Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.11.2018 în toate secţiunile
-
Cum ziceam mai sus....inca o zi de Luni inceputa mirific..... Dimineata devreme mi-am dus si eu sotia la aeroport , iar pe drum la intoarcere , mers cat se poate de calm pe centura Buc , am simtit ca pedala de ambreiaj se intareste si apoi se inmoaie la schimbarea dintre viteza 3 si 4 , nu i-am dat mare importanta si am continuat drumul , mai aveam maxim 5 km pana acasa....cu vreo 500 m inainte de destinatie s-a intamplat: s-au auzit la zgomote de metale contorsionate , masina tremura , iar pedala de ambreiaj era foarte tare de efectiv ziceai ca trec pompierii pe strada. Am tras asa de ea si am parcato , plin de nervi , ca eu trebuia sa plec din Buc si masina trebuia sa ramana cuminte in parcare..... banuiala mea era ca a cedat rulmentul de presiune si acesta din urma a distrus si placa. La apasarea pedalei de ambreiaj se auzea un huruit metalic , iar pedala era tare de aici si concluzia ca ar fi rulmentul .... Ne avand de ales am parcat masina , deja cu planuri si scenarii in cap cum sa o fac "bine" cat mai repede . Pana marti seara a stat cuminte in parcare , cand a fost dusa in service . Si de aici ....surpriza . Nu mai facea nici un zgomot , nimic , pedala a revenit la normal ....totul era OK . Bunnnn , am zis ca e maxim de dubioasa situatia si ca neaparat vreau sa asist la remedierea situatiei. Miercuri am cumparat tot ambreiajul : SACHS cu rulment SACHS si 1 L de Lichid de frana OE : Am zis ca trebuie sa profit si eu de situatia asta de [cenzurat] asa ca am comandat si bucsele pline de la basculele fata , impreuna cu ambreiajul . Daca tot dau jos puntea pentru ambreiaj , montez si bucsele, iar geometria o fac doar o singura data. Bucsele au fost montate in suportii OE . A trecut si joi , zi cu tensiune maxima si nerabdare , incarcand sa ma afund in munca pentru a uita de situatie si uite asa s-a facut vineri. Operatia a inceput la jumatatea zilei si a durat 12 ore , mult de munca , mult de dat jos , multe proceduri de urmat pe rand.... Cand am ajuns in final sa dam cutia jos , surpriza a fost identificata : Arcul de la placa de presiune care tine "soarele" s-a rupt , a cedat din cauza " stersului " , iar bucata metalica din el a iesit in exterior si a zgariat in carcasa cutiei de viteze , mai mult a si scobit in rulmentul de presiune , de aici erau si blocajele de pedala. Carcasa cutiei de viteze a suferit ceva zgarieturi dar inca nu era cazul de spargerea acesteia. Am depasit momentul acesta , rasufland usurat ca am identificat problema , asa ca am trecut la partea cea mai migaloasa : Reasamblarea ! Am pus la loc ambreiajul nou : Curatat si cutia si motorul de toata pilitura de fier si praful acumulat pe acolo. Apoi am pus bucsele noi partea care mi-a placut cel mai mult... Mare sentiment de fericire ce am avut dupa ce am montat tot la loc si am dat prima cheie la masina...... a pornit la sfet , fara zgomote cu pedala ferma si "noua" pe scurt ambreiajul complet functional. Pe langa faptul ca avea cateva erori de la scoaterea bateriei iar farurile cereau Basic Settings , in rest totul era ok. Am refacut azi Geometria : Am facut deja 150 KM cu ea , mers corespunzator pentru rodajul ambreiajului , o sa revin cu impresii despre cum se comporta si cel mai important despre Bucsele pline Pana acum singura diferenta simtita reala ! ( nu placebo) este ca atunci cand fac viraj cerc cu masina nu mai face acel balans lateral , sta ferma pe drum. La drum drept nu vad absolut nici o diferenta. Vom testa si pe curbe si in "alte conditii" apoi sa vedem . Si acum posibila cauza care a fost data de mecanicii mei dupa ce au vazut cele intamplate stiind si istoricul masinii inclusiv cel de offroad : cel mai probabil la incidentul cu Rulmentul de sus a fost declansata problema cu placa .....probabil ca am dar "soc in motor" cum zic si alti membri pe forum dar cu siguranta nu vom stii niciodata. Nu pot decat sa ma bucur de noul ambreiaj asa cum stiu eu mai bine. In rest ma pregatesc sa o incalt si de iarna. Ce pot sa zic , @sebip chiar iau in considerare partea cu sfintitul . Si tu ai avut ghinion cu accidentul tau , dar din cate am vazut in pozele tale mai mare ghinion a avut ala cu loganul la el e dauna totala sigur. @EEXCALADE Din fericire nu au fost alte pagube ! Doar zgarietura din carcasa cutiei . Si adevarat ca a fost la marele fix . Cred ca daca mai mergeam asa cu ea dadeam in alte belele. @grp nu cred ca vrei sa stii ce a fost la gura mea cand am auzit primele suntete dar asta este reactia generala a persoanelor carora le-am arata poza cu placa. Viata merge inainte..2 points
-
2 points
-
2 points
-
Salutare, Ma conformez celor promise si deschid topic pentru noua masina. Nu am talentul de povestitor al celorlanti colegi de forum dar sper sa vin cu informatii actualizate pentru cei care vor sa se documenteze inaintea cumpararii acestui model. Cateva date despre masina : Superb 3 MY 2019 (asa apare in VIN Decoder) , motor 2.0 TDI 150 cp, cutie manuala in 6 viteze, echipare Ambition + Cleverpack Ambition, culoare Business Grey. Masina a mai primit de la dealer covorase de cauciuc ,de la mine protectie tunel median, prezoane antifurt , CASCO si binenteles un plin de motorina. Masina a venit echipata cu Pirelli P7 215/55/17. Am solicitat oferta pentru motare incalzire stationara (Webasto) , am aceasta optiune pe Golf si m-am cam dezvatat sa dau iarna la racleta . Am platit masina Luni 01.10.2018 , a ajuns la dealer pe 4.10.2018 si am preluat-o astazi 05.10.2018. Masina a fost aleasa din cele deja configurate si aflate pe stoc. La prima alimentare au intrat 68,47 litri si ca sa raman in registrul premierelor cum am iesit de pe poarta delarului am notat si primul gainat. Sper sa fie cu noroc . Dupa primi 97 km imi afiseaza un consum mediu de 6.3 l/100km si o autonomie AdBLUE de 10500 km , nu este concludent mai vedem dupa perioada de rodaj. Cateva impresii dupa 97 km: - masina are garda la sol mai mare decat ma asteptam / am vazut in poze si filmulete ( bine majoritatea erau cu suspensie sport acolo ) nu am PDG. - fara "greierasi" si alte zgomote - cuplul se simte bine chiar si la turatiile limitate de rodaj - farurile BiXenon cu AFS isi fac foarte bine treaba ( ramane sa vedem cum se comporta pe ploaie si ceata) - oglinzile heliomate exterioare sunt binevenite in conditiile noastre de trafic ( la Golf o aveam doar pe cea interioara) - nu da impresia de barca - ecranul multimedia este un magnet de amprente precum si suprafata glosy de sub el. Atasez mai jos cateva poze facute astazi pe fuga.1 point
-
E vremea să îl prezentăm și pe Rochiță. T-Roc Design R-Line 1.0 TSI , 115 CP/ 85 KW, 6, Cutie manuala, Culoare: alb-plafon negru, tapițerie negru titan-blue. Decent configurat si dupa o așteptare de 4 luni și-a făcut apariția... Cateva dintre opțiuni: Actionare electrica hayon, Active Info Display- afisaj digital, Aer conditionat automat Air Care, Climatronic pe doua zone inclusiv filtru alergen, Camera Rear View, Covorase textile fata/spate, Faruri LED MID -reglare automata a distantei de iluminare, Jante aliaj usor "Mayfield" 7Jx17 negre, Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock), Oglinzi exterioare rabatabile electric, Pachet Color si decor ravenna blue -detector de oboseala -iluminare ambientala in culoare alba -bare de protectie design special -grila admisie aer cu structura tip fagure -insertii decorative cromate -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini in dreptul picioarelor fata -lumini de citit fata / spate cu LED - insertii decorative "Ravenna Blue Matte" pentru plansa de bord, consola centrala si usi fata, Pachet iarna -scaune fata incalzite -duze instalatie spalare parbriz incalzite -avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz, Privacy-glass, R-Line Exterior -bare de protectie R Style in culoarea caroseriei -blocuri optice spate rosu inchis LED -logo "R" grila radiator -diffuser negru design granulat ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt 6 difuzoare - display TFT touch-screen capacitiv color 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3 cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone, Selectarea modului de conducere cu 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco, Sistem proactiv de protectie, Trapa panoramica actionata electric -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini de citit LED, Volan multifunctional piele incalzit ..... si asa mai departe. Dintre dotarile standard s-ar putea reține: ACC si Front Assist, inclusiv Autonomus Emergency Braking, Lane Assist, Frana de stationare electronica cu Auto-Hold, Park Pilot, Pedestrian Monitoring...etc. De la dealer a primit bonus covorasele din cauciuc. Apoi, pe meleaguri buzoiene, s-a activat App Connect si s-au luat încălțari de iarnă - roți intregi de origine vw. Iar obd-ul a fost pus la treaba si avem Ambient light in 10 culori si multe mici ajustări... iar altele urmează. Deocamdată ~ 1500 km deci inca rodaj.1 point
-
1 point
-
Alezeaza blocuri motor si pun camasi la ordinea zilei, e plin la ei de blocuri motor, pistoane, supape, etc. Sunt numai meseriasi trecuti de 45-50 de ani, de scoala veche, patronul e un baiat tanar insa.1 point
-
Sa te tina mult si bine. Vad ca au si protectie la janta. Sunt curios daca se vor tine de promisiunea ca sevor comporta mereu la fel atat de noi cat si uzate (asta pana la limita de uzura). Ar fi interesanta si-o poza cu profilul.1 point
-
Masina daca ar fi sa o vand, nu as vinde-o cu probleme. In nici un caz asa cum am primit-o, nu intentionez sa nu pot dormi noaptea. Daca o vand, o vand pentru a scapa de o incertitudine, daca merge 100k, 200k sau 10k - 20k km.... Eu imi doresc si pentru mine si/sau pentru cumparator sa mearga pana la 400k dar incertitudinea ma omoara. Am sa fiu sincer cu omul si de ce nu, poate sunt oameni care apreciaza reparatia.1 point
-
Salut! Lectura urmatoare va fi un roman, asa ca, pregatiti cana de cafea, tigara si rabdarea. Am cumparat in august 2017 o Skoda Octavia 1.8 TSI, motor CDAA, adusa de afara si care a stat destul de mult timp pe dreapta (dupa discuri). Masina se prezenta foarte bine, atat interior - impecabil - cat si exterior, fara elemente revopsite, fara rugina, etc. Teava de esapament neagra, dar stiam ca acest tip de motor "pisca" din fabrica in cote cat de cat acceptabile, deci am purces la observarea mai amanuntita. Motorul pornea frumos, nu dadea fum, se accelera liniar, turbina sufla bine, totul in regula. Ca o mica observatie, am luat pachetul complet de cosmar si anume si cutia automata DQ200, cea cu 7 trepte, si aceasta din urma schimba frumos, fara sa smuceasca, fara zgomot, etc. Am cumparat masinuta cu 6700 euro, din 2010, la cum arata si cum mergea am crezut ca am facut afacere. Am plecat acasa, de la Bucuresti la Buzau, urmarind din spate intr-o alta Skoda, noua achizitie ce gonea inaintea mea. Dadea foarte putin fum cand pleca de la semafor... nu mergea "stramba de c*r" etc. Prietenul ce conducea noua achizitie in fata imi relata ca trage bine, schimba bine, etc... toate astea la pana pe la VITEZA LEGALĂ cat i-a dat in fata mea. Am ajuns la Buzau, am preluat auto si am decis sa o plimb putin prin oras iar de aici incep belelele: A inceput sa trepideze la relanti iar dupa alti 30-40 km a inceput sa mearga in 3... A doua zi am fost cu ea la un mecanic, am pus-o pe tester... rezultat lipsa aprinere pe cilindrul 2. Schimbam bobinele intre ele, ramanea cu probleme tot cilindrul 2, scoate bujia - soc - nu mai avea "cracan" (asemenea unei poze din acest post) plus toate bujiile imbacsite de ulei. Le-am schimbat pe toate. Am crezut ca am scapat. Plec la Bucuresti cu treaba, pana sa ajung la centura apare nivel de ulei scazut, compeltez cu ulei, plec mai departe, dupa aproximativ 130 km, apare iar martorul. M-am documentat serios despre motor, am realizat ca m-am bagat in rahat, m-am resemnat si m-am pornit sa remediez problema. Am citit prin mai multe forumuri cum ca s-ar putea trisa procedura de reparatie in sensul ca se pot modifica (luat la freza/strung/largit lacasele pt segmenti) pistoanele existente pentru segmentii revizuiti si ca cineva a reusit aceasta operatiune in Bucuresti. Am gasit un mecanic "recomandat" in Buzau, care a zis ca face treaba asta. Ca tot eram acolo, am decis sa schimb si distributia, filtre, etc. Zis si facut, toata operatiunea a costat 3500 ron cu tot cu piese. Nea mecanicul a zis ca masina e fresh, totul e ok, a curatat si supapele, a pus simeringuri, etc etc. A zis ca nu e nevoie sa o menajam, sa ii dam blana (ceea ce bineinteles ca NU am facut). Am parcurs 200 km cu brio, nu a consumat ulei. Am plecat cu treaba in Danemarca -WOT!- Masina a mers, foarte bine chiar, nu am abuzat de ea, nu a consumat ulei, totul bine si frumos. La intoarcere chiar pana sa ajungem la Buzau, surpriza: martor de ulei aprins. Back to the drawing board. Deschidem motorul de data asta la niste baieti cu adevarat buni si pasionati din Buzau. Rezultatul a fost un piston cu segmentul de radere pentru ulei atarnand, cu buza ce trebuia sa il tina la locul lui de mult cazuta prin baia de ulei, un bloc motor zgariat in asa hal incat a devenit ireparabil, toti cilindrii super uzati... intelegeti ideea - catastrophic failure. Baietii de la garaj mi-au zis ca este necesar sa cumpar bloc motor de la dezmembrari, bloc pe care urma sa montam pistoane noi. In ideea asta am cautat timp de 4-5 luni un motor CDAA fara rezultat. In final am decis sa duc blocul existent la un atelier CNC din apropiere pentru a aleza blocul, a pune camasi dupa care si acestea au fost aduse la cota originala a pistonului nou. Operatiunea a durat 1 saptamana si a costat 900 ron cu camasi alese de atelier si anume Goetze. Blocul arata ca nou, singura diferenta se observa in nuanta camasilor fata de restul blocului. Am revenit cu blocul reparat la garaj, unde baietii s-au pus pe treaba. Remontarea motorului a durat efectiv circa 4 zile, toate piesele au fost curatate temeinic, puse cap la cap cu raspundere si am fost chemat la prima cheie dupa reparatie. Masina a pornit de la prima incercare. Am decis sa schimb la montare si intinzatorul lantului care am inteles ca avea ceva probleme. Motorul in prezent are parcursi aproximativ 600 km si urmeaza sa schimb uleiul pentru prima data de la rebuild. Merge rotund, suna frumos, nu a consumat ulei, in schimb am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv si de aceea scriu aici. Mi s-a aprins aproape imediat check engine si la o scanare a dat o problema la axul cu came pe admisie si anume variatorul de profil. Masina e putin mai lenesa la turatii joase (pana in 2000 -2500), merge pe amestec prea bogat (dedus din mirosul puternic de benzina si bujiile innegrite la baza - dar nu zoite cu ulei cum se intampla inainte) plus ocazionale rateuri atunci cand motorul este cald. Iar ca bonus, invarte prea mult la pornire, circa 1.5 - 2 secunde. Cei de la garaj mi-au zis ca toate se datoreaza acelui variator si ca trebuie schimbat. Problema este ca variatorul de pe ax vine impreuna cu axul si costa 2200+ RON. Mai este un fel de comanda in capatul acestui variator, ca un dop cu santuri si canale mici in santuri si care, din ce am inteles, da comanda la variatorul de pe ax. Nu am retinut exact ce cod da pe tester, dar voi reveni. Intrebarea este ce sa fac mai departe, sa schimb si axul cu came, iar sa deschid motorul, iar bani cheltuiti... etc... merita? Deja am bagat aproximativ 2000 euro in piese si manopera per total in masina asta si deja imi vine sa o las balta. Daca rezolv cu asta nu este practic un motor nou? Merita tinuta masina ca fiind noua sau sa o arunc la primul client? In speranta ca ati avut rabdarea necesara parcurgerii intregului text, va multumesc si astept pareri. O seara buna! P.S. voi reveni cu coduri de piese pentru toate modificarile plus codul de eroare.1 point
-
@ dbk ' Cateva cuvinte care nu ar trebui folosite in aceasi fraza: passat, germania, factura, 78 mii km, 2010, juma' de pret... Nu de alta, dar unii oamenii pot face crize de ras, pot aparea labilitati emotionale etc.' Pare de necrezut dar nu toata lumea este samsar ! Masina despre care era vorba am cumparat-o personal din Germania de la proprietar (undeva pe langa Leipzig-Schkeuditz) si am cautat-o o luna. Ca sa mai stii ceva, eu cumpar cu grija automobilele si am un standard dat de meseria mea. E drept ca nu m-am documentat din timp despre problemele pompei CP4 dar nici nu imi fac griji la km pe care ii are masina. Bineinteles ca fiecare face ce vrea cu banii lui dar eu fiind in Germania am o alta viziune a ceeace poti cumpara cu 17-18 mii de euro si crede-ma mult mai avantajos din toate punctele de vedere. Bafta la shopping !1 point
-
Topicul nu este "la cati Km schimbam uleiul", este "ce ulei recomandati". La fiecare postare nu pierzi ocazia sa recomanzi si la cati Km sa schimbam uleiul, de parca nu am sti ca cu cat il schimbam mai des, cu atat tine motorul mai mult. Problema este daca vrem sa ducem la rabla o masina veche, harbuita, dar cu un motor in buna stare. Adica vrem sa ne pierdem timpul, banii si sa poluam mediul ca sa schimbam un ulei Long Life de 30.000 Km la 10.000? Atunci hai sa va mai dau o recomandare ca sa tina motorul 500.000 Km fara reparatii, recomandare luata dintr-o carte de prin 1954 din capitolul "spre 500.000 Km fara reparatii capitale". Deci: " In fiecare seara se scoate toata apa din sistemul de racire al masinii si se duce in casa. Dimineata inainte de pornire, se incalzeste apa aceasta intr-o oala si se toarna in motor". Trofin Liviu, daca faci asta impreuna cu uleiul schimbat de 3 ori mai repede, iti garantez ca atunci cand arunci masina, va avea cel mai bun motor din cimitir.1 point
-
1. Modulul il poti da jos doar daca dai si filtrul. 2. Daca pyui acelasi cod, ai aceeasi problema acum sau mai tarziu, tb vazut in ETKA cu ce cod s-a inlocuit. 3. aerisire clasica, apoi cu VCDS, si iar clasic. 4 codare 5 adaptare senzori.1 point
-
Salutare, Scuze pentru intarziere, a fost o saptamana foarte aglomerata. Mai jos gasiti produsele pe care le-am folosit la training. Am folosit aceste produse pentru ca pe acestea le aveam in atelier. Se pot folosi si alte produse care fac acelasi lucru. http://www.pro-detailing.ro/sonax-full-effect-wheel-cleaner-solutie-curatare-jante-p-235.html - curatare jante (se poate aplica si pe caroserie pentru inlaturarea particulelor din fier) http://www.pro-detailing.ro/autobrite-direct-magifoam-spuma-prespalare-auto-1l-p-1908.html - spuma pentru prespalarea exteriorului http://www.pro-detailing.ro/solutie-curatare-universala-koch-chemie-green-star-1l-p-3330.html - solutie degresare (se poate folosi inclusiv pe plasticele interioare ale masinii, nu ataca, nu decoloreaza, etc). Mixul pentru prespalare l-am facut din vreo 100 ml de Magifoam si 50 ml de Green Star. Folosim Green Star cand exteriorul este foarte murdar. http://www.pro-detailing.ro/lupus-premium-wash-mitt-manusa-microfibre-spalare-auto-p-1708.html - manusa microfibra pentru spalarea corecta http://www.pro-detailing.ro/sampon-auto-concentrat-gyeon-q2m-bathe-essence-400ml-p-4713.html - sampon spalare auto - dilutia lui este foarte buna, eu am pus cam 2 - 3 capacele la 10 litri de apa http://www.pro-detailing.ro/pro-detailing-prosop-uscare-auto-90x60-cm-p-1987.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/prosop-uscare-auto-pro-detailing-super-twist-70x90cm-p-4031.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/argila-fina-decontaminare-pro-detailing-200gr-p-4826.html - argila fina pentru decontaminarea mecanica a lacului, se poate folosi si pe geamuri (inainte de aplicarea tratamentului hidrofob) http://www.pro-detailing.ro/optimum-no-rinse-236-ml-spalare-fara-clatire-p-178.html - il folosim ca lubrifiant pentru argila, este foarte bun si economic http://www.pro-detailing.ro/sonax-profiline-perfect-finish-pasta-polish-auto-mediu-p-1148.html - polish foarte fin, l-am folosit ca paint cleaner - curatarea lacului inainte de aplicarea cerii sau a sealant-ului. Se poate utiliza si manual impreuna cu un aplicator de ceara http://www.pro-detailing.ro/lake-country-ccs-55-white-polishing-pad-burete-polish-mediu-140-mm-p-1565.html - buretele folosit impreuna cu pasta de polish mai sus mentionata http://www.pro-detailing.ro/alcool-izopropilic-1000-ml-p-1427.html - degresarea suprafetei inainte de aplicarea protectiei. Il folosim in dilutie 50 - 50 cu apa distilata. La training, am aplicat 2 protectii pe capota - ceara - http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-supernatural-wax-walnut-edition-ceara-auto-p-2302.html - sealant - http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-protect-shine-hybrid-npt-sealant-vopsea-p-1563.html Orice intrebare aveti, scrieti aici si raspund cu cea mai mare placere. Poate mai facem o intalnire in Noiembrie, iar tema training-ului o alegeti voi. Sau putem face doar o sesiune de intrebari si raspunsuri sau un webminar live pentru intrebari si raspunsuri (in felul acesta sta fiecare acasa, in fata calculatorului ). Cum doriti1 point
-
@ciolib din fericire a iesit perfect si mi s-a luat o piatra de pe inima - nici nu imi venea sa trec pe la service pentru revopsire bara pentru doua puncte negre pe bara din cauza unui inapt. Restul zgarieturilor din jos s-au luat usor la polish. In ce priveste camera auto, am, dar nu o las in bord noaptea pentru simplul fapt ca am cativa cunoscuti care au ramas fara ele, paguba fiind mai mare decat valoreaza camera. Decat un geam spart prefer sa am grija pe unde parchez si sa fie cat mai putina inghesuiala in jurul ei. Din pacate unii si cand au spatiu sa intre cu un TIR nu-s in stare sa faca 2 manevre. Offtopic: acum o saptamana am patit o faza hilara, de rasu'-plansu' intr-o parcare in centrul Ploiestiului, cu Octavia. Tocmai parcasem, in spatele meu voia sa intoarca o fata cu un Rapid, cu senzori pe spate, i-am spus ca o ajut eu, fiind destul de strans spatiul, facandu-i semn fata/spate. A zis ca nu e cazul, sa plec, ca ea se descurca, are senzori. Zic ok. Cand intorc capul. aud POC - tocmai imi mutase masina din loc cu spatele (in bara mea spate, care din fericire nu a avut nici macar o zgarietura, noroc ca a dat drept in ea, ca daca o harjaia, ii spargeam capul..). Ma intorc la ea, zic pai cum ramane, te descurci? Da da. Pai zic tocmai ai intrat in masina mea. Aoleu, da? Am intrebat-o daca s-a uitat pe senzori si raspunsul a fost mega interesant: "Da, senzorii ziceau ca mai am destul spatiu, mi i-a setat un prieten sa arate diferit ca niciodata nu aveam loc sa parchez cu setarile lor din fabrica". Dupa faza aia am inceput sa ma resemnez si sa imi dau seama ca n-ai cum sa stai sa pazesti masina, efectiv unii sunt atat de prosti incat nu ai ce sa le ceri. Fata amabila de altfel, a zis ca facem amiabila daca vreau, dar pentru ce sa fac? Macar daca aveam vreo zgarietura. Doar ca ideea in sine m-a enervat. Nu inteleg de ce oamenii astia nu accepta ajutor cand stiu ca sunt incapabili.1 point
-
@Iulian M Inseamna ca usor usor, intram si noi in randul lumii civilizate. In alta ordine de idei, am ajuns la ~47k km si din pacate cineva in parcare s-a gandit din nou ca ar fi cazul sa-mi faca o bucurie. Din fericire, kit-ul de retus OE + putin polish la mana a rezolvat problema. Prima poza, cum am gasit masina, apoi poza 2 si 3, cum a ramas dupa un polish rapid la mana, iar ultima dupa ce am aplicat vopsea+lac din kit-ul de retus.1 point
-
Mai sterg putin praful pe aici. Ieri, masinuta tocmai a trecut pe la a doua revizie, 46100 km la bord. S-au schimbat urmatoarele: filtru aer, filtru ulei, filtru polen, ulei VW OE. Nu era nici acum niciun update soft aparut pentru motor si nici pentru unitatea media - mai bine, merg bine asa cum sunt acum ambele. Filtrul de aer si cel de polen erau muult mai curate fata de cum erau anul trecut la prima revizie (nu stiu de ce, am circulat prin aproximativ aceleasi locuri, in afara de vacante). Masina a fost verificata cap - coada, singura nemultumire a fost legata de faptul ca mecanicul, dupa ce a pus noul ulei, a pornit-o si a turat-o pe loc vreo cateva secunde bune la rand in 4000rpm, cica asa e procedura ca sa urce uleiul in filtru si sa vada cat mai e nevoie sa adauge pana la cei 4L. ? L-am intrebat de ce si a incercat el sa-mi explice cum ca de aia si este limitata acolo, ca acolo e safe sa o turezi. I-am zis ca totusi motorul e rece, nu-i ok, dar degeaba. In fine, nu a insistat si am renuntat si eu, e clar ca n-ai cu cine. Surprinzator, placutele de frana au o uzura cam la jumatate din carnea de pe ele, nu inteleg de ce. La Octavia n-am reusit niciodata sa tin un rand de placute pe fata mai mult de 35k km. La Superb, pe fata placutele au chiar putin mai multa carne decat pe spate (cica asta e o regula la cam toate masinile de pe platforma MQB, se uzeaza putin mai mult placutele pe spate din cauza franei electrice). Per total, probabil ca vor rezista undeva pana pe la 80k km placutele actuale, ceea ce nu poate decat sa ma bucure, mai putini bani de cheltuit pe consumabile. Costul reviziei a fost de 850 lei, cu ~100 lei mai putin ca anul trecut.1 point
-
Update: Am trecut de 42000km, in continuare masina merge fara probleme, nu au aparut nici greierasi, nici altceva care sa ma streseze la ea. Din contra, parca pe zi ce trece imi place mai mult. In continuare imi place foarte tare confortul oferit la drum lung dat mai ales de sunetul foarte redus in interior. As fi vrut sa fac revizia nr. 2 tot in jurul a 20k km dupa prima, insa nu am reusit si probabil voi ajunge de abia peste vreo luna la revizie. Oricum, nu voi trece de 25k km intre cele doua revizii. Pe prima am facut-o la 21+k km, pana in 46k km sper sa o fac pe a doua (deci la un rulaj de ~24-25k km de la prima si un an). Am mai verificat uleiul, este in regula, nu a scazut deloc de la ultima verificare. Nici antigelul. Pana acum masina isi atinge scopul pentru care am ales-o: km fara sa stau cu ochii in bord din 1k in 1k si sa schimb diverse, posibilitatea de a pleca la drumuri de mii de km fara sa imi pun problema ca risc sa raman pe undeva cu ea, confort, siguranta, putere suficienta pentru depasiri decente si rulat la viteze mari fara probleme. Dar cel mai important: sa trec prin service o singura data pe an, cateva ore, pentru schimb consumabile, la costuri mici (p.s. costurile unei revizii sunt comparabile cu o revizie la un Logan nou, deci, am punctat si asta).1 point
-
1 point
-
Acum incep sa ii inteleg pe cei care merg cu proiectoarele aprinse cand nu e ceata. Si le usuca de condens.1 point
-
ar trebui sa pui vw 504/507( mai ales pt tsi), la fel si sunetul e mai bun cu ulei mai subtire de genul 5w-30/0w-30.1 point
-
Ai intrebat diferentele sau n-am citit eu bine , ma repet are norma C 30, are HTHS mai mare deci este mai bun si e putin mai vascos... Uleiul 5w30 50400 50700 deobicei il baga oamenii cu dpf la masina, daca tot vrei sa faci o treaba cauta un elei 5w40 sau 0w40 care indeplineste norma A40 ,si aia e , e cea mai buna norma ever cu aia de la MB 229.5 !1 point
-
lambda_dryver, aceasta manifestare o am si eu masina mea fiind un Passat b6 hl noiembrie 2006 fabricatie, nici acum nu am gasit rezolvarea, cat despre colegii de forum care vin si scriu ''rezolvarea o gasesti mai sus'' doresc sa le spun ca nu este nici o rezolvare in acest topic pe care l-am citi de 10 ori, poate sunt eu chior, daca stiu ei unde se afla aceasta rezolvare sa posteze un link care sa ne directioneze chiar acolo, este usor sa faci pe expertul si sa spui ca rezolvarea o gasesti undeva unde nu exista si este mai greu sa explici oamenilor care este rezolvarea chiar daca se pune intrebarea de 1000 ori, poate aici sunt colegi care nu sunt chiar asa priceputi cum ''sunteti voi'' si nu inteleg anumite lucruri1 point
-
1,2 tsi e din 2009, nu are cum sa fie editata in 2000. Eu pun doar de la reprezentanta ulei, mobil S 3000 X1 5w40(recomandare de fabrica, cu nota interna, la interval fix) schimbat intre 9-12000 km. Fara probleme.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Jumatate de joja inseamna 1/2 L. Este mult peste ce da manualul Skoda ca normal la consumul de ulei 0,5L/1000Km. Motoarele pe benzina de la Renault sunt peste cele de VW. Cel putin pana in 2013 asa era.-1 points
-
Stimate domn, când îți spune de la un laborator de aici din țară un specialist care a îmbătrânit analizând uleiuri că un ulei 507.00 la condițiile din România este terminat în 12000 de kilometri mă iei cu poluarea mediului. Te duci la un service cu mecanici buni și râd ăia când aud de interval de 30000 și tu ma iei cu poluarea. Dă Shell comunicat oficial că un ulei într-un motor modern nu rezistă mai mult de 15000 km și cerințele constructorilor de mașini sunt absurde. Dacă se vrea să nu se polueze natura să facă mașinile să țină zeci de ani, nu după câțiva ani să fie oale și ulcele. O mașină moderna și proastă poluează mai mult. Și mai gândește-te că un procent semnificativ din cei de pe forum au cumpărat mașina pe care și-au permis-o, adusă de pe cine știe unde, pe care și-au dat și ultimul ban sau mai rău, s-au împrumutat. Mașini care au avut un tratament neadecvat, de care s-a abuzat, care au istoric necunoscut. Recomandările sunt pentru ei nu pentru tine...ecologistule!-1 points
-
Credintele astea populare...priceless... Masina din semnatura e cunoscuta in popor ca find modelul cu cele mai multe probleme din gama VAG. Orice roman care se respecta iti va spune ca musai pana in 200k km pica: injectoarele, axele cu came, pompa de ulei (si automat tot motorul + turbo), pompa de motorina, butonul de la frana de mana, motoarele electrice ce actioneaza frana spate etc. ...practic pana in 200k km pica toata masina...nu mai ramane nimic din ea. Am cumparat masina asta la 150 de mii km si acum are 310 de mii km. Am verificat istoricul ei la Prosche (caci e cumparata de noua din RO) si nu cazuse nimic din cele mentionate mai sus. Ghici ce a picat in urmatorii 150k + km? Din cele mentionate mai sus, a picat doar butonul de la frana de mana...cost 100 ron (da, injectoarele au fost schimbate preventiv si gratis). In concluzie, nu ma intereseaza credintele populare...mai ales atunci cand poti verifica foarte usor corectiile injectoarelor in timpul functionarii, prezenta spanului in filtrul de motorina si/ sau in filtrulul de tip sita din regulatorul de presiune al pompei de inalte, ca sa iti dai seama dc pompa aceea e pe duca sau e deja dusa. O masina care a costat EUR 40k+ acum 2 ani, si care acum are 150k km, nu e scumpa la 19-20k EUR. Nu o sa incep sa dau aici exemple de masini din gama VAG (si nu numai) cu 400, 500k Km care inca mai duc. Nu o sa ma leg de masinile aduse de samsari, date inapoi de la 300k + km la 90k km (asa cum ii place romanului sa vada), si vandute la 12 mii de eur. In plus, fiecare face ce vrea cu banii lui, si decide personal, ce e scump sau nu. Cateva cuvinte care nu ar trebui folosite in aceasi fraza: passat, germania, factura, 78 mii km, 2010, juma' de pret... Nu de alta, dar unii oamenii pot face crize de ras, pot aparea labilitati emotionale etc. PS: tot vestita pompa de inalte CP4 (vestita in credintele populare din spatiul carpato-danubiano-pontic poate mai mult decat vestitul "deochi"- sau cum s-o scrie...) echipeaza si acest model. Ca sa concluzionez: nu ma intereaseaza altceva decat ce am intrebat de la bun inceput: masina aia e dubioasa tocmai ca e prea ieftina? PS: am uitat sa trec la rubrica de defecte ale B6-ului care apar pana in 200 de mii km, una din balariile traditionale care imi place cel mai mult: caseta de directie si vestitele "8-uri" pe care le face, pt ca e de "plastic". A mea nu face nici un 8...nici dc insist...poate pe gheata as reusi...dar n-am incercat-1 points
-
Ai iesit ieftin tare...cauta si o vinde si scapa de povara.Inainte de a baga bani in segmentare pornea ok sau mecanicul a lasat sechele?-1 points
-
da, dar vorbeste despre motoare fara dpf/sau cu 505 01 ca alternativa. deci pare editata de prin 2000. alti combustibili, alte uleiuri pe atunci.-1 points
-
Hai să nu exagerăm, benzina de 95 este foarte bună pentru acest motor și chiar și cea care se comercializează în Romania. Doar Shell este deasupra tuturor.-1 points
-
e pt saraci primul grafic, sau daca pui combustibil din afara uniunii. si conform manualului 505 01 e long life. chiar nu inteleg agatarea de norme si vascozitati invechite.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00