Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.11.2018 în toate secţiunile

  1. Actualizare nesemnificativă ? dar încercăm să scriem ceva mai interesant la sfârșit, sper că-mi iese și c-o să placă oricui citește. Dar pentru-nceput, vă spun că perioada următoare o să mă vadă plecând prin țară cu mașina. Ca să stau liniștit am trecut la roțile de iarnă - jantele originale de GTI, 7.5Jx17" ET51, și Nokian WR A4. Cauciucurile au trecut deja prin 2 ierni dar sunt încă într-o stare foarte bună! Au carne vreo 7mm, nu s-au întărit și nu mi se pare că și-au schimbat comportamentul față de când erau noi. Acum pot să confirm că frânele Stoptech intră sub jantele stock fără niciun distanțier; nici măcar nu e la limită, dar se aglomerează treaba pe acolo. Veștile proaste vin de la roțile de vară; după 2 veri și în jur de 30.000km, Michelin-urile sunt prăpădite. Cu siguranță din cauza circuitului, pentru că pe stradă am văzut că rezistă mult și bine. Până la urmă 30.000km (cu vreo 5 ieșiri la Motorpark) nu e un rezultat tragic, dar acuma-s convins că mașina e suficient de rapidă pe circuit cât să merite niște cauciucuri mai serioase. Altfel uzura pare normală, poate un pic mai mare uzura în partea interioară a anvelopelor față că deh... am mers prin Europa cu -1.8˚ cădere pe față. Puteți vedea starea Michelin-urilor mai jos; în stânga e un cauciuc de pe față, în dreapta e un cauciuc de pe spate, uzura e simetrică stânga-dreapta pe mașină. Dar hai că vreau să uit de uzuri și stricăciuni. În schimb vreau să trec la treburi distractive. În drumul meu către Iași, în weekend-ul ce tocmai am trecut, am făcut un popas de-o noapte la un prieten. Eram tare curios să îi văd mașina, un BMW M3 E46, că de tânăr flăcău mi-a plăcut; și toată lumea zice-n stânga și-n dreapta "Băi cât de mișto e M3-ul ăla!". A fost prima mașina mai serioasă, cu status de "one of the greatest", pe care-am condus-o de când am început să alerg mai repede mașinile. Foaaaaarte interesante diferențele între cele două mașini! Așa, pe scurt, bavareza e la toate capitolele mai competentă și mai bună obiectiv, și diferența de calitate a șasiului e uriașă. Cu alte cuvinte, faci mai puține compromisuri cu un M3. O să-ncerc să fac o comparație între cele două experiențe de condus. Nu pentru că GTI-ul și M3-ul ar avea vreun lucru în comun, dar ăsta e forum Volkswagen și încerc să le laud. ? Nu o să compar timpi, accelerații, viteze, că am condus mașinile pe stradă și acolo relevanța cifrelor e scăzută. Important e, zic eu, cum te face mașina să te simți. Și aici e diferența cea mai mare între GTI și BMW. Hai să fim sinceri, amândouă-s capabile să facă o depășire și să ia un viraj, suficient de bine pentru stradă. Dar unde GTI-ul, cu setup-ul actual, e zglobiu rău și pare că nu vrea să meargă în linie dreaptă ci caută să se rotească sub tine, BMW-ul e stabil și-ți oferă încredere. Unul e fermecător prin retardul pe care-l afișează, altul e fermecător prin competența sa. Mă-mbrățișez cu prietenii, ne instalăm la ei acasă și-ncep discuțiile puțin stânjenite așa... că noi nu vedem prea des. Da' nu rezist mult și-l rog să mergem la o plimbare cu BMW-ul că io de-asta am venit. Pornesc BMW-ul la rece, erau undeva la 14 grade în aer la amiază și motorul se-așează într-un cântec ritmic de 6 pistoane... la-nceput își încălzește catalizatoarele și merge bogat cu scânteie întârziată; nu e gălăgios ca Golfurile pe care le văd scârțâind când se pune verde la semafor ci e mai degrabă cântec decât gălăgie. Și totuși, când e pornit la rece, pocnește subtil evacuarea într-un fel elegant, neprogramat. Pocnește pentru că așa merge motorul la rece și așa e gândită evacuarea, nu pocnește pentru că cineva a scris cu intenția asta câteva linii de cod și le-a urcat în ECU. Las mașina să încălzească puțin uleiul înainte să plec la drum. Motorul S54 de 3.2 litri de pe M3 merge cu ulei 10W60 din fabrică! E gândit pentru fugă, dar trebuie respectat. Așa că o scot din curte de-abia după ce fumez două țigări lângă ea. Strada e denivelată și eu nu prea-s obișnuit cu casetele hidraulice de direcție; dau într-o groapă mică și volanul fuge 45 de grade în stânga. Foarte bărbătească direcție la viteze mici, e grea și nu se obosește să filtreze neregularitățile asfaltului; simți tot. Dar strada nu e lungă și ies în bulevard, acolo unde asfaltul e curat și am un șoc încă de la prima repriză de accelerație. Odată cu asfaltul s-a liniștit și direcția; volanul nu e ca la Golf, hiperactiv oricând o calci, la BMW volanul face un singur lucru: îți zice cum sunt virate roțile din față. Fără zgomot de fundal, fără vibrații, totul e foarte curat și e una dintre cele mai mari diferențe față de un hot-hatch. Trebuie să te recalibrezi un pic fiindcă la-nceput ți se pare moartă direcția. Însă e greșită prima impresie, direcția este doar foarte curată, nederanjată de alte forțe care ar ajunge la roțile față în cazul altor mașini. Și dacă tot am zis c-am călcat-o, să vorbesc un pic și despre motor și reprize. Cine crede că TFSI e liniar, sună frumos și urcă-n ture față de un TDI... ei bine, mai puneți încă o dată diferența asta și ajungeți la S54. E un motor aspirat măricel, în 6 pistoane, căruia îi plac turele; limitarea intră pe la 8200rpm. Evident că ce spun trebuie luat ca o părere personală, nu ca un adevăr absolut, dar nu mi s-a părut că-ți ridică pulsul așa tare cum înțelegi de pe internet. Motorul cântă frumos în fundal tot timpul și sunetul e o plăcere - ar fi meritat o evacuare mai gălăgioasă decât cea stock pentru că aici e și muzică, nu e numai zgomot -, dar sub 4500-5000rpm ca și performanțe dinamice nu e extraordinar. Motorul în sine, dotat cu admisie cu clapete de accelerație individuale pentru fiecare dintre cei 6 cilindri, răspunde instant indiferent de turație și îți dă din prima tot ce poate. Dar lipsește rush-ul, neliniaritatea unui motor turbo, am zis "Ce-i asta frate că nu trage nici ca GTI-ul meu cu turbina aia mică?"... am fost total neimpresionat până când m-am uitat la vitezometru. N-o să zic la ce viteză am ajuns, dar aveam cam 40km/h peste cât aș fi crezut înainte să văd poziția acului. Total în neconcordanță cu feeling-ul pe care l-am avut, mașina face viteză într-un mare fel! Și cu cât vorbim despre viteze mai mari cu atât mai mult își spune cuvântul aerodinamica net superioară unui hatchback. N-ai niciodată senzația de sălbăticie pe care ți-o dă un motor turbo modificat, dar cronometrul nu minte - e foarte puternică și chiar o arată. Trage până la roșu și nu rămâne niciodată fără aer motorul ăsta. Nu te face să zici "Băi ești nebun cum trage?!?!" ci mai degrabă "Băi, motorul ăsta nu se mai termină?! Încă trage, și trage bine!!". Dar când am trecut peste momentul șocului, peste neconcordanța între ce am simțit și ce s-a întâmplat de fapt, mi-am dat seama că nu numai motorul aspirat e liniar și dezvoltă performanțele într-un mod rafinat. Așa e toată mașina! Tocmai ce-ajunsesem la 40km/h peste ce credeam eu, că M3-ul ăsta absorbea denivelările din asfalt și zgomotul venea de la motor și ceva mai puțin de la cauciucurile spate foarte late, dar nimic de la vânt. Și când dădeam de-un viraj nu mi s-a părut nimic diferit față de vitezele mici din oraș. Unde aș fi trebuit să mă concentrez cu GTI-ul și ar fi trebuit să ascult foarte atent feedback-ul pe care mi-l dă mașina, ca să fiu sigur că nu depășesc limita, M3-ul a continuat să se lipească de asfalt fără să dea senzația c-ar vrea să plece de față sau de spate. Are câteva sute de kg în plus pe puntea spate și asta o ajută tare mult să fie stabilă. Când intri într-un viraj M3-ul subvirează puțin inițial, pe perioada tranzitorie, după care capătă o atitudine neutră care inspiră extraordinar de multă încredere. Practic, tot timpul M3-ul îți dă senzația de control. Te face să te simți zeu la volan. E o mașină cu centru de greutate mai jos decât un Golf, cu greutatea amplasată central, între punți, și cu ampatament măricel, ceea ce duce la o stabilitate naturală. Cu Golful frânările puternice sunt interesante, pentru că spatele se ușurează mult și dansează până în punctul în care nu poți ignora faptul ăsta. Prin contrast, BMW-ul se scutură pe umeri atunci când frânezi puternic sau când dai peste un complex de viraje stânga-dreapta. Ascultă cuminte de volan și acționează în consecință fără să ai senzația de instabilitate. Iar atunci când pierde aderența întreaga mașină pleacă lent, grație ampatamentului mare și al greutății ridicate, și e foarte controlabilă. În forma ei stock nu mi-a dat senzația de mașină jucaușă, pe care s-o aluneci în fiecare viraj, tocmai pentru că are destulă inerție și pentru că ea nu vrea de fapt să se joace. Nu e nici suficient de rigidă încât să aibă reflexe de felină. Ea vrea doar să alerge repede! Practic, spatele devine jucăuș numai atunci când ajungi cu pedala de accelerația în a doua jumătate a cursei, mai aproape de podea. În funcție de șofer asta poate fi un lucru bun ori un lucru rău, că o fi stabilă, dar nici nu-i la fel de agilă ca Golful. Dacă vrei să mergi tare și vrei să ai control suprem, un șasiu de genul ăsta este mult peste Golf. Nu e niciun secret că multe M3-uri văd circuitul și au rezultate foarte bune acolo. Valoarea și performanța mașinii nu pot fi contestate, nici după atâția ani de când a apărut modelul. Dar, în contrast puternic cu performanțele dovedite, când m-am întors în rabla mea, care nu trage la fel, care nu e la fel stabilă, care nu sună la fel de bine, care nici măcar nu e la fel de comfortabilă, mi-am dat seama că lucrurile nu se-mpart neapărat în bun și rău, în "așa da" și "așa nu". Poate fi văzută ca o scuză concluzia, dar indiferent cât de competentă, cât de bine echilibrată, cât de lipsită de compromisuri e o mașină... asta nu înseamnă că experiența de la volan va fi pe placul meu, pe placul tău sau pe placul altuia. Cum stăteam la volanul Golfului ca-n tractor, că deh, față de BMW..., am fost puțin neatent la drum și-un viraj m-a surprins, a fost mai strâns decât văzusem inițial. Și-am dat mai mult de volan și-am luat piciorul din gaz, și-a strâns GTI-ul virajul într-un fel în care BMW-ul nu putea, nu la fel de repede, și spatele mașinii mele s-a ușurat și-a dat odată, subtil, din șolduri, când am accelerat din nou și s-a îndreptat. Și-atunci am început să zâmbesc, căci nu e vorba despre timpi și viteză, nici despre comfort sau consum, e vorba despre cum te face mașina să te simți. Și aveam același zâmbet ca prietenul meu când îmi arăta stabilitatea M3-ului la viteze care-ncep cu cifra '2'. Nu contează dacă-ți place o mașină stabilă sau o mașină instabilă, una gălăgioasă sau una silențioasă, una rigidă sau una moale.Lucrurile astea țin de gusturi și nu cred că mașina "mai bună" e și mașina "potrivită" pentru toată lumea. Cum spuneam, farmecul poate veni fie din plusuri, fie din minusuri. ? Am încercat să scriu un text mai jucăuș despre experiența mea avută cu M3-ul. Știu că e lung, știu că nu e neapărat despre mașina mea, dar sper să nu se considere (prea) off-topic. Promit că data viitoare scriu numai despre Golf și o să folosesc mai multe cifre!
    4 points
  2. Dupa aproape 3 ani jumatate cu B5 1.9tdi quattro la care am lucrat si tot modificat, am petrecut alti 5 ani cu B6 1.9tdi quattro pe care l-am modificat si upgradat de la 131 la aproximativ 220cp, cu turbina GTB2056VL de Volvo, intercooler frontal, injectoare ARL, EGR off si downpipe, ambreiaj custom de la Atix (spre final, din 2-3 incercari), cutie+diferential mai lungi de 2.5 AKE si resoftare facuta de mine. Ma ocup si cu resoftare la VAG-uri euro3 si 4 diesel Bosch. M-am despartit cu greu de ea cand incepea sa mearga din ce in ce mai bine si tocmai ii schimbasem chiulasa, tacheti, axa, suruburi de ARL, etc dar pe de alta parte am prins si destula experienta software si mecanica sa imi dau seama ce si unde am gresit pe parcurs. Cat timp lucram la B6 sa gasesc o chiulasa in stare f buna, am zis ca poate e vremea sa trec la ceva mai nou si aveam de mult timp in minte A4 allroad, care impaca cumva mai multe cerinte: A4 avant Quattro manuala, sa fie inalta dar nu barca, sa arate si bine in acelasi timp, motor de 2L si preferabil de 170cp din fabrica daca tot a fost diesel. Benzinar nu prea am gasit si daca gaseam nu eram sigur ca am pe cineva care sa schimbe pistoane si segmenti la motorul ala cu problem cu consumul de ulei. Am gasit-o pe aceasta si dupa ceva peripetii cu negocierea am luat-o. Eram deja incantat de interior, culoare, chiar daca avea ceva zgarieturi pe care urmeaza sa le rectific impreuna cu vopsirea ornamentelor si partilor inferioare ale barilor in culoarea masinii. Chiar si asa am mai facut cateva mici upgrade-uri, volan de B9 S-line tesit cu modul, frane Brembo fata de Q5 facelift si niste pedale RS-like din China. Ca dotari ar fi cam asa: 2.0tdi CAHA 170cp cutie manuala quattro Faruri cu xenon stopuri LED (+ lampi LED OEM la numar) Geamuri laterale si luneta privacy + folie fata jante 18" pentru vara originale jante 17 RC de iarna (vreau sa le schimb cu cele de A5 in 5 spite) carlig remorca OEM interior S-line cu piele si alcantara cu incalzire fata si reglaje manuala Volan sport 3 spite (pe viitor vreau de A5 tesit) ceasuri cu display color Cruise control MMI 3G HIGH Bluetooth (din pacate doar pentru apeluri) Plafon negru (sunt maxim in cantat de el, mi-am dorit si pe B6) pachet lumini interioare (reglaje grile, lumini picioare, manere usi etc, ambientale) HI-Beam assist Senzori ploaie si lumina Oglinda cu autodimming Clima pe 3 zone (a fost criteriu aproape eliminatoriu) Mai departe atasez cateva poze cu trecutul si prezentul ca “o poza face cat o mie de cuvinte”.
    3 points
  3. Ca intotdeauna, foarte frumos explicat. As vrea sa incerci un MX5 ND/NC si un BRZ/GT86 daca o sa ai ocazia, am mai multa incredere in tine decat in multi review-eri.
    3 points
  4. Pe 8 noiembrie 2018 am implinit fix 10 ani de la achizitia masinii, am parcurs impreuna peste 200.000km fara probleme si fara stricaciuni, nu m-a lasat niciodata in drum si nu am avut defecte de nici un fel pe partea de motor si cutie, pt mine a fost si este o masina super fiabila simpla de intretinut, drept cadou a primit ieri folie pe stalpi deoarece cea veche se cam facuse urata si ma deranja mereu cand urc in ea. Ca sa fac un rezumat scurt in acesti 10 ani in afara de consumabile normale ulei,filtre si distributie (3 la numar schimbate) l-a masina sau schimbat urmatoarele: -placute si discuri toate schimbate pe la 120k -amortizoare schimbate la 230k si cu arcuri H&R -bujiile de 2 ori -Bobine o singura data pe la 120k -sonda lambda la 110k -2 senzori de abs pe spate pe ambele punti -rulmenti fata la 170k -bucse pe la brate 2 ori si cele de la bara stabilizatoare pana am pus oem la 180k si de atunci nu mai am treaba cu ele -suport motor cutie dogbone de 2 ori si cel de partea stanga o singura data. -planetara completa pe partea stanga deoarece am mers cu burduful spart si au aparut zgomote. -cateva piese pe la timonerie plus curatat si gresat, nimic scump. -ambreiajul la compresor in 2017 la 220k cam asa ceva -ulei la cutia de viteze oem schimbat de 2 ori si cel de frana la fel plus cel de la servo o singura data -pompa de benzina dupa 200k si asta din cauza gpl mai mult ca sigur. -flansele la amortizoare de 2 ori. -plus ceva maruntisuri gen capete de bara si pivoti o singura data dupa 200k de Romania ceea ce mi se pare foarte bine. -bateria de 2 ori , prima cea originala a tinut 8 ani si urmatoarea tot varta 4 ani. Nu m-am atins de nimic din ce inseamna, caseta de directie, ambreiaj cutie, piese la motor gen alternator sau electromotor sau alte parti importante. Nu papa deloc ulei intre schimburi care la fac la undeva intre 12k-15k si nu depasesc 8 luni intre ele cu LM 10w40 MOS2 de 9 ani de zile, masina merge pe gpl din 2012 de peste 140k. Toate piesele enumerate mai sus nu,au preturi mari deloc, rar sare ceva de 100 euro gen planetara sau sonda lambda, in rest costuri foarte decente de intretinere cu piese bune gen lemforder,fag,sachs etc In rest anvelope si diverse pe partea de intretinere/estetica, nu am pus la socoteala ce am vopsit la masina pentru pitici mei sau incidentul cu bara spate si hayon rezolvate pe asigurare.
    2 points
  5. Fain review! Stiu ce zici despre bmw ...chiar daca a mea e cu o generatie mai noua : Cu o completare.... cu golful ...pot sa merg mult mai repede ... o simt ca e mulllltt mai predictibila pe comportament ... chiar daca pleaca ...pleaca unde stiu eu ca pleaca (poate ca am si mai multi km cu ea si de aia, sau poate greutatea mai mica ) ...bmw in afara de fun-ul dat de RWD si sasiul balansat nu ofera altceva...nu ofera senzatia "electrica " de viteza.... adica ating usor 160-180 dar nu ma "rasplateste" asa de mult viteza aia...si ..da....asa break cum e golful meu ...e mai fun ca bmw in mai multe momente ale zilei ...
    2 points
  6. În următoarele zile suntem cu mașina de schimb!
    2 points
  7. Inginerule , te contrazic.... sunt milioane cu dq200 nu doar sute de mii
    2 points
  8. Skoda, the last fronitier. Acestea sunt calatoriile nevei stelare Albastrica. Misiunea ei....sa faca cati mai multi kilometrii fara investitii majore. Jurnalul de bord: data stelara 13, anul galactic 2018, km parcursi 7645, ore functionare motor 270 Am aterizatpe planeta Avia Motors Pantelimon dupa programarea prealabila pentru schimbare volan. Cu aceasta ocazie marcam si prima intrare in service. Pe langa schimbul volanului pe garantie am hotarat sa leg mai multe operatiuni si anume schimb ulei, verificare faruri led, achizitioanare aparatori noroi + montaj. 1. Partea cu schimbatul volanului nu reprezinta nimic spectaculos decat faptul ca sunt de proasta calitate si se deterioreaza repede. Probabil pana finele perioadei de garantie voi mai "consuma" ceva volane. Mi-a placut ca nu am avut mult de asteptat de cand s-a facut constatarea si pana la programarea efectiva pentru schimb nu a trecut 1 saptamana. 2. Schimbul de ulei prezinta singura particularitate ca uleiul a fost achizitionat personal si a fost acceptat de cei de la service fara a pierde garantia. Dupa cum spuneam cu ceva timp in urma ei voi incerca si voi reveni cu feedback. De aceea m-am si orientat spre Avia pentru sunt printre putinii care accepta acest lucru. Filtru de ulei si busonul au fost achizitionate de la ei. Uleiul ales...dupa lupte seculare, razgandiri si alte schimburi de alegeri... a fost Rowe Multi Synt DPF 5w30 care respecta normele 504/507 3. Reglarea farurilor (LED cu AFS) m-a mai linistit pentru ca am constatat ca inca nu am probleme cu vederea (cu capul sigur am ). Farurile mele chiar bateau prost. Cel din stanga batea prea jos iar cel din dreapta prea spre exterior. Acum sa prind si ceva drum de seara/noapte sa vad cum este. Nu am prins prea bine operatiunea dar a fost reglajul a fost efectuat cu calculatorul cuplat la mufa masinii si...cu surubelnita la reglarea la propriu. Nu stiu daca s-au facut si ceva codari backup etc la soft dar setarile au ramas aceleasi in Bolero si CB 4. Achizitionare aparatori + montaj. Montajul a picat din cauza pretului exagerat 70lei fata + 70lei spate in conditiile in care aparatorile au costat 120 lei fata+spate. O sa le montez in regim DIY Si acum costuri: 1. Gratis ca doar "e pe garantie" 2. Ulei 33 lei/1 litru (165 ron/5 litrii) - 4 litrii au fost pusi iar 1l sa fie de completare, filtru ulei 53 lei, buson baie + garnitura + materiale mici 32 lei,manopera schimb ulei 106 lei. Costul total ar fi 56 lei 3. Reglare faruri 35 lei. Aici am ridicat intrebarea daca aceasta operatiune nu ar trebui sa fie gratis pentru ca asa a venit masina din fabrica si ar trebui sa fie acoperit de garantie ca doar era un "defect" de fabricatie/montare/reglare sau cum vreti voi. NU face obiectul garantiei.....dar ce bip bip face? In fine..nu a fost o suma dar de principiu. 4. Aparatori fata 56 lei, spate 58 lei. Acum la tips & tricks: daca doriti sa mergeti pe varianta mea la schimbul de ulei alegeti sa luati uleiul doar voi iar filtru si restul de la ei. Ora de manopera asa este 160lei. Daca mergeam cu toate piesele mele ora de manopera era 320 lei. Pe langa asta inainte de-a merge in service am activat (de siguranta) start/stop. Urmeaza sa-l dezactivez iar ca deja ma calca pe nervi. Uleiul l-am luat eu, garantia merge mai departe, operatiunea a fost trecuta in istoricul online....zic ca a fost o zi de Marti 13 buna. PS. Preturile pentru manopera au beneficiat de 10% discount iar cele pentru piese de 5% pentru ca am devenit membru in clubul Avia. Si cam atat. Data...engage
    2 points
  9. Revived... dupa 8 ani si jumatate Revopsita integral ornamente cromate geamuri - vopsite negre ornamente inferioare usi S-line eleron portbagaj S-line
    2 points
  10. La al meu de dupa "cancel" pot reactiva cu RES. Noi. 2006. 2.0 BMM Goal.
    1 point
  11. Modul este la generația următoare.... De la Golf 5 în sus
    1 point
  12. @Laurentiu_LWR normal ca nu este modul sub scaun , Aerofan e in alte filme lasa-l in pace . Controlerul pwm este inglobat in buton .
    1 point
  13. Testeaza te rog..si revino cu feedback.
    1 point
  14. NU,nu face ca si frina.Am explicat mai sus.Daca muti pe cancel-se dezactiveaza pilotul si reseteaza viteza din Ecu.Dupa cancel...daca dau res, nu mai revine la viteza setata anterior ptr ca a fost resetata prin cancel. Daca apas frana/ambreiaj-se dezactiveaza pilotul,dar viteza ramine memorata in Ecu.Actionind res dupa calcare frana/ambreiaj va reveni la viteza setata anterior. Cu martorul a explicat Florin.
    1 point
  15. mers la vrumauto dupa recomandarea baiatului de mai sus, testat, battery health 43% :D. schimbat cu un exide 70ah agm, problems solved, multa sanatate !
    1 point
  16. Iti multumesc de raspuns ! Reparatie perfecta iti doresc si toate cele bune !
    1 point
  17. @Andrei1980 Nu are legătură cu Compexit. Are legătură cu polițele RCA. S-a schimbat legislația în domeniu de vreo 2 ani, și doar la reparatii pe rca, poți cere mașina la schimb pe dosarul de dauna. Echivalarea se face la 4 ore manopera=1 zi mașina la schimb. Eu am ales Compexit din comoditate, dar mașina o poți cere de la orice firma care închiriază mașini. Costul de inchiriere îl decontează pe dosarul de dauna. Problema ii că, evident, la constatare nu ți se spune de opțiunea asta...că sa nu le crești costurile!
    1 point
  18. mai bine schimbi discuri frana si anvelope decat ...injectoare, turbina, DPF sau mai stiu eu ce .... crede ma !
    1 point
  19. Salut Vlad, nu, pistoanele sunt cele vechi. Ramane sa ies la drum lung sa vad daca are aceeasi putere ca inainte, daca intrerupe intre 2-3000 turatii in trepte superioare si consumul. Revin cu impresii. Pana acum in oras merge la fel de silentios ca inainte, minus sunetele de la pornire si se simte la fel de puternica pana in 3000 turatii, fara nicio intrerupere. p.s. cum se da up/downvote?
    1 point
  20. @Bogdansh in reparatia facuta de baiatul ala la motor au intrat si pistoanele noi? Daca da, eu nu as vinde-o (in ideea in care vrei sa o dai sa te scapi de ea), daca ai lant+intinzator+pistoane cu ultimul cod OEM in teorie motorul ar trebui sa fie fiabil @motanelul ca veni vorba de uleiuri, din experienta ta, cam cat ar fi acceptabil pentru un CAVD sa consume in 8-10k km (mers preponderent urban, nu batraneste etc)?
    1 point
  21. @motanelul - ramane pe urmatoarea revizie / urmatorul proprietar (cred ca o vindem pana la urma cu 7500EUR)
    1 point
  22. ce teste sunt astea? ii pune 15 litri ca sa ce? trebuia cu primii 10l sa se dea cu masina si pe urma s-o puna pe dyno. softul nici n-a avut timp sa-si dea seama ca i s-a schimbat benzina. in plus, mai era si soft modificat.
    1 point
  23. Multi km fara probleme ! Sunt de aceeasi parere,vopsite in culoarea masinii parca nu e mai este allroad.
    1 point
  24. 1. iconita la On sau Set - difera in functie de anul de fabricatie al ceasurilor - se poate modifica din eeprom ceasuri. 2. e normal sa nu mai tina minte viteza, daca ai dat OFF.
    1 point
  25. Sa o stapanesti sanatos. Legat de bandouri si eu sunt de parere ca negru mat este culoarea corecta. Parca nu mai este allroad cu ele vopsite in culoarea masinii. Spor.
    1 point
  26. Multumesc! Am masina asta de... 11 ani si jumatate, si da, inca imi place! E drept, imi plac toate A4 de la B8 incoace... nu mai vorbesc de A5/S4/5... vise! Dar, dupa atatia ani, inca imi place B6-le meu! Din 2010 pana acum, nu i-am mai facut nimic, decat niste huse din piele pt scaunele fata, prin sept. 2017, ca se tocise marginea stanga a scaunului soferului. Asa ca am zis ca la 15 ani vechime, pe care ii implineste in decembrie, ar merita o revopsire integrala si cateva add-on-uri "Alte modificari pe viitor" ... nu vad ce i-as mai putea face Imi place aspectul OEM cap-coada.
    1 point
  27. Si.. ca sa avem pachetul complet de america..
    1 point
  28. Eu zic sa mergi totusi pe modelul nou an 2014 -2015. E cam mult totusi 15k Euro pentru un CC din 2010-2011. https://www.autovit.ro/anunt/volkswagen-passat-cc-ID7GwKaT.html#753fe7a49c
    1 point
  29. Da, mereu pretul poate fi mai mic insa in conditiile in care nimeni nu s-a bagat la momentul respectiv sa repare, este pretul corect. Legat de lant si ulei - nu stiu tipul lantului (sper ca ultima versiune dar de-acum imi ciulesc urechile caci stiu ce sa ascult dimineata la pornirea la rece ) iar uleiul este Castrol pus caci asa recomanda constructorul - si aici ii dau dreptate - producatorul daca minte, este numai vina lui (la fel si cu alt subiect sensibil - rodajul) Inca ne gandim ce sa facem cu ea, masina nou comandata inca nu a ajuns si mai e timp de razgandit cu pierderi minime. Insa experienta mi-a lasat un gand amar - de ex. cum ar fi fost sa ma lase in drum spre Grecia prin munti la Bulgari, pe la ora 3 noaptea, asa cum imi place mie sa calatoresc (e liniste in masina caci copiii dorm ) Si eu salut producatorii care fac rechemari dar: 1. rechemarea la motorul asta de ce nu au facut? 2. rechemarea pt ABS se face la 10 ani de la lansarea masinii! Defectul nu a aparut in 2017 cand a fost lansata rechemarea in State 3. unii proprietari nu beneficiaza de rechemare - au dus masinile si pt. ca aveau martorul Esp aprins in bord, nu se califica - cauta forumuri si ingrozerste-te citind logica VW -> nu ai defect ABS = vino sa reparam gratis, ai defect ABS = vino sa reparam dar pe banii tai P.S. Va recomand cu caldura (macar) primul episod din "Dirty Money" - un serial pe Netflix in care episod e tratat fix Dieselgate si detaliaza cum s-a aflat despre inselatorie cu ani inainte sa recunoasca - mai mult decat atat, cand au aflat despre investigatii au facut rechemari su update de soft ca sa insele si mai bine controalele... Si nu au recunoscut nimic cat timp au fost dovediti de ONG-uri, ci numai cand un stat (California parca) s-a luat de ei... Puterea corupe e mai actual ca niciodata, vedem si la conducerea tarii noastre azi.
    1 point
  30. Nici nu stiu ce sa zic, nu ma pricep! Eram surprins doar ce salt...si de marca...si de clasa!
    1 point
  31. @juice_kk ce salt de la superb!
    1 point
  32. Da, corect. Bine.....mi se pare si mie destul de scump, dar am vorbit azi cu un prieten care este mecanic de VAG de vreo 10 ani de zile cel putin si mi-a spus ca pentru 1.6 cu cutie manuala, costa in jur de 2000 de lei piesele aftermarket plus manopera. Asadar nu e chiar atat de scumpa intretinerea DSG-ului daca e sa o luam comparativ. In schimb, avantajele sunt imense. Dupa atatia ani de mestecat in mamaliga......sa te tii doar de volan si sa apesi acceleratia si frana, iar masina sa schimbe aproape fara sa simti, singura vitezele........mi se pare ceva de vis. Azi merg la constatare si sper ca saptamana asta spre sfarsit sa fie si schimbat ambreiajul. Per ansamblu, masina e perfecta pentru mine. Este foarte dotata, aproape ca nu mai avea ce sa puna pe ea ca extraoptiune Hans. Semne de rugina nu sunt, iar in afara de problema cu ambreiajul se comporta ireprosabil ca tinuta de drum si comfort. Media de consum este 6.9, in conditiile in care merg 90% in oras..... PS. Multumesc celui care a dat downvote. Ar fi bine sa spui si de ce, da' ma rog........it's a free country.
    1 point
  33. 1 point
  34. daca unii dintre noi suntem nimeni.... atunci nu stie. Mai stai, fa un sondaj, etc.
    1 point
  35. Prea plin-ul de la ulei trebuia scos, asta in plan secundar, Insa, ceea ce ma sperie este acel ulei GL4/5 folosit anterior. GL5 este o adevarata catastrofa daca este folosit in cutii care sunt gandite pentru GL4. GL5 are foarte multi aditivi EP (extreme preassure) care in exploatare sunt mai tari decat piesele din alama din cutie (sau care au in compozitie alama - brass), ca rezultat fortele de presiune dintre doua roti dintate din cutie in loc sa fie preluate de ulei, sunt transmise direct de acesta catre dintii rotilor dintate iar acestea se uzeaza accentuat. Faptul ca uleiul tau a fost GL4/GL5 a facut ca aditivii EP sa fie mai putini decat la GL5 pur dar mai multi ca la GL4, deci au fost nevoie de ceva luni pana sa-ti puna cutia pe butuci. In alta ordine de idei, ai schimbat o gramada de rulmenti, nu era mai bine sa cumperi din start unii OE si economiseai si bani? Totusi, orice rulment ai cumpara, montarea lor cu presa si fara ciocan, de asemenea strangerea surubului planetarelor la cuplu, este chiar mai importanta decat calitatea lor, pentru ca si un rulment AM rezista civilizat daca aceasta operatie se face conform procedurilor.
    1 point
  36. La ce pret are...ioi ioi ioi 14lei/1l nu cred ca o sa fie prea multi. Oricum personal imi pare diferenta mica dupa denumire intre acest 102+ si altele cu CO >= 100.
    1 point
  37. Salutari, Este cineva pe aici care a testat noul combustibil de la MOL? Este vorba de Racing Plus, cifră octanică de 102 şi o densitate de 0,7555 g/cm cub la 15 grade Celsius, la 14 lei/litru. https://www.zf.ro/companii/energie/mol-a-introdus-un-nou-combustibil-la-pompa-ce-este-racing-plus-combustibilul-de-13-99-lei-care-iti-propulseaza-racheta-17594671?fbclid=IwAR0RV3RhoN5HzBLvypUg0vfut3SFCSumDIUx_HllQDNOWS56a3tQafJqLkA
    1 point
  38. Colegu, un sfat prietenesc: schimba lantul si vei scapa de probleme. Mai devreme sau mai tarziu tot acolo ajungi, dar daca iti pica incepi si tu sa intrebi de un motor de ocazie ...
    1 point
  39. Upgrade-ul iti va fi bun...daca vrei sa umbli la motor...un soft...o turbina mai mare...etc Dar eu nu as face doar pt a trece mai usor peste revizie... Vezi ca e baiatu ala...cu "salutare masinisti" care a facut upgrade la pompa...daca nu stii deja clipul...sa vezi ce implica ?
    1 point
  40. Luna asta l-am vizitat pe colegul Muale pentru o curatare a interiorului si a iesit ceva negreala din scaune desi credeam ca e relativ curata masina?. Acum arata si miroase ca nou plus am scapat de niste pete care apareau la ploaie mai mereu. Aplicat in week si o ceara de la chemical guys dupa o spalare temeinica cu sampon sonax, luciu placut sper sa dureze efectul ceva timp. Am observat o usoara matuire a lacului de pe capota nu stiu de ce sa zic sper sa se rezolve cu un polish.
    1 point
  41. Daca esti curios, iata de ce ti-am dat downvote. Spui ca la o manuala ambreiajul nu este cu mult mai ieftin si pui un pret enorm la manuala (de reprezentanta), ignorand faptul ca acest pret il platesti foarte rar sau chiar niciodata si nu trebuie dotari sau calificari mari ca sa-l schimbi. Un ambreiaj la manuala tine 200-300.000 Km cel putin la un om care nu sta cu piciorul pe el tot timpul sa-l patineze. Apoi spui ca avantajele sunt enorme la DSG. Pai imense erau avantajele si la celelalte cutii automate de pe piata care sunt pe deasupra si fiabile. Nu era necesar sa apara o cutie automata nefiabila. Poate sa coste reparatia 5 lei, daca se strica des si ramai cu masina in padure sau in tunel/pod/Bosnia/trecere CFR, daca iti strica concediul sau te costa platforma sute de Euro, nu ma intereseaza. Trebuie sa te poti baza pe un obiect, nu sa nu mai ai curajul sa-l folosesti.
    0 points
  42. Exagerezi grosolan cu cele 2-300.000 de km. Crezi ca sunt la prima masina din viata mea si mi-a picat fix un dsg pe mana? La precedenta s-a schimbat la 110.000 si la 234.000 cand am vandut-o eu, patina deja. Si era manuala si 1.9 TDI. La cea de dinainte de ea, era schimbat la 80.000 si la 202.000 cand am vandut-o eu, la fel era pe moarte. Nu mai zic de volante, care bateau ingrozitor la ambele. La solenza nu m-a tinut nici 40.000...... In alta ordine de idei, eu nu am spus nimic legat de pretul schimbarii unui ambreiaj la o cutie manuala 1.6 TDI, am citat doar ce mi-a spus un prieten mecanic. Daca el minte, mint si eu, evident. Esti vadit subiectiv si nu vad de ce motiv ai pentru aceasta atitudine. Nu stiu ce-au patit altii sau ce probleme au cu cutiile DSG. Uiti poate un lucru. Nu suntem toti cofetari de meserie. Eu cunosc foarte bine ce inseamna in automotive o piesa ce poarta sigla VW-Audi si o piesa ce poarta doar sigla producatorului. Cine-mi spune mie ca e abureala....... Mai am prieteni cu DSG si sunt foarte bazati pe ele, nu le-au facut probleme. Sunt mii daca nu cumva sute de mii de masini cu DSG7. Crezi ca toate au probleme ? Topicul asta n-are decat 63 de pagini. Ar fi avut vreo mie asa cel putin, daca erau atatea probleme cu cutiile astea. Aici nu vin sa se planga decat cei care au probleme. Sanatate!
    -1 points
  43. Bogdan, repet ...pune un ALT ulei ...crede-ma , lucrez in domeniu ....castrol nu mai e ce a fost ....pune un ulei premium (liqui , millers , motul .....) @vladandrei51, da ultima revizie ar trebui sa fie trouble free .
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!