Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.11.2018 în toate secţiunile
-
5 points
-
Azi am fost sunat și in urma orelor de manoperă dintr-un deviz preliminar, voi primi mașina la schimb trei zile. Buna și polița RCA la ceva!4 points
-
e doar opinia mea personala si e vorba de clasa masinii , nu de brand nu as lua nicio masina din clasa Focus sau superioara , cu motor de 1 criteriul la cumparare = economia de taxe locale si asigurare , mi se pare o gluma la motoarele sub 2.0 iar economia de carburant , la fel la fel cum Mondeo cu motor de 1.0 , e hilar2 points
-
2 points
-
Sa inteleg ca motorizarile mici ar trebui interzise? ? Nu a existat un criteriu financiar in alegere. Este o motorizare perfectă pentru destinatia si modul de folosire avand in vedere ca este utilizata preponderent in oraș. Daca ar fi ceva sa consider ca îi lipsește probabil as indica dsg-ul si asta pentru ca acc-ul pare incomplet.2 points
-
Inteleg ca este masina sotiei...dar nu au mai fost niste banuti in pusculita si pentru un 1.5 macar ?2 points
-
N-am mai scris actualizat topic-ul de ceva vreme, pentru că n-am mai schimbat prea multe la mașină în ultimul timp, dar cred că e momentul potrivit să fac un mic update. Să-ncep cu partea tehnică, pentru că deși nu e nimic spectaculos am mai schimbat câte una-alta la mașină: am trecut la admisia stock - am vrut doar să scap de sunetul admisiei aftermarket și adevărul e că nu am simțit nicio scădere de performanță. Dimpotrivă, la ture mici motorul răspunde mai plăcut (din cauza carcasei MAF corect dimensionate, probabil) iar sus în ture nu simt nicio diferență dar n-am zis niciodată că nu-s nesimțit; cu downpipe-ul am rezolvat apelând la băieții de la CSL Custom - acum am un burlan de 76mm fără catalizatoare pe sub mașină și soft APR Stage 2+. La sarcini mici nu e mai gălăgioasă decât stock, de-abia în boost se aude mai tare, sau când intră TC-ul și ECU scade avansul; atunci pocnește chiar bine. Nu-mi place lipsa catalizatoarelor, atât din motivul legalității cât și al mirosului de benzină. Atât mi-am permis în momentul respectiv (fix înainte să plec în concediu) și acum mă gândesc pe ce cale să merg mai departe: downpipe stock și dowgrade la Stage 1 sau un catalizator sport pus pe downpipe-ul de acum; am înălțat suspensia 2cm - o pregătire timpurie de iarnă și adaptare la asfaltul vălurit din stațiile de RATB, acestea mi-au fost motivele. Ce nu mă așteptam era ca direcția să se simtă atât de bine cu mașina ridicată! Nivelul de bumpsteer a scăzut simțitor, nu mai joacă atât volanul în mâini, și totodată se înscrie mai rapid pe viraje devenind chiar mai supraviratoare. Mie-mi place foarte tare asta, avantaje extra pe lângă comfortul psihic creat de o suspensie mai înaltă. Ce nu-mi place este că, ridicând suspensia asta care are o cursă destul de scurtă, nu prea mai am cursă pe extensie. De regulă nu e o problemă, se simte numai peste speedbump-uri luate într-o anumită plajă de viteză (10-25km/h), atunci când roțile spate decolează cu totul de pe calea de rulare și apoi toată mașină aterizează brusc. Ar fi nevoie de alte amortizoare cu o cursă mai lungă (gen B6-urile pe care le-am vândut ) am făcut și mentenanța cerută de mașină, cu schimb de ulei și filtre + frâne (plăcuțe Stoptech Sport față-spate, discuri spate Stoptech striate, lichid de frână Motul RBF660) extra: am instalat și deflectoarele de aer pe bascule, cele de TT-RS, în speranța că voi avea o răcire mai bună a frânelor (s-a dovedit că nu e cazul) Trecând de la partea plictisitoare, aia cu vaselină și suruburi rupte, la cea distractivă, aia unde chiar conduc mașina!, rămăsesem dator să vă povestesc despre drumurile pe care le-am făcut în concediu. Traseul a fost București-Budapesta-Padova-Chioggia-Budapesta-București, totalizând 11 zile doar că una dintre zilele petrecute în Italia urma să fie o zi de plimbare cu mașina. Am negociat și mi-a ieșit! Yes! Voiam neapărat să ajung pe două trasee: Trento-Bondone - unul dintre cele mai vechi și cele mai lungi trasee de hillclimb din Europa - și Passo Stelvio - foarte cunoscut, spectaculos prin peisaje și virajele strânse dar poate nepotrivit unui tip ca mine căruia îi e frică de înălțimi. Trento-Bondone e un drum superb pentru condus când iei toți factorii în considerare. Cel mai fain pe care am mers eu, aș zice. Asfaltul e curat - cum nu vezi în România, pentru că an de an aici se țin compețiții din motorsport -, virajele zici că-s furate de pe vreun circuit - unele sunt largi, de viteză, unde te gândești "Poate n-ar trebui să merg chiaaaar atât de tare!", altele sunt ace de păr în urcare unde scoți untul din mașină în siguranță, iar în unele chiar ai vibratoare roșu-alb pe interior... cum să nu o alergi pe aici? - iar totul e asezonat cu un trafic lejer; din punctul acesta de vedere e opusul Transfăgărășanului, sau chiar al Trecătoarei Stelvio. Lumea merge încet pe aici, mult sub limita de viteză, dar eu în urcarea mea am întâlnit numai 4 mașini. Sunt mai mulți bicicliști ieșiti la plimbare, dar n-am văzut niciunul care să facă vâlvă pe mijlocul drumului - și ei sunt ieșiti la plimbare, nu la curse. Nu e puțin de la Monte Bondone, punctul cel mai înalt al traseului Trento-Bondone, până la Passo Stelvio. Vreo 3-4 ore dacă îmi aduc eu bine aminte; distanța nu e foarte mare, dar trebuie să încaleci Alpii italieni și să-ți croiești drum prin ei. Și ce frumos e să faci asta! Noi nu voiam decât să ajungem la Stelvio, așa că nu setasem alte obiective pe drum, dar întâmplarea face că am luat-o fix prin Passo Gavia. Dacă ți se spune vreodată că Stelvio e înalt și că ți se face rău uitându-te în jos dar tu nu ești impresionat, încearcă Passo Gavia. Acuma na, n-o să spun în veci că drumul ista e unul bun pentru condus; Golful de-abia încape pe acolo, și când te întâlnești cu altă mașină te gândești serios dacă nu merită să mai ocolești 1-2 ore ca să ajungi unde ți-ai propus. De la mijloc în sus drumul e îngust, abrupt, nu are bariere de protecție și zici că hăul așteaptă cu gura deschisă să te-nghită; nu experimentezi viteza ca pe Trento-Bondone, dar experimentezi frica. Când începe urcarea drumul nu e atât de neprietenos; e tot îngust dar trece prin pădure și prăpastia nu te sperie așa tare, ba chiar din loc în loc ai și câte o balustradă. Primul gând este că ar merge de puțin raliu, pe un drum îngust, prin pădure, poți vedea în față destul de mult și dacă ai o mașină cât de cât gălăgioasă chiar și urechile se bucură în pădure. Dar apoi dai peste primul motociclist și îți dai seama că tu nu ai ce căuta, în starea asta de spirit, acolo. De ce să o faci pe Colin McRae când drumul nici măcar nu e de fugă? Și atunci începe să aibă sens Passo Gavia, când te minunezi cum italienii au considerat că două mașini au loc una pe lângă alta acolo sau cum motocicliștii, principala sursă de trafic aici, merg nonșalant pe marginea prăpastiei. Faci o pauză să îți miști picioarele și să tragi o gură de aer proaspăt și te îndrăgosești de locul ăsta! După culme drumul se mai deschide; nu c-asfaltul ar mai lat dar peisajul nu mai este la fel de apăsător. În cele din urmă, pe coborârea către Stelvio, drumul se lățește și începe s-aducă puțin a Trento-Bondone. Passo Stelvio, destinația finală și atracția principală pe hârtie ni se arăta acum. Ce pot să zic despre Stelvio ce nu a mai fost zis? E foarte cunoscut drumul și cred că ăsta e principalul lui minus, pentru că toată lumea a auzit despre el și vine să îl parcurgă. Nu e ca pe Transfăgărășan să stai cu orele în bară-la-bară, dar parcă te privează de puțina intimitate pe care ai fi vrut să o ai în peisajul ăsta fabulos! Asta e principala atracție a Trecătoarei Stelvio: peisajul. Munții stâncoși care se-nalță măiestuoși în jurul tău, zăpada pe care-o zărești pe culmile Alpilor, prăpastiile abrupte care se întind peste tot în jurul tău... așa îmi imaginam Alpii italieni înainte să îi văd și acum cred cu tărie că Trecătoarea Stelvio poate fi considerată avatarul acestei părți a lumii. Drumul propriu-zis nu e așa spectaculos ca peisajul din jurul său: panta abruptă și virajele foarte strânse înseamnă că experiența este ieșită din comun. Dar sunt atât de abrupte și atât de strânse încât trebuie să ai grijă la pragurile mașinii pe care o conduci. Nici faptul că virajul se repetă de 48 de ori, parcă tras la indigo, nu ajută Trecătoarea Stelvio să fie un drum memorabil. Peisajele în schimb... nota 10! Ah... acum am început să-mi aduc aminte de vară și era să uit de ce-am început să scriu. Am fost ieri la circuit, după ce am înălțat mașina și am reușit să îmbunătățesc timpul cu vreo 3s, până la 2:03.960 (tura nefilmată, dar rezultatul e oficial: http://motorparkromania.ro/rezultate.html?mylaps=type,run,runid,5157116). Am filmat un 2:04.714 în schimb, pe care îl pun mai jos. În condițiile în care mașina merge tot cu o turbină mică-mică, cauciucuri de stradă, interiorul întreg și o cu masă considerabilă de găinaț pe plafon, sunt încântat de rezultat. Și uite că și șasiul de Golf, așa greu și "safe" cum e el, poate fi competent! Îmi cer scuze pentru mesajul atât de lung, nu mă-mpușcați!2 points
-
Salutare. A venit vremea unei schimbari, asa ca vechiul POLO GTI a mers la buy-back pentru modelul nou. Termenul de asteptare a fost de 14 saptamani si este in posesia mea de 2 saptamani deja, timp in care am mers vreo 1200km. DOTARI : AW19TY18 Polo GTI 2.0 TSI DSG , 200 CP/ 147 KW, DSG, Cutie automata de viteze Z1Z1 culoare: Gri (limestone grey metallic) XE tapiterie: stofa, negru titan-rosu YOW "Guide & Inform" servicii mobile online pentru 36 luni UQ5 2 Interfete USB (inclusiv iPod/iPhone) PF2 ACC inclusiv Front Assist - Adaptive Cruise Control: asistent pentru mentinerea constanta si adaptarea vitezei de rulare în functie de ceilalti participanti la trafic - Front Assist: sistem de recunoastere a situatiilor critice care pregateste masina pentru franare de urgenta, scurtand astfel distanta de oprire. La viteze de sub 30 km/h acesta, in functie de conditii, poate chiar actiona frana in locul soferului 9S0 Active Info Display - afisaj digital pentru instrumente bord PH3 Aer conditionat automat Climatronic, regleaza automat temperatura pe doua zone stanga/dreapta, inclusiv filtru alergen 9WX App-Connect inclusiv Volkswagen Media Control 7RE Date de navigatie pentru Europa-SD Card inclusiv Romania $DN Drive Net WLL Faruri LED Basic - reglare automata a distantei de iluminare - lumini de drum permanente cu LED 9IJ Interfata telefonie Comfort cu incarcare wireless 4I3 Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock) 6YD Oglinzi exterioare rabatabile electric, cu inclinare oglinda pasager la cuplare marsarier WW3 Pachet iarna - scaune fata incalzite - avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz PLA Pachet lumini si vizibilitate - senzor de ploaie pentru activarea automata a stergatoarelor - oglinda interioara cu sistem automat antiorbire ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt, 6 difuzoare (4 fata / 2 spate) - display TFT touch-screen capacitiv, color, cu diagonala de 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3, cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila (HFP, AD2P, AVRCP) - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone PND Sistem de navigatie Discover Media cu Volkswagen Media Control - redare harta 2D sau 2,5D - card SD cu date de navigatie pentru Europa, inclusiv Romania - cititor pentru 2 carduri SD - Volkswagen Media Control PDB Suspensie Sport Select - garda la sol coborata cu aproximativ 15 mm - posibilitate reglaj electric amortizoare sport / normal PLANURI : - Folie Llumar Lati Premium pe geamurile laterale si luneta + Air Blue pe parbriz. Am montat deja folia pentru ca era sauna in masina (culoare limestone grey). - Arcuri H&R cu -20mm. Masina imi pare foarte inalta, chiar si cu optiunea de -15mm, asa ca am comandat arcuri pentru a cobora putin garda. - Ceva modificari la sistemul de franare fata - Soft stage 1 motor + DSG POZE : Nu am facut decat cateva cu telefonul deocamdata dar revin si cu unele mai interesante. polo47 by fuscobal, on Flickr polo46 by fuscobal, on Flickr polo45 by fuscobal, on Flickr polo44 by fuscobal, on Flickr polo43 by fuscobal, on Flickr polo40 by fuscobal, on Flickr polo29 by fuscobal, on Flickr polo27 by fuscobal, on Flickr polo26 by fuscobal, on Flickr polo25 by fuscobal, on Flickr polo24 by fuscobal, on Flickr polo22 by fuscobal, on Flickr polo20 by fuscobal, on Flickr polo19 by fuscobal, on Flickr polo02 by fuscobal, on Flickr IMPRESII : - Motor elastic, ceva mai puternic decat cel de 1.4TSI de pe GTI-ul anterior dar cu un cuplu mult mai bine distribuit. Sunet ceva mai "gutural" decat inainte - DSG putin mai inteligent la schimbari dar cu loc de imbunatatit in continuare. Tot mi se pare ca tine motorul mult subturat pentru consum mic. - Suspensie mult mai buna ca inainte, atat ca si amortizare denivelari dar si ca silentiozitate. - Franele sunt decente dar nu am apucat sa testez mai serios. - Directia este foarte placuta si usoara ca feeling, chiar daca usor prea artificiala. - Masina este cu 8cm mai lata si 8 mai lunga decat modelul anterior. Spatiul se regaseste in habitaclu dar si la portbagaj. Aveam 200L inainte iar acum am 305 sau 350L, in functie de cum montez placa. Daca scot roata de rezerva, pot pune placa pe pozitia de jos. - Plansa de bord este o incantare, navigatia enorma cu pozitia perfecta in fata fac toti banii. - Scaunele sunt similare cu cele anterioare dar tetira este mult mai bine integrata ca si design optic. - Spatiile de depozitare sunt o dezamagire fata de modelul anterior, si aici ma refer la cotiera si torpedou. Cotiera are amprenta mica si este foarte adanca. Trebuie sa rascolesti tot pentru a lua ce este la fund. Torpedoul nu primeste o coala A4 fara sa o indoi si a disparut acel lacas penru stampila. Am inghesuit manualul masinii sub scaunul soferului unde este un fel de tray metalic in locul sertarului pe care il aveam pe modelul vechi. - Keyless este si el foarte misto iar faptul ca poti deschide usile/portbagajul fara sa mai scoti cheia din buzunar este un mare plus pentru mine (car mereu diverse chestii in brate). - Sistemul audio este decent si primeste wav + flac, nu numai mp3 ca la generatiile mai vechi. Am luat un USB si un SD, ambele de 64GB pe care am inceput sa urc muzica. Prima surpriza a fost faptul ca de pe SD se aude mai bine decat de pe USB (procesari diferite ?!). SD este in unitatea CD din torpedou, USB este sub consola centrala. - Masina are si wireless charging dar inca nu am telefon care sa stie asa ceva.1 point
-
Multumesc pentru aprecieri @Acidutzul! 2:03.9xx a fost facut fara pasager. Stiu sigur ca se poate mai bine, fiindca am avut si trafic in ultim viraj si nici franele nu erau ce trebuie (e groasa rau treaba aici, la anu' neaparat trebuie sa incerc placute serioase si Castrol SRF). Parerea mea e ca timpul pe circuit e dat de veriga slaba dintre masina si pilot. Poate ca nu conduc rau, dar nici bun nu cred ca sunt; masina in schimb pare sa fie ce trebuie. M-am uitat pe site-ul RoTAC si la clasa Street (unde au raport putere/greutate asemanator si cauciucuri de strada) GTIul ar fi primul. Oke, timpii aia au fost obtinuti in alte conditii iar masina mea nu se incadreaza la categoria Street din cauza suspensiei, dar oricum... avem termeni de comparatie cu acelasi tip de cauciucuri. Legat de cauciucuri, am avut Federal inainte de PS4 si nu cred ca timpii ar scadea foarte mult. Mi se par mai bune pe franare decat PS4 si lateral tin cam la fel, principala diferenta fiind precizia data de peretele lateral. Daca imi ies planurile la anul poate ma lipesc de niste FZ-201 sau R888R si ma dau 1-2-6 etape la RoTAC. Tinta ar fi <2:01 (la Tuned, cu putin weight reduction din interior), dar nu stiu daca ma tin pe mine cojones chiar atat de bine. ?1 point
-
Suna-i, poate mai aduc. Asteptau inca niste transporturi. Ce dimensiune ai nevoie? La elite tyres ploiesti mai aveau nokian finlanda.1 point
-
Asta pana acum cativa ani. Mai nou sunt scule dedicate care fac posibila editarea...nu sunt accesibile ca pret insa.1 point
-
Mult mai sigur este sa-l repari pe motorul de pe masina (supapa de la chiulasa,ceva simeringuri ,1-2 ghiduri plus garnitura) pui piese noi si esti sigur.De unde stii ca un motor din dezmembrari /sh este mai bun ??Plus alte complicatii calculator ,conexiuni...1 point
-
Nu prea ma-ncanta ideea de K04 din mai multe motive, dar oricum... ca bani nimic nu e mai ieftin decat s-o las asa cum e.1 point
-
daca unii dintre noi suntem nimeni.... atunci nu stie. Mai stai, fa un sondaj, etc.1 point
-
1 point
-
Eu stiu ce sa zic.... la Superb ca si la Touareg, nu sunt motorasele in plafon si amortizoarele separat pe gaz, care tin hayonul - ci motorasele sunt integrate in pistoane - la astea nu se trantesc - asa am si eu, la Touareg... nu se trantesc. La b6/b7 nu este asa... si se trantesc.1 point
-
Salutare, am deja 33.000 km, de 5000 km am powerbox de la Race Chip(+23cp/ 30 nm) si merge fenomenal. In oras in functie de trafic consuma intre 6 % in regim normal si dimineata in trafic consuma si 10%. Afara daca mergi pe drumuri nationale consuma sub 5% si in regim de autostrada undeva intre 5%-6%. Sunt super multumit de cum merge masina, am trecut cu greu peste pragul asta psihic al motorului de 3 cil turbo(e doar o problema de mentalitate). Cine nu crede ce spun il invit sa faca un drive test si va ramane placut impresionat. Momentan am fost aproape in toata Europa cu ea si a facut fata cu brio la toate incercarile. Apropos, nu consuma ulei fata de vechiul 1.2 tsi ,chiar au reusit-o.1 point
-
Daca as fi firma mare si as lua o flota de masinute noi , la care dupa 100.000 km le-as face vant ... atunci da , motorul de 1.0 ar fi o alegere f buna Oricum , toti care au luat masini gen Focus sau mai mari , cu motoare de 1.0 , sunt foarte multumiti , verificati pe net Dupa ce ai dat banul si ai luat masina , ii cauti doar punctele forte , e mai revigorant ptr psihic Si da , motorul e in 3 clindri , nici mie nu imi place1 point
-
Asa era inainte : Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels:. 03L-906-023-CAY.clb Part No SW: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C Component: R4 1.6l TDI H43 9978 Revision: --H43--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 00194036032401080000 Shop #: WSC 00028 028 00034 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023FS 003014 ROD: EV_ECM16TDI02103L906023FS_003.rod VCID: 7CA10812766359572DC-80281 point
-
9973 a fost final pentru Passat b7 1.6 tdi-cr 2012, ultimul pre dieselgate: Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels:. 03L-906-023-CAY.clb Part No SW: 03L 906 023 FS HW: 03L 907 425 C Component: 1,6l R4 CR td H43 9973 Revision: --H43--- Serial number: VWZCZ000000000 Coding: 00194036032401080000 Shop #: WSC 00028 028 00034 ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023FS 003012 ROD: EV_ECM16TDI02103L906023FS_003.rod VCID: 7CA1081276635957C2D-80281 point
-
E normal sa curga, cursa pistonului este mult mai mica...iar cand ai comprimat pistonul vasul fiind plin, surplusul de lichid a iesit pe la capac, e perfect normal. Sa speli cu multa apa, si eventual un TRW. Bafta1 point
-
Am schimbat placutele de frana pe fata la masina din semnatura si am observat ca atunci cand am impins pistonul de pe partea stanga, a inceput sa curga lichid de frana pe la capacul rezervorului de lichid chiar daca acesta era inchis. Oare sa fie din cauza ca lichidul de frana a fost schimbat acum un an cand placutele erau mai uzate si cursa pistonului era mai lunga? A mai patit cineva? Din pacate nu am verificat nivelul lichidului inainte de a schimba placutele si nu stiu daca nu cumva a fost peste nivelul maxim. Acum nivelul pare ca s-a stabilizat si nu mai curge iar franele sunt ok.1 point
-
1 point
-
Acel meniu offroad este doar partial functional. Fara gps, neavand navigatie, busola si altimetrul nu indica informatii. Functionarea lui completă este interdependenta de existenta gps-ului, neexistand nicio informatie specifica tractiunii 4×4.1 point
-
1 point
-
Sa mai vorbim, totusi, si de lucruri placute... A venit toamna... frigul... incet-incet vine si iarna peste noi! Incepe sa fie mai greu pentru bazaitoare... Sau nu?!1 point
-
Azi am facut td cu noul focus. Era un titanium bussiness cu 1.0 125. La interior este mai ergonomic fata de generatia anterioara. Motorasul urca repede in ture prezentand un zgomot placut in habitaclu. Conducand in acelasi stil cu al meu ( 1.5 150 hp) ma trezeam pe la 3500 lejer. Se simt oarecare vibratii in schimbator cand accelerezi, posibil din cauza ca e in 3 cilindri. Spatiul interior este mai mare dar se observa rapid de unde au "taiat", bordul este mai mic, parbrizul nu mai e asa mare ca la generatia anterioara. Portbagajul era extrem de mic, din cauza ca avea roata de rezerva e dimensiuni normale. Per total a fost o experienta placuta. Din ce mi-a zis consilierul varianta de echipare ST line nu mai e doar un kit exterior ca la vechia generatie, ci si modificari mecanice, suspensie diferita, bucsaraie asemanator cu ST.1 point
-
1 point
-
Am revenit cu rezultatul final ? Enjoy FullHD? https://youtu.be/ZoQoAD202C41 point
-
1 point
-
La ce pret are...ioi ioi ioi 14lei/1l nu cred ca o sa fie prea multi. Oricum personal imi pare diferenta mica dupa denumire intre acest 102+ si altele cu CO >= 100.1 point
-
La ironii ma pricep, da, dar in ce priveste loialitatea... tocmai ce am cumparat saptamana trecuta un Renault Megane, deci, na, nu prea-mi iese... Apreciez faptul ca cineva inca mai poate sa critice si sa-si puna intrebari, asta nu e deloc un lucru rau. Dar raspunsul este foarte simplu. VW-ul, si Golf-ul in special, si-a gasit o nisa de piata pe care o acopera foarte bine si care il distanteaza de mai toti competitorii. Nu, nu face nimic special! Nu e cea mai frumoasa dar nu e nici cea mai urata; nu e cea mai ieftina dar nu e nici cea mai scumpa; nu e cea mai bine dotata dar nu e nici cea mai slaba; practic nu e “cea mai” la nimic... dar le face pe toate al naibii de bine si, pentru majoritatea oamenilor, este masina perfecta! Tocmai ce am trecut pe la toate marcile de pe piata cautand un inlocuitor Leon-ului 5F detinut anterior si la cam toate ceva da cu virgula. La multe poti spune “Da, e ok masina asta! Dar...” in timp ce singurul “Dar...” la VW este pretul. Cand te duci sa cumperi o masina trebuie sa iei in calcul mai multi factori si, cumva, Golf-ul tot iese in fata. Ca dotari disponibile este in varf. Exceptand noul A-Klasse, nicio masina de pe piata nu ofera aceleasi dotari ca Golf-ul. Daca trecem peste cele normale vedem ca - multe masini, inclusiv Megane-ul meu, au doar avertizare la parasirea benzii de rulare, Golf-ul te si tine in banda folosind directia. - multe masini, inclusiv Megane-ul, au ceasuri de bord digitale; dar Golf-ul le duce mai departe decat un “gimmick” si pune si navigatia acolo (si arata intr-un mare fel de altfel) ceea ce face acest lucru si util. - multe masini, mai toate, au touchscreen-uri si sisteme de infotainment mai mici sau mai mari; dar cel de pe Golf este, deocamdata, cel mai rapid si cu interfata cea mai simpla si eleganta si este cel mai usor de invatat si folosit Apoi trecem la motoare. La Golf, sau la grupul VAG, gasesti cate ceva pentru fiecare. Ai, de la 100 la 400 de cai, cate ceva perfect pentru fiecare. Eu cautam benzina si am vazut ca: - Focus-ul vine doar cu motoare in 3 cilindri (1.0 si 1.5), poate nu rele dar prefer 4 la o masina care nu se vrea doar “de oras” - Frantuzoaicele ori raman undeva in gama de jos ca puteri, maxim 130cp, ori sar sus, ca Megane-ul meu de 200cp de care nu am neaparata nevoie. Ma multumeam cu un 1.5 TSI de 150cp - mai sunt cateva care sunt pe acolo, 150cp din 4 cilindri, dar sunt mai grele ceea ce inseamna performante mai slabe decat Golf-ul. - si avem si ACT-ul care dezactiveaza 2 cilindri in mers si poate oferi un consum mai bun fata de alte masini Dupa ce trecem peste toate astea ajungem la interior. Aici nu e chiar cum zice lumea, nu e Golf-ul masina cu cele mai bune materiale la interior, nu, multe sunt aproape si, in unele cazuri, peste. Dar nu e nici cea cu cele mai rele. Si nu e nici cea mai frumoasa la interior, are un design clasic si curat (adica boring pentru unii) dar ergonomia este undeva sus si totul merge foarte, foarte bine. Nu ca la Megane unde comenzile audio, in loc sa fie pe volan unde e normal sa fie, sunt pe un satelit separat ascuns in spatele volanului... Si apoi o parcam, ne dam jos si ne uitam la ea. Nu e cea mai frumoasa, departe chiar, dar nu e nici urata. Liniile acestea “clasice” si faptul ca doar uitandu-te scurt la ea iti dai seama ca e un Golf, pentru ca e “neschimbata” de mult timp, conteaza pentru unii. Golf-ul este o “legenda” in clasa lui de cand a aparut asa ca o sa-si pastreze aceasta imagine mereu. Daca vrei altceva, ceva mai fresh, exista Seat. Daca vrei ceva mai elegant, exista Jetta sau Octavia. Sunt alte masini mai frumoase, Megane-ul are niste linii foarte ok(dar sunt subiectiv) si altele mai urate (Civic-ul nou e ceva rau...) Asa ca Golf-ul nu este “cea mai cea” masina. Dar daca folosesti un punctaj o sa vezi ca Golf-ul ori iese cel mai ok ori la egalitate, sau daca esti mai critic, foarte aproape de cine crezi tu ca merita locul 1. Dar apoi trebuie sa luam in calcul ce faci cand vinzi masina si valoarea la revanzare a VW-urilor este mai sus decat a celorlalte modele. Asa ca decizia este simpla! Golf-ul este cea mai buna, sau, in functie de preferintele fiecaruia, foarte aproape de a fi cea mai buna masina de pe piata. Castigator la puncte! Si avand in vedere si ca o sa-si pastreze mai bine valoarea la revanzare si ca un Golf de 25.000 de euro o sa fie vazut de majoritatea oamenilor ca fiind o masina “mai scumpa” decat un Ceed, Focus, Astra, Megane sau orice altceva care costa tot 25.000 de euro... de ce nu ai cumpara un Golf?! Si reteta asta se aplica punctual la fix toate celelalte modele de la VW. E simplu!1 point
-
Folosesc cardul cu care a venit masina, pana acum am facut 2 update-uri si totul a fost ok.1 point
-
Daca imi arati si niste filmulete cu Tucson/Sportage cocotandu-se pe diverse obstacole, ma declar convins si imi voi schimba parerea.1 point
-
1 point
-
Blasfemie odorizantul ala! Foarte frumoase pozele din plimbari. Keep 'em coming!1 point
-
@Costi93 vezi că am pus cu niște postări în urmă lista cu uleiuri aprobate pentru norma 504.00-507.00. Alege de acolo ce îți place, ce te avantajează, pentru că fiecare îți va da recomandări după criterii știute doar de el (și de mașina sa). Ce poți face bun pentru mașina ta este un interval de schimb mai scurt. Dacă vrei neapărat un nume de ulei, Total Quartz Ineo LL 5W30 504.00-507.00, ieftin și bun, schimbat la 10000 de kilometri nu este nevoie de mai mult. Dar e părerea mea...0 points
-
@dark.deejayz, problema cu sincronul a fost rezolvata. Acel sincron facea in felul urmator: https://www.youtube.com/watch?v=eh0s_HsFwCw In schimb, si aceasta problema nu a fost rezolvata, cand ridic piciorul de pe ambreiaj undeva intre 50-75% din cursa se aude o bataie metalica (trosnitura). La fel cand pornesc de pe loc in treptele 1 si 2 si mai rar 3 se aude trosnitura. O sa incerc sa o inregistrez cand am vreme. In plus mai am si un zgomot ciudat tot din zona volant / ambreiaj / cutie. Masina fiind desfacuta a fost inspectat si kitul de ambreiaj si a reiesit ca este ok.0 points
-
-1 points
-
No .. am picat pe ganduri. Nu stie nimeni daca bateria agm e multumita de alternatorul clasic. Deocamdata e ok. Trebuie sa masor curentul dimineata sa vad cat are.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00