Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.10.2018 în toate secţiunile

  1. @Doomy: sigur ca da. În principiu bara față trebuie schimbată, din bara spate poți păstra partea superioară, dar trebuie adăugată partea inferioară și fusta. Bandourile de pe uși trebuie schimbate și de asemenea evazările de la aripi, care sunt și cel mai greu de găsit și foarte scumpe. Grilele de la radiator și cele de la proiectoare se potrivesc de asemenea. Elemente exterioare R-line VW Tiguan 2007-2014 (cu excepția barei față, care la modelul 2007-2011 diferă față de modelul facelift 2012-2014) -Evazări aripi: Protecții uși R-line (bandourile de pe mijlocul ușii, eu nu am dat atâția bani pe ele cât cere reprezentanța și am luat unele universale): Bandouri inferioare (pe uși și pe aripa față): La bara față am doar codul ei: 5N0807103N iar spoilerul inferior nu are cod, decât cod de bare, dar apare denumirea de K-SUV GP Frontspoiler R-line "culoare". La fel la bara spate am codul pentru bara superioară: 5N0807301K, apoi partea de jos a barei este numită: K-SUV R-line Spoiler hinten "culoare" și mai e fusta neagră la care nu am cod. Atentie!!! Repet, NU merge schimbat doar spoilerul inferior, trebuie schimbată și bara față. Oricum partea cea mai complicată fost găsirea celor de mai sus, la bara față și bara spate nu ai cum greși întrucât le poți și vedea cautând în engleză: Tiguan R-line front bumper sau Tiguan R-line front bumper sau în germana: Tiguan R-line vorne Stoßstange sau Tiguan R-line Stoßstange Hinten. Site-urile pe care am căutat eu de 2 ani încoace sunt www.ebay.de, www.ebay-kleinanzeigen.de, www.pieseauto.ro, www.olx.ro dar bineînțeles că puteți încerca și altele sau variantele reprezentanță (stealership) sau alte magazine . Va spun tuturor, care veți folosi aceste coduri de pe acum "cu plăcere", că știu cât de mult am căutat eu aceste informații și cât de greu le-am găsit și centralizat. Weekend plăcut tuturor! PS: Ca de obicei și un mic anunț: s-ar putea să nu se potrivească toate la mașinile voastre și nu pot fi tras la răspundere pentru acest lucru
    4 points
  2. Azi am mai bifat un upgrade, frumos dar aproape nefunctional: volanul cu comenzi Azi mi-au venit toate materialele, adica mai asteptam o maneta stergator cu comenzi, pe care am inteles ca pana la urm am cumparat-o si montat-o degeaba, comenzile de pe volan fiind suficiente . Codurile pieselor pentru upgrade sunt mai jos: Am desfacut cu grija, cum vazusem pe toate tutoriale de pe net si am reusit sa ajung la spira si calculator destul de repede. Si acolo surpriza: torx de 8 @##$! Si dai si cauta prin toata casa, dar nu am gasit nici unul sub 10. Asa ca am apelat la un prieten si care a venit pana la mine cu torxul minunat. 30 de minute pierute in cautari. Buuuun, a venit cu torxul am continuat opertiunea si am reusit in timp record sa reansamblez totul. Am intrat cu interfata, am modificat din volan fara comenzi, in cel cu comenzi si... erorile de directie si ABS au ramas. Am facut o incercare e adaptare, dar ceva mi-a scapat si nu mi-a reusit. Apoi cu ajutrul lui @spido caruia ii multumesc inca o data si aici, am refacut adaptarile pentru steering wheel assist si senzorul G85. Culmea, dup prima adaptare a senzorului si a servodirectiei, desi mi-a fost acceptata codarea, mi-a disparut doar eroarea de ABS, iar cea de la senzor a ramas. Am mai facut o incercare si nu mi-a mai raspuns CAN-ul . Asa ca l-am lasat in pace 30 de minute si dupa ce am mancat ceva, am iesit si am mai incercat o data adaptarea senzorului G85 si am reusit. Oleeee! Dupa ce m-am plimbat prin oras si mi-am adus aminte cum era fara servodirectie prima mea masina , Acum au disparut si erorile si am din nou directia asistata. Si bineinteles o imagine care ma bucura. Din pacate comenzile sunt nefunctionale, atat cele de computer cat si cele de la RCD300G si am inteles de la @spido ca nici nu voi avea vreuna functionala pana nu voi face upgradeul la maxidot. Deocamdata sunt multumit si ma opresc cu cheltuitul, o sa montez doar piesele pe care le-am comandat deja. Weekend placut tuturor!
    2 points
  3. Turbina de mai sus este insuficienta ptr 400, banuiam deja asta. Ajunge la limita de egt lasata in soft ptr a fi safe. Dezvolta cam 330-340 cai cu un spool exceptional ptr o masina de toata ziua. Am terminat o noua turbina, mai mare de tata asta, fara compromisuri ptr 400 cai. Montata pe masina am iesit la un test sa vad cum incarca. Sunt foarte multumit de ce am realizat. https://www.youtube.com/watch?v=Qn8gtCbdjdk
    2 points
  4. Spolier alert! (Rrrrrrr-line transformation) Can't wait!!!
    2 points
  5. Vin si eu cu niste pareri vis-a-vis de acel Golf 7 de la weltauto. Din punctul meu de vedere, are un pret corect si daca poti obtine un discount, sa o poti cumpara la 12500-12750 (daca se poate un pic si mai putin, eu zic ca e brici). Este dotata cu tot ce ai nevoie. Km din pct-ul meu de vedere sunt mai mult decat acceptabili. Macar stii ca sunt ai ei. Ce are daca e benzinara ? Daca viitorul proprietar face 15.000 pe an, eu tind sa cred ca pana spre 200.000 de km, ai pace niste ani buni. Ai putere, ai taxe mici, costuri de intretinere decente. Nu e DSG ? Pentru ce ? Sa ajungi sa cheltui o caruta de bani pe kitul de ambreiaj, pe service la cutie ? Nu are xenon ? Sa dai o caruta de bani pe niste becuri pe care nu le poti schimba singur in 5 minute oriunde te-ai afla ? Sa ti se beleasca tot sistemu ala de motorase si electronice de prin far la drumurile super fine ale noastre ? Nu are scaun reglabil electric ? Oare de cate ori iti reglezi scaunul ala de sofer in ciclul de viata al unei masini, mai ales daca esti doar tu sofer, hai sa zicem eventual 2 persoane ajung sa conduca masina. Sa nu mai vorbim de cata faztaiala electrica bagi la scaun, de fiecare data cand te apuci sa faci curatenie prin masina, ai de scos covorasul de la sofer etc etc. Skoda Octavia iti cumperi daca ai nevoie de atata spatiu. Masina mai mare, mai lunga, si poate ajungi sa te foloseti de capacitatea masinii (ma refer aici la portbagaj in primul rand) de cateva ori pe an, maxim. Iar colegul spunea clar ca se orienta spre Golf 6/7 sau Mazda 3. Adica hatch-uri compacte. Cineva sugera o Kia Ceed la 15.000. Ok, masina noua, garantie etc etc. Dar la 15000 degeaba iei o masina noua, daca nu ai nici macar niste dotari, de strictu necesar si de bun simt precum le are Golf-ul din anunt. Si vorbesc pe concret, negru pe alb. Pretul de pornire pt o Kia Ceed 1.4T, in echiparea de baza e undeva la 17000. Plus cu ceva dotari, te apropii de 19000-20000. Capeti un discout, te reintorci pe la 17500. Si inca ceva, decat sa iei un Golf 7 adus de "pa jermania", cam acelasi an si aceleasi dotari, unde te invarti pe la 9800-11000, si stim cate semne de intrebare si aspecte dubioase pot fi, de ce sa nu cumperi Golf-ul de la Welt ? Nu lucrez la Welt si chiar nu ma intereseaza ofertele lor, dar eu sa fiu in locul colegului care a adus in discutie masina respectiva, sa am bani, maine as cumpara-o. Mai ales ca e benzinar si la cum se arata vremurile, peste cativa ani, pe un benzinar mai iei ceva bani, pe un diesel, tare mi ca nu prea.
    2 points
  6. Golful traieste binemersi in continuare Poza de azi din Campina, la o iesire de dezmortit pistoanele. Si la o masina de 17 ani vechime apar chestii. Iarna trecuta consuma neverosimil de repede lichidul de parbriz... la recomandarea lui @nemtzalau am scos siguranta de la pompa stropitorilor de faruri, insa nu si-a revenit, aparand si baltite sub masina. Deci ceva garnitura. Apoi chiar cu lichid la nivel nema stropire... deci pompa... Azi am desfacut pe acolo si am gasit garnitura pompei pt parbriz dezintegrata si pompa gripata... Am confectionat o garnitura noua, cu ceva imaginatie, si am deblocat si uns pompa - deocamdata merge... Totusi - ma bucur ca astea sunt problemele masinii - in rest merge excelent si motorul suna absolut divin (si asta spune un ateu ) Edit: am revenit de la inceputul verii la MFD - am gasit un mfd cu dsp si cu softul cu aux activ - am curatat cd-changerul, si aia e Oricum muzica nu vine din boxe la masina asta
    1 point
  7. Vreeeau si eu sper ca la sfarsit detaliezi si tu componentele necesare daca nu te voi stresa cu PM . La jantele tale de 18 o sa se vada perfect !
    1 point
  8. In asteptarea curierului cu inca un lucru pe care am uitat sa il comand din timp!
    1 point
  9. Sunt de aceeiasi parere cu S.hunter in privinta calitatii carosabilului si zgomotul la rulare. Mai ales ca sunt diferente mici pe hartie intre un model si altul in ceea ce priveste numarul de db. As completa cu parerea mea despre profilul anvelopelor... cele in V "scot zgomotul inafara masinii" mai mult decat cele clasice fiind mai sesizabil. de asemeni cele cu profil mai agresiv se aud ca AT-urile doar la un nivel sonor mai scazut. Greu de ales. Totusi din ce am mai citit si vazut cred ca o sa merg pe Kleber Krisalp hp3.
    1 point
  10. Dupa foarte mult timp, am reusit urmatoarele: - vopsire integrala de care nu sunt multumit (cost 1000 euro - masina trimisa la revopsire dupa 3 saptamani) - turbina hibrid cu interne de 2,5 - admisie ASZ - filtru aer Pipercross in carcasa originala - evacuare pe 63 - alt soft in boost de 1,75 si popcorn limiter, fara fum - alt intercooler (momentan tot SMIC de pe ASZ) - ECU de ASZ Revin cu detalii.
    1 point
  11. Era si inainte fast charge doar ca inainte era o singura statie, acum sunt 3, toate de 50kW. Este un lucru foarte bun pentru ca e unul dintre cele mai aglomerate puncte de incarcare datorita pozitiei. Am vazut azi ca a aparut unul si la Avia Pantelimon. Semne bune anul are!
    1 point
  12. Breaking News... Azi, mi-au ajuns si mie grilele ventilatie de Skoda Superb dupa luuungi si anevoioase cautari. Le-am desfacut, le-am curatat, le-am gresat rotitele, le-am scos LED-urile pentru a le schimba culoarea din verde in rosii si le-am infoliat pana le voi urca pe masina! Abia astept!!!
    1 point
  13. Frumos Passat, sa il stapanesti sanatos! Daca vrei o recomandare de un service bun pentru tinichigerie/vopsitorie in Constanta sa imi spui ca iti trimit PM. Cum se comporta DSG-ul?
    1 point
  14. si mie mi-a dat o lacrima....cand am vazut capacele alea.....
    1 point
  15. Felicitari pentru achizitie. Frumos exemplar, foarte bine arata! Cat mai multi km
    1 point
  16. Sa o stapanesti sanatos, e dotata bine si arata foarte bine. Nu stiam de varianta asta cu bancheta ce se inalta. Drumuri bune!
    1 point
  17. Nu ti se par putin cam multe zgomote / dereglari / chestii neconforme pentru un audi de 50k km ? Adica.. ma astept totusi sa fie ceva mai premium decat alte masini din VAG...
    1 point
  18. Frumos pasatul, cati mai multi km fara evenimente neplacute.
    1 point
  19. In anunt este Golf 7. Motorul 1.4 de pe Golf 6 este predispus la probleme, in special cele cu compresor si turbo (cazul celui de 160 cp). Ori obtii o reducere mai mare la masina din anunt (are 4 ani vechime, are un rulaj destul de mare), ori iei o masina noua. Noua Kia Ceed este asemanatoare cu Golful la calitate, iar ca pret, cu 15k euro iei 1.4T. Plus ca ai 7 ani garantie.
    1 point
  20. Masina a primit kitul de la AirLift, si jantele BBS, mai sunt de facut reglaje la suspensie, arata cam asa momentan...
    1 point
  21. Zi asta cu voce tare motoarelor care rezista la dublul puterii din fabrica Crezi ca pornesti pe uscat daca stai 1 minut (chiar si mai multe) ? Cea mai mare uzura este la rece, dupa multe ore de stationare. Turbina se raceste cu "apa", mai nou. Iar sistemul functioneaza si cu motorul oprit (si masina incuiata), atunci cand e nevoie. Si inainte de aparatia S/S nu era tot datoria soferului sa NU opreasca motorul daca acesta (impreuna cu turbina) erau foarte incinse ? Deci sa ne luam Dacia 1310, zic. E chioara si n-are nici macar ECU. Si statul in parcare uzeaza bucse, anvelope, furtune, etc. Mai bine folosim transportul in comun si nu mai dam banii pe masini (care sunt consumabile, btw) daca suntem asa impotriva lor
    1 point
  22. "Ce conteaza cat consuma,tot de 50 lei bag benzina"
    1 point
  23. Eu pun ulei sintetic pe care-l tin 15.000 Km, neaparat 5W40. 10W40 este prea gros la rece iar la cald la fel cu celalalt. Nici nu cred ca 10W40 este sintetic. Exact la rece cand este mai important si uzurile mai mari nu-si face treaba. In plus, castrolul este cel mai contrafacut ulei. Mai bine cumperi de la Kaufland unul sintetic marca slaba, dar macar cinstita. Daca mergi distante scurte, in toba finala se poate strange in timp de la condens si 1L de apa care la accelerari da fum alb-abur sau chiar arunca apa. O sa vezi daca motorul tau este complet dus, daca consuma ulei mai mult decat 0,5L/1000 Km. Intre min si max. pe joja este 1L. Consumul de ulei se manifesta prin fum albastru, nu alb. Deci problema segmentarii nu se poate pune din cauza fumului alb. Vezi ca la capacul de la ulei vei vedea iarna si maioneza-este normal. Daca scoti abur ca o locomotiva, scade antigelul, atunci eventual pui problema garniturii de chiulasa arse. In concluzie, 90% ca masina nu are nimic. Du-te linistit la ITP apoi la RAR. Ce poate sa-ti faca? Te impusca? Eventual te mai cheama inca o data.
    1 point
  24. De la ultimul update pana acum masina a stat linistita in garaj...am mai facut 200km cu ea ,sotia a fost plecata si eu am mers cu cealalta , cum ziceam garage queen ..:)) am terminat suportul de tableta ..arata si el normal acum (nu e perfect ..dar mai mult de atat nu am talent ..oricum am muuulte ore bagate in el ..numai cate poze/filmulete am urmarit pentru design )...mai vin cu un update in cateva zile pentru stalpi ...acum ca masina nu mai e daily e mai usor de facut update la diferite piese,nu mai e presiune sa fie gata ca a doua zi sa functioneze.. Am decis sa schimb si pompa de apa (am reciti topicul meu si am vazut ca am vrut sa o schimb inca de la inceput , dar nu am facut-o , pompa e a masinii 23x xxx km ) , suspensia (telescoape Bilstein , arcuri Eibach Pro kit , kitul de suruburi si protectie praf +bumpstop de la sachs plus alte nimicuri de pe la Febi ) cu ocazia asta o sa ii fac si revizia de filtre si ulei + bujii NGK ....revin cu poze cand e gata..
    0 points
  25. Va fi foarte greu sa il lipesti pe al tau. Si eu am trecut prin asta si am si insonorizat plafonul cu aceasta ocazie. Daca te hotarasti sa il demontezi, da un semn pt ca si eu m-am lovit de niste probleme la montaj si as vrea sa nu te mai lovesti si tu. Eu pt masina mea am cumparat plafon nou, cam 1700lei a fost si nu stiu daca merita pt toti. Eventual il retapitezi pe al tau la un specialist.
    0 points
  26. Salut, am vrut si eu sa le schimb si mi-au zis ca sunt chiar bunicele si nu merita. Singura schimbare care aduce o imbunatarire e sa schimbi intreg sistemul si sa adaugi o statie ca sa ai o putere mai mare si claritate mai buna dar cu doar doua boxe nu faci nici o diferenta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!