Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2018 în toate secţiunile

  1. N-am mai scris actualizat topic-ul de ceva vreme, pentru că n-am mai schimbat prea multe la mașină în ultimul timp, dar cred că e momentul potrivit să fac un mic update. Să-ncep cu partea tehnică, pentru că deși nu e nimic spectaculos am mai schimbat câte una-alta la mașină: am trecut la admisia stock - am vrut doar să scap de sunetul admisiei aftermarket și adevărul e că nu am simțit nicio scădere de performanță. Dimpotrivă, la ture mici motorul răspunde mai plăcut (din cauza carcasei MAF corect dimensionate, probabil) iar sus în ture nu simt nicio diferență dar n-am zis niciodată că nu-s nesimțit; cu downpipe-ul am rezolvat apelând la băieții de la CSL Custom - acum am un burlan de 76mm fără catalizatoare pe sub mașină și soft APR Stage 2+. La sarcini mici nu e mai gălăgioasă decât stock, de-abia în boost se aude mai tare, sau când intră TC-ul și ECU scade avansul; atunci pocnește chiar bine. Nu-mi place lipsa catalizatoarelor, atât din motivul legalității cât și al mirosului de benzină. Atât mi-am permis în momentul respectiv (fix înainte să plec în concediu) și acum mă gândesc pe ce cale să merg mai departe: downpipe stock și dowgrade la Stage 1 sau un catalizator sport pus pe downpipe-ul de acum; am înălțat suspensia 2cm - o pregătire timpurie de iarnă și adaptare la asfaltul vălurit din stațiile de RATB, acestea mi-au fost motivele. Ce nu mă așteptam era ca direcția să se simtă atât de bine cu mașina ridicată! Nivelul de bumpsteer a scăzut simțitor, nu mai joacă atât volanul în mâini, și totodată se înscrie mai rapid pe viraje devenind chiar mai supraviratoare. Mie-mi place foarte tare asta, avantaje extra pe lângă comfortul psihic creat de o suspensie mai înaltă. Ce nu-mi place este că, ridicând suspensia asta care are o cursă destul de scurtă, nu prea mai am cursă pe extensie. De regulă nu e o problemă, se simte numai peste speedbump-uri luate într-o anumită plajă de viteză (10-25km/h), atunci când roțile spate decolează cu totul de pe calea de rulare și apoi toată mașină aterizează brusc. Ar fi nevoie de alte amortizoare cu o cursă mai lungă (gen B6-urile pe care le-am vândut ) am făcut și mentenanța cerută de mașină, cu schimb de ulei și filtre + frâne (plăcuțe Stoptech Sport față-spate, discuri spate Stoptech striate, lichid de frână Motul RBF660) extra: am instalat și deflectoarele de aer pe bascule, cele de TT-RS, în speranța că voi avea o răcire mai bună a frânelor (s-a dovedit că nu e cazul) Trecând de la partea plictisitoare, aia cu vaselină și suruburi rupte, la cea distractivă, aia unde chiar conduc mașina!, rămăsesem dator să vă povestesc despre drumurile pe care le-am făcut în concediu. Traseul a fost București-Budapesta-Padova-Chioggia-Budapesta-București, totalizând 11 zile doar că una dintre zilele petrecute în Italia urma să fie o zi de plimbare cu mașina. Am negociat și mi-a ieșit! Yes! Voiam neapărat să ajung pe două trasee: Trento-Bondone - unul dintre cele mai vechi și cele mai lungi trasee de hillclimb din Europa - și Passo Stelvio - foarte cunoscut, spectaculos prin peisaje și virajele strânse dar poate nepotrivit unui tip ca mine căruia îi e frică de înălțimi. Trento-Bondone e un drum superb pentru condus când iei toți factorii în considerare. Cel mai fain pe care am mers eu, aș zice. Asfaltul e curat - cum nu vezi în România, pentru că an de an aici se țin compețiții din motorsport -, virajele zici că-s furate de pe vreun circuit - unele sunt largi, de viteză, unde te gândești "Poate n-ar trebui să merg chiaaaar atât de tare!", altele sunt ace de păr în urcare unde scoți untul din mașină în siguranță, iar în unele chiar ai vibratoare roșu-alb pe interior... cum să nu o alergi pe aici? - iar totul e asezonat cu un trafic lejer; din punctul acesta de vedere e opusul Transfăgărășanului, sau chiar al Trecătoarei Stelvio. Lumea merge încet pe aici, mult sub limita de viteză, dar eu în urcarea mea am întâlnit numai 4 mașini. Sunt mai mulți bicicliști ieșiti la plimbare, dar n-am văzut niciunul care să facă vâlvă pe mijlocul drumului - și ei sunt ieșiti la plimbare, nu la curse. Nu e puțin de la Monte Bondone, punctul cel mai înalt al traseului Trento-Bondone, până la Passo Stelvio. Vreo 3-4 ore dacă îmi aduc eu bine aminte; distanța nu e foarte mare, dar trebuie să încaleci Alpii italieni și să-ți croiești drum prin ei. Și ce frumos e să faci asta! Noi nu voiam decât să ajungem la Stelvio, așa că nu setasem alte obiective pe drum, dar întâmplarea face că am luat-o fix prin Passo Gavia. Dacă ți se spune vreodată că Stelvio e înalt și că ți se face rău uitându-te în jos dar tu nu ești impresionat, încearcă Passo Gavia. Acuma na, n-o să spun în veci că drumul ista e unul bun pentru condus; Golful de-abia încape pe acolo, și când te întâlnești cu altă mașină te gândești serios dacă nu merită să mai ocolești 1-2 ore ca să ajungi unde ți-ai propus. De la mijloc în sus drumul e îngust, abrupt, nu are bariere de protecție și zici că hăul așteaptă cu gura deschisă să te-nghită; nu experimentezi viteza ca pe Trento-Bondone, dar experimentezi frica. Când începe urcarea drumul nu e atât de neprietenos; e tot îngust dar trece prin pădure și prăpastia nu te sperie așa tare, ba chiar din loc în loc ai și câte o balustradă. Primul gând este că ar merge de puțin raliu, pe un drum îngust, prin pădure, poți vedea în față destul de mult și dacă ai o mașină cât de cât gălăgioasă chiar și urechile se bucură în pădure. Dar apoi dai peste primul motociclist și îți dai seama că tu nu ai ce căuta, în starea asta de spirit, acolo. De ce să o faci pe Colin McRae când drumul nici măcar nu e de fugă? Și atunci începe să aibă sens Passo Gavia, când te minunezi cum italienii au considerat că două mașini au loc una pe lângă alta acolo sau cum motocicliștii, principala sursă de trafic aici, merg nonșalant pe marginea prăpastiei. Faci o pauză să îți miști picioarele și să tragi o gură de aer proaspăt și te îndrăgosești de locul ăsta! După culme drumul se mai deschide; nu c-asfaltul ar mai lat dar peisajul nu mai este la fel de apăsător. În cele din urmă, pe coborârea către Stelvio, drumul se lățește și începe s-aducă puțin a Trento-Bondone. Passo Stelvio, destinația finală și atracția principală pe hârtie ni se arăta acum. Ce pot să zic despre Stelvio ce nu a mai fost zis? E foarte cunoscut drumul și cred că ăsta e principalul lui minus, pentru că toată lumea a auzit despre el și vine să îl parcurgă. Nu e ca pe Transfăgărășan să stai cu orele în bară-la-bară, dar parcă te privează de puțina intimitate pe care ai fi vrut să o ai în peisajul ăsta fabulos! Asta e principala atracție a Trecătoarei Stelvio: peisajul. Munții stâncoși care se-nalță măiestuoși în jurul tău, zăpada pe care-o zărești pe culmile Alpilor, prăpastiile abrupte care se întind peste tot în jurul tău... așa îmi imaginam Alpii italieni înainte să îi văd și acum cred cu tărie că Trecătoarea Stelvio poate fi considerată avatarul acestei părți a lumii. Drumul propriu-zis nu e așa spectaculos ca peisajul din jurul său: panta abruptă și virajele foarte strânse înseamnă că experiența este ieșită din comun. Dar sunt atât de abrupte și atât de strânse încât trebuie să ai grijă la pragurile mașinii pe care o conduci. Nici faptul că virajul se repetă de 48 de ori, parcă tras la indigo, nu ajută Trecătoarea Stelvio să fie un drum memorabil. Peisajele în schimb... nota 10! Ah... acum am început să-mi aduc aminte de vară și era să uit de ce-am început să scriu. Am fost ieri la circuit, după ce am înălțat mașina și am reușit să îmbunătățesc timpul cu vreo 3s, până la 2:03.960 (tura nefilmată, dar rezultatul e oficial: http://motorparkromania.ro/rezultate.html?mylaps=type,run,runid,5157116). Am filmat un 2:04.714 în schimb, pe care îl pun mai jos. În condițiile în care mașina merge tot cu o turbină mică-mică, cauciucuri de stradă, interiorul întreg și o cu masă considerabilă de găinaț pe plafon, sunt încântat de rezultat. Și uite că și șasiul de Golf, așa greu și "safe" cum e el, poate fi competent! Îmi cer scuze pentru mesajul atât de lung, nu mă-mpușcați!
    12 points
  2. Am profitat de vremea frumoasa de sambata si am reusit sa pregatesc si Leon-ul pentru iarna. Am aplicat aceiasi pasi de mai sus + am aplicat un rubber&plastic dressing pe chedere si pe plasticul de la oglinzi => 9 ore de munca. Atasez 3 poze din timpul operatiunii: Rezultatul: Vopseaua arata excelent; Au disparut 80-90% din zgarieturile fine, am eliminat 3-4 pete facute mizeria de la pasari (cu exceptia uneia... nu stiu ce mancase in ziua aia); Praful nu se mai pune asa usor ; Apa refuza sa ramana pe masina ; Incepe sa imi placa activitatea asta Nu am rezistat si i-am facut cateva poze aseara: P.S. Numai bine celui care mi-a furat capacele de jante acum 2 seri
    5 points
  3. Golful traieste binemersi in continuare Poza de azi din Campina, la o iesire de dezmortit pistoanele. Si la o masina de 17 ani vechime apar chestii. Iarna trecuta consuma neverosimil de repede lichidul de parbriz... la recomandarea lui @nemtzalau am scos siguranta de la pompa stropitorilor de faruri, insa nu si-a revenit, aparand si baltite sub masina. Deci ceva garnitura. Apoi chiar cu lichid la nivel nema stropire... deci pompa... Azi am desfacut pe acolo si am gasit garnitura pompei pt parbriz dezintegrata si pompa gripata... Am confectionat o garnitura noua, cu ceva imaginatie, si am deblocat si uns pompa - deocamdata merge... Totusi - ma bucur ca astea sunt problemele masinii - in rest merge excelent si motorul suna absolut divin (si asta spune un ateu ) Edit: am revenit de la inceputul verii la MFD - am gasit un mfd cu dsp si cu softul cu aux activ - am curatat cd-changerul, si aia e Oricum muzica nu vine din boxe la masina asta
    5 points
  4. Salutări, de la începutul lunii m-am alăturat și eu vouă cu un Vw CC cumpărat direct din Germania. Despre cum am ajuns la această mașină, este o poveste lungă, iar până să apuc să o conduc din nou, la fel, mai durează puțin - momentan asteptând programarea la RAR din 5 Decembrie. Printre altele mașina este / are: model 2012, 141k KM rulați, motor 2.0 TDI 170 CP DSG, interiorul din piele neagră, trapă, scaune electrice, jante Audi Segment pe 19", suspensie adaptivă, ș.a.m.d. Nu am tracțiune integrală și scaune ventilate. Înainte să ajung la RAR o să îi fac schimbul de ulei și mă gândeam să folosesc Liqui Moly Top Tec 4200 Longlife III, 5W30, filtru de aer de la K&N, filtru de motorină și ulei de la Bosch și plăcuțe de frână Brembo. M-ar interesa părerile celor care au folosit aceste produse. A primit update de soft pentru a se emite numerele de tranzit și nu are harta României - lucruri pe care vreau să le remediez cât de curând. Cred că o să ne vedem la întâlnirile din București din 2019. Toate cele bune! C
    3 points
  5. Bună dimineața! @Bogdan20cj: Este RCD330G, fără navigație și sincer, nu m-a interesat, mașinuța urmând să facă 99.99% din drumuri în oraș. Zilele trecute mi-a venit și camera de mers înapoi ( @Rave ai cobit ) , pe care ieri aveam de gând să încep sa o montez azi , dar am renunțat la idee după ziua de ieri și o las pe săptămâna asta, cu condiția sosirii și a adaptorului de antenă 2 în 1 Fakra. Singura problemă de configurare hardware este să găsesc un traseu de trecere din suportul luminilor din bara în portbagaj, după aceea trasul firelor prin praguri și sub unitate ar trebui sa fie o treabă ușoară. Am reușit și retrofitul spălătoarelor de faruri, prin schimbarea siguranțelor! De fapt, siguranțele le-am schimbat mai de mult, dar abia ieri am plecat cu mașina pe la 5 dimineața și când am dat să spăl parbrizul, am văzut ca apa s-a dus în altă parte prima dată ?! Cel mai ieftin retrofit: două siguranțe, una de 5A și una de 25A, totul plecând de la o scanare și un cod de eroare! De ar fi așa de ușor de fiecare dată! ? Să mai micșorăm și lista lucrurilor făcute și de făcut: curățenie generala în mașină - rezolvat schimbare interior complet cu model united - rezolvat schimbare iluminat interior led - rezolvat izolație fonică podea - rezolvat izolare fonică portiere - rezolvat izolare fonică capotă - rezolvat schimbare volan cu unul cu comenzi - rezolvat schimbare switchuri uzate - rezolvat 90% (mai am un switch de schimbat pe spate) schimbare RCD300 cu RCD330G - rezolvat, 90% (mai trebuie montata camera pentru mers înapoi și antena radio) retrofit spălătoare de faruri - rezolvat (prin schimbarea siguranțelor) ? montare camera pentru mers înapoi - în curs boxe spate - în curs lumini în portiere - în curs (momentan le-am scos) izolare fonică hayon - în viitor izolare fonică tavan - în viitor, dar mă mai gândesc și are legătură cu punctul de mai jos reparare/retapitare/schimbare plafon - în viitor lumini la picioare - în viitor schimbare ceasuri cu maxidot - în viitor schimbare manete cu tempomat - am renunțat - nu am nici un beneficiu real revopsire/înfoliere - în viitor retrofit proiectoare de ceata și cornering - în viitor retrofit senzori de parcare față + spate - în viitor retrofit xenon - în viitor, mă mai gândesc stopuri led - în viitor, mă mai gândesc probabil și altele Weekend plăcut tuturor!
    3 points
  6. Vai ce rai sunteti mingea aia de tenis eu am puso @blacka Le-am trecut pe lista , o sa investighez mai multe cand se apropie momentul achizitiei. Am cam ramas in urma cu postarile , ca deh...timpul... 1) Am reusit sa montez si statie CB pe masina , am mers pe modelul CRT One cu antena Wilson Little Wil , am ales statia asta pentru dimensiunile mici dar si pentru feedbackul pozitiv care il are. A fost montata intr-un loc usor accesibil pe principiul ca va ramane montata definitiv , fara scos/bagat de fiecare data cand am nevoie . Usor nu a fost , a fost de "bricolat" la greu : Dar eu consider ca am facut lucrarea "curata" , fara cabluri la vedere si cel mai important ca mie imi place la nebunie. 2) Avem si conectare 4G stand alone in masina ! Foarte multumit de conexiunea oferita ! Semnalul este ok indiferent de viteza sau zona - pe cartela Vodafone am mers. Multumesc lui @Akaiu07 pentru stickul de net si de promptitudine la partea de instalare 3) Neam lovit si de un bug software al Exploratorului ...."Glitch in the Matrix" sa ii zicem...... Mergand noaptea am luat cateva flashuri din sens opus iar prima reactia a mea este ca am vre-un far dereglat . Dar nu farul a fost de vina , se pare ca ledurile de la DRL din farul stang nu mai reduceau intensitatea la aprinderea farurilor sau pozitiilor. Acesta ramanea la 100% intensitate indiferent de pozitia switchului . Acum ii inteleg si pe ceilalti soferi , lumina era orbitoare Pe vcds era inregistrata o eroare pe care eu nu o prindeam cu mufa mea (Rosstech) . Asa ca am apelat la @F l o r i n pentru rezolvarea problemei care nu m-a dezamagit, cu un restart de BCM problema a fost rezolvata rapid si nu s-a mai repetat de atunci . La o investigare de a mea se pare ca radacina problemei ar fi de la DLA (Dynamic Light Assist) pe care eu il folosesc aproape non-stop pentru ca deh.....imi place sa conduc noaptea . Asteptam sa vedem daca se va mai repeta. In rest ......mai astept cu anvelopele de iarna inca doua saptamani , daca prognoza meteo este corecta . Oricum sunt ready to go si in 30 minute sunt pe masina daca situatia o cere.
    2 points
  7. @Doomy: sigur ca da. În principiu bara față trebuie schimbată, din bara spate poți păstra partea superioară, dar trebuie adăugată partea inferioară și fusta. Bandourile de pe uși trebuie schimbate și de asemenea evazările de la aripi, care sunt și cel mai greu de găsit și foarte scumpe. Grilele de la radiator și cele de la proiectoare se potrivesc de asemenea. Elemente exterioare R-line VW Tiguan 2007-2014 (cu excepția barei față, care la modelul 2007-2011 diferă față de modelul facelift 2012-2014) -Evazări aripi: Protecții uși R-line (bandourile de pe mijlocul ușii, eu nu am dat atâția bani pe ele cât cere reprezentanța și am luat unele universale): Bandouri inferioare (pe uși și pe aripa față): La bara față am doar codul ei: 5N0807103N iar spoilerul inferior nu are cod, decât cod de bare, dar apare denumirea de K-SUV GP Frontspoiler R-line "culoare". La fel la bara spate am codul pentru bara superioară: 5N0807301K, apoi partea de jos a barei este numită: K-SUV R-line Spoiler hinten "culoare" și mai e fusta neagră la care nu am cod. Atentie!!! Repet, NU merge schimbat doar spoilerul inferior, trebuie schimbată și bara față. Oricum partea cea mai complicată fost găsirea celor de mai sus, la bara față și bara spate nu ai cum greși întrucât le poți și vedea cautând în engleză: Tiguan R-line front bumper sau Tiguan R-line front bumper sau în germana: Tiguan R-line vorne Stoßstange sau Tiguan R-line Stoßstange Hinten. Site-urile pe care am căutat eu de 2 ani încoace sunt www.ebay.de, www.ebay-kleinanzeigen.de, www.pieseauto.ro, www.olx.ro dar bineînțeles că puteți încerca și altele sau variantele reprezentanță (stealership) sau alte magazine . Va spun tuturor, care veți folosi aceste coduri de pe acum "cu plăcere", că știu cât de mult am căutat eu aceste informații și cât de greu le-am găsit și centralizat. Weekend plăcut tuturor! PS: Ca de obicei și un mic anunț: s-ar putea să nu se potrivească toate la mașinile voastre și nu pot fi tras la răspundere pentru acest lucru
    2 points
  8. si mie mi-a dat o lacrima....cand am vazut capacele alea.....
    2 points
  9. Deoarece in ultimii ani am mers foarte mult in oras pe drumuri scurte DPF-ul a inceput sa isi faca regenarari dese ,adica la fiecare 200/300 km. Am mers cu masini cu DPF anulat si nu mi-ar placea sa scoata fum si sa am baraiel si alte fasaieturi. Dupa 2 luni de studiii am decis sa al dau jos sa verific fizic starea lui. Demontarea nu e foarte dificila (la passat b6) deoarece nu trebuie demontata puntea.A fost nevoie sa demontez doar planetara dreapta fata doar de pe cutie. Dupa demontare am scos senzorii care i-am curatat.Am taiat carcasa (img 4) si am scos DPF-ul.Protectia izolatoare s-a faramitat( img 8) si la montare am inlocuit-o cu material din fibra ceramica rezistenta pana la la 1790 grade. Ca sa verific gradul de depunere din faguri am introdus o sarma otelita in mai multe gauri in partea afumata.Dupa cum se poate vedea in imaginile 5,6,7 fagurii nu sunt infundati.Daca acestia ar fi fost infundati pe jumatate atunci proiectul ar fi decurs altfel si as fi aplicat planul „B”. Cautand modalitati de curatare am realizat ca firmele mari (din germania,america...etc)nu spala DPF-urile cu solutii chimice, ci doar le sufla in sens invers cu aer fiebinte si aplica tratamente bazate pe temperatura . Solutiile chimice ataca platina si oxizii de aluminiu care ajuta la catalizare.In plus cand am curatat carcasa de metal cu solutii chimice am abservat ca depunerile nu se dizolva ci se transforma intr-un fel de gelatina care ar infunda porii DPF-ului. Cartusul DPF pe partea gazelor(img 10) era negru si pe cealalta parte (img 9) era foarte curat. Sufland cu presiune de aer in sensul gazelor am observat ca aerul trece greu si sufland in sens invers aerul trece foarte usor.Asa ca l-am suflat cu presiune in sens invers aprox 1 ora pana nu a mai iesit pic de negreala. Am refacut izolatia si l-am montat invers(cu partea curata la turbina,img 13) in ideea ca restul porilor infundati se vor fi suflati la prima regenerare. Sudura a fost facuta in argon de un sudor profesionist.(Img 12)Cartusul DPF a fost indrodus inainte de a suda capacul din spate.Daca al bagam inainte ,cand sudam portiunea pe lungime ,argonul ar fi ars materialul izolant. Daca inainte de demontare presiunea diferentiala era de 28.5 dupa curatare/inversare presiunea a scazut la doar 2.5. La Adaptation ,Channel 12 , Ash Mass aveam 90 si am pus valoarea 0 ,valoare care se pune odata cu montare unui DPF nou. Nu am apucat sa fac multi km dupa acest truc,dar pot spune ca performanta a crescut impresionant. Nu vreau sa renunt la acest DPF si din acest motiv acum lucrez la planul „B” To be continued....
    1 point
  10. Stiu ca pentru multi folosirea ACC creste consumul, insa experienta mea este fix pe dos. Spre ex, cu ACC setat la 90 mi se pare ca folosește regimul 2 cilindri foarte des, mult mai mult decat atunci cand nu e activat. Mai jos consum scos in conditiile astea(1.4tsi dsg 4drive)
    1 point
  11. @mihai.onu94 Multumesc de sfat dar nu imi fac griji , la golf a stat pe masina 5 ani aproape , iar pentru situatiile neprevazute de care zici tu , exista Casco Antena se poate scoate usor si o pun in portbagaj. Doar statia are suport fix. @andrei0241 Iti las un PM , din pacate nu e un site , dar merita sa intrebi .
    1 point
  12. Doar doi ani de căutări și achiziții. Puțin, foarte puțin - cum ar spune reclama În altă ordine de idei, mi se pare firesc pe un forum să împărțim informația, nu să o ținem doar pentru noi. Cei care fac treaba pe bani, o să o facă oricum, pentru că sunt mulți care vor fi comozi sau nu vor să-și complice existența. @Doomy: Cu asta poți începe proiectul
    1 point
  13. WOW ! chiar ai dat detaliat , cand am zis sa detaliezi nu ma asteptam la un asa raspuns complet. Pare multa bataie de cap
    1 point
  14. Salutare, imi place ce vad si urmaresc cu interes ceea ce faci. As vrea sa stiu daca pe rcd ai reusit sa faci ceva update? navigatie , camera marsarier etc.
    1 point
  15. Am luat Petex pana la urma. Am avut si la golful 4 si am fost foarte multumit de ele. Si pretul a fost ok, 90 de lei. Singura chestie care ma deranjeaza daca pot sa spun asa, e ca la pedala de acceleratie, nu se duce pana in balamaua pedalei. In rest sunt ok. Oricum nu le voi folosi decat iarna. Pentru vara am de mocheta originale si imi plac mai mult. PS. Nu stiu de ce se vede asa jegoasa mocheta in poze. In realitate nu e deloc.
    1 point
  16. Subscriu , tot de la Rimi am luat și eu pt Golf. Sunt rezistente și foarte asemănătoare cu cele OEM.
    1 point
  17. De ce nu iei de la Rimi Timisoara. Fara sa fac reclama, personal am comandat cred ca aproape 10 seturi pentru masinile de la firma...si au trecut vreo 2-3 ani de atunci. Sunt moi, nu miros...si pretul ok.
    1 point
  18. Eu glumeam cu PBN... sa nu ramai surprins daca-ti dau cu totul alte preturi de manopera fata de ce e pe foaia aia. Una e sa te duci sa faci 5 lucruri, care daca se pot face in acelasi timp (ca ora de manopera ma refer) vor costa mai putin, si alta e sa te duci sa faci unul singur pentru care o sa platesti ora de manopera intreaga. Si asta cu garantia, din pacate, e normala. Ei nu au de unde sa stie ca uleiul pe care tu l-ai luat nu e contrafacut, jumatate apa, si ca din cauza lui o sa se strice motorul si apoi o sa ceri reparatia motorului sub garantie... Deci, na... Nu e gandita treaba ca sa te faca pe tine de 100 de euro in plus la revizie, pe care o faci la 2 ani, ci ca sa nu plateasca ei mii de euro pentru ca un cumparator s-a zgarcit la 50-100 de euro. Deci radem, glumim, injuram preturile mari dar sa nu exageram! Toate au o logica!
    1 point
  19. 1 point
  20. La cele Novoline eu apreciez ca acopera si tunelul median in spate, in masina sotiei mai tot timpul are cate 3 pasageri in spate si acea protectie ajuta (eu am luat Gledring, iar ptr tunelul median accesoriu de la Karoq)
    1 point
  21. Au plecat si RH-urile. Vedem ce urmeaza acum.. momentan sunt pregatit de iarna cu niste semislickuri
    1 point
  22. Man, tu trebuia sa iti iei un Wrangler ceva, ca vad ca ai tot felul de fantezii
    1 point
  23. Nope, e alta generatie hardware complet. Si eu am un Columbus cu 3 luni mai batran decat MIB2. Poti doar sa schimbi unitatea , recodare , activare la dealer etc.
    1 point
  24. NU ai probleme, pistonul nu se retrage pana la capat doar actionat electric.
    1 point
  25. @alexandruph Salut, Motorizarea de 177 cp merita in general, e cea mai buna de pe versiunile pana in 2014. (poti gasi info pe forum despre motorizari si probleme specifice). Pt masina din link cred ca e pur noroc sa nu ai de bagat cateva mii la putin timp dupa achizitie, defapt cred ca sansele sunt aproape nule, dar e doar parerea mea, poate sunt prea pretentios DSG e super, dar ar fi bine sa nu fi avut carlig masina daca iti iei DSG - La fel parerea mea, dar e si a altora mai avizati ca mine sa stii Ca sa iti faci o idee singur despre ce si cum iti spun povestea mea de vara asta: M-am ales cu o masina de care sunt foarte multumit si care e corecta - am si facut prima revizie imediat cum am venit in tara la Catalin (Eexcalade) sa isi dea o parere daca e corecta masina, si totul mi-a fost confirmat ca fiind super OK. Masina e B7 kombi 2014, 177 CP 100.000 km si a costat 14.800 EUR pe Autohus.de - necosmetizata - adica oglinzile zgariate, ciobituri pe capota, diferite mici zgaraieturi; dar interiorul mirosea a nou inca. Am si vrut neaparat urmatoarele optiuni care au redus destul de mult optiunile: 177 cp, 2014, xenon, rns510, scaune incalzite. Deci, aveam optiuni salvate pe o raza de 300 km in jurul Hamburgului, am stat 1 saptmana acolo la un prieten si am umblat peste tot (Bebra, Bremen, Bokel, Hamburg si imprejurimi) mi-am facut o oarecare idee despre piata pana am decis sa iau masina asta care s-a dovedit a fi cea mai buna varianta si cea mai corecta. As fi dorit Alltrack dar nu am gasit ceva bun pana in 16.500 EUR, desi din anunturi si ce vorbeam cu dealerii pareau OK; unele aduse din Suedia super troncanite, altul cu antigelul murdar si carlig foarte uzat etc... Am ramas pe varianta simpla pt ca nu am vrut sa extind bugetul prea mult. Inclusiv la Weltauto am vazut una de vreo 13.500 EUR pe la 150.000 km despre care mi-a zis clar dealerul ca a avut 4 accidente diferite in fiecare parte, si o lauda ca are xenoane noi ca a fost schimbata complet fata Si da, toate pe care le-am vazut au avut ceva accident mai mare sau mai mic - Nu exista masini impecabile care nu au fost pregatite de vanzare inainte. Ca sa iti faci o idee despre ce impact ar avea nr de km, am vazut vreo 2 masini care aveau pe la 250.000 km si se laudau ca au avut motorul schimbat pe la 230- 240 mii. M-am intrebat de ce oare s-au schimbat motoarele la km aia - Catalin (Eexcalade) a avut o explicatie destul de plauzibila: Revizia facuta la 30.000 sau 2 ani O problema la care tb sa fii atent e spanul de la pompa de motorina - asta poti verifica la fata locului: gasesti pe forum cred ce si cum (filtrul regulatorului de presiune al pompei de inalte se poate desface relativ usor si verifica) Personal am avut si diagnoza cu mine, iti recomand sa ai chiar si o clona cat de cat daca mergi sa-ti cumperi singur - pe langa orice erori/probleme poti verifica si km in cutia DSG (ceva adv meas param pe la 109 parca) Si inca ceva - sa nu te miri ca mergi la o persoana fizica si dai de vre-un Stanescu care are vreo 4 masini pe "persoana fizica" Si daca te duci, ai grija cu entuziasmul - eu personal eram pregatit sa ma intorc si cu avionul daca nu gaseam masina OK chiar daca am stat 1 saptamana acolo Si - zic eu - aveam buget potrivit cu asteptarile... cred ca si aici trebuie sa ai grija Mult succes, tinere! Sper sa alegi bine si sa ai noroc sa iti gasesti masina potrivita.
    1 point
  26. doua golfuri. old vs. new
    1 point
  27. @Loghy modificarile pt rcd330g ca sa mearga full mirrorlink cu oglindire telefon si de asemenea comenzile pe volanele cu 8 butoane nu pot fi facute cu 3 clickuri. Sunt servicii contra cost care presupun ca navi sa ajunga la mine. De aceea am considerat ca orice detaliu legat de costuri, proceduri sa fie discutate in privat. Multumesc pt intelegere.
    1 point
  28. Incercarea nr 2 (de fapt 3) a iesit mult mai bine. Am dat 5 straturi mai "subtiri" de la 20cm distanta, la interval de 30 minute, spray-ul tinut in apa calda cu 10 minute inainte de folosire si agitat bine. Are un aspect de piele de aproape pe care nu-l chiar apreciez dar e doar de aproape. Probabil daca as mai fi insistat, pe la incercarea 8 as fi nimerit-o. Culoarea e un pic mai inchisa decat originalul.. cel putin asa mi se pare. Aspect 8/10; La atingere 8.5/10; Durabilitate ???? vom vedea; cu tipul asta de spray se vopsesc jante deci sper sa tina. ...urmeaza butoanele
    1 point
  29. ok. merci. daca ajung la reprezentanta, pana nu crapa farul, nu schimba nimeni, nimic. si cand crapa, fac tot posibilul sa fie " din vina ta " .....
    1 point
  30. NEMTII de care vorbesti tu NU FAC ASA CEVA!!
    1 point
  31. DPF-ul in cauza e de Passat B6. Nu pot posta in 2 locuri .Cei din tehnic daca o sa caute o sa gaseasca. Materialul l-am luat de aici:https://www.gtools.ro/materiale-constructii/izolare--etansare/tespe-1242-1100oc-tesatura-izolatoare-din-fibra-ceramica-cu-inconel/Am folsit 2 straturi de cate 4 mm fiecare,model Tespe 1242 1100°C, Tesatura Izolatoare Din Fibra Ceramica Cu Inconel .Punct de topire 1790°C Se vinde la ml. Imbinarea a fost facuta ca cea OE
    1 point
  32. Cautand ceva prin calculator am gasit schema de sigurante si relee pentru Polo; probabil va fi utila multora(nu am verificat daca a mai fost pusa pe undeva). sigurante_polo_9n.pdf
    1 point
  33. Sau, fara garnitura, maschezi de jur imprejur cu banda pentru vopsire, slabesti suportul, scoti garnitura veche, bagi silicon negru, il lasi sa se intareasca putin, apesi incet incet suportul inspre tabla, elimini excesul de silicon, strangi 'la gata' suportul si apoi scoti banda cu atentie sa nu atingi ceva cu siliconul ce va ramane pe banda.
    1 point
  34. Masina noua, si cand opresc la stop se aude un scartait asa, practic cand masina se opreste complet si la plecarea de pe loc, cred ca de la placutele de frana, am observat asta si la alte masini. Probail ca sunt paranoia si e un zgomot normal, dar eram curios daca si la altii se aude la fel, precizez ca e automata masina.
    0 points
  35. Ceva interesant: dupa ce mi-au venit jantele noi, nu am verificat cutia cu prezoane pana astazi. Se pare ca desi jantele sunt 5x112, mie firma de la care am cumparat mi-a trimis o cutie cu prezoane 5x100. Pe cutie scrie clar VW/Audi, insa sincer nu cred ca cele 5x100 se potrivesc pe jante 5x112 care in mod normal ar trebui sa insemne gauri mai mari. E adevarat ca nu ma pricep si e prima data cand cumpar jante, insa nu inteleg ce rost ar mai avea specificatiile de 5x112 daca prezonele care se potrivesc sunt 5x100?
    0 points
  36. @jagBuletine de analiză, forumurile din alte țări dedicate subiectului, cunosc specialiști și pasionați cu care discut. Mai știu niște chestii care te lasă mască și contrazic gura târgului dar ălea le țin pentru discuții doar cu anumite persoane.
    0 points
  37. 0 points
  38. filtrele, pe low cost pot fi 60 lei (epiesa, si astia au si ei profit...), uleiul pe pret de intrrare, la butoi de 200l (ca asa se lucreaza la sevice)) poate fi cat vor ei... se pare ca vor sa incurajeze revizia cu consumabilele lor. deci consumabilele pot fi 300 lei, cu profit cu tot... nu ma mira manopera de 650 dar refuz sa o platesc mai bine renunt la garantie
    -1 points
  39. Midocar PBV Problema ramane in continuare: unde fac revizia, in Bucuresti sau imprejurimi cu uleiul meu la pret decent??? Eu mi-am calculat consumabilele la vreo 400 lei (cu bidon de 5l de liqui moly 4200)...restul e poveste
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!