Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.10.2018 în toate secţiunile

  1. si mie mi-a dat o lacrima....cand am vazut capacele alea.....
    15 points
  2. Spolier alert! (Rrrrrrr-line transformation) Can't wait!!!
    5 points
  3. Salutare.. Va prezint si eu masina proaspat achizitionata:) Passat variant B6 2010 2.0 DSG 170cp 4motion R-line Cu toate ca are 320.000 km (reali)..volanul cat si scaunele (tot interiorul) nu arata uzura. La fel si motorul..curat, silentios si sprinten :D Este adusa pe roti din Madrid (aprox 3700km) Ca dotari..xenon, senzori fata spate, keyless go/start, portbagaj soft close, pachet Family (bancheta se inalta), iesire 230v, scaune incalzite, piele+alcantara. Un defect are la aripa/usa dreapta spate..cica trebuie sa o rezolv pana imi vine randul la RAR.
    3 points
  4. Turbina de mai sus este insuficienta ptr 400, banuiam deja asta. Ajunge la limita de egt lasata in soft ptr a fi safe. Dezvolta cam 330-340 cai cu un spool exceptional ptr o masina de toata ziua. Am terminat o noua turbina, mai mare de tata asta, fara compromisuri ptr 400 cai. Montata pe masina am iesit la un test sa vad cum incarca. Sunt foarte multumit de ce am realizat. https://www.youtube.com/watch?v=Qn8gtCbdjdk
    2 points
  5. Dupa foarte mult timp, am reusit urmatoarele: - vopsire integrala de care nu sunt multumit (cost 1000 euro - masina trimisa la revopsire dupa 3 saptamani) - turbina hibrid cu interne de 2,5 - admisie ASZ - filtru aer Pipercross in carcasa originala - evacuare pe 63 - alt soft in boost de 1,75 si popcorn limiter, fara fum - alt intercooler (momentan tot SMIC de pe ASZ) - ECU de ASZ Revin cu detalii.
    2 points
  6. Breaking News... Azi, mi-au ajuns si mie grilele ventilatie de Skoda Superb dupa luuungi si anevoioase cautari. Le-am desfacut, le-am curatat, le-am gresat rotitele, le-am scos LED-urile pentru a le schimba culoarea din verde in rosii si le-am infoliat pana le voi urca pe masina! Abia astept!!!
    2 points
  7. O sa las asta aici , deoarece topicul vechiului Explorator este inchis : Se pare ca noul proprietar continua povestea de explorare : i-a pus folie pe spate , cutie de portbagaj noua , capace noi si din cate aud urmeaza si pompa tandem noua , turbo nou ( pe placul lui) .....etc mi-a dat o lacrima cand am vazut poza de mai jos. Ma bucur din suflet ca a ajuns pe maini bune si nu pe mana cuiva care va cara cartofi cu ea
    2 points
  8. Inainte sa apara un moderator si sa faca curatenie, zic ca am condus A3 1.0 TSI si am fost placut surprins de el (si nu negativ). Mie ca posesor de > 400 de cai nu mi s-a parut "mizerie" absolut deloc. ... going back searching google for "Volksburg"
    2 points
  9. Salutari tuturor. A trecut ceva timp de la achizitie dar hai sa incepem. Achiziție bruta - 10500 euro Și pe urmă a început distracția : Distributie cu absolut tot (Conti), Ulei (Castrol) cu toate filtrele (MAN), plăcuțe de frână față spate (OEM) toate rezolvate în ziua a doua după ce am luat mașina. Si am continuat cu set de covoare de cauciuc plus tăviță portbagaj, apărători de noroi ( cred că e sigurul Passat cu așa ceva), apărători de inox suplimentare pentru praguri și bara de la portbagaj. Masina a venit cu cauciucuri de iarna Pirelli. Bineînțeles că am tăiat unul pe fata dreapta la prima dar chiar prima groapa luată în orașul ăsta. Drept urmare am căutat de nebun un cauciuc cu talonul cat mai dur. Câștigătoare au fost Nan Lang Ultra Sport II. Si pentru că încă mă încadram in buget am schimbat și grilele de la proiectoare pentru că erau puțin exfoliate. La modelul Highline se găsesc doar pe original. Am aflat asta după ce am cumpărat și returnat de trei ori bazdaganiile. Mai aveam puțin și costa curierul mai mult decat grilele. Deci per total costul de achiziție a ajuns la 12000.
    1 point
  10. Salutare tuturor! Dupa 1 an si 2 luni , am decis sa deschid acest therd si sa impartasesc experienta mea cu Skoda Rapid, iar pentru a raspunde la cat mai multe intrebari/curiozitati voi incepe asa. In experienta mea in calitate de sofer Rapid-ul este a 5 –a masina: - Seat Ibiza (2005 -1.9TDI -101cp) usoara, fasneata si mult prea inghesuita (sunt o persoana corpolenta); - Ford Focus wagon (2007 -1.6 TDCI – 109CP), spatiul era prost compartimentat (putin pentru locurile din spate), probleme cu DPF-ul (in final eliminat si soft la 131 cp), dar am decis sa incerc o berlina compacta; - VW Jetta (2008 - 1.4TSI -140 cp), habar nu aveam de “TSI” iar si bugetul era redus, m-am ales cu o masina cu probleme ascunse(initial) la motor si o avarie ne depistata la inceput; am strans din dinti, am reparat pe cat de mult posibil masina pentru a fi ok mecanic, apoi am vandut-o, dezamagit de experienta VW; - Chevrolet Cruze (2010 - 1.6.-113CP); acesta a fost probabil una din cele mai bune alegeri pana la momentul acela (fiabil, robust, desing pe gustul meu, costuri minime de intretinere, dar fara multe pretentii la dotari si finisari). - Skoda Rapid, ce ofera cate putin din fiecare cele de mai sus. In 18.07.2017, la fix 31.047km a inceput povestea mea si a Rapid-ului meu. Masina este fabricata 11.2014 si livrata 12.2014 (VIN 2015) model AMBITION - cu garantie 11.2018 Motor 1.2 TSI – 63KW / 86 CP- 5 trepte , fara dotari spectaculoase, insa a primit urmatoarele ca upgrade de la primul proprietar : -cotiera centrala fata (Armster) -ornament bara fata cromat (OEM) -ornamente praguri (OEM) -mud flaps (OEM) -folie cu protectie termica (fata+spate+ luneta) Dupa scurta vreme, in 10.2017 la 34.079 km a venit upgrade-ul cel mai important pentru masina, soft stage 1(aprox 125cp si 210NM) la TCM. Masina avea clar nevoie de acest boost pentru a putea oferi siguranta in orice situatie. (masina merge bine in aceasta perioada) Intre timp am cumparat 4 jante de otel R15 pentru echiparea de iarna (am primit 4 anvelope de iarna cu masina, Dunlop Winter Sport relativ noi). Am decis ca nu voi folosii capace in prima iarna (m-am razgandit si voi folosii in acest nou sezon), asa ca am curatat / degresat jantele (nu aveau multa rugina) cu decizia sa le fac rosu/ visiuiu. Am folosit un primer, apoi vopsea aplicata cu un pistol electric. Rezultatul nu este comparabil cu cel oferit de un atelier specializat, dar decent zic eu (necesita o pregatiere mai buna a suprafetelor si vopsire in mediu inchis). In noiembrie 2017 si 34.896 km a venit timpul si primei revizii pentru mine la aceata masina. Mers la AVIA, cu piesele mele pentru revizie si verificare de rampa. Revizia a constat in - Ulei VW LL III (achizitie proprie) - Filtru ulei VW (achizitie proprie) - Filtru aer, polen si combustibl PURFLUX (achizitie proprie) - Lichid frana DOT 4 (OEM) (AVIA) - Manopera montaj avelope iarna Total piese 475 lei manopera 464 lei In aceeasi perioada am decis sa inlocuiesc placutele de frana(toate 4) desii mai mergeau cam 5-10k km. Am cumparat placute TRW - 127 lei fata - 58 lei spate. Manopera 150 lei la un service decent, ce a inclus curatare si gresate portetrieri. Altfel spus, am pregatit masina pentru iarna. Anotimp ce a adus primul drum notabil pentru masina : Bucuresti – Viena aproximativ 11 h de condus 1100km si un consum de 6.5% . Toate acesta pe o temperatura intre 0 - 5 grade, fara ploi sau zapada, cu 4 persoane si bagajele aferente, in timp ce la retur aceleasi conditii (+ 15/20 kg de cumparaturi) , dar un consum putin crescut (am condus 2 persoane). (masina incontinuare functioneaza bine) La iesirea din iarna (40.420 km) a aparut un zgomot foarte urat pe puntea fata (scartaiala), ce se manifesta la trecerea peste speed bump-uri, cu ambele roti o data. Zgomotul disparea daca speed bump-ul era traversat cu fiecare roata pe rand (in unghi). Am estimat ca ar fi bucsele de la bara stabilizatoare, totusi inainte de comanda ceva am ajuns la service (cel de la placutele de frana). Asteptarile au fost confirmate. In plus, am inlocuit si bieletele antirului era necesara demontarea partiala a lor, am decis ca e mai bine acum, decat sa revin peste ceva vreme la ele. Total : 119 lei bucse , bride, prezoane (bara stabilizatoare) + bielete antiruliu (Sachs) + 150 lei manopera (pare ca la acest service totul costa 150 lei ). Iarna a trecut fara alte evenimente notabile, a venit primavara, am revenit la jantele de OEM. (masina functioneaza din nou bine) Dar cum vara nu e ca iarna si nici o problema nu vine singura. Pe 10.04.2018 la 40.716 km am mers la AVIA pentru o verificare a distributiei, masina incepe sa prezinte zgomote metalice la pornire. Zgomotele se manifesta fara un tipar anume. Dupa investigatii, masuratori si 158 lei factura, cei de la AVIA concluzioneaza ca masina nu are nimic, “cam asa fac toate”. Intinderea latului este de 71.87mm, distributia este OK. Accept varianta aceasta si merg pe principiul: “Nu are cum sa pice la km astia”. (masina merge ok, dar imi da emotii dristibutia) La finalul lunii mai plec in concediu. Un drum lung, dar vesel si gandit din dorinta de plimbare : Bucuresti – Viena – Milano ; 2 zile , 11-12h de condus pe zi, 2008 km, 2 persoane si bagaje, acelasi consum de 6.5% temperatura intre 15 – 30 grade , conditii meteo optime. Experiente noi, locuri, peisaje, civilizatie.... totul la superlativ. In jur de 600 de km facuti in Italia – zona lacurilor Como si Maggiore (localitatea Arona). Revin la Bucuresti cu un total de peste 4600km in 11 zile . Masina a mers impecabil, unele porniri cu zgomote dar totul a fost ok. (sufleteste ma pregateam de schimbul distributiei) Vara trece doar cu iesiri scurte si trafic lejer in Bucuresti, totusi zgomotele incep treptat sa fie mai dese si mai puternice si de lunga durata. Toamna este plina de evenimente (nunti, botezuri, curmetrii.... ), insa ii pun gand rau distributiei. Pe 01.10 o schimb, dar unde…? Caut, verific,solicit preturi, primesc diverse recomandari…. ajung la Mecanero, un service in zona Basarab, Streetmaniacs approved (se poate sterge daca este considerat reclama). Sun, explic, primesc cotatie si le fac o vizita pentru o constatare generala a masinii. La consatatare distributia se dovedeste a necesita schimbarea, dar si pompa de apa este umezita, (nu curge); toate….. cele 4 amortizoare sunt umezite/curse, cu precadere partea drepata si mai ales dreapta fata. In urma discutiei cu mecaniul, hotarasc ca voi ataca problema cu amortizoarele in primavara si fac programare pentru revizie si distritubutie. Pe 01.10.2018 la 51.174 km ajung la programare si inlocuiesc urmatoarele : - Ulei VW LL III (achizitie proprie) - Filtru ulei VW (achizitie proprie) - Filtru aer, polen si combustibl PURFLUX (achizitie proprie) - Buji NGK (achizitie proprie) - Kit distributie (lant, patine, intinzator, pinioane si cateva prezoane) OEM (achizitie service) - Pompa apa HEPU (achizitie service) - Antigel (achizitie service) - Pasta etansate (achizitie service) - Revizie AC (reciclare freon si inlocuire ulei compresor) Total : 523 lei piesele mele, 1349 lei piesele cumparate de la service si revizia AC, manopera 535 lei Finalul (6 ore mai tarziu) a fost cel asteptat, masina merge bine, sunt multumit de abordarea mecanicului, a lucrat curat. Acum la 1000 de km mai tarziu masina se comporta normal. Dupa schimbarea bujiilor (e prima inlocuire) motorul e mai putin zgomotos atat la relanti cat si in accelerare. Concluziile povestii mele : CONTRA - Este o masina low cost (mult plastic, componente ce se uzeaza repede : bucse la 40k km) - Se simt limitarire tehnice ale platformei impartite cu Fabia (instabila la vant puternic, trebuie sa corectezi trasa, la viteze de autostrada) - Slab insonorizata (zgomotul de rulaj acopera motorul la viteze de autostrada) - Exemplarul meu e slabut dotat (fara Bluetooth, fara aux, fara tempomat) PRO - Usor de condus si nu te oboseste la drum lung (pozitie buna la volan) - Spatioasa - Foarte practica si usor de parcat in oras - Cutia este ideala (perceptie personala) - Ieftina de intretinut (fac referire la reviziile din planul de service) Poate mai trageti voi si alte concluzii din povestea mea. Relatarile trebuie luate ca atare, nu reprezinta recomandari, ele reflecta experienta proprie. PS : Scuze pentru lungimea textului si a modului de exprimare. PSS: Alegerile de piese, service-uri si chiar culoarea jantelor de iarna sunt personale si nu obligatoriu cele corecte.
    1 point
  11. Era si inainte fast charge doar ca inainte era o singura statie, acum sunt 3, toate de 50kW. Este un lucru foarte bun pentru ca e unul dintre cele mai aglomerate puncte de incarcare datorita pozitiei. Am vazut azi ca a aparut unul si la Avia Pantelimon. Semne bune anul are!
    1 point
  12. 140Nm gasisem și eu in iarna cand le-am schimbat. Mi s-a parut cam mare, dar daca asta e, asa am strans
    1 point
  13. Le-am scos de la praf...in weekend le montez (sper :))) ) ..... urmatoarea poza sper sa fie cu masina pe burta
    1 point
  14. Eu glumeam cu PBN... sa nu ramai surprins daca-ti dau cu totul alte preturi de manopera fata de ce e pe foaia aia. Una e sa te duci sa faci 5 lucruri, care daca se pot face in acelasi timp (ca ora de manopera ma refer) vor costa mai putin, si alta e sa te duci sa faci unul singur pentru care o sa platesti ora de manopera intreaga. Si asta cu garantia, din pacate, e normala. Ei nu au de unde sa stie ca uleiul pe care tu l-ai luat nu e contrafacut, jumatate apa, si ca din cauza lui o sa se strice motorul si apoi o sa ceri reparatia motorului sub garantie... Deci, na... Nu e gandita treaba ca sa te faca pe tine de 100 de euro in plus la revizie, pe care o faci la 2 ani, ci ca sa nu plateasca ei mii de euro pentru ca un cumparator s-a zgarcit la 50-100 de euro. Deci radem, glumim, injuram preturile mari dar sa nu exageram! Toate au o logica!
    1 point
  15. Felicitari pentru achizitie, este superb ursul ? Visez la asa ceva, sper sa reusesc si eu sa-mi iau. Am citit tot topicul, ? pe unde ai putut sa-l bagi. Mi se pare mare lucru ca nu ai busit nicio janta avand in vedere ce configuratie are terenul. Drumuri bune!
    1 point
  16. Admit ca am exagerat (intentionat, chiar) dar tot astept pe cineva care sa vina cu date clare, din experienta proprie. Nu contest utilitatea acestui soft, vreau doar sa ne lamurim cu ce vine la pachet. Daca ar fi numai avantaje, de ce sunt doar cativa care l-au pus ? Pai ar fi super afacere, cu 300€ sa scutesti un ambreiaj nou, nu ? Vad ca nici pe tine nu te-a convins, luai dsg7 , puneai soft si gata, nu mai luai 4 motion.
    1 point
  17. Incep sa cred ca PBN are cele mai bune preturi de pe piata... Asta e ce am platit eu acum cateva luni la ultima revizie a Leon-ului Adica un total de 65 lei lichidul de frana si 90 de lei manopera. De aici pana la 450 e cale luuuunga rau...
    1 point
  18. Sunt client vechi deja! I ❤️ Kaufland!
    1 point
  19. Semi-slickuri pe 1.6 TDI? Ai idee la ce se folosesc semi slickurile? De asemenea, stii cat de bune ar fi fost semi-slickurile pentru vremurile ploioase?
    1 point
  20. Mersul cu supraturatia de 300 trebuie alimentat suplimentar, nu ? Zic si eu, asa , 2 l in lipsa informatiilor de la cineva care chiar a mers cu softul acesta. Curios e ca de cand unii de pe forum au spus ca si-au resoftat cutia, niciunul nu sulfa nimic despre consum - de ce oare ? Adriann, am vrut sa spun ca aduni pretul softului si gazul in plus care-l consumi si obtii pretul unui ambreiaj. Deci tot acolo ajungi.
    1 point
  21. @75NOR Mi-as fi amintit sigur daca te intalneam pe drum , am fost de Joi pana Duminica Am citit si eu pareri bune despre anvelopele mentionate de tine : BFG AT K02 dar parca nu as face pasul sa renunt la anvelopele de iarna care sunt chiar gandite pentru iarna.... nu prea ma incumet In schimb ce iau eu in considerare acum ar fi sa merg pentru jantele de fara cu un set de : Bf GoodRich Urban Terrain , XL cu indice B la umed si 70 DB zgomot cu dimensiunea 235 55 R17 marcate cu M+S. Pentru un al treilea set sau sa raman la un singur set de AT-uri inca nu se pune problema , dar anvelopele de vara sunt pe "terminate" asa ca la schimbarea acestora pot gasi solutia de compromis , cel putin asa sper eu Ma bucur pentru navi ca a ajuns pe maini bune mi-a dat si poza cat de bine da in bord .
    1 point
  22. Pune 2 litri in plus, inseamna ca platesti un ambreiaj in 3-4 ani. Dar fiecare cu socotelile lui pana la urma.
    1 point
  23. blana arata cc-ul cu rh.....iar tu cu semislick pentru iarna e ce trebuie!!
    1 point
  24. Timpul asta liber......cate as face daca as avea mai mult ..... Pentru moment m-am multumit cu un scurt concediu de 1350km pana in Vatra Dornei si imprejurimi , Lacul Sf Ana , cheile Bicazului , lacul Rosu , manastiri , multe manastiri , bla bla bla bla bla ..... Asa ca sa trecem mai repede la partea interesanta a excuriei : TRANSRARAUL. De cand s-a asfaltat in totalitate , frumusetea locului a fost umbrita de sutele de turisti care pot acum sa ajunga usor pana la cabana Raraul , fiind un joc de alba/neagra daca vei gasi loc de parcare sau macar sa nu prinzi coada la urcare , in orcare caz nu te bucuri de peisaj ...asa ca am decis sa parcurg acest traseu putin mai "altfel" Am urcat dinspre Arama pe DJ175A care este complet asfaltat acum cu 1,5 benzi de circulatie si arata cam asa : Nu e rau dar este foarte scurt si per total nimic special. Asa ca la coborare nu am luat drumul traditional DJ175B asfaltat cu doua benzi normale, care dupa cateva curbe si doua frane esti jos deja ...am continuat pe DJ175A pana in Campulung Moldovenesc ... prin urmare acesta este adevaratul Transrarau : In rest ce pot sa spun , a fost un drive de vis , exact ce mi-a prescris doctorul pentru relaxare. Si cateva poze random De pe drumul spre lacul Sf Ana , peisaj de toamna de vis . Pe drumul spre Lacul Rosu- pustiu si frumos Barajul Bicaz Pe Transrarau Si multe altele : Navigatia noua isi face treaba nu am ce sa ii reprosez! Alte drumuri fara nume Timp sa fie....
    1 point
  25. Salutare prieteni! Dupa mult timp de cand nu am mai spus nimic (un an) , am mai facut cate ceva...Si bune si rele 1. Am avut inundație in masina , foarte multa apa. Spre norocul meu nu a intrat apa in modulul de confort... Apa a intrat pe la ecu , era garnitura aia de plastic ieșită de acolo + o mana de pamant si se scurgea pe fire în jos, intrun final am reușit sa ridic mocheta si sa o usuc cu un calorifer electric [click pentru zoom] 2. Apoi am constatat ca nu mai baga caldura , indiferent ca eram cu clima pornita sau nu tot mi se abureau geamurile si climatronicul imi facea figuri ba imi baga aer la picioare si la mijloc nu ba dupa un timp parca nu mai avea vlaga adică nu mai sufla aer cu putere prin gurile de ventilatie. Pe tester aveam intermitent pe V85 , V70 si V71 asa ca mam pus pe treaba si am dat bordul jos sa curat clapetele la clima si sa curat caloriferul de caldura + bonus scos toata mocheta + scaune si frecate cu vanish :p Video: [click pentru zoom] 3. Schimbat filtre + ulei + cureaua de accesorii si intinzatorul care dupa 2000 km sa rupt surubul care il tinea , ala lung de la rola...Dupa ce am pus surubul vechi a iesit bucsa de la amortizor. Asa se intampla cand cumperi piese de la producatori care nu stii nimic de ei, nu mai stiu firma stiu doar ca am dat 260 lei pe el. 4. Schimbat fulie alternator. 5. Schimbat un brat superior curbat , fata. 6. Schimbat navigatia originala MFD cu una Keenwox ninja7200 ( marca italiana ) cu stick, bluetooth , cd , camera marsarier etc...( sa traiesti fratemiu [click pentru zoom] 7. Am schimbat blocul de lumini vechi cu senzor de lumina cu unul tot cu senzor dar versiune mai noua configurabil prin bluetooth de pe telefon cu multe setari si indicator voltaj baterie ( in poza e demo mode ) 8. Led pe faza lunga de 800 lm + leduri in usi , plafoniera si marsarier care din cauza lor mi sa stricat sonda de pe cutie ca nu se mai aprinde mansalierul deloc. 9. Schimbat oglinzile cu unele cu capace cromate ( stanga era din aia mica). 10. Activat in bord ace aprinse pe contact , stagging , welcome si deschidere geamuri din telecomanda. [ am blocat interfata vcds dar recompensa a fost un laptop vechi + cablu kan cu mufa seriala!] 11. Montat statie CB PNI in cotiera pentru a evita problemele pe drum! 12. Bonus , dupa reparatii si stricaciuni care mi le-am facut singur la masina , am primit asta Cam atat imi amintesc , va doresc sanatate si drumuri bune! [click pentru zoom]
    1 point
  26. Si uite asa se cumpara un prelungitor luuuuung si se arunca de la balcon @CristiALF nici benzinarii nu erau peste tot la inceput dar uite ca totusi... E clar ca boom-ul dezvoltarii va porni atunci cand se va face bani din chestia asta. Deocamdata veniturile sunt conexe, eu am ajuns client Kaufland desi inainte nu puneam piciorul in ele, prin simplul fapt ca pot sa-mi incarc masina la ei fara sa pierd timp - n-are sens sa stau 20-30 de minute sa incarc masina apoi sa ma duc alte 20-30 de minute la cumparaturi in alta parte... Deocamdata suntem inca la inceput dar incet-incet se misca lucrurile.
    1 point
  27. Și uite așa, o parte din cei care aveau gânduri pentru o masina electrica vor renunta. Trist
    1 point
  28. Nu stiu exact! La ENEL nu stie nimeni sa-mi spuna, pentru ca nu se ocupa ei. Instalarea trebuie facuta de o firma autorizata ANRE si la cate am intrebat n-a stiut nimeni sa-mi zica exact...Toti m-au luat ca sa faca proiectul, sa luam aprobari de la Enel samd. Dar nu stiu daca are sens sa investesc 1.000 de lei(sa zicem, nu stiu cat costa) in acte si aprobari ca sa descopar ca ma costa alte 4.000 de lei toata treaba, caz in care renunt. Din cate ma interesasem pe net, despre tragerea unei linii separate la maxim 15m de stalp (bloc in cazul meu) pentru ca nu am gasit nimic altceva relevant pentru mine, ar costa undeva pe la 2.000 de lei. Nu stiu exact daca astia sunt doar banii Enel-ului si peste astia se adauga si costurile firmei care face instalarea sau asta e total... Apoi, pentru cine vrea si statie de incarcare, exista de pe la 5-600 pana la 2-3.000 de euro, in functie de nevoile si optiunile necesare. Exista statii cu cheie fizica, card RFID sau controlate din telefon cu o aplicatie speciala. Undeva la 1.000 de euro se gaseste una decenta de 22kWh dar mai exista o problema... Pe mine nu ma prea intereseaza statia deoarece e-Up!-ul stie sa incarce doar 3.6 kW/h la statii AC, fata de 2.4(sau 2.2...) kW/h la prize normale de 220V. Cum masina oricum ar sta peste noapte la incarcat nu renteaza instalarea unei statii de incarcare si pot sa raman linistit doar cu o priza normala. Daca schimbam masina cu una care sa stie sa incarce mai mult de atat pe AC, atunci da, merita. Dar pentru ca nu am avut nevoie de aceasta incarcare suplimentara si ne descurcam foarte ok cu punctele publice de incarcare, momentan este in stand-by chestia asta, mai ales pentru ca nu stiu exacct cat ma costa si nici cum/unde as putea afla. Cazurile celor care stau la casa si doar monteaza o statie pe traseul existent deja imi sunt irelevante, eu am nevoie strict de un traseu, cu contor si abonament separat, din bloc pana la locul de parcare, adica maxim 10m liniari de cablu, si o priza normala de gradina care sa reziste la intemperii. Si cam atat!
    1 point
  29. O mizerie de 115 cai si 200 nm la 1500-3500 rpm ? Da' 1.6 urile aspirate de 90-100 cai si cuplu de 150nm la 4000-4500rpm, alea ce erau ? Da' 1.9 "TeDeI" de 90 cp si 200 nm de prin '98 ? alea erau "monstrii", alea "rupeau" .... asa-i ? alea depaseau tirul ? Cand e super aglomerat pe V. Oltului de exemplu, nu ai unde depsi nici cu FERRARI. sau depasesti o masina , cinci...si apoi iar stai . Pe autostrada , in RO viteza legala e 130 km/h si un 1.0 TSI cu 6 trepte merge lejer 130-150 deci nu vad problema. Daca nu poti "depasi tirul" care merge cu 90 km/h cu 1.0 tsi de 115 cp turbo, ar trebui sa "depui" carnetul de conducere ! ? Clar ca la unele faze e mai slabut 1.0, nu demareaza asa repede ca un 1.5, "sufera" mai mult cand e incarcat , etc. daca mergi mult la drum lung trebuie un motor mai mare da' chiar asa mizerie sa fie ? n-as zice .
    1 point
  30. Breaking News... Astazi "Fulgerul Gri" a primit: -Flanse amortizoare spate de la Sachs. -Amortizoare haion de la Febi cromate.
    1 point
  31. Breaking News... ***Am trecut la bocanii de iarna, jonctiunea sa facut la Autosoft: -Dejantare anvelope. -Mutat anvelope si gresat. -Schimbat valve. -Azot. -Echilbrat roti. -Soricei capace. -Spalat roti de vara pe tunel. TOTAL 150 Lei + 10 la baiat. Puse in huse pentru depozitare 6 luni. ***Schimbat furtun aerisire chiulasa. Cod piesa OEM: 06B 103 209 N (266 Lei) Am optat pentru un furtun aerisire chiulasa AM de la Topran Cod piesa: 117 340 (130 Lei). Dreapta furtun nou AM Topran, stanga futun vechi OEM rupt in 2 locuri. -1 la burduful de la jumatate (unde se rup majoritatea). -2 la intrarea in chiulasa. ATENTIE, vine fara cele 3 garnituri/oringuri. Eu am recuperat (de la cel vechi) garniturile/oringurile ce vin la intrarea in capacul culbutori, la furtunul de aer ce merge in clapeta de acceleratie si garnitura/origul care intra furtunul in chiulasa.... M-am chinuit putin, da am facut treaba buna, zic. Acum masina trage brici.
    1 point
  32. Ahhh tătuț ce imi faci tu mie de ma ispitesti... NU e aria tehnica aici sa intru in detalii, dar incerc sa-ti raspund pe scurt...afla ca inainte sa-l cumpar am verificat toate mufele, cablajul, a fost scos si bagat de 2 ori senzorul ala vechi si am facut cca 7 diagnoze inainte sa cumpar G40 si se manifesta la fel... Senzorul G40 a mai fost inlocuit in februarie 2017 (am spus mai sus) ... eu am schimbat senzorul pe eroarea "P0341"... senzor G40. Iar G40 este senzor de poziție a arborelui cu came (camshaft position sensor)....NU al arborelui cotit cum inceri tu sa spui aici (crankshaft position sensor). Uite si pe pagina producatorului spune clar negru pe alb Crankshaft sensor aka G40 (cu "n" cum scrie producatorul dupa codul piesei) cum mi-a dat mie pe diagnoza si ce am schimbat eu Cod Piesa BOSCH: 0 261 210 177.....NU G28 (crankshaft position sensor). http://www.bosch-automotive-catalog.com/en_GB/product-detail/-/product/0261210177 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16725/P0341/000833 Drept urmare a fost inlocuit G40 si NU au mai fost probleme cat m-am dus si intors in Grecia si nici pana acum. De unde ai scos-o asta tu cu G28 si ca as fi gresit NU stiu....dar, NU ma intereseaza atata timp cat masina merge brici de 3.000km. Asa arata senzorul G28 (senzorul de turatie) si se afla sus pe capacul de la culbutori...intradevar e alta gasca in alta traista...dar ala NU are nimic, si nici pe diagnoze NU mi-a aparut ceva eroare in acest sens! https://www.autoatu.ro/senzor-pozitie-ax-cu-came-mobiletron-cse052/p4656019/ Sper ca te-am lamurit....si daca mai ai ceva de adaugat, am ruganimtea sa o faci in privat. NU de alta, dar repet....aici NU este aria tehnica...si riscam amadoi sa fim sanctionati de catre un moderator! Multumesc anticipat!
    1 point
  33. E urata despartirea.. cand vezi cum se indeparteaza masina cu altcineva la volan e heartbreaking oricat de barbat ai fi. In alta ordine de idei, da-mi si mie te rog PM cu pretul solutiei pentru chedere.
    1 point
  34. Salut, Azi tocmai mi-am curatat si eu clapeta de acceleratie cu tot ansamblul si rezultatul e unul pozitiv la cum ma asteptam dupa ce am citit pe acest forum. A fost foarte simplu , nimic complicat si o sa explic mai jos pasii pe care i-am parcurs si testele obtinute. Procedura de demontare , curatare , montare: - am scos furtunul de la capacul motorului, unde este si filtrul de aer, am ridicat capacul si l-am pus deoparte - scos borna de la baterie (este foarte important sa nu apara erori sau clapeta sa nu se adapteze automat) - am decuplat mufa de la clapeta si desfacut cu un imbus de 6 cele 4 suruburi. - am scos corpul clapetei usor , nu era intepenit, si am avut mare grija sa nu stric cumva saiba metalica(asa ii zic eu) pe care statea corpul clapetei - am inceput cu WD W40 sa inmoi clapeta , am sprayat si in galeria unde este montat corpul clapetei ptr a se inmuia uleiui uscat (precizez ca galeria unde vine montat corpul clapetei si inclusiv si clapeta de acceleratie erau pline de ulei uscat) - cu o carpa si o surubelnita dreapta am inceput sa curat clapeta , am folosit pe langa si o pensula cu benzina, si am frecat pana a iesit ca noua - apoi am frecat si galeria respectiva unde se monteaza clapeta , am folosit si imbusul invelit in carpa umeda de benzina + WD w40 pt orificii si am curatat marginea si peretii. - saiba pe care vine corpul montat am curatat-o pe o parte si pe cealalta pusa pur si simplu pe clapeta , nu am vrut sa o indoi si sa am probleme la etansare - pt ea am folosit doar carpa si ... unghia - dupa tot procesul de curatare am pus saiba, are o singura pozitie si 2 pini, nu ai cum sa gresesti si sa o pui altfel, am pus corpul clapetei si cele 4 suruburi. - cu imbusul de 6 am inceput sa le aproprii si le-am strans in X, forta de strangere nu e foarte mare, "sa iasa apa" , cat am considerat eu ca e suficient si ca s-a etansat. - am pus furtunul care intra in gura de la capac motor , am pus capacul la loc , si apoi borna pe baterie - am pus contactul si am asteptat 5 min dupa ceas( nu stiu sigur daca e mai mult decat suficient, am urmat pasii din forum ) - clapeta am auzit-o cand a actionat in primele 10 sec de cand am pus primul contact - apoi am luat contactul si l-am pus a 2 a oara si am urmarit sa vad cum actioneaza clapeta reglandu-se automat, si i-am dat cheie. - am lasat-o pornita aprox 3 min fara sa o accelerez, la prima vedere motorul merge mai bine , rotund si nu mai fluctueaza - apoi am pornit la un drum de 8 km intins sa vad cum se comporta, la plecarea de pe loc parca eram intr-o barca, totul lin, motorul raspundea corect la pedala , nu mai trebuia sa reglez din ambreiaj ca sa nu ma mai smuceasca - i-am dat un pic talpa pana la 4000 RPM , 130 km/h am mers aproape tot drumul spre casa - masina sta la relanti si are un consum 0.7 l/h , uneori ajunge si la 0.6 l/h, dar e mult mai stabila , nu se mai zbate acul de acceleratie ca un peste pe uscat. - sunt foarte multumit de rezultat , merge mult mai bine si am impresia ca s-a reglat un pic si consumul, cu aprox 1 - 1.5% * Imi pare rau ca nu am pus si poze, m-am gandit , dar eram plin de ulei , benzina si mai aveam si pisoiul prin motor care se uita la ce fac Concluzie : un proces destul de simplu si necostisitor cu rezultate foarte bune si mari, parerea mea. Imi cer scuze pt postul kilometric, dar sper ca toata lumea sa incerce singura sa isi curete ptr ca e simplu si nu merita sa te duci in serivce sa dai banii de pomana. Multumesc tuturor celor de pe forum pt sfaturi, informatii si indicatii.
    1 point
  35. @Cristi_45 sa stii ca am citit tot acest topic de 3 ori inainte sa comand masina cu dsg. Excluzand faptul ca am luat 4motion ca sa scap de problemele dsg7 uscat e clar ca pentru a prelungi viata ambreiajelor si a cutiei singura solutie e un soft care sa faca schimbarea treptelor putin mai sus in turatie. Avand in vedere ca poate ai condus o manuala acolo la cate turatii schimbai? Nu cumva mult mai sus decat softul original al dsg? Deci presupunerea cu 2l % extra consum la soft custom dsg nu se adevereste. Poate are o mica influenta schimbarea mai sus in turatie dar tind sa cred ca nu are cum sa fie mai mare de 2-300ml la suta. Daca ar fi cum zici tu manualele ar trebui sa aiba un consum cu 1-2l mai mare decat un dsg.
    0 points
  36. In purul spirit matematic, bineinteles ca e-Up! nu este cea mai ieftina varianta in ce priveste costurile totale - cu un Logan/i10/Citigo/etc iesi mai ieftin si trec cativa ani buni cel putin pana ajungi sa consumi cu benzina niste mii de euro. Dar micutul e-Up! este intr-adevar o varianta foarte buna pentru o (a doua) masina de oras (!), daca iti permiti cele cateva mii in plus la achizitie. Consider ca este potrivita in primul rand celor care locuiesc la casa sau au o parcare subterana unde o pot lasa la incarcat peste noapte. Altfel, exista si alte variante si momentan + termen scurt ele sunt ok. Cand insa electricele vor incepe sa se vanda destul de serios (si cred ca in 2 ani de zile o sa cam porneasca trendul..), cred ca se termina si cu incarcatul gratis pe la Kaufland sau pe unde mai este posibil. Nu va mai fi nici loc (cu 10 masini electrice prin parcare care vor dori toate sa incarce...) si nici intelegere, nu va suporta nimeni curentul pentru mine. Plus ca va fi loc de castig si mai mare in acest domeniu. Iar infrastructura va fi precara, sa nu ne facem iluzii, nici in strainatate nu exceleaza in prezent iar inginerul din mine este tare curios cum va putea suporta reteaua electrica surplusul necesar in 5 ani de zile sa spunem... Sunt si acum cartiere/zone in care curentul este problematic (in zilele caniculare cu AC la greu de ex..) si nu sunt bani pentru 1 transformator in zona, dar in viitor cu masinile consumatoare la fiecare colt de strada ?? Vom vedea..
    0 points
  37. Până nu vor apărea mai multe cereri pentru aceste statii de încărcare individuala procedura de autorizare va fi greoaie ( nu imposibilă). De exemplu eu am locul de parcare langa un post de transformare Enel. Tehnic ar fi foarte simplu ca pe peretele acestui post de transformare sa montez statia de încărcare dar autorizațiile și avizele ( timp și bani) te fac sa renunți. Pe viitor poate va fi mai ușor .
    0 points
  38. Pe parte de Enel te vor trimite să faci un un studiu de soluție( prin firma autorizata ANRE și agreată de ENEL), în funcție de el se va da soluția tehnică. Pe baza acelei soluții soliciți la primărie certificat de urbanism pentru autorizație de construire pentru "priza" și traseu. Probabil concesiune pe bucata de teren din domeniul public afectat de lucrare. Asta doar așa în mare . Asta însemna aprobări, avize, timp și bani. Daca vb de orașe mari București , Constanța poate sa dureze și un an (sau mai mult) toată treabă. Nu cred că merita daca faci doar pentru tine.
    0 points
  39. Motoarele de 1L sunt o mizerie. Daca folosesti masina ca sa te plimbi de colo-colo prin oras, e ok. Daca vrei ceva mai mult de la el, o sa ramai foarte dezamagit. Sa depasesti un TIR cu el va fi o aventura. Si pe mine a incercat sa ma tromboneasca la reprezentata cu motorul de 1L, pentru ca alea le au pe stoc. Cand am optat pentru cel de 1.5L pe varianta Highline, pana la urma mi-a zis chiar el ca mororul de 1.5 e mult mai smecher, iar varianta de Golf Highline e facuta in Volksburg si in plus vine din start cu suspensie independenta pe fiecare roata.
    -1 points
  40. Nu mai platesti un ambeiaj la 3-4 ani fiindca ar trebui sa reziste mai mult dupa soft (nu mai patineaza excesiv treapta 2).
    -1 points
  41. 2 l in plus pentru 300 rpm ...niciodata .... ever....tine cont ca nu ai cuplu la 1100 rpm pe care il ai la 1700rpm...si motorul o sa lucreze intr- zona mai eficienta de turatie....
    -1 points
  42. E diferenta mare si pana e motorul in rodaj. De pe la 5 - 8 0000 km mi se pare ca se mai lasa motorul (am avut senzatia asta la mai multe motoare noi) In plus , e posibil sa aiba si de a face cu fantasticele norme euro 6, 6b,...xyz. Am observat o "lenevire" pe aceleasi motorizari de la euro 4 la euro 5 sau de la euro 5 la euro 6. Cred ca daca nu ar fi normele astea, absurde de la un punct, majoritatea masinilor ar fi mult mai placut de condus, mai ieftine, mai usoare si poate ar consuma o idee mai putin ! ( nu imi zicieti de electrice !!! )
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!