Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.10.2018 în toate secţiunile
-
minu94 - am prins o oferta buna la ele si nu am putut o refuza. ? Nu ca Debica ar fi avut vreo problema, nicidecum. Pentru pretul lor sunt niste anvelope excelente, care pot concura oricand cu modele mult mai scumpe. Andrei_72 - jantele negre aduna zgarieturi cam orice le ai face, mai ales ca nu sunt vopsite electrostatic, ci la pistol, iar lacul folosit nu se compara niciodata cu cel de fabrica, poate doar lacurile foarte scumpe. Urmeaza sa duc masina la polish, pentru ca lacul are nevoie de putina atentie si voi face si jantele tot atunci. Chiar daca am folosit un sealant destul de bun imediat dupa revopsire tot au capatat zgarieturi superficiale. Pentru interiorul jantei folosesc peria rotunda de la Vikan, e destul de moale ca si compozitie, iar pentru spite si locuri mai inguste, pensuls de la Valet Pro. Cine vrea ceva foarte moale, mai sunt perii rotunde din lana sintetica.3 points
-
Nu arata rau dar culoarea le face sa para mai mici de 15, probabil cu o culoare deschisa gen acel argintiu original ar fi aratat mai ok. spor.2 points
-
Faza e ca si pamfletul acela este cat se poate de real, dar pentru alt gen de oameni... Fiecare trebuie sa isi cumpere o masina dupa nevoile pe care le are... Da, Polo este o masina micuta, dar daca nu ai nevoie de spatiul in plus pe care ti-l ofera un Golf de ca ai da banii in plus? Da, 1.0 TSI este un motor slabut, dar daca nu ai nevoie de avantajele oferite de 1.5 TSI de ce ai da banii in plus pe el? Si da, 1.5 TSI este un all-rounder foarte bun, dar daca tu vrei o masina mai potenta cu care sa te joci nu este cel mai indicat motor. Dar de aici pana la “e o mizerie” e drum lung! O exprimare mai finuta ar fi “nu este ideal pentru cei care adopta un stil de mers mai sportiv” de exemplu... Pentru ca sunt unii oameni care nu vor sa depaseasca un TIR fix atunci cand ajung in spatele lui si pot astepta pana cand drumul se deschide si pot depasi in siguranta si cu un motor mai mic. Sunt oameni care fac asta si cu motoare mari, chiar mai mari decat 1.5 TSI, pentru ca asta este stilul lor de condus, dar asta nu inseamna ca acele motoare sunt “mizerii”... Cumparati-va masini / motoare / dotari dupa nevoile voastre, nu dupa ce zice X, Y sau Z!2 points
-
1 point
-
Pe fata masina are antifonare care tine zgomotul motorului la distanta, implicit si cel de la roti. Pe spate, datorita constructiei de tip hatchback, exista mai putina si de aici nevoia unei antifonari in plus, in cazul de fata cea din pasajele rotilor. Daca era tot plastic, care e mai ieftin decat mocheta, ar fi fost mai zgomotoasa1 point
-
Cum toamna a sosit a venit timpul sa comandam si sa incaltam albastreaua cu sosete de iarna. Drept urmare dupa mult studiu, freamat si cautat stoc disponibil am comandat 4 buc. x Kleber Krisalp HP3 205/55 R16 91H. Anvelopele au fost comandate de la o firma din Mures dar livrate din....suspans....Pantelimon...aici la capitala. Pret 212lei anvelopa + 14 lei transportul ei. Total 904 lei + de-un suc curierului ca le-a carat la et. 7. Pretul final per anvelopa a iesit la 226lei ceea ce-l consider un pret bun in comparatie cu TS860, UG9 etc. Astept sa vad cum vor performa si daca voi avea momente de nesiguranta cu ele...sper ca nu . Oricum ideea de baza in momentul acesta ramane ca atunci cand cele de vara vor ceda si probabil si cele de iarna sa trec pe un all seasons si poate pe 17” Daca tot aveam timp liber m-am hotarat sa-i si schimb „sosetele” albastrelei ca sa pot trimite si cauciucurile de vara la hotelul propriu....adica la tara. Am coborat regulamentar „sosetele” in parcare, pozat cauciucuri, incarcat in portbagaj (ca acum avem domne porbagaj nu gluma) si dat o fuga pana la Autosoft pe Dudesti (daca este reclama va rog sa eliminati denumirea). M-am asezat la coada ca mai erau vreo 3 masini in fata, elevatoarele fiind evident pline (bai frate cata lume nu munceste vinerea la ora pranzului de are timp de schimbat anvelope A venit un domn cu un device (pe care eu nu l-am mai vazut pana acum) ca o tableta cu care a scanat adancimea profilului de la anvelopele ce erau pe masina (nu l-am pozat ca m-a luat prin surprindere si nu-l intelegeam initial ce face pe la rotile mele). In schimb am pozat rezultatul inregistrat dupa 7200km de utilizare. De fapt dupa cum si reiese din poza 3 buc au o uzura mai mare pentru ca celde pe dreapta fata este cel inlocuit la evenimentul din vara si are cam 3000-3500km de utilizare. La interpretarea datelor mi-a spus ca exista posibilitatea sa fi mers cu ele cu o presiune incorecta pentru ca nu sunt tocite uniform. Aici are dreptate ca prima presiune am facut-o pe la 4000km si nu dupa ce am luat masina de la dealer. Am mers parca cu 2.0bar in loc de minim 2.2 sau 2.5 cum merg de atunci incoace. De plictiseala omul a mai facut poze la una alta sa vada pe ce da banul in urmatorii 5 ani. Mi-a placut ca cei de la Skoda nu se feresc sa lase pe placutele de frana numele de TRW cum faceau cei de la Renault care nu lasau sa fie inscriptionat decat brandul lor la cele OEM. Ce m-a frapat este ca pe spate protectiile interioare de la aripi (oale) nu sunt din tabla/plastic ci din....mocheta. Why? Nici eu nu stiu. Daca m-am invartit pe langa ea am vazut si eu si cei care se ocupau de masina, ca butucul (sau cum ii zice) prezinta urme de rugina desi masina este noua. M-am gandit ca poate este de la faptul ca iarna trecuta a stat prin Curtici etc. Drept urmare am trecut la operatiunea monstrul si al remedierii problemei dupa cum se vede in poze. Dupa ce ne-am incaltat l-am rugat pe dl care a scanat initial cauciucurile sa imi spuna si cu cata "carne" au venit cele noi. Raspunsul final dupa masurare a fost 8.5mm. Sunt curios in primavara cu cat mia raman. La final dupa ras is voie buna a venit si intristarea....nota...164 lei in total : 100lei schimbul anvelopelor + 20lei valvele + 14lei azot 10 lei sacii + 12lei degresare roata + 8lei curatare butuc roata. Next pe lista de to do ar fi sa-mi pun protectii de noroi si un schimb de ulei (ulei+filtru+buson baie). Problema este ca daca vreau ca aceasta operatiune sa fie trecuta in istoric trebuie s-o fac la dealer (pot veni cu piesele mele) dar manopera este vreo 200lei. Mie imi pare scump asa ca daca sunt sugestii de service-uri prin S3 care sa nu ia pielea de pe om si sa lucreze si bine sa ma anuntati. Mai am de hotarat la ulei ca de....multe optiuni (si bune zic eu)....Eneos, Ravenol, Rowe, Fuchs, Total PS. Nu scriu des....dar si cand o fac ...foiletoane domne1 point
-
Sa te bucuri in liniste de ea! O sa postam si logul mai tarziu, a zis Catalin ca a facut ca sa se asigure ca totul este perfect!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu vorbim de softuri motor aici. Ci de cutie. Avem un singur "expert" sa ii zicem asa si se numeste MRC (ala faimos la nivel mondial).1 point
-
Salut. Aseara m-a lasat tigaia unde se putea mai rau! In rampa, circuland in coloana bara la bara cu treapta intai. Mi-am luat claxoane si injuraturi pentru tot anul. Noroc ca veneau din spate niste colegi de munca, si m-au ajutat ei s-o imping din drum. Pur si simplu s-a balbait un pic motorul si s-a oprit. Cand puneam contactul nu mi se mai aprindea nici un martor in bord si nici electromotorul nu schita nimic. Totusi display-ul se aprindea cand deschideam portiera. Curent aveam, farurile se aprindeau, stergatoarele mergeau, clima pornea si ea cand puneam contactul, dar nu se aprindea nici un bec in cluster si nici electromotorul nu invartea. Am chemat platforma si am lasat-o la un service. M-am uitat la sigurante dar n-am observat nimic suspect. Problema care mi-a cauzat atatia nervi, a fost unul din cele doua releuri notate cu 460 de sub bordul masinii. Scriu aici, poate mai pateste cineva ca mine, sa aiba un punct de plecare. I-a luat electricianului mai bine de jumatate de ora sa depisteze problema. Masina se manifesta exact ca in clipul asta: https://www.youtube.com/watch?v=ZHXylVf7M_I1 point
-
1 point
-
Salut, @DRGP Incearca aici: https://forums.ross-tech.com/showthread.php?7882-Ambient-door-lights-and-handles-for-passat-b7&styleid=2 Succes !1 point
-
passat B7 cu trimuri de care vrei tu: WVWZZZ3CZBP317211, sedan ( deci cele de la usi spate nu se potrivesc la tine ) si nu are lumini ambientale ... poate, te ajuta .1 point
-
Salutari! Dupa ceva cautari, am ajuns si eu la: Goodyear ULTRAGRIP PERFORMANCE G1 215/55 R16 93H Vad ca la review-uri stau foarte bine: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/UltraGrip-Performance-Gen-1.htm Ce parere aveti, exista altceva mai bun in jur de 400 - 430 de RON? Am nevoie sa fie silentioase + sa pot merge sportiv pe asfalt uscat/umed dar sa urce si prin zapada cand merg la partie.1 point
-
Nu am intrebat la reprezentanta - eu am luat masina de la Brady, in general sunt cooperanti dar stiind ca reprezentantele sunt in general mai scumpe decat alte serviceuri, nici nu m-am gandit. Din cate inteleg eu, montarea se face fara pierderea garantiei dar nu risca sa intrebi si tu.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Nu găsești ceva la fel de bun și în aceiași bani... Cel puțin din ce am căutat eu nu am găsit. Android auto și varianta asemănătoare de la Apple sunt rare și pe playere scumpe de la Pioneer sau Kenwood...1 point
-
astazi am schimbat distributia + pompa de apa +chit accesorii si antigel piesele aproximativ 1700 lei manopera 350 lei masina are 208000 km din 06-2015 motor 2.0 110kw cod motor crlb1 point
-
Nu stiu cum e la dealer dar le poti face tu cu un stick de 32gb pornind de aici de exemplu https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/en/index/downloads/maps-download#/1 point
-
Si oare e bine ca te orbesc ? Oare acele leduri sunt omologate pentru masina ta? Zic si eu ... Sunt atatea masini "tunate" in trafic, care cu faza lor scurta nu mai vezi drumul venind de pe contrasens.1 point
-
1 point
-
Manuale training in engleza pentru Touareg 7P : _ps_4616Service-Training---Self-Study-Program-469---The-Touareg-2011---Chassis-and-Four-wheel-Drive-Concept---Design-and-Function.pdf _ps_4616Service-Training---Self-Study-Program-860133---The-Touareg-2011---Chassis-and-Four-wheel-Drive-Concept---Design-and-Function.pdf _ps_4617Service-Training---Self-Study-Program-820133---The-3-0L-V6-TDI-Engine--Generation-2--CRCA---245-CP-----Design-and-Function.pdf _ps_4617Service-Training---Self-study-Programme-466---The-Touareg-2011---The-8-speed-Automatic-Gearbox-0C8---Design-and-Function.pdf _ps_4618Service-Training---Self-study-Programme-470---The-Touareg-2011---Electrics-electronics---Design-and-Function.pdf _ps_4618Service-Training---Self-study-Programme-473---Infotainment-in-the-Touareg-2011---Design-and-Function.pdf _ps_4619Service-Training---Self-study-Programme-449---The-Touareg-2011.pdf User manual in engleza , doar cel din 2013 : _ps_46192013-Touareg-Owner-manual.pdf Le-am urcat direct pe forum. Multumim pentru aceste manuale! Marian1 point
-
M-a lovit azi norocul... am dat peste o potaie... cat un vitel. Rezultatul? Cutofilii ma vor urî (cățelul a decedat), cehoaica a supraviețuit: Dupa ce am carpit-o cu ceva sârmă, am purces in căutarea șefului de post din comuna, am luat dovada si... luni pleacă comanda pentru bara. Si vedem tot luni ce mai trebuie.0 points
-
De la ultimul update pana acum masina a stat linistita in garaj...am mai facut 200km cu ea ,sotia a fost plecata si eu am mers cu cealalta , cum ziceam garage queen ..:)) am terminat suportul de tableta ..arata si el normal acum (nu e perfect ..dar mai mult de atat nu am talent ..oricum am muuulte ore bagate in el ..numai cate poze/filmulete am urmarit pentru design )...mai vin cu un update in cateva zile pentru stalpi ...acum ca masina nu mai e daily e mai usor de facut update la diferite piese,nu mai e presiune sa fie gata ca a doua zi sa functioneze.. Am decis sa schimb si pompa de apa (am reciti topicul meu si am vazut ca am vrut sa o schimb inca de la inceput , dar nu am facut-o , pompa e a masinii 23x xxx km ) , suspensia (telescoape Bilstein , arcuri Eibach Pro kit , kitul de suruburi si protectie praf +bumpstop de la sachs plus alte nimicuri de pe la Febi ) cu ocazia asta o sa ii fac si revizia de filtre si ulei + bujii NGK ....revin cu poze cand e gata..0 points
-
Salut , BKP e un motor TDI-PD fara DPF, eu zic sa mergi pe varianta 5w40 (norma vw 505 01) cu interval service de 12 luni sau 15000 km. Asta folosesc si eu pe masina mea motor : BKD.-1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00