Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.10.2018 în toate secţiunile

  1. Poze din toate unghiurile ale bidonului, torni ulei într-un pahar transparent și îl pozezi și pe el. Apoi trimiți un email la Vw/Audi în Germania și aștepți răspunsul. De obicei răspund în circa 2-3 zile apoi vii și ne spui și nouă.
    4 points
  2. In calitate de posesor, pot spune ca GTI-ul e o mizerie. Daca il folosesti sa te plimbi de colo-colo e ok... merge din cand in cand si pe circuit. Oamenii de la vanzari il baga in fata, dar daca vrei ceva adevarat, toata lunea stie ca R-ul e the shit! Like he said! ^ ?
    4 points
  3. Motorul de 1.5 e o mizerie. Daca folosesti masina sa te plimbi de colo-colo prin tara e ok dar daca vrei ceva mai mult de la el o sa ramai dezamagit. Sa te bagi cu baietii la joaca sau sa iesi pe circuit e exclus. Reprezentantii de vanzari le imping in fata dar pana si ei recunosc ca 2.0 TSI-ul de pe GTI e mult mai smecher! Si GTI-ul vine din start cu frane mai mari, suspensie sport si directie progresiva. AltCeva...!!! Acest post este un pamflet dar nu trebuie neaparat tratat ca atare!
    4 points
  4. 3 points
  5. Faza e ca si pamfletul acela este cat se poate de real, dar pentru alt gen de oameni... Fiecare trebuie sa isi cumpere o masina dupa nevoile pe care le are... Da, Polo este o masina micuta, dar daca nu ai nevoie de spatiul in plus pe care ti-l ofera un Golf de ca ai da banii in plus? Da, 1.0 TSI este un motor slabut, dar daca nu ai nevoie de avantajele oferite de 1.5 TSI de ce ai da banii in plus pe el? Si da, 1.5 TSI este un all-rounder foarte bun, dar daca tu vrei o masina mai potenta cu care sa te joci nu este cel mai indicat motor. Dar de aici pana la “e o mizerie” e drum lung! O exprimare mai finuta ar fi “nu este ideal pentru cei care adopta un stil de mers mai sportiv” de exemplu... Pentru ca sunt unii oameni care nu vor sa depaseasca un TIR fix atunci cand ajung in spatele lui si pot astepta pana cand drumul se deschide si pot depasi in siguranta si cu un motor mai mic. Sunt oameni care fac asta si cu motoare mari, chiar mai mari decat 1.5 TSI, pentru ca asta este stilul lor de condus, dar asta nu inseamna ca acele motoare sunt “mizerii”... Cumparati-va masini / motoare / dotari dupa nevoile voastre, nu dupa ce zice X, Y sau Z!
    3 points
  6. Am ajuns si pe la Bucuresti pentru o certificare si am dus masina la Vali sa o curete. Foarte incantat de ce a iesit! De atunci si pana acum, am adunat km... Trebuie sa fac iar schimbul de ulei si filtre si ma tot enerveaza faptul ca nu am pompa in rezervor si ma chinui sa amorsez filtrul de motorina manual. Deci...trebuie retrofit la pompa in rezervor... Inca nu am schimbat arcurile (pe care trebuie sa i le returnez lui @Laurentiu_LWR) si am aflat ca sunt si unele mai confortabile H&R albastre... Una peste alta intr-o vineri am descoperit ca ... pe partea dreapta nu mai am placute de frana. Bine mai erau vreo 4-5 mm. Dar tot era extrem de putin. Pe partea stanga, ....mai mult (6-7 mm). Si nu inteleg de ce! en fin. Luat alt set de placute si ma apuc de desfacut. Surpriza! Dreapta fata exterior vs interior (de la stg la dr) Stanga fata exterior vs interior Ce sa este oare? Culisele daca se blocheaza , etrierul ramane fix, pistonasul impinge si ar fi consumat placuta de pe interior. La mine, aia de pe interior era ok. Aia de pe exterior, era uzata la maxim. Ambele placute, calcau pe toata suprafata discului. La fiecare schimb de placute, culise curatate si gresate. Ultimul schimb de placute a fost cu culise noi. Asa ca a mai ramas doar sa schimb pistonasele si garniturile de la etriere. Asa ca le-am curatat bine si apoi le-am asamblat, aerisit mecanic, aerisit cu VCDS...si testat. Momentan, frana e mai buna ca inainte. Franeaza foarte bine si pedala e ferma. Urmeaza schimbul de ulei si filtre (sper sambata) si trecem la rotile de iarna, ca se arata deja cu zapada in prognoza meteo... Bye Bye Santa Monica... ... Va urma...
    2 points
  7. O revizie făcută după 14.900 km.
    2 points
  8. Salutare dragi colegi. Dupa o absenta destul de mare pe acest forum, cu scuzele de rigoare, revin cu noul membru din parcul auto al familiei. Am cautat masina aceasta inca de pe la inceputul anului, atat eu cat si sotia am ajuns la concluzia ca Passat-ul B6 berlina nu mai face fata nevoilor noastre. Stiind ca vrem sa marim si familia, plus 2 ciobanesti germani, plus mule alte chestii pe care le luam dupa noi pe unde mergem (biciclete, automodele RC, etc) am decis ca cel mai bun ar fi un break... si ce alt break este mai incapator decat Superb-ul, in gama lui de pret ? Dupa aceea ne-am pus de comun acord asupra motorizarii si optiunilor; am cautat pe net, am citit, am stat de vorba cu posesori si am condus si asa am hotarat asupra motorului de 2.0TDI, 170cp si DSG. La interior am ales tapiserie de piele pentru ca amandoi ne-am saturat de cat de usor se imbiba (si evident miroase ?) cea din textil cu diferite lichide pe care le-am varsat prin masini de-a lungul anilor; pana acum am avut doar textil la toate masinile, am patit de toate... de la copii mici care au varsat pe banchete, pana la sticle de lapte, cafele, etc. ? Am zis ok, piele, dar fiindca stim cum sta treaba cu pielea in masina pe timp de vara, eu am tinut mortis sa aiba scaunele ventilate... optiunea asta a fost musai pt mine, la fel cum si pentru doamna a fost culoarea neagra. Incalzirea in scaune nu a contat prea mult, pt ca iarna mai fentezi acest aspect, dar vara... nah, mai cu seama in masina neagra. Si uite asa, dupa indelungi cautari, am gasit masina aceasta acum cateva zile la dealerul VW din Buzau... sa fiu cinstit, sotia a gasit-o, intr-o doara, rasfoia pe net: E din 2015, motor 2.0 diesel 170cp, DSG, are 130mii km garantati si verificati, neagra, tapiserie piele perforata cu ventilatie in scaune, echipare Laurin & Klement. ? ? Bonus, mai are: garantie 1 an; Trapa panoramica; 4x4 (abia astept sa vad cum se comporta comparativ cu Q5-ul lui taica-meu) jante pe 18"; sistem start-stop (pe mine unul ma enerveaza la culme chestia asta, mai cu seama ca trebuie sa il dezactivez de fiecare data cand pornesc) scaune incalzite fata si spate navigatie Columbus.. parca asa se numeste la Skoda ? (eu il stiu drept rns 510, deh, am avut numai VW ); parbriz incalzit; scaune cu reglaje complet electrice; senzori parcare fata / spate pachet sunset (asa ii spune parca ? ) ... geamuri spate si luneta fumurii, plus jaluzele in usile spate. Venind de la un Passat de 105 cai cu jante de 16", Skoda mi se pare mult mai "lipita" de asfalt, mai cu seama cu rotile astea de 18", pe curbe zici ca e pe sine (de tren) in comparatie cu cea veche... ruliul caroseriei este muuult mai mic, aderenta mult mai buna, la fel si raspunsul acceleratiei (mai ales in mod S sau manual)... m-am indragostit din nou ? ? Oricum, mai am mult pana ii descopar toate cele, va tin la curent. Si daca ati avut rabdare sa cititi pana aici, va foarte multumesc si chiar ii rog pe ceilalti proprietari de Superb break sau masini cu acest tip de motor sa imi dea un sfat, o recomandare, atentionari, etc. La final, cateva poze facute alaturi de "colegele de parcare" ?
    1 point
  9. M-am luat dupa @deenman.....si nu numai Pe scurt: 4 x Kleber Krisalp HP3, 205/55 R16 DOT 2918 (16-22 Iulie), fabricatie Polonia, pret 212lei/anvelopa + 14lei transport/anvelopa. Total deranj 904lei (226lei/buc final) Restul o sa fie pe topicul albastrelei
    1 point
  10. Motorul are management termic. Asta inseamna ca pompa de apa nu circula antigelul pana nu se atinge o anumita temperatura. Lucrul asta se face cu acel capac de metal care vine peste paletii pompei. La el, capacul e blocat.
    1 point
  11. ok. am sa mai lungesc tija maine si vedem ce iese. eram in dilema.
    1 point
  12. # socinmotor v-a ramas in minte Pana la urma sa nu uitam ca SS contribuie la o norma de poluare mai ridicata... Cand platiti diverse taxe...mai mici...de ce nu ziceti la caserie...mai luati 100 ron aici...ca eu il tin dezactivat
    1 point
  13. este o problema comuna masinilor din acea perioada, este un vontact prost in acel soclu. Ai 3 variante, de la scump la ieftin: 1. schimba e-box 2. se muta siguranta si firul aferent in alt soclu, daca este disponibil, in fct de dotarile masinii 3. se lipeste piciorusul sigurantei de soclu.
    1 point
  14. 1 point
  15. De la ultimul update pana acum masina a stat linistita in garaj...am mai facut 200km cu ea ,sotia a fost plecata si eu am mers cu cealalta , cum ziceam garage queen ..:)) am terminat suportul de tableta ..arata si el normal acum (nu e perfect ..dar mai mult de atat nu am talent ..oricum am muuulte ore bagate in el ..numai cate poze/filmulete am urmarit pentru design )...mai vin cu un update in cateva zile pentru stalpi ...acum ca masina nu mai e daily e mai usor de facut update la diferite piese,nu mai e presiune sa fie gata ca a doua zi sa functioneze.. Am decis sa schimb si pompa de apa (am reciti topicul meu si am vazut ca am vrut sa o schimb inca de la inceput , dar nu am facut-o , pompa e a masinii 23x xxx km ) , suspensia (telescoape Bilstein , arcuri Eibach Pro kit , kitul de suruburi si protectie praf +bumpstop de la sachs plus alte nimicuri de pe la Febi ) cu ocazia asta o sa ii fac si revizia de filtre si ulei + bujii NGK ....revin cu poze cand e gata..
    1 point
  16. Ok, pana la urma problema a fost mult mai complicata. Comandat cilindrul de ambreiaj (5Q0 721 388 J), ajuns in service, inceput procedura inlocuire. Toate bune si frumoase pana la un punct. Ca sa dai cilindrul jos, trebuie sa scoti niste pini de plastic (mai exact fus de reazem 5Q0 721 152 x 1 si tija de siguranta 5Q0 721 845 x 2). Odata scosi lise rup clemele si sunt buni numai de aruncat. Iar de cumparat nu se gasesc (doar dezmembrari!), deoarece au fost scosi din productie. De aici rezulta ca daca vrei sa schimbi cilindrul (doar el) nu prea mai ai cum fara acei pini. Acum stau si ma gandesc, oare se pot scoate (cu atentie!) fara sa se rupa acele cleme? Sau asta e soarta tututor (conspiratie?)? Recomandarea celor de la reprezentanta, si implicit volkswagen, este sa se schimbe tot pedalierul de ambreiaj (1380 lei cu tva inclus si manopera). Stau si ma intreb, de ce se mai comercializeaza cilindrul de ambreiaj daca nu ai ce face cu el? Nu era mai simplu ca in cutie, langa cilindru, sa puna si acei 3 pini necesari la montare?! Eu am avut noroc ca i-am gasit undeva la Craiova, la un centru de dezmembrari, toti 3, cu tot cu transport, m-au dus la 230 lei. In conditiile in care noi m-ar fi dus undeva la 120 lei. Una peste alta toata distractia m-a costat 966,8 lei, cu un discount la fiecare reper din factura de 10%.
    1 point
  17. Dragut pamfletul, problema este ca cel referitor la motorul de 1.0L reflecta si realitatea.
    1 point
  18. Un prieten face schimbul de ulei la un Audi A6 2.0 TDI cu ulei OE VW 5w30 LL comandat de la autokarma si autoeco. Am remarcat insa ca este o mica diferenta(ca forma si etichetare) intre bidonul cumparat de la reprezentanta VW si cel de pe autokarma. Pretul mult mai mare la reprezentanta. Curios sunt daca si uleiul este diferit dpdv calitativ ?!
    1 point
  19. No, se pare ca asa fu....
    1 point
  20. Da , stiu asta .. dar nu mai am ce face acum , momentan este ok si asa , ca motor / putere este mai mult decat decent , iar la partea cu dotarile iti dau foarte mare dreptate ... Ma gandesc sa renunt la prelungirea de pe spate de GTi si sa pun de R32 + evacuare , daca avetii cateva parerei, opinii , sunt bine venite P.S , prelungirea pe fata de ed 30 este pe drum :x ?
    1 point
  21. 1 point
  22. Cand am ridicat masina la primul semafor (150m) mi s-a oprit motorul. Am crezut ca mi-a murit motorul. Apoi mi-am amintit ca exista start stop, insa spre rusinea mea fiind prima experienta cu SS, nu am stiut cum arata pictograma pt dezactivare. Prima modificare/codare a fost ca cineva, caruia ii multumesc, sa-mi dezactiveze de tot Start-Stop. Cand ai o masina silentioasa, e aiurea sa tot dea soc in motor fiecare pornire la semafor. Pai daca mergeam cu start stop naveta in 2017 de 35 km/zi in Buc, porneam si opream motorul de 50 de ori minim. O singura data i-am dusdorul, cand am prins coada la vama 1 ora+.
    1 point
  23. Verificat firele, trecerile prin gaurile din caroserie daca nu au ros izolatia lor, daca nu a fost vreun soarece care sa roada izolatia, apa in mufe, fire rupte in burduf daca exista. In nici un caz nu trebuie pusa siguranta mai mare, ca i-a foc masina.
    1 point
  24. Mai ii facem o poza , mai stricam cate ceva , soon Lip Editie 30 + praguri de GTI
    1 point
  25. CC-ul a atins pragul de 180.000 km, asa ca Sambata dimineata am avut programare la reprezentanta pentru schimbul de ulei si filtru DSG, cea de-a treia revizie a cutiei din istoricul masinii. Am citit destul de mult pe subiect, asa ca m-am dus cu temele facute in legatura cu procedura de schimbare a uleiului. Am apelat la cei de la Avia Pantelimon dupa ce am citit multe review-uri si nu am fost dezamagit. S-a respectat intocmai procedura recomandata de producator, motiv pentru care masina a stat cu motorul oprit aproape 45 min. pana sa intre pe elevator, pentru a se ajunge la temperatura optima in cutie. Am si asistat la intreaga actiune si m-am convins ca s-a lucrat ca la carte Uleiul vechi care a iesit din cutie era curat (culoare aproape identica cu cea a uleiului nou). DSG-ul schimba perfect treptele inca dinainte de schimbul de ulei, asa ca dupa ce s-a incheiat operatiunea am iesit cu mecanicul la test drive sa verificam comportamentul cutiei. Intr-adevar cutia schimba la fel de bine ca inainte, lin, fara vreo smucitura. Am sesizat o usoara imbunatatire la trecerea selectorului din R in D si viceversa... silky smooth . Una peste alta, ma declar foarte multumit de comportamentul cutiei si al masinii in general.
    1 point
  26. Am bifat si revizia cu filtre Mahle si ulei Motul X-Clean la PBN. Acum 2 saptamani am participat la workshop-ul tinut de @Stelian99 de la ProDetailing si am decis sa incerc pregatirea de iarna singur. Asa ca m-am pregatit cu... Wish me luck!
    1 point
  27. Nu am mai postat de ceva timp aici, intre timp masina a ajuns la aproape 130.000km, estetic a primit acum aproape 2 ani un detailing exterior si anual curatare interior in profunzime, jantele de vara au fost vopsite gun metal.Tehnic, a primit urmatoarele: 1) a 6-a revizie, aproape 120.000km. Ulei Shell Helix 5w40, filtre Hengst si o flansa (cred) pe unde pierdea putin antigel. 2) un kit nou de distributie, INA, din cauza pompei de apa. Pompa de apa am ales SKF, antigelul Hepu, curea transmisie Conti. 3) un set de anvelope goodyear eagle f1 asymmetric 3, 97y, la 124.500km. 4) revizia nr. 7, 128.500km. Ulei Ravenol vst 5w40, filtre Hengst, lichid frana, stergatoare Bosch, cap bara Meyle Hd, bujii Nkg, tachet pompa benzina, capac far dreapta, lagar suport ax fata/spate. Atentie pentru posesorii de 2.0 tfsi, tachetul de la pompa de benzina se cam cere schimbat la 30.000km, nu il neglijati! In rest, nimic deosebit
    1 point
  28. Nimic nou sub soare ... apa, paie si bataie ?
    1 point
  29. Bogdan , nu e caxa al tau , mai mult ca sigur e CAVD
    1 point
  30. Salutare, Scuze pentru intarziere, a fost o saptamana foarte aglomerata. Mai jos gasiti produsele pe care le-am folosit la training. Am folosit aceste produse pentru ca pe acestea le aveam in atelier. Se pot folosi si alte produse care fac acelasi lucru. http://www.pro-detailing.ro/sonax-full-effect-wheel-cleaner-solutie-curatare-jante-p-235.html - curatare jante (se poate aplica si pe caroserie pentru inlaturarea particulelor din fier) http://www.pro-detailing.ro/autobrite-direct-magifoam-spuma-prespalare-auto-1l-p-1908.html - spuma pentru prespalarea exteriorului http://www.pro-detailing.ro/solutie-curatare-universala-koch-chemie-green-star-1l-p-3330.html - solutie degresare (se poate folosi inclusiv pe plasticele interioare ale masinii, nu ataca, nu decoloreaza, etc). Mixul pentru prespalare l-am facut din vreo 100 ml de Magifoam si 50 ml de Green Star. Folosim Green Star cand exteriorul este foarte murdar. http://www.pro-detailing.ro/lupus-premium-wash-mitt-manusa-microfibre-spalare-auto-p-1708.html - manusa microfibra pentru spalarea corecta http://www.pro-detailing.ro/sampon-auto-concentrat-gyeon-q2m-bathe-essence-400ml-p-4713.html - sampon spalare auto - dilutia lui este foarte buna, eu am pus cam 2 - 3 capacele la 10 litri de apa http://www.pro-detailing.ro/pro-detailing-prosop-uscare-auto-90x60-cm-p-1987.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/prosop-uscare-auto-pro-detailing-super-twist-70x90cm-p-4031.html - prosop uscare http://www.pro-detailing.ro/argila-fina-decontaminare-pro-detailing-200gr-p-4826.html - argila fina pentru decontaminarea mecanica a lacului, se poate folosi si pe geamuri (inainte de aplicarea tratamentului hidrofob) http://www.pro-detailing.ro/optimum-no-rinse-236-ml-spalare-fara-clatire-p-178.html - il folosim ca lubrifiant pentru argila, este foarte bun si economic http://www.pro-detailing.ro/sonax-profiline-perfect-finish-pasta-polish-auto-mediu-p-1148.html - polish foarte fin, l-am folosit ca paint cleaner - curatarea lacului inainte de aplicarea cerii sau a sealant-ului. Se poate utiliza si manual impreuna cu un aplicator de ceara http://www.pro-detailing.ro/lake-country-ccs-55-white-polishing-pad-burete-polish-mediu-140-mm-p-1565.html - buretele folosit impreuna cu pasta de polish mai sus mentionata http://www.pro-detailing.ro/alcool-izopropilic-1000-ml-p-1427.html - degresarea suprafetei inainte de aplicarea protectiei. Il folosim in dilutie 50 - 50 cu apa distilata. La training, am aplicat 2 protectii pe capota - ceara - http://www.pro-detailing.ro/dodo-juice-supernatural-wax-walnut-edition-ceara-auto-p-2302.html - sealant - http://www.pro-detailing.ro/sonax-xtreme-protect-shine-hybrid-npt-sealant-vopsea-p-1563.html Orice intrebare aveti, scrieti aici si raspund cu cea mai mare placere. Poate mai facem o intalnire in Noiembrie, iar tema training-ului o alegeti voi. Sau putem face doar o sesiune de intrebari si raspunsuri sau un webminar live pentru intrebari si raspunsuri (in felul acesta sta fiecare acasa, in fata calculatorului ). Cum doriti
    1 point
  31. Gusturile sunt subiective, mie personal nu imi place, respectiv, imi place mai mult Kodiaq-ul.
    1 point
  32. Ma declar complet multumit de tura si de felul in care sta pe sosea GTI-ul XXL ?. Intalnirea a fost reusita in pofida glumelor cu laptele Doina
    1 point
  33. De cateva saptamani merg cu toba de Clubsport S ? care intregeste ansamblul arcuri si distantiere, facand masina sa arate si sa sune asa cum trebuie un GTI. Motivul schimbarii au fost doua ? Ornamente mai mari, 95mm vs 80mm stock, si sunet mai pronuntat datorita constructiei aproape free-flow. Teava are aceeasi sectiune ca cea originala, deci este plug-and-play. Se taie toba veche, sunt marcaje pe teava cu locul exact, si se pune toba noua cu o cupla cu pereti dubli - tot reper OE. Sunetul mi se pare exact cum trebuie. La mers normal este la fel ca inainte, adica nu se aude mai nimic, decat sound-aktuator. La accelerari cu pedala peste 40% incepe sa se auda sunetul mai gros pe care sound-aktuatorul nu va reproduce niciodata. In anumite conditii (gen ESP/TCS activ) face si DSG-like farts. IMG_2910 by toni.pieleanu, on Flickr O filmare cu calitate buna gasiti aici, comparativ cu un Remus. In afara de DSG farts, cam ala este sunetul scos de toba. Apropo de distantiere (si arcuri), cand vad asa ceva pe strada ma felicit pentru alegerea lor. De ce VW, de ceeeeee? ? IMG_2912 by toni.pieleanu, on Flickr
    1 point
  34. Si mai scriem una alta: Am facut schimbul de ulei ajungand la 130 000km. Am terminat de izolat portbagajul adaugand stp biplast premium si acum pot sustine ca merita. Din pacate lipsa timpului nu imi permite sa finalizez retrofiturile. Si mai punem cateva poze. Ca probleme aparute: incepe sa faca figuri termostatul de pe cutie
    1 point
  35. Adrian, te rog sa nu te superi, dar nu voi sta sa iti fac scanari si sa iti postez masini cu baterii noi, etc. - sunt colegi care au probleme cu adevarat si au nevoie de informatii pentru a repara masina, nu sa schimbe o baterie. Daca vrei sa intelegi/schimbi, ok.... daca nu, las-o asa. Avand in vedere valoarea care o ai la Aging - power, o sa necesite inlocuire.
    1 point
  36. punem poze dupa o zi de ploaie, ceara si-a facut efectul
    1 point
  37. Cititi in link-ul cu Tire Bible...vedeti sa nu faceti o confuzie des intalnita datorita modului in care se face notarea pe jante. J-ul nu reprezinta o dimensiune. Cifra din fata lui da. Dar J-ul este un cod care are legatura cu profilul in sectiune al jantei...sa-i spun mai bine interiorul jantei, partea pe care sta anvelopa (si care nu este vizibila). Sper sa ma fi exprimat corect si sa se inteleaga. Confuzia este datorata faptului ca, in zilele noastre, majoritatea jantelor au profil J si aceasta litera apare cam peste tot, de aici ideea ca 7J este dimensiunea. 7, da, sunt inci dar J-ul nu, este profilul
    1 point
  38. Va pun eu o poza cu uleiul luat luna asta, bidonul de 5 l este in spate. Mai am un bidon de 1 l, daca vreti poze din alte unghiuri. Data/seria este poansonata pe bidon, fabricatie 2018.
    0 points
  39. Una calda , una rece..... cam asa sunt noutatile . Am reusit sa montez azi interiorul cel nou si din pacate am descoperit ca cei care au lucrat la cladirea langa care am parcat masina nu au nimic in cap. Nu au semnalizat lucrarea si au zis ca e bine sa stearga mizeria de pe masina cu o perie de plastic sau ceva mai tare. Acum toata vopseaua arata ca in poze.
    0 points
  40. Salut, din nou Mica problema a devenit mare. pe langa cupla/amortizorul din fata fuliei care nu mai are dinti, a stricat si axul compresorului, pentru ca s-a retezat surubul. Iar acum trebuie schimbat compresorul, rugamintea mea la voi este daca ma poate ajuta cineva cu codul compresorului? Nu stiu daca se potriveste cel de la motorul de 2.0 diesel de 140CP, al meu este tot de 2.0 dar de 170CP. Multumesc .
    0 points
  41. asa este si la mine chiar am incercat zilele trecute..si nu sunt in Ro ..si tot asa este...ma gandeam ca e ceva de la mine dar se pare ca nu... incearca cu comanda vocala sa vezi daca merge...
    -1 points
  42. Din punctul meu de vedere, estetic arata mult mai bine decat Kodiaq, desi nu imi place pe deplin. Din fata aduce, din unele unghiuri, cu ceva de la Hyundai, dar nu se poate confunda cu vreun alt model de pe piata. La partea din spate insa nu inteleg rostul "evacuarilor" false si nici a ornamentului pasiv ce uneste stopurile. La interior mi se pare mai elegant decat ce avea pana acum Seat, display'ul acela a la Audi, neintegrat complet in bord, probabil e singura noutate, ca'n rest totusi recunosc elementele de interior
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!