Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.11.2018 în toate secţiunile

  1. (still) Under construction . Un mic preview până se termină totul Weekend plăcut tuturor!
    3 points
  2. Mă lupt cu adezivul (care nu lipește cum trebuie) de pe bandourile aftermarket. Le-am vopsit si am constatat ca nu va ține adezivul, așa că mă voi chinui, cu calm și răbdare să-l îndepărtez. Oricum le pot pune și mai târziu... Am montat aseară și leduri canbus, foarte luminoase în locul becurilor cu incandescentă de pe marche-arriere. Împreună cu ledurile de lanumăr o să fie suficientă lumină când voi da cu spatele.
    2 points
  3. Salutare... Cum a inceput sa apara fulgu in bord...am trecut si eu la incaltarile de iarna... Schimband rotile i-am tras si o mica inspectie vizuala si am constatat diverse probleme...gen un etrier plangacios si un burduf injunghiat... in aceste 2 saptamani in care m-am dat cu ea am constatat urmatoarele... I-ar prinde bine un alt ambreiaj...sau doar volant...ca zornaie ceva prin zona aia...acum nu stiu daca upgrade sau doar unul nou... Turbina...neaparat curatata...sau poate alta... Franele...abia astept sa apara martoru de placute ca au inceput sa fluiere cam rau I-as cam trage o evacuare mai mare...dar nu neaparat si galagioasa... In rest...masina ca si performante...se misca foarte bine...si face fata aprope oricarei situatii...drept pentru care...o voi trage pe dreapta o perioada..sa mai vedem cum merge si Dacia... Pozne... Drumuri bune
    1 point
  4. Tot n-am pus tipsurile la locul lor. Am incercat pe fuga intr-o zi, intra foarte greu din cauza clemelor . Dupa vreo 3 minute am renuntat. Se pare ca trebuiesa le acord mai multa atentie ( si un ciocan
    1 point
  5. Vezi ca nu merita TSI + GPL. Documenteaza-te ce inseamna tot ce e injectie directa + GPL. 1.6 mpi e alegerea cea mai buna.
    1 point
  6. Eu am bagat Rowe Hightec Multi Synt DPF 5w30 de curand. A doua optiune era Total Quartz Ineo L Life 5w30. Pe lista am mai avut Ravenol VMP, Fuchs, Valvoline si Eneos. Toate 504/507
    1 point
  7. E interesant cand te duci la benzinarie si bagi uleiu si daca te vad aia de acolo zic sa nu bagi ... ca de ce bagi ulei in motorina, etc..
    1 point
  8. Salutare, nu cunosc cele 2 uleiuri despre care ai cerut feedback. Dar am folosit ravenol 10w40 si a fost ok la fel acum am castrol 10w40.
    1 point
  9. Gresit. Reia exact valoarea setata. Confirm ca este exact ca si la tine.
    1 point
  10. Raspunsul la intrebarile tale ar trebui sa il gasesti cel mai sigur in lista de pret a modelului disponibila aici: https://cdn.volkswagen.ro/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/28758_brochures-70557-child-download-downloadTag/default/18bb5553/1511200720/06-lista-de-pret-noul-golf-variant.pdf Sau in catalogul produsului disponibil aici: https://cdn.volkswagen.ro/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/28758_brochures-70555-child-download-downloadTag/default/a87e8456/1507895275/1722-golf-k14-w1.pdf
    1 point
  11. am verificat acum, 15 noiembrie, si multe luni mai tarziu, masina e inca disponibila la vanzare... chiar sa nu se fi vandut in atatea luni? ciudat.
    1 point
  12. Nu se supara nimeni...stai linistit.Dar nu am intalnit acest comportament...si am montat/testat multe..
    1 point
  13. Mobil 1 ESP formula 5W30. Asta are norma 507 .
    1 point
  14. 6300 km. Având în vedere că vine frigul și se aglomerează la vulcanizare , astăzi am trecut la anvelopele de iarna. Nokian WR D4 215/55/17 XL 98H. Am ales sa le pun pe jantele mașini "17 Triton , care vor rămâne mai departe ca roti de iarnă. În primăvara vreau să mă orientez pe "18 OEM ,rămâne să vedem ce oferte găsim atunci. Cum vine "Black Friday" voi căuta o camera auto DVR, mai ales că au reînceput anumiți conaționali sa caute metode alternative de a face bani in trafic . Până acum masina a cerut doar motorină și lichid de parbriz.
    1 point
  15. Vă recomand o variantă de ,, cheie " pentru desfacerea/strângerea șuruburilor cu cap înecat de 17. Sigur că se pot suda piulițele între ele și între prezon.
    1 point
  16. De ce nu iei de la Rimi Timisoara. Fara sa fac reclama, personal am comandat cred ca aproape 10 seturi pentru masinile de la firma...si au trecut vreo 2-3 ani de atunci. Sunt moi, nu miros...si pretul ok.
    1 point
  17. Am tot folosit rompetrol, sau socar co 95 + aditiv Millers. Azi am facut un plin cu mol evo100+, revin in vreo 3 saptamani cu feedback. Si sa fac o paranteza: Oricine are un motor pe benzina, la care se recomanda co 95, poate folosi co 100, sau 98, sau 100+ Nu face decat sa aibe mai mare grija de motorul lui. Diferenta intre benzina de co95 si co 100 este ca cea de co 100 nu prea are etanol sau metanol deloc si are diversi aditivi de curatire, antirugina, etc... Si un rol foarte inportant il are si uleiul si filtrul de ulei... Daca pui ulei prost, si il mai tii si mult, vei avea depuneri in motor mai multe decat unul care pune ulei bun si il tine si mai putin in masina... Sa nu mai vorbim de gazele carter care contribuie la depuneri... De asemenea benzina aditivata de co 100 are si aditivi de curatire, si aici iar este ceva misto, daca ai motorul murdar, plin de depuneri, dupa un plin de benzina de co 100 posibil sa simti deja ca trage mai bine masina, dar daca ai motorul curat si intretinut , nu vei simti nimic... Se recomanda macar la 2-3 plinuri sa faci un plin de co 10. Eu avand motor cu injectie directa, si remapat, pun ulei Long life, il schimb des, pun benzina de 95 cu aditiv sau de 100, si eu zic ca este ok, dar pe la 50000 as vrea sa vad ce se afla in el, chiar daca toarce trumos si trage bine.
    1 point
  18. Super! Sa il stapanesti sanatos. ? Pe langa motor e important de mentionat si cutia, ZF8HP, mult mai fiabila decat S-tronicul. Sa ii faci schimbul de ulei si filtru in intervalul 80-100.000 km sau mai devreme, chiar daca in planul de service Audi e mentionat faptul ca uleiul e lifetime. Pe site-ul ZF, la webcatalog, gasesti codurile produselor si instructiunile privind schimbul de ulei.
    1 point
  19. Nu se compara B8 cu C7... C7 joaca în alta clasa. Felicitări pentru achiziție. E superba.
    1 point
  20. Daca faci 5000-10000 pe an poti sa bagi de 100. Dar cat timp producatorul zice 95 merge bine mersi cu 95. Eu in situatia in care fac 30.000 pe an nu o sa bag de 100 ca nu imi renteaza la buzunar. Si ca sa nu ma intrebati de ce nu am luat diesel la rulajul asta va spun dinainte. Nu imi place.
    1 point
  21. Poate o sa imi sara unii in cap, ca nu stiu ce vorbesc sau ca dau sfaturi aiurea, insa dupa mine motorul de 1.4 TSI, ca oricare alt motor, are probleme lui sa zicem. Si povestile astea cu spaima motoarelor 1.4 TSI mi se par mult prea trambitate. Cunosc 2 persoane ce si-au luat in mod expres acest motor, in ciuda tuturor povestilor, si sunt foarte multumite de masini. Cazul 1: Golf 6 1.4 TSI 122 CP, deja la a doua distributie schimbata, km daca bine tin minte spre 190.000, totul ok. Cazul 2: Seat Leon 1.4 TSI 122 CP, prima distributie schimbata, km 120.000. Eu personal, sa imi cumpar acuma (si mi ciuda de mor ca anul trecut, cand am trecut la Golf 6 am mers tot pe diesel), as alege 1.4 TSI fara nicio remuscare. Daca in jurul anilor 2000, toata lumea cu TDI schimba distributia din 90 in 90.000 de km, ca asa era regula, mitul, povestile, bla bla, pai schimbai distributia si cu asta basta. Si eu la randul meu, cu Passat-ul B5.5, la vremea respectiva, m-am apropiat de 180.000, am schimbat distributia. Pe urma, am avut Golf-ul 5, la 150.000 avusese distributia schimbata in Germania, la 225.000 am schimbat-o si eu. Deci vorbim de distributie schimbata din 75 in 75.000 de km. Faptul ca la un TSI se recomanda, se face, se spune, multi au recurs la a schimba distributia din 80 in 80.000 de km, sau mai bine zis, in jurul acestei valori, nu vad sincer care este problema. Cat timp masina pe care sa zicem o gasesti si doresti sa o cumperi are istoric ok, masina e ok, a fost folosita decent, ca te paste o distributie la un moment dat, nu mi se pare asa de speriat.
    1 point
  22. Iti bati capul prea mult,lasa masina in pace.Faci o regenerare doar cand se aprinde martorul dpf
    1 point
  23. Mai ales cel cu pielea de pe volant. Sunt convins ca multi nu iau in considerare si acest aspect.
    1 point
  24. cam asa pare... e foarte posibil sa iti bage presiune in sistemul de racire si iti arunca antigelul afara. daca termostatul e ok, atunci e o problema cu garnitura.
    1 point
  25. După care mai vin cu o precizare... Una peste alta mă duce cu zăhărelul pînă la șase luni jumate! Lipsa de profesionalism,proasta informare...sau pur și simplu nepăsarea fac ca multe firme românești să aibă o reputație proastă!
    0 points
  26. Salutare, Anul trecut in 17 septembrie cand a fost furtuna cam in toata tara, un acoperis s-a decis sa se muleze pe masina mea. Am reparat masina cat sa pot circula cu ea, pana ce a expirat ITP-ul in aceasta toamna, si din rationamente economice, am decis ca masina sa ajunga la REMAT, si sa poata face loc unei masini noi (nu din grupul VAG). A fost o placere sa fiu membru ACTIV pe acest forum, topicul poate fi inchis. Multumesc,
    0 points
  27. Am o intrebare legata de regenerearea filtrului de particule. Saptamanal fac cate un log din care imi extrag parametrii acestui filtru (fuel consumption, driven distance, time elapsed, different pressure, carbon mass, etc). Duminica seara am ajuns in parcare si din analiza logului mi-am dat seama ca sunt foarte aproape de o regenerare, masa de carbon acumulata fiind foarte apropiata de masa la care am observat ca incep regenerarile, presiunea la fel. Stiind ca de luni voi merge cu masina exclusiv in Bucuresti, pentru a evita o regenerare "surpriza", am decis sa plec cu masina la o tura. Dupa aproximativ 30km de mers in afara localitatii masina a facut regenerarea, exact cum ma asteptam. Acum, pentru situtiile viitoare asemanatoare, pot activa o regenerare fortata cu VCDS (aseara am avut noroc ca au fost 30km, puteau fi 40-50...)? Intreb si mi-as dori sa fac asta pentru ca am avut cazuri in care regenerarea a inceput exact cand am ajuns la servici, sau in trafic la o ora nepotrivita.... in astfel de situatii pierd cel putin 20-30 minute pana ajung la iesirea din Bucuresti.... Sper sa fi fost destul de explicit, subliniez faptul ca ma intereseaza sa activez regenerarea doar in astfel de situatii, in ideea in care cele 20-30 minute prin aglomeratia din Bucuresti in timpul regenerarii chinuie masina destul de mult. Multumesc.
    0 points
  28. Nici vorba de ulei...doar 2-3 fire de nisip pe fundul vasului.Asa am considerat eu ca e bine...fiecare face cum crede.
    -1 points
  29. Se regasesc in cartea masinii informatii referitoare la periodicitatea schimbului de antigel. Fabricantul recomanda schimbul de antigel la 3 ani. Antigelul asigura printre altele lubrefierea pompei de apa. In timp, antigelul isi pierde din proprietati si de aceea este necesara inlocuirea lui.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!