Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.10.2018 în toate secţiunile

  1. Timpul asta liber......cate as face daca as avea mai mult ..... Pentru moment m-am multumit cu un scurt concediu de 1350km pana in Vatra Dornei si imprejurimi , Lacul Sf Ana , cheile Bicazului , lacul Rosu , manastiri , multe manastiri , bla bla bla bla bla ..... Asa ca sa trecem mai repede la partea interesanta a excuriei : TRANSRARAUL. De cand s-a asfaltat in totalitate , frumusetea locului a fost umbrita de sutele de turisti care pot acum sa ajunga usor pana la cabana Raraul , fiind un joc de alba/neagra daca vei gasi loc de parcare sau macar sa nu prinzi coada la urcare , in orcare caz nu te bucuri de peisaj ...asa ca am decis sa parcurg acest traseu putin mai "altfel" Am urcat dinspre Arama pe DJ175A care este complet asfaltat acum cu 1,5 benzi de circulatie si arata cam asa : Nu e rau dar este foarte scurt si per total nimic special. Asa ca la coborare nu am luat drumul traditional DJ175B asfaltat cu doua benzi normale, care dupa cateva curbe si doua frane esti jos deja ...am continuat pe DJ175A pana in Campulung Moldovenesc ... prin urmare acesta este adevaratul Transrarau : In rest ce pot sa spun , a fost un drive de vis , exact ce mi-a prescris doctorul pentru relaxare. Si cateva poze random De pe drumul spre lacul Sf Ana , peisaj de toamna de vis . Pe drumul spre Lacul Rosu- pustiu si frumos Barajul Bicaz Pe Transrarau Si multe altele : Navigatia noua isi face treaba nu am ce sa ii reprosez! Alte drumuri fara nume Timp sa fie....
    9 points
  2. Salutare.. Va prezint si eu masina proaspat achizitionata:) Passat variant B6 2010 2.0 DSG 170cp 4motion R-line Cu toate ca are 320.000 km (reali)..volanul cat si scaunele (tot interiorul) nu arata uzura. La fel si motorul..curat, silentios si sprinten :D Este adusa pe roti din Madrid (aprox 3700km) Ca dotari..xenon, senzori fata spate, keyless go/start, portbagaj soft close, pachet Family (bancheta se inalta), iesire 230v, scaune incalzite, piele+alcantara. Un defect are la aripa/usa dreapta spate..cica trebuie sa o rezolv pana imi vine randul la RAR.
    5 points
  3. Adevarul este ca i-am dublat caii cu stage 1 =)) Masina cu softul de fabrica a scos doar 68 CP (varianta de 75 cp de fabrica). Dupa stage 1 a scos 136 CP. Apoi au mai urmat mod hardware pt 171 cp.
    2 points
  4. Au plecat si RH-urile. Vedem ce urmeaza acum.. momentan sunt pregatit de iarna cu niste semislickuri
    2 points
  5. Aducerea la nivel este etapa obligatorie in instructiunile de lucru. Consideratiile tale sunt din afara sferei procedurale.
    2 points
  6. Eu am inteles ca le'a luat pe toate Nan lang, da'l deranja o grila exfoliata. E pur si move ...
    2 points
  7. In calitate de posesor, pot spune ca GTI-ul e o mizerie. Daca il folosesti sa te plimbi de colo-colo e ok... merge din cand in cand si pe circuit. Oamenii de la vanzari il baga in fata, dar daca vrei ceva adevarat, toata lunea stie ca R-ul e the shit! Like he said! ^ ?
    2 points
  8. Motorul de 1.5 e o mizerie. Daca folosesti masina sa te plimbi de colo-colo prin tara e ok dar daca vrei ceva mai mult de la el o sa ramai dezamagit. Sa te bagi cu baietii la joaca sau sa iesi pe circuit e exclus. Reprezentantii de vanzari le imping in fata dar pana si ei recunosc ca 2.0 TSI-ul de pe GTI e mult mai smecher! Si GTI-ul vine din start cu frane mai mari, suspensie sport si directie progresiva. AltCeva...!!! Acest post este un pamflet dar nu trebuie neaparat tratat ca atare!
    2 points
  9. Salutare tuturor! Dupa 1 an si 2 luni , am decis sa deschid acest therd si sa impartasesc experienta mea cu Skoda Rapid, iar pentru a raspunde la cat mai multe intrebari/curiozitati voi incepe asa. In experienta mea in calitate de sofer Rapid-ul este a 5 –a masina: - Seat Ibiza (2005 -1.9TDI -101cp) usoara, fasneata si mult prea inghesuita (sunt o persoana corpolenta); - Ford Focus wagon (2007 -1.6 TDCI – 109CP), spatiul era prost compartimentat (putin pentru locurile din spate), probleme cu DPF-ul (in final eliminat si soft la 131 cp), dar am decis sa incerc o berlina compacta; - VW Jetta (2008 - 1.4TSI -140 cp), habar nu aveam de “TSI” iar si bugetul era redus, m-am ales cu o masina cu probleme ascunse(initial) la motor si o avarie ne depistata la inceput; am strans din dinti, am reparat pe cat de mult posibil masina pentru a fi ok mecanic, apoi am vandut-o, dezamagit de experienta VW; - Chevrolet Cruze (2010 - 1.6.-113CP); acesta a fost probabil una din cele mai bune alegeri pana la momentul acela (fiabil, robust, desing pe gustul meu, costuri minime de intretinere, dar fara multe pretentii la dotari si finisari). - Skoda Rapid, ce ofera cate putin din fiecare cele de mai sus. In 18.07.2017, la fix 31.047km a inceput povestea mea si a Rapid-ului meu. Masina este fabricata 11.2014 si livrata 12.2014 (VIN 2015) model AMBITION - cu garantie 11.2018 Motor 1.2 TSI – 63KW / 86 CP- 5 trepte , fara dotari spectaculoase, insa a primit urmatoarele ca upgrade de la primul proprietar : -cotiera centrala fata (Armster) -ornament bara fata cromat (OEM) -ornamente praguri (OEM) -mud flaps (OEM) -folie cu protectie termica (fata+spate+ luneta) Dupa scurta vreme, in 10.2017 la 34.079 km a venit upgrade-ul cel mai important pentru masina, soft stage 1(aprox 125cp si 210NM) la TCM. Masina avea clar nevoie de acest boost pentru a putea oferi siguranta in orice situatie. (masina merge bine in aceasta perioada) Intre timp am cumparat 4 jante de otel R15 pentru echiparea de iarna (am primit 4 anvelope de iarna cu masina, Dunlop Winter Sport relativ noi). Am decis ca nu voi folosii capace in prima iarna (m-am razgandit si voi folosii in acest nou sezon), asa ca am curatat / degresat jantele (nu aveau multa rugina) cu decizia sa le fac rosu/ visiuiu. Am folosit un primer, apoi vopsea aplicata cu un pistol electric. Rezultatul nu este comparabil cu cel oferit de un atelier specializat, dar decent zic eu (necesita o pregatiere mai buna a suprafetelor si vopsire in mediu inchis). In noiembrie 2017 si 34.896 km a venit timpul si primei revizii pentru mine la aceata masina. Mers la AVIA, cu piesele mele pentru revizie si verificare de rampa. Revizia a constat in - Ulei VW LL III (achizitie proprie) - Filtru ulei VW (achizitie proprie) - Filtru aer, polen si combustibl PURFLUX (achizitie proprie) - Lichid frana DOT 4 (OEM) (AVIA) - Manopera montaj avelope iarna Total piese 475 lei manopera 464 lei In aceeasi perioada am decis sa inlocuiesc placutele de frana(toate 4) desii mai mergeau cam 5-10k km. Am cumparat placute TRW - 127 lei fata - 58 lei spate. Manopera 150 lei la un service decent, ce a inclus curatare si gresate portetrieri. Altfel spus, am pregatit masina pentru iarna. Anotimp ce a adus primul drum notabil pentru masina : Bucuresti – Viena aproximativ 11 h de condus 1100km si un consum de 6.5% . Toate acesta pe o temperatura intre 0 - 5 grade, fara ploi sau zapada, cu 4 persoane si bagajele aferente, in timp ce la retur aceleasi conditii (+ 15/20 kg de cumparaturi) , dar un consum putin crescut (am condus 2 persoane). (masina incontinuare functioneaza bine) La iesirea din iarna (40.420 km) a aparut un zgomot foarte urat pe puntea fata (scartaiala), ce se manifesta la trecerea peste speed bump-uri, cu ambele roti o data. Zgomotul disparea daca speed bump-ul era traversat cu fiecare roata pe rand (in unghi). Am estimat ca ar fi bucsele de la bara stabilizatoare, totusi inainte de comanda ceva am ajuns la service (cel de la placutele de frana). Asteptarile au fost confirmate. In plus, am inlocuit si bieletele antirului era necesara demontarea partiala a lor, am decis ca e mai bine acum, decat sa revin peste ceva vreme la ele. Total : 119 lei bucse , bride, prezoane (bara stabilizatoare) + bielete antiruliu (Sachs) + 150 lei manopera (pare ca la acest service totul costa 150 lei ). Iarna a trecut fara alte evenimente notabile, a venit primavara, am revenit la jantele de OEM. (masina functioneaza din nou bine) Dar cum vara nu e ca iarna si nici o problema nu vine singura. Pe 10.04.2018 la 40.716 km am mers la AVIA pentru o verificare a distributiei, masina incepe sa prezinte zgomote metalice la pornire. Zgomotele se manifesta fara un tipar anume. Dupa investigatii, masuratori si 158 lei factura, cei de la AVIA concluzioneaza ca masina nu are nimic, “cam asa fac toate”. Intinderea latului este de 71.87mm, distributia este OK. Accept varianta aceasta si merg pe principiul: “Nu are cum sa pice la km astia”. (masina merge ok, dar imi da emotii dristibutia) La finalul lunii mai plec in concediu. Un drum lung, dar vesel si gandit din dorinta de plimbare : Bucuresti – Viena – Milano ; 2 zile , 11-12h de condus pe zi, 2008 km, 2 persoane si bagaje, acelasi consum de 6.5% temperatura intre 15 – 30 grade , conditii meteo optime. Experiente noi, locuri, peisaje, civilizatie.... totul la superlativ. In jur de 600 de km facuti in Italia – zona lacurilor Como si Maggiore (localitatea Arona). Revin la Bucuresti cu un total de peste 4600km in 11 zile . Masina a mers impecabil, unele porniri cu zgomote dar totul a fost ok. (sufleteste ma pregateam de schimbul distributiei) Vara trece doar cu iesiri scurte si trafic lejer in Bucuresti, totusi zgomotele incep treptat sa fie mai dese si mai puternice si de lunga durata. Toamna este plina de evenimente (nunti, botezuri, curmetrii.... ), insa ii pun gand rau distributiei. Pe 01.10 o schimb, dar unde…? Caut, verific,solicit preturi, primesc diverse recomandari…. ajung la Mecanero, un service in zona Basarab, Streetmaniacs approved (se poate sterge daca este considerat reclama). Sun, explic, primesc cotatie si le fac o vizita pentru o constatare generala a masinii. La consatatare distributia se dovedeste a necesita schimbarea, dar si pompa de apa este umezita, (nu curge); toate….. cele 4 amortizoare sunt umezite/curse, cu precadere partea drepata si mai ales dreapta fata. In urma discutiei cu mecaniul, hotarasc ca voi ataca problema cu amortizoarele in primavara si fac programare pentru revizie si distritubutie. Pe 01.10.2018 la 51.174 km ajung la programare si inlocuiesc urmatoarele : - Ulei VW LL III (achizitie proprie) - Filtru ulei VW (achizitie proprie) - Filtru aer, polen si combustibl PURFLUX (achizitie proprie) - Buji NGK (achizitie proprie) - Kit distributie (lant, patine, intinzator, pinioane si cateva prezoane) OEM (achizitie service) - Pompa apa HEPU (achizitie service) - Antigel (achizitie service) - Pasta etansate (achizitie service) - Revizie AC (reciclare freon si inlocuire ulei compresor) Total : 523 lei piesele mele, 1349 lei piesele cumparate de la service si revizia AC, manopera 535 lei Finalul (6 ore mai tarziu) a fost cel asteptat, masina merge bine, sunt multumit de abordarea mecanicului, a lucrat curat. Acum la 1000 de km mai tarziu masina se comporta normal. Dupa schimbarea bujiilor (e prima inlocuire) motorul e mai putin zgomotos atat la relanti cat si in accelerare. Concluziile povestii mele : CONTRA - Este o masina low cost (mult plastic, componente ce se uzeaza repede : bucse la 40k km) - Se simt limitarire tehnice ale platformei impartite cu Fabia (instabila la vant puternic, trebuie sa corectezi trasa, la viteze de autostrada) - Slab insonorizata (zgomotul de rulaj acopera motorul la viteze de autostrada) - Exemplarul meu e slabut dotat (fara Bluetooth, fara aux, fara tempomat) PRO - Usor de condus si nu te oboseste la drum lung (pozitie buna la volan) - Spatioasa - Foarte practica si usor de parcat in oras - Cutia este ideala (perceptie personala) - Ieftina de intretinut (fac referire la reviziile din planul de service) Poate mai trageti voi si alte concluzii din povestea mea. Relatarile trebuie luate ca atare, nu reprezinta recomandari, ele reflecta experienta proprie. PS : Scuze pentru lungimea textului si a modului de exprimare. PSS: Alegerile de piese, service-uri si chiar culoarea jantelor de iarna sunt personale si nu obligatoriu cele corecte.
    1 point
  10. Inainte sa apara un moderator si sa faca curatenie, zic ca am condus A3 1.0 TSI si am fost placut surprins de el (si nu negativ). Mie ca posesor de > 400 de cai nu mi s-a parut "mizerie" absolut deloc. ... going back searching google for "Volksburg"
    1 point
  11. Un fel de cadou pt tine https://www.green-report.ro/primul-hub-fast-charge-din-romania-si-europa-de-est-inaugurat-de-kaufland-romania-si-renovatio-e-charge/
    1 point
  12. @Cristi_45 sa stii ca am citit tot acest topic de 3 ori inainte sa comand masina cu dsg. Excluzand faptul ca am luat 4motion ca sa scap de problemele dsg7 uscat e clar ca pentru a prelungi viata ambreiajelor si a cutiei singura solutie e un soft care sa faca schimbarea treptelor putin mai sus in turatie. Avand in vedere ca poate ai condus o manuala acolo la cate turatii schimbai? Nu cumva mult mai sus decat softul original al dsg? Deci presupunerea cu 2l % extra consum la soft custom dsg nu se adevereste. Poate are o mica influenta schimbarea mai sus in turatie dar tind sa cred ca nu are cum sa fie mai mare de 2-300ml la suta. Daca ar fi cum zici tu manualele ar trebui sa aiba un consum cu 1-2l mai mare decat un dsg.
    1 point
  13. Poti sa o faci in fata blocului atunci singur ,investesti intr-o pompa de extractie si aia sunt banii , in 20 min ai rezolvat toata revizia .
    1 point
  14. Ei bine, dupa ce am povestit despre masina si comportamentul ei in general. Acum voi enumera modificarile minore aduse masinii. - inlocuit toate becurile din interior, nr inmatriculare si cele pentru marsarier cu unele tip LED - activat si montat o mufa AUX - montat pedalier aluminiu - activat staging(indicator_celebration) - becuri h15 halogen(china)+h7 halogen cu tenta alba(faza scurta s-a ars pe drum, am cumparat un set dintr-un hipermarket, cel mai mic pret din raft, cu gandul de a cauta si cumpara un set osram sau philips, dar si in ziua de azi pe masina am acel set de becuri care spre surprinderea mea fac lumina f buna) Am incercat diferite codari / activari de functii cu VCDS, dar a fara succes. Masina accepta setarea, dar fara efect.
    1 point
  15. Pregatiti de iarna cu Kleber krisalp, masina arata odios cu capacele astea de borcan.
    1 point
  16. Am rezolvat treaba. Am urcat mașina pe elevator și am realizat ca atunci când a pus la loc tija care conectează puntea spate cu senzorul a dat potentiometrul peste cap. L-am pus tija cu potentiometrul corect pe poziție și totul s-a rezolvat .
    1 point
  17. Sa o stăpânești sănătos! Cum zicea și colegul mai sus, chiar sper că razi de noi cu semi-slick-urile... altfel ai greșit complet modelul de mașina ales...
    1 point
  18. @emihai90, e o chestie de gusturi la urma urmei Da, si mie cu RS-uri mi-a placut ft mult, doar ca erau 9.5j toate 4, si 9.5 pe fata e cam mult... O sa caut ceva frumos si rar, am timp pana la primavara. Si sper sa tin urmatorul set macar 2 ani..
    1 point
  19. blana arata cc-ul cu rh.....iar tu cu semislick pentru iarna e ce trebuie!!
    1 point
  20. Au insistat ca nu mai sunt probleme cu lantul pana ti-au vandut-o. Ca daca era asa, nu il mai schimbai acum. Faptul e consumat acum . Minim 50.000 km (teoretic) nu mai ai probleme pe partea asta.
    1 point
  21. Inainte sa schimbi bateria, cauta un redresor, incarc - o si vezi daca si cu ea oncar ata ai aceasta problema. Ce re lami tu, pare ca nu are treaba cu bateria ci, cu alimentarea
    1 point
  22. Daca nu este masina de pe stoc si faci comanda este cu EURO 6 D daca masina este de pe stoc ai foarte mari sanse sa fie euro 6 . Nu se mai pot produce masini noi cu standard euro 6 de la 1 septembrie 2018 toate trebuie sa fie aliniate la noile standarde.
    1 point
  23. Daca ne spui ceva si despre consum cu softul nou, e perfect.
    1 point
  24. 1 point
  25. I-am dat de capat ? A trebuit sa schimb sonda lambda 1 pentru cea schimbata cu aprox 3000km in urma (de fostul proprietar), o ieftinitura universala de 200 RON, de atat a tinut. Sustin pe deplin ce spunea @Moog: NU cumparati sonde universale!!! Imi pare rau ca nu am facut o poza la mecanic sa va arat cu era sonda universala - mufata prost, arata ca de jucarie, etc. Am platit aprox. 400 RON pe una Bosch dedicata si sper sa tina ok.
    1 point
  26. Am schimbat uleiul. L-am pastrat si pe cel vechi, pus intr-un pet de 2 litri(a iesit 1,75-1,8l) si am pus 2l, masina fiind ridicata cu fata pe rampe, deci nu am tinut cont de nivel , pentru 150-200ml peste. Uleiul vechi, de 12 ani, negru. Doar cand a iesit pe busonul de golire se vedea lumina prin jet. In pet, e opac, nu patrunde lumina zilei (poate vreo raza laser). Ca miros, se aseamana, dar este mai slab si schimbat cel vechi fata de cel nou, care este mai intepator, mai sulfuros. O sa-l decantez , filtrez, incalzesc la max 80 grade ca sa se evapore umiditatea, si il pun la pastrare. Dupa 20km, nu am nicio diferenta in schimbari de treapta; o tin sub observatie. In caz de ceva, il dau afara si il pun inapoi pe cel filtrat, indoit putin cu 200ml din cel nou
    1 point
  27. De doua saptamani folosesc acest produs. Momentan sunt multumit, are un miros placut si pielea pare mai curata si culoarea mai imtensa.
    1 point
  28. Anvelopele menționate de tine sunt situate în zona vârfului de gamă ale unor mărci consacrate, dar fiecare model are o particularitate importantă care îl face diferit față de celălalt și aici mă refer la simetria profilului. Nokian WR 4 are profil asimetric destinat unui control mai bun al traiectului de deplasare, tot mai des întâlnit la anvelopele de vară performante (Premium Contact 6, Sport Maxx RT, Primacy, etc). Se dorește astfel ca stabilitatea laterală mai redusă să fie compensată de sistemele electronice de control al tracțiunii și de stabilitate ale autovehiculului. Nokia oferă o anvelopă cu performanțe mai bune în perioadele reci de tranziție către iarna extremă, în care precipitațiile sunt mixte și temperaturile ambientale preponderent negative, nu variază cu mult față de punctul de îngheț. Să spunem că s-au adaptat piețelor cu ierni mai blânde și fenomene extreme sporadice, corectând neajunsurile modelelor WR D2 și WR D3 adaptate condițiilor scandinave. Michelin Alpine 5 păstrează tradiția profilului simetric, avantajează tracțiunea și stabilitatea laterală, sunt dedicate să facă condițiilor de iarnă și firește mai zgomotoase decât cele cu profil asimetric. Cred că profilul simetric aduce un plus în comportamentul autoturismelor atât acelora dotate cu sisteme performante de control tracțiune și stabilitate și celor cu mai puține dotări în condiții de iarnă, față de cele asimetrice care completează astfel anumite compromisuri constructive prin sistemele performante amintite. Continental TS 830 , 850 si 860 am folosit cu maximă satisfacție și siguranță pe durata a 5 ierni fiecare set, nivelul profilului ajungând doar la 6,5 - 7 mm după un rulaj de 30 K km. Anul acesta pe 23.03 a fost o adevărată urgie pe A2 între Drajna și București pe care am trecut-o cu bine cu TS850. Până la urmă acest lucru ne dorim, performanță și siguranță în utilizare. Pentru "plăcere la rulare", recomand o muzică bună și un espresso de la Rompetrol..?
    1 point
  29. 1 point
  30. Asta m-am hotarat sa folosesc si eu. Multumesc.
    1 point
  31. Faza e ca si pamfletul acela este cat se poate de real, dar pentru alt gen de oameni... Fiecare trebuie sa isi cumpere o masina dupa nevoile pe care le are... Da, Polo este o masina micuta, dar daca nu ai nevoie de spatiul in plus pe care ti-l ofera un Golf de ca ai da banii in plus? Da, 1.0 TSI este un motor slabut, dar daca nu ai nevoie de avantajele oferite de 1.5 TSI de ce ai da banii in plus pe el? Si da, 1.5 TSI este un all-rounder foarte bun, dar daca tu vrei o masina mai potenta cu care sa te joci nu este cel mai indicat motor. Dar de aici pana la “e o mizerie” e drum lung! O exprimare mai finuta ar fi “nu este ideal pentru cei care adopta un stil de mers mai sportiv” de exemplu... Pentru ca sunt unii oameni care nu vor sa depaseasca un TIR fix atunci cand ajung in spatele lui si pot astepta pana cand drumul se deschide si pot depasi in siguranta si cu un motor mai mic. Sunt oameni care fac asta si cu motoare mari, chiar mai mari decat 1.5 TSI, pentru ca asta este stilul lor de condus, dar asta nu inseamna ca acele motoare sunt “mizerii”... Cumparati-va masini / motoare / dotari dupa nevoile voastre, nu dupa ce zice X, Y sau Z!
    1 point
  32. Dragut pamfletul, problema este ca cel referitor la motorul de 1.0L reflecta si realitatea.
    1 point
  33. @Muale Da, buna asta! Dar nu! Ala s-ar auzi mereu si nu vreau ? Ideea e asa. Generatorul de sunet de motor nu e pus sa faca masina sa sune ca una cu motor termic, e acolo sa faca orice fel de sunet la viteze joase, el functioneaza pana la 30 km/h, acolo unde electrica chiar este 99,99% silentioasa. De la 30 km/h in sus masina se aude prin zgomotul facut de cauciucuri pe asfalt si chiar si zgomotul pe care il face miscand aerul. Dar la viteze mici si eu ma trezesc surprins de multe ori ca nu se aude nimic cand e altcineva la volan si eu afara. Pur si simplu daca intorci putin capul in timp ce mergi catre masina care merge incet te trezesti ca dai peste masina pentru ca nu poti sa aproximezi in niciun fel pozitia masinii daca nu o auzi si nici nu o vezi. De aceea, printre blocuri sau pe stradute mai mici unde nu poti sa mergi mai tare, foarte multi oameni ies dintre masini sau de pe trotuar in fata masinii bazandu-se ca nu aud nimic. Si eu am facut lucrul asta desi vazusem ca vine masina spre mine dar, in lipsa sunetului, nu aveam niciun reper dupa care sa aproximez pozitia ei. Si nu e deloc imposibil sa sara cineva fix in fata masinii, sa nu am timp sa il evit sau sa se sperie de ea, sa se impiedice si sa cada cu capul de bordura sau ceva de genul si, sub anumite conditii, sa si moara. Raspunderea legala nu cred ca ar fi o problema, dar ramanem cu partea morala pe cap si, in functie de sofer, nu e usor sa traiesti cu asa ceva. Recunosc, eu ma gandesc mai mult la mine cand caut sa fac acest retrofit, nu neaparat la cei pe care i-as putea lovi... Cu cat apar mai multe masini electrice cu atat trebuie sa ne obisnuim toti sa ne ghidam dupa ochi, nu doar dupa urechi, desi este lege UE ca din nu mai stiu ce an toate masinile electrice sa vina standard cu generatoare de sunet.
    1 point
  34. Am urcat-o și pe aceea cu kingquad-ul ?
    1 point
  35. Am pregatit si anvelopele de iarna sa vina zapadaaaaaa Ce e drept , ar fi mers niste anvelope AT pe aceste jante .... dar din pacate nu a fost sa fie .......deocamdata Uite ce bine ar arata cu niste AT-uri
    1 point
  36. Limba/traducerea din acel meniu este o observatie care este complet inutila pentru mine . Navigatia in sine daca se misca bine si indeplineste toate functiile , adica pe scurt isi face treaba , restul este cancan . Eu sunt multumit de ea ! Fiind si fost posesor de alte "chinezarii" pot sa spun ca aceasta se misca cel mai bine dintre toate. Ca si comparatie la cum se misca meniul as putea sa zic ca este sub un Samsung dar mult peste un Myria , Vonino, Allview, Serioux...etc. As putea sa zic chiar ca se misca ca un Asus Zenpad . E ce trebuie.
    1 point
  37. E o percepție gresita a realitatii daca crezi ca ursul are de suferit cu ceva pe astfel de trasee. Ca il mai ating de crengi si vegetatie sau ca voi schimba probabil ceva mai repede pivoti/bucse, etc, pe astea mi le asum. Dar in rest nu are cu ce sa fie afectat. Desi nu pare, am o conduita preventiva si precauta la volan ? Cu siguranta mai mult au de suferit masinile chiar si pe strada cand sunt manevrate de amatori. Spre exemplu cei care dau cu ele in borduri... Cu anvelopele e prea tarziu sa mai optez...deja am luat roti intregi Nanuq+TS850. Mesajul cu DSG incins l-am avut o singura data la urcarea pe Vf Penteleu. Intrasem pe urmele unei roți de TAF si a trebuit sa fac vreo 3-4 manevre inainte-inapoi sa reusesc sa ies din ele.
    1 point
  38. Discutiile despre socurile in motor mi-au adus aminte de mesajul urmator
    1 point
  39. Cand ai pitici pe creier... trebuie sa le dai de lucru 1. 2. 3.
    1 point
  40. A trecut ceva timp de cand nu ai mai scris.. mare lucru nu s-a mai intamplat de atunci.. Ceasurile sunt sus ! Las cateva poze cu ele mai jos. Sunt foarte multumit de ele, pot sa zic ca au intinerit masina foarte foarte mult! Probabil va urma si un volan de Superb facelift ca sa fie pachetul complet. Review-ul ceasurilor: Pro: - Interfata foarte intuitiva, totul este asezat unde trebuie si desi are multe optiuni si ecrane, sunt foarte usor de accesat. Aici adaug si simplitatea cu care navighezi prin meniuri, folosind doar maneta clasica - Rezolutie foarte foarte buna! Mult peste si ceasurile OEM de pe modelele noi sincer. Nu stiu exact ce rezolutie este dar pixelii nu se vad, si o claritate ft buna! - Ecranele principale au exact informatiile de care am nevoie. (nivel combustibil in litri, temperatura exacta a apei, boost, temperatura admisie, incarcare baterie, consum mediu, instant, km parcursi, treapta in care te afli, data ora, i etc... - Poti citi / sterge erori stocate pe diferite module (motor, comfort, etc) - exact ca si cu VCDS - Poti vedea cata putere folosesti (kw, nm), nivel ulei etc. - Cand deschizi usile, masina din BC se vede pana la cel mai mic detaliu.. (pana si fetele de usi sunt desenate ) - foarte multa atentie la detalii - Multe alte functii, si valori disponibile in meniu.. unele din ele ma si depasesc sincer - Interiorul a intinerit foarte mult. Combinatia ecranului cu navigatia, si lumile ambientale discrete din usi, da senzatia de ceva high tech, in nici un caz o masina din 2003 - Mesajele de avertizare arata foarte bine. Ma refer la cele gen: Nivel combustibil, ulei apa etc. - am martor in sfarsit la pilot automat! Pentru cei care nu stiu, spre deosebire de Passat, la Skoda Superb nu este nici un martor cand activezi pilotul automat. Nu ca ar ajuta ft mult dar mie imi statea pe creier chestia asta - Logo Skoda cand pun contactul, si logo custom dupa ce scot contactul Contra - Fiind inginer QA de meserie, am gasit cateva bug-uri la acest ecran, nimic serios sau enervant. Am vorbit cu @ursachicatalin si vom face un update de soft care le va rezolva. . Din punctul meu de vedere e ceva normal, nu exista soft facut din prima fara anumite bug-uri in el - Mi-ar fi placut sa vad si anumite canale cum ar fi valori injectoare de exemplu Per total sunt foarte multumit, si recomand. Isi merita fiecare banut ! P.S Chit ca imi arata boost-ul nu am renuntat la ceas deoarece imi place cum da in grila si m-am obisnuit sa urmaresc boost-ul de acolo De cand nu am mai postat, am participat cu masina la cateva expo-uri unde am luat cateva premii, ultimul fiind la Tassi in Ungaria (TOP 5, si locul 2 best Diesel exhaust) Atasez si un clip video cu o repriza 0-180. Filmarea a fost facuta intr-o zona unde era permis acest lucru, nu pe drumurile publice! Deci, rog moderatorii sa nu fie stearsa. Nu a fost cea mai buna plecare, inca nu i-am prins turatia cea mai potrivita din care sa plec cu setup-ul nou, dar pana la etapa de drags sigur se rezolva si acest aspect
    1 point
  41. ~69.000 km 3 luni dupa remap si un an de cand este a mea Cu toate ca acceleratia normala nu mai este la fel de liniara, curbele de cuplu fiind mult mai accentuate, masina se comporta f bine in orice situatie. In august revenim la Voinea pentru cateva adaptari in zona de 4000+. Aleator in wot, apare un mic soc la schimbari de trepte din tr.3 si din tr.4. De curiozitate, am fost si la o verificare a DSG-ului. Concluzia: uzura minima a ambreiajelor iar in rest toate bune.
    1 point
  42. Reîncep discuția cu 2 întrebări: 1. Cât de tare trebuie strânse suruburile de la evacuare în momentul remontării? Văzusem undeva pe forum dar nu reușesc să gasesc postarea. De câteva zile mă informez ca să pot să fac operațiunea asta singur, pentru prima dată. 2. Care variantă de curățare a admisiei o considerați mai buna? Cea cu ardere sau cu soluție de curățare (ex. Triumf)? Eu înclin spre varianta curățării cu triumf. Cu toate acestea, am citit că soluțiile de curățare de acest gen atacă aluminiul. Nu aș merge pe varianta cu ardere din cauză că nu am un compresor de aer și petru că admisia nu e concepută să reziste la temperaturi atât de mari(cum este spre exemplu evacuarea).
    1 point
  43. Nu mai fiti voi ingrijorati de startea turbinei, lasati-i pe inginerii aia care au proiectat DSG-ul sa se ingrijoreze. Povestea aia cu drobul de sare nu-si pierde niciodata talcul... Nu ai de ce sa te superi, colegul iti sugera, pe drept cuvant, ca media ta de consum este absolut inutila. In conditii normala, B7-ele nu are cum sa consume atat de putin. Eu, cu b6 am avut chiar si consumuri mai mici decat al tau, dar la fel, in conditii speciale. Intre Barlad si Galati este o diferenta de nivel, daca ai prins si un vant din spate atunci media de 3,6 s-ar putea sa fie cam mare pentru motorul ala :)) Serios vorbind, consumul adevarat apare doar calculat la pompa si pe distante de peste 1000 km, restul sunt doar momente kodak
    1 point
  44. zgomotul il face clapeta de acceleratie care inchide aerul in admisie.el este electric si la fiecare luare de contact se actioneaza clapeta.
    1 point
  45. Cu parere de rau spun asta , se poate inchide acest topic , masina s-a vandut ..... O ultima poza cu ea
    0 points
  46. Gas suna chiar mai aiurea decat oil. Gasoline sau petrol sunt cuvinte prea lungi pentru acel camp asa ca au ales aceasta varianta.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!