Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.11.2018 în toate secţiunile

  1. Dupa mai multe amanari am hotarat sa postez si masina mea pe forum . Dupa cum apare si in titlu este vorba despre un Vw Golf 7 Comfortline 2.0 TDI cu 150 de cai la bord ! Masina am achizitionat-o anul acesta in iulie cu 70.000 de kilometri la bord ! Eu mergand mult sunt dependent de diesel desi mi-ar placea un benzinar silentios ! Momentan are 86.000 de kilometri si sunt foarte multumit desi au fost cateva mici probleme rezolvate sau nerezolvate . Cutia manuala 6+1 este foarte lejera desi vin de pe un Vw Eos cu Dsg ! DOTARILE MASINII : Culoare : Pacific Blue Leaving home (Coming home nu merge sau nu este activat ) Faruri automate Park Assist Incalzire in scaune Oglinzi rabatabile , incalzite si cu functia de lasare a oglinzii in jos cand dai cu spatele Cruise control adaptiv Masina nu este tocmai full deci nu am ce enumera ! Intre timp i-am foliat emblemele in negru + aceea linie argintie care ar trebui sa uneasca farurile cu xenon ! UPGRADE-URI VIZUALE SAU TEHNICE PE VIITOR : Roti 235/45/17 (consider ca sunt de ajuns de mari pentru Golf ) Faruri Aftermarket care le copie pe cele de pe GTE inclusiv grila cu linie albastra ! https://anunturi-auto.4tuning.ro/faruri/vw/golf-7/vw-golf-7-faruri-led-si-grila-gte-227215.html Folii mai inchise pe spate ! Eventual daca voi gasi din dezmembrari un interior alcantara , desi nu este o imbunatatire foarte folositoare avand doar 21 de ani ma incanta tinand cont ca vechiul Eos avea scaune scoica ? Voi lasa si cateva poze atasate !
    6 points
  2. Vă rog eu mult, nu mai aduceți în discuție mașini de la firme care sunt abuzate și nimănui nu-i pasă decât să își scoată banii! Avem mașini la care ținem, la care vrem ca starea tehnică să fie impecabilă. Sunt membri ai familiilor noastre și vrem ce este mai bun pentru ele. Vrem să ne placă cum merg și să ne simțim bine în ele. De asta vrem ce este mai bun pentru ele și ne îngrijim de fiecare detaliu! Am vorbit la plural pentru că suntem mulți care credem la fel!
    4 points
  3. Deocamdata #rezist Poate imi fac timp sa ma duc undeva unde am aces le ce fac si sa o punem pe banc si sa vedem ce e in ea... Cei de la AVD o dau jos...se duc cu ea in spate...si vin cu ea...nu are domne nimic...e de la tine Ma bucur ca am facut pasul cu ceasul...ca in felu asta stiu cand sa iau picioru de pe acceleratie...sa nu imping la ea...
    3 points
  4. Marea problemă a uleiului este contaminarea indiferent de norma și vâscozitate. Se pare că Lubrizol cel care aditiveaza marea majoritate a uleiurilor (507 că doar pe ele le-am studiat în detaliu) a găsit soluția pentru a proteja de uzură chiar în caz de contaminare destul de severă. Rămâne problema bazicitatii (TBN-ul) destul de scăzute în cazul unui 507 deși s-au găsit soluții pentru a-l crește (am scris cu niște pagini în urmă). Pe fondul creșterii acidității (TAN-ul), care este foarte legat de contaminare, practic resursele uleiului sunt destul de repede epuizate (am spus câteva posturi în urmă că specialiștii consideră la condițiile unui rulaj normal în România o durată de viață de circa 12000 kilometri). Atâta poate un 507 indiferent cum l-ar chema. Având aceste informații, fiecare decide ce este mai bine pentru mașina sa. Să țină uleiul cât timp oferă o protecție reală sau să se folosească și de stratul de uzură al pieselor din motor. Că vrea să facă experimente cu alte norme, vascozitati, aditivi suplimentari este strict problema fiecăruia. Posibil să dea randament, posibil să nu. Și cel care are rezultate obținute prin alte metode nu poate băga mâna în foc pentru mașinile altora.
    2 points
  5. Fericit mai esti tu @deenman. Eu la 7500km am 268h. Asa e daca stai in tari cu aglomeratie putina :). Cel putin pe traseul pe care-l faci tu Ps. Odata cu volanul o sa schimb si uleiul...under 300h
    2 points
  6. scuze ptr botez , dl Emanoel in rest , mentin ce am spus , comentariile facute de tine sunt ok cand iti vinzi masina la rubrica de vanzari
    2 points
  7. Nu cred ca ai fost prea inspirat alegand acest model ptr rotile de iarna. Mai ezac finisarea, as fi mers mai degraba pe cele grafit, astea polished nu ma astept sa treaca de o iarna fara urme
    2 points
  8. Desi ma decisesem sa nu mai creez topic-ul acesta, am revenit asupra deciziei pt ca nedreptati sunt peste tot nu numai pe forum-uri. Masina am ridicat-o acum aproape 1 luna si se pare ca am facut o alegere foarte buna. VW Tiguan Highline 2.0 TSI 180 CP 4Motion cu ceva optiuni : > 2 Interfete USB pentru iPod/iPhone priza incarcare USB si AUX-IN > App-Connect si Volkswagen Media Control > Car-Net "Guide&Inform" servicii mobile online > Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania > Drive Net > Fara inscriptionare model si cilindree > Faruri LED TOP : - Dynamic Light Assist - reglare automata a distantei de iluminare - iluminare dinamica la virare - lumini de drum cu LED > Jante aliaj usor "Nizza" 7J x 18 cu anvelope 235/55 R18 > Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) > Oglinzi exterioare rabatabile electric cu iluminare in dreptul portierelor fata si inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier > Pachet Iarna : - duze instalatie parbriz incalzite - scaune fata incalzite > Pachet Offroad : - scut protectie motor - bare de protectie in culoarea caroseriei cu unghiuri de atac si degajare imbunatatite - praguri fata din aluminiu inscriptionate "OFFROAD" > Plafon in culoare neagra > Side Assist Plus inclusiv Lane Assist, Emergency Assist, Rear Traffic Alert si Traffic Jam Assist > Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD > Suspensie cu reglare adaptiva - DCC > Volan multifunctional piele incalzit cu padele pentru schimbarea treptelor cutiei de transmisie DSG Dupa aproape o luna si 2300 km parcursi, pot spune ca imi plac urmatoarele: · Motorul: se misca foarte bine si cred ca este optiunea perfecta pe benzina pentru o masina de gabaritul Tiguanului, cu tractiune integrala. · Cutia: este prima automata pe care o conduc si pot spune ca nu mai vreau manuala; stiu ca sunt putin snob cand spun asta, dar cu bine te inveti repede. · DCC: acesta face ca masina sa fie pur si simplu ceea ce mi-am dorit cand am luat decizia de a cumpara un SUV. Suspensie destul de moale si confortabila in oras si pe drum cu gropi, si cat trebuie de tare pentru serpentine si condus sportiv. Imediat ce am terminat cu rodajul am testat masina pe sport si pot spune ca pur si simplu se transforma in alta masina. Nu ma asteptam sa se comporte mai bine decat focusul (mk3) avut anterior; sau cel putin asa o simt eu. Merita toti banii aceasta optiune. · ACC + lane assist adaptiv: E perfect daca vrei sa ajungi la destinatie odihnit (de recomandat sa fie folosit pe autostrada; noi nu prea avem autostrazi, dar asta e) · Scaunele: faptul ca au venit cu alcantara pe suprafata de contact este superb. Nu am reusit sa gasesc un model Highline cu scaunele standard si atunci nu stiam cum arata exact. · Portbagajul: La inceput mi s-a parut mic, insa se pare ca doar pare mic, dar este foarte incapator, destul pentru mine si familia mea. Ceea ce nu imi place pana in acest moment: · Se murdareste extraordinar de repede, iar praful de Bucuresti deja se vede la interior si nu imi vine sa o duc la o spalatorie unde un Gigel isi va freca carpa murdara de infotainment si de active info display. Pana acum am spalat-o doar la exterior, iar la interior am mai curat-o eu. · Insectele sunt un adevarat inamic pentru orice drum cu o viteza de peste 50 km/h. Consumul de lichid de parbriz ar trebui inclus in consum . Consumul pentru cei 2300 km este de 9.7 l /100 km, insa cred ca va mai scadea.(70% extraurban , 30% urban) Si cateva poze: Si una cu ea dupa o zi de plimbare:
    1 point
  9. Salutare, Mic upgrade, mare efect
    1 point
  10. Să sintetizăm, totuși, că deja sunt 142 de pagini, toți scriu, nimeni nu ascultă și toți își dau cu părerea. 1. ulei sintetic pentru că nu există nici cea mai mică justificare să bagi altceva în motor 2. ulei omologat de producătorul mașinii, nu doar un ulei care se potrivește 3. ulei care să respecte exact norma recomandată de producătorul mașinii( ex 507.00) 4. ulei care să respecte normele de vâscozitate recomandate de producătorul mașinii 5. schimbat de fiecare dată toate filtrele Pentru schimb există două variante: 1. 15.000 km sau un an 2. maximum 30.000 km sau maximum 2 ani dacă uni nu aveți ce face cu banii și doriți tot felul de experimente... Eu folosesc doar Mobil 1, un ulei sintetic de foarte bună sau chiar cea mai bună calitate, ESP formula 5W30 5007.00 care este omologat de VW. Chiar și vechiul meu Logan merge cu Mobil 1 0W40 și după nouă ani motorul funcționează perfect.
    1 point
  11. ..vanzatorul e si mai mos ca mine..are 80 de ani... nu mai stia nici cnd a facut schimburile de chestii la motor.. e ,,habarnist'', se bazeaza pe... ,,un mecanic bun''- care a pus ,,la hau'' un capac de... bosch, ce statea defazat. El are masina de... zece ani.. sa incerc sa dau de propietarul de acu'... zece ani??? Pana la urma, cu delcoiu in mana, au gasit la service, pe potriveala, un capac corespunzator. Nu, NU ala de pe masina, ci unul la fel. Urmeaza ca sa incerc zilele astea sa dezghet piesa din pozitie. La cum am vazut masina... cred ca n'a mai umblat nimeni de ani buni. Omu' facea pe an doar.... o mie de km cu ea.. doua-trei drumuri pana la tzara.. Ce vrei.. 80 de ani.. ..sa vedem ce facem ca... merge nasol.. trebuie sa ii mai dau avans la delcou.. daca a mers asa cu ea si era multumit... vaaai de capu' ei de masina.. mai pun maine info despre capac si serie delcou ca.. nu sunt acasa, le aduce fi'miu. Asa o sa stie si altii.
    1 point
  12. My 2 cents daca te decizi asupra celuia de 160 cp, care are 2 probleme mari si late: - Distributia e problematica si ar trebui sa o schimbi (proactiv) cu cele cu ultimul cod OEM (vezi aici), nu stiu din ce an au inceput sa puna noul intinzator + lant din fabrica, ideea e ca mie imi suna foarte rar la porniri la rece 1-2 secunde lantul, cand l-am schimbat proactiv mecanicul a spus ca lantul asa era de intins ca avea bucla. Verifica daca s-a schimbat distributia, daca nu, consider doing it asap - Pistoanele: nu as lua un CAVD fara un test de compresie, din 10.01.2012 s-au pus pistoane revizuite (cod 03C107065CK) care sunt ok. De cel de 1.8 nu am idee.
    1 point
  13. @MisuCatinas: daca nu te-au sunat sa iti ceara sa platesti diferenta de bani, insemna ca masina nu a ajuns in vama. Cand va ajunge in vama te vor suna sa iti ceara banii. Probabil masina ta este undeva intre fabrica si Curtici. ? Oricum, a facut prea mult din 17 oct si pana astazi. Au trecut si cele 3 saptamani.
    1 point
  14. Vedeti aici : http://vag-repair.com/tutorial-de-mise-a-jour-firmware-sur-le-gps-rns-510/ Link-urile am vazut ca inca sunt valabile.
    1 point
  15. Schimba uleiul, deja 240k. e f. mult, recomandarea producatorului cutiei e la 120k. asta cu e pe viata e teorie, inseamna pana se duce garantia de 100k. iti recomand sa cumperi ulei pe original chiar daca e mai scump e ce trebuie, Ravenol e slab daca tot faci treaba asta diferenta de bani nu e prea mare.Mergi la reprezentanta sa isi asume materialele si garantia lucrarii.
    1 point
  16. dl Manole , ai rubrica de vazari aici pe forum el vrea B8 asa ca nu inteleg de te-ai apucat sa il certi ca nu vrea masina ta , cumparata cu grija conform standardelor tale inalte standarde mai ai , singur recunosti ca nu ai judecat bine cand ai luat masina ta :
    1 point
  17. @deenman Apropo de ore de functionare,sa vezi motoare sparte pe utilitarele de la firmele care instaleaza fibra optica si lucrari de retea... Motorul masinii sta pornit sa mearga convertorul de tensiune de la 12 la 220V .. ore intregi.. contorizeaza pe ceas 0 KM .. si utilitarele cat au acum interval de schimb 40 000km pe Caddy 1.6TDI ? .... Taxiurile care stau in stand cu motorul pornit vara pt AC si iarna pt caldura... Si mie imi dau Down Vote cand recomand ulei eftin schimbat mai des in motoare de aproape 20 ani .. ca e la moda sa folosesti in 1.4 sau 1.6 benzina ulei a carui schimb + filtru costa 300 lei si un motor bun in dezmembrari e 1500 lei.
    1 point
  18. Absolut corect pus problema cu orele de funcționare. Dacă ar vrea să facă o treabă bună, constructorii de mașini ar trebui să facă contoarele de service în ore de funcționare și nu în număr de kilometri. Pentru mersul urban kilometrii devin irelevanti în stabilirea intervalului de schimb.
    1 point
  19. Credintele astea populare...priceless... Masina din semnatura e cunoscuta in popor ca find modelul cu cele mai multe probleme din gama VAG. Orice roman care se respecta iti va spune ca musai pana in 200k km pica: injectoarele, axele cu came, pompa de ulei (si automat tot motorul + turbo), pompa de motorina, butonul de la frana de mana, motoarele electrice ce actioneaza frana spate etc. ...practic pana in 200k km pica toata masina...nu mai ramane nimic din ea. Am cumparat masina asta la 150 de mii km si acum are 310 de mii km. Am verificat istoricul ei la Prosche (caci e cumparata de noua din RO) si nu cazuse nimic din cele mentionate mai sus. Ghici ce a picat in urmatorii 150k + km? Din cele mentionate mai sus, a picat doar butonul de la frana de mana...cost 100 ron (da, injectoarele au fost schimbate preventiv si gratis). In concluzie, nu ma intereseaza credintele populare...mai ales atunci cand poti verifica foarte usor corectiile injectoarelor in timpul functionarii, prezenta spanului in filtrul de motorina si/ sau in filtrulul de tip sita din regulatorul de presiune al pompei de inalte, ca sa iti dai seama dc pompa aceea e pe duca sau e deja dusa. O masina care a costat EUR 40k+ acum 2 ani, si care acum are 150k km, nu e scumpa la 19-20k EUR. Nu o sa incep sa dau aici exemple de masini din gama VAG (si nu numai) cu 400, 500k Km care inca mai duc. Nu o sa ma leg de masinile aduse de samsari, date inapoi de la 300k + km la 90k km (asa cum ii place romanului sa vada), si vandute la 12 mii de eur. In plus, fiecare face ce vrea cu banii lui, si decide personal, ce e scump sau nu. Cateva cuvinte care nu ar trebui folosite in aceasi fraza: passat, germania, factura, 78 mii km, 2010, juma' de pret... Nu de alta, dar unii oamenii pot face crize de ras, pot aparea labilitati emotionale etc. PS: tot vestita pompa de inalte CP4 (vestita in credintele populare din spatiul carpato-danubiano-pontic poate mai mult decat vestitul "deochi"- sau cum s-o scrie...) echipeaza si acest model. Ca sa concluzionez: nu ma intereaseaza altceva decat ce am intrebat de la bun inceput: masina aia e dubioasa tocmai ca e prea ieftina? PS: am uitat sa trec la rubrica de defecte ale B6-ului care apar pana in 200 de mii km, una din balariile traditionale care imi place cel mai mult: caseta de directie si vestitele "8-uri" pe care le face, pt ca e de "plastic". A mea nu face nici un 8...nici dc insist...poate pe gheata as reusi...dar n-am incercat
    1 point
  20. Ca prime impresii, parca era mai bun cel OEM dinaintea lui. Cu ala nu bateau asa mult tachetii la prima cheie, turbina nu suiera mai deloc. Astea sunt pur constatari "sonore", in rest la cald nimic de obiectat. Alen blood , semana f mult cu motul 300V factory line, de moto. imi aduce aminte de asta, ahahahahahaa. https://www.youtube.com/watch?v=EnoNpqAW2qE
    1 point
  21. Eii da..lasa ca e mai frumos vopsit silver. Pacalim ochiul la nepriceputi sa creada ca am frane de 288mm. Scurt si la obiect: Full led interior + License LED lights. Erori de bec ars?! Nu cunoastem asa ceva.
    1 point
  22. A fost o zi de sambata plina. Lasam pozele sa vorbeasca. Produsul finit la senzori: https://streamable.com/124m5
    1 point
  23. Acum nu stiu daca e de la spuma sau lance
    1 point
  24. Pompa CP3 montata pentru colegul nostru @VS05DOG Sa pastrat EGR-ul. Presiunea si relantiul foarte stabile ,872rpm
    1 point
  25. Salut! Lectura urmatoare va fi un roman, asa ca, pregatiti cana de cafea, tigara si rabdarea. Am cumparat in august 2017 o Skoda Octavia 1.8 TSI, motor CDAA, adusa de afara si care a stat destul de mult timp pe dreapta (dupa discuri). Masina se prezenta foarte bine, atat interior - impecabil - cat si exterior, fara elemente revopsite, fara rugina, etc. Teava de esapament neagra, dar stiam ca acest tip de motor "pisca" din fabrica in cote cat de cat acceptabile, deci am purces la observarea mai amanuntita. Motorul pornea frumos, nu dadea fum, se accelera liniar, turbina sufla bine, totul in regula. Ca o mica observatie, am luat pachetul complet de cosmar si anume si cutia automata DQ200, cea cu 7 trepte, si aceasta din urma schimba frumos, fara sa smuceasca, fara zgomot, etc. Am cumparat masinuta cu 6700 euro, din 2010, la cum arata si cum mergea am crezut ca am facut afacere. Am plecat acasa, de la Bucuresti la Buzau, urmarind din spate intr-o alta Skoda, noua achizitie ce gonea inaintea mea. Dadea foarte putin fum cand pleca de la semafor... nu mergea "stramba de c*r" etc. Prietenul ce conducea noua achizitie in fata imi relata ca trage bine, schimba bine, etc... toate astea la pana pe la VITEZA LEGALĂ cat i-a dat in fata mea. Am ajuns la Buzau, am preluat auto si am decis sa o plimb putin prin oras iar de aici incep belelele: A inceput sa trepideze la relanti iar dupa alti 30-40 km a inceput sa mearga in 3... A doua zi am fost cu ea la un mecanic, am pus-o pe tester... rezultat lipsa aprinere pe cilindrul 2. Schimbam bobinele intre ele, ramanea cu probleme tot cilindrul 2, scoate bujia - soc - nu mai avea "cracan" (asemenea unei poze din acest post) plus toate bujiile imbacsite de ulei. Le-am schimbat pe toate. Am crezut ca am scapat. Plec la Bucuresti cu treaba, pana sa ajung la centura apare nivel de ulei scazut, compeltez cu ulei, plec mai departe, dupa aproximativ 130 km, apare iar martorul. M-am documentat serios despre motor, am realizat ca m-am bagat in rahat, m-am resemnat si m-am pornit sa remediez problema. Am citit prin mai multe forumuri cum ca s-ar putea trisa procedura de reparatie in sensul ca se pot modifica (luat la freza/strung/largit lacasele pt segmenti) pistoanele existente pentru segmentii revizuiti si ca cineva a reusit aceasta operatiune in Bucuresti. Am gasit un mecanic "recomandat" in Buzau, care a zis ca face treaba asta. Ca tot eram acolo, am decis sa schimb si distributia, filtre, etc. Zis si facut, toata operatiunea a costat 3500 ron cu tot cu piese. Nea mecanicul a zis ca masina e fresh, totul e ok, a curatat si supapele, a pus simeringuri, etc etc. A zis ca nu e nevoie sa o menajam, sa ii dam blana (ceea ce bineinteles ca NU am facut). Am parcurs 200 km cu brio, nu a consumat ulei. Am plecat cu treaba in Danemarca -WOT!- Masina a mers, foarte bine chiar, nu am abuzat de ea, nu a consumat ulei, totul bine si frumos. La intoarcere chiar pana sa ajungem la Buzau, surpriza: martor de ulei aprins. Back to the drawing board. Deschidem motorul de data asta la niste baieti cu adevarat buni si pasionati din Buzau. Rezultatul a fost un piston cu segmentul de radere pentru ulei atarnand, cu buza ce trebuia sa il tina la locul lui de mult cazuta prin baia de ulei, un bloc motor zgariat in asa hal incat a devenit ireparabil, toti cilindrii super uzati... intelegeti ideea - catastrophic failure. Baietii de la garaj mi-au zis ca este necesar sa cumpar bloc motor de la dezmembrari, bloc pe care urma sa montam pistoane noi. In ideea asta am cautat timp de 4-5 luni un motor CDAA fara rezultat. In final am decis sa duc blocul existent la un atelier CNC din apropiere pentru a aleza blocul, a pune camasi dupa care si acestea au fost aduse la cota originala a pistonului nou. Operatiunea a durat 1 saptamana si a costat 900 ron cu camasi alese de atelier si anume Goetze. Blocul arata ca nou, singura diferenta se observa in nuanta camasilor fata de restul blocului. Am revenit cu blocul reparat la garaj, unde baietii s-au pus pe treaba. Remontarea motorului a durat efectiv circa 4 zile, toate piesele au fost curatate temeinic, puse cap la cap cu raspundere si am fost chemat la prima cheie dupa reparatie. Masina a pornit de la prima incercare. Am decis sa schimb la montare si intinzatorul lantului care am inteles ca avea ceva probleme. Motorul in prezent are parcursi aproximativ 600 km si urmeaza sa schimb uleiul pentru prima data de la rebuild. Merge rotund, suna frumos, nu a consumat ulei, in schimb am o problema pe care nu stiu cum sa o rezolv si de aceea scriu aici. Mi s-a aprins aproape imediat check engine si la o scanare a dat o problema la axul cu came pe admisie si anume variatorul de profil. Masina e putin mai lenesa la turatii joase (pana in 2000 -2500), merge pe amestec prea bogat (dedus din mirosul puternic de benzina si bujiile innegrite la baza - dar nu zoite cu ulei cum se intampla inainte) plus ocazionale rateuri atunci cand motorul este cald. Iar ca bonus, invarte prea mult la pornire, circa 1.5 - 2 secunde. Cei de la garaj mi-au zis ca toate se datoreaza acelui variator si ca trebuie schimbat. Problema este ca variatorul de pe ax vine impreuna cu axul si costa 2200+ RON. Mai este un fel de comanda in capatul acestui variator, ca un dop cu santuri si canale mici in santuri si care, din ce am inteles, da comanda la variatorul de pe ax. Nu am retinut exact ce cod da pe tester, dar voi reveni. Intrebarea este ce sa fac mai departe, sa schimb si axul cu came, iar sa deschid motorul, iar bani cheltuiti... etc... merita? Deja am bagat aproximativ 2000 euro in piese si manopera per total in masina asta si deja imi vine sa o las balta. Daca rezolv cu asta nu este practic un motor nou? Merita tinuta masina ca fiind noua sau sa o arunc la primul client? In speranta ca ati avut rabdarea necesara parcurgerii intregului text, va multumesc si astept pareri. O seara buna! P.S. voi reveni cu coduri de piese pentru toate modificarile plus codul de eroare.
    0 points
  26. Stiti jantele alea de mai sus ? Acum 3 saptamani am zis sa le pun pe masina. Le-am bagat in masina, impreuna cu anvelopele (carate toate de la etajul 2). Am mers la autosoft si cand, ce sa vezi? Prima janta pe care pune mana nenea sa o monteze, stramba. I-am rugat sa mi le testeze si pe celelalte 3 si se pare ca doar una era stramba. Am decis imediat ca nu mai pun niciuna si sa ma intorc cu ele acasa pentru a cere firmei de la care le-am luat sa mi-o schimbe.(le-am carat iar pana la etajul 2 cu tot cu anvelope) Am sunat la firma si mi s-a spus sa fac un formular de garantie pentru a o returna si a o testa si ei. Dupa o sesiune de 3 zile de uite curierul, nu e curierul, am fost amanat continuu cu o puzderie de scuze: testele de laborator se fac joia, apoi stati ca au uitat sa-mi trimita rezultatele si va sun ; se pare ca saptamana aia cei de la laborator au fost liberi; joia fac teste doar v-am zis...joi va voi trimite janta personal; la sfarsitul zilei va voi da mail si totul se va solutiona. La final, i-am informat ca nu mai au jante pe stoc din acel model si nici cu aceleasi dimensiuni. Si iar balbaiala si promisiuni ca dupa ce vorbeste cu niste colegi mai vechi, va solutiona. Voi suna si in dimineata asta, dar nu stiu de ce cred ca va mai gasi o scuza, iar concluzia va fi ceva cu adevarat rau pentru mine: clientul care a platit totul inainte pentru jante premium si acum e batjocorit. Eu sper ca nu voi avea dreptate. Intre timp masina a ajuns la 16200 km si totul e ca in prima zi. Cred ca anul urmator o va prinde cu peste 20k km in bord, deoarece planuiesc o vacanta in Austria. Acum sa vedem cu ce jante !
    0 points
  27. In meniul 2 nu sunt orele contorizate pana la 99,9 dupa care o ia de la capat, nu e greu de tinut registrul.
    0 points
  28. Schimbi la orele de functionare daca vrei sa faci treaba, max 300 ore. Eu schimb la 10.000km =117 ore de functionare. Adica merg 6 zile continuu cu masina si schimb uleiul. Viteza medie prin Buc+extraurban e vreo 35-40km/h. 300 x40=12.000km, rezonabil. Pentru mers exclusiv in oras aglomerat- Buc-Cluj- viteza medie de undeva la 20-22km/h. 300x 20=6000km. Si ca o precizare, in motor acum am de 7000km Ravenol 5w30 VMP. Se comporta bine, consum ok, sunet ok, masina merge bine, fara nici o problema. Singurul inconvenient este consumul de ulei destul de mare la acest ulei in comparatie cu altele. Din cauza asta, o sa renunt la el, si o sa trec pe altceva.
    0 points
  29. La 150.000 km trebuie sa te gandesti sa schimbi pompa de inalte CP4 si asta inainte de a face 200.000km. Nu stiu cum va poate trece prin cap sa dati asa de multi bani pe masini cu multi km.la bord. Vrei un Passat din 2010, cumparat in August, 140CP cu 78.000km, cu ultima revizie facuta in August in Germania(factura prezenta) si la mai putin de jumatate din cat dai tu pe B8 ?
    0 points
  30. Sa inteleg ca motorizarile mici ar trebui interzise? ? Nu a existat un criteriu financiar in alegere. Este o motorizare perfectă pentru destinatia si modul de folosire avand in vedere ca este utilizata preponderent in oraș. Daca ar fi ceva sa consider ca îi lipsește probabil as indica dsg-ul si asta pentru ca acc-ul pare incomplet.
    -1 points
  31. @ebi are dreptate. Confirm cu masina mea. Nu stiu ce studii face Dl. Liviu dar ii pot duce o masina sa o verifice cum vrea si unde vrea. 1.4mpi 16v cu 400.000km care are instalat gpl de la 170-180.000 km. Masina asta nu consuma gram de ulei iar schimburile au fost facute la 15.000km cu ulei mobil 5w40. Singurul caz unde i-as da dreptate lui Liviu este acela cand masina ruleaza foarte multi km in regim urban. Dar cand faci peste 20.000 pe an nu cred ca e cazul sa schimbi uleiul la 10.000 decat daca nu ai ce face cu timpul cu banii si cu ecologia ?
    -1 points
  32. @ dbk ' Cateva cuvinte care nu ar trebui folosite in aceasi fraza: passat, germania, factura, 78 mii km, 2010, juma' de pret... Nu de alta, dar unii oamenii pot face crize de ras, pot aparea labilitati emotionale etc.' Pare de necrezut dar nu toata lumea este samsar ! Masina despre care era vorba am cumparat-o personal din Germania de la proprietar (undeva pe langa Leipzig-Schkeuditz) si am cautat-o o luna. Ca sa mai stii ceva, eu cumpar cu grija automobilele si am un standard dat de meseria mea. E drept ca nu m-am documentat din timp despre problemele pompei CP4 dar nici nu imi fac griji la km pe care ii are masina. Bineinteles ca fiecare face ce vrea cu banii lui dar eu fiind in Germania am o alta viziune a ceeace poti cumpara cu 17-18 mii de euro si crede-ma mult mai avantajos din toate punctele de vedere. Bafta la shopping !
    -1 points
  33. 120 de oameni au dat follow pentru acest topic si primesc notificari inutile la noile posturi care nu sunt la subiect. Scuze ca nici eu nu sunt la subiect, dar este pentru ultima oara. De ce nu scrieti sau initiati un topic unde sa va expuneti parerile cu privire la intervalele de schimb de ulei. Auzi cica "ore de functionare" de parca este utilaj agricol si de parca o ora de functionare la ralanti este tot una cu o ora de functionare pe Transfagarasan. Si da, se tine cont de orele de functionare si de regimul de functionare, numarul de porniri la rece, etc. la noile masini cu interval variabil de schimb, ca de aia ii zice variabil ca te trimite la schimb intre 15-30.000 Km in functie de conditiile de utilizare. Si totusi, cine schimba des uleiul nu face rau ca baga norma 504/507.00 considerandu-l cel mai bun ulei posibil? Parca zicea cineva in urma ca este cel mai rezistent - nu cel mai bun- adica nu-si schimba proprietatile mult timp ca de aceea este Long Life pentru 2 ani. Daca schimbi des, nu te intereseaza rezistenta lui. Si la reprezentanta daca nu ai interval variabil, nu-ti baga LL. Iti baga 502/505.00. Masinile de firma sunt conduse cu pedala la fund, de aia se sparg motoarele. Nu stiu la Caddy cum este, dar stiu un patron care se lamenta ca la o duba Ford noua, la 6000 Km de la cumparare are mesaj pe bord sa schimbe uleiul.
    -1 points
  34. Ai iesit ieftin tare...cauta si o vinde si scapa de povara.Inainte de a baga bani in segmentare pornea ok sau mecanicul a lasat sechele?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!