Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.11.2018 în toate secţiunile
-
Mare lucru nu s a mai intamplat cu masina. Am facut schimbul de ulei cu Motul 8100 X-clean+, bujii NGK Laser Platinum. Nu am simtit nicio diferenta dupa schimbul lor. Distributia o schimb la anul, masina am bagat o in garaj si mai iese la primavara. Iar pentru ca de mult timp voiam covorase din mocheta in locul celor de cauciuc, am cumparat un set cu cusatura alba, sa se asorteze cu interiorul. Sa auzim de bine.5 points
-
Am trecut deja de 33000km, toate sunt bune In octombrie am vrut sa profitam de culorile toamnei si astfel ne-am plimbat vreo 3000km prin tara. Mare parte din ei i-am facut avand drept obiectiv manastirile si atractiile Bucovinei. Mi-au placut si recomand Manastirea Sucevita, bineinteles Putna, cetatea de scaun a Sucevei, Transraraul - mai ales coborarea dinspre Pietrele Doamnei inspre Chiril, acel drum ingust prin padure pe care il vedem in pozele cu Transrarau. Odata ajunsi la baza, am continuat la dreapta spre Vatra Dornei pe DN 17B, iar cadrul natural deosebit mi-a ramas intiparit in minte. Faptul ca este indeajuns de prost incat sa nu poti depasi 50km/h (eu nu am putut) a fost, paradoxal, un bonus, nu ma saturam sa admir peisajul oferit de dealurile de pe valea Bistritei. Daca vreodata va fi reabilitat, cu siguranta ma intorc sa il parcurg pe toata lungimea, de la baza lacului Bicaz inspre nord. Trebuie sa mai mentionez peisajele pasului Tihuta, precum si lacul Colibita, un loc foarte linistit pe care il recomand Despre masina, ca de obicei, ea s-a miscat foarte bine chiar si cu 3 pasageri. Am fost cu inca 2 masini, un Passat B6 2.0TDI 4motion si un Astra J 1.4 140 cai, si am fost surprins sa constat ca a mea, cea mai incarcata si cea mai grabita, a consumat cel mai putin - medie de 6,41 l/100km la pompa -. In continuare, ma gandesc sa schimb placutele de frana pe spate, am observat la schimbul de anvelope ca s-au cam subtiat. Mi se pare devreme la 33k km, mai ales ca folosesc frana de motor destul de mult la drum lung, dar nu numai. Astept raspunsuri de la reprezentante pe tema asta, sper sa le rezolv pana la sfarsitul anului. P.S.: Ah, da! Banda adeziva worked like a charm, nu mai am niciun greieras in masina acum, in schimb am de dat un 6pack de bere la Mioveni Multumesc @cristi511!4 points
-
regenerarea se face prin "imbogatirea amestecului",adica surplus de motorina care poate ajunge si in ulei,contaminuandu-l3 points
-
@dumix in cutia de original gasesti tot BERU ,sa te feresti de Bosch sunt gunoaie la bujii cu incandescenta2 points
-
Salutare... Cum a inceput sa apara fulgu in bord...am trecut si eu la incaltarile de iarna... Schimband rotile i-am tras si o mica inspectie vizuala si am constatat diverse probleme...gen un etrier plangacios si un burduf injunghiat... in aceste 2 saptamani in care m-am dat cu ea am constatat urmatoarele... I-ar prinde bine un alt ambreiaj...sau doar volant...ca zornaie ceva prin zona aia...acum nu stiu daca upgrade sau doar unul nou... Turbina...neaparat curatata...sau poate alta... Franele...abia astept sa apara martoru de placute ca au inceput sa fluiere cam rau I-as cam trage o evacuare mai mare...dar nu neaparat si galagioasa... In rest...masina ca si performante...se misca foarte bine...si face fata aprope oricarei situatii...drept pentru care...o voi trage pe dreapta o perioada..sa mai vedem cum merge si Dacia... Pozne... Drumuri bune2 points
-
Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.1 point
-
1 point
-
Nu merita pretul, sunt aceleasi bujii, VW nu produce bujii, platesti sigla si cutia dedicata, oricare ai alege din cele enumerate sunt mai bune decat cele vechi, problema e mai delicata cu schimbatul, cum se desfac, restul e poezie.1 point
-
Protectia la cald e aceeasi, la rece e ok, merge fara probleme. In Germania se utilizeaza f. des acest tip de vascozitate.1 point
-
Nu exista. Mai bine vinzi unitatea ta și cauți una cu întrare video sau te îndrepți către alt model - rns 510, rcd 330g, etc1 point
-
Eu nu o sa fac așa 10 cu 10... Fac direct plinul până da pe afară ori cu maxmotion ori cu efix s 55.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
dumix, pui ce vrei. Eu am NGK si nu mi pare rau de alegerea facuta. Altfel, nu ti recomandam.1 point
-
Uitasem sa mentionez.. Prin mai 2018 am facut o decarbonizare a motorului. Daca am simtit ceva schimbari? Nu. Poate motorul era curat si nu era nevoie de decarbonozare. Prin octombrie 2018 am facut o regenerare a filtrului de particule pe stand. Si DA!!! Masina a devenit sensibil mai sprintena/responsive.1 point
-
Azi, pentru că a nins frumos în Militauri noaptea trecută, am zis ma mergem pana la Ikea sa... mai returnăm una-alta și sa păpăm un picior de rață pe varză. Toate bune și frumoase până am coborât de pe Podul Grand: coada pana Arc. Waze tot ii dadea cu: b0$$ ascultă la mine, mergi pe Mărăști ca e liber, nu e nimeni. Si mai ia o reclamă daca tot stai in coadă... Boon, închidem si ștergem din telefon, încercăm Maps by google. Ăsta și mai rătutit, nu am reușit sa ma înțeleg cu el. Boon... WTF now? Imi amintesc ca aveam si Sygic, ceva cehesc cu harti de TomTom. Nu prea l-am folosit pentru ca hărțile nu prea tin pasul cu dezvoltarea haotică de pe lângă București. Si nu numai. În sfârșit, cu inima strânsă, îl pornesc, îi zic unde vreau să ajung, sta puțin, calculează si zice: b0$$ică, te târăști matale până la prima intersecție, faci stânga si... știu eu un drum scurt și la obiect. Și în 7 minute eram în parcare la Ikea (păcat că mai stătusem 40 de min înainte in trafic). În continuare stau cu o geană pe DPF, ultima regenerare a fost la vreo 350 de km in regim mixt, mai mult extra. Nu știu daca e de la vremea de afara sau de la faptul ca am curățat EGR dar consumul mixt, 2 persoane (90+), 295 km, cu 58km/h media, din care vreo 150+ pe autostrada++, vreo ora juma' bară la bară si restul... de voie++, AC ON, a fost de 6.6. Ma declar mulțumit.1 point
-
1 point
-
Efix, oricare sortiment, acelasi motor, numai asta folosesc.1 point
-
Actualizare nesemnificativă ? dar încercăm să scriem ceva mai interesant la sfârșit, sper că-mi iese și c-o să placă oricui citește. Dar pentru-nceput, vă spun că perioada următoare o să mă vadă plecând prin țară cu mașina. Ca să stau liniștit am trecut la roțile de iarnă - jantele originale de GTI, 7.5Jx17" ET51, și Nokian WR A4. Cauciucurile au trecut deja prin 2 ierni dar sunt încă într-o stare foarte bună! Au carne vreo 7mm, nu s-au întărit și nu mi se pare că și-au schimbat comportamentul față de când erau noi. Acum pot să confirm că frânele Stoptech intră sub jantele stock fără niciun distanțier; nici măcar nu e la limită, dar se aglomerează treaba pe acolo. Veștile proaste vin de la roțile de vară; după 2 veri și în jur de 30.000km, Michelin-urile sunt prăpădite. Cu siguranță din cauza circuitului, pentru că pe stradă am văzut că rezistă mult și bine. Până la urmă 30.000km (cu vreo 5 ieșiri la Motorpark) nu e un rezultat tragic, dar acuma-s convins că mașina e suficient de rapidă pe circuit cât să merite niște cauciucuri mai serioase. Altfel uzura pare normală, poate un pic mai mare uzura în partea interioară a anvelopelor față că deh... am mers prin Europa cu -1.8˚ cădere pe față. Puteți vedea starea Michelin-urilor mai jos; în stânga e un cauciuc de pe față, în dreapta e un cauciuc de pe spate, uzura e simetrică stânga-dreapta pe mașină. Dar hai că vreau să uit de uzuri și stricăciuni. În schimb vreau să trec la treburi distractive. În drumul meu către Iași, în weekend-ul ce tocmai am trecut, am făcut un popas de-o noapte la un prieten. Eram tare curios să îi văd mașina, un BMW M3 E46, că de tânăr flăcău mi-a plăcut; și toată lumea zice-n stânga și-n dreapta "Băi cât de mișto e M3-ul ăla!". A fost prima mașina mai serioasă, cu status de "one of the greatest", pe care-am condus-o de când am început să alerg mai repede mașinile. Foaaaaarte interesante diferențele între cele două mașini! Așa, pe scurt, bavareza e la toate capitolele mai competentă și mai bună obiectiv, și diferența de calitate a șasiului e uriașă. Cu alte cuvinte, faci mai puține compromisuri cu un M3. O să-ncerc să fac o comparație între cele două experiențe de condus. Nu pentru că GTI-ul și M3-ul ar avea vreun lucru în comun, dar ăsta e forum Volkswagen și încerc să le laud. ? Nu o să compar timpi, accelerații, viteze, că am condus mașinile pe stradă și acolo relevanța cifrelor e scăzută. Important e, zic eu, cum te face mașina să te simți. Și aici e diferența cea mai mare între GTI și BMW. Hai să fim sinceri, amândouă-s capabile să facă o depășire și să ia un viraj, suficient de bine pentru stradă. Dar unde GTI-ul, cu setup-ul actual, e zglobiu rău și pare că nu vrea să meargă în linie dreaptă ci caută să se rotească sub tine, BMW-ul e stabil și-ți oferă încredere. Unul e fermecător prin retardul pe care-l afișează, altul e fermecător prin competența sa. Mă-mbrățișez cu prietenii, ne instalăm la ei acasă și-ncep discuțiile puțin stânjenite așa... că noi nu vedem prea des. Da' nu rezist mult și-l rog să mergem la o plimbare cu BMW-ul că io de-asta am venit. Pornesc BMW-ul la rece, erau undeva la 14 grade în aer la amiază și motorul se-așează într-un cântec ritmic de 6 pistoane... la-nceput își încălzește catalizatoarele și merge bogat cu scânteie întârziată; nu e gălăgios ca Golfurile pe care le văd scârțâind când se pune verde la semafor ci e mai degrabă cântec decât gălăgie. Și totuși, când e pornit la rece, pocnește subtil evacuarea într-un fel elegant, neprogramat. Pocnește pentru că așa merge motorul la rece și așa e gândită evacuarea, nu pocnește pentru că cineva a scris cu intenția asta câteva linii de cod și le-a urcat în ECU. Las mașina să încălzească puțin uleiul înainte să plec la drum. Motorul S54 de 3.2 litri de pe M3 merge cu ulei 10W60 din fabrică! E gândit pentru fugă, dar trebuie respectat. Așa că o scot din curte de-abia după ce fumez două țigări lângă ea. Strada e denivelată și eu nu prea-s obișnuit cu casetele hidraulice de direcție; dau într-o groapă mică și volanul fuge 45 de grade în stânga. Foarte bărbătească direcție la viteze mici, e grea și nu se obosește să filtreze neregularitățile asfaltului; simți tot. Dar strada nu e lungă și ies în bulevard, acolo unde asfaltul e curat și am un șoc încă de la prima repriză de accelerație. Odată cu asfaltul s-a liniștit și direcția; volanul nu e ca la Golf, hiperactiv oricând o calci, la BMW volanul face un singur lucru: îți zice cum sunt virate roțile din față. Fără zgomot de fundal, fără vibrații, totul e foarte curat și e una dintre cele mai mari diferențe față de un hot-hatch. Trebuie să te recalibrezi un pic fiindcă la-nceput ți se pare moartă direcția. Însă e greșită prima impresie, direcția este doar foarte curată, nederanjată de alte forțe care ar ajunge la roțile față în cazul altor mașini. Și dacă tot am zis c-am călcat-o, să vorbesc un pic și despre motor și reprize. Cine crede că TFSI e liniar, sună frumos și urcă-n ture față de un TDI... ei bine, mai puneți încă o dată diferența asta și ajungeți la S54. E un motor aspirat măricel, în 6 pistoane, căruia îi plac turele; limitarea intră pe la 8200rpm. Evident că ce spun trebuie luat ca o părere personală, nu ca un adevăr absolut, dar nu mi s-a părut că-ți ridică pulsul așa tare cum înțelegi de pe internet. Motorul cântă frumos în fundal tot timpul și sunetul e o plăcere - ar fi meritat o evacuare mai gălăgioasă decât cea stock pentru că aici e și muzică, nu e numai zgomot -, dar sub 4500-5000rpm ca și performanțe dinamice nu e extraordinar. Motorul în sine, dotat cu admisie cu clapete de accelerație individuale pentru fiecare dintre cei 6 cilindri, răspunde instant indiferent de turație și îți dă din prima tot ce poate. Dar lipsește rush-ul, neliniaritatea unui motor turbo, am zis "Ce-i asta frate că nu trage nici ca GTI-ul meu cu turbina aia mică?"... am fost total neimpresionat până când m-am uitat la vitezometru. N-o să zic la ce viteză am ajuns, dar aveam cam 40km/h peste cât aș fi crezut înainte să văd poziția acului. Total în neconcordanță cu feeling-ul pe care l-am avut, mașina face viteză într-un mare fel! Și cu cât vorbim despre viteze mai mari cu atât mai mult își spune cuvântul aerodinamica net superioară unui hatchback. N-ai niciodată senzația de sălbăticie pe care ți-o dă un motor turbo modificat, dar cronometrul nu minte - e foarte puternică și chiar o arată. Trage până la roșu și nu rămâne niciodată fără aer motorul ăsta. Nu te face să zici "Băi ești nebun cum trage?!?!" ci mai degrabă "Băi, motorul ăsta nu se mai termină?! Încă trage, și trage bine!!". Dar când am trecut peste momentul șocului, peste neconcordanța între ce am simțit și ce s-a întâmplat de fapt, mi-am dat seama că nu numai motorul aspirat e liniar și dezvoltă performanțele într-un mod rafinat. Așa e toată mașina! Tocmai ce-ajunsesem la 40km/h peste ce credeam eu, că M3-ul ăsta absorbea denivelările din asfalt și zgomotul venea de la motor și ceva mai puțin de la cauciucurile spate foarte late, dar nimic de la vânt. Și când dădeam de-un viraj nu mi s-a părut nimic diferit față de vitezele mici din oraș. Unde aș fi trebuit să mă concentrez cu GTI-ul și ar fi trebuit să ascult foarte atent feedback-ul pe care mi-l dă mașina, ca să fiu sigur că nu depășesc limita, M3-ul a continuat să se lipească de asfalt fără să dea senzația c-ar vrea să plece de față sau de spate. Are câteva sute de kg în plus pe puntea spate și asta o ajută tare mult să fie stabilă. Când intri într-un viraj M3-ul subvirează puțin inițial, pe perioada tranzitorie, după care capătă o atitudine neutră care inspiră extraordinar de multă încredere. Practic, tot timpul M3-ul îți dă senzația de control. Te face să te simți zeu la volan. E o mașină cu centru de greutate mai jos decât un Golf, cu greutatea amplasată central, între punți, și cu ampatament măricel, ceea ce duce la o stabilitate naturală. Cu Golful frânările puternice sunt interesante, pentru că spatele se ușurează mult și dansează până în punctul în care nu poți ignora faptul ăsta. Prin contrast, BMW-ul se scutură pe umeri atunci când frânezi puternic sau când dai peste un complex de viraje stânga-dreapta. Ascultă cuminte de volan și acționează în consecință fără să ai senzația de instabilitate. Iar atunci când pierde aderența întreaga mașină pleacă lent, grație ampatamentului mare și al greutății ridicate, și e foarte controlabilă. În forma ei stock nu mi-a dat senzația de mașină jucaușă, pe care s-o aluneci în fiecare viraj, tocmai pentru că are destulă inerție și pentru că ea nu vrea de fapt să se joace. Nu e nici suficient de rigidă încât să aibă reflexe de felină. Ea vrea doar să alerge repede! Practic, spatele devine jucăuș numai atunci când ajungi cu pedala de accelerația în a doua jumătate a cursei, mai aproape de podea. În funcție de șofer asta poate fi un lucru bun ori un lucru rău, că o fi stabilă, dar nici nu-i la fel de agilă ca Golful. Dacă vrei să mergi tare și vrei să ai control suprem, un șasiu de genul ăsta este mult peste Golf. Nu e niciun secret că multe M3-uri văd circuitul și au rezultate foarte bune acolo. Valoarea și performanța mașinii nu pot fi contestate, nici după atâția ani de când a apărut modelul. Dar, în contrast puternic cu performanțele dovedite, când m-am întors în rabla mea, care nu trage la fel, care nu e la fel stabilă, care nu sună la fel de bine, care nici măcar nu e la fel de comfortabilă, mi-am dat seama că lucrurile nu se-mpart neapărat în bun și rău, în "așa da" și "așa nu". Poate fi văzută ca o scuză concluzia, dar indiferent cât de competentă, cât de bine echilibrată, cât de lipsită de compromisuri e o mașină... asta nu înseamnă că experiența de la volan va fi pe placul meu, pe placul tău sau pe placul altuia. Cum stăteam la volanul Golfului ca-n tractor, că deh, față de BMW..., am fost puțin neatent la drum și-un viraj m-a surprins, a fost mai strâns decât văzusem inițial. Și-am dat mai mult de volan și-am luat piciorul din gaz, și-a strâns GTI-ul virajul într-un fel în care BMW-ul nu putea, nu la fel de repede, și spatele mașinii mele s-a ușurat și-a dat odată, subtil, din șolduri, când am accelerat din nou și s-a îndreptat. Și-atunci am început să zâmbesc, căci nu e vorba despre timpi și viteză, nici despre comfort sau consum, e vorba despre cum te face mașina să te simți. Și aveam același zâmbet ca prietenul meu când îmi arăta stabilitatea M3-ului la viteze care-ncep cu cifra '2'. Nu contează dacă-ți place o mașină stabilă sau o mașină instabilă, una gălăgioasă sau una silențioasă, una rigidă sau una moale.Lucrurile astea țin de gusturi și nu cred că mașina "mai bună" e și mașina "potrivită" pentru toată lumea. Cum spuneam, farmecul poate veni fie din plusuri, fie din minusuri. ? Am încercat să scriu un text mai jucăuș despre experiența mea avută cu M3-ul. Știu că e lung, știu că nu e neapărat despre mașina mea, dar sper să nu se considere (prea) off-topic. Promit că data viitoare scriu numai despre Golf și o să folosesc mai multe cifre!1 point
-
masinile sunt vechi, dar normele noi in general le incorporeaza si pe cele vechi. acum sunt uleiuri si combustibili mai buni. iar un ghid de ulei pe orice site te indruma mai intai la norma noua.1 point
-
1 point
-
Salutari din nou! Cred ca am rezolvat problema pornirii greoaie. Am inlocuit motorasul de la pompa de benzina, acum porneste la sfert. De ce nu l-am inlocuit pana acuma? Am citit pe alte forumuri diversi care ar fi schimbat pompa de benzina dar tot nu le-a disparut problema. Acuma, eu cred ca marea majoritate au schimbat pompa cu una din dezmembrari sau au si alte probleme si de aceea au ramas cu problema pornirii. Nu am schimbat intreaga pompa deoarece este destup de scumpa (peste 300 RON).Am cumparat doar motorasul, 105 RON. De trei zile masina pornete fara probleme, sper sa o tina naravul.1 point
-
1 point
-
Felicitari @grp pentru curaj si nebunia financiara de a face toate modificarile astea. Capota se rezolva usor si bara e inlocuibila usor. Bine ca nu e mai grav. O galusca greu de inghitit dar na , asta e situatia .. mergem inainte1 point
-
Într-adevăr " Sfântul Graal" al uleiurilor de motor încă nu a fost descoperit. Normele 504 507 sunt destul de restrictive și toată lumea se conformează. Din câte știu eu pachetul de aditivi este cam același indiferent de producători. Singurul lucru pe care îl poți face pentru a dormi noaptea liniștit este să îl schimbi la 7000/maxim 10000 km, chiar daca de exemplu Amsoil garantează 25k mile fara probleme. La dieselurile euro 5/6 care în momentul accelerări nu mai scot fum in zilele noastre gazele arse unt recirculate in proporție de 75%. Este chiar normal ca uleiul sa aibe de suferit. Nu mai spun și de bâzdâgania care se cheamă biodiesel prezent în motorina și efectele lui asupra uleiului .0 points
-
Cel mai bun nu exista, doar cel mai des schimbat, cu norma corespunzatoare.0 points
-
Daca imi arati si niste filmulete cu Tucson/Sportage cocotandu-se pe diverse obstacole, ma declar convins si imi voi schimba parerea.0 points
-
Combustibili mai buni avem...pe cifre. În realitate a apărut un nou contaminant în uleiul din motoarele diesel, biodieselul. Nu am avut timp să mă documentez în privința lui, poate ne explică cineva cum stă treaba cu el.-1 points
-
@albinatrevel indiferent că optezi pentru un Total ieftin sau pentru un brand care costă +200 lei bidonul de 5 litri, contaminarea de la mersul în oraș, regenerari etc vor afecta proprietățile uleiului care se vor traduce prin simptomele enumerate de tine. Altă șansă nu ai decât intervale de schimb mai scurte. 507.00 proaste nu se prea fac. Cel mai bun ulei încă îl caut și eu. Până atunci sfatul lui calin.g este cel mai bun.-1 points
-
-1 points
-
Vapsoil 0W30 respectă normele producătorului ? De regulă pentru turatii mari îți trebuie un ulei mai vâscos care să își păstreze calitățile la temperaturi mari. Partea nasoala este că la temperaturi joase până ajunge la 90 de grade nu o să îți placa. Acum depinde cum folosești agregatul din dotare. Dacă ai sa spunem doua porniri pe zi și 500 km la turații mari merita un asemenea ulei. Dacă ai 20 porniri opriri și 100 de km mai bine nu. In concluzie respectă normele pentru motorul tau și schimba-l cat mai des daca mergi turat.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00