Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.11.2018 în toate secţiunile
-
Salutari! Acum aproximativ 3 luni am reusit (dupa multe cautari pe la fratii nostri nemti) sa gasesc ceea ce cautam ... la fratii nostri unguri. A fost dragoste la prima acceleratie ... Masina in cauza este un Audi S4 B8 din 2010, motor 3.0 TFSI, supercharger, 435 CP momentan (333 CP de fabrica + soft stage 1), sau Antonia cum imi place mie sa o alint. Ca dotari mai "speciale" (pentru mine) are ACC (adaptive cruise control), trapa panoramica, diferential sport, cutie automata in 7 trepte cu padele pe volan, quattro (because winter time is quattro time). Upgrade-urile pe care le are pot sa spun ca sunt inexistente, admisie Integrated Engineering, soft stage 1, x-pipe. Pe viitor, daca e cuminte si nu mananca prea multa benzina si ulei, poate va primi o evacuare de la AWE si un DSG tune de la Integrated Engineering10 points
-
La ironii ma pricep, da, dar in ce priveste loialitatea... tocmai ce am cumparat saptamana trecuta un Renault Megane, deci, na, nu prea-mi iese... Apreciez faptul ca cineva inca mai poate sa critice si sa-si puna intrebari, asta nu e deloc un lucru rau. Dar raspunsul este foarte simplu. VW-ul, si Golf-ul in special, si-a gasit o nisa de piata pe care o acopera foarte bine si care il distanteaza de mai toti competitorii. Nu, nu face nimic special! Nu e cea mai frumoasa dar nu e nici cea mai urata; nu e cea mai ieftina dar nu e nici cea mai scumpa; nu e cea mai bine dotata dar nu e nici cea mai slaba; practic nu e “cea mai” la nimic... dar le face pe toate al naibii de bine si, pentru majoritatea oamenilor, este masina perfecta! Tocmai ce am trecut pe la toate marcile de pe piata cautand un inlocuitor Leon-ului 5F detinut anterior si la cam toate ceva da cu virgula. La multe poti spune “Da, e ok masina asta! Dar...” in timp ce singurul “Dar...” la VW este pretul. Cand te duci sa cumperi o masina trebuie sa iei in calcul mai multi factori si, cumva, Golf-ul tot iese in fata. Ca dotari disponibile este in varf. Exceptand noul A-Klasse, nicio masina de pe piata nu ofera aceleasi dotari ca Golf-ul. Daca trecem peste cele normale vedem ca - multe masini, inclusiv Megane-ul meu, au doar avertizare la parasirea benzii de rulare, Golf-ul te si tine in banda folosind directia. - multe masini, inclusiv Megane-ul, au ceasuri de bord digitale; dar Golf-ul le duce mai departe decat un “gimmick” si pune si navigatia acolo (si arata intr-un mare fel de altfel) ceea ce face acest lucru si util. - multe masini, mai toate, au touchscreen-uri si sisteme de infotainment mai mici sau mai mari; dar cel de pe Golf este, deocamdata, cel mai rapid si cu interfata cea mai simpla si eleganta si este cel mai usor de invatat si folosit Apoi trecem la motoare. La Golf, sau la grupul VAG, gasesti cate ceva pentru fiecare. Ai, de la 100 la 400 de cai, cate ceva perfect pentru fiecare. Eu cautam benzina si am vazut ca: - Focus-ul vine doar cu motoare in 3 cilindri (1.0 si 1.5), poate nu rele dar prefer 4 la o masina care nu se vrea doar “de oras” - Frantuzoaicele ori raman undeva in gama de jos ca puteri, maxim 130cp, ori sar sus, ca Megane-ul meu de 200cp de care nu am neaparata nevoie. Ma multumeam cu un 1.5 TSI de 150cp - mai sunt cateva care sunt pe acolo, 150cp din 4 cilindri, dar sunt mai grele ceea ce inseamna performante mai slabe decat Golf-ul. - si avem si ACT-ul care dezactiveaza 2 cilindri in mers si poate oferi un consum mai bun fata de alte masini Dupa ce trecem peste toate astea ajungem la interior. Aici nu e chiar cum zice lumea, nu e Golf-ul masina cu cele mai bune materiale la interior, nu, multe sunt aproape si, in unele cazuri, peste. Dar nu e nici cea cu cele mai rele. Si nu e nici cea mai frumoasa la interior, are un design clasic si curat (adica boring pentru unii) dar ergonomia este undeva sus si totul merge foarte, foarte bine. Nu ca la Megane unde comenzile audio, in loc sa fie pe volan unde e normal sa fie, sunt pe un satelit separat ascuns in spatele volanului... Si apoi o parcam, ne dam jos si ne uitam la ea. Nu e cea mai frumoasa, departe chiar, dar nu e nici urata. Liniile acestea “clasice” si faptul ca doar uitandu-te scurt la ea iti dai seama ca e un Golf, pentru ca e “neschimbata” de mult timp, conteaza pentru unii. Golf-ul este o “legenda” in clasa lui de cand a aparut asa ca o sa-si pastreze aceasta imagine mereu. Daca vrei altceva, ceva mai fresh, exista Seat. Daca vrei ceva mai elegant, exista Jetta sau Octavia. Sunt alte masini mai frumoase, Megane-ul are niste linii foarte ok(dar sunt subiectiv) si altele mai urate (Civic-ul nou e ceva rau...) Asa ca Golf-ul nu este “cea mai cea” masina. Dar daca folosesti un punctaj o sa vezi ca Golf-ul ori iese cel mai ok ori la egalitate, sau daca esti mai critic, foarte aproape de cine crezi tu ca merita locul 1. Dar apoi trebuie sa luam in calcul ce faci cand vinzi masina si valoarea la revanzare a VW-urilor este mai sus decat a celorlalte modele. Asa ca decizia este simpla! Golf-ul este cea mai buna, sau, in functie de preferintele fiecaruia, foarte aproape de a fi cea mai buna masina de pe piata. Castigator la puncte! Si avand in vedere si ca o sa-si pastreze mai bine valoarea la revanzare si ca un Golf de 25.000 de euro o sa fie vazut de majoritatea oamenilor ca fiind o masina “mai scumpa” decat un Ceed, Focus, Astra, Megane sau orice altceva care costa tot 25.000 de euro... de ce nu ai cumpara un Golf?! Si reteta asta se aplica punctual la fix toate celelalte modele de la VW. E simplu!5 points
-
Eu sunt de acord! Adica... am vazut de curand parcat langa mine noul 911. Am stat pe langa el foarte mult timp, peste o ora, asteptam pe cineva, si nu am putut intelege cum poti sa fabrici o masina in 2018 care sa semene 90% cu vechiul 911 din 1970? Tragi o linie laterala, pui stopuri si faruri cu leduri si gata model 2018?!5 points
-
E vremea să îl prezentăm și pe Rochiță. T-Roc Design R-Line 1.0 TSI , 115 CP/ 85 KW, 6, Cutie manuala, Culoare: alb-plafon negru, tapițerie negru titan-blue. Decent configurat si dupa o așteptare de 4 luni și-a făcut apariția... Cateva dintre opțiuni: Actionare electrica hayon, Active Info Display- afisaj digital, Aer conditionat automat Air Care, Climatronic pe doua zone inclusiv filtru alergen, Camera Rear View, Covorase textile fata/spate, Faruri LED MID -reglare automata a distantei de iluminare, Jante aliaj usor "Mayfield" 7Jx17 negre, Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock), Oglinzi exterioare rabatabile electric, Pachet Color si decor ravenna blue -detector de oboseala -iluminare ambientala in culoare alba -bare de protectie design special -grila admisie aer cu structura tip fagure -insertii decorative cromate -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini in dreptul picioarelor fata -lumini de citit fata / spate cu LED - insertii decorative "Ravenna Blue Matte" pentru plansa de bord, consola centrala si usi fata, Pachet iarna -scaune fata incalzite -duze instalatie spalare parbriz incalzite -avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz, Privacy-glass, R-Line Exterior -bare de protectie R Style in culoarea caroseriei -blocuri optice spate rosu inchis LED -logo "R" grila radiator -diffuser negru design granulat ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt 6 difuzoare - display TFT touch-screen capacitiv color 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3 cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone, Selectarea modului de conducere cu 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco, Sistem proactiv de protectie, Trapa panoramica actionata electric -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini de citit LED, Volan multifunctional piele incalzit ..... si asa mai departe. Dintre dotarile standard s-ar putea reține: ACC si Front Assist, inclusiv Autonomus Emergency Braking, Lane Assist, Frana de stationare electronica cu Auto-Hold, Park Pilot, Pedestrian Monitoring...etc. De la dealer a primit bonus covorasele din cauciuc. Apoi, pe meleaguri buzoiene, s-a activat App Connect si s-au luat încălțari de iarnă - roți intregi de origine vw. Iar obd-ul a fost pus la treaba si avem Ambient light in 10 culori si multe mici ajustări... iar altele urmează. Deocamdată ~ 1500 km deci inca rodaj.4 points
-
Si eu 14k pe focus 1.5? Si are si ceva dotari: scaune incalzite, volan incalzit, parbiz incalzit, oglinzi incalzite si rabatabile electric, camera rear, geamuri fumurii spate.3 points
-
2 points
-
O sa incerc sa va raspund tuturor : - mi-am facut cont special sa-mi spun punctul de vedere si cred c-am facut-o in limita decentei, fara a folosi un limbaj ofensator. Si nu, nu am zis ca VW e naspa, imi pare rau ca asta ai inteles din postarea mea. Am permis, da, de multi ani. - comparatia VW cu Porsche mi se pare putin fortata. 911 e un model emblematic, practic o legenda, o masina sport cu totul deosebita atat prin design cat si prin performantele sale. Golf-ul, mai ales 5-ul de 1400kg cu motor de 1.4 16v si 75 cai nu prea se incadreaza. Apreciez totusi ironia, dar si loialitatea fata de brand. - da, are si VW masini frumoase, Passatul CC chiar imi place, e superb. Punand un Arteon langa o Insignia stim deja cine castiga in privinta aspectului? Masinile astea sunt diferite ca si stil si ambele au un design foarte bun, asa ca sunt sigur ca unii vor alege Insignia iar altii Arteon. Imi place obiectivitatea unora de aici. Altii probabil iubesc marca asta atat de mult incat o vad precum cea mai tare din parcare. Nu-i de condamnat. Nu am scris postarea cu rautate, nu consider ca VW e o firma ce produce masini proaste, nu am dorit sa supar pe nimeni. Pur si simplu nu-mi puteam explica unele lucruri si am dorit sa aflu niste raspunsuri, si va multumesc pe aceasta cale pentru informatiile oferite. Toate cele bune!2 points
-
Un six pack si din partea mea! Prima dată am fost un pic sceptic in privința lipiciului de pe bandă, dar e mai bun decât ma așteptam. Cat despre apariția zgomotelor la interior, eu as da prima dată pe starea drumurilor, apoi pe producător. Off topic: vand banda adezivă textila Tesa sau combin cu iPhone X (era ultima din Dedeman când am cumpărat-o)2 points
-
Va salut! O informare care ar putea fi benefica. Pentru cei carora le scartaie la trecerea peste denivelari bucsele de la basculele fata, exista informare de la Skoda. Se demonteaza basculele, se curata bucsele mari (cele posterioare, acolo e problema), se ung cu o vaselina speciala si se monteaza la loc. Am descoperit asta cand am fost la revizie, la Brady. Au inceput sa demonteze basculele si nu intelegeam de ce:). Mi-au explicat ceea ce v-am spus si voua. Sper sa va fie de folos. O zi buna tuturor!2 points
-
Din seria “Testam de 10 ori si cumparam .. de doua ori” azi va voi delecta .. sau enerva cu un drive-test mai consistent cu noua generatie Honda Civic. Testul se va axa pe evolutia masinii fata de Civic generatia 9 dar va fi si un comparativ cu masinile din grupul VAG, in special cu Skoda Octavia 3. Ajunsa la a 10-a generatie, Honda Civic este cea mai vanduta masina a ochiosilor pe piata auto mondiala, fiind totodata si una dintre primele masini din clasa compacta. A prins viata in 1972, cu 2 ani inainte de prima generatie de Golf si probabil cu 10-30 ani inainte de majoritatea userilor de pe VWForum. Putem spune fara sa gresim cand ne referim la Civic: “first of his name, protector of the compact class ..” Din pacate, Honda a avut si are in continuare strategii total diferite pe pietele auto mondiale, accentul fiind pus pe US, China si Japan. Asadar, in Europa avem “decat” 2 modele cu marketing si suport consistent - Civic si CRV precum si 2 mai exotice – Jazz / House si HRV. Mai mult, acum 2 ani, ne-au nefericit si cu retragerea Accordului din Europa. Mi se pare ca Honda are chiar o “datorie de onoare” fata de Europa sa aduca masini din ce in ce mai bune avand in vedere comunitatea numeroasa de fani. Sa revenim la oaia noastra si sa observam ca Honda a introdus o platforma comuna pentru masinile din clasa compacta, medie cat si pentru SUV-uile declinate din acestea, inclusiv pentru modelele echivalente de la Accura. Astfel, Civic X global, noul CRV MY2017 global lansat in US anul acesta si noul Accord MY2018, au la baza acelasi sasiu. Si bine au facut, pentru ca acesta este trendul pe piata auto. Si macar asa putem avea si noi, crestinii musulmanii din Europa, modele identice cu privilegiatii din State. In Europa, noua platforma se vinde pe Civic gen 10 din Aprilie 2017 iar din martie 2018 fundurile noastre se vor tabaci si in noul CRV gen 5 lansat deja in State. Si pentru ca la orice model nou lansat producatorii se lauda cu “the new and improved MY…bla bla”, sa vedem cu ce ne tenteaza Honda. Cam asa arata lista cu cele mai importante dotari standard pe Civic: · Honda Sensing cu: sistem de avertizare a coliziunilor frontale, sistem de avertizare părăsire bandă de circulație, sistem de asistare la menținerii benzii de circulație, Cruise Control Adaptiv cu funcţie de anticipare si low speed assist, City Brake cu Pedestrian Detection, Sistem de recunoaștere a semnelor de circulație. · Direcţie sport progresiva. Electrica, bineinteles. · Frană de parcare electrică cu funcţie Brake Hold. · Sistem Stop & Start · Sistem de climatizare automat cu două zone · Oglinzi rabatabile electric şi incălzite · Scaune incălzite (față) · Sistem multimedia Honda Connect cu: navigație Garmin (7" touchscreen, navigare pe internet, Android Auto si Apple CarPlay), 2 Porturi USB, 8 incinte audio, comenzi audio pe volan · Bord digital · Suspensie spate independenta. · Suspensie sport. Incepand cu nivelul doi de echipare mai primesti foarte gratis si: · Jante din aliaj de 17", 235/45 · Volan imbrăcat in piele, Schimbător de viteze imbrăcat in piele · Senzori parcare (față și spate) · Cameră video pentru mers in marşarier · Geamuri fumurii La echiparile superioare mai poti gasi: Honda Sensing suplimentat cu Blind Spot si monitorizare traffic in marsarier, faruri Full LED, amortizoare adaptive, Trapa, Piele, sistem audio cu 11 boxe si subwoofer, wireless charging, etc, etc. In fine, masina are 5 niveluri de echipare si gasiti mai multe detalii despre preturi si echipari pe portalul Honda Romania: https://www.hondatrading.ro/descarca-brosuri/, https://www.hondatrading.ro/modele/civic-5d/ Din lista cu dotari standard veti observa ca Civic este pozitionat foarte bine si ca Honda ceva planuri de prea-marire in clasamentele de vanzari. Sa vedem acum si ce am condus pentru sufletul meu si pentru acest review: - ~ 50 km cu Civic Sport Plus 1.5 Turbo 182 CP, M6 - ~ 500 km cu Civic Elegance 1.0 Turbo 129 CP, CVT Rapid, cum se prezinta generatia 10 fata de Civicul de generatia 9 prin ochii unui sofer ce conduce un Gen 9 pe un frumos motor 1.8 iVTEC: - Este clar mai silentioasa atat la zgomote de rulare cat si la zgomotele de suspensie. - Suspensia este in continuare setata ferm fara a deranja insa. - Climatronicul este mai reusit. Din pacate lipsesc in continuare gurile de ventilatie pe spate dar poti trai mai usor in caldurile infernale din vara fata de climatizarea de pe generatia 9. - Infotainment reusit, se vede ca s-a lucrat mult aici si a rezultat un sistem inchegat, predictibil si usor de folosit. Asta si pentru ca standard s-a echipat masina cu un ecran de 7”, Navigatie Garmin, bord digital, comenzi audio pe volan, 8 boxe, suport DAB, AA & Carplay. - Motoare Turbo, deci adio iVTEC. - Suspensia independenta standard face masina mai rafinata si miile de gropi bastinase se vor absorbi mai usor si mai silentios. - A aparut un carligel in portbagaj. O mare minune asta, nici nu va imaginati ce nervi iti faci pe Civic Gen 9, o masina cu portbagaj de ~500 litri, fara sa ai ceva de care sa agati plasele. Fun fact / Easter Egg despre Infotainment Doua lucruri m-au surprins placut incepand cu prima cheie. Imediat ce am luat masina, incercand sa efectuez manevrele de plecare, in boxe a inceput sa se auda un mesaj in romana. Initial am crezut ca am pornit un post de radio din greseala si oricum eram ocupat cu comenzile incercand sa ma acomodez cu ele. Nu am dat importanta mesajului dar tot am prins cu urechea ceva despre cum “nu efectuez manevrele de parcare corect”. Imediat am intrat in panica, adicatelea, de unde stiu astia de la Radio ca am luat o Honda Civic si nu stiu sa o parchez bine. Something was dark wrong. Dupa doua secunde de “sa-mi dau palme / WTF / Candid camera moment”, am realizat ce se intamplase. Masina asta duce mai departe sistemele de asistenta sofer, oferind … o asistenta virtuala, sa o numim “Blonda din Honda”, o confidenta practic. Erorile mai importante facute de covrigarii meseriasi sunt insotite, pe langa mesajele de eroare in bord, de mesaje sonore in limba setata pe infotainment. Asadar, o voce suava de domnisoara ma indemna sa “apas frana de picior si sa eliberez frana de parcare inainte de a pune masina in modul Drive”. Adica, eu plecam cu frana de parcare trasa. Pe parcursul testului am mai descoperit si alte mesaje transmise de aceiasi voce sexy. Cica “sa imi pun centura de siguranta”, “sa alimentez urgent cu carburant”, “masina se apropie de limita maxima de viteza limitata electronic”. Ce sa zic, ne-am inteles bine. Ca si in viata reala, “Blonda” vorbea in ritmul ei, eu conduceam in legea mea. Ma gandesc ca ar fi frumos sa ne surprinda Honda la FL cu o holograma pentru aceasta asistenta. Neaparat Hentai. Al doilea lucru inedit este bordul digital care se integreaza cu sistemul de navigatie, inclusiv cu sistemul Android Auto. Mesajele din Waze referitoare la urmatoarea manevra erau afisate si pe bord. Nice to have. Cum merge dracia asta ? Merge ca vantul si ca gandul daca cumperi 1.5 si ca melcul pensionat daca cumperi 1.0 cu CVT. Combinatia 1.5 182 CP, M6 si jante pe 17 cu latime 235 este foarte reusita. Motorul de 1.5 trage incantator intre 3000 si 6000 rpm si daca nu iti cunosti limitele poti sa albastresti tapiteria foarte usor daca porti blugi. Sau poti sa o faci maro daca nu porti blugi. Nu are rost sa palavragesc eu acum despre asta, motorul este senzational, trage fara limite de cuplu sau putere pana in 6000 rpm. Merita sa testati un Civic, macar si numai pentru acest motor. Eu nu am mai vazut niciodata in aceasta clasa de pret un motor asa de tupeist. Te duce la 200 kmph cu o lejeritate impresionanta. Sta la bataie cu 1.8 TSI 180 fara rusine. Pe asfalt masina sta ca pe sine, gumele cu latime 235 te ajuta mult si dupa ce iti dai seama de ce poate motorul, intelegi de ce au facut upgrade de la 225 la 235 pe gumele de 17. Directia este la superlativ. In oras te ajuta cu micsorarea numarului de rotatii de volan iar la viteze mari se intareste. Per total, se simte conectata cu asfaltul si face masina dinamica si vie. As spune ca “masina stie invartita”. Te prinde rau de tot in hora si nu iti mai vine sa o lasi din talpa. Cat consuma ? Motorul de 1.5 cu M6 consuma absolut corect pentru o benzinara de 180 CP care stie meserie cu viteza. 6,5 % pe un drum scurt pe autostrada si cateva orase sate in apropiere de Bucuresti. In schimb, motorul de 1.0 cu CVT consuma absolut totalmente incorect de exagerat de mult pentru “dinamica” oferita. 8 % am avut media pana la Brasov si inapoi. In oras nu am avut consum sub 13%.Asadar evitati 1.0 CVT si mergeti fara regrete pe 1.5 M6. E bun automata ? Este buna si fiabila dar penalizeaza putin dinamica. Este mai linistita cu turatiile inalte, nu te asurzeste cu 6000 rpm imediat ce o calci si clar este un pas inainte pentru cutiile CVT de la Honda. Cu toate astea este sub ce ofera Renault / Nissan cu noul lor CVT – Xtronic. Acolo nu ai cum sa iti dai seama ca mergi pe cutie CVT. Cine a furat motorul Diesel 1.6 ? Honda deja a anuntat ca motorul va fi prezentat oficial in Septembrie la salonul auto de la Frankfurt si va fi disponibil din aceasta toamna in Europa. Vine standard cu M6 si optional cu o automata AISIN in 9 trepte. Identica cu cea de pe CRV. Cine a furat break-ul ? Asta nici noi nu stim inca. Nu exista nicio veste oficial de la Honda in acest sens. Are si ceva spirit practic ? Da, stie meserie si aici. Spatiul a crescut la interior datorita maririi ampatamentului si a ajuns aproape de valorile oferite de Octavia. Totusi, din cauza caroseriei mai “turtite” si a pozitionarii mai joase a scaunelor, masina nu pune in valoare tot spatiul. In Octavia bordul este oarecum aranjat pe verticala si nu intra peste sofer. Stai mai sus si in fata si in spate iar picioarele cad altfel, astfel incat spatiul in jurul tau este mai mare. La Civic bordul “vine peste tine”, ai senzatia de cockpit in fata, stai jos si picioarele le tii mai in fata. Practic, “vezi” mai putin spatiu in Civic decat in Octavia cu acelasi ampatament. Chiar si asa, Civic X este pe locul 2 dupa Octavia la spatiul interior, ambele masini fiind peste orice alta masina compacta dpdv al spatiului. Spatiile de depozitare mi se par foarte bine gandite. In portiere poti sa pui lucruri mai voluminoase decat in Octavia. In lipsa franei de mana cotiera este excelent compartimentata si este foarte adanca. Am pus 2 sticle de 1.5 L fara stres. In Octavia cotiera nu iti ofera mare spatiu. De asemenea ai 2 “etajere” in fata levierului cutiei si poti pune acolo telefon, tableta, posetuta, etc. Overall, este clar peste Octavia la organizarea in cabina. Portbagajul are standard 478 litri, la sedan 520 litri. Daca alegi sistemul audio premium cu 2 suwbwoofere, mai bei 40 litri si ramai cu mai putin. Nivelul de Echipare Sport Plus vine cu evacuari pozitionate central, asadar nu poti monta carlig in acest caz. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Un singur lucru, 2 carlige de tip ancora in portbagaj asa cum are Octavia. Este binevenit singurul carlig oferit acum. Mai agati cateva pungi dar la aproape 500 litri ar trebui sa gasesti ceva mai mult pe acolo. Ma rog, ar mai fi unul, la sedan puteau sa puna hayon. Stie multimedia ? Stie binisor, ai standard bord digital, sistemul Honda Connect adus la zi cu rezolutia, o navigatie Garmin, 8 boxe, volan multifunctional. Sistemul stie Android Auto si Carplay. Asa cum am spus mai sus, mesajele din Garmin si din Waze pe AA le vezi si pe bord daca intri in modul de Navigatie. AA functioneaza impecabil, nu am testat Carplay. Boxele se aud corect pentru clasa masinii. Este un sistem reusit si practic. Te mai ajuta si “Blonda” cand gresesti comenzile. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, un singur lucru. Daca tot ai facut un sistem cu cap, se strica Bill OF Material-ul asa de rau daca se punea un display de 8 sau de 9 ? Macar pe un nivel de echipare superior sa fi fost si te taxau corespunzator. Stie sa conduca singura ? Stie chiar bine dar in limitele legii. Honda Sensing este standard si are un ACC si un LKAS facute ca la carte. ACC are si low speed assist pe cutiile CVT. Fara repros functionarea acestora, evident LKAS ca orice sistem pe baza de camera are limitarile lui si depinde ca calitatea marcajelor rutiere, dar asta iti asumi cand folosesti asa ceva. Ca si comparativ cu Octavia, ACC de pe Honda functioneaza identic, adica excelent. Asadar, sistemele pe baza de radar au cam ajuns la maturitate. LKAS este mai fin decat LA-ul de la VAG, pe Skoda are interventii cam din scurt si masina bruscheaza. Pe Civic intra mai usurel si te tine pe banda fara sa simti. Blind Spot si Rear traffic nu sunt standard si vin de la nivelul 4 de echipare. Ce ar trebui imbunatatit aici ? Pai, nimic. Chiar daca masina stie multe, legislatia obliga producatorii sa restrictioneze sistemele de tip LKAS sa functioneze mai mult de 15-20 secunde fara ca soferul sa aiba mainile pe volan. Asadar, nu poti citi ziarul in timp de masina merge, intra “Blonda” peste tine si te freaca la melodie imediat. Este scumpa ? Este eftina ? Ce sa zic, este mai scumpa decat Hyundai noul i30 si mai ieftina decat Golf 7. Dar la pret de lista cred ca sta la bataie cu Octavia fara probleme daca iei in calcul toate dotarile oferite. Nu stiu nimic de oferte, discounturi. Arata bine macar ? Frumusetea este in ochiul privitorului. Mie imi place, mi se pare ca arata ca o japoneza die-hard. Este agresiva, este lata, are arcuiri intersante pe capota, oglinzile o pun bine in valoare. Fusta spate mi se pare cam incarcata si sunt elemente cam inutile pe acolo. Cu siguranta atrage priviri pe strada. Nu va fi confundata niciodata cu un Focus, Astra, Kia, etc E buna la pipait ? Masina, nu “Blonda”. Plansa de bord nu este reusita. Sunt materiale cam tari si uratele. Fetele usilor sunt in schimb foarte OK, avem materiale textile, piele si plasticele obisnuite pentru aceasta clasa. Mana sta bine dar ochii se cam zgarie cand privesc plansa de bord. Clar este loc de imbunatarire pentru materiale de pe bord. Ce lipseste de pe Civic 10 ? Scurt si la obiect: parbriz incalzit si guri de climatizare pe spate montate in cotiera. In rest are cam toata gama de optionalele pe care le gasesti la concurenta. Care este targetul pentru aceasta masinarie ? As putea sa o dau in filozofii pretentioase aici. Raspunsul este simplu, orice sofer / soferita care apreciaza o masina care se conduce bine, tare, nu te minte si care ofera spatiu peste clasa medie la bani de clasa compacta. Adevar sau provocare: Octavia 3 sau Civic 10 ? Daca ai nevoie de toti cei 590 litri din Octavia si simti ca de abia te-ai descurca la spatiu cu o Superbia 3 sau cu un Skodiaq .. ramai pe Octavia. Nu exista alternativa in clasa compacta premium sau non-premium pentru spatiul util din Octavia. Daca in schimb, 420-520 litri iti satisfac nevoile de spatiu (oricum spatiul in cabina te va incanta), iti mai place si talpica ... , vrei sa simti masina cum se incordeaza, nu vrei sa te minta cu directii artificiale, ei bine, felicitari ! Tocmai ti-ai gasit masina potrivita – Civic X ! Unde mai gasesc si alte review-uri in Ro despre aceasta masina ? Gasiti mai jos teste facute de oameni mai priceputi ca mine: https://eblogauto.ro/test-drive-honda-civic-5d-1-5-vtec-turbo-182-cp-video/ http://www.turatii.ro/2017/07/25/honda-civic-1-5l-vtec-turbo-sport-plus/ http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-15-turbo-182-cp-75883.html https://www.auto-bild.ro/teste/drive-test/noul-honda-civic-honda-imblanzeste-naveta-spatiala-116523.html https://www.4tuning.ro/test-drive/test-drive-honda-civic-sedan-viitorul-miroase-a-benzina-35264.html Poze, ceva ?2 points
-
T5 4 motion e Haldex . 4motion + DSG + 2.5tdi .. e o combinatzie faina pe foaie... daca e sa o iei noua .. daca o cumperi la 3-400 000km+ .. nu e o combinatzie deloc OK si usor de intretinut! Motorul asta de 2.5 pompe duze a fost scos dupa cel vechi cu transmisie pe curea si injectie clasica care era renumit ca duce si duce.. si nu are probleme mai deloc. Asta nou s-a laudat cu transmisia pe pinioane.. dar in realitate nu e mai ok decat cea pe curea... pentru ca ai Cuplaje si o pompa de apa care trebuie schimbate si tot acolo iesi. Cutiile manuale la 2.5 nu is nici pe aproape la fel de rezistente ca cele vechi.. la fel si planetarele. Injectoarele Pompe duze nu is la fel de fiabile precum cele clasice.. Daca mai pui ca vrei si un DSG... la care trebuie sa schimbi Uleiul si e schump.. Trebuie sa schimbi Ambreaje care is scumpe, si mecatronicul din DSG care se duce inevitabil si e 1000 euro reparatzia... Masina e " Beton " o potzi resofta la 200 Cai.. sta bine pe sosea.. Accelereaza foarte fain ,consumul e decent daca nu gonesti la viteza mare... cu 4Motion numai de joci iarna... Dar... se poate dovedii a fii o gaura mare in Buget.1 point
-
@Ionut Grossu Nu vreau sa fac presupuneri .. dar sunt foarte foarte mici sanse ca tu sa fii cumparat un Passat din 2006 cu doar 170 000km. Oricare dintre uleiuri iti sunt ok daca respecta norma . Recomandarea mea e sa mergi pe 5w40 mai eftin pe care sa il schimbi la interval de maxim 10 000km.. ideal 7-8000km. Eu in masinile mele pe benzina folosesc Total Quartz Energy 5w40 care e 15 lei/L.. scimbat la 7000km si in zona culbutorilor la o inspectie prin capac am ZERO depuneri si uleiul dat jos e curat. As putea paria ca e mai ok pentru motor decat un 5w30 long Life de 40Lei/L tinut in motor 20 000km.1 point
-
Multumesc pentru like :). Da, sunt HP3 noi noute, proaspat montate, dot 3218, 356 ron pentru 225/45/17. Am facut doar 9 kilometri (asfalt uscat) si pot spune ca sunt surprinzator de silentioase. Voi mai scrie aici pe viitor cum se comporta pe ud, pe zapada si in ce regim de mers pentru ca oricine doreste sa poata face comparatii si sa decida cu ce sa isi doteze masinile.1 point
-
1 point
-
@razvancc Ne strangem ceva Kleber-isti pe aici :). Achizitie noua? HP3? De curioazitoate daca sunt noi ce DOT au si daca ai masurat adancimea (carnea) cu care au venit. Sa le folosesti bine si fara incidente. Inca nu pot da like etc dar ai unul virtual de la mine1 point
-
1 point
-
Salutare ! De ceva timp eram nemultumit de interior si voiam sa-i fac o curatare cu mana mea, dar cum timp nu se gaseste niciodata, am reusit sa fac o programare la un nene care se ocupa cu detailing auto si am efectuat un detailing interior. Se putea si mai bine, dar clar e mult mai ok decat era inainte. Oricum rezultatul se vede altfel cu ochii liberi decat ce a iesit in poze.. Printre altele am montat setul de iarna si am trecut la presurile de cauciuc Toate bune !1 point
-
Pai bun...si ce putere ti-a fost estimata? Scuze daca ai specificat si nu am observat?1 point
-
Si eu am vandut vw si am luat focus nou. La acelasi pret la care golf venea cu motor de 1.0 in 3 cilindri am luat focus de 1.5 cu 4 cilindri si 150 cai. Dar am ramas in comunitate pentru ca aici gasesti oameni foarte obiectivi care, tocmai, nu sunt loiali unei marci. Pe alte forumuri sunt exact ca tine. ' golful e naspa'. Oare nu constientizezi ca daca nu iti place tie nu ineaseamna neaparat ca nu e frumos?1 point
-
1 point
-
Seat a înregistrat numele Cupra Terramar Voci apropiate companiei spun că viitorul Cupra Terramar va avea și o versiune "civilă", pe care o vom vedea pe piață până la finalul lui 2021.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
parcalabuv, da cu degripant si foloseste linistit masina, nu se solidifica nimic.Daca poti sa faci asta cu 2-3 zile inainte iti asiguri o demontare a bujiilor fara emotii.1 point
-
Robdan, iti pui prea multe intrebari si pana la urma, daca esti in cautare de masina sau poate deja ai gasit (si clar nu ti-ai cumparat VW), e important sa alegi ce consideri tu ca e bine pentru tine. Ce iti place, cu ce te identifici, in ce masina te simti tu bine etc etc. Nu are sens sa stam sa tot analizam ca de ce atata lume cumpara VW (sau auto din grupul VAG) si cum de au asa mare succes si ca sunt laudate si adulate si dorite. CristiALF are dreptate prin ce ti-a raspuns. Si in acelasi timp, nu suntem toti la fel ca oameni, suntem liberi sa alegem ce dorim. Probabil la nivel mondial, suntem asa o mare masa de persoane ce prefera masinile plicticoase si anoste si atunci mergem pe mana celor de la VW. Asta e...we have to live with it Ca tot suntem pe acest topic de versus, un Golf va fi mereu peste Astra, Megane, Honda, Kia, Hyundai, Ford, Peugeot...si oricare alt producator ce are in panoplie un hatch compact. Si nu pentru ca un VW este mai fiabil ca restul. Deloc. Este vorba de ideea de continuitate de la o generatie la alta a unui produs. Este vorba de faptul ca te obisnuiesti cu ceva bine facut, bine gandit, care iti satisface nevoile, practic si util si atunci stii de fiecare data, ca stacheta e sus si pentru banii pe care ii dai pe masina, pai aia primesti. Stii ca ai niste comenzi prin interior care sunt acolo de cand ii lumea, stii ca ai niste dotari care sunt acolo de cand ii lumea, stii ca totul este asa cum esti tu obisnuit sa fie. Astra, Megane, Civic etc etc, de la o generatie la alta sunt total alte masini. Design interior + exterior. Acum avem un bord plin de butoane, acuma nu mai avem. Acuma avem nu stiu ce comenzi puse nu stiu pe unde, la urmatorul model cine stie pe unde ajung. Si alte si alte detalii. Sunt persoane carora le place acest gen de a se fabrica masini, de a fi de la o generatie la alta o total alta masina si sunt o serie mare de persoane carora le place practicalitatea si continuitatea. Cand faci un lucru bun, probat, acceptat de marea masa a clientilor, nu il schimbi, ci incerci sa il imbunatatesti. Este fix la fel ca si succes-ul Iphone. Acelasi telefon de ani de zile, mici imbunatatiri pe ici pe colo, insa e aceeasi chestie. Si de ce are succes ? Nu cred ca are sens sa mai dezbatem. Si pana la urma treaba asta e valabila la orice produs pe care il utilizam zi de zi in viata noastra.1 point
-
Mda...te-ai tot uitat, am inteles... Dar de condus ai apucat?? Nu..am inteles, esti tanar, te intereseaza cum arata masina. Corect, e un lucru foarte important, mai ales pentru o persoana tanara. Cand o sa mai cresti o sa iti schimbi proritatile, opiniile si preferintele. Este cunoscut ca VW nubrupe gura targului in materie de design, deci da, ai dreptate: iarna nu-i ca vara !1 point
-
Inteleg ca in urmatoarea luna nu se va mai gasi tipul asta de banda pe piata Va fi toata pe masinile celor de pe forum1 point
-
1 point
-
1 point
-
Va salut! Daca postarea nu este potrivită/constructiva pentru acest forum, rog sa fie stearsa! Dupa aproape patru ani de cand dețin Passatul B6, am avut ghinionul sa mi se sustraga obiecte personale din masina, fara urme de forțare a vreunei uși. Pierderea obiectelor este ireleventa, dar marea mea intrebare si scopul acestei postari este: cum s-a deschis masina?! Cand am parcat, am bagat de seama confirmarea vizuala si auditiva a alarmei OEM (fara sensor de monitorizare interioară si fara senzor de șoc). Dupa incident, am probat inchiderea cu o usa intredeschisa si nu apare niciun fel de confirmare, nici vizuala, nici auditiva. Nu se poate deschide usa complet, iar cand inchid usa de tot, se armeaza inchiderea centralizata cu ambele confirmari. Imi poate explica cineva ce si cum s-a facut, fara sa existe vreo urma? Mentionez (ca sa va faceti o idee despre ce s-a urmarit) ca s-au sustras doua obiecte: camera de bord din cotiera (inchisa) si un cablu de incarcare de telefon. Suportul camerei si cablul acesteia au ramas in masina, la fel si încărcătorul de telefon din bricheta. In masina am avut si alte obiecte care ar atrage atentia, inclusiv o cheie de la alta masina. Ma gandesc ca s-a folosit un inhibitor, sau vreo chestie care a "furat" caracteristicile cheii, dar cand investesti in asa ceva, nu sustragi nimicuri, parerea mea. Nu stiu la ce sa ma astept pe viitor, as vrea sa ma sfatuiti cum pot preveni alt dezastru. Eu ma gandesc la achizitionarea unei alarme Viper 5706V (a nu se considera reclama), deoarece are pager si pot fi anuntat despre eventualele tentative, dar inca nu stiu ce module trebuie la ea, trebuie sa ma documentez. Cu respect.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare, am facut un mic filmulet cu Android Auto pe NoName 187B . Sa nu va speriati , e primul meu filmulet1 point
-
Cablaj volan comenzi, bcm care sa suporte, cablaj pana la bcm, codari1 point
-
Zii inginerului sa inlocuieasca ECU pe banii lui si daca se rezolva dupa aceea il platesti tu .?1 point
-
Ajuta doar turatii constante , aprox 2500-3000 rpm ,mai mult de 5 min1 point
-
codurile le ai sus,http://vwforum.ro/topic/9104-coduri-piese-part-numbers/page__st__10001 point
-
Citesc topicul de 2 minute.Sunt stupefiat.In loc sa vad pareri ale celor care le-au probat, avantaje etc, nu citesc decit polemici, certuri si pareri fara nimic concludent in privinta asta. Astept pareri la subiect si concise. Multumesc1 point
-
Multumesc! Inca nu ma supara asa de tare. Dar ma deranjeaza mai mult sotia (Ai vazut, a mai aparut o zgarietura mica pe parbriz!) :screwy:1 point
-
@Ionut Grosu Ai aici lista uleiurilor aprobate pentru motorul tău. Fiind aprobate doar bugetul, preferințele tale, disponibilitatea fac diferența. Succes în alegere! step_50200_50500.pdf0 points
-
Am si eu o parere , daca mi se permite, bineinteles. Si unele intrebari care ma tot sacaie. De ce laudati atat de mult masinile VW? Vad afirmatii gen "Opel a incercat, prin Astra J sa se apropie de Golf....Astra K joaca de la egal la egal cu Golful". Voi vorbiti serios?? Se vede clar (cu si fara ochelari) ca astra K e de 100 de ori mai frumoasa si mai moderna decat Golful 7 care seamana extrem de bine cu vechiul Golf 5. La Golf eu nu pot vedea amprenta anilor in care traim pe designul masinii...e la fel de patrata si de anosta ca modelul de acum 10 ani. La Passat e valabil acelasi lucru....aceeasi forma de 10-15 ani incoace, au mai bibilit farurile si stopurile de cateva ori si aia e. Pai Insignia arata frumos, Mazda are o gama de masini superbe...Honda...Renault si Peugeot iarasi au facut eforturi sa produca niste masini competitive. Hyundai si Kia au evoluat si ei mult. La VW eu nu vad decat ca tot schimba farurile si stopurile...si culmea ca in proportie de 90% au aceeasi forma ca cele vechi, mai pun un led, o oglinda pe interior. Hai mai, sa fim seriosi! Nu sunt invidios, nu sunt hater al firmei VW, nu sunt fan Opel , sunt doar un baiat tanar, obiectiv, cu capul pe umeri, care nu-i poate intelege pe cei ce lauda VW atat de mult. La indemnul unor persoane din familie care m-au indrumat spre a achizitiona un model popular, si vazand cat de laudat e VW, am aruncat o privire in curtea lor... si am incercat, m-am fortat mental sa vad ceva fain intr-o masina VW si nu am reusit. Sunt invechite ca si design exterior, foarte scumpe, motoarele nu sunt mai fiabile decat ale altor producatori...nu e nimic care sa te atraga. Hai sa privim la Golf. Are ca competitori pe Astra K, Focus, Megane, Mazda 3, Civic....toate-s mai frumoase decat Golful. Passat. De la Insignia, pana la Mazda 6, Accord, Peugeot 508, Hyundai Sonata....toate-s mai frumoase. Ce masini mai are VW ? Polo? Tiguan? Tuareg? E-up? Toate au un design patratos, invechit, anost, plictisitor, etc. Am vazut de curand parcat langa mine noul Golf. Am stat pe langa el foarte mult timp, peste o ora, asteptam pe cineva, si nu am putut intelege cum poti sa fabrici o masina in 2018 care sa semene 90% cu vechiul Golf 5? Tragi o linie laterala, pui stopuri si faruri cu unghiuri drepte si gata model 2018? Uitati-va cum arata Astra K pe langa Astra H sau J, se vede o evolutie semnificativa. Cand citesc versus-uri pe forumul asta, de fiecare data vad expresia "VW foloseste materiale mai bune la interior". Care-s alea oare? Vad un plastic normal si niste crom. Unde-s materialele alea atat de laudate? M-am urcat intr-o vectra C din 2002 si pot spune ca are un interior de 10 ori mai modern si mai frumos decat un Passat din acelasi an. Am un prieten englez care mi-a zis ca Passatul e masina de bunici si taxi. Va place atat de tare designul VW? Ce va atrage asa tare? Astept niste pareri care sa-mi deschida ochii, ca sincer sunt in ceata. Multumesc!0 points
-
.....continuare la ,,A virat in fata mea si a franat''. Dupa cum am scris, acum un an instanta mi-a dat dreptate. Dar din febr 2017- cand s'a dat decizia, pana cand au redactat-o, a trecut ceva timp. Luni de zile. Au redactat-o pe 25 iulie 2017. La inceputul lui sept 2017 m'am dus cu decizia asta la FGA (fondul de Garantare a Asiguratilor) si am depus cerere de platit dauna la masina mea. Cum.. de ce acolo? pai ,,acela'' avea la Carpatica- si aia era in lichidare. Buuuuun. A TRECUT UN AN de atunci. ... Am primit raspunsul si, surpriza. Imi respinge cererea. Ca... 1- n'am depus la timp, dupa ei.. trebuia in februarie. Pai pe actele deciziei SCRIE ca e REDACTATA in.. 25 IULIE 2017. 2- ca.. daca instanta , la APEL a ANULAT pv de sanctionare, nu a si specificat ca.. celalalt e vinovat. Pai.. atunci CINE e vinovat??? ... e tamponare cu avarii si... niciun vinovat?? Daca se anuleaza pv de sanctionare impotriva mea- nu e, pe cale de cosecinta, CLAR ca NU SUNT EU VINOVAT??? Am depus legal, contestatie la Curtea de Apel. Buuuuun. Corect. Dar ei imi trimit hartie ca... trebuie sa platesc EU taxa de timbru. TOT EU!! Deci.. ce sa zic.. continuam aventura.. care a inceput in.. 2015!!!...-1 points
-
Liqui Moli MOS2 super leichtlauf 10w40. Am bagat la A class 1.4 benzina, dupa ce am avut mobil1 si castrol. Toate le consuma de la 7000km, si erau arse rau.Nu apucau 10mii in motor. LM a rezistat mereu 12-13mii km.Iarna dupa o saptamana in care masina statea in ger nu se auzea nici un tachet sau lantul la pornire. Eu sunt genul care verifica orice milimetru de pe joja si numai la cald cu apa la 90gr dupa o pauza de 10-15min.-1 points
-
Cred ca asta e cea mai buna caracterizare din cateva cuvinte pentru Golf.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00