Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.11.2018 în toate secţiunile

  1. Pentru ca eu am dat 23.000 pe GT cu EDC(adica DSG7), navi, trapa, head-up display, ACC si jante 18” pe langa ce are ea stoc, adica faruri led, scaune incalzite (foarte frumoase de altfel), padele si altele si nu cred ca Astra o luam la pretul asta. Plus ca, dpmdv, Megane-ul arata mai bine in echiparea asta si, sincer sa fiu, nu fac mare diferenta intre cele doua brand-uri. Toate marcile, inclusiv VAG, au problemele lor caracteristice asa ca nu pot sa spun ca fiabilitatea este un mare considerent. GT-ul are un punct slab la cutie, dublu-ambreiaj cu ambreiaje uscate, acelasi ca DSG-ul 7 uscat, de exemplu. Cealalta masina pe care o aveam in gand era un Volvo V40 T3 (1.5, 3 cilindri, 150cp), automat (convertizor), R-Design tot la 23.000. O masina foarte frumoasa dar care isi arata varsta la interior (fara touchscreen, fara CarPlay, consola cu muuulte butoane) si care e mai slaba decat GT-ul pe suspensii, insonorizare si spatiu, atat in spate cat si la portbagaj, desi masina e mai mare... Asta e un lucru pe care l-am admirat la GT, este dura dar mai confortabila decat Leon-ul, culmea, care era pe 17”. Si e si mai bine antifonata. Singura faza e sa vad cat de bine rezista in timp LE: hai ca aici e un versus asa ca nu e OT daca las 2 poze Nu stiu care e mai buna, stiu doar ca asta m-a impresionat mai mult si rezonez mai mult cu ea. Astra, desi foarte frumoasa si chiar si cu pachetul OPC Line, e putin... meh! E cam fara personalitate, asa...
    5 points
  2. Si cum Rochiță a fost ascultator, azi a primit cateva îmbunătățiri cu obd: Light Assist (HBA), Traffic Sign Recognition, activare Alarma oem, mod offroad in meniu, lumini de zi in meniu on/off, activare lumini avarie la franare de urgență
    4 points
  3. @skodamen e foarte relativa treaba ... efectiv depinde de stilul de mers ... extern am scos si 8 si 9 si 10 ... consum urban, pfff undeva intre 15 si 37 pana acum ? de obicei undeva la 25. @valy2d voi face poze si la interior, momentan nu am decat 1. hai ca o atasez pe asta momentan.
    4 points
  4. Gata si rotile de iarna pe 17”! nokian WR A4 pe 17 inch Jante MAK Munchen o iarna usoara domnilor! Ps: abia astept sa testez 4x4
    2 points
  5. Si eu am DSG6 si nu se aude nici un zgomot,frumos și lin ca o albinuta. Si am 161000km.
    1 point
  6. 1 point
  7. Saptamana care a trecut a inceput mirific...... groapa +roata = ???? Oare ce sa fie .......crrrrrrrr crrrrrrrr crrrrrr , pac pac pac , poc poc poc si uite asa a crapat un rulment. Am evitat un prost cu o duba care a iesit cu spatele in drum mult peste banda mea de mers ,iar in manevra de evitare am iesit putin de pe asfalt si am dat intr-o groapa atat de fabuloasa incat rulmentul a zis piua...... nu erau mai mult de 20kmh..... Imediat dupa ce am dat in groapa au inceput pacanituri si zgomote de tzacanit....... initial nu am fost sigur ca este rulmentul , se auzeau atat de multe sunete ciudate incat eu am fost sigur ca este planetara de vina Janta si anvelopa sunt intacte , le-am verificat pe ambele. Din fericire am scapat doar cu rulmentul , cand am scos discul am fost 100% ca este rulmentul , practic acesta se comprimase pe interior si toata vaselina iesise afara. Joc nu avea , nici sunet in rulare......ciudat. Preventiv am verificat si planetara, rulmentul din diferentialul fata dreapta , articulatiile si restul bucselor de pe ambele parti care s-au dovedit a fi neafectate.
    1 point
  8. @Abu nu e chiar frumos dar exista si mai urate si nu, nu are tableta aia ( din pacate )... cea mare e interesanta cand te urci in masina, mai ales noaptea cand nu vezi marginile alea nesimtit de groase Partea buna la display-ul asta mic e ca inca mai are buton de volum. Tableta are volumul pe butoane capacitive puse langa ecran si sunt cam greu de nimerit. Si avand in vedere ca pe volan nu exista, ci doar pe satelitul ala din spatele lui, e mult mai simplu de folosit butonul asta. Si mai are si niste butoane in plus de la clima, tableta are toate comenzile in ea, in afara de cele doua butoane de reglajul temperaturii stanga-dreapta. Si da, lumina ambientala de pe usile fata-spate si marginea consolei centrale are 5 culori care se pot schimba cum si cand vrei, rosu, albastru, verde, mov si galben. Odata cu ambientala se schimba si culoarea principala a sistemului de infotainment si a bordului digital care, la randul lui, are 4 teme ce se pot schimba cum vrei, o chestie care-ti ia ochii dar fara vreo utilitate anume ( nu se poate pune harta navigatiei acolo )
    1 point
  9. Repet- intrebarea (simpla) este: STIE CINEVA DACA EXISTA MAI MULTE FELURI DE DELCOU la G3? ATAT si nimic mai mult. Da sau ba. Scurt si la obiect. Ca info suplimentare am dat ca -motorul NU are serie si delcoul NU poate fi scos sau sa se descopere cod sau altceva pe el. Si ca s'au incercat alte modele de capace dar fara rezultat. Am invatat la facultate (cu aaaani in urma..) ca pentru ca sa capeti un raspuns precis nu trebuie sa pui intrebarea amestecata cu altele ci sa fie vizibila si simpla. (lat edit- avand o anumita educatie, as prefera adresarea la persoana a doua din partea persoanelor care nu ma cunosc sau nu au (macar) varsta mea... Pentru mine NU conteaza cine e la ,,butoane'' si buna crestere a acelora- referitor la modul de adresare- cred ca ar trebui sa primeze)..e vorba de un MINIM respect, nu de ,,cine e sus la butoane si... ailalti. ''' ...................................................................................... lat. lat. edit- eu sunt invatat sa repar masina ramasa in drum, fara sa am scule de atelier speciale, carti cu coduri sau alte dracii... poate de aia ,,nu pricep'' indicatiile ,,cauta codu' pe delcou si/sau pe motor''.. eu stiu ca trebuie sa rezolv treaba FARA sa am datele respective. - ca idee- cati ati (reusit) sa mergeti cu masina avand ALT capac de delcou, care NU se potrivea deloc?? Eu am mers. Ca TREBUIA. sau CU O PLANETARA ,, lipsa"- scoasa din fuzeta SI BLOCATA? ..poate ,,de aia'' nu ne intelegem noi aicea. NU se face totul, sau orice ,,dupa codul de pe piesa''.. ca aia nu se mai numeste ,,mecanica'' ci doar... schimbare de piesa.. fara sa gandeasca nimeni.. ca se face in MOD mecanic.
    1 point
  10. Sa spalam " frigiderul" cica asa li se mai spune celor de culoare alba.
    1 point
  11. Nu, nu se poate repara/polisha. Necesita înlocuire, ultima pe care am înlocuit-o joi, a fost la un A6 C7 - am comandat-o în Cehia, parca în jurul la 130 euro + transport, etc
    1 point
  12. Cam asa, la un mers normal. Sincer, nu ii vad rostul acestui motor/masini, dacă nu te bucuri de el/ea. Tot asa, nu cred ca ar trebui sa vb despre cât de economic este... Ca nu este. Cand cineva cumpără un Touareg/Q7/X5... Mașina de 70.000 euro noua..... Cu 3.000cmc...nu cred ca motorina este o problema. De aceea eu nu vad rostul acestui topic.. Rog sa nu va supărați pe mine, e doar opinia mea.
    1 point
  13. E impotriva regulilor forumului... Si nici nu avem o sectiune de “Alte masini!”
    1 point
  14. Rave, poate deschizi un topic la masina mea. La cat de frumos scrii, cred ca multi are aprecia!
    1 point
  15. Pai uita-te si vezi daca ai piesele, noi de unde sa stim. Nu este chiar ok sa schimbi ansamblul cu totul, chiar daca piesele au aceleasi coduri si secventa de culori - ceea ce ma indoiesc. In mod normal trebuia sa iei doua amortizoare noi lcu flanse cu tot si sa le schimbi doar pe alea.
    1 point
  16. Ba are, eu cred ca inteleg ce spune colegul Vali, din BC se regleaza intensitatea la footwell pentru cand este usa deschisa; in modul ambient light, eu unul nu am gasit de unde se regleaza, in afara de rotita respectiva. In alta ordine de idei, lampile clone din china sunt niste porcarii, au intensitate foarte slaba, dar macar fac dimming, merita cumparate doar pentru cablaj, va recomand sa luati lampile OEM (4E0 947 415).
    1 point
  17. Salutari! Acum aproximativ 3 luni am reusit (dupa multe cautari pe la fratii nostri nemti) sa gasesc ceea ce cautam ... la fratii nostri unguri. A fost dragoste la prima acceleratie ... Masina in cauza este un Audi S4 B8 din 2010, motor 3.0 TFSI, supercharger, 435 CP momentan (333 CP de fabrica + soft stage 1), sau Antonia cum imi place mie sa o alint. Ca dotari mai "speciale" (pentru mine) are ACC (adaptive cruise control), trapa panoramica, diferential sport, cutie automata in 7 trepte cu padele pe volan, quattro (because winter time is quattro time). Upgrade-urile pe care le are pot sa spun ca sunt inexistente, admisie Integrated Engineering, soft stage 1, x-pipe. Pe viitor, daca e cuminte si nu mananca prea multa benzina si ulei, poate va primi o evacuare de la AWE si un DSG tune de la Integrated Engineering
    1 point
  18. Eu am schimbat uleiul in cutie cand avea masina in jur de 90k . Era mai negru ca uleiul din motorul unui diesel dupa 15k , am pus si poze aici pe forum . Asa ca sfatul meu este sa il schimbati , se schimba super usor , la fel ca la o cutie manuala . Intra 1.7-1.9l , 70 - 90 lei litru .
    1 point
  19. Uite și protecțiile suplimentare.
    1 point
  20. 1. Pe Bcm, la long coding 2. Nu exista sa ai opțiunea.... Dar nu e activata. 3.nu prea înțeleg cum vrei sa faci.... Fa ca la carte, instalează butonul 4. Tot pe bcm
    1 point
  21. Salutare ! De ceva timp eram nemultumit de interior si voiam sa-i fac o curatare cu mana mea, dar cum timp nu se gaseste niciodata, am reusit sa fac o programare la un nene care se ocupa cu detailing auto si am efectuat un detailing interior. Se putea si mai bine, dar clar e mult mai ok decat era inainte. Oricum rezultatul se vede altfel cu ochii liberi decat ce a iesit in poze.. Printre altele am montat setul de iarna si am trecut la presurile de cauciuc Toate bune !
    1 point
  22. Am si eu o parere , daca mi se permite, bineinteles. Si unele intrebari care ma tot sacaie. De ce laudati atat de mult masinile VW? Vad afirmatii gen "Opel a incercat, prin Astra J sa se apropie de Golf....Astra K joaca de la egal la egal cu Golful". Voi vorbiti serios?? Se vede clar (cu si fara ochelari) ca astra K e de 100 de ori mai frumoasa si mai moderna decat Golful 7 care seamana extrem de bine cu vechiul Golf 5. La Golf eu nu pot vedea amprenta anilor in care traim pe designul masinii...e la fel de patrata si de anosta ca modelul de acum 10 ani. La Passat e valabil acelasi lucru....aceeasi forma de 10-15 ani incoace, au mai bibilit farurile si stopurile de cateva ori si aia e. Pai Insignia arata frumos, Mazda are o gama de masini superbe...Honda...Renault si Peugeot iarasi au facut eforturi sa produca niste masini competitive. Hyundai si Kia au evoluat si ei mult. La VW eu nu vad decat ca tot schimba farurile si stopurile...si culmea ca in proportie de 90% au aceeasi forma ca cele vechi, mai pun un led, o oglinda pe interior. Hai mai, sa fim seriosi! Nu sunt invidios, nu sunt hater al firmei VW, nu sunt fan Opel , sunt doar un baiat tanar, obiectiv, cu capul pe umeri, care nu-i poate intelege pe cei ce lauda VW atat de mult. La indemnul unor persoane din familie care m-au indrumat spre a achizitiona un model popular, si vazand cat de laudat e VW, am aruncat o privire in curtea lor... si am incercat, m-am fortat mental sa vad ceva fain intr-o masina VW si nu am reusit. Sunt invechite ca si design exterior, foarte scumpe, motoarele nu sunt mai fiabile decat ale altor producatori...nu e nimic care sa te atraga. Hai sa privim la Golf. Are ca competitori pe Astra K, Focus, Megane, Mazda 3, Civic....toate-s mai frumoase decat Golful. Passat. De la Insignia, pana la Mazda 6, Accord, Peugeot 508, Hyundai Sonata....toate-s mai frumoase. Ce masini mai are VW ? Polo? Tiguan? Tuareg? E-up? Toate au un design patratos, invechit, anost, plictisitor, etc. Am vazut de curand parcat langa mine noul Golf. Am stat pe langa el foarte mult timp, peste o ora, asteptam pe cineva, si nu am putut intelege cum poti sa fabrici o masina in 2018 care sa semene 90% cu vechiul Golf 5? Tragi o linie laterala, pui stopuri si faruri cu unghiuri drepte si gata model 2018? Uitati-va cum arata Astra K pe langa Astra H sau J, se vede o evolutie semnificativa. Cand citesc versus-uri pe forumul asta, de fiecare data vad expresia "VW foloseste materiale mai bune la interior". Care-s alea oare? Vad un plastic normal si niste crom. Unde-s materialele alea atat de laudate? M-am urcat intr-o vectra C din 2002 si pot spune ca are un interior de 10 ori mai modern si mai frumos decat un Passat din acelasi an. Am un prieten englez care mi-a zis ca Passatul e masina de bunici si taxi. Va place atat de tare designul VW? Ce va atrage asa tare? Astept niste pareri care sa-mi deschida ochii, ca sincer sunt in ceata. Multumesc!
    1 point
  23. Caz rezolvat. Am cumparat toata documentatia tehnica a masinii (dupa VIN) si am trecut la verificari; Deci daca aveti probleme de orice fel cu broasca, camera video, lumini spate, clapeta emblema nu se deschide sau nu deschide portbagajul, problema este 100% din cablajul ce duce in capota portbagaj. Am avut probleme cu camera in urma cu cateva luni si era problema in tronsonul din dreapta. (dreapta sau stanga cum stai cu fatza la portbagajul deschis) In dreapta este un tronson ce duce alimentarea la camera, cablul video si alimentarea actuator clapeta portbagaj/camera. In partea stanga un cablu cu 8 fire pentru contacte actuator, broasca..becuri capota,etc. daca tot desfaceti sa verificati si gasiti fire intrerupte ori schimbati cablaraiul cu totul pe ambele parti ori luati fir litzat izolat 1x0,75..1x1 si pe rand ca sa nu incurcati ceva refaceti intre conectori, inlocuiti pe rand cele 8 fire din partea stanga si apoi cele din dreapta (mai putzin cel video ca ala daca e intrerupt musai trebuie sa cumparati un cablu nou). O banda textila in care sa dati firele dupa inlocuire este binevenita, dupa care le trageti prin tzeava balama si le pozati si conectati la locul lor corespondent culorilor conectorilor. Eu le-am lasat mai lungi cu vreo 10 cm ca sa aiba bucla mai mare acolo la cot sa nu se foarfece asa usor. Acuma, daca ati inlocuit printr-o metoda sau alta firele s-ar putea sa dati de problema mea si a lu' DRA, adica nu mai puteam deschide portbagajul numai din telecomanda sau butonul de pe usa sofer si nu se ridica clapeta sa poata camera avea acces afara. Aici si-a dovedit utilitatea documentatia cumparata avand la dispozitie detailata toata instalatia (si) electrica a masinii in cele mai mici detalii. Cauza anomaliei in functionare a fost o siguranta "S51" siguranta pe care nu o veti gasi in veci daca nu va spune cineva unde e E asa de bine ascunsa (sincer nu stiu de ce au puis-o acolo) incat si daca iti zice cineva unde sa cauti nu o gasesti Deci, sub butonul de lumini este torpedoul ala micutz (stanga volan) care poate fi deschis pana jos (basculat) de tot daca se elibereaza din doua cleme aflate in fundul lui sus dupa care aveti acces la un compartiment unde in functie de versiune aveti o regleta cu relee si sigurante. si un modul de confort parca (nu l-am tras afara sa vad care e) Tot pe acolo trece tronsonul cu firele ce duc in tabloul de sigurante din stanga bordului. In spatele acestui tronson, in stanga sus, dar obturat si acoperit in totalitate de acest tronson se afla o siguranta..celeba S51 care se arde in unele cazuri din cauza scurturilor ce apar la firele intrerupte sau cu izolatia rupta din balama portbagaj. Am inlocuit-o si totul este perfect acuma... Sper sa ajute ca se pare ca este o problema arhigenerala la CC..am vazut si pe alte forumuri din lume aceasi problema..
    1 point
  24. Salutare, Pentru cei care vor sa codeze luminile, am gasit un tabel foarte interesant.Mie unul mi-a fost de mare ajutor. De asemenea am gasit si adaptarile de la Halogen la Xenon, cu setarile initiale si setarile finale. Coding Changes: Byte 02 - 02 Lighting: Bi-xenon w/o light assist Byte 06 - 20 Xenon - Shutter (PR-8IG/8IM/8IP) installed Adaptations Changes: Leuchte10SHUTTER LB23-Lasttyp 10 from not active to 2 - Shutter: Diagnosesensierung für 'LED low' Leuchte10SHUTTER LB23-Lampendefektbitposition 10 from 0 to 37 Leuchte10SHUTTER LB23-Lichtfunktion A 10 from not active to Left high beam Leuchte10SHUTTER LB23-Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 10 from 0 to 1E Leuchte10SHUTTER LB23-Lichtfunktion B 10 from not active to Lichthupe generell Leuchte10SHUTTER LB23-Dimmwert AB 10 from 0 to 127 Leuchte11SHUTTER RB22-Lasttyp 11 from not active to 2 - Shutter: Diagnosesensierung für 'LED low' Leuchte11SHUTTER RB22-Lampendefektbitposition 11 from 0 to 41 Leuchte11SHUTTER RB22-Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 11 from 0 to 1F Leuchte11SHUTTER RB22-Lichtfunktion A 11 from not active to Right high beam Leuchte11SHUTTER RB22-Lichtfunktion B 11 from not active to Lichthupe generell Leuchte11SHUTTER RB22-Dimmwert AB 11 from 0 to 127 Leuchte2SL VLB10-Lasttyp 2 from 10 - allgemeine Scheinwerfer to 4 - LED Tagfahrlichtmodul Signal Leuchte2SL VLB10-Lampendefektbitposition 2 from 0 to 48 Leuchte2SL VLB10-Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 2 from 45 to 4A Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion A 2 from Standlicht allgemein (Schlusslicht: Positionslicht: Begrenzungslicht) to Daytime running lights Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion C 2 from not active to Blinken links aktiv (beide Phasen) Leuchte2SL VLB10-Dimming Direction CD 2 from maximize to minimize Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion E 2 from not active to Standlicht allgemein (Schlusslicht: Positionslicht: Begrenzungslicht) Leuchte2SL VLB10-Lichtfunktion F 2 from not active to Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re) Leuchte2SL VLB10-Dimmwert EF 2 from 0 to 26 Leuchte3SL VRB21-Lasttyp 3 from 10 - allgemeine Scheinwerfer to 4 - LED Tagfahrlichtmodul Signal Leuchte3SL VRB21-Lampendefektbitposition 3 from 0 to 4C Leuchte3SL VRB21-Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 3 from 46 to 4C Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion A 3 from Standlicht allgemein (Schlusslicht: Positionslicht: Begrenzungslicht) to Daytime running lights Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion C 3 from not active to Blinken rechts aktiv (beide Phasen) Leuchte3SL VRB21-Dimming Direction CD 3 from maximize to minimize Leuchte3SL VRB21-Lichtfunktion E 3 from not active to Standlicht allgemein (Schlusslicht: Positionslicht: Begrenzungslicht) Lichtfunktion F 3 from not active to Parking light right Leuchte3SL VRB21-Dimmwert EF 3 from 0 to 26 Leuchte4TFL LB4-Lasttyp 4 from 9 - allgemeine Glühlampe 27W: auch H15 to 1 - LED Tagfahrlichtmodul Versorgung Leuchte4TFL LB4-Lampendefektbitposition 4 from 48 to 3A Leuchte4TFL LB4-Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 4 from 43 to 49 Leuchte4TFL LB4-Dimmwert AB 4 from 100 to 127 Leuchte4TFL LB4-Lichtfunktion F 4 from not active to Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re) Leuchte4TFL LB4-Dimmwert EF 4 from 31 to 127 Leuchte5 TFL RB32-Lasttyp 5 from 9 - allgemeine Glühlampe 27W: auch H15 to 1 - LED Tagfahrlichtmodul Versorgung Leuchte5 TFL RB32-Lampendefektbitposition 5 from 4C to 44 Leuchte5 TFL RB32-Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 5 from 44 to 4B Leuchte5 TFL RB32-Dimmwert AB 5 from 100 to 127 ENG116555-Leuchte5 TFL RB32-Lichtfunktion F 5 from not active to Parking light right Leuchte5 TFL RB32-Dimmwert EF 5 from 31 to 127 Leuchte8FL LB39-Lasttyp 8 from 10 - allgemeine Scheinwerfer to 36 - LED Kleinleistung Leuchte8FL LB39-Lampendefektbitposition 8 from 37 to 35 Leuchte8FL LB39-Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 8 from 1C to 26 Leuchte8FL LB39-Lichtfunktion A 8 from Left high beam to Standlicht allgemein (Schlusslicht: Positionslicht: Begrenzungslicht) Leuchte8FL LB39-Lichtfunktion B 8 from Lichthupe generell to Parklicht links (beidseitiges Parklicht aktiviert li & re) ENG116029-Leuchte8FL LB39-Dimmwert AB 8 from 100 to 127 Leuchte9FL RB2-Lasttyp 9 from 10 - allgemeine Scheinwerfer to 36 - LED Kleinleistung Leuchte9FL RB2-Lampendefektbitposition 9 from 41 to 3F Leuchte9FL RB2-Fehlerort mittleres Byte DTC-DFCC 9 from 1D to 27 Leuchte9FL RB2-Lichtfunktion A 9 from Right high beam to Standlicht allgemein (Schlusslicht: Positionslicht: Begrenzungslicht) Leuchte9FL RB2-Lichtfunktion B 9 from Lichthupe generell to Parking light right Leuchte9FL RB2-Dimmwert AB 9 from 100 to 127 I also made coding changes to let car know I have xenon lights, byte 2 bi-xenon without light assist, and byte 6 bit 5-6 xenon shutter installed. You now have properly functioning lights, but you do not have AFS.
    1 point
  25. Dimming vor face. Legat de aprinsul lor 30% (pe pozitie), depinde de centrala electrica a masinii. Daca masina este dupa 2009, suporta asa ceva.
    1 point
  26. Toate broscutele, indiferent de an, au avantaje si dezavantaje care trebuie stiute cand cumparam una. Cumpararea unei Broscute e mult mai simpla decat alegerea anului de fabricatie a modelului, culoare caroserie si negocierea pretului. Deorece foarte multe masini de acest tip au fost produse dealungul celor aprope sase decade, cumparatorul se poate lovi de o situatie singulara. Incepand cu multitudinea de modele, ceva incomun comparat cu orice alt model de masina clasica. Acest lucru se datoreaza faptului ca Broscuta a fost proiectata sa dureze, lucru care a condus la o flota de preste 22 milioane exemplare produse. Consecinta? Cine vrea sa cumpere o Broscuta isi poate permite sa astepte pana gaseste modelul ideal. Aici apare problema: in cei peste 50 de ani de productie stilul masinii nu s-a prea schimbat. Schimbari subtile au fost mereu introduse pe linia de fabricatie, multe dintre ele de ordin tehnic. De exemplu: Doriti o Broscuta pt uzul zilnic; recomand o Broscuta fabricata dupa 1967 - pe langa motorul de 1300 mai puternic, beneficiati si de sistemul electric pe 12V cu faruri, lampi, stergatoare de parbriz si aprindere mai eficiente. Sunt mici detalii dar fac diferenta la condusul zilnic. Pe de alta parte, daca doriti o Broscuta mai veche si mai rara, din primele serii produse cu scopul de a utiliza masina doar la sfrsiturile de saptamana si ocazii speciale unde puteti starnii invidia automobilistilor, cel mai bine optati pt un model prosdus in anii `50, Oval ori Split Window. Problema acestor modele "primitive" sunt preturile, necesitatea de a avea o oarecare indemanare la condus si sa nu uitam de costurile de intretinere/piese foarte mari. Pentru cine nu are buzunare asa de largi si vrea totusi un clasic poate opta pt un 1200 prodis intre 1959-1967 care sunt mai ieftine si cu costuri de intretinere mai mici. In zilele ei de glorie Broscuta era considerata o masina durabila, cu mecanica simpla si eficienta. in ziua de azi nu se mai pune problema, noile motoare racite pe apa sunt mult mai evoluate si durabile. Chiar asa, daca se fac revizii periodice, motorul boxer racit pe aer poate dura mult, foarte mult. Intretinerea e simpla: Schimbul de ulei trebuie respectat cu sfintenie (pe langa lubrificare, uleiul raceste si motorul), si reglajul tachetilor facut constant. Cum viata motorului depinde de reviziile facute in timp nu ar fi rau sa va interesati cat de bine au fost facute aceste revizii. E bine sa aflati totusi cat de bine se pricepe vanzatorul la mecanica Broscutei, asa vom sti daca a intretinut-o corect. In cazul motoarelor de 1200 e bine sa fim foarte atenti. Piesele de schimb pentru acestea sunt mai rare si mai scumpe. In schimb, in cazul motoarelor de la 1300 in sus e mult mai usor si ieftin de gasuit piese. Cand porniti motorul nu va speriati daca da putin fum la inceput. E normal in cazul motoarelor boxer, mai ales daca masina a fost stationata pt mult timp. In orice caz, daca continua sa scoata fum... ceva e in neregula la motor. Zgomote iregulare si anormale sunt alt semn de uzura avansata. Verificarea jocului axial la arbore e si ea importanta. Frane si cutie viteza. Daca masina nu schimba vitezele rapid si precis, fara sa agate, negociaza o reducere serioasa de pret. Verifica eventuale pierderi ale lichidului de frana. La o franare in linie dreapta masina trebuie sa isi tina "lina". Daca "fuge" poate fi un reglaj defectuos al franelo. Daca se simte la volan cum trage poate fi o defectiune si la caseta de directie. Va urma.
    1 point
  27. Mda...te-ai tot uitat, am inteles... Dar de condus ai apucat?? Nu..am inteles, esti tanar, te intereseaza cum arata masina. Corect, e un lucru foarte important, mai ales pentru o persoana tanara. Cand o sa mai cresti o sa iti schimbi proritatile, opiniile si preferintele. Este cunoscut ca VW nubrupe gura targului in materie de design, deci da, ai dreptate: iarna nu-i ca vara !
    -1 points
  28. Salutare , Ieri am facut si primul drum extra urban dupa schimbul kitului de ambreiaje . Drum dus-intors aproximativ 320 km , solicitata si in regim de viteza de croaziera (autostrada +) si in regim de depasiri (90% facute cu kick down) . Masina s-a comportat foarte bine in trafic . De la momentul interventiei in service si pana acum masina a parcurs aproximativ 800 km (500 urban si 300 extra urban) si se comporta ok . Cred ca daca era ceva in neregula la nivel de manopera , pana acum ar fi iesit la suprafata .... Observatiile pe care mi le-a facut Florin@Caractere sunt corecte , eu din graba am gresit , multumesc . In februarie trebuie sa-i fac revizia anuala , la care am de gand sa-i schimb toate lichidele (mai putin uleiul din cutie ) , toate filtrele , bujiile (desi functioneaza corect , sunt cele originale si consider ca si-au facut datoria - 8 ani si 115.000 km) si placutele de frana fata /spate . Destul de piperat devizul , dar o buna bucata de timp nu voi mai avea mari costuri , masina fiind adusa aproape de starea noua . Raman la ideea ca , dupa masina de serviciu , care e ideala indiferent de marca , cea mai buna masina e cea la care-ti permiti o intretinere corecta .
    -1 points
  29. https://www.olx.ro/oferta/passat-cc-2012-2-0-tdi-navi-piele-xenon-panoramic-dcc-dsg-170-cp-ID8Fkdd.html Propietar , e posibil să știe cineva mașina? Edit : https://www.olx.ro/oferta/2013-volkswagen-passat-cc-2-0-tdi-bluemotion-IDbIE5Z.html
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!