu pare sunet/zgomot de curea de distributie off topic da, este vb de pompa de vacum care asa face la toata gama ... mi au aratat in reprezentanta PBV cand am reclamat ca una care se livra in ziua aia facea la fel.
    1 point
  8. ori le scoti carcasele de pe cablajul de la antena si le bagi direct... ori cumperi adaptor.
    1 point
  9. Ca tot ma "chinui" sa desfac surubul ala de la baie si ca mi-i urat de desfacut la el, de strans, vezi sa fie bine strans. Dar nu prea tare, nu prea putin...m-am hotarat sa iau de la Fumoto un kit de Oil Drain valve. L-as pune acolo...si ar fi foarte usor de schimbat uleiul dupaia, fara sa mai desfac surubul ala. In plus, as evita ca vreun bezmetic de la service sa dea filetul peste cap. Si asa e marit la 16mm deja si nu as avea ce sa mai maresc. Asadar, de cand am plecat din Bucuresti, 1a 5l, masina a facut 37K km, cu un consum de 6.09 si costuri de intretinere bune. Ma lasa un amortizor pe spate (a inceput sa curga si la unele denivelari , bate usor). Asadar, trec la KYB Gas Ajust + "flanse" amortizoare spate. ...de-am avea si drumuri bune...
    1 point
  10. VW Romania au fost complet indiferenti la problema deci, daca voi mai intalni vreodata o situatie asemanatoare, nici nu imi voi mai pune mintea cu romanii. Neamtul a mentionat ca au mai fost cateva cazuri, avand in vedere ca google nu releva nimic pe tema asta, n-as considera-o o problema des intalnita. Enjoy your ride!
    1 point
  11. 195/60R16 93H pe jante :6JX16 ET42 205/50R17 93H pe jante :6.5JX17 ET42 sau 6JX17 ET45 205/55R16 91H pe jante :6.5JX16 ET42 sau 7JX16 ET45 235/45R17 94H pe jante :7.5JX17 ET47 215/55 R16 93H pe jante:6.5Jx16 ET42 sau 7Jx16 ET45
    1 point
  12. Toata stima ptr @EEXCALADE. Numai cine nu a beneficiat de serviciile lui poate crede ca e ceva "as usual". Felicitari ptr alegere Andrei.
    1 point
  13. A mea cică ar veni la sfîrșitul anului ,undeva pe 20 Decembrie.Am achitat-o integral să nu mai stea și în vamă în Curtici.Passat Advance 1,5 tsi cu ceva dotări în plus de 2800 €.
    1 point
  14. Ulei am schimbat din proprie inițiativă, majoritatea km îi fac prin oraș, a venit iarna, multe porniri la rece. Am considerat că este mai bine pentru motor Antigel au completat puțin peste jumătate, acolo era urmă pe vas de la prima completare făcută de fabrică
    1 point
  15. motorasele sunt la fel, dar difera parghiile lor.
    1 point
  16. Din ce am citit, in medie "rodajul" dureaza cateva sute de km, in multe locuri se specifica 500-1000, deci dupa nici 100km, mai ales daca ai mers in oras, nu ma astept sa fi ajuns la aderenta optima. Eu am luat BF Goodrich, aceeasi anvelopa practic, cu alt nume si fabricata in acelasi loc, iar cu softul reglat pentru iarna am aderenta foarte ok daca fortez cu treapta 3, dupa vreo 200km rulati pe uscat, din care 100 autostrada.
    1 point
  17. Asa am avut impresia si eu...ca sunt schimbate pe circurala...de fapt au fost schimbate cu altele tot siemens. Am vorbit cu un mecanic de la TESS(repr. Vw audi din brasov)care a schimbat aute de bucati pe circulara celebra si mi.a zis ca injectoarele CONTINENTAL pentru inlocuirea celor SIEMENS au codul cu "X" la urma, nicidecum cele cu "D" la urma....
    1 point
  18. Cel mai bun nu exista, doar cel mai des schimbat, cu norma corespunzatoare.
    1 point
  19. @ marius_priti Tu nu intelegi ca si schimbat altceva ?
    1 point
  20. Ce valoare indica ? Inainte de a inlocui o piesa se verifica valori,mufa si continuitate cablaj
    1 point
  21. Exact.....faptul ca reprezentanta iti pune o piesa la pret dublu nu inseamna ca piesa e mai buna, ci doar ca adaosul este mult mai mare deoarece are mai multe cheltuieli de acoperit. In afara faptului ca reprezentanta iti introduce orice operatie in sistem (pt istoric) si are acces la update-urile oficiale, alte avantaje nu vad. In materie de pret si de calitate sunt numai dezavantaje, iar aici vorbesc numai din experienta mea avuta in ultimii 10 ani in Constanta si partial in Bucuresti cu 3 marci de masini din grupuri diferite.
    1 point
  22. Salutari din nou! Cred ca am rezolvat problema pornirii greoaie. Am inlocuit motorasul de la pompa de benzina, acum porneste la sfert. De ce nu l-am inlocuit pana acuma? Am citit pe alte forumuri diversi care ar fi schimbat pompa de benzina dar tot nu le-a disparut problema. Acuma, eu cred ca marea majoritate au schimbat pompa cu una din dezmembrari sau au si alte probleme si de aceea au ramas cu problema pornirii. Nu am schimbat intreaga pompa deoarece este destup de scumpa (peste 300 RON).Am cumparat doar motorasul, 105 RON. De trei zile masina pornete fara probleme, sper sa o tina naravul.
    1 point
  23. Felicitari dar lasa masina asa cum e hardware! Castigul de putere de la S2 nu merita banii investiti si zgomotul in plus in concedii. Daca ai ganduri si mai mari, da, atunci e altceva. Daca nu, eu as lasa-o asa ca e mai mult decat suficient.
    1 point
  24. Din Iunie pana acum nu am avansat cu vopsitul masinii Turbo. Am asteptat din Iunie pana acum 2 saptamani un vopsitor care a vrut sa faca masina si la care mai vopsisem niste repere de-a lungul timpului. Stiam calitatea, stiam pretul doar ca dupa 4 luni de asteptare a cerut mai mult de dublu fata de cat cerea pana acum. A zis ca nu prea are unde sa tina o masina pentru vopsit integral ca are spatiu mic. Am dat de altul care isi reconstruieste garajul - ne-am inteles ca suma doar ca ma amana si el sa termine lucrarile (deja sunt 2 saptamani). Am mers cu masina veche la 3 evenimente in 2018: Brasov, Giurgiu si Ploiesti. Masina ca de obicei fara probleme (am schimbat doar un rulment pe fata in 2018: incepuse sa huruie un pic).
    1 point
  25. @ciolib din fericire a iesit perfect si mi s-a luat o piatra de pe inima - nici nu imi venea sa trec pe la service pentru revopsire bara pentru doua puncte negre pe bara din cauza unui inapt. Restul zgarieturilor din jos s-au luat usor la polish. In ce priveste camera auto, am, dar nu o las in bord noaptea pentru simplul fapt ca am cativa cunoscuti care au ramas fara ele, paguba fiind mai mare decat valoreaza camera. Decat un geam spart prefer sa am grija pe unde parchez si sa fie cat mai putina inghesuiala in jurul ei. Din pacate unii si cand au spatiu sa intre cu un TIR nu-s in stare sa faca 2 manevre. Offtopic: acum o saptamana am patit o faza hilara, de rasu'-plansu' intr-o parcare in centrul Ploiestiului, cu Octavia. Tocmai parcasem, in spatele meu voia sa intoarca o fata cu un Rapid, cu senzori pe spate, i-am spus ca o ajut eu, fiind destul de strans spatiul, facandu-i semn fata/spate. A zis ca nu e cazul, sa plec, ca ea se descurca, are senzori. Zic ok. Cand intorc capul. aud POC - tocmai imi mutase masina din loc cu spatele (in bara mea spate, care din fericire nu a avut nici macar o zgarietura, noroc ca a dat drept in ea, ca daca o harjaia, ii spargeam capul..). Ma intorc la ea, zic pai cum ramane, te descurci? Da da. Pai zic tocmai ai intrat in masina mea. Aoleu, da? Am intrebat-o daca s-a uitat pe senzori si raspunsul a fost mega interesant: "Da, senzorii ziceau ca mai am destul spatiu, mi i-a setat un prieten sa arate diferit ca niciodata nu aveam loc sa parchez cu setarile lor din fabrica". Dupa faza aia am inceput sa ma resemnez si sa imi dau seama ca n-ai cum sa stai sa pazesti masina, efectiv unii sunt atat de prosti incat nu ai ce sa le ceri. Fata amabila de altfel, a zis ca facem amiabila daca vreau, dar pentru ce sa fac? Macar daca aveam vreo zgarietura. Doar ca ideea in sine m-a enervat. Nu inteleg de ce oamenii astia nu accepta ajutor cand stiu ca sunt incapabili.
    1 point
  26. Desi este alta masina (deci alt proiect) este totusi o continuitate (acelasi model Porsche 924). Actuala este un Porsche 924 Turbo, model foarte rar - o combinatie de culori foarte rar intalnita si cu AC. (probabil undeva la nivel de cateva zeci de exemplare). Masina arata urat ca aspect dar are potential mare (vopseaua e veche si cand a fost vopsita in urma cu multi ani a fost vopsita neglijent - nu in Romania). Dar ca si structura e dreapta si fara rugina. Am verificat si starea de originalitate e una de exceptie (serii motor-caroserie, optionale, tapiterie). Asa cum este motorul acum trage bine (la cum il simt eu undeva la 150-160 CP; in teorie ar trebui sa aiba 170 CP). Injectia nu e reglata bine - cred ca o sa mai creasca un pic de acolo. Trage bine, tinuta buna, potential mare. Are radio-casetofonul original (cu amplificator (cutie separata), + inca o cutie (super-stereo) + head unit - 3 piese in total cu niste mufe de nu am mai vazut in viata mea). Toate pentru 2 iesiri de difuzoare ? Sper sa o aduc ca si pe prima la o conditie cat mai originala.
    1 point
  27. Multumesc pentru aprecieri! A 2-a oara NFS (daca nu as fi primit o recomandare nici nu as fi oprit acolo cu roata desumflata sa-mi fac o pana). In sensul ca pe afara nu pare cine stie ce - dar inauntru am vazut lucruri care nu le fac la alte vulcanizari. Pe aparatul ala unde intra janta sa-i monteze anvelopa au pus carpe pe toate cele 4 puncte de prindere sa nu cumva sa strice vopseaua (dau un singur exemplu). Priza jantei corespunzatoare prizei pe disc curatata fara pic de vopsea, etc. Intrau un pic greu capacele - le-a curatat imediat de vopsea pe zona de prindere sa intre usor. Prima oara SRZ Powdercoating Customs - ca vopsire ok; pregatirea inainte de vopsire a lasat de dorit: datorita sablarii unde era oxidat au luat mult din material (de exemplu capacele acolo intra usor - chiar au un pic de joc si risca sa iasa spontan). Anvelopele sunt Riken spate - o dimensiune rara si greu de gasit si Continental fata (dimensiunea mai normala) pe setul din poze (pe 15"). Am pus anvelope mai bune pe setul de 16".
    1 point
  28. Setul de jante pe 15" a iesit mult mai bine decat cel de 16" (ma refer la revopsire). Am incercat in alta parte nefiind multumit de pregatirea pentru vopsire la primul set. In rest au fost ok si primele (vopseaua e rezistenta in timp - arata ca si cand au fost vopsite ieri). De aceasta data jantele nu au fost sablate (vopseaua a fost decapata chimic, au fost pregatite foarte bine inainte de vopsire, vopsite, lac). Rezultat peste asteptari. Este adevarat ca setul asta avea zone foarte mici de oxidare - unele jante nu aveau deloc. Adica cinstit vorbind din start au fost mai bune. Am scos chederele de pe 5 usi ca sa gasesc un set care sa ma multumesca. Am revopsit si ambele manere de la usi. Am montat un buton de deschidere torpedou cu sigla Porsche (cele pana in 1980 nu aveau). Masina e in mare pregatita pentru parada de primavara (am facut si schimb de ulei si filtre).
    1 point
  29. Am primit cateva poze din calificarile tinute pe ploaie la Titi Aur. (ca prea am multe poze statice sau doar la parade).
    1 point
  30. Gata, sambata am reusit sa montez rezistenta. Am avut sansa sa nu fiu nevoit sa decupez peretele carcasei, gaura era deja pregatita, nu exista nici un perete separator (masina este 1.6 MPI cu climatronic). Asa ca am avut placuta surpriza sa constat ca am mai putin de munca. Nici capacul nu e nevoie sa il schimb. Am taiat din capacul vechi doar partea care era in dreptul rezistentei - elementul rezultat din mijloc (prima imagine) a fost aruncat la gunoi. Am avut grija sa tai astfel incat sa pastrez urechea de prindere care vine peste rezistenta - gaura de jos. I-am pus si niste burete din acela cu banda adeziva sa izolez mai bine. Sta perfect. Pana la urma am fost nevoit sa iau cablu de 16 mm, cei de la care comandasem cablu de 25mm nu il aveau pe stoc pana saptamana viitoare, asa ca am hotarat sa iau din Dedeman cablu de cupru multifilar de 16mm. Eu zic ca este suficient pentru ce trebuie sa faca. Ar fi fost mult mai dificil sa trag cablu de 25 pana la rezistenta, si asa m-am chinuit putin sub bord pana am reusit sa il duc pe cel de 16. Daca vreti sa montati singuri rezistenta, ideal e sa luati cabluri originale de la sh, dar sa aiba toti 4 papucii pe el. Eu am fost nevoit sa decupez din carcasa rezistentei in dreptul bornei negative si sa indoi papucul la un unghi de aprox 30 grade, altfel nu mergea. Papucul original de la borna negativa are o forma diferita care se potriveste perfect, dar nu cred ca o sa gasiti pe undeva de cumparat separat. Ceilalti 3 papuci nu sunt o problema. Asa ca am confectionat singur cablajul, lipiturile le-am cositorit cu ajutorul lampii cu gaz. Un cablu nou am vazut ca este peste 100 E, nu merita atata timp cat se gasesc alte solutii. Costuri: - Rezistenta din dezmembrari (cod E la sfarsit) - 100 lei, a venit si cu mufa de CAN si cu pinii pe ea, a trebuit doar sa prelungesc firele. (+curier 40 lei) - 4 m de cablu (H07V-K) 1x16mm - 34 lei - siguranta de 100A - 7.5 lei - papuci 11 lei (de la magazin de piese electronice, La Dedeman nu am gasit ce voiam). Am pus 3 papuci de 16mm cu gaura de 6 si un papuc cu gaura de 5 - cel care vine la siguranta de 100A, ca sa se potriveasaca perfect. Papucii de 25 mm ar fi fost mult prea mari, ar fi trebuit polizati ca sa intre la bornele rezistentei, dar pana la urma ii faceam si pe aceia. Chiar si din cei de 16mm tot a trebuit sa polizez putin colturile. - celelalte materiale: suruburi, pilulite, saibe, cositor, tub termocontractil, banda izolier, scule si manopera nu se contabilizeaza Rezistenta functioneaza perfect, nu eram sigur ca va merge, fiind sh. Daca cedeaza acele minunate rezistentele, e o nimic toata sa o desfac. Puteam sa refac lipiturile inainte de montaj, dar am mers pe principiul sa nu repar ceva ce merge. Acum vine întrebarea: masina avand si scaune incalzite, alternatorul de 140 A va face fata la toti consumatorii mari când o sa vina frigul? Mizez pe faptul ca centrala electrica are management si stie sa taie din consumatori daca e cazul.
    1 point
  31. Primul pas l-am facut! Delta 6 nu-mi mai iau, raman cu Gamma... numai sa scap de paraziti, ca ma dispera! :tuktuk:
    1 point
  32. Poate din asta: https://mol.hu/en/racing-fuel/
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!