Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.11.2018 în toate secţiunile
-
7 points
-
Eu în 30.000 Km fac 5 schimburi cu ulei LongLife. Ruşine să-mi fie, micul poluator! Şi, ca să fiu ontopic, recomand Fuchs.4 points
-
Stimate domn, când îți spune de la un laborator de aici din țară un specialist care a îmbătrânit analizând uleiuri că un ulei 507.00 la condițiile din România este terminat în 12000 de kilometri mă iei cu poluarea mediului. Te duci la un service cu mecanici buni și râd ăia când aud de interval de 30000 și tu ma iei cu poluarea. Dă Shell comunicat oficial că un ulei într-un motor modern nu rezistă mai mult de 15000 km și cerințele constructorilor de mașini sunt absurde. Dacă se vrea să nu se polueze natura să facă mașinile să țină zeci de ani, nu după câțiva ani să fie oale și ulcele. O mașină moderna și proastă poluează mai mult. Și mai gândește-te că un procent semnificativ din cei de pe forum au cumpărat mașina pe care și-au permis-o, adusă de pe cine știe unde, pe care și-au dat și ultimul ban sau mai rău, s-au împrumutat. Mașini care au avut un tratament neadecvat, de care s-a abuzat, care au istoric necunoscut. Recomandările sunt pentru ei nu pentru tine...ecologistule!4 points
-
Credintele astea populare...priceless... Masina din semnatura e cunoscuta in popor ca find modelul cu cele mai multe probleme din gama VAG. Orice roman care se respecta iti va spune ca musai pana in 200k km pica: injectoarele, axele cu came, pompa de ulei (si automat tot motorul + turbo), pompa de motorina, butonul de la frana de mana, motoarele electrice ce actioneaza frana spate etc. ...practic pana in 200k km pica toata masina...nu mai ramane nimic din ea. Am cumparat masina asta la 150 de mii km si acum are 310 de mii km. Am verificat istoricul ei la Prosche (caci e cumparata de noua din RO) si nu cazuse nimic din cele mentionate mai sus. Ghici ce a picat in urmatorii 150k + km? Din cele mentionate mai sus, a picat doar butonul de la frana de mana...cost 100 ron (da, injectoarele au fost schimbate preventiv si gratis). In concluzie, nu ma intereseaza credintele populare...mai ales atunci cand poti verifica foarte usor corectiile injectoarelor in timpul functionarii, prezenta spanului in filtrul de motorina si/ sau in filtrulul de tip sita din regulatorul de presiune al pompei de inalte, ca sa iti dai seama dc pompa aceea e pe duca sau e deja dusa. O masina care a costat EUR 40k+ acum 2 ani, si care acum are 150k km, nu e scumpa la 19-20k EUR. Nu o sa incep sa dau aici exemple de masini din gama VAG (si nu numai) cu 400, 500k Km care inca mai duc. Nu o sa ma leg de masinile aduse de samsari, date inapoi de la 300k + km la 90k km (asa cum ii place romanului sa vada), si vandute la 12 mii de eur. In plus, fiecare face ce vrea cu banii lui, si decide personal, ce e scump sau nu. Cateva cuvinte care nu ar trebui folosite in aceasi fraza: passat, germania, factura, 78 mii km, 2010, juma' de pret... Nu de alta, dar unii oamenii pot face crize de ras, pot aparea labilitati emotionale etc. PS: tot vestita pompa de inalte CP4 (vestita in credintele populare din spatiul carpato-danubiano-pontic poate mai mult decat vestitul "deochi"- sau cum s-o scrie...) echipeaza si acest model. Ca sa concluzionez: nu ma intereaseaza altceva decat ce am intrebat de la bun inceput: masina aia e dubioasa tocmai ca e prea ieftina? PS: am uitat sa trec la rubrica de defecte ale B6-ului care apar pana in 200 de mii km, una din balariile traditionale care imi place cel mai mult: caseta de directie si vestitele "8-uri" pe care le face, pt ca e de "plastic". A mea nu face nici un 8...nici dc insist...poate pe gheata as reusi...dar n-am incercat2 points
-
2 points
-
2006 - cumparat masina 07.2010 reincarcat inslatia de AC fara nicio reparatie 03.2011 / 73.000 km schimbat frei-ul de la alternator (incepuse sa huruie cand miscam volanul) 05.2011 / 74.500 km reincarcat instalatia AC fara nicio reparatie (nu au detectat nici o neetanseitate). 07.2011 / 75.500 km schimbat un o-ring la o imbinare (pe unde pierdea lichid de racire instalatia de aer conditionat). 06.2012 / 86.000 km schimbat bucsele de la bara stabilizatoare (febi germany 14718 / 1JO 411 314 T) 09.2013 / 99.000 km schimbat buton reglaj oglinzi (s-a rupt) ~ 240 lei 09.2013 / 99.000 km schimbat contact frana ~ 30 de lei 2017 130.000 schimbat bucsele de la bascula. 2018 145.000 prima eroare la motor in 12 ani. Am schimbat supapa EGR (avea membrana sparta) 2018 145.000 schimbat o bucsa la electromotor (nu revenea rotita de pe volant de fiecare data cand pornea motorul si caraia jumatate de secunda). Isi pierduse unsoarea si era mizerie acolo. In rest arata foarte bine electromotorul (platou/carbuni nu au fost schimbati).2 points
-
In meniul 2 nu sunt orele contorizate pana la 99,9 dupa care o ia de la capat, nu e greu de tinut registrul.1 point
-
Schimbi la orele de functionare daca vrei sa faci treaba, max 300 ore. Eu schimb la 10.000km =117 ore de functionare. Adica merg 6 zile continuu cu masina si schimb uleiul. Viteza medie prin Buc+extraurban e vreo 35-40km/h. 300 x40=12.000km, rezonabil. Pentru mers exclusiv in oras aglomerat- Buc-Cluj- viteza medie de undeva la 20-22km/h. 300x 20=6000km. Si ca o precizare, in motor acum am de 7000km Ravenol 5w30 VMP. Se comporta bine, consum ok, sunet ok, masina merge bine, fara nici o problema. Singurul inconvenient este consumul de ulei destul de mare la acest ulei in comparatie cu altele. Din cauza asta, o sa renunt la el, si o sa trec pe altceva.1 point
-
nu , nu e normal sa faca asta dar da , cu asta se ocupa eu cand am fost la ei , toti erau calare pe computere licitand la diverse masini , de abia am fost bagat in seama sunt niste samsari ca oricare altii , dar sunt mai bine vazuti ptr faptul ca dau garantie , avand spatele acoperit de service-ul oficial si merg pe statistica - dau garantie 6 luni la toate si schimba ce e cazul cand se plange cineva la multe nici macar verificare serioasa nu fac inainte sa le puna la vanzare , doar pe hartie cauta vin-ul prin cineva din retea , in baza VW asa o sa cunosti istoricul exact1 point
-
normal ca se inchid. Eroarea nu dispare de la sine, daca nu o stergi.1 point
-
deconecteaza bateria pentru cateva minute. Daca tot asa fece, trebuie verificat daca este o problema hardware la rns sau software1 point
-
1 point
-
La o masina din 2003 bateria aia este strict pentru deschis usile, nu pentru pornire.1 point
-
@Costi93 vezi că am pus cu niște postări în urmă lista cu uleiuri aprobate pentru norma 504.00-507.00. Alege de acolo ce îți place, ce te avantajează, pentru că fiecare îți va da recomandări după criterii știute doar de el (și de mașina sa). Ce poți face bun pentru mașina ta este un interval de schimb mai scurt. Dacă vrei neapărat un nume de ulei, Total Quartz Ineo LL 5W30 504.00-507.00, ieftin și bun, schimbat la 10000 de kilometri nu este nevoie de mai mult. Dar e părerea mea...1 point
-
Eu stiu ce sa zic.... la Superb ca si la Touareg, nu sunt motorasele in plafon si amortizoarele separat pe gaz, care tin hayonul - ci motorasele sunt integrate in pistoane - la astea nu se trantesc - asa am si eu, la Touareg... nu se trantesc. La b6/b7 nu este asa... si se trantesc.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
PBN voia sa-mi dea un 1.5, 130cp, DSG 7, Confortline cu halogene la banii astia si asta candva in Noiembrie ca nu era in stoc. Deci... pas!1 point
-
1 point
-
Mie mi se pare foarte ok interiorul la Megane GT (sau la Megane in general) si arata mult mai ok (parerea mea) cu ecranul de dimensiuni reduse decat cel mare, care chiar pare chinezesc si ieftin. Oricum frumoasa masina, am testat-o si eu acum 2 ani inainte sa iau Mazda 3. Motorul este foarte fain1 point
-
1 point
-
Eu reusisem sa pun faruri xenon originale pe Golf cu 2.000 de lei. Daca ai putina rabdare si cauti pe site-urile de piese poti sa gasesti faruri oem la pret decent. Si Osram-urile, din cate tin minte, sunt si reglabile automat pe inaltime, pretul ala nu e chiar degeaba.1 point
-
Salutare ! Greu postez..dar si cand postez.. 245xxx km Luna asta am avut ceva mai mult timp pentru Roscata, m-am ocupat in principal de intretinere si de cativa pitici - Parbriz nou Pilkington - Stergatoare noi Aero Bosch - Curatat+vopsit etrieri si tablitele de protectie din spatele discurilor - Folie Llumar geamuri fata-spate - Foliate grila fata, oglinzi si sigla spate negru lucios Oracal - Schimbat leduri interior+portbagaj - Shimbat presuri textil oem - corectarea lacului+polish auto+ceara protectie cu produse din gama Meguiars M-am obisnuit cu suspensia, nu e atat de grav pe cat ma asteptam, e chiar suportabila, trebuie doar ceva mai multa atentie, in rest, motorina si plimbari.. Am facut si o pana spre Transrarau si rezerva s-a dovedit a fi super utila.. si de restul pozeee Toate bune1 point
-
Nu am mai schimbat antena noua care am cumparat-o, deoarece toate indiciile imi spuneau ca nu antena e problema desi toti cu care am mai vorbit au zis ca e antena. Ca o paranteza, am fost si la o firma renumita in Arad de electricieni auto, alarme, echipamente audio si dupa ce am stat cam 40 de minute peste ora la care m-au chemat, au dat toti din umeri ca nu se ocupa de asa ceva si mi-au dat numarul unui nene cu care colaboreaza pe partea de instalatii audio, pe care l-am sunat si mi-a spus ca imi trebuie adaptoare de mufe ca sa facem verificari si el nu are. Azi am fost la dezmembrari cu laptopul dupa mine, am luat pentru testare o baza de antena si un casetofon beta aproape identic cu al meu. Si cu antena din dezmembrari am primit mesajul “Antena - Short to ground”. Cand am schimbat casetofonul, toate cele 3 antene au fost ok. Receptia nu am reusit sa o testez pentru ca nu aveau codul de la casetofon, dar acum stiu macar ca atat antena originala cat si cea noua cumparata sunt bune. Problema este din casetofon. Nu imi mai bat capul sa il repar, pentru ca intr-o luna il schimb.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Daca a scazut consumul cu 4 l/100km eu sunt popa. Eu cred ca este cineva din reteaua VW care incerca sa ne spuna ce buna este resoftarea. Pe mine astfel de abordari ma fac sa fiu si mai reticent la o astfel de rechemare.1 point
-
"Dupa actiuni, mi-a scazut vizibil consumul de la cca 9.5% la 5.5-6% (regim de mers turat, schimbat peste 2500 rpm)" Nu stiu de ce dar parca nu mi vine sa cred!!1 point
-
Daca ai timp, detaliaza putin ce a insemnat "desfacere ECU". Merci.1 point
-
poate fi mai repede un pivot de pe la brat sau flansa amortizor. mergi la mai multe servisuri si cere mai multe pareri. nu are voie sa te coste mai mult de 50 lei o verificare pe rampa.1 point
-
Si eu am cam aceeasi problema cu al meu 1.6 tdi, dar doar dimineata si daca opresc motorul cand aud bataia si repornesc dispare ptr restul zilei. In plus daca aud bataia si merg la o turatie fixa simt cum smuceste un pic. Consumul la mine este de 10 in oras. Sunt curios sa vad daca gasesti problema. Mie nu imi da nici o eroare pe vcds.1 point
-
@ebi are dreptate. Confirm cu masina mea. Nu stiu ce studii face Dl. Liviu dar ii pot duce o masina sa o verifice cum vrea si unde vrea. 1.4mpi 16v cu 400.000km care are instalat gpl de la 170-180.000 km. Masina asta nu consuma gram de ulei iar schimburile au fost facute la 15.000km cu ulei mobil 5w40. Singurul caz unde i-as da dreptate lui Liviu este acela cand masina ruleaza foarte multi km in regim urban. Dar cand faci peste 20.000 pe an nu cred ca e cazul sa schimbi uleiul la 10.000 decat daca nu ai ce face cu timpul cu banii si cu ecologia ?0 points
-
La 150.000 km trebuie sa te gandesti sa schimbi pompa de inalte CP4 si asta inainte de a face 200.000km. Nu stiu cum va poate trece prin cap sa dati asa de multi bani pe masini cu multi km.la bord. Vrei un Passat din 2010, cumparat in August, 140CP cu 78.000km, cu ultima revizie facuta in August in Germania(factura prezenta) si la mai putin de jumatate din cat dai tu pe B8 ?0 points
-
1.2 tsi si 1.4 tsi pus pe golf 7, octavia 3 sunt motoare reusite iar proprietarii sunt mai multumiti decat tdi-urile din aceeasi generatie,deci momentan nu poti sa mai spui ca tsi-ul e un motor slab... Poate vw a invatat din propriile greseli si acum au inceput sa produca motoare mai fiabile. 1.0 tsi isi va arata fiabilitatea abia peste minim 1-2 ani.-1 points
-
Eu am 1.2 tsi remapat la aprox 125 cp si vreo 200nm, de care sunt extrem de multumit. Acum vreau sa fac testdrive pe 1.0 tsi pe ibiza cu 95 cp, care sigur merge remapat tot pe la vreo 120-1 points
-
Caut in Cluj pentru urmatoarele reparatii o locatie profi, nu e o problema suma, atat timp cat pleci multumit si lucrul este de calitate: A n u l a r e . d p f (pentru o Skoda Octavia, nu Passatul meu, aici in SJ nu prea e treaba decat ti-l trimit la curatare), iar pentru Passat B6 programare cheie auto (am inteles ca ar fi cineva in Iulius langa intrare dar cere cam 350 de lei) instalare buton TPMS (detin piesele), instalare perdea electrica spate (detin piese dar fara cabluri, schema electrica o am). Va multumesc anticipat.-1 points
-
Da, corect. Eu numesc tot sistemul generic ACC, pentru ca pana la urma e un singur senzor radar vizibil. Cu acelasi apelativ si socializam cand face d-astea.... ii zic ^%$$%#$*&^%@$ de ACC :)))-1 points
-
De aceea i-am sugerat o diagnoza VAG, poate trebuie rescrisa cheia...si calculatorul NU o mai recunoaste! E bine sa schimbe si bateria la telecomanda cheii.-1 points
-
e doar opinia mea personala si e vorba de clasa masinii , nu de brand nu as lua nicio masina din clasa Focus sau superioara , cu motor de 1 criteriul la cumparare = economia de taxe locale si asigurare , mi se pare o gluma la motoarele sub 2.0 iar economia de carburant , la fel la fel cum Mondeo cu motor de 1.0 , e hilar-1 points
-
Sunt convins ca te-a ajutat si powerbox-ul de la Race Chip.-1 points
-
Salutare, am deja 33.000 km, de 5000 km am powerbox de la Race Chip(+23cp/ 30 nm) si merge fenomenal. In oras in functie de trafic consuma intre 6 % in regim normal si dimineata in trafic consuma si 10%. Afara daca mergi pe drumuri nationale consuma sub 5% si in regim de autostrada undeva intre 5%-6%. Sunt super multumit de cum merge masina, am trecut cu greu peste pragul asta psihic al motorului de 3 cil turbo(e doar o problema de mentalitate). Cine nu crede ce spun il invit sa faca un drive test si va ramane placut impresionat. Momentan am fost aproape in toata Europa cu ea si a facut fata cu brio la toate incercarile. Apropos, nu consuma ulei fata de vechiul 1.2 tsi ,chiar au reusit-o.-2 points
-
Topicul nu este "la cati Km schimbam uleiul", este "ce ulei recomandati". La fiecare postare nu pierzi ocazia sa recomanzi si la cati Km sa schimbam uleiul, de parca nu am sti ca cu cat il schimbam mai des, cu atat tine motorul mai mult. Problema este daca vrem sa ducem la rabla o masina veche, harbuita, dar cu un motor in buna stare. Adica vrem sa ne pierdem timpul, banii si sa poluam mediul ca sa schimbam un ulei Long Life de 30.000 Km la 10.000? Atunci hai sa va mai dau o recomandare ca sa tina motorul 500.000 Km fara reparatii, recomandare luata dintr-o carte de prin 1954 din capitolul "spre 500.000 Km fara reparatii capitale". Deci: " In fiecare seara se scoate toata apa din sistemul de racire al masinii si se duce in casa. Dimineata inainte de pornire, se incalzeste apa aceasta intr-o oala si se toarna in motor". Trofin Liviu, daca faci asta impreuna cu uleiul schimbat de 3 ori mai repede, iti garantez ca atunci cand arunci masina, va avea cel mai bun motor din cimitir.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00