Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.10.2018 în toate secţiunile

  1. A fost o zi de sambata plina. Lasam pozele sa vorbeasca. Produsul finit la senzori: https://streamable.com/124m5
    5 points
  2. FR, 1.0TSI DSG7 si i-am mai adaugat farurile Full Led, pachetul de iarna, pachetul de depozitare si geamurile fumurii. Si a venit si cu Navigatie. Dar asta a fost o surpriza. FR-urile cica au inceput sa fie produse standard cu navgatie de la un anumit moment incolo. Si cum a mea a avut intarziere in productie, a prins noua oferta :)
    3 points
  3. Salutare...daca va intrebati...masina inca mai este la mine...si culmea...inca mai functioneaza I-am tras azi o baitza si am scos-o la o dezmorteala... Drumuri bune
    3 points
  4. Totusi mai facem si cate ceva nou, nu ?
    3 points
  5. Multumesc de aprecieri, don't worry de OT In rest, point of no return...trecut la setul de iarna... Si pentru primavara trebuie sa reconditionez setul de 19... Deci cand imi va permite timpul, voi pune la vanzare ambele seturi de 18, care se va vinde bine, va fi bine plecat. Pneurile R18 de vara, daca cumparatorul le va folosi, vor fi "bonus", altfel vor pleca separat la ceva pret derizoriu, masurat intre 4 si 5mm "carne" pe ele. Pneurile R19 de pe jantele achizitionate, vor fi donate probabil, oricum nu am ce face cu ele. Drumuri bune, si remeber ... Drumuri bune tuturor!
    2 points
  6. Salutare prieteni! Dupa mult timp de cand nu am mai spus nimic (un an) , am mai facut cate ceva...Si bune si rele 1. Am avut inundație in masina , foarte multa apa. Spre norocul meu nu a intrat apa in modulul de confort... Apa a intrat pe la ecu , era garnitura aia de plastic ieșită de acolo + o mana de pamant si se scurgea pe fire în jos, intrun final am reușit sa ridic mocheta si sa o usuc cu un calorifer electric [click pentru zoom] 2. Apoi am constatat ca nu mai baga caldura , indiferent ca eram cu clima pornita sau nu tot mi se abureau geamurile si climatronicul imi facea figuri ba imi baga aer la picioare si la mijloc nu ba dupa un timp parca nu mai avea vlaga adică nu mai sufla aer cu putere prin gurile de ventilatie. Pe tester aveam intermitent pe V85 , V70 si V71 asa ca mam pus pe treaba si am dat bordul jos sa curat clapetele la clima si sa curat caloriferul de caldura + bonus scos toata mocheta + scaune si frecate cu vanish :p Video: [click pentru zoom] 3. Schimbat filtre + ulei + cureaua de accesorii si intinzatorul care dupa 2000 km sa rupt surubul care il tinea , ala lung de la rola...Dupa ce am pus surubul vechi a iesit bucsa de la amortizor. Asa se intampla cand cumperi piese de la producatori care nu stii nimic de ei, nu mai stiu firma stiu doar ca am dat 260 lei pe el. 4. Schimbat fulie alternator. 5. Schimbat un brat superior curbat , fata. 6. Schimbat navigatia originala MFD cu una Keenwox ninja7200 ( marca italiana ) cu stick, bluetooth , cd , camera marsarier etc...( sa traiesti fratemiu [click pentru zoom] 7. Am schimbat blocul de lumini vechi cu senzor de lumina cu unul tot cu senzor dar versiune mai noua configurabil prin bluetooth de pe telefon cu multe setari si indicator voltaj baterie ( in poza e demo mode ) 8. Led pe faza lunga de 800 lm + leduri in usi , plafoniera si marsarier care din cauza lor mi sa stricat sonda de pe cutie ca nu se mai aprinde mansalierul deloc. 9. Schimbat oglinzile cu unele cu capace cromate ( stanga era din aia mica). 10. Activat in bord ace aprinse pe contact , stagging , welcome si deschidere geamuri din telecomanda. [ am blocat interfata vcds dar recompensa a fost un laptop vechi + cablu kan cu mufa seriala!] 11. Montat statie CB PNI in cotiera pentru a evita problemele pe drum! 12. Bonus , dupa reparatii si stricaciuni care mi le-am facut singur la masina , am primit asta Cam atat imi amintesc , va doresc sanatate si drumuri bune! [click pentru zoom]
    1 point
  7. @GtSport Din modul cum au fost editate vlogurile a reiesit ca as conduce-o mult prea lent, ceea ce nu e adevarat. Imi place sa sofez si dinamic profitand de calitatile masinii dar incerc sa fac asta accelerand atat cat e nevoie fara ca forta motoare sa rupa aderenta rotilor fata. Va multumesc pentru sfat, am sa tin cont. ?
    1 point
  8. Eii da..lasa ca e mai frumos vopsit silver. Pacalim ochiul la nepriceputi sa creada ca am frane de 288mm. Scurt si la obiect: Full led interior + License LED lights. Erori de bec ars?! Nu cunoastem asa ceva.
    1 point
  9. Inainte sa iau Arona pt sotie, m-am tot uitat la diversele modele ale clasei. Captur este de departe liderul acestui segment si cred ca e cel mai bine balansat calitate/pret, insa nu prea are cine stie personalitate si in plus...sunt deja pe toate drumurile, a ajuns o masina mega populara. Kia Stonic care in poze arata bine, odata ce ajungi in habitaclu ramai socat de ce calitate slaba poate sa ofere. Plastic cam urat si tare peste tot..si prost finisat in multe locuri. Arona vine in schimb cu acel stil clasic Seat..care mereu transmite ceva, atrage cumva, are personalitate.
    1 point
  10. In primul rand trebuie sa aveti un tuner competent care sa se ocupe de soft. De regula acesta lucreaza cu un turbo builder, mai mult sau mai putin bun in fctie de caz. As urma sfatul tunerului competent, vazand ca el trebuie sa se descurce cu softul. El ar trebui sa stie deja reteta cea mai buna ptr configuratia voastra.
    1 point
  11. Am comandat si eu in sfarsit tipsurile originale de Skoda Yeti, urmeaza o revizie ( dupa aprox 9000km, dar vine iarna si e mai bine asa) si apoi trecemla anvelopele de iarna. Am cerut pret si pentru pedalele Oem ( fara footrest) dar pe cod de Skoda, iar pretul este foarte bun 330 lei ( #vineMosu' )
    1 point
  12. Trebuie sa ai eroare stocata pe airbag - incearca cu o interfata adevarata.....un VCDS, etc
    1 point
  13. 1 point
  14. Android auto, apple car play ... waze ...
    1 point
  15. Si uite asa se cumpara un prelungitor luuuuung si se arunca de la balcon @CristiALF nici benzinarii nu erau peste tot la inceput dar uite ca totusi... E clar ca boom-ul dezvoltarii va porni atunci cand se va face bani din chestia asta. Deocamdata veniturile sunt conexe, eu am ajuns client Kaufland desi inainte nu puneam piciorul in ele, prin simplul fapt ca pot sa-mi incarc masina la ei fara sa pierd timp - n-are sens sa stau 20-30 de minute sa incarc masina apoi sa ma duc alte 20-30 de minute la cumparaturi in alta parte... Deocamdata suntem inca la inceput dar incet-incet se misca lucrurile.
    1 point
  16. Nu stiu exact! La ENEL nu stie nimeni sa-mi spuna, pentru ca nu se ocupa ei. Instalarea trebuie facuta de o firma autorizata ANRE si la cate am intrebat n-a stiut nimeni sa-mi zica exact...Toti m-au luat ca sa faca proiectul, sa luam aprobari de la Enel samd. Dar nu stiu daca are sens sa investesc 1.000 de lei(sa zicem, nu stiu cat costa) in acte si aprobari ca sa descopar ca ma costa alte 4.000 de lei toata treaba, caz in care renunt. Din cate ma interesasem pe net, despre tragerea unei linii separate la maxim 15m de stalp (bloc in cazul meu) pentru ca nu am gasit nimic altceva relevant pentru mine, ar costa undeva pe la 2.000 de lei. Nu stiu exact daca astia sunt doar banii Enel-ului si peste astia se adauga si costurile firmei care face instalarea sau asta e total... Apoi, pentru cine vrea si statie de incarcare, exista de pe la 5-600 pana la 2-3.000 de euro, in functie de nevoile si optiunile necesare. Exista statii cu cheie fizica, card RFID sau controlate din telefon cu o aplicatie speciala. Undeva la 1.000 de euro se gaseste una decenta de 22kWh dar mai exista o problema... Pe mine nu ma prea intereseaza statia deoarece e-Up!-ul stie sa incarce doar 3.6 kW/h la statii AC, fata de 2.4(sau 2.2...) kW/h la prize normale de 220V. Cum masina oricum ar sta peste noapte la incarcat nu renteaza instalarea unei statii de incarcare si pot sa raman linistit doar cu o priza normala. Daca schimbam masina cu una care sa stie sa incarce mai mult de atat pe AC, atunci da, merita. Dar pentru ca nu am avut nevoie de aceasta incarcare suplimentara si ne descurcam foarte ok cu punctele publice de incarcare, momentan este in stand-by chestia asta, mai ales pentru ca nu stiu exacct cat ma costa si nici cum/unde as putea afla. Cazurile celor care stau la casa si doar monteaza o statie pe traseul existent deja imi sunt irelevante, eu am nevoie strict de un traseu, cu contor si abonament separat, din bloc pana la locul de parcare, adica maxim 10m liniari de cablu, si o priza normala de gradina care sa reziste la intemperii. Si cam atat!
    1 point
  17. Am zis de mai multe ori si o sa ma repet de cate ori pot; daca era la pret intreg nu cumparam masina asta niciodata pentru ca economia la carburant nu ar fi echivalat niciodata pretul de achizitie, nu in perioada in care am eu de gand sa tin aceasta masina, oricum. Si desi factorul ecologic este de luat in calcul, nu sunt intr-o situatie financiara destul de buna cat sa pot spune "Da, o sa dau 10.000 de euro mai mult pe o masina pentru ca e eco-friendly..." Dar, la cat am dat pe ea, masina merita din plin. Atata timp cat autonomia nu este o problema, si aici conteaza foarte mult la ce si cum este folosita masina, decizia intre o electrica si o termica este foarte usoara cat timp sunt ambele la acelasi pret. Pentru cine face multi km, chiar si zilnic, sunt alte masini electrice pe piata catre care ar putea sa se indrepte - Zoe, Leaf, Niro, Kona etc La anul ar trebui sa apara inclusiv un e-Citigo cu autonomie, cica, dubla fata de e-Up!. Pana atunci, e-Up!-ul este strict o masina de mers prin oras, la cumparaturi, dus copilul la gradinita, mers la birou etc. Si de aceste lucruri se achita foarte, foarte bine. Si ieftin! Ca eu mai fac nefacute cu ea si ies din oras nu e deloc rau, dar nu pentru asta a fost gandita masina, ea e gandita din start ca "a doua masina", si asa o folosesc si eu, desi avem un coleg care o foloseste ca singura masina din familie! Masina este incarcata, pentru ca nu merg eu cu ea, de obicei la Kaufland, pentru ca ofera incarcare gratuita (rapida) si a devenit astfel locul preferat de cumparaturi. Pe langa Kaufland mai exista cateva statii Rompetrol cu puncte de incarcare pentru masini electrice (si asta nu numai in Bucuresti) unde poti incarca gratuit, Mega Image-uri (dar nu au statii de incarcare rapida DC, ci doar AC), Lidl, un Mol, cateva prin mall-uri si cam toate astea sunt gratuite, costurile fiind suportate de ei. Statii sunt ok in Bucuresti, in unele sectoare mai multe decat in altele... la mine, in 3, nu e nicio statie rapida si totusi ne descurcam fara probleme. Daca nu ar fi existat aceste statii la care putem incarca gratuit, si avand in vedere preturile practicate de Renovatio, masina ne-ar fi costat cam ~15-25% mai putin decat un Up! 1.0 TSI. Cam cat un Clio 1.5 DCI, care ar fi o varianta de preferat pentru multi. Dar, mai mult ca sigur, as fi mers mai departe cu ideea de a instala o priza in parcarea blocului, lucru perfect posibil, si astfel o incarcare 0-100% ar fi costat cam 9 lei (la cost de 0.5 lei/kW, daca sunt abonamente cu costuri mai mici atunci ar costa si mai putin incarcarea) si tot e mai ok 7-8 lei/100km fata de 42 lei/100Km cat ar costa 1.0 TSI in aceleasi conditii. Bateriile sunt garantate de fabrica 8 ani si, daca in aceasta perioada scad sub 75% din capacitate, ele se inlocuiesc gratuit. Da, probabil capacitatea va scadea in timp, dar nu cred ca e o mare problema pentru aceasta masina in special. Fiind un model destinat strict plimbarilor prin oras, o pierdere de 10% din capacitatea bateriei se traduce in 10km pierduti din 120 range. Avand in vedere ca rar ajungem sa mergem 100 km/zi, desi am facut si mult mai mult de atat, si stand mai mereu in oras e usor sa te opresti 10 minute la un punct de incarcare si sa castigi peste 50% din baterie in timpul in care fumezi o tigara. Daca lucrul acesta se intampla la 8-10 ani vechime, chiar nu e o problema si nici motiv de schimbare a bateriilor.
    1 point
  18. Asa aratau si bidoanele mele cand am schimbat uleiul in iunie, ale mele proveneau tot de la Materom, cumparate printr-un magazin local din Suceava. Nu stiu daca era fake sau original, dar cutia mea se comporta acum mult mai bine fata de cum se comporta inainte sa schimb uleiul. Intra mai greu in treptele 1, 3, 5, dupa schimbare s-a rezolvat cu 1 si 3 dar 5 facea in continuare figuri. Daca bagam intra 5-a la 80-90 de km intra usor, daca ii dam cu a 4-a 100 km sau mai mult, opunea rezistenta o secunda. S-a rezolvat si problema asta de aproximativ o luna, dupa ce am schimbat tot kitul de ambreiaj. Acum intra usor si la viteze de peste 100km. Si eu am avut de furca cu astia de pe la service-uri cand am vrut sa schimb uleiul, ca de ce-l schimb, ca nu e cutie automata, ca nu se schimba niciodata, ca problemele mele sunt din timonerie, nu din cauza uleiului. Cand a dat drumul la uleiul vechi, era de un maro inchis fata de asta nou care e de un galben deschis, si mai zicea ala, da' uite ca e curat nu trebuia schimbat!
    1 point
  19. Imi place analiza expusa mai sus, fiind de foarte mare ajutor celor care sunt in dubii ce ar fi mai potrivit. Cateva precizari as avea de facut la analiza de mai sus: - un factor (poate cel mai) important il reprezinta ajutorul acordat de catre stat (. Fara acel ajutor calculele se schimba radical. Spun asta deoarece chiar zilele trecute vorbeam cu colegii de serviciu (momentan lucrez in Spania) si spuneau ca tocmai pretul ridicat (e factorul primordial) ii determina sa aleaga in continuare motorul termic. Chiar comparam e-Up ul vs. Up ul normal si Golf ul normal vs electric. Un alt factor il reprezinta autonomia scazuta, acest lucru ei resimtindu-l din plin datorita infrastructurii fff bune (nu credeam vreodata ca o infrastructura ok o sa fie un dezavantaj). Lejer fac 120-150 km dus-intors pe zi, doar munca-serviciu. - cred (din cate am urmarit topicul de-a lungul timpului) ca un alt ajutor de care ai beneficiat au fost 'alimentarile' / incarcarile gratuie de la locul de munca + incarcarile gratuite pe care le-ai prins pana acum, aceste aspete reflectandu-se in cei 80 ron care sunt 'peanunts'. Din cate am inteles, tot de la tine, deja nu prea mai gasesti multe statii de incarcare gratuita. Aici poate ar fi fost mai relevant sa mentionezi cam cat te-ar fi costa incarcarile daca toate erau platite (conform pretului mediu) pt toti km parcursi. - daca ne-am imagina doua curbe ale costului dpdv al mentenantei, termic vs electric, ai dreptate ca electricul e mai ieftin decat termicul, insa sa nu uitam ca s-ar putea ca un cost destul de mare sa 'loveasca' bugetul proprietarului de electric in momentul in care acumulatorii incep sa 'faca figuri'. Si atunci, nu stiu daca tot saving-ul facut (fata de motorul termic) poate compensa aceasta cheltuiala cu acumulatorii (ramane de vazut, mai ales ca apar tehnologii noi, o sa scada preturile..etc). Voi continua sa urmaresc acest topic, mi se pare foarte interesant iar aprecierile tale extrem de obiective. Eram reticent la aceasta schimbare inainte sa urmaresc experienta ta alaturi de aceasta masina si sincer cel mai probabil actuala masina a sotiei (un vw polo 9N 1.4 tdi) o sa fie schimbat cu o electrica.
    1 point
  20. O mizerie de 115 cai si 200 nm la 1500-3500 rpm ? Da' 1.6 urile aspirate de 90-100 cai si cuplu de 150nm la 4000-4500rpm, alea ce erau ? Da' 1.9 "TeDeI" de 90 cp si 200 nm de prin '98 ? alea erau "monstrii", alea "rupeau" .... asa-i ? alea depaseau tirul ? Cand e super aglomerat pe V. Oltului de exemplu, nu ai unde depsi nici cu FERRARI. sau depasesti o masina , cinci...si apoi iar stai . Pe autostrada , in RO viteza legala e 130 km/h si un 1.0 TSI cu 6 trepte merge lejer 130-150 deci nu vad problema. Daca nu poti "depasi tirul" care merge cu 90 km/h cu 1.0 tsi de 115 cp turbo, ar trebui sa "depui" carnetul de conducere ! ? Clar ca la unele faze e mai slabut 1.0, nu demareaza asa repede ca un 1.5, "sufera" mai mult cand e incarcat , etc. daca mergi mult la drum lung trebuie un motor mai mare da' chiar asa mizerie sa fie ? n-as zice .
    1 point
  21. Pai e simplu! Un High Up! 1.0 TSI (90CP) automat cu dotari echivalente (comenzi pe volan, senzori lumina/ploaie, City Brake, scaune incalzite, Climatronic, senzori parcare, camera etc) ajunge la 15.000 de euro in timp ce eu am dat pe e-Up! 16.400 (pretul intreg era de ~28.000 de euro). Consumul urban declarat al motorului 1.0 TSI este de 5.5l/100km, real sa zicem ca iese pe la un 7l/100km. Masina mea are acum 13.400km parcursi intr-un an si toate incarcarile m-au costat fix 80 de lei in toata aceasta perioada. TSI-ul ar fi costat 7l*6 lei/l = 42 de lei la fiecare 100 km deci un total de ~5.600 de lei(?!?)... e prea dimineata pentru calcule exacte, sper sa nu gresesc! Daca luam in calcul si costul reviziei, mai mare la TSI, si poate si un discount al dealer-ului la TSI, putem spune ca masinile costa, mai mult sau mai putin, la fel dupa primul an. Dar de aici mai departe, urmand acelasi calcul, ar trebui sa economisesc in jur de 1.000 de euro/an cu e-Up!-ul fata de echivalentul cu motor termic. Si, presupunand ca valoarea la revanzare ar trebui sa fie mai mare la e-Up!, mai sunt niste bani in plus si acolo, fata de TSI. Daca merita financiar sau nu... nu stiu! Dar ca jucarie clar merita! Up!-ul normal nu e o masina proasta sau urata, dar un Up! TSI e doar un VW mic, inghesuit, zgomotos si scumput pentru ce ofera. e-Up!-ul, desi este 90% identic, este o masina in care toate minusurile Up!-ului normal nu mai sunt luate in considerare datorita motorului electric si stilului de condus. Pe parte de imagine nu sunt diferente pentru ca masina nu "pare" electrica...
    1 point
  22. @Rave La Avia te poti duce cu uleiul tau sau chiar cu toate piesele din ce-am inteles dar sa fie insotite de factura. Probabil se va specifica ca piesele sunt aduse de client. Sincer nu as vrea sa bag de-al lor adica Castrol. Din ce am intels uleiul de fabrica ar fi Aral. Poate sa iau filtrele de la ei desi si la alea sunt preturile prohibitive. OE la epiesa sua autokarma ies mult mai ieftin. Schimbul nu este din carte ca am 7luni de la achizitie si 7300km facuti. Pe mine ma interesa sa am istoricul complet original. Dar s-au gandit ei ca sa nu mai faca cartea de service tiparita ci digital sa fii nevoit sa mergi doar la ei. Cred ca o sa testez si piata externa Bucurestiului sa vad ce scoruri sunt...pe la Ploiesti, Brasov
    1 point
  23. Pe fata masina are antifonare care tine zgomotul motorului la distanta, implicit si cel de la roti. Pe spate, datorita constructiei de tip hatchback, exista mai putina si de aici nevoia unei antifonari in plus, in cazul de fata cea din pasajele rotilor. Daca era tot plastic, care e mai ieftin decat mocheta, ar fi fost mai zgomotoasa
    1 point
  24. Am ajuns si pe la Bucuresti pentru o certificare si am dus masina la Vali sa o curete. Foarte incantat de ce a iesit! De atunci si pana acum, am adunat km... Trebuie sa fac iar schimbul de ulei si filtre si ma tot enerveaza faptul ca nu am pompa in rezervor si ma chinui sa amorsez filtrul de motorina manual. Deci...trebuie retrofit la pompa in rezervor... Inca nu am schimbat arcurile (pe care trebuie sa i le returnez lui @Laurentiu_LWR) si am aflat ca sunt si unele mai confortabile H&R albastre... Una peste alta intr-o vineri am descoperit ca ... pe partea dreapta nu mai am placute de frana. Bine mai erau vreo 4-5 mm. Dar tot era extrem de putin. Pe partea stanga, ....mai mult (6-7 mm). Si nu inteleg de ce! en fin. Luat alt set de placute si ma apuc de desfacut. Surpriza! Dreapta fata exterior vs interior (de la stg la dr) Stanga fata exterior vs interior Ce sa este oare? Culisele daca se blocheaza , etrierul ramane fix, pistonasul impinge si ar fi consumat placuta de pe interior. La mine, aia de pe interior era ok. Aia de pe exterior, era uzata la maxim. Ambele placute, calcau pe toata suprafata discului. La fiecare schimb de placute, culise curatate si gresate. Ultimul schimb de placute a fost cu culise noi. Asa ca a mai ramas doar sa schimb pistonasele si garniturile de la etriere. Asa ca le-am curatat bine si apoi le-am asamblat, aerisit mecanic, aerisit cu VCDS...si testat. Momentan, frana e mai buna ca inainte. Franeaza foarte bine si pedala e ferma. Urmeaza schimbul de ulei si filtre (sper sambata) si trecem la rotile de iarna, ca se arata deja cu zapada in prognoza meteo... Bye Bye Santa Monica... ... Va urma...
    1 point
  25. Avand o Ateca tsi de 150CP, pe Taraco oricum n'as alege nimic sub 190cp, indiferent de carburant (pe Ateca nici dieselul de 190cp nu mi s'a parut prea fasnet, poate am avut eu asteptari prea mari)
    1 point
  26. De ce as vrea sa raceasca inainte ca apa sa ajunga la 90 de grade? Chestia cu 20m a fost asa ca idee sa evidentiez cat de tare/repede se incinge si de ce ma bate gandul de un upgrade Aceeasi problema pe CAVD 1.4 TSI 160 hp, vibratii foarte discrete si iregulate la relanti fara sa fie afectata turatia. Stie cineva care sunt the common suspects sau daca e ceva des intalnit pe motorizarea asta?
    1 point
  27. Pentru fantezii extreme am KingQuad-ul... avantajul cu Kodi este că mă intorc fara dureri de spate de pe traseu ?
    1 point
  28. M-am oprit intentionat ca sa incerc XDS-ul ? de vreo 3 ori am reusit sa o pun in echilibru pe 2 roti in diagonala iar cu celelalte in aer ca sa-l incerc.
    1 point
  29. Este un circuit inchis nu trebuie sa elimine nimica .Sunt normale fluctuatiile de nivel de la rece la cald si invers la orice masina face la fel ....
    1 point
  30. Gata si arcurile H&R. Au coborat garda cu aprox. 35mm (fata de 20mm cat era anuntat la mine). Aspectul este acum ce trebuie din punctul meu de vedere dar s-a pierdut atat comfort cat si comportament dinamic pe viraje. Amortizorul oem nu mai poate controla asa cum trebuie noul arc, asa ca masina este mai "bouncy" si instabila pe viraje. IMG_0106 by fuscobal, on Flickr IMG_0143 by fuscobal, on Flickr IMG_0135 by fuscobal, on Flickr IMG_0131 by fuscobal, on Flickr
    1 point
  31. Dupa trei luni de studii intense, sute de pagini citite pe forumuri VW din RO, DE, UK ... am facut pasul la Brasov, cu un rollback 9978->9973 si remapare 105->140 CP / 250->320 Nm, la AMC Motorsport. Impresii bune dupa verificare in mers, pe centura Brasovului, accelerare pana la 4500 rpm, senzatii deosebite. Injectoarele sunt OK, EGR OK, DPF OK, Doamne ajuta. Urmeaza un drum de 1800 km X 2, impresii dupa.
    1 point
  32. procedura catastrofala ? sunt multi care o fac ... mai ales cei de la engine clean carbon. atata vreme cat o faci in cantitati minimale, poate avea rezultate multumitoare. la fel de adevarat este ca nmic nu se compara cu o curatare manuala a egr, galerie de admisie, poate si turbo intrucat nu presupun mari cunostinte, ci putina indemanare. dar intrebarea tot ramane : cat se pulverizeaza / foloseste la un tratament ?
    1 point
  33. @75NORchiar am fost super liniștit. Am fost conștient că după impact nu se mai putea schimba nimic. Am avut doar un moment în care m-am speriat că initial Dacia era într-un nor de praf/fum și înauntru era o ceata de la praful de la airbag...și liniște. Le-a trebuit câteva minute sa se dezmeticească și să își revină. Un bărbat de 61 de ani cu sotia...
    0 points
  34. Salut, am vazut ca ai bifat optiunea cu anvelope cu protectie la perforare, inafara faptului ca vad ca le-ai pus la treaba ma intereseaza daca sunt mai dure fata de cele normale, scutura mai rau? La cate optiuni ai pe ea de ce nu ai optat si pentru DCC, ti-a fost teama ca poate fi mai sensibila la socuri multiple? Optiunea de CONFORT si jante 18 ar fi fost si mai si..... Am citit tot si am ramas wow de ceea ce faci cu Kodi, filmuletele vorbesc de la sine, eu vroiam triglav negre polisate cu DCC in ideea in care ocazional poate as intra pe un drum forestier soft dar acum ma gandesc si la optiunea elbrus 18, suspensie normala plus anvelope cu protectie la perforare. Un BIG LIKE si pentru calatoria descrisa mai sus, ma bate gandul sa o copiez! Dupa atatea drumuri catastrofa masina a dezvoltat greieri? Mi-ai scris in aria cu sfaturi de achizitie ca ACC 210 e mai rafinat decat cel standard poti sa detaliezi un pic?> Si cand mai apuci nu te sfii de a mai pune niste poze sunt o incantare de fiecare data!
    0 points
  35. In după masa asta pe centura orașului Gherla...vorba aia: in femei si frane de Dacia sa nu ai încredere!
    0 points
  36. Am reusit pana la urma sa montez semnalizarile din aripi. Am bricolat putin la prinderi + pistol cu plastic si s au potrivit la fix. Trebuie lipit soclul becului de lampa, sunt socluri diferite, asta daca nu vreti sa taiati firele si sa puneti soclul care vine cu lampa in cutie. Eu zic ca merita investitia, avand in vedere ca sunt 40 lei ambele.
    0 points
  37. Motoarele de 1L sunt o mizerie. Daca folosesti masina ca sa te plimbi de colo-colo prin oras, e ok. Daca vrei ceva mai mult de la el, o sa ramai foarte dezamagit. Sa depasesti un TIR cu el va fi o aventura. Si pe mine a incercat sa ma tromboneasca la reprezentata cu motorul de 1L, pentru ca alea le au pe stoc. Cand am optat pentru cel de 1.5L pe varianta Highline, pana la urma mi-a zis chiar el ca mororul de 1.5 e mult mai smecher, iar varianta de Golf Highline e facuta in Volksburg si in plus vine din start cu suspensie independenta pe fiecare roata.
    0 points
  38. Ok, am inteles, s-a sters postarea anterioara. Atunci voi detalia problema. Masina a intrat aseara in service pentru un defect de fabricatie la cutia de viteze. Defectul s-a manifestat aproape de la bun inceput. Imi vine greu sa cred ca cei de la fabrica nu au simtit problema. In fine, masina are acum 3000 de km asa ca aviz celor care aveti sunete ciudate la relanti si batai in ambreiaj in treptele 1 si 2. Reparatia presupune, evident, dat jos cutie si schimbat sincronul buclucas. Evident ca in Romania importatorul nu iti raspunde nici la mail nici la telefon ca sa obtii o masina de schimb, desi masina ramane in service de duminica seara pana vineri!
    0 points
  39. Dragut pamfletul, problema este ca cel referitor la motorul de 1.0L reflecta si realitatea.
    -1 points
  40. Și uite așa, o parte din cei care aveau gânduri pentru o masina electrica vor renunta. Trist
    -1 points
  41. Comparandu'l cu fratele mai bogat, T-Roc, pretul e ok (T-Roc'ul, dotandu'l ca Ateca mea, se apropie de 29k). Din comparativul de mai sus, strict estetic, Kia pare mai atractiv, la Arona fac legatura cu o Ateca in miniatura si pe alocuri nu da bine, cred ca grila inferioara e de vina
    -1 points
  42. Bogdan, uiti ca vorbim de Romania. Cu o suma nu foarte mare de bani poti sa-ti inmatriculezi masina in 24 de ore, fara programare, fara sa fi prezent acolo, fara sa stai la coada. Lasi actele, platesti, esti sunat sa vii sa ridici numerele.
    -2 points
  43. Suma aia nu foarte mare e 300ron. Inchei off topicul si va doresc o seara frumoasa si o saptamana ce urmeaza usoara. Nu mi s-a parut normal sa stau 1 luna sa prind programare pentru inmatriculat o masina cu care eram la 10 ore de condus departare. Am rezolvat romaneste si rapid, si cu toate ca am dat bani, nu am reusit in 2 ore ca in tarile din Vest, ci in 24 ore.
    -2 points
  44. mai bine luati vapsoil, e mai bun si mai original. apropo, asta ce culoare are, o poza?
    -2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!