Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.10.2018 în toate secţiunile
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
O mizerie de 115 cai si 200 nm la 1500-3500 rpm ? Da' 1.6 urile aspirate de 90-100 cai si cuplu de 150nm la 4000-4500rpm, alea ce erau ? Da' 1.9 "TeDeI" de 90 cp si 200 nm de prin '98 ? alea erau "monstrii", alea "rupeau" .... asa-i ? alea depaseau tirul ? Cand e super aglomerat pe V. Oltului de exemplu, nu ai unde depsi nici cu FERRARI. sau depasesti o masina , cinci...si apoi iar stai . Pe autostrada , in RO viteza legala e 130 km/h si un 1.0 TSI cu 6 trepte merge lejer 130-150 deci nu vad problema. Daca nu poti "depasi tirul" care merge cu 90 km/h cu 1.0 tsi de 115 cp turbo, ar trebui sa "depui" carnetul de conducere ! ? Clar ca la unele faze e mai slabut 1.0, nu demareaza asa repede ca un 1.5, "sufera" mai mult cand e incarcat , etc. daca mergi mult la drum lung trebuie un motor mai mare da' chiar asa mizerie sa fie ? n-as zice .2 points
-
Pai e simplu! Un High Up! 1.0 TSI (90CP) automat cu dotari echivalente (comenzi pe volan, senzori lumina/ploaie, City Brake, scaune incalzite, Climatronic, senzori parcare, camera etc) ajunge la 15.000 de euro in timp ce eu am dat pe e-Up! 16.400 (pretul intreg era de ~28.000 de euro). Consumul urban declarat al motorului 1.0 TSI este de 5.5l/100km, real sa zicem ca iese pe la un 7l/100km. Masina mea are acum 13.400km parcursi intr-un an si toate incarcarile m-au costat fix 80 de lei in toata aceasta perioada. TSI-ul ar fi costat 7l*6 lei/l = 42 de lei la fiecare 100 km deci un total de ~5.600 de lei(?!?)... e prea dimineata pentru calcule exacte, sper sa nu gresesc! Daca luam in calcul si costul reviziei, mai mare la TSI, si poate si un discount al dealer-ului la TSI, putem spune ca masinile costa, mai mult sau mai putin, la fel dupa primul an. Dar de aici mai departe, urmand acelasi calcul, ar trebui sa economisesc in jur de 1.000 de euro/an cu e-Up!-ul fata de echivalentul cu motor termic. Si, presupunand ca valoarea la revanzare ar trebui sa fie mai mare la e-Up!, mai sunt niste bani in plus si acolo, fata de TSI. Daca merita financiar sau nu... nu stiu! Dar ca jucarie clar merita! Up!-ul normal nu e o masina proasta sau urata, dar un Up! TSI e doar un VW mic, inghesuit, zgomotos si scumput pentru ce ofera. e-Up!-ul, desi este 90% identic, este o masina in care toate minusurile Up!-ului normal nu mai sunt luate in considerare datorita motorului electric si stilului de condus. Pe parte de imagine nu sunt diferente pentru ca masina nu "pare" electrica...2 points
-
2 points
-
Una calda , una rece..... cam asa sunt noutatile . Am reusit sa montez azi interiorul cel nou si din pacate am descoperit ca cei care au lucrat la cladirea langa care am parcat masina nu au nimic in cap. Nu au semnalizat lucrarea si au zis ca e bine sa stearga mizeria de pe masina cu o perie de plastic sau ceva mai tare. Acum toata vopseaua arata ca in poze.2 points
-
Laterale nu am nimic afectat. Oricum ii interesanta dinamica în accidente. Numărul lui a rămas la propriu agata/găurit in cârligul meu. Șoferul și soția lui erau destul de zdruncinați că le-au sărit airbagurile în dinți. Șoferului i-a prins și mana airbagul că îl durea tare încheietura. Noi am fost ok. Tocmai se treziseră fetele in spate. In rest tabla și plasticul se repara. Doar că va trebui sa caut un vopsitor responsabil în Cluj. Și asta îi cel mai greu. Am ceva emoții cu haionul că îi electric. :d Îs curios cum funcționează RCA-ul cu decontare directa de la Allianz.1 point
-
Si uite asa se cumpara un prelungitor luuuuung si se arunca de la balcon @CristiALF nici benzinarii nu erau peste tot la inceput dar uite ca totusi... E clar ca boom-ul dezvoltarii va porni atunci cand se va face bani din chestia asta. Deocamdata veniturile sunt conexe, eu am ajuns client Kaufland desi inainte nu puneam piciorul in ele, prin simplul fapt ca pot sa-mi incarc masina la ei fara sa pierd timp - n-are sens sa stau 20-30 de minute sa incarc masina apoi sa ma duc alte 20-30 de minute la cumparaturi in alta parte... Deocamdata suntem inca la inceput dar incet-incet se misca lucrurile.1 point
-
Am zis de mai multe ori si o sa ma repet de cate ori pot; daca era la pret intreg nu cumparam masina asta niciodata pentru ca economia la carburant nu ar fi echivalat niciodata pretul de achizitie, nu in perioada in care am eu de gand sa tin aceasta masina, oricum. Si desi factorul ecologic este de luat in calcul, nu sunt intr-o situatie financiara destul de buna cat sa pot spune "Da, o sa dau 10.000 de euro mai mult pe o masina pentru ca e eco-friendly..." Dar, la cat am dat pe ea, masina merita din plin. Atata timp cat autonomia nu este o problema, si aici conteaza foarte mult la ce si cum este folosita masina, decizia intre o electrica si o termica este foarte usoara cat timp sunt ambele la acelasi pret. Pentru cine face multi km, chiar si zilnic, sunt alte masini electrice pe piata catre care ar putea sa se indrepte - Zoe, Leaf, Niro, Kona etc La anul ar trebui sa apara inclusiv un e-Citigo cu autonomie, cica, dubla fata de e-Up!. Pana atunci, e-Up!-ul este strict o masina de mers prin oras, la cumparaturi, dus copilul la gradinita, mers la birou etc. Si de aceste lucruri se achita foarte, foarte bine. Si ieftin! Ca eu mai fac nefacute cu ea si ies din oras nu e deloc rau, dar nu pentru asta a fost gandita masina, ea e gandita din start ca "a doua masina", si asa o folosesc si eu, desi avem un coleg care o foloseste ca singura masina din familie! Masina este incarcata, pentru ca nu merg eu cu ea, de obicei la Kaufland, pentru ca ofera incarcare gratuita (rapida) si a devenit astfel locul preferat de cumparaturi. Pe langa Kaufland mai exista cateva statii Rompetrol cu puncte de incarcare pentru masini electrice (si asta nu numai in Bucuresti) unde poti incarca gratuit, Mega Image-uri (dar nu au statii de incarcare rapida DC, ci doar AC), Lidl, un Mol, cateva prin mall-uri si cam toate astea sunt gratuite, costurile fiind suportate de ei. Statii sunt ok in Bucuresti, in unele sectoare mai multe decat in altele... la mine, in 3, nu e nicio statie rapida si totusi ne descurcam fara probleme. Daca nu ar fi existat aceste statii la care putem incarca gratuit, si avand in vedere preturile practicate de Renovatio, masina ne-ar fi costat cam ~15-25% mai putin decat un Up! 1.0 TSI. Cam cat un Clio 1.5 DCI, care ar fi o varianta de preferat pentru multi. Dar, mai mult ca sigur, as fi mers mai departe cu ideea de a instala o priza in parcarea blocului, lucru perfect posibil, si astfel o incarcare 0-100% ar fi costat cam 9 lei (la cost de 0.5 lei/kW, daca sunt abonamente cu costuri mai mici atunci ar costa si mai putin incarcarea) si tot e mai ok 7-8 lei/100km fata de 42 lei/100Km cat ar costa 1.0 TSI in aceleasi conditii. Bateriile sunt garantate de fabrica 8 ani si, daca in aceasta perioada scad sub 75% din capacitate, ele se inlocuiesc gratuit. Da, probabil capacitatea va scadea in timp, dar nu cred ca e o mare problema pentru aceasta masina in special. Fiind un model destinat strict plimbarilor prin oras, o pierdere de 10% din capacitatea bateriei se traduce in 10km pierduti din 120 range. Avand in vedere ca rar ajungem sa mergem 100 km/zi, desi am facut si mult mai mult de atat, si stand mai mereu in oras e usor sa te opresti 10 minute la un punct de incarcare si sa castigi peste 50% din baterie in timpul in care fumezi o tigara. Daca lucrul acesta se intampla la 8-10 ani vechime, chiar nu e o problema si nici motiv de schimbare a bateriilor.1 point
-
Cunosc deja destul de multe cazuri cu span, pana nu am o masina la dispozitie sa fac probe sa vad daca merge ok fara corectii de soft, nu pot sa pun pe piata un kit. De indata ce in TM-Arad apare o masina disponibila o rezolv. Pana atunci asteptam.1 point
-
Tot in linkul furnizat de tine YRX, mai spune ca daca se sterge usor scrisul gri de langa dop e FAKE. La mine s-a sters!. E luat de la un magazin prin Augsburg international, avea o eticheta peste unul din cele doua bidoane cumparate. Am vazut poze pe internet, si fara ultimul scris in rusa, si cu scris 120 lei , 2 buc. Teapa. Ma duc peste ei. Vanzatorul de la magazin mi- a spus: "Dar de ce vreti sa-l inlocuiti, ca e pe viata... Care l-a schimbat a avut probleme dupa.". Stie, inseamna, ca e facatura, dar trebuie facuta vanzarea. DE_AIA E PE VIATA, ca stii ca e cel din fabrica. E plina piata de FAKE-uri . Am pus poze cu bidonul cu scris sters. Acolo trebuia sa fie scris de laser, sa nu se stearga . PS: 2021, e scrisul sters1 point
-
Poate găsești la dezmembrări bara direct la culoare.Cele oem nu sunt așa casante ca cele aftermarket. Cat despre asigurări nu i-am inteles niciodată cu politica asta pentru mașinile mai vechi. La o mașină nouă și mai scumpă plătești mai puțin decât ți-ai cerut ție.1 point
-
Impresii deosebit de bune despre 1.6 tdi CR CAYC dupa rollback, resoftare si un drum lung. Masina incarcata bine, s-a comportat exemplar in depasiri si pe rampe. Fara cuvinte. Doua poze cu masini vechi ce mergeau la ceva intalnire: O poza cu ce consum am avut; HU+A pe autostrada 135 km/h, DE XXX km/h, drumuri nationale in LUX, BE, HU, RO la limita legalitatii...1 point
-
E decent pretul ptr ca e si bonusul de la stat, altfel la 15k iei un High Up cu de toate, iar de 12k euro bagi benzina ptr 100k km (la un consum mediu de 8% si pret de 1.5 euro/litru, deci am tot rutunjit in sus). Asta ca sa nu mai zic ca un Up decent il iei si la 10k euro Electrica nu e neaparat ptr economia de carburant, dar daca ai cum sa te descurci cu incarcarea, merita ca o a doua masina1 point
-
Daca nu ai specificat...nu ne-am uitat.. Ne scuzati.. Revenind-inainte de a schimba injectorul-verifica cablajul/conectorul lui.E o problema des intalnita cu cablajele la PD.1 point
-
1 point
-
Acest schimb de ulei banuiesc ca nu este cel din carte, asa ca nu trebuie neaparat trecut in istoric. Dar eu as ramane la uleiul pe care l-a avut masina si pana acum pentru ca la revizii nu te vor lasa sa aduci uleiul tau; daca vrei sa pastrezi garantia masinii vei fi obligat sa folosesti uleiul lor (la butoi sau, mai scump, la bidon) si nu stiu cat de ok e sa treci de fiecare data de la o marca de ulei la alta... Eu n-am avut niciodata probleme cu Castrol-ul folosit in reprezentante asa ca nu vad de ce te-ai complica, sincer sa fiu. Schimba si filtrele de aer si de polen, daca tot faci o mini revizie, nu sunt scumpe si ai doar avantaje din schimbul lor.1 point
-
1 point
-
Vcds da eroare pe o bujie cu probleme.chair daca aceasta pusa la baterie se incinge.Dar exista buji de 5 si 7V. Cea mai plauzibila masuratoare este cu multimetrul.O bujie noua trebuie sa aiba maxim1.5ohm rezistenta.Daca se uzeaza rezistenta acesteia creste iar cand e stricata ori este intrerupta ori rezistenta ei tinde spre infinit. Spor!1 point
-
1 point
-
da, e normal. LA dubla inchidere se dezactiveaza functia SAFE. DAr deh, cine sa mai citeasca un manual de utilizare.....1 point
-
1 point
-
Nu este cost saving, este "reducere greutate" pentru consum redus?. Asa te abureste daca intrebi...1 point
-
1 point
-
Timpul trece, kilometrii se aduna, coafura rezista.? Dupa experimentul nereusit cu softul a trebuit sa treaca 3000 de km pana sa se curate tobele si totul a revenit la normal. Nu am mai avut timp de modificari, drept dovada si faptul ca am strans 7000 de km de la achizitie. Tinand cont ca media mea e de 10.000 de km pe an, 7000 de km in 4 luni e un numar maricel. Partea buna e ca nici nu stiu cand au trecut, clar o bila alba pentru masina, si numarul de plangeri din partea copilotului a scazut dramatic.1 point
-
Ce uameni ??? O segmentare nu este nici pe departe o operație simplă, dar nici una de care să te temi cu atâta intensitate. De ce să schimbi motorul pentru atâta lucru, crezi că vei avea vreo garanție suplimentară? Mai contează și cine îți repară motorul, cu ce piese și la ce bani pentru a evalua dacă (se) merită. Apoi ca și mine, te vei bucura de o mașină renăscută din propria cenușă. Găndește pentru tine cum îți este convenabil nu uamenilor în general1 point
-
nu spun ca nu se poate pe modul Sport , poti merge spre 4000 rpm daca accelerezi la maxim 20 de sec ( nu vad rostul sa chinui masina , dar e logic sa se intample asa , vitezele se schimba cand treci de 4000 rpm ) eu de asta am intrebat daca nu merge pe modul Drive in Drive daca termini treptele si accelerezi la maxim 20 de sec in depasire : - ori nu esti pe autostrada si atunci ... care e faza ? m-am saturat sa vad asa ceva pe drumuri - ori esti pe austrada si atunci ... pe cine depasesti in felul asta ? faci curse cu cineva ?1 point
-
1.2 TSI -2014, 105CP, 6trepte-manuala. Astea sunt codurile OEM de la piesele mele. Poti lua piesele si uleiul de la magazin chiar daca auto e in garantie. Informarea spune ca te poti duce cu uleiul tau daca respecta normele si e insotit de factura (nu pierzi garantia). Poti cere sa iti arate informarea dealer-ul Skoda. Sa imi spui cat te-a costat manopera la revizie separat pe repere asa cum am atasat eu.1 point
-
0 points
-
M-a lovit azi norocul... am dat peste o potaie... cat un vitel. Rezultatul? Cutofilii ma vor urî (cățelul a decedat), cehoaica a supraviețuit: Dupa ce am carpit-o cu ceva sârmă, am purces in căutarea șefului de post din comuna, am luat dovada si... luni pleacă comanda pentru bara. Si vedem tot luni ce mai trebuie.0 points
-
@Rave La Avia te poti duce cu uleiul tau sau chiar cu toate piesele din ce-am inteles dar sa fie insotite de factura. Probabil se va specifica ca piesele sunt aduse de client. Sincer nu as vrea sa bag de-al lor adica Castrol. Din ce am intels uleiul de fabrica ar fi Aral. Poate sa iau filtrele de la ei desi si la alea sunt preturile prohibitive. OE la epiesa sua autokarma ies mult mai ieftin. Schimbul nu este din carte ca am 7luni de la achizitie si 7300km facuti. Pe mine ma interesa sa am istoricul complet original. Dar s-au gandit ei ca sa nu mai faca cartea de service tiparita ci digital sa fii nevoit sa mergi doar la ei. Cred ca o sa testez si piata externa Bucurestiului sa vad ce scoruri sunt...pe la Ploiesti, Brasov0 points
-
Salut. A schimbat cineva bateria? Daca da, ati pus originala sau after market? E nevoie de vreo baterie speciala daca masina are start stop? Eu am sunat la Avia si mi-au spus ca o baterie originala pt masina mea costa 1150 lei + 150 lei manopera. Mi se pare extrem de mult! Multumesc0 points
-
Cele mai multe reprezentante nu te vor lasa sa aduci consumabilele din alta parte, pentru ca nu pot garanta calitatea lor nefiind cumparate de la ei, asadar nu-ti pot acorda garantie pe manopera. Si daca nu faci revizia in reteaua Skoda ti se va anula garantia masinii. Deci nu platesti revizia dublu (cam la jumate iesi daca o faci in alta parte) ca sa se imbogateasca ei ci ca sa pastrezi garantia masinii.0 points
-
@GinelSBFix aceiasi operatiune la Octavia din semnatura, cu urmatoarele materiale: - ulei, 4 litri Castrol LL 5W-30 - filtru ulei - buson, saiba buson - materiale mici, taxe mediu ulei - manopera In Bucuresti, Brady, 508,77 lei.0 points
-
@Nervoz Dupa zgomot la tine pare sa fie aceiasi problema care o am si eu. La prima pornire / cand motorul este rece se aude acel sunet. Pe urma dupa ce mergi putin si motorul se incalzeste / temp urca peste 60 grade dispare. Sunetul respectiv nu provine de la injectoare ci de la pompa de vaccum / ulei care este o pompa 2in1. Eu am fost pt acel zgomot in 3-4 service uri si am facut nenumarate informari catre Skoda CZ. Pana la urma a venit si raspunsul printr-un TPI cum ca zgomotul este perfect normal si ca nu o sa schimbe nimic. Cauta dupa posturi de ale mele pe forum si vei gasi mai multe informatii chiar si cu numarul TPI ului. Din pacate asta este calitatea pieselor VAG din ziua de azi. La mine este de mai bine de 1 an present acel, zgomot si... din pacate am invatat sa traiesc cu el. Daca rezolvi ceva te rog sa ma anunti si pe mine0 points
-
Avand o Ateca tsi de 150CP, pe Taraco oricum n'as alege nimic sub 190cp, indiferent de carburant (pe Ateca nici dieselul de 190cp nu mi s'a parut prea fasnet, poate am avut eu asteptari prea mari)-1 points
-
Eu am facut drivetest pe Ateca 2.0 190CP (asta e doar cu DSG), 1.4 tsi cu DSG, 2.0 diesel 150CP cu manuala si am ales 1.4 tsi cu manuala, fara drivetest Deci in afara de motorizarile de baza, am testat tot ce era disponibil la lansare si, repet, diesel'ul de 190cp nu m'a impresionat Din ce'am gasit pe net, Kodiaq'ul (ca pentru Taraco nu am gasit greutati) nu e sensibil mai greu decat o Ateca. Iar cum Kodiak vad ca venea si cu 1.4 tsi de 125CP, clar Taraco se va descurca si cu doar 150CP As fi apreciat si la Ateca acel rulou la portbagaj in locul capacului De remarcat spatiul la cap, desi e model cu trapa si nici individul nu e chiar pigmeu-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00