Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.11.2018 în toate secţiunile

  1. 2013 februarie masina inca cu bateria originala, km actuali 93.000, sistemul start stop scos de la 55.000km de tot/dezactivat complet software. Nu e o regula generala, singura regula generala e ca traim o perioada glorioasa a consumului, am invatat sa accept chestia asta si sa nu imi mai pese de ce se intampla in industria auto, ori de masina. Ce se strica repar, si merg inainte. Daca eram putin mai inteligent, nu imi schimbam masina din 2004 cu asta din 2013, pt ca amandoua au ocazia sa-mi faca aceleasi surprize, doar ca una era din 2004 alta e din 2013.
    6 points
  2. Cu un pic de ajutor la primavara punem incaltari "noi" . Multumesc Rapier
    2 points
  3. Si eu am evitat inca de la inceput sa folosesc S/S si a crapat bateria in acelasi mod, dupa 3 ani si 4 luni, avand garantie 3 ani. Iar masina precedenta Golfului nici nu aveam S/S si a crapat bateria dupa 2 ani si 3 saptamani, ea avand garantie 2 ani, fix in acelasi stil. Sa mai zic ca ambele au stat in garaj unde nici iarna nu scadea sub 10 grade temperatura? Traiasca era consumerismului. Bafta sa scapi cu bateria si sa nu fie altceva!
    1 point
  4. Sau un bocanc mai hotărât, eu așa am procedat. M-am jucat puțin cu clema de jos a tile-ului, am incercat s-o rup. Am renunțat și cu o lovitură de maestru tips-ul s-a așezat corespunzător. Am văzut pe cutie că se recomandă o bucată de lemn și un ciocan
    1 point
  5. De abia azi am primit toate cablurile de la Kufatec, saptamana aceasta o sa fie pe masina.
    1 point
  6. Pentru asa o prostie, poti ramane pe drumuri, noaptea, cu copii in masina, sau undeva in creierii muntilor unde nici macar semnal nu ai... niciodata nu am avut probleme la baterii inainte de 5 ani...si sa iti moara in mers, deja este de categoria imbecilitate maxima. Mai mult rau cu acest baterii tip AGM decat bine, scumpe rau si tin ca o baterie de telefon...
    1 point
  7. E plug&play dar trebuie montata antena GPS .
    1 point
  8. A sosit momentul ca CC-ul sa isi puna incaltarile de iarna. Ca niciodata, anul acesta am tot amanat momentul schimbului de roti, dar vazand prognoza meteo si cei cativa fulgi de zapada care si-au facut aparitia vineri noaptea, sambata eram la autosoft. Am zis sa merg pe la 2:30 gandindu-ma ca toata lumea ia pranzul la ora aia. Zis si facut, ajung acolo si situatia arata cam asa: Ma asteptam sa fie aglomerat, dar nu chiar full. Pe langa multele programari, baietii de acolo mi-au zis ca sunt oameni care astepta pe o lista suplimentara sa intre, fara sa fie nici o garantie ca se va putea rezolva pana la 6 cand inchideau. Zic ok, trece-ma pe lista ca nu plec de aici pana nu rezolv... S-au demontat rotile de vara, s-au spalat, s-a aplicat pasta de cupru, au fost echilibrate rotile de iarna, s-au montat pe masina, iar cauciucurile au fost umplute cu azot. Cam asa arata CC-ul cu St. Moritz-urile pe 17: Am pierdut putin la capitolul aspect (par cam mici), dar am castigat destul de mult la capitolul comfort (micile gropi si imperfectiuni din asfalt nu se mai simt), trebuie sa ii dau dreptate colegului @EEXCALADE, care mi-a spus ca asa va fi. Rotile de vara au intrat curate in hibernare si asteapta sa isi faca din nou aparitia la anul. Una peste alta, sunt multumit de setup-ul de iarna si mai ales de anvelopele Conti WinterContact, pe care le-am testat putin prin "zapada" de azi si fac fata cu brio. Testul adevarat va fi la munte.
    1 point
  9. Azi dimineata VW nu a mai pornit, mi s-a parut ca era mai slaba bateria ceva timp. Varta inca traieste. VW cu rombat e folosita zilnic, BMW cu Varta a mers poate 2mii de km in anii care au trecut de atunci. Interesant este ca rombat cu 3 ani de garantie nu mai face fata dupa 3 ani si 3 luni
    1 point
  10. @zidanne Dragul meu sunt pe cauciucuri de iarna de la jumatatea lui Octombrie. Nu esti atent la topic Pozele sunt mai de acum 2-3 saptamani dar nu am avut timp sa le posteaz. Am salivat pe la altii cu Kodi pe unde s-au cocotat :)). Saptamana trecuta am facut pe Dexter si am trecut la operatiunea DIY de montare a aparatoarelor de noroi. Acestea nu se potrivesc la fix chiar daca sunt OE. Cu ocazia asta mai descoperi ca pe partea dreapta spate ai protectii de plastic la roata iar pe stanga...ioc. Doar panza. Pe fata a fost un pic mai dificil pentru ca al 3-lea punct de prindere a trebuit sa fie facut prin gaurirea aparatorilor de plastic ceea ce nu a fost prea usor datorita pozitiei mai greu accesibile. Eu sunt multumit de rezultat si sper ca si cei carora nu o sa le arunc pietre prin parbriz sa fie. Si ce-a mai recenta de pe flescaiala de azi din capitala. Evident ce ne-a luat iarna pe nepregatite si am ramas in rezervorul de lichid cu cel de vara iar ustensilele de deszapezire inca nu eram in posesie. Noroc ca astia au pus mini racleta la rezervor iar eu mai aveam una din cauciuc prin portbagaj.
    1 point
  11. Si la dinozaurul asta nou luat cat e impozitul? Ca parca are 2.7, nu? Cand te-am cunoscut erai baiat cuminte, aveai doar o Alfa.
    1 point
  12. Stiri de ultima "ora" : - la Skoda am comandat senzori parcare 16.5mm (tip OEM) pe culoarea masinii.Nu e cu display,pe bricheta,etc. e exact ca si din fabrica : senzori si asistenta sonora. - M-am zgarcit iarna asta si in loc de incalzire in scaune (Skoda) am luat o husa cu incalzire+masaj,daca lasa de dorit stiu ce trebuie facut data viitoare. Golf-ul, personal nu l-am mai condus de ceva vreme,cu el momentan circula viitorul propietar
    1 point
  13. In cazul asta mergi fara probleme cu Vapsoil.
    1 point
  14. merge si dupa, 120 de zile sa fie de la data ei de emitere
    1 point
  15. Am trecut deja de 33000km, toate sunt bune In octombrie am vrut sa profitam de culorile toamnei si astfel ne-am plimbat vreo 3000km prin tara. Mare parte din ei i-am facut avand drept obiectiv manastirile si atractiile Bucovinei. Mi-au placut si recomand Manastirea Sucevita, bineinteles Putna, cetatea de scaun a Sucevei, Transraraul - mai ales coborarea dinspre Pietrele Doamnei inspre Chiril, acel drum ingust prin padure pe care il vedem in pozele cu Transrarau. Odata ajunsi la baza, am continuat la dreapta spre Vatra Dornei pe DN 17B, iar cadrul natural deosebit mi-a ramas intiparit in minte. Faptul ca este indeajuns de prost incat sa nu poti depasi 50km/h (eu nu am putut) a fost, paradoxal, un bonus, nu ma saturam sa admir peisajul oferit de dealurile de pe valea Bistritei. Daca vreodata va fi reabilitat, cu siguranta ma intorc sa il parcurg pe toata lungimea, de la baza lacului Bicaz inspre nord. Trebuie sa mai mentionez peisajele pasului Tihuta, precum si lacul Colibita, un loc foarte linistit pe care il recomand Despre masina, ca de obicei, ea s-a miscat foarte bine chiar si cu 3 pasageri. Am fost cu inca 2 masini, un Passat B6 2.0TDI 4motion si un Astra J 1.4 140 cai, si am fost surprins sa constat ca a mea, cea mai incarcata si cea mai grabita, a consumat cel mai putin - medie de 6,41 l/100km la pompa -. In continuare, ma gandesc sa schimb placutele de frana pe spate, am observat la schimbul de anvelope ca s-au cam subtiat. Mi se pare devreme la 33k km, mai ales ca folosesc frana de motor destul de mult la drum lung, dar nu numai. Astept raspunsuri de la reprezentante pe tema asta, sper sa le rezolv pana la sfarsitul anului. P.S.: Ah, da! Banda adeziva worked like a charm, nu mai am niciun greieras in masina acum, in schimb am de dat un 6pack de bere la Mioveni Multumesc @cristi511!
    1 point
  16. @V.M.Da, Vapsoil 0w30 are norma 507.00. Masina o folosesc numai in regim extern, fara oras, in cea mai mare parte autostrada. Schimb uleiul la 10-12000 km.
    1 point
  17. Protectia la cald e aceeasi, la rece e ok, merge fara probleme. In Germania se utilizeaza f. des acest tip de vascozitate.
    1 point
  18. NU se face DPF off ,este ILEGAL
    1 point
  19. Am renuntat la BBSuri deoarece vanzatorul a schimbat brusc pretul cu inca 100 eur in sus . Asa ca am trecut la rotile de iarna . Si cam atat
    1 point
  20. Capitol intercooler aproape inchis
    1 point
  21. Deja sunt super încântat de politica Vw. Astăzi am discutat cu dealerul PBN si am aflat ca termenul de livrare al autoturismului s-a modificat putin... cu două luni în plus ?
    1 point
  22. daca unii dintre noi suntem nimeni.... atunci nu stie. Mai stai, fa un sondaj, etc.
    1 point
  23. In primul rand trebuie sa aveti un tuner competent care sa se ocupe de soft. De regula acesta lucreaza cu un turbo builder, mai mult sau mai putin bun in fctie de caz. As urma sfatul tunerului competent, vazand ca el trebuie sa se descurce cu softul. El ar trebui sa stie deja reteta cea mai buna ptr configuratia voastra.
    1 point
  24. Cutia este o combinatie intre un cru, ayk si agc...mai exact: final 4,24; 1: 3,300; 2: 1,94; 3: 1,345; 4: 1,029; 5: 0,837 . Cu dimensiunile rotii 195/45/15, viteza de top este undeva la 200km/h. Le: o poza cu masina + o achizitie noua.
    1 point
  25. 1 point
  26. Am crezut ca sunt antifurt mersi oricum ?
    1 point
  27. Sa va arat diferentele dintre kiturile de distributie vechi si nou (03F198158B)
    1 point
  28. Ai deptate doar partial, secondurile din romania au 100 k dati inapoi. in cazul de fata samsarul coplesit de mustrari de constiinta i-a zis sa schimbe cureaua la 120
    1 point
  29. Ai mașina de noua? Mergi numai in oraș cu ea? Te întreb pt ca vreau sa îmi iau un passat cu astfel de motor si nu știu ce sa fac. Mașina in cauza are 150.000 km. Ai mai avut probleme ? De ce ai schimbat injectoarele? Mersi.
    1 point
  30. Golf 6 care a necesitat platforma de la o pietricica prinsa intre porterier si disc..imposibil de mobilizat pana nu s-a scos portetrierul. Cu cat masinile devin mai dependente de tehnologie cu atat cad din senin fara atentionare bateriile. Ar trebui sa fie pe dos, sa te atentioneze din timp ca tu sa poti sa previi asa ceva. Baterie verificata in august la revizie. Cum a cazut din senin bateria de la telecomanda iarna trecuta si fiind kessy nu pornea masina Cand dai sa pornesti in trafic (nu dezactivasem de data asta SS- traficul era relativ fluent) si fix atunci se opreste tot de pt 5 secunde habar nu ai ce s-a intamplat. Priceless. Pe banda 2. A si un bec de la cornering si-a dat duhul zilele trecute, deja se trec la consumabile astea.
    0 points
  31. No news is good news. Am trecut de 45900km fara probleme. Am schimbat anvelopele de 2 saptamani ca sa nu stau ore la coada si nu inteleg de ce au amanat multi pana in ultima clipa, nu era clar ca venea iarna Totul bine pana azi cand m-a lasat efectiv in drum. Dimineata am avut un drum ok, la intors la fel..pana la 5min de casa cand a dat shut down cand sa pornesc de pe loc. Fara vreun simptom anterior de baterie slaba. Dupa un drum cu platforma la pbn, acolo s-a trezit electronica la viata, mergeau si stergatoarele, mergea de inchis/deschis masina, dar cand sa pornesc motorul murea tot. Ramane de vazut ce si cum. Mi-a spus consilierul de acolo ca au vazut masini si la 200km cu baterii moarte. Daca e bateria, este easy fix. Felul in care m-a lasat efectiv pe neasteptate si dupa porniri absolut normale e mai ciudat. Al doilea VW avut care e pe platforma
    0 points
  32. La orice baterie, dacă vreți sa va țină mult, respectați câteva chestii: - Cumpărati-o cât mai proaspătă. Dacă are depozitare lungă ai noștri nu-și bat capul cu refacerea încărcării, cum specifică producătorul. - Evident, amperaj corect - Nu mergeți cu ea semi descărcată, trebuie sa aibă tensiunea în gol peste 12,7 V - N-o lăsați sa se descarce de tot, în momentul ăla se sulfateaza și efectul este permanent - Folosiți încărcătoare noi, digitale, cu procesor, care au programe de desulfatare, încărcare în plusuri etc. Astea nu le supraincarca și nu le fierbe. Bateriile Rombat nu sunt rele, au investit mult în tehnologie, sunt parte a grupului Metair și furnizori pentru grupul PSA, Renault. Ca dovadă la Premier au extins garanția la 3 ani, ceea ce nu e puțin.
    0 points
  33. Astăzi am pus și protecția de portbagaj. Marginile sunt destul de înalte iar cauciucul este moale . Sa vedem cum se comporta in timp.
    -1 points
  34. Vapsoil 0W30 respectă normele producătorului ? De regulă pentru turatii mari îți trebuie un ulei mai vâscos care să își păstreze calitățile la temperaturi mari. Partea nasoala este că la temperaturi joase până ajunge la 90 de grade nu o să îți placa. Acum depinde cum folosești agregatul din dotare. Dacă ai sa spunem doua porniri pe zi și 500 km la turații mari merita un asemenea ulei. Dacă ai 20 porniri opriri și 100 de km mai bine nu. In concluzie respectă normele pentru motorul tau și schimba-l cat mai des daca mergi turat.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!