Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.10.2018 în toate secţiunile
-
Putem vorbi strict despre masina ? ? Ca am inteles de la proprietar ca e unicat(a). P.S: Ce este pe FB (si unde) @R_a_z_v_a_n ? ?4 points
-
Salutare...daca va intrebati...masina inca mai este la mine...si culmea...inca mai functioneaza I-am tras azi o baitza si am scos-o la o dezmorteala... Drumuri bune3 points
-
Ce legatura poate fi intre uleiul folosit la ungere si turatia motorului?! Mai era cineva care spunea ca cu benzina buna la 2500 de ture avea 100 Km/h si cu benzina proasta avea la 2500 ture 80 Km/h.(de parca nu ar fi vorba de roti dintate/rapoarte fixe/matematica). Turatia poate sta ridicata din cauza temperaturilor scazute/prea mari, cand se regenereaza DPF, baterie descarcata/consumatori electrici mari, in nici un caz de la ulei.2 points
-
@GtSport Din modul cum au fost editate vlogurile a reiesit ca as conduce-o mult prea lent, ceea ce nu e adevarat. Imi place sa sofez si dinamic profitand de calitatile masinii dar incerc sa fac asta accelerand atat cat e nevoie fara ca forta motoare sa rupa aderenta rotilor fata. Va multumesc pentru sfat, am sa tin cont. ?2 points
-
Primul impuls, inainte de a vedea clipul, a fost de a zice si eu, ca alti colegi, "fiecare face ce vrea cu masina lui". Am ramas surprins cand am vazut anumiti colegi care acum dau cu pietre, colegi ce recent au fost si ei luati in colimator (sau in derandere, dupa cum preferati) pe alte topic-uri pentru diferite alegeri neinspirate pe care le-au facut. Dar asta e alta poveste. Totusi, am vazut clipul si m-a incercat un sentiment de jena pentru proprietar. Domnule Darian, vloggerul respectiv rade de tine pe tot parcursul clipului. Vizionarea clipului mi-a lasat impresia ca dorinta ta de epatare e atat de mare inca nu poti sesiza zeflemeaua vloggerului. Si acea impresie e confirmata de comentariile pe care le lasi aici. Pe de alta parte, auzind ce povestesti in clipul ala, ma bucur ca nu vrei sa "uzezi" motor, frane, anvelope etc. Apreciez ca esti constient de limitele tale in raport cu masina asta si iti recomand, fara nicio ironie, niste cursuri de condus (defensiv, sportiv, de care vrei tu) inainte de a incepe sa incarci turbina aia.2 points
-
Am "#rezistat" si eu la vlog, gollum nu a avut o performanta actoriceasca cu "my precious" la fel de buna ca aici.2 points
-
Pretul nu a fost stralucit, stiu Cand am comandat-o, asta a fost oferta cea mai buna dintre toate cele discutate. Dar era un model nou si oferte prea speciale nu existau pt el la acel moment. Nici acum nu stiu daca sta prea bine la capitolul "oferte speciale" mai ales dupa toata nebunia creeata de trecerea de la NEDC la WLTP cu termene de livrare duse in stele. Stiu ca in aceeiasi bani erau si alte optiuni..Realizati ca am auzit din toate partile inclusiv: "la banii astia iti luai X, Y, Z adusa din Germania" etc. Dar am vrut masina noua si am vrut-o pe asta; mi-a placut din prima. Pe asta a placut-o foarte mult si sotia cand a vazut-o in iarna la SIAB. Si fiind pt ea, am comandat-o fara sa stie si a primit-o cand a implinit 40. Nu o pot numi tocmai cadou, pt ca a fost luata in leasing, dar nah.. Oricum, nu regret. Suntem foarte incantati de ea. O recomand cu caldura. later edit: @andrei0241 : am avut de asteptat cam 5 luni pana a sosit. Au fost foarte multe termene amanate inainte de trecerea la noul standard WLTP mai ales pe benzinare. Termenele ajunsesera chiar si la 8 luni prin vara. Nu stiu cum mai e acum. .1 point
-
Multumesc frumos! Pai..21.500 eur cu tva a fost oferta obtinuta la vremea respectiva. Later Edit: 21.150 fost pretul; am scris gresit 21.500 initial1 point
-
M-am gandit si la acea comparatie insa lucrarea a fost facuta in conditii diferite de lumina si nu am putut face pozele respective. Urmatoarea operatiune o voi face si cu ajutorul unei lampi fluorescente. Ca sa iti faci o idee, au disparut ~70% din zgarieturile fine pentru ca nu am vrut sa insist f mult cu polish-ul din prima incercare.1 point
-
Multumesc! Sambata am realizat primul meu home detailing pe masina alor mei iar rezultatul celor 9 ore de munca se vede aici: https://photos.app.goo.gl/CVAm9ARaYJUyiBEa7 Am actionat cu urmatorii pasi: degresant + clatire curatare jante cu sanax full effect spalare metoda two buckets decontaminare cu argila paint cleaner sonax perfect finish cu masina de polish ( @minu94 cand ma apuc si de Leon iti dau un semn) curatare cu alcool izopropilic aplicare sealant Fusso Masina a capatat un luciu pe care nu il mai vazusem de ceva timp iar eu am capatat o febra musculara de nedescris1 point
-
@davides avem unu chiar foarte bun. Acum adunam piesele revin cu poze dupa operatiune.1 point
-
Sunt de acord ca sunt multe defecte cunoscute pentru 1.4 TSI, sunt de acord ca sunt multe povesti horror, dar in acelasi timp, daca te iei numai dupa forumuri nu-ti mai iei nici o masina. Sansele ca cineva sa zica "mi-a picat turbo" sunt infinit mai mari decat sa zica "am 200k km si azi masina nu mi-a facut nici o problema" Da, sunt cazuri nefericite. Da, sunt regretabile. Da, ti se pot intampla si tie. Da, statistic vorbind ar fi mai ok motorizarea X dpdv a fiabilitatii, dar sa spui "Ah, CAVD, uita-te la Luciosu ce a patit, ai belit pl" poate ca nu reflecta realitatea. Ca idee, exista la mana a 2-a CAVD cate vrei cu peste 200k km, si am vazut si un golf daca nu ma insel cu 1.4 TSI 160 hp si peste 400k km pe mobile.de.1 point
-
Incalzirea in oglinzi porneste cand actionezi dezaburirea lunetei indiferent de temperatura exterioara.1 point
-
Am 17.500 km pe Kodiaq-ul achizitionat in ian 2018 (70%extra si 30%urban) - in primii 13.000 am avut consum mediu 6,7l/100km - acum pt diferenta am 7,2l/100km Pe autostrada la xxx constant am avut 8,5l/100km La viteza aia decoleaza avioanele! Citeste Regulamentul!1 point
-
Merge fff bine. Pt mine e fost si este o surpriza foarte placuta. Motorul desi in doar 3 cilindri este foarte silentos si vivace. Chiar trage frumos. Iar in combinatia cu DSG merge precum un tramvai . Daca va spun ca afisaza consum de 6.5-7% in oras..nu o sa ma credeti. Suspensia este si ea foare confortabila desi e FR. Cand am ales FR am ales in primul rand pt suspensie. Asta dupa un drive test cu un Style care avea ruliu ceva cam mare pe viraje. FR-ul insa sta lipit pe drum..1 point
-
FR, 1.0TSI DSG7 si i-am mai adaugat farurile Full Led, pachetul de iarna, pachetul de depozitare si geamurile fumurii. Si a venit si cu Navigatie. Dar asta a fost o surpriza. FR-urile cica au inceput sa fie produse standard cu navgatie de la un anumit moment incolo. Si cum a mea a avut intarziere in productie, a prins noua oferta :)1 point
-
1 point
-
Vibrează și la mine, dar doar când sunt in urcare, când e logic, subturată...dar dacă calc puțin pedala face downshift și totul e ok. Nu stă acolo să tremure...1 point
-
1 point
-
Am comandat si eu in sfarsit tipsurile originale de Skoda Yeti, urmeaza o revizie ( dupa aprox 9000km, dar vine iarna si e mai bine asa) si apoi trecemla anvelopele de iarna. Am cerut pret si pentru pedalele Oem ( fara footrest) dar pe cod de Skoda, iar pretul este foarte bun 330 lei ( #vineMosu' )1 point
-
1 point
-
Laterale nu am nimic afectat. Oricum ii interesanta dinamica în accidente. Numărul lui a rămas la propriu agata/găurit in cârligul meu. Șoferul și soția lui erau destul de zdruncinați că le-au sărit airbagurile în dinți. Șoferului i-a prins și mana airbagul că îl durea tare încheietura. Noi am fost ok. Tocmai se treziseră fetele in spate. In rest tabla și plasticul se repara. Doar că va trebui sa caut un vopsitor responsabil în Cluj. Și asta îi cel mai greu. Am ceva emoții cu haionul că îi electric. :d Îs curios cum funcționează RCA-ul cu decontare directa de la Allianz.1 point
-
Mie îmi strica planetarele. Intr un an am schimbat și capetele și tripodele Cred ca îmi iau o Skoda rs și am terminat treaba...dar dsg e doar pe Skoda 31 point
-
1 point
-
Dacă tu zici... eu știu doar ca înainte de resoftare nu-l făceam pe nasul meu cu 170 cai nativi din fabrica și Dupa resoftare ii dau flash-uri sa se dea la o parte. Și el s-a mirat de puterea mașinii. Dați voi 350-400 €1 point
-
Eu am resoftare și nu mi s-a schimbat modul de schimb...doar se simte ca e mai puternica... probabil ca un soft personalizat costa și mai mult. Eu am făcut la Ceky tuning și este super ok. Am deja de un an. Nicio problema pana acum1 point
-
Da, resoftare, dar eu zic sa o lasi așa. Te obișnuiești tu, nu a fost prost Neamțul de a făcut-o așa. Eu am resoftare și mi se pare prea mare puterea pentru ea. E prea ușoară de fata. Cum dau kick down cum intra ESP ca patineaza și am cauciucuri Michelin1 point
-
Cred ca a intrat Abs(pompa de Abs) si de atunci poate sa (s-a) aerisit si creadă (creeaza) presiune mai bine (sau: mai bine presiune) pompa de frana. Si eu am pornit un test pe Vcds si dupa acea (aceea) atingei (atingeai) pedala si frâna bine (aici lipseste o virgula) dupa un timp a revenit mai spre podea ca am uzate (uzat?) plăcutele si discurile pe fata. @techmaster34 nici eu nu vorbesc limba romana literar dar macar incerc sa scriu cat mai citet, te rog scrie cat de mult posibil literar ca e greu de urmarit si inteles ce scrii. Multumesc1 point
-
Cand am ridicat masina la primul semafor (150m) mi s-a oprit motorul. Am crezut ca mi-a murit motorul. Apoi mi-am amintit ca exista start stop, insa spre rusinea mea fiind prima experienta cu SS, nu am stiut cum arata pictograma pt dezactivare. Prima modificare/codare a fost ca cineva, caruia ii multumesc, sa-mi dezactiveze de tot Start-Stop. Cand ai o masina silentioasa, e aiurea sa tot dea soc in motor fiecare pornire la semafor. Pai daca mergeam cu start stop naveta in 2017 de 35 km/zi in Buc, porneam si opream motorul de 50 de ori minim. O singura data i-am dusdorul, cand am prins coada la vama 1 ora+.1 point
-
1 point
-
@NarciusZ Ma surprinde propunerea ta, credeam ca asta se intampla oricum la intalnirile saptamanale/lunare sau cand or mai fi ele ale forumistilor ?!? Vorba lui Rave "era o vreme..." acum multi ani de zile cand mai participam la astfel de intruniri si stiu ca atunci existau si discutii legate de partea tehnica, nu numai socializare punct.1 point
-
In prietenii astia DESTUI i-ai inclus si pe cei imaginari? Tot ei iti spun ca se strica dc o pui pe dyno si faci LC? Nu de alta dar s-ar elucida multe aspecte... Intamplator cunosc f bine comunitatea Seat, in special posesorii de Cupra si cam da cu virgula ce zici tu aici1 point
-
1 point
-
Gata si arcurile H&R. Au coborat garda cu aprox. 35mm (fata de 20mm cat era anuntat la mine). Aspectul este acum ce trebuie din punctul meu de vedere dar s-a pierdut atat comfort cat si comportament dinamic pe viraje. Amortizorul oem nu mai poate controla asa cum trebuie noul arc, asa ca masina este mai "bouncy" si instabila pe viraje. IMG_0106 by fuscobal, on Flickr IMG_0143 by fuscobal, on Flickr IMG_0135 by fuscobal, on Flickr IMG_0131 by fuscobal, on Flickr1 point
-
1 point
-
1 point
-
M-a lovit azi norocul... am dat peste o potaie... cat un vitel. Rezultatul? Cutofilii ma vor urî (cățelul a decedat), cehoaica a supraviețuit: Dupa ce am carpit-o cu ceva sârmă, am purces in căutarea șefului de post din comuna, am luat dovada si... luni pleacă comanda pentru bara. Si vedem tot luni ce mai trebuie.0 points
-
@Sabrina Ce masina de 300 de cp (sau mai mult) cu tractiune pe fata ai detinut? Sau nu era a ta? Ca si eu as face oricand pe masina altuia, desi la voi la Porsche nu am fost lasat, atat eu cat si cunostinte, care au vrut sa cumpere? De ce nu lasati cumparatorii sa faca Launch Control cu Seat Leon Cupra? Ma gandesc sa vin la alte modele sport ale concernului VW sa verific daca se face Launch Control in test drive. Cat despre toti cei nemultumiti de expresia "soc in motor" baieti veniti cu masinile voastre, va astept, le frig cat de mult doriti ca sunt ale voastre nu a mea. ?0 points
-
In general incercam sa impiedicam accidente inutile cu incepatori, precum si reconstructii ale gardurilor. Dar nu cred ca politica grupului Porsche face subiectul acestui topic. Un alt subiect off-topic este viata mea personala, masinile detinute de mine, dar si cele cu care am facut eu launch control.-1 points
-
Dar nu vrei tu sa ne vedem mai mulți, as gasi constructiv sa aflu chestii care, e posibil sa nu le constientizez, sau sa am informatie insuficienta. Multumesc. Si sunt serios spunand asta.-1 points
-
-1 points
-
Bogdan, uiti ca vorbim de Romania. Cu o suma nu foarte mare de bani poti sa-ti inmatriculezi masina in 24 de ore, fara programare, fara sa fi prezent acolo, fara sa stai la coada. Lasi actele, platesti, esti sunat sa vii sa ridici numerele.-1 points
-
Suma aia nu foarte mare e 300ron. Inchei off topicul si va doresc o seara frumoasa si o saptamana ce urmeaza usoara. Nu mi s-a parut normal sa stau 1 luna sa prind programare pentru inmatriculat o masina cu care eram la 10 ore de condus departare. Am rezolvat romaneste si rapid, si cu toate ca am dat bani, nu am reusit in 2 ore ca in tarile din Vest, ci in 24 ore.-1 points
-
S-a mai discutat zeci de pagini, riscul e al tau, cheltuiala la fel, faci cum vrei, si eu am schimbat la 58k. si 8 ani chiar daca arata bine.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00