Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.11.2018 în toate secţiunile

  1. 2013 februarie masina inca cu bateria originala, km actuali 93.000, sistemul start stop scos de la 55.000km de tot/dezactivat complet software. Nu e o regula generala, singura regula generala e ca traim o perioada glorioasa a consumului, am invatat sa accept chestia asta si sa nu imi mai pese de ce se intampla in industria auto, ori de masina. Ce se strica repar, si merg inainte. Daca eram putin mai inteligent, nu imi schimbam masina din 2004 cu asta din 2013, pt ca amandoua au ocazia sa-mi faca aceleasi surprize, doar ca una era din 2004 alta e din 2013.
    3 points
  2. Pai cand gasesti coaste bune la un restaurant nu te intorci a doua oara ? @Andrei_72 felicitari !
    2 points
  3. Bateria de la kessy mi-a dat low in aceeasi zi, apoi murit complet. Chiar si cu cheia lipita de coloana de directie, nu pornea. Asta dupa ce a trebuit sa deschid oricum masina cu cheia. La -13 grade cate erau atunci sa stai sa scoti capacul de la incuietoare..o placere. S-a rezolvat cu masina, bateria era de vina, inlocuit pe garantie. Tot raul spre bine si intru in iarna cu baterie noua. Teoretic era f buna si asta acum 3 luni la revizie :)).
    2 points
  4. daca masina pe care il muti nu a avut navigatie (cazul tau), trebuie codat sa stie de ea - sa afiseze pe BC, etc. Tot asa, trebuie instalata si antena GPS. iti trebuie codul de securitate, cand il montezi pe cealalta masina - altfel, nu-l poti debloca
    2 points
  5. 195/60R16 93H pe jante :6JX16 ET42 205/50R17 93H pe jante :6.5JX17 ET42 sau 6JX17 ET45 205/55R16 91H pe jante :6.5JX16 ET42 sau 7JX16 ET45 235/45R17 94H pe jante :7.5JX17 ET47 215/55 R16 93H pe jante:6.5Jx16 ET42 sau 7Jx16 ET45
    1 point
  6. Toata stima ptr @EEXCALADE. Numai cine nu a beneficiat de serviciile lui poate crede ca e ceva "as usual". Felicitari ptr alegere Andrei.
    1 point
  7. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C) Ai aici la adresa 53 tot ce e nevoie.
    1 point
  8. doar ca sfat personal, daca pleci de pe golf4 nu vad rostul sa treci la golf5. mai bine mai astepti sa iei masina euro5 (da, astazi nu sunt avantaje in privinta taxelor dar pe termen scurt hai sa zic mediu eu spun ca vor fi), si pe langa posibilele astea avantaje beneficiezi si de ani vechime in plus. pe de alta parte motorizarile 1.6 tdi nu sunt printre cele mai reusite (ma refer la km multi, ca nu cred ca iti iei o masina cu 100.000km), cu toate astea pretul la sh este destul de mare, sincer ai putea lua in calcul si alte marci de masini care au motorizari mai reusite cand vine vorba de 200-300.000km,cat si mai ieftin de intretinut in gama asta de clasa compacta break.
    1 point
  9. Treaba profi Urmeaza spalatul rotilor... ai ceva de munca acolo.
    1 point
  10. cu AC pornit si temp pe HI, trebuia sa porneasca. Cu VCDS-ul pe masina, poti verifica daca functioneaza, cat, etc.
    1 point
  11. Salut, Am schimbat si eu chit-ul lant distributie la un VW Golf VI 1.2 tsi al unui client si cred ca am comandat vreo 5-6 chit-uri si asta pentru ca ce am demontat de pe masina era exact modelul nou de lant pe care un coleg (maricris_67) la pus in poza mai sus. Clientul voia modelul nou, fara sa stie daca a schimbat sau nu chit-ul . Pe programul original imi dadea lantul pus de tine in poze, mecanici au incercat sa-l monteze dupa ce am comandat pinionul de pe ax, darnu se potrivea pe pinionul pompei de ulei(povestea continua,sunat reprezentanta,incercat toate variantele,dar ma opresc aici). Pana la urma am comandat chit-ul 03F 198 158B, care avenit inclusiv cu pinionul de la pompa de ulei, montat si totul a fost in regula. Acum am un client care are o skoda octavia 1z, 11.05.2010, CBZB. El are montat lantul din poza postata de tine, oare merge sa-i montez chit-ul nou 03F 198 158B, exista un alt chit mai nou? Tu inteleg ca asta ai facut ai montat 03F 198 158B ,ai schimbat si pinionul de pe arbore,pompa de ulei?
    1 point
  12. Sau un bocanc mai hotărât, eu așa am procedat. M-am jucat puțin cu clema de jos a tile-ului, am incercat s-o rup. Am renunțat și cu o lovitură de maestru tips-ul s-a așezat corespunzător. Am văzut pe cutie că se recomandă o bucată de lemn și un ciocan
    1 point
  13. As alege oricand Golf-ul 5, pentru ca am avut fix un Variant, cu motorul de 1.9 105CP si a fost vis masina. Insa la ora actuala, fiind Euro 4, as avea deja retineri. Golf-ul 6 este euro 5 si in anii ce urmeaza ar putea fi un avantaj acest aspect. Atat la utilizare, cat si la o evenuala revanzare. In rest nu are sens sa aducem in discutie plusuri sau minusuri ale TDI-urilor de 1.9 si 1.6. Sunt destule topic-uri pe tema asta. Eu personal as alege strict din perspectiva normei de poluare, cu gandul de a nu fi afectat prea tare in anii ce urmeaza pe partea de diesel si sa ma pot folosi de masina cat mai mult posibil.
    1 point
  14. Am trecut deja de 33000km, toate sunt bune In octombrie am vrut sa profitam de culorile toamnei si astfel ne-am plimbat vreo 3000km prin tara. Mare parte din ei i-am facut avand drept obiectiv manastirile si atractiile Bucovinei. Mi-au placut si recomand Manastirea Sucevita, bineinteles Putna, cetatea de scaun a Sucevei, Transraraul - mai ales coborarea dinspre Pietrele Doamnei inspre Chiril, acel drum ingust prin padure pe care il vedem in pozele cu Transrarau. Odata ajunsi la baza, am continuat la dreapta spre Vatra Dornei pe DN 17B, iar cadrul natural deosebit mi-a ramas intiparit in minte. Faptul ca este indeajuns de prost incat sa nu poti depasi 50km/h (eu nu am putut) a fost, paradoxal, un bonus, nu ma saturam sa admir peisajul oferit de dealurile de pe valea Bistritei. Daca vreodata va fi reabilitat, cu siguranta ma intorc sa il parcurg pe toata lungimea, de la baza lacului Bicaz inspre nord. Trebuie sa mai mentionez peisajele pasului Tihuta, precum si lacul Colibita, un loc foarte linistit pe care il recomand Despre masina, ca de obicei, ea s-a miscat foarte bine chiar si cu 3 pasageri. Am fost cu inca 2 masini, un Passat B6 2.0TDI 4motion si un Astra J 1.4 140 cai, si am fost surprins sa constat ca a mea, cea mai incarcata si cea mai grabita, a consumat cel mai putin - medie de 6,41 l/100km la pompa -. In continuare, ma gandesc sa schimb placutele de frana pe spate, am observat la schimbul de anvelope ca s-au cam subtiat. Mi se pare devreme la 33k km, mai ales ca folosesc frana de motor destul de mult la drum lung, dar nu numai. Astept raspunsuri de la reprezentante pe tema asta, sper sa le rezolv pana la sfarsitul anului. P.S.: Ah, da! Banda adeziva worked like a charm, nu mai am niciun greieras in masina acum, in schimb am de dat un 6pack de bere la Mioveni Multumesc @cristi511!
    1 point
  15. Cu un pic de ajutor la primavara punem incaltari "noi" . Multumesc Rapier
    1 point
  16. Am renuntat la BBSuri deoarece vanzatorul a schimbat brusc pretul cu inca 100 eur in sus . Asa ca am trecut la rotile de iarna . Si cam atat
    1 point
  17. Am rezolvat problema în alt mod și suna cam așa : + de la camera și firul REVERSE (portocaliu de la unitatea dvd-navi) le-am legat împreună apoi am dus un fir din ele pana la schimbator, unde am montat un micro switch. Firul de + albastru (AMP CON de la unitatea dvd-navi sau orice + permanent sau pe contact) l-am dus tot la acest micro switch la schimbător. Micro Switch-ul este cu 3 pini, eu am folosit doar 2 ca de atât am nevoie. În momental când cuplez marșarier, se apasă arcul ăla din nuca. Pe brațul fix al schimbătorului (partea de sub arc) am prin acest micro switch cu un colier, iar pe partea care este cu arc (sub nucă) am pus o sarma subțire oțelită (de la verigi de chei) cu un colier. Cand apas sau bag marsarier, sarmulița apasă clapa la micro switch și aprinde camera. Am izolat firele foarte bine cu pasta de plastic cauciucat topit. Se poate face și mai elegant cred, dar la mine a ieșit ca în poza de mai jos. Succes
    1 point
  18. Revin cu primele concluzi după o săptămână cu motorina superioară de la Rompetrol: sunetul motorului mai rotund și parcă mai altfel, mașina este mai sprintenă( nu că înainte nu ar fi fost) și consum cam cu 1 litru mai mic.Dacă consumul este cu un litru mai mic merită schimbarea și este mai rentabil.
    1 point
  19. @Script si eu am patit la fel ca tine. Acum ceva timp am observat ca daca scot furtunul de vacuum care duce spre EGR, de la piesa americana, eroarea imi dispare pentru moment. E adevarat, la momentul respectiv, piesa americana chiar era blocata, pentru ca am dat-o jos de pe masina si am testat-o. In fine, dupa ce am schimbat-o, eroarea mi-a disparut si a mers foarte bine pana acum ceva saptamani, cand a aparut din nou si ori de cate ori o stergeam din VCDS, imi aparea la loc in cateva secunde. Am luat decizia sa schimb EGR-ul si am comandat altul nou, impreuna cu cateva garnituri si suruburi care trebuie inlocuite, pentru ca se mai demonteaza si alte piese in afara de EGR. M-a ajutat foarte mult site-ul urmator pentru localizarea pieselor pe masina si gasirea codurilor (sper sa nu se considere reclama): https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/jetta+syncro/je/2011-692/1/131-131041/ Operatiunea am facut-o singur, iar costul total al pieselor a fost de 1680 lei, toate OE. Nu imi pare rau ca am luat decizia sa cumpar originale, acum vazand ce probleme apar cu cele AM. Codurile pieselor, in speranta ca mai ajut pe cineva: - 03L 131 512 DQ (EGR, ultima revizie, fabricat in 2017); - 03K 131 547 C (3 buc. garnituri pentru tevi recirculare gaz); - 03L 131 547 L (1 buc. garnitura tevi recilculare gaz); - 03L 145 757 H (1 buc. garnitura conducte ulei turbo, pentru ca trebuie demontate si astea); - WHT 003 496 (1 buc. surub banjo pentru conducta ulei, vine insotit de garnituri); - N 0210717 (1 buc. surub banjo conducta retur ulei, vine fara garnituri); - N 0138133 (2 buc. garnituri pentru surubul de la conducta retur ulei); - 1K0 253 115 T (1 buc. garnitura dintre DPF si TURBO, pentru ca trebuie deconectate pentru a misca DPF pentru a avea acces la EGR. In legatura cu asta mentionez ca iarna, cand stationam, imi baga gaze de esapament in habitaclu, problema pe care sper ca am rezolvat-o odata cu schimbarea acesteia. Cat despre EGR-ul dat jos de pe masina, merge perfect dupa curatare. Nu inchidea bine supapa controlata de N18. Clapeta controlata de supapa vacuum si capsula functioneaza perfect. Depunerile nu erau mari nici pe supapa EGR, nici pe racitor, nici pe tevile de recirculare (chiar am ramas surprins, avand in vedere ca masina are in jur de 200 000 km.), care au fost curatate, desigur, inainte de a fi montate inapoi pe masina. Raman la ideea ca a fost proiectata prost aceasta piesa, ori intentionat, ori din alte motive. Cert este ca cererile pentru acest EGR sunt foarte mari la fabricile care le produc. Cei de la magazinul de unde am comandat EGR-ul au spus ca nu au stocuri la fabrica de unde le aduc si ca sunt liste de asteptare.
    1 point
  20. Fiindca aveam o trepidatie care parea ca vine dinspre dreapta spate (reflexia sunetului in geamuri incurca mult) am demontat carenajul rotii respective si am descoperit ca erau 2 elemente ce faceau zgomot. Unul e gatul de umplere care atinge usor caroseria pe portiunea lui dreapta verticala, am rezolvat prin introducerea intre cele doua a unui furtun despicat pe lungime si asigurat cu soricei. Celalalt element care facea zgomot e furtunasul ce dreneaza busonul de benzina, se vedeau urme pe el cu se atingea de carenaj, l-am legat de canistra de carbon. Ca sa fiu sigur am mai introdus un furtun despicat si intre conductele de aerisire a rezervorului si caroserie. Dupa aceasta operatiune m-am apucat sa curat noroiul adunat pe prag si am descoperit ca pe acolo exista un canal de drenaj care era cam infundat si tinea umiditate. SporT la lucrari de intretinere!
    1 point
  21. da, ai dreptate, boul din spatele tau va fi dezorientat si asimetric daca nu mergi cu 2 lampi de ceata activate. Ca doar si tu pui accentul nu pe luminozitate. Lampi de ceata iti urez sa ai in fata, noapte pe ploaie.
    1 point
  22. Kitul de lant a fost 495 lei prod. FAI.Am omis sa spun ca saibele de pe arborele cotit la mine prezentau uzura si le-am schimbat. Set reparatie arbore cotit si semering arbore cotit, 230 lei pe original. + garnitura capac distributie Victor Reinz 70 lei. La fel am calculat si eu doar kitul de lant si transmisie dar au mai aparut si altele.
    1 point
  23. Multumesc de oferta, dar sunt la vreo 1800km de Pipera, mi-ar fi imposibil sa ajung in seara asta :D Ai grija mare cand iesi afara din RO cu ledurile alea din far si de la numar...amenzile sunt ff. mari si urmarile legale pentru tine in cazul unui accident parca nu prea as vrea sa le mai mentionez...:(
    1 point
  24. Ca sa revenim on topic, am fost ieri la reprezentanta si la Passat 1.5 TSI termenul de livrare a ramas acelasi: 5 luni.
    0 points
  25. sall..zi-mi te rog dacă ști cum pot să anulez ac la golf4tdi 1.9 alh pt că nu a funcționat niciodată și acum sa blocat și fulia de la el unde a rupt cureaua și vreau să-l anulez și nu știu ce cureauă să cumpăr și ce lungime și nici nu știu cum se pune fără să treacă pe fulia de la ac???msi
    0 points
  26. No news is good news. Am trecut de 45900km fara probleme. Am schimbat anvelopele de 2 saptamani ca sa nu stau ore la coada si nu inteleg de ce au amanat multi pana in ultima clipa, nu era clar ca venea iarna Totul bine pana azi cand m-a lasat efectiv in drum. Dimineata am avut un drum ok, la intors la fel..pana la 5min de casa cand a dat shut down cand sa pornesc de pe loc. Fara vreun simptom anterior de baterie slaba. Dupa un drum cu platforma la pbn, acolo s-a trezit electronica la viata, mergeau si stergatoarele, mergea de inchis/deschis masina, dar cand sa pornesc motorul murea tot. Ramane de vazut ce si cum. Mi-a spus consilierul de acolo ca au vazut masini si la 200km cu baterii moarte. Daca e bateria, este easy fix. Felul in care m-a lasat efectiv pe neasteptate si dupa porniri absolut normale e mai ciudat. Al doilea VW avut care e pe platforma
    0 points
  27. Gumele de iarna pe table au deja o varsta, si jantele nu arata prea bine, asa ca mi-am facut niste socoteli, coroborat cu gumele de vara de pe golf, si putinii km pe care ii fac cu acestia - si am facut urmatoru pas: - jantele de iarna de la golf pe bora si niste allseasonuri pt golf. In alta ordine de idei, am facut un experiment - se vede in poze - voiam ceva offroad (nu suv) - si dracia asta a fost cea mai logica alegere. Ma gandisem si la un touareg mk1 cu R5, insa asta e mai robust, are osii tepene, reductor, si destul de simplu ca electronica. Deja l-am luat pe munte si se descurca extrem de bine, chiar fara MT sau AT. Sa vedem daca ramane la stadiu de experiment, si in primavara pleaca - daca ne obisnuim cu el, va trebui sa ma despart de unul din mk4-uri
    0 points
  28. Da, corect. Bine.....mi se pare si mie destul de scump, dar am vorbit azi cu un prieten care este mecanic de VAG de vreo 10 ani de zile cel putin si mi-a spus ca pentru 1.6 cu cutie manuala, costa in jur de 2000 de lei piesele aftermarket plus manopera. Asadar nu e chiar atat de scumpa intretinerea DSG-ului daca e sa o luam comparativ. In schimb, avantajele sunt imense. Dupa atatia ani de mestecat in mamaliga......sa te tii doar de volan si sa apesi acceleratia si frana, iar masina sa schimbe aproape fara sa simti, singura vitezele........mi se pare ceva de vis. Azi merg la constatare si sper ca saptamana asta spre sfarsit sa fie si schimbat ambreiajul. Per ansamblu, masina e perfecta pentru mine. Este foarte dotata, aproape ca nu mai avea ce sa puna pe ea ca extraoptiune Hans. Semne de rugina nu sunt, iar in afara de problema cu ambreiajul se comporta ireprosabil ca tinuta de drum si comfort. Media de consum este 6.9, in conditiile in care merg 90% in oras..... PS. Multumesc celui care a dat downvote. Ar fi bine sa spui si de ce, da' ma rog........it's a free country.
    -1 points
  29. @zidanne Dragul meu sunt pe cauciucuri de iarna de la jumatatea lui Octombrie. Nu esti atent la topic Pozele sunt mai de acum 2-3 saptamani dar nu am avut timp sa le posteaz. Am salivat pe la altii cu Kodi pe unde s-au cocotat :)). Saptamana trecuta am facut pe Dexter si am trecut la operatiunea DIY de montare a aparatoarelor de noroi. Acestea nu se potrivesc la fix chiar daca sunt OE. Cu ocazia asta mai descoperi ca pe partea dreapta spate ai protectii de plastic la roata iar pe stanga...ioc. Doar panza. Pe fata a fost un pic mai dificil pentru ca al 3-lea punct de prindere a trebuit sa fie facut prin gaurirea aparatorilor de plastic ceea ce nu a fost prea usor datorita pozitiei mai greu accesibile. Eu sunt multumit de rezultat si sper ca si cei carora nu o sa le arunc pietre prin parbriz sa fie. Si ce-a mai recenta de pe flescaiala de azi din capitala. Evident ce ne-a luat iarna pe nepregatite si am ramas in rezervorul de lichid cu cel de vara iar ustensilele de deszapezire inca nu eram in posesie. Noroc ca astia au pus mini racleta la rezervor iar eu mai aveam una din cauciuc prin portbagaj.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!