Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.10.2018 în toate secţiunile
-
Salutare tuturor! Dupa 1 an si 2 luni , am decis sa deschid acest therd si sa impartasesc experienta mea cu Skoda Rapid, iar pentru a raspunde la cat mai multe intrebari/curiozitati voi incepe asa. In experienta mea in calitate de sofer Rapid-ul este a 5 –a masina: - Seat Ibiza (2005 -1.9TDI -101cp) usoara, fasneata si mult prea inghesuita (sunt o persoana corpolenta); - Ford Focus wagon (2007 -1.6 TDCI – 109CP), spatiul era prost compartimentat (putin pentru locurile din spate), probleme cu DPF-ul (in final eliminat si soft la 131 cp), dar am decis sa incerc o berlina compacta; - VW Jetta (2008 - 1.4TSI -140 cp), habar nu aveam de “TSI” iar si bugetul era redus, m-am ales cu o masina cu probleme ascunse(initial) la motor si o avarie ne depistata la inceput; am strans din dinti, am reparat pe cat de mult posibil masina pentru a fi ok mecanic, apoi am vandut-o, dezamagit de experienta VW; - Chevrolet Cruze (2010 - 1.6.-113CP); acesta a fost probabil una din cele mai bune alegeri pana la momentul acela (fiabil, robust, desing pe gustul meu, costuri minime de intretinere, dar fara multe pretentii la dotari si finisari). - Skoda Rapid, ce ofera cate putin din fiecare cele de mai sus. In 18.07.2017, la fix 31.047km a inceput povestea mea si a Rapid-ului meu. Masina este fabricata 11.2014 si livrata 12.2014 (VIN 2015) model AMBITION - cu garantie 11.2018 Motor 1.2 TSI – 63KW / 86 CP- 5 trepte , fara dotari spectaculoase, insa a primit urmatoarele ca upgrade de la primul proprietar : -cotiera centrala fata (Armster) -ornament bara fata cromat (OEM) -ornamente praguri (OEM) -mud flaps (OEM) -folie cu protectie termica (fata+spate+ luneta) Dupa scurta vreme, in 10.2017 la 34.079 km a venit upgrade-ul cel mai important pentru masina, soft stage 1(aprox 125cp si 210NM) la TCM. Masina avea clar nevoie de acest boost pentru a putea oferi siguranta in orice situatie. (masina merge bine in aceasta perioada) Intre timp am cumparat 4 jante de otel R15 pentru echiparea de iarna (am primit 4 anvelope de iarna cu masina, Dunlop Winter Sport relativ noi). Am decis ca nu voi folosii capace in prima iarna (m-am razgandit si voi folosii in acest nou sezon), asa ca am curatat / degresat jantele (nu aveau multa rugina) cu decizia sa le fac rosu/ visiuiu. Am folosit un primer, apoi vopsea aplicata cu un pistol electric. Rezultatul nu este comparabil cu cel oferit de un atelier specializat, dar decent zic eu (necesita o pregatiere mai buna a suprafetelor si vopsire in mediu inchis). In noiembrie 2017 si 34.896 km a venit timpul si primei revizii pentru mine la aceata masina. Mers la AVIA, cu piesele mele pentru revizie si verificare de rampa. Revizia a constat in - Ulei VW LL III (achizitie proprie) - Filtru ulei VW (achizitie proprie) - Filtru aer, polen si combustibl PURFLUX (achizitie proprie) - Lichid frana DOT 4 (OEM) (AVIA) - Manopera montaj avelope iarna Total piese 475 lei manopera 464 lei In aceeasi perioada am decis sa inlocuiesc placutele de frana(toate 4) desii mai mergeau cam 5-10k km. Am cumparat placute TRW - 127 lei fata - 58 lei spate. Manopera 150 lei la un service decent, ce a inclus curatare si gresate portetrieri. Altfel spus, am pregatit masina pentru iarna. Anotimp ce a adus primul drum notabil pentru masina : Bucuresti – Viena aproximativ 11 h de condus 1100km si un consum de 6.5% . Toate acesta pe o temperatura intre 0 - 5 grade, fara ploi sau zapada, cu 4 persoane si bagajele aferente, in timp ce la retur aceleasi conditii (+ 15/20 kg de cumparaturi) , dar un consum putin crescut (am condus 2 persoane). (masina incontinuare functioneaza bine) La iesirea din iarna (40.420 km) a aparut un zgomot foarte urat pe puntea fata (scartaiala), ce se manifesta la trecerea peste speed bump-uri, cu ambele roti o data. Zgomotul disparea daca speed bump-ul era traversat cu fiecare roata pe rand (in unghi). Am estimat ca ar fi bucsele de la bara stabilizatoare, totusi inainte de comanda ceva am ajuns la service (cel de la placutele de frana). Asteptarile au fost confirmate. In plus, am inlocuit si bieletele antirului era necesara demontarea partiala a lor, am decis ca e mai bine acum, decat sa revin peste ceva vreme la ele. Total : 119 lei bucse , bride, prezoane (bara stabilizatoare) + bielete antiruliu (Sachs) + 150 lei manopera (pare ca la acest service totul costa 150 lei ). Iarna a trecut fara alte evenimente notabile, a venit primavara, am revenit la jantele de OEM. (masina functioneaza din nou bine) Dar cum vara nu e ca iarna si nici o problema nu vine singura. Pe 10.04.2018 la 40.716 km am mers la AVIA pentru o verificare a distributiei, masina incepe sa prezinte zgomote metalice la pornire. Zgomotele se manifesta fara un tipar anume. Dupa investigatii, masuratori si 158 lei factura, cei de la AVIA concluzioneaza ca masina nu are nimic, “cam asa fac toate”. Intinderea latului este de 71.87mm, distributia este OK. Accept varianta aceasta si merg pe principiul: “Nu are cum sa pice la km astia”. (masina merge ok, dar imi da emotii dristibutia) La finalul lunii mai plec in concediu. Un drum lung, dar vesel si gandit din dorinta de plimbare : Bucuresti – Viena – Milano ; 2 zile , 11-12h de condus pe zi, 2008 km, 2 persoane si bagaje, acelasi consum de 6.5% temperatura intre 15 – 30 grade , conditii meteo optime. Experiente noi, locuri, peisaje, civilizatie.... totul la superlativ. In jur de 600 de km facuti in Italia – zona lacurilor Como si Maggiore (localitatea Arona). Revin la Bucuresti cu un total de peste 4600km in 11 zile . Masina a mers impecabil, unele porniri cu zgomote dar totul a fost ok. (sufleteste ma pregateam de schimbul distributiei) Vara trece doar cu iesiri scurte si trafic lejer in Bucuresti, totusi zgomotele incep treptat sa fie mai dese si mai puternice si de lunga durata. Toamna este plina de evenimente (nunti, botezuri, curmetrii.... ), insa ii pun gand rau distributiei. Pe 01.10 o schimb, dar unde…? Caut, verific,solicit preturi, primesc diverse recomandari…. ajung la Mecanero, un service in zona Basarab, Streetmaniacs approved (se poate sterge daca este considerat reclama). Sun, explic, primesc cotatie si le fac o vizita pentru o constatare generala a masinii. La consatatare distributia se dovedeste a necesita schimbarea, dar si pompa de apa este umezita, (nu curge); toate….. cele 4 amortizoare sunt umezite/curse, cu precadere partea drepata si mai ales dreapta fata. In urma discutiei cu mecaniul, hotarasc ca voi ataca problema cu amortizoarele in primavara si fac programare pentru revizie si distritubutie. Pe 01.10.2018 la 51.174 km ajung la programare si inlocuiesc urmatoarele : - Ulei VW LL III (achizitie proprie) - Filtru ulei VW (achizitie proprie) - Filtru aer, polen si combustibl PURFLUX (achizitie proprie) - Buji NGK (achizitie proprie) - Kit distributie (lant, patine, intinzator, pinioane si cateva prezoane) OEM (achizitie service) - Pompa apa HEPU (achizitie service) - Antigel (achizitie service) - Pasta etansate (achizitie service) - Revizie AC (reciclare freon si inlocuire ulei compresor) Total : 523 lei piesele mele, 1349 lei piesele cumparate de la service si revizia AC, manopera 535 lei Finalul (6 ore mai tarziu) a fost cel asteptat, masina merge bine, sunt multumit de abordarea mecanicului, a lucrat curat. Acum la 1000 de km mai tarziu masina se comporta normal. Dupa schimbarea bujiilor (e prima inlocuire) motorul e mai putin zgomotos atat la relanti cat si in accelerare. Concluziile povestii mele : CONTRA - Este o masina low cost (mult plastic, componente ce se uzeaza repede : bucse la 40k km) - Se simt limitarire tehnice ale platformei impartite cu Fabia (instabila la vant puternic, trebuie sa corectezi trasa, la viteze de autostrada) - Slab insonorizata (zgomotul de rulaj acopera motorul la viteze de autostrada) - Exemplarul meu e slabut dotat (fara Bluetooth, fara aux, fara tempomat) PRO - Usor de condus si nu te oboseste la drum lung (pozitie buna la volan) - Spatioasa - Foarte practica si usor de parcat in oras - Cutia este ideala (perceptie personala) - Ieftina de intretinut (fac referire la reviziile din planul de service) Poate mai trageti voi si alte concluzii din povestea mea. Relatarile trebuie luate ca atare, nu reprezinta recomandari, ele reflecta experienta proprie. PS : Scuze pentru lungimea textului si a modului de exprimare. PSS: Alegerile de piese, service-uri si chiar culoarea jantelor de iarna sunt personale si nu obligatoriu cele corecte.12 points
-
bursacu te corectez putin pentru nu a se intelege gresit si a se isca ulterior alte discutii : - cutia are 1.9 l de ulei in partea mecanica si acesta nu are nici o legatura cu uleiul din mecatronic (0,9l) In rest este totul correct3 points
-
Salutare...daca va intrebati...masina inca mai este la mine...si culmea...inca mai functioneaza I-am tras azi o baitza si am scos-o la o dezmorteala... Drumuri bune3 points
-
Salutare.. Va prezint si eu masina proaspat achizitionata:) Passat variant B6 2010 2.0 DSG 170cp 4motion R-line Cu toate ca are 320.000 km (reali)..volanul cat si scaunele (tot interiorul) nu arata uzura. La fel si motorul..curat, silentios si sprinten :D Este adusa pe roti din Madrid (aprox 3700km) Ca dotari..xenon, senzori fata spate, keyless go/start, portbagaj soft close, pachet Family (bancheta se inalta), iesire 230v, scaune incalzite, piele+alcantara. Un defect are la aripa/usa dreapta spate..cica trebuie sa o rezolv pana imi vine randul la RAR.2 points
-
Timpul asta liber......cate as face daca as avea mai mult ..... Pentru moment m-am multumit cu un scurt concediu de 1350km pana in Vatra Dornei si imprejurimi , Lacul Sf Ana , cheile Bicazului , lacul Rosu , manastiri , multe manastiri , bla bla bla bla bla ..... Asa ca sa trecem mai repede la partea interesanta a excuriei : TRANSRARAUL. De cand s-a asfaltat in totalitate , frumusetea locului a fost umbrita de sutele de turisti care pot acum sa ajunga usor pana la cabana Raraul , fiind un joc de alba/neagra daca vei gasi loc de parcare sau macar sa nu prinzi coada la urcare , in orcare caz nu te bucuri de peisaj ...asa ca am decis sa parcurg acest traseu putin mai "altfel" Am urcat dinspre Arama pe DJ175A care este complet asfaltat acum cu 1,5 benzi de circulatie si arata cam asa : Nu e rau dar este foarte scurt si per total nimic special. Asa ca la coborare nu am luat drumul traditional DJ175B asfaltat cu doua benzi normale, care dupa cateva curbe si doua frane esti jos deja ...am continuat pe DJ175A pana in Campulung Moldovenesc ... prin urmare acesta este adevaratul Transrarau : In rest ce pot sa spun , a fost un drive de vis , exact ce mi-a prescris doctorul pentru relaxare. Si cateva poze random De pe drumul spre lacul Sf Ana , peisaj de toamna de vis . Pe drumul spre Lacul Rosu- pustiu si frumos Barajul Bicaz Pe Transrarau Si multe altele : Navigatia noua isi face treaba nu am ce sa ii reprosez! Alte drumuri fara nume Timp sa fie....2 points
-
In caz ca cel nou va provoca probleme. ?Isteria contrafacerii si a sincroanelor corodate de la prea mult sulf si fosfor. De aceea am zis ca o tin sub observatie. In caz de ceva am uleiul original si il pun inapoi ? I2 points
-
Dupa 10 luni de asteptare, saptamana urmatoare voi primi masina. De vreo 2 ani cautam alternative pentru a inlocui masina sotiei, o Fiesta tdci care si'a facut cu brio datoria, insa portbagajul nu putea primi prea usor nici macar un carucior de copil in trecut, nu mai zic de tricicleta/bicicleta pe viitor, asa c'am inceput cautarile. Initial sotia a dorit tot diesel, insa intre timp am reusit sa o "convertesc" la benzina. Cutie manuala, neaparat, tot dorinta sotiei. Mai departe am avut mana libera. Nu am optat pentru 4drive intrucat pentru iarna Foresterul meu e de ajuns, oricum e superior ca tractiune sistemului 4drive. La inceput vizat era Yeti, insa dupa aparitia Atecai si un drivetest a fost clara alegerea. Am fost de'am vazut si Tiguan, Mokka X, Qashqai, X-Trail, CX5 (modelul anterior, insa mai erau pe stoc doar diesel si comenzi preluau pentru modelul nou). Am plasat comanda la sfarsitul lui martie 2017, iar masina a ajuns la dealer pe 17 ianuarie, actele finale facand ca livrarea sa nu fie posibila saptamana aceasta. Masina este un 1,4 TSI 150 CP, tractiune fata si cutie de viteze manuala, nivel de dotare Xcellence plus urmatoarele optionale: - Capuccino Beige - Pachet Enjoy Xcellence ( Alarma, Pachet iarna, Park Assist, Sistem navigatie) - Adaptive Cruise Control - Blind Spot + Rear Cross Detection - Full Link - Incalzire Auxiliara - Parbriz Incalzit - Portbagaj Actionat Electric - Roata de Rezerva de Dimensiuni Reduse - Sound System Seat (Beats nu era disponibil atunci si nu sunt convins ca e mult superior) - Top View Camera As mai fi adaugat si scaunul cu reglare electrica, daca includea si functia de memorie pentru macar 2 pozitii, altfel mi s'a parut inutil (greutate in plus in primul rand). La trapa am stat mult in dubii, insa cum sigura Ateca pe care o vazusem cu trapa avea deja mecanismul defect si cum la ambele masini pana acum am avut neplaceri cu trapa, am renuntat la idee. Din catalogul de accesorii am comandat si aparatori noroi fata/spate si set roti de iarna cu jante Seat Dynamic pe 17" cu Continental 850p (860p nu am vazut pe dimensiunea 215 55 R17). Probabil voi comanda si covoras de cauciuc pentru portbagaj, ce am gasit aftermarket nu ma incanta prea mult. Aftermarket am luat, dupa recomandari de pe forum, un set de covorase de cauciuc.1 point
-
Atentie la inchiderea sau deschiderea usilor din telecomanda(cheie briceag).Daca in acelasi timp cu apasarea butonului de inchidere a masinii dumneavoastra o alta persoana tine apasat butonul de deschidere a unei chei de orice masina din grupul v.a.g. o sa aveti surpriza ca masina dumneavoastra nu sa inchis . Si distanta de la care poate fii facut acest artificiu este destul de mare,deci atentie in moluri si urmariti daca usile s-au inchis.1 point
-
Posibil sa ai o problema la partea pneumatica. De obicei perne nu prea am găsit încă sparte, la acest model..... Mult mai rar decât la 7L1 point
-
Salut. Posesor de Golf 1.5 tsi de 110kw.Masina are in prezent 3500 de km,consumul este unul care si pe mine ma uimit, 910 km cu un plin de benzina mers numai extern.O ajuta si ACT funcționând si la viteze de autostrada ireproșabil.Motorul nu te face de rusine indiferent de situatie. La plecarea de pe loc si eu am observat ca smuceste un pic dar depinde de sincronizarea cu pedala de accelerație,in rest mulțumit până în prezent.1 point
-
1 point
-
Vezi ca la unele brate e posibil sa ai nevoie si de suruburi, mai ales cele pe care nu le pot desface. Daca mecanicul are presa poti schimba doar bucsele. Pentru cele care trebuie reglaj adica bucsele de pe bratele mari pe care vine arcul e bine sa iei si surubul si bucsele pe care le va taia ca sa poata scoate bratul. Eu as schimba bucsele si suruburile excentrice cu lemforder la ambele brate si bucsa crapata de la alt brat plus suruburile in cauza. Plus bieletele stabilizatoare.1 point
-
1 point
-
Eu am Nokian WR A3, 215 55 R17, din 2014 si nu le'am simtit sa isi fi pierdut din proprietati. Le'am pus pe masina acum o luna, cand inca era cald si se simteau clar mai moi decat cele de vara, deci n'as zice ca s'au intarit in timp (rulajul lor insa nu cred ca depaseste 15k km), deci nu cred sa apara suprize de la A41 point
-
Anvelopele menționate de tine sunt situate în zona vârfului de gamă ale unor mărci consacrate, dar fiecare model are o particularitate importantă care îl face diferit față de celălalt și aici mă refer la simetria profilului. Nokian WR 4 are profil asimetric destinat unui control mai bun al traiectului de deplasare, tot mai des întâlnit la anvelopele de vară performante (Premium Contact 6, Sport Maxx RT, Primacy, etc). Se dorește astfel ca stabilitatea laterală mai redusă să fie compensată de sistemele electronice de control al tracțiunii și de stabilitate ale autovehiculului. Nokia oferă o anvelopă cu performanțe mai bune în perioadele reci de tranziție către iarna extremă, în care precipitațiile sunt mixte și temperaturile ambientale preponderent negative, nu variază cu mult față de punctul de îngheț. Să spunem că s-au adaptat piețelor cu ierni mai blânde și fenomene extreme sporadice, corectând neajunsurile modelelor WR D2 și WR D3 adaptate condițiilor scandinave. Michelin Alpine 5 păstrează tradiția profilului simetric, avantajează tracțiunea și stabilitatea laterală, sunt dedicate să facă condițiilor de iarnă și firește mai zgomotoase decât cele cu profil asimetric. Cred că profilul simetric aduce un plus în comportamentul autoturismelor atât acelora dotate cu sisteme performante de control tracțiune și stabilitate și celor cu mai puține dotări în condiții de iarnă, față de cele asimetrice care completează astfel anumite compromisuri constructive prin sistemele performante amintite. Continental TS 830 , 850 si 860 am folosit cu maximă satisfacție și siguranță pe durata a 5 ierni fiecare set, nivelul profilului ajungând doar la 6,5 - 7 mm după un rulaj de 30 K km. Anul acesta pe 23.03 a fost o adevărată urgie pe A2 între Drajna și București pe care am trecut-o cu bine cu TS850. Până la urmă acest lucru ne dorim, performanță și siguranță în utilizare. Pentru "plăcere la rulare", recomand o muzică bună și un espresso de la Rompetrol..?1 point
-
Inca te face sa zambesti cand o conduci...am tras si o plimbare pana la Ploiesti...au luat-o calutii la galop ?1 point
-
Cand ti se pune pata pe un model stiti cum e...ala ramane indiferent de ce alte variante mai exista. Pt noi criteriile au fost: masina de oras, nu prea mare, cu garda ceva mai inalta, motor economic, cutie automata si cateva dotari utile care sa o faca si placut de utilizat, mai prezentabila si sa conteze un pic si la revanzare. In rest, scopul principal al masini e de mers la serviciu si de dus copilul la scoala. Si ocazional vreo iesire extraurbana prin împrejurimi. Pt deplasari lungi avem ST-ul.1 point
-
Salutare! Octavia 2 2008 1.9 tdi bxe luată de noua din reprezentanta, are acum 121k km și distribuția originala din fabrica. In cartea cu planul de service scrie că la mașina mea trebuie schimbată distribuția la 150 k km,nu zice nimic de perioada de timp. Am făcut chiar azi o inspecție vizuală a curelei și arată ok,fara fisuri sau zgomote ciudate. Cer părerea dumneavoastră,sa o schimb sau să aștept până la 150k km cum scrie in carte?1 point
-
Buna ziua,a meritat efortul, acum simt ce înseamnă să ai căldura în mașină.1 point
-
FR, 1.0TSI DSG7 si i-am mai adaugat farurile Full Led, pachetul de iarna, pachetul de depozitare si geamurile fumurii. Si a venit si cu Navigatie. Dar asta a fost o surpriza. FR-urile cica au inceput sa fie produse standard cu navgatie de la un anumit moment incolo. Si cum a mea a avut intarziere in productie, a prins noua oferta :)1 point
-
Salutare, va prezint si eu masina mea. Passat 2003 1.9 AVF 131 CP 6 trepte. Momentan sunt foarte multumit de ea, stabila si puternica! Am cautat una cat mai completa fara lipsuri , am avut alta parca cu multe lipsuri si era aiurea cand vedeam la altii. Unele am reusit sa le pun dar la altele necesita multi bani si timp si nu merita... In viitor as vrea sa ii pun oglinzi cu semnalizari si rabatabile. Dotari care le are: Navi mare MFD Comp.Bord MAXIDOT Senzor ploaie + oglinda heliomata Oglinzi incalzite Senzor lumina + Follow me home (pus de mine) Tempomat Clima Scaune incalzite Si ce o mai fi...1 point
-
@GtSport Din modul cum au fost editate vlogurile a reiesit ca as conduce-o mult prea lent, ceea ce nu e adevarat. Imi place sa sofez si dinamic profitand de calitatile masinii dar incerc sa fac asta accelerand atat cat e nevoie fara ca forta motoare sa rupa aderenta rotilor fata. Va multumesc pentru sfat, am sa tin cont. ?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Asa aratau si bidoanele mele cand am schimbat uleiul in iunie, ale mele proveneau tot de la Materom, cumparate printr-un magazin local din Suceava. Nu stiu daca era fake sau original, dar cutia mea se comporta acum mult mai bine fata de cum se comporta inainte sa schimb uleiul. Intra mai greu in treptele 1, 3, 5, dupa schimbare s-a rezolvat cu 1 si 3 dar 5 facea in continuare figuri. Daca bagam intra 5-a la 80-90 de km intra usor, daca ii dam cu a 4-a 100 km sau mai mult, opunea rezistenta o secunda. S-a rezolvat si problema asta de aproximativ o luna, dupa ce am schimbat tot kitul de ambreiaj. Acum intra usor si la viteze de peste 100km. Si eu am avut de furca cu astia de pe la service-uri cand am vrut sa schimb uleiul, ca de ce-l schimb, ca nu e cutie automata, ca nu se schimba niciodata, ca problemele mele sunt din timonerie, nu din cauza uleiului. Cand a dat drumul la uleiul vechi, era de un maro inchis fata de asta nou care e de un galben deschis, si mai zicea ala, da' uite ca e curat nu trebuia schimbat!1 point
-
1 point
-
Mai mult decat sa probezi daca masina s'a incuiat (incercand tu sa descui o usa), nu prea ai ce face. Ptr a evita orice neplacere, ar trebui sa incui cu cheia masina, dar deja asta e peste mana, cu broastele care's mascate in maner1 point
-
Eram pe acelasi principiu cu tine dar aceste bujii au costat 200 de lei, sunt cu iridiu si au mers doar 30k (probabil asta inseamna peste 60k in km nemtesti cat trebuiau sa tina) si au ajuns la 1,25 de la 1,1 deci trebuiau schimbate demult, nu voi schimba bujii de 200 de lei la 15-20k (sau un an si ceva), chiar daca ii fac preponderent urban. Nu mai zic de cati bani m-a furat la benzina si acum imi dau seama cand mi-a scazut mult consumul... Imi cer scuze daca aleg varianta cu mai putini bani de data aceasta si prefer sa-mi fac altele necesare la masina. Bujiile NGK sunt scumpe si vad ca se uzeaza cam repede, voi incerca curand Denso o idee mai ieftine tot cu iridiu si nu voi mai lasa distanta la electrozi peste 1mm defapt acelea chiar la 1mm vin. Cand am verificat bujiie si am vazut ca sunt la 1,25 mm am incercat prima data cu 1.0 mm si dupa o perioada cu 0,9 iar motorul se simtea tot mai bine, am decis sa ma opresc la aceasta distanta avand in vedere ca bujiile oem cu 3 electrozi vin la 1mm si sistemul de aprindere a fost gandit la aceasta distanta si drumuri mai lungi, iar eu fac preponderent scurte. Oricum si aceasta distanta se va mari intrun an. M-am bazat pe experienta din trecut cu motoare mai simple unde reducerea distantei electrozilor compensa mult pentru mersul la rece, pornirea iarna, mers preponderent urban si multe altele. Ca si concluzie bujiile se uzeaza destul de repede si producatorii la regleaza la limita maxima distanta, noi le punem, multi, pe motoare vechi pe care le exploatam in conditii severe prin orasele noastre unde se uzeaza si se imbacsesc repede si motorul ajunge pe nesimtite sa mearga prost, iar apoi ne miram de ce avem probleme cu sondele sau catalizatoarele, de ce consuma mult sau de ce nu are putere motorul... si toate au cauza arderea incompleta. Deci fiecare oricum alege: regleaza buijile sau le schimba ca pe filtre. SAU nu face nimic ca mine (ziceam ca trebuie sa fie brici astea cu iridiu la 30k pana m-am alarmat la consum), si plateste in plus la pompa si se auto-penalizeaza la cai putere.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Cu parere de rau spun asta , se poate inchide acest topic , masina s-a vandut ..... O ultima poza cu ea0 points
-
Luind in vedere ca la o scanare am observat aceasta eroare: 1 Fault Found: 21583 - Loss of Crankshaft Synchronization P191A 00 [096] - - Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 70072 km Date: 2018.10.01 Time: 09:45:41 Engine speed: 949.50 /min Normed load value: 58.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 70 �C Intake air temperature: 21 �C Ambient air pressure: 1000 mbar Voltage terminal 30: 14.320 V Unlearning counter according OBD: 18 Engine status: COENG_RUNNING Engine status-Test_Program_Co Eng st COMPU VERB UBYTE: 3 Am decis sa ma duc cu masina la dealer, acesti mi-au imobilizat imediat masian si mi-au dat alta masina la schimb, se pare ca problema cu distributia se manifesta in faza incipienta prin intinderea lantului. Masina are doar 71000KM si cel mai probabil urmeaza sa i se schimbe distributia pe garantie. Va tin la curent cum evolueaza lucrurile.0 points
-
@Luciosu tot ce se poate, e o lume mica. Am luat-o acum ~3 ani de la o vecina iar primul proprietar e din Suceava parca. Tu esti? Devizul de la Porsche este de 38.000lei din care peste 33.000lei este motorul... Azi ii mai intreb o data daca-mi monteaza unul folosit (slabe sanse) iar daca nu, ma indrept catre service-ul care mi-a oferit un pret de 1000lei manopera la schimbat de motor adus in sacosa. Din nou, daca aveti idei de service sau motor, nu ezitati. Zi faina!0 points
-
S-a mai discutat zeci de pagini, riscul e al tau, cheltuiala la fel, faci cum vrei, si eu am schimbat la 58k. si 8 ani chiar daca arata bine.0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00