Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.11.2018 în toate secţiunile
-
E vremea să îl prezentăm și pe Rochiță. T-Roc Design R-Line 1.0 TSI , 115 CP/ 85 KW, 6, Cutie manuala, Culoare: alb-plafon negru, tapițerie negru titan-blue. Decent configurat si dupa o așteptare de 4 luni și-a făcut apariția... Cateva dintre opțiuni: Actionare electrica hayon, Active Info Display- afisaj digital, Aer conditionat automat Air Care, Climatronic pe doua zone inclusiv filtru alergen, Camera Rear View, Covorase textile fata/spate, Faruri LED MID -reglare automata a distantei de iluminare, Jante aliaj usor "Mayfield" 7Jx17 negre, Keyless Access inclusiv buton pornire motor (fara Safelock), Oglinzi exterioare rabatabile electric, Pachet Color si decor ravenna blue -detector de oboseala -iluminare ambientala in culoare alba -bare de protectie design special -grila admisie aer cu structura tip fagure -insertii decorative cromate -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini in dreptul picioarelor fata -lumini de citit fata / spate cu LED - insertii decorative "Ravenna Blue Matte" pentru plansa de bord, consola centrala si usi fata, Pachet iarna -scaune fata incalzite -duze instalatie spalare parbriz incalzite -avertizor pentru scaderea nivelul lichidului de spalare parbriz, Privacy-glass, R-Line Exterior -bare de protectie R Style in culoarea caroseriei -blocuri optice spate rosu inchis LED -logo "R" grila radiator -diffuser negru design granulat ZEA Radio CD Composition Media - 4X20 Watt 6 difuzoare - display TFT touch-screen capacitiv color 20,3 cm si senzor de proximitate - tuner FM cu antena Diversity pentru receptie imbunatatita - functie redare MP3 cu afisare a titlului si a copertei albumului de pe cardul SD - interfata Bluetooth pentru telefonie mobila - cititor carduri SD - conector USB iPod/ iPhone, Selectarea modului de conducere cu 4 configuatii prestabilite: Confort, Normal, Sport sau Eco, Sistem proactiv de protectie, Trapa panoramica actionata electric -oglinzi make-up iluminate in parasolare -lumini de citit LED, Volan multifunctional piele incalzit ..... si asa mai departe. Dintre dotarile standard s-ar putea reține: ACC si Front Assist, inclusiv Autonomus Emergency Braking, Lane Assist, Frana de stationare electronica cu Auto-Hold, Park Pilot, Pedestrian Monitoring...etc. De la dealer a primit bonus covorasele din cauciuc. Apoi, pe meleaguri buzoiene, s-a activat App Connect si s-au luat încălțari de iarnă - roți intregi de origine vw. Iar obd-ul a fost pus la treaba si avem Ambient light in 10 culori si multe mici ajustări... iar altele urmează. Deocamdată ~ 1500 km deci inca rodaj.6 points
-
6 points
-
Un six pack si din partea mea! Prima dată am fost un pic sceptic in privința lipiciului de pe bandă, dar e mai bun decât ma așteptam. Cat despre apariția zgomotelor la interior, eu as da prima dată pe starea drumurilor, apoi pe producător. Off topic: vand banda adezivă textila Tesa sau combin cu iPhone X (era ultima din Dedeman când am cumpărat-o)3 points
-
La cum lucrezi la ea,mai mult ca sigur ca tiguanul o sa ramana al sotiei.2 points
-
In profilul tau ai o skoda 1.9TDI, 105 cai, nu scrie nimic de passat din 2013, de aici si colegul a plecat cu ideea ca nu ai de unde sa vezi span daca nu e motor CR.2 points
-
Sa mai dam cu mopul pe aici... In august am facut si prima revizie, masina avea atunci 29.340 km. Cost total 410,13 lei. Intre timp am trecut de 34.000 km, masina se comporta ca-n prima zi. Am trecut la imbracamintea de iarna iar anvelopele de vara, dupa 2 sezoane rulate, "mai au carne" - 5 mm cele de pe fata si 6 mm cele de pe spate. In august masina "a vazut" atit Transalpina cit si Transfagarasean. S-a comportat nesperat de bine. Consum pe Transfagarasean 4.8% si media de 36 km/h. Transalpina am facut-o din 2 bucati. Prima bucata, Calafat-Novaci-Obarsia Lotrului (consum 4.9% si media de 51 km/h), stat o noapte la pensiune si plecat a doua zi. Pe bucata Obarsia Lotrului - Sebes, consumul a fost de 3.1% si media de 38 Km/h. Ultimii 4.000 km au fost facuti doar pe ruta Calafat-Craiova-Pitesti-Bucuresti (si retur) si mers muuult doar in capitala (minim 60 km /zi). Pusa "pe pilot" Pitesti-Bucuresti 6%, media 113km/h. In oras, consumul era 7% la 21km/h . Intr-o vineri seara, bucata Poligrafie-Grozavesti-Geniului-Razoare-Ghencea, am avut 8.8% cu media 13km/h. Consumul alltime, conform spritmonitor este 5.07%. N-am crezut ca o masina pe benzina poate fi asa economica, atentie, MERS ABSOLUT LEGAL (pe pilot 50/100/130 iar in Bucuresti, dupa cum te descurci / cum ti-e norocul). Concluziile le trageti singuri.2 points
-
Am si eu o parere , daca mi se permite, bineinteles. Si unele intrebari care ma tot sacaie. De ce laudati atat de mult masinile VW? Vad afirmatii gen "Opel a incercat, prin Astra J sa se apropie de Golf....Astra K joaca de la egal la egal cu Golful". Voi vorbiti serios?? Se vede clar (cu si fara ochelari) ca astra K e de 100 de ori mai frumoasa si mai moderna decat Golful 7 care seamana extrem de bine cu vechiul Golf 5. La Golf eu nu pot vedea amprenta anilor in care traim pe designul masinii...e la fel de patrata si de anosta ca modelul de acum 10 ani. La Passat e valabil acelasi lucru....aceeasi forma de 10-15 ani incoace, au mai bibilit farurile si stopurile de cateva ori si aia e. Pai Insignia arata frumos, Mazda are o gama de masini superbe...Honda...Renault si Peugeot iarasi au facut eforturi sa produca niste masini competitive. Hyundai si Kia au evoluat si ei mult. La VW eu nu vad decat ca tot schimba farurile si stopurile...si culmea ca in proportie de 90% au aceeasi forma ca cele vechi, mai pun un led, o oglinda pe interior. Hai mai, sa fim seriosi! Nu sunt invidios, nu sunt hater al firmei VW, nu sunt fan Opel , sunt doar un baiat tanar, obiectiv, cu capul pe umeri, care nu-i poate intelege pe cei ce lauda VW atat de mult. La indemnul unor persoane din familie care m-au indrumat spre a achizitiona un model popular, si vazand cat de laudat e VW, am aruncat o privire in curtea lor... si am incercat, m-am fortat mental sa vad ceva fain intr-o masina VW si nu am reusit. Sunt invechite ca si design exterior, foarte scumpe, motoarele nu sunt mai fiabile decat ale altor producatori...nu e nimic care sa te atraga. Hai sa privim la Golf. Are ca competitori pe Astra K, Focus, Megane, Mazda 3, Civic....toate-s mai frumoase decat Golful. Passat. De la Insignia, pana la Mazda 6, Accord, Peugeot 508, Hyundai Sonata....toate-s mai frumoase. Ce masini mai are VW ? Polo? Tiguan? Tuareg? E-up? Toate au un design patratos, invechit, anost, plictisitor, etc. Am vazut de curand parcat langa mine noul Golf. Am stat pe langa el foarte mult timp, peste o ora, asteptam pe cineva, si nu am putut intelege cum poti sa fabrici o masina in 2018 care sa semene 90% cu vechiul Golf 5? Tragi o linie laterala, pui stopuri si faruri cu unghiuri drepte si gata model 2018? Uitati-va cum arata Astra K pe langa Astra H sau J, se vede o evolutie semnificativa. Cand citesc versus-uri pe forumul asta, de fiecare data vad expresia "VW foloseste materiale mai bune la interior". Care-s alea oare? Vad un plastic normal si niste crom. Unde-s materialele alea atat de laudate? M-am urcat intr-o vectra C din 2002 si pot spune ca are un interior de 10 ori mai modern si mai frumos decat un Passat din acelasi an. Am un prieten englez care mi-a zis ca Passatul e masina de bunici si taxi. Va place atat de tare designul VW? Ce va atrage asa tare? Astept niste pareri care sa-mi deschida ochii, ca sincer sunt in ceata. Multumesc!2 points
-
1 point
-
Pai daca nu incalzeste, poate e din cauza materialului din placute. Sau ceva piatra, nisip intre placute. Nu ai ce sa ii faci in cazul acesta.1 point
-
Am activat setările suplimentare la Lane Assist și oarecum sunt folositoare, e bine sa le ai. pentru cei interesați se intra pe camera A5 la Adaptation, apoi se caută Operațion Mode , Warning Intensity și Warning Point. La toate 3 se trece valoarea Selecționer over kombi. Înainte de asta verificați tot acolo ca HCA On State sa fie activat de asemenea dar asta cred ca se activează automat la deblocarea Lane Assist din Long Coding.1 point
-
Nu cred ca a fost doar un lot cu probleme. La mine deja se exfoliaza al doilea volan1 point
-
Pt cei care au probleme cu scartaitul usilor la denivelari, atunci cand flexeaza caroseria. Se pare ca problema ar fi de la chederul acela textil care freaca pe caroserie. O rezolvare ar fi aceasta https://forums.vwvortex.com/showthread.php?8120258-Who-gets-the-quot-creaking-quot-quot-groaning-noise-from-the-top-of-the-door-seals1 point
-
DA, exista acest pericol. Trebuie remediate problema, refacut filetul. HELICOIL, cauta pe net.1 point
-
MateiG, din simptomele descrise sigur nu este vinovata bateria. O schimbi degeaba. Spui ca dimineata la prima cheie porneste bine. Este clar ca bateria nu are nimic, pentru ca dimineata ea este cel mai solicitata/descarcata, nu cand motorul este cald.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mai intai investigheaza putin sa fii sigur ca e de la baterie si pe urma da banii. Poate fi si de la deblocator dar e ciudat ca nu ai nicio eroare. De schimbat bateria nu e mare inginerie. Iti trebuie o tubulara de 13 cu clicket si prelungitor pentru surubul ala de blocare si o cheie de 10 pentru borne. Scoti capac, scoti protectia din pasla (daca o are), dai jos borna - si o izolezi cu ceva ca sa nu faca contact pe acolo, dai jos borna +, desfaci piedica aia de la baza bateriei (cu tubulara de 13), pui bateria noua si reiei operatiunile in ordine inversa. Ai Start/Stop pe masina? Daca da trebuie baterie AGM si codare daca e de alta capacitate fata de cea pe care o ai acum pe masina. Daca nu ai Start/Stop poti pune o baterie obisnuita si nici nu necesita codare. Eu am facut operatiunea singur in 15 minute.1 point
-
Cu chiu cu vai am ajuns si eu ieri la 30k km ? Saptamana trecuta am reusit sa dau cu kit-ul corector pe bara fata, a iesit decent: de la departare nu se vede ! ? In rest nu prea am noutati.?...nici nu merg prea mult, dar bottom line: totul e in parametrii. Ma gandesc daca sa merg la un detailing interior..sa vedem.1 point
-
Do it, am facut-o aseara si azi am vazut diferenta. Vom fi doi care datoreaza un six pack, nu voi mai fi singurul Thanks @cristi511 pentru idee1 point
-
Eu sunt de acord! Adica... am vazut de curand parcat langa mine noul 911. Am stat pe langa el foarte mult timp, peste o ora, asteptam pe cineva, si nu am putut intelege cum poti sa fabrici o masina in 2018 care sa semene 90% cu vechiul 911 din 1970? Tragi o linie laterala, pui stopuri si faruri cu leduri si gata model 2018?!1 point
-
Mda...te-ai tot uitat, am inteles... Dar de condus ai apucat?? Nu..am inteles, esti tanar, te intereseaza cum arata masina. Corect, e un lucru foarte important, mai ales pentru o persoana tanara. Cand o sa mai cresti o sa iti schimbi proritatile, opiniile si preferintele. Este cunoscut ca VW nubrupe gura targului in materie de design, deci da, ai dreptate: iarna nu-i ca vara !1 point
-
Trebuie sa trec si eu la incaltarile de iarna insa nu am cauciucuri ca am schimbat jantele de iarna de 16 cu unele de 17. Acum ma gandesc sa cumpar Continental TS860. Aveti alta optiune mai buna sau e buna alegerea asta?1 point
-
1 point
-
Dupa aprox 6 luni de cautare, am gasit in sfarsit un Superb facelift Elegance cu volan pe stanga, si am luat de pe el manerele din interior. Au mai aparut cateva de dezmembrat in astea 6 luni care sa aibe ce cautam dar aveau manerele uzate (folia aia gri era deteriorata). Sunt aceeasi nuanta ca si grilele de ventilatie de facelift. Mai urmeaza sa dau folia negru lucios jos de pe trimuri si sa le vopsesc, folia a tinut 2 ani ok dar au aparut anumite imperfectiuni si imi stau pe creier. Dupa ce termin si asta, masina va avea toate plasticele din interior ca noi! Fara nici cea mai mica urma de uzura! Moment in care voi retapita plafonul si scaunele sa fie totul ca nou. Maine voi schimba si cutia. Am primit-o pe cea de diesel. Mi-am facut si suporti de poliamida, cei stock se pare ca nu prea tin...1 point
-
ti cumva cu ursu ? eu zic ca nu ai cautat destul de atent.... iar in magazinele de piese nu am incredere ca imi dau un pret corect nici o secunda.... (finul meu are magazin de piese si nu cumpar de la el :))) ) asta e la fix prima cautare, sunt convins ca iti gasesc mai ieftine si mai de calitate...iar la forjate pleaca de la 200 lire(dar atentie este pentru EA211 care nu pica cu Ea111 ce avem noi pe masini ) si un set rezonabil la calitate este pe la 500 lire. oricum pune alta garnitura de chiulasa acum ,aia intra oricum in pret..iar ca manopera... poate nu mai stiu eu preturile din tara si ma duc prea jos.. Repet..aia nu e reparatie de motor nou ..nici pe departe...sincer ma gandeam ca ti-l dau inapoi in punga motorul..la cum arata ..e nimic ...1 point
-
1 point
-
Bună dimineața! @Bogdan20cj: Este RCD330G, fără navigație și sincer, nu m-a interesat, mașinuța urmând să facă 99.99% din drumuri în oraș. Zilele trecute mi-a venit și camera de mers înapoi ( @Rave ai cobit ) , pe care ieri aveam de gând să încep sa o montez azi , dar am renunțat la idee după ziua de ieri și o las pe săptămâna asta, cu condiția sosirii și a adaptorului de antenă 2 în 1 Fakra. Singura problemă de configurare hardware este să găsesc un traseu de trecere din suportul luminilor din bara în portbagaj, după aceea trasul firelor prin praguri și sub unitate ar trebui sa fie o treabă ușoară. Am reușit și retrofitul spălătoarelor de faruri, prin schimbarea siguranțelor! De fapt, siguranțele le-am schimbat mai de mult, dar abia ieri am plecat cu mașina pe la 5 dimineața și când am dat să spăl parbrizul, am văzut ca apa s-a dus în altă parte prima dată ?! Cel mai ieftin retrofit: două siguranțe, una de 5A și una de 25A, totul plecând de la o scanare și un cod de eroare! De ar fi așa de ușor de fiecare dată! ? Să mai micșorăm și lista lucrurilor făcute și de făcut: curățenie generala în mașină - rezolvat schimbare interior complet cu model united - rezolvat schimbare iluminat interior led - rezolvat izolație fonică podea - rezolvat izolare fonică portiere - rezolvat izolare fonică capotă - rezolvat schimbare volan cu unul cu comenzi - rezolvat schimbare switchuri uzate - rezolvat 90% (mai am un switch de schimbat pe spate) schimbare RCD300 cu RCD330G - rezolvat, 90% (mai trebuie montata camera pentru mers înapoi și antena radio) retrofit spălătoare de faruri - rezolvat (prin schimbarea siguranțelor) ? montare camera pentru mers înapoi - în curs boxe spate - în curs lumini în portiere - în curs (momentan le-am scos) izolare fonică hayon - în viitor izolare fonică tavan - în viitor, dar mă mai gândesc și are legătură cu punctul de mai jos reparare/retapitare/schimbare plafon - în viitor lumini la picioare - în viitor schimbare ceasuri cu maxidot - în viitor schimbare manete cu tempomat - am renunțat - nu am nici un beneficiu real revopsire/înfoliere - în viitor retrofit proiectoare de ceata și cornering - în viitor retrofit senzori de parcare față + spate - în viitor retrofit xenon - în viitor, mă mai gândesc stopuri led - în viitor, mă mai gândesc probabil și altele Weekend plăcut tuturor!1 point
-
Golful traieste binemersi in continuare Poza de azi din Campina, la o iesire de dezmortit pistoanele. Si la o masina de 17 ani vechime apar chestii. Iarna trecuta consuma neverosimil de repede lichidul de parbriz... la recomandarea lui @nemtzalau am scos siguranta de la pompa stropitorilor de faruri, insa nu si-a revenit, aparand si baltite sub masina. Deci ceva garnitura. Apoi chiar cu lichid la nivel nema stropire... deci pompa... Azi am desfacut pe acolo si am gasit garnitura pompei pt parbriz dezintegrata si pompa gripata... Am confectionat o garnitura noua, cu ceva imaginatie, si am deblocat si uns pompa - deocamdata merge... Totusi - ma bucur ca astea sunt problemele masinii - in rest merge excelent si motorul suna absolut divin (si asta spune un ateu ) Edit: am revenit de la inceputul verii la MFD - am gasit un mfd cu dsp si cu softul cu aux activ - am curatat cd-changerul, si aia e Oricum muzica nu vine din boxe la masina asta1 point
-
Turbina de mai sus este insuficienta ptr 400, banuiam deja asta. Ajunge la limita de egt lasata in soft ptr a fi safe. Dezvolta cam 330-340 cai cu un spool exceptional ptr o masina de toata ziua. Am terminat o noua turbina, mai mare de tata asta, fara compromisuri ptr 400 cai. Montata pe masina am iesit la un test sa vad cum incarca. Sunt foarte multumit de ce am realizat. https://www.youtube.com/watch?v=Qn8gtCbdjdk1 point
-
Te uiti la presiune 2.6 bar constanta si iti dai seama ca e hibrida. Initial nu a mers foarte bine, dar am dat-o jos de cel putin 10 ori Am ajuns intr-o ora sa dau jos turbina, sa o reglez si sa pornesc motorul, ca sa iti dai seama de experienta dobandita . Am pregatit harta cu mai multa motorina si boost. Turbina de la finturbo din pacate nu mergea foarte bine, a fost un esec total din pacate. Am mai incercat o turbina mai mare pe rulmenti ceramici, din pacate jos era prea moarta, abia dupa 3000 incepea sa miste, adevarat sus in ture facea 3bar constant fara probleme cu egt 900 (super safe) . Am renuntat la ea deoarece pe strada era de nefolosit GTB2565vklr Din pacate cutia are nevoie de un soft mai bun decat cel actual, pe schimbarea de trepte pierd cam o secunda de la 100-200 . Cost soft 850 euro Poze cu prima mea turbina.1 point
-
Cateva poze de azi, inclusiv cu un brother from another mother ? De la APR?! ? Cu absolut nimic ! ? Dar de la Revo in schimb...s-au schimbat cateva, mda.. Masina trage mult mai bine acum, castigul de cuplu este foarte important. Bineinteles demarajul este imbunatatit in orice treapta, lansarea si la viteza de autostrada este substantial crescuta, consumul este ceva mai mic. Aaa, si am un sunet de motor in acceleratie mai nervos nitel Nu stiu ce sa mai adaug..intrebati si va raspund1 point
-
Robdan, iti pui prea multe intrebari si pana la urma, daca esti in cautare de masina sau poate deja ai gasit (si clar nu ti-ai cumparat VW), e important sa alegi ce consideri tu ca e bine pentru tine. Ce iti place, cu ce te identifici, in ce masina te simti tu bine etc etc. Nu are sens sa stam sa tot analizam ca de ce atata lume cumpara VW (sau auto din grupul VAG) si cum de au asa mare succes si ca sunt laudate si adulate si dorite. CristiALF are dreptate prin ce ti-a raspuns. Si in acelasi timp, nu suntem toti la fel ca oameni, suntem liberi sa alegem ce dorim. Probabil la nivel mondial, suntem asa o mare masa de persoane ce prefera masinile plicticoase si anoste si atunci mergem pe mana celor de la VW. Asta e...we have to live with it Ca tot suntem pe acest topic de versus, un Golf va fi mereu peste Astra, Megane, Honda, Kia, Hyundai, Ford, Peugeot...si oricare alt producator ce are in panoplie un hatch compact. Si nu pentru ca un VW este mai fiabil ca restul. Deloc. Este vorba de ideea de continuitate de la o generatie la alta a unui produs. Este vorba de faptul ca te obisnuiesti cu ceva bine facut, bine gandit, care iti satisface nevoile, practic si util si atunci stii de fiecare data, ca stacheta e sus si pentru banii pe care ii dai pe masina, pai aia primesti. Stii ca ai niste comenzi prin interior care sunt acolo de cand ii lumea, stii ca ai niste dotari care sunt acolo de cand ii lumea, stii ca totul este asa cum esti tu obisnuit sa fie. Astra, Megane, Civic etc etc, de la o generatie la alta sunt total alte masini. Design interior + exterior. Acum avem un bord plin de butoane, acuma nu mai avem. Acuma avem nu stiu ce comenzi puse nu stiu pe unde, la urmatorul model cine stie pe unde ajung. Si alte si alte detalii. Sunt persoane carora le place acest gen de a se fabrica masini, de a fi de la o generatie la alta o total alta masina si sunt o serie mare de persoane carora le place practicalitatea si continuitatea. Cand faci un lucru bun, probat, acceptat de marea masa a clientilor, nu il schimbi, ci incerci sa il imbunatatesti. Este fix la fel ca si succes-ul Iphone. Acelasi telefon de ani de zile, mici imbunatatiri pe ici pe colo, insa e aceeasi chestie. Si de ce are succes ? Nu cred ca are sens sa mai dezbatem. Si pana la urma treaba asta e valabila la orice produs pe care il utilizam zi de zi in viata noastra.-1 points
-
Este cunoscut faptul ca VW are o linie de design mai conservatoare. O spun designerii lor, o spun review-urile, o putem vedea si noi cu ochiul liber. Raspunsul la intrebarea ta este ca VW a gasit o reteta buna si incearca sa pastreze esenta, imbunatatind putin cate putin, de la generatie la generatie, toate aspectele masinii. La fel e si la Skoda si Seat (masinile lor seamana cu primele generatii), fix din acest motiv. Pastrarea identitatii. Daca la fiecare generatie schimbi design-ul identitatea se dilueaza in timp si asta conteaza mult pentru un producator auto. Plus de asta, are si VW masini cool, cum ar fi Passat CC, cum ar fi Scirocco, Arteon, daca zici ca te intereseaza stilul exterior. Pune Arteon-ul langa un Talisman/Insignia si cred ca stim deja cine e castigatorul la capitolul aspect.-1 points
-
Nu inteleg cum de totusi n-a avut grija fabrica sa nu apara astfel de zgomote la un A4. Pe un Golf inteleg, dar un A4 deja e la alt nivel si dpmdv n-ar trebui sa apara asa ceva. Din fericire, desi joc la clasa ieftina (Skoda) a grupului VAG n-am avut pana acum parte de sunete de tipul asta (in schimb, ma dispera suspensia zgomotoasa de pe MQB care pe Octi 2 nu era asa..), dar la mai multe masini conduse am auzit si sunt tare enervante, mai ales cand conduci zilnic respectiva masina. Partea buna e ca zgomotele astea se rezolva aparent usor si nu reprezinta chiar o problema pentru utilizatori, dar chiar si asa, mi se pare aiurea ca orice masina de peste 20-25k euro sa aiba astfel de "probleme".-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00