Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 03.11.2018 în toate secţiunile
-
6 points
-
Salutari! Acum aproximativ 3 luni am reusit (dupa multe cautari pe la fratii nostri nemti) sa gasesc ceea ce cautam ... la fratii nostri unguri. A fost dragoste la prima acceleratie ... Masina in cauza este un Audi S4 B8 din 2010, motor 3.0 TFSI, supercharger, 435 CP momentan (333 CP de fabrica + soft stage 1), sau Antonia cum imi place mie sa o alint. Ca dotari mai "speciale" (pentru mine) are ACC (adaptive cruise control), trapa panoramica, diferential sport, cutie automata in 7 trepte cu padele pe volan, quattro (because winter time is quattro time). Upgrade-urile pe care le are pot sa spun ca sunt inexistente, admisie Integrated Engineering, soft stage 1, x-pipe. Pe viitor, daca e cuminte si nu mananca prea multa benzina si ulei, poate va primi o evacuare de la AWE si un DSG tune de la Integrated Engineering2 points
-
2 points
-
Eu sincer nu imi bat capul cu spanul la cp3. din 2001 pana acum si-a dovedit fiabilitatea pe diverse platforme : bmw-mercedes-renault-opel-peugeot. Foarte multe masini din 2002 2003 inca merg si azi fara probleme..sunt 15 ani oameni buni. Plin de 320d functionale ..cu cp3.2 points
-
Salutare! Sunt noul proprietar a unei Skoda Superb! Am ales intre Superb, Passat si Mazda 6! Pana la urma am ramas cu Superb datorita spatiului din interior, spatiu si deschidere portbagaj, eleganta Eram decis sa achizitionez masina noua dintre Mazda 6 full break 4x4 era cam 32000 euro, Passat cam 35000 euro iar Superb 37000 euro! Nu am inteles cum Superb este mai scump ca Passat! Dupa cautari si negocieri am gasit la Brady Militari Skoda Superb Style, 2.0 TDI, DSG 4x4 190cp la 4900 km cu 31900 euro! Dotari peste Style care pleaca de la 35000 euro: -sistem Conton -navigatie Columbus - scaune piele cu incalzire si ventilate pe fata -volan incalzit - duze incalzite -culoare magnetic brown - jante de 19’ Acamar - adaptive cruise control - blind spot - driving mode selection - inteligent light assitant - interior piele /piele artificiala - scaune fata electrice - Kessy - pregatire telefon Premium - Sunset - Padele volan Pret de noua 44200 euro! La drum lung masina este excelenta, confortabila, eleganta simti ca plutesti in modul “Comfort” Desi intial m-am ingrijorat cand am vazut jante de 19’ pot sa spun ca suspensia isi face foarte bine treaba! in oras DSG-ul este wow, nu te imbie la alergat si sprint! Deocamdata am doar trei poze, revin si cu altele! ps: sunt super multumit de masina, ma asteptam sa se simta mai puternica la 190cp dar cred ca este si de la 4x4!1 point
-
În acest regim de funcționare sigur nu va consuma mult. Dar, ai și răbdare și timp, de pierdut pe drumurile tarii.... În oraș cu roti de 275/20 consuma în medie în jur de 12....13. Afara nu pot merge cum mergi tu.... Oricum, între 8.5.. Taras....si 11...poate și mai bine, depinde de cum mergi. Media pt afara, când calculez asa cât trebuie sa alimentez, eu o estimez la 10l. Dar... Ma bucur de ce oferă acest motor. Totuși, vb de un motor de 3000cmc, v6. Cine vrea consum mic, se poate indrepta spre motoarele de 2000cmc sau mai jos. Mai am un Tiguan de 2.0tdi cu Diesel gate făcut.... Consuma în jurul la 10l/100km în oraș.... Poate și peste.... Si un Golf 4 alh... Ala scoate 5...6 l/100km în oraș. Deci un 3.0tdi în oraș, mașina de 2.5tone, va consuma ceva - oricum, eu zic ca 12..13l/100km e mai mult decât decent, având în vedere traficul din București. Un Golf 4 1.4....tot pe acolo se învârte la consum.1 point
-
Eu am pățit așa și mi s a fisurat baza acumulatorului din mechatronic. Vezi pe unde ți a dat uleiul afara( dacă este pe la supapa de respiro a mechatronicului trebuie sa fie ulei verde) dacă este galben este din cutia de viteza. Din păcate în ambele situații este destul de costisitor și scump1 point
-
Sunt dezamagit de luminile astea. Functioneaza ok ca lumini de zi, dar la semnalizare cel de la pasager se comporta defectuos. I-am scris fratelui chinez si am deschis disputa pe Aliexpress sa vedem ce rezolvare dau. Pacat ca lumineaza foarte ok ca DRL iar functia de semnalizare dinamica e chiar cool, dar...1 point
-
Chiar dacă țevile tur retur se încălzesc acel calorifer poate fi parțial înfundat... Circuitul se realizează doar pe o parte din el. Cel mai probabil asta e problema...1 point
-
@andrei0241 Din câte știu eu reboot se poate face prin apăsarea lungă (dacă nu mă înșel 20secunde) a butonului de power sau după o perioadă mai mare fără pornire/contact. Chiar dacă nu este contactul pus HU rămâne în sleep o anumită perioadă de timp. Un cold boot (pornire după shut down) durează în medie 30secunde, acesta fiind motivul pentru care o bună perioadă de timp după luarea contactului unitul rămâne în sleep, oferind astfel o mai bună experiență userului.1 point
-
Inventia prietenului meu italian ca sa vanda kituri noi de alt tip. Marketing in putine cuvinte.. Eu i-am zis-o direct ca probabil a stricat-o intentionat Multe utilitare renault -peugeot si Crafter cu cp3, stiu din surse sigure (service) sunt trecute de 1mil Km. Oricum, toate pompele se strica la un moment dat, de regula cp3 nu mai baga presiune destula dar masina merge in continuare in conditii mai proaste. Cazurile sunt atat de rare incat nu sunt pomenite nicaieri, cazuri izolate. Trebuie sa acceptati ideea ca orice piesa in miscare supusa unui stres continuu la un moment dat poate sa crape dintr-un motiv sau altul. Nici CP3 nu va tine pana imbatraniti. Pana atunci masina voastra va fi de mult reciclata1 point
-
1 point
-
Cred ca asta e cea mai buna caracterizare din cateva cuvinte pentru Golf.1 point
-
1 point
-
M-am uitat si eu initial la APR, tot datorita feedback-ului vazut pe forumurile de prin state. Dealer-ul APR din Bucuresti insa este absolut varza. Dupa ce-am interactionat putin cu el, nu l-as lasa nici sa-mi spele masina, sigur greseste ceva. Spre exemplu, pur si simplu nu stia ce-i aia "soft la cutie", efectiv nu stia ca exista asa ceva. Apoi imi explica el cum face el sa puna softurile si explicatia era de genul "apas acolo pe UPLOD si-mi da ei ce sa pun, n-ar trebui sa fie probleme".1 point
-
PAi daca pe vechiul aveai eroare pe V158, nu e normal ca si pe asta sa ai aceeasi eroare, atata timp cat nu ai schimbat servomotorasul ?1 point
-
1 point
-
geo.... pe 08 e clima, pe 19 este can gateway. il inlocuiesti - cumperi alt can, il codezi pe masina si ai scapat de problema1 point
-
1 point
-
@Ionut Grossu Nu vreau sa fac presupuneri .. dar sunt foarte foarte mici sanse ca tu sa fii cumparat un Passat din 2006 cu doar 170 000km. Oricare dintre uleiuri iti sunt ok daca respecta norma . Recomandarea mea e sa mergi pe 5w40 mai eftin pe care sa il schimbi la interval de maxim 10 000km.. ideal 7-8000km. Eu in masinile mele pe benzina folosesc Total Quartz Energy 5w40 care e 15 lei/L.. scimbat la 7000km si in zona culbutorilor la o inspectie prin capac am ZERO depuneri si uleiul dat jos e curat. As putea paria ca e mai ok pentru motor decat un 5w30 long Life de 40Lei/L tinut in motor 20 000km.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00