Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.11.2018 în toate secţiunile

  1. Ca o mica completare, care-mi place sa o tot repet. In 2017 am folosit masina in Bucuresti si foarte putin afara, sau mers incet pe dn-uri. Cam 30.000km facuti si 3 schimburi de ulei la sub 10.000km fiecare. Consum de ulei 200ml ori deloc. In 2018 ne-am mutat din tara, folosesc masina 100% doar extern, in oras deloc, nici la cumparaturi macar. Merg pe autostrada peste 90% din timp. In 7000km am completat 700ml+. Viteza medie pe ultimii 7000km undeva la 85km/h. Deci conteaza mult unde folosesti masina si cum mergi. Daca mergi turat mult o sa consume ulei, daca mergi intre semafoare nu o sa consume ulei.
    4 points
  2. Inteleg ca este masina sotiei...dar nu au mai fost niste banuti in pusculita si pentru un 1.5 macar ?
    3 points
  3. Sa inteleg ca motorizarile mici ar trebui interzise? ? Nu a existat un criteriu financiar in alegere. Este o motorizare perfectă pentru destinatia si modul de folosire avand in vedere ca este utilizata preponderent in oraș. Daca ar fi ceva sa consider ca îi lipsește probabil as indica dsg-ul si asta pentru ca acc-ul pare incomplet.
    2 points
  4. Și dacă ai diesel cu dpf, mergi numai în oraș și regenerarile le faci numai în parcare ai șanse să ,,înmulțești" uleiul. ?
    2 points
  5. Eu sunt de acord! Adica... am vazut de curand parcat langa mine noul 911. Am stat pe langa el foarte mult timp, peste o ora, asteptam pe cineva, si nu am putut intelege cum poti sa fabrici o masina in 2018 care sa semene 90% cu vechiul 911 din 1970? Tragi o linie laterala, pui stopuri si faruri cu leduri si gata model 2018?!
    2 points
  6. E vremea să îl prezentăm și pe Rochiță. T-Roc Design R-Line 1.0 TSI , 115 CP/ 85 KW, 6, Cutie manuala, Culoare: alb-plafon negru, tapițerie negru titan-blue. Decent configurat si dupa o așteptare de 4 luni și-a făcut apariția... Cateva dintre opțiuni: Actionare electrica hayon, Active Info Display- afisaj digital, Aer conditionat automat Air Care, Climatronic pe doua zone inclusiv filtru alergen, Camera Rear View, Covorase textile fata/spate, Faruri LED MID -reglare automata a distantei de iluminare, Jante aliaj usor "Mayfield" 7Jx17 negre, Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock), Oglinzi exterioare rabatabile electric, Pachet Color si decor ravenna blue -detector de oboseala -iluminare ambientala in culoare alba -bare de protectie design special -grila admisie aer cu structura tip fagure -insertii decorative cromate -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini in dreptul picioarelor fata -lumini de citit fata / spate cu LED - insertii decorative "Ravenna Blue Matte" pentru plansa de bord, consola centrala si usi fata, Pachet iarna -scaune fata incalzite -duze instalatie spalare parbriz incalzite -avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz, Privacy-glass, R-Line Exterior -bare de protectie R Style in culoarea caroseriei -blocuri optice spate rosu inchis LED -logo "R" grila radiator -diffuser negru design granulat ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt 6 difuzoare - display TFT touch-screen capacitiv color 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3 cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone, Selectarea modului de conducere cu 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco, Sistem proactiv de protectie, Trapa panoramica actionata electric -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini de citit LED, Volan multifunctional piele incalzit ..... si asa mai departe. Dintre dotarile standard s-ar putea reține: ACC si Front Assist, inclusiv Autonomus Emergency Braking, Lane Assist, Frana de stationare electronica cu Auto-Hold, Park Pilot, Pedestrian Monitoring...etc. De la dealer a primit bonus covorasele din cauciuc. Apoi, pe meleaguri buzoiene, s-a activat App Connect si s-au luat încălțari de iarnă - roți intregi de origine vw. Iar obd-ul a fost pus la treaba si avem Ambient light in 10 culori si multe mici ajustări... iar altele urmează. Deocamdată ~ 1500 km deci inca rodaj.
    1 point
  7. eu nu as lua niciodata Ford cu motorul ala de 1 tableta aia face parte din masina ? dupa cum arata , nu dupa cum stim , da
    1 point
  8. Sa mai vorbim, totusi, si de lucruri placute... A venit toamna... frigul... incet-incet vine si iarna peste noi! Incepe sa fie mai greu pentru bazaitoare... Sau nu?!
    1 point
  9. Azi am facut td cu noul focus. Era un titanium bussiness cu 1.0 125. La interior este mai ergonomic fata de generatia anterioara. Motorasul urca repede in ture prezentand un zgomot placut in habitaclu. Conducand in acelasi stil cu al meu ( 1.5 150 hp) ma trezeam pe la 3500 lejer. Se simt oarecare vibratii in schimbator cand accelerezi, posibil din cauza ca e in 3 cilindri. Spatiul interior este mai mare dar se observa rapid de unde au "taiat", bordul este mai mic, parbrizul nu mai e asa mare ca la generatia anterioara. Portbagajul era extrem de mic, din cauza ca avea roata de rezerva e dimensiuni normale. Per total a fost o experienta placuta. Din ce mi-a zis consilierul varianta de echipare ST line nu mai e doar un kit exterior ca la vechia generatie, ci si modificari mecanice, suspensie diferita, bucsaraie asemanator cu ST.
    1 point
  10. Bine ai facut ! Te las pe tine sa dai impresii dupa ce mergi cu ea , cum ti se pare ca se comporta
    1 point
  11. Modificari reversibile, cand ai probleme pui piesele originale inapoi.
    1 point
  12. Salut @Crap Pentru lampile de marsarier de pe VW Passat CC ai nevoie de 2 becuri H6W BAX9S (cele cu pinii la 150 grade). Iti multumesc, Catalin @Led It Up
    1 point
  13. Salutare, Urmeaza sa efectuez revizia nr.4 , in bord am aproape 50K KM . As dori sa stiu daca pe langa clasicele schimburi de filtre si ulei ar trebui sa mai includ ceva, cu 2 mentiuni : 1. schimbul de lichid de frana a fost facut anul trecut, intrucat masina urma sa implineasca 3 ani . 2. bujiile se schimba la 60K, deci cel mai probabil la anul Am omis ceva? Va multumesc anticipat! PS : Voi merge tot la Brady , preturile ,amabilitatea si permisivitatea lor m-au convins inca de anul trecut. Zi faina!
    1 point
  14. PBN voia sa-mi dea un 1.5, 130cp, DSG 7, Confortline cu halogene la banii astia si asta candva in Noiembrie ca nu era in stoc. Deci... pas!
    1 point
  15. Acum am iesit de la dyno, dupa 2 run-uri, a scos 130 si 131 cp. Decent.
    1 point
  16. Prea plin-ul de la ulei trebuia scos, asta in plan secundar, Insa, ceea ce ma sperie este acel ulei GL4/5 folosit anterior. GL5 este o adevarata catastrofa daca este folosit in cutii care sunt gandite pentru GL4. GL5 are foarte multi aditivi EP (extreme preassure) care in exploatare sunt mai tari decat piesele din alama din cutie (sau care au in compozitie alama - brass), ca rezultat fortele de presiune dintre doua roti dintate din cutie in loc sa fie preluate de ulei, sunt transmise direct de acesta catre dintii rotilor dintate iar acestea se uzeaza accentuat. Faptul ca uleiul tau a fost GL4/GL5 a facut ca aditivii EP sa fie mai putini decat la GL5 pur dar mai multi ca la GL4, deci au fost nevoie de ceva luni pana sa-ti puna cutia pe butuci. In alta ordine de idei, ai schimbat o gramada de rulmenti, nu era mai bine sa cumperi din start unii OE si economiseai si bani? Totusi, orice rulment ai cumpara, montarea lor cu presa si fara ciocan, de asemenea strangerea surubului planetarelor la cuplu, este chiar mai importanta decat calitatea lor, pentru ca si un rulment AM rezista civilizat daca aceasta operatie se face conform procedurilor.
    1 point
  17. cum adica complet ? adica nu se aprinde becul xenon ? ai ceva erori ? il lasi pe Auto sau pe ce ? sau te referi la ambele U-uri.....la DRL
    1 point
  18. asa este la ele, nu am intalnit la aceasta varianta sa mearga precum la masinile premium - e cu totul alt sistem, probabil de aici aceasta manifestare
    1 point
  19. Salut, La una din masini face la fel (Passat B7 2011), am schimbat amortizoarele cu unele OE, identice, la fel face, fara exceptie la orice inchidere. La cealalta (Passat B7 2014), din 10 deschideri, 8 sunt perfecte (adica se aseaza usor pe yala de unde se trage mai jos de catre aceasta) si 2 sunt trantite in ultima treime. Nu am reusit sa stabilesc un tipar, cand se tranteste si cand merge lin. Momentan, le ignor
    1 point
  20. Hai sa imi spun si eu experienta cu uleiul folosit pe un motor mpi. De la prima revizie pana la ultima am folosit numai ulei mobil. Masina e in parametri si nu consuma deloc ulei dupa 400.000km din care peste 200.000 i-am facut cu gpl.
    1 point
  21. Sa fie lumina! Asa da.
    1 point
  22. Felicitari de achizitie ! Frumoasa Albinoasa Mi-a luato inainte colegul @ciolib cu intrebarea daca o vedem pe urmele ursului Chiar speram sa vedem filmulete His & Her's OffRoad Toys . Subscribed !
    1 point
  23. Salut! Prima este de foarte mult timp la vânzare, în jur de 1 an,are lupe puse în farurile normale, nu sunt faruri adaptive cum spune în anunt.Cand apare o mașină care îți atrage atenția mergi și te uita la ea ,mergi cu ea dacă se poate , și nu te grăbi sa cumperi prima mașină văzuta, părerea mea personala
    1 point
  24. @skodamen e foarte relativa treaba ... efectiv depinde de stilul de mers ... extern am scos si 8 si 9 si 10 ... consum urban, pfff undeva intre 15 si 37 pana acum ? de obicei undeva la 25. @valy2d voi face poze si la interior, momentan nu am decat 1. hai ca o atasez pe asta momentan.
    1 point
  25. Golful traieste binemersi in continuare Poza de azi din Campina, la o iesire de dezmortit pistoanele. Si la o masina de 17 ani vechime apar chestii. Iarna trecuta consuma neverosimil de repede lichidul de parbriz... la recomandarea lui @nemtzalau am scos siguranta de la pompa stropitorilor de faruri, insa nu si-a revenit, aparand si baltite sub masina. Deci ceva garnitura. Apoi chiar cu lichid la nivel nema stropire... deci pompa... Azi am desfacut pe acolo si am gasit garnitura pompei pt parbriz dezintegrata si pompa gripata... Am confectionat o garnitura noua, cu ceva imaginatie, si am deblocat si uns pompa - deocamdata merge... Totusi - ma bucur ca astea sunt problemele masinii - in rest merge excelent si motorul suna absolut divin (si asta spune un ateu ) Edit: am revenit de la inceputul verii la MFD - am gasit un mfd cu dsp si cu softul cu aux activ - am curatat cd-changerul, si aia e Oricum muzica nu vine din boxe la masina asta
    1 point
  26. Cam de 2 ani am observat ca incalzirea interioara e functionala in conditii mai extreme (sub 0 grade afara si cu AC deschis pentru dezaburire) doar pe partea stanga a masinii, adica la sofer. Evident eu nu as fi observat , si nici voi probabil ca nu ati observa (ca sofer), dar sotia a cam inghetat la o cursa mai lunga in toiul iernii. Dupa multe investigatii pe internet si nu numai, am ajuns la concluzia ca caloriferul masinii e infundat pe partea dreapta, datorita unui design slab, canale subtiri ce sunt predispuse la a aduna tot ce circula prin lichidul de racire (chiar daca il schimbati periodic, un rest de la o garnitura ce s-a desprins nu are cum sa mai iasa la un schimb de antigel). Problema se poate verifica cu un senzor de temperatura (ceas cu senzor pentru exterior, termometru cu infrarosu etc) sau cu interfata VCDS se poate vedea clar diferenta de temperatura stanga dreapta. La mine era cam de 20-30 de grade in functie de frigul de afara. In manualul service Elsa se parea ca schimbarea caloriferului nu e chiar o problema, se demonteaza putin din tubulatura de admisie pentru a ajunge la furtunele de alimentare, pe langa turbina, au quick release si ies rapid (intre cele 2 capete de tevi este un surub ce trebuie slabit pentru a putea deplasa mai mult tevile interioare) si foarte putin langa pedale la sofer (caldura in interior trebuie setata pe HIGH, pentru a misca o parghie din dreptul caloriferului). M-am prezentat la un service sa schimb caloriferul, acolo specialistul sustinea ca trebuie dat jos bordul, ca asa stie el, am renuntat la ideea de a schimba la service si am comandat piesele necesare. Calorifer, 2 garnituri o-ring si 2 cleme de prindere (pentru cazul in care cele de pe masina s-ar rupe). Dupa ce am demontat tot am incercat sa scot caloriferul din tevile, sunt sigur ca se poate cumva, dar nu fara scule speciale ce departeaza capetele de tevi, asa ca am ales varianta romaneasca, taiat. La montat intra fara probleme. Sigur exista si varianta spalarii caloriferului dar nu stiu cat de eficienta este, dupa cum se vede exista o "gelatina" prinsa pe partea dreapta a caloriferului, jos, care blocheaza circulatia lichidului de racire. Am sa verific mai multe substante sa vad care o dizolva si revin cu un update.
    1 point
  27. Vezi daca load managment este sctiv cand sta accelerata si verifica alternator
    1 point
  28. S-ar putea sa fie mai ok daca desfaci un pic busonul de la vasul de expansiune ca sa nu faca presiune prea mare in sistem si sa iti sara vreun furtun. Imi pare rau ca am avut dreptate, te va consta ceva reparatia.
    1 point
  29. Revin cu primele concluzi după o săptămână cu motorina superioară de la Rompetrol: sunetul motorului mai rotund și parcă mai altfel, mașina este mai sprintenă( nu că înainte nu ar fi fost) și consum cam cu 1 litru mai mic.Dacă consumul este cu un litru mai mic merită schimbarea și este mai rentabil.
    0 points
  30. Am si eu o parere , daca mi se permite, bineinteles. Si unele intrebari care ma tot sacaie. De ce laudati atat de mult masinile VW? Vad afirmatii gen "Opel a incercat, prin Astra J sa se apropie de Golf....Astra K joaca de la egal la egal cu Golful". Voi vorbiti serios?? Se vede clar (cu si fara ochelari) ca astra K e de 100 de ori mai frumoasa si mai moderna decat Golful 7 care seamana extrem de bine cu vechiul Golf 5. La Golf eu nu pot vedea amprenta anilor in care traim pe designul masinii...e la fel de patrata si de anosta ca modelul de acum 10 ani. La Passat e valabil acelasi lucru....aceeasi forma de 10-15 ani incoace, au mai bibilit farurile si stopurile de cateva ori si aia e. Pai Insignia arata frumos, Mazda are o gama de masini superbe...Honda...Renault si Peugeot iarasi au facut eforturi sa produca niste masini competitive. Hyundai si Kia au evoluat si ei mult. La VW eu nu vad decat ca tot schimba farurile si stopurile...si culmea ca in proportie de 90% au aceeasi forma ca cele vechi, mai pun un led, o oglinda pe interior. Hai mai, sa fim seriosi! Nu sunt invidios, nu sunt hater al firmei VW, nu sunt fan Opel , sunt doar un baiat tanar, obiectiv, cu capul pe umeri, care nu-i poate intelege pe cei ce lauda VW atat de mult. La indemnul unor persoane din familie care m-au indrumat spre a achizitiona un model popular, si vazand cat de laudat e VW, am aruncat o privire in curtea lor... si am incercat, m-am fortat mental sa vad ceva fain intr-o masina VW si nu am reusit. Sunt invechite ca si design exterior, foarte scumpe, motoarele nu sunt mai fiabile decat ale altor producatori...nu e nimic care sa te atraga. Hai sa privim la Golf. Are ca competitori pe Astra K, Focus, Megane, Mazda 3, Civic....toate-s mai frumoase decat Golful. Passat. De la Insignia, pana la Mazda 6, Accord, Peugeot 508, Hyundai Sonata....toate-s mai frumoase. Ce masini mai are VW ? Polo? Tiguan? Tuareg? E-up? Toate au un design patratos, invechit, anost, plictisitor, etc. Am vazut de curand parcat langa mine noul Golf. Am stat pe langa el foarte mult timp, peste o ora, asteptam pe cineva, si nu am putut intelege cum poti sa fabrici o masina in 2018 care sa semene 90% cu vechiul Golf 5? Tragi o linie laterala, pui stopuri si faruri cu unghiuri drepte si gata model 2018? Uitati-va cum arata Astra K pe langa Astra H sau J, se vede o evolutie semnificativa. Cand citesc versus-uri pe forumul asta, de fiecare data vad expresia "VW foloseste materiale mai bune la interior". Care-s alea oare? Vad un plastic normal si niste crom. Unde-s materialele alea atat de laudate? M-am urcat intr-o vectra C din 2002 si pot spune ca are un interior de 10 ori mai modern si mai frumos decat un Passat din acelasi an. Am un prieten englez care mi-a zis ca Passatul e masina de bunici si taxi. Va place atat de tare designul VW? Ce va atrage asa tare? Astept niste pareri care sa-mi deschida ochii, ca sincer sunt in ceata. Multumesc!
    0 points
  31. @Rave, daca reusesti si nu te deranjeaza, sa te uiti si pe baterie sa vezi modelul acesteia. Ar trebui sa inceapa cu D si urmat de 2 cifre. La fel am patit si eu cu bateria dupa 4 ani, cu o seara inainte a pornit mai greut si in ziua in care a murit, a pornit a doua oara. Apoi cand am mai incercat iar nu a mai pornit deloc. Singurul semn mai din timp legat de baterie a fost faptul ca nu se mai activa start stop-ul si la statusul acestuia aparea power consumption too high.
    0 points
  32. Am masina de cinci ani si nu am rugina nici cat un varf de ac pe nicaieri pe caroserie. E adevarat ca o tin in garaj, dar a stat uda si o saptamana in garaj. Doar pe dedesupt la piesele detasabile am ceva rugina.
    -1 points
  33. Am testat 1,4 Tsi si 1,6 TDI , am ales bineinteles diesel . 1,6 TDI chiar daca are o cutie de viteze in 5 rapoarte tureaza motorul in treapa 5 mai putin decat 1,4 Tsi in treapta 6 - a . 1.6 TDI in treapta 5 - a la xxx km/h are 3000 rot/min , in schimb benzinarul are cu 600 rot/min mai mult la aceeasi viteza in treapta 6 - a .
    -1 points
  34. Alo, alo, domnu'...de ce te bagi pe banda de obligatoriu dreapta si cand te claxoneaza cei din spate te muti pe banda din centru si blochezi intersectia? ? (P.S. pe Stefan cel Mare, langa spitalul de urgenta Floreasca) ?
    -1 points
  35. Nu, eu eram soferul masinii in fata careia ai intrat. ? Mi s-a parut ca recunosc masina de undeva.
    -1 points
  36. Da' ce avea caroseria de Prius? In plus, este mult mai spatioasa la interior comparativ cu Jetta, consuma la jumatate fata de a ta, este fiabila si are si o suspensie normala. In cazul unor astfel de masini eu nu as merge pe un producator aflat la stadiul copilariei pe electrice/hibride, ci pe cineva consacrat.
    -1 points
  37. Nici eu la reviziile VAG din Iasi n-am avut parte de asa ceva. In schimb atat in Irlanda cat si in SUA au facut proba de drum la fiecare revizie. Avand in vedere ca Romania tot se dezvolta si asimileaza mai multe chestii de prin UE, probabil ca procedurile de genul asta vor aparea din ce in ce mai des si, intr-un viitor, vor deveni norma.
    -1 points
  38. Nu este mai rapid, din contra...1.4 consuma mai mult, are emisii mai mari dar este mai rapid si mai silentios ca 1.5-ul.
    -1 points
  39. Nu este cost saving, este "reducere greutate" pentru consum redus?. Asa te abureste daca intrebi...
    -1 points
  40. Ti-a venit GT-ul? Cum este? Am facut si eu DT cu unul si mi-a placut. Este best deal in clasa lui de pret.
    -1 points
  41. Michelin all the way, Continental mi se par cam prea plasticoase si nu sunt nici prea silentioase.
    -1 points
  42. * Salutare tuturor Sunt nou pe forum si sunt posesor de G7. Nu reusesc sa aprind farul complet. Imi poate da cineva cateva sfaturi ? Multumesc !
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!