Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.11.2018 în toate secţiunile

  1. Mai dezmortim putin topicul , aproape 28k km, am mai scos-o putin la aer de munte. Daca tot se anunta frumos afara, am stat doua zile in Sirnea la Pensiunea Soarelui (cladirea alba din varf de deal in prima imagine). Zona este superba, liniste desavarsita, serviciile de cazare si masa foarte bune Cerul instelat vazut intr-o noapte fara luna de la balconul camerei este greu de descris in cuvinte ... Niste dulai impozanti ne-au tinut companie in toate plimbarile din jurul cabanei Am mai dat de lucru si haldexului pe un drumeag destul de inclinat, acoperit cu praf si bolovanis, cred ca avea 45 de grade inclinare, cand am oprit putin mai sus, s-a ridicat masina de bot . Am filmat intentionat o plecare ... mai in forta, de pe loc, pe panta respectiva sa ma conving ca mai lucreaza si haldexul asta din cand in cand. Am decuplat controlul tractiunii si a iesit asta (are si slow motion la sfarsit) (selectati HD pentru o vizualizare mai buna) : Lasand la o parte faptul ca nu era chiar indicat sa arunc cu pietricele pe sub masina , din fericire nu s-a intamplat nimic, m-am convins ca haldexul intra foarte repede in actiune, puntea spate ajutand foarte repede atunci cand fata pierde aderenta, se vede destul de clar in filmarea cu incetinitorul. Oricum, surprinzator este faptul ca la inclinatia aia si la praful care era, avand controlul tractiunii activat, masina nu a patinat absolut de loc, a plecat de pe loc ca si cand ar fi fost pe drum drept. Ca sa le fac sa patineze a trebuit sa dezactivez controlul tractiunii. Acum, asteptam zapada ...
    4 points
  2. salut,5w40 este mai subtire decat 10 w 40 doar la rece(la pornire),ceea ce reprezinta un avantaj.la temperatura de functionere au aceeasi plaja de vascozitate.
    3 points
  3. Am trecut la bocanci. Dupa cum spuneam, jantele mele de pe Mercedes, merg pe Golf cu flansa adaptoare. ? Jantele de vară au fost spălate si puse la iernat! Aștept să ajungă adaptorul pentru antenă si cu ocazia aceasta o sa mai incerc să cuplez și boxele spate!
    3 points
  4. 2 points
  5. @florinpbv: Da și pe soție, dar mai mult pe Alba ca zăpada@
    2 points
  6. Curat ghinion! Dar uneoti în viață exact așa se întâmplă. Pe lângă deranjul financiar, există si deranjul emoțional, dacă mai poti avea sau nu mai poti avea incredere în mașină, mai ales la un drum lung... am trecut prin asta și te înțeleg în totalitate. Bine ca ai rezovat-o, macar din punctul asta de vedere ai sa fii liniștit. Cred ca in primăvară am să schimb și eu bucse sau ce naiba o fi, ca se aud niște bătăi uneori și mi s-a pus deja pata pe creier. Să lași toate ghiioanele anului ăsta, iar anul viitor să nu mai ai parte de niciunul!
    2 points
  7. @cascadoru M-ai facut curios asa ca am mai cautat pe forum si intr-adevar am dat de mai multe cazuri similare cu ruptul arcului din placa de presiune la CFFB Exemplu : cautand si alte forumuri sunt si altii care au avut aceasta problema , dar nu toti specifica codul de motor , cert este ca de 140 cp este. Acum ca s-a intamplat , ce sa zic , mai bine acum decat pe un drum pustiu in Grecia eu asa vad problema. @grp mare dreptate ai , deranjul financiar este mult mai mic decat deranjul "emotional" , increderea in masina se castiga in timp ....un eveniment ca asta te raneste la sentiment Deocamdata alte zgomote nu am , dar sunt constient ca o sa apara in timp/km , eu sunt cam raton cand e vorba de zgomote si cum apare ceva nu dorm bine pana nu rezolv , chit ca este vorba de un surub slabit pe undeva. Bucsele mele erau oricum imbatranite de timp sau de offroadul meu si prezentau crapaturi . Un lucru daca am invatat de la Golf , atunci cand apare un zgomot de articulatie cel mai bine e sa schimbi tot , nu sunt asa de scumpe si cel mai bine e sa ai un Fresh Start cand e vorba de bucse si brate , plus ca masina va deveni brusc mai inchegata si stabila . h @florinpbv asa am fost si eu cu golful , credeam ca se termina lumea cand se auzea un zgomot , credeam ca la urmatoarea imi va trece , dar se pare ca nu prea a trecut ceva Cateodata am o asa invidie pe oamenii care pur si simplu folosesc masina ca pe un obiect.....ca pe o pereche de incaltari , nu aud zgomote sau nu simt vibratii..... doar cand nu mai porneste are problema .... Pasiunea asta pentru masini este si blestem si binecuvantare..... In alta ordine de idei azi am trecut si eu la jantele de iarna , asa sa avem un "Fresh Start" : O sa revin cu impresii dupa ce merg mai multe sute de km. Estetic vorbind eu sunt multumit cum arata pe masina ! Imi plac foarte mult !
    1 point
  8. Nu de la baza radiatorului....de lângă termostat (pe langa alternator )este pus pe bifurcația termostatului undeva sub el
    1 point
  9. @kpk1 Eu am trecut indice W 270 km/h și V 240 km/h. Poți să pui lejer cu indice mai mic. Daca nu stai in Germania nu prea ai pe unde sa te dai cu ele aici. Eu am luat cu indice H.
    1 point
  10. Nu exclud inlocuirea injectoarelor dar deocamdata incerc si varianta cablajului. Dupa ce am intarit papucii se simte o oarecare ameliorare, motorul nu mai tremura asa tare la relanti (tremura si se auzea ca si cum ar merge in 3 pistoane). Inainte la cald aveam un consum la relanti de 1,2-1,3 l/h, acum am 0.9-1l/h. Azi nu am apucat sa schimb cablajul dar zilele urmatoare sper sa il schimb si sa vad rezultatul. In afara de eroarea de mai sus nu gasesc nimic. Edit: Injectoarele au fluctuatii pana aproape de 3.00 apoi revin la valori mai mici; nu raman stabile la o valoare anume. Revin cu un video cu valorile injectoarelor inainte de intarirea papucilor. Linkul de mai sus nu functioneaza. https://youtu.be/A3eIxEasQhs
    1 point
  11. Si nu era mai bine sa iei un raport DNA inainte sa mergi acolo? si chiar daca mergeai pe la ei, aveai raportul si confruntai cu istoricul online. Daca insistai iti arata unul din colegii lui istoricul masinii. Cand am fost sa cumpar masina de la reprezentanta prin DVA, mi s-a prezentat masina, mi s-a raspuns la o serie de intrebari (cine a fost proprietar, cati au fost, istoric online complet, reparatii, schimburi de piese pe casco (ex parbriz schimbat, de ce, cand cum). Apoi am trecut la verificarea masinii, vizual (scurgeri, vopsea, uzura interior exterior, data fabricatiei pe faruri, geamuri, anvelope) apoi test drive. Dupa ce am constatat in ce stare este si ce urmeaza sa schimb (costuri dupa achizitie) am chemat mecanicul sef din reprezentanta cu agentul de vanzari, le-am zis de ce are nevoia masina in viitorul apropiat si asa am negociat la pret 800euro din pretul initial+ o revizie completa gratis. Prima cerinta in cap de lista a mea, mai ales ca luam masina de la reprezentanta, era ca masina sa aiba 1 singur proprietar, persoana fizica, nu firma, nu leasing operational si te sfatuiesc sa faci cam la fel.
    1 point
  12. Umbla ursulprin padure...vruuumm vruuumm :). Foarte misto peisaje astea tomnatice. Felicitari pentru curajul de-a exploata ursul chiar peste ce au gandit inginerii la o bere. Nu multi se incumeta sa faci ceea ce faci tu. Meritul este si al soferului desigur pentru ca altul ramanea prinsleauri daca nu stie sa le abordeze. Hai sa ne mai incanti privirile si pe viitor si sa nu intrii la hibernare acum. Evident toate fara damage la urs.
    1 point
  13. Revin cu update la problema mea din postul de mai sus pentru a fi de ajutor si pentru altii , am observat ca problema este des intalnita la acest model si an de fabricatie dar procedura de schimbare nu este clar definita si completa pe nicaieri . Am scimbat modulul ABS + ESP la Golf 5 - 1.9 TDI 2009 cu PDF - break - 105 Cp , motor -BLS Timp ~ 5 ore - un singur on . Modulul schimbat a fost 1K0907379AD , nu am gasit in ETKA o echivalenta clara pentru un model mai nou compatibil de inlocuit asa ca am mers pe varianta second fix pe acelas cod . stiu ca risc ca in viitor sa ma confrunt cu aceasi problema . 1. Modulul l-am dat jos prin partea de sus dupa ce am demontat o galerie si o clapeta de deasupra filtrului PDF , nu a trebuit sa demontez filtrul conform indicatiilor de mai sus date de catre un coleg , se poate si fara , putin mai chinuitor la demontat si montat dar scutesti enorm de mult timp si alte eventuale neplaceri , inainte de demontare conducte am golit vasul de lichid frana cu o seringa pentru a nu curge mult lichid in zona modulului , montarea a fost in urdine inversa . Nu am folosit nici o scula speciala si nu am deconectat nimic alceva in mod special de pe masina . 2 . A urma aerisire clasica pe fiecare roata si modul ABS conform ordinii din procedurile clasice , apoi aerisire modul cu VAGCOM si apoi inca o aerisire clasica , am avut nevoie de ~ 1.5 litri de lichid DOT 4 produs de TRV , nu am folosit nici un dispozitiv special . Trebuie avut grija ca vasul de lichid sa fie in permanenta aproape plin . Procedura aerisire modul ABS-ESP mai jos : Procedure for Bleeding the ABS Brake Pump in many older VW Golf, GTI, Jetta, and Audi TT: [select] [03 - ABS Brakes] [basic Settings - 04] Group 001 (may be group 002 in Mk3 VW Golf/Jetta) [Go!] This will trigger the ABS pump to turn on for about 10 seconds. You should hear the fairly loud pump clicking during this time. Click the [Done, Go Back] button and you're all set Ordinea de aerisire dupa vagcom : 1) Etrierul de frana dreapta spate. 2) Etrierul de frana stanga spate. 3) Etrierul de frana dreapta fata. 4) Etrierul de frana stanga fata." 3. Verificare eventuale scurgeri si montat la loc toata plasticaraia , clapeta si mufe demontate anterior 4. Desi modulul provenea de pe o masina identica a trebuit sa il recodez folosind codarea de pe modulul vechi copiat de pe un log mai vechi , masina nu ii vedea codarea ei , vedea doar zerouri , a fost simplu cu copy si paste codul fiind usor acceptat . 5 , Recalibrare 3 senzori (in tot acest timp de codare si recalibrare sunt becuri si bipuituri in bord destul de enervante ) procedurile sunt mai jos : Basic Setting Sensor for Steering Angle (G85) Prerequisites: Start the vehicle. Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left. Drive in a short distance straight line on a level surface at a speed not higher than 20 km/h. If the steering wheel is straight during the test drive then stop the vehicle with the wheels pointed straight. Ensure that the steering wheel is not moved again. Keep the engine running and do not switch off the ignition. System voltage at least 12.0 V. [Select] [03 - Brake Electronics] [Coding-II - 11] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [Basic Settings - 04] Group 060 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK". [Done, Go Back] To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again. [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 1, the value has to be between -4.5 and +4.5 °. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Lateral Acceleration Sensor (G200) Prerequisites: System voltage at least 12.0 V. [Select] [03 - Brake Electronics] [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 2, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s². [Done, Go Back] [Coding-II - 11] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [Basic Settings - 04] Group 063 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK". [Done, Go Back] To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again. [Measuring Blocks - 08] Group 004 [Go!] Check field 2, the value has to be between -1.5 and +1.5 m/s². [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Brake Pressure Sensor 1 (G201) Prerequisites: System voltage at least 12.0 V. [Select] [03 - Brake Electronics] [Coding-II - 11] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [Basic Settings - 04] Group 066 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK". [Done, Go Back] To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again. [Measuring Blocks - 08] Group 005 [Go!] Check field 1, the value has to be between -7.0 and +7.0 bar. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] 6. Test de drum , au urmat cateva franari se derapaje pe un drum cu mai multa criblura , masina sa comportat firesc si sa vazut ca sistemele functioneaza , in urma procedurii nu am sesizat nici o diferenta la pedala de franare sau ambreiaj semn ca procedura de aerisire a iesit bine . Multumesc @Al Bundy pentru indicatii .
    1 point
  14. @deenman Apropo de ore de functionare,sa vezi motoare sparte pe utilitarele de la firmele care instaleaza fibra optica si lucrari de retea... Motorul masinii sta pornit sa mearga convertorul de tensiune de la 12 la 220V .. ore intregi.. contorizeaza pe ceas 0 KM .. si utilitarele cat au acum interval de schimb 40 000km pe Caddy 1.6TDI ? .... Taxiurile care stau in stand cu motorul pornit vara pt AC si iarna pt caldura... Si mie imi dau Down Vote cand recomand ulei eftin schimbat mai des in motoare de aproape 20 ani .. ca e la moda sa folosesti in 1.4 sau 1.6 benzina ulei a carui schimb + filtru costa 300 lei si un motor bun in dezmembrari e 1500 lei.
    1 point
  15. 2006 - cumparat masina 07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie 03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul) 05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate). 07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat). 06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T) 09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei 09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei 2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula. 2018 145.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta) 2018 145.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda). Isi pierduse unsoarea si era mizerie acolo. In rest arata foarte bine electromotorul (platou/carbuni nu au fost schimbati).
    1 point
  16. La mine (1.8tsi) a inceput cu 100ml / 1000km si ajunsese sa consume 500ml / 1000km dupa 3 ani de pierderi. Dupa nenumarate teste la Avia si Brady in care nu au gasit nimic, am fost la PBN unde mi-au gasit ca fiind fisurat corpul termostatului. A fost schimbat pe garantie. De atunci nu am mai pierdut nici macar un gram in 15.000km. NU e normal sa piarda antigel, orice ar spune ei.
    1 point
  17. Salutare, Scuze pentru intarziere, a fost o saptamana foarte aglomerata. Mai jos gasiti produsele pe care le-am folosit la training. Am folosit aceste produse pentru ca pe acestea le aveam in atelier. Se pot folosi si alte produse care fac acelasi lucru. http://www.pro-detailing.ro/sonax-full-effect-wheel-cleaner-solutie-curatare-jante-p-235.html - curatare jante (se poate aplica si pe caroserie pentru inlaturarea particulelor din fier) http://www.pro-detailing.ro/autobrite-direct-magifoam-spuma-prespalare-auto-1l-p-1908.html - spuma pentru prespalarea exteriorului http://www.pro-detailing.ro/solutie-curatare-universala-koch-chemie-green-star-1l-p-3330.html - solutie degresare (se poate folosi inclusiv pe plasticele interioare ale masinii, nu ataca, nu decoloreaza, etc). Mixul pentru prespalare l-am facut din vreo 100 ml de Magifoam si 50 ml de Green Star. Folosim Green Star cand exteriorul este foarte murdar. http://www.pro-detailing.ro/lupus-premium-wash-mitt-manusa-microfibre-spalare-auto-p-1708.html - manusa microfibra pentru spalarea corecta http://www.pro-detailing.ro/sampon-auto-concentrat-gyeon-q2m-bathe-essence-400ml-p-4713.html - sampon spalare auto - dilutia lui este foarte buna, eu am pus cam 2 - 3 capacele la 10 litri de apa http://www.pro-detailing.ro/pro-detailing-prosop-uscare-auto-90x60-cm-p-1987.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/prosop-uscare-auto-pro-detailing-super-twist-70x90cm-p-4031.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/argila-fina-decontaminare-pro-detailing-200gr-p-4826.html - argila fina pentru decontaminarea mecanica a lacului, se poate folosi si pe geamuri (inainte de aplicarea tratamentului hidrofob) http://www.pro-detailing.ro/optimum-no-rinse-236-ml-spalare-fara-clatire-p-178.html - il folosim ca lubrifiant pentru argila, este foarte bun si economic http://www.pro-detailing.ro/sonax-profiline-perfect-finish-pasta-polish-auto-mediu-p-1148.html - polish foarte fin, l-am folosit ca paint cleaner - curatarea lacului inainte de aplicarea cerii sau a sealant-ului. Se poate utiliza si manual impreuna cu un aplicator de ceara http://www.pro-detailing.ro/lake-country-ccs-55-white-polishing-pad-burete-polish-mediu-140-mm-p-1565.html - buretele folosit impreuna cu pasta de polish mai sus mentionata http://www.pro-detailing.ro/alcool-izopropilic-1000-ml-p-1427.html - degresarea suprafetei inainte de aplicarea protectiei. Il folosim in dilutie 50 - 50 cu apa distilata. La training, am aplicat 2 protectii pe capota - ceara - http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-supernatural-wax-walnut-edition-ceara-auto-p-2302.html - sealant - http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-protect-shine-hybrid-npt-sealant-vopsea-p-1563.html Orice intrebare aveti, scrieti aici si raspund cu cea mai mare placere. Poate mai facem o intalnire in Noiembrie, iar tema training-ului o alegeti voi. Sau putem face doar o sesiune de intrebari si raspunsuri sau un webminar live pentru intrebari si raspunsuri (in felul acesta sta fiecare acasa, in fata calculatorului ). Cum doriti
    1 point
  18. Update. Rezolvata problema. Un injector dus....si ce sa vezi, nu era continental.....mas8na a avut injectoarwlw schimbate dar tot cu unele SIEMENS VDO......sper sa fiu de folos
    1 point
  19. da, dar vorbeste despre motoare fara dpf/sau cu 505 01 ca alternativa. deci pare editata de prin 2000. alti combustibili, alte uleiuri pe atunci.
    -1 points
  20. ete ca a mea are peste nivel si are peste 40.000 km si nu a crăpat merge perfect,acu când o sa schimb nu mai pun Castron ci alta marca.Azi m-am uitat si codul de ulei este052911.Cutie Euh.
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!