Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 18.10.2018 în toate secţiunile

  1. Motorul de 1.5 e o mizerie. Daca folosesti masina sa te plimbi de colo-colo prin tara e ok dar daca vrei ceva mai mult de la el o sa ramai dezamagit. Sa te bagi cu baietii la joaca sau sa iesi pe circuit e exclus. Reprezentantii de vanzari le imping in fata dar pana si ei recunosc ca 2.0 TSI-ul de pe GTI e mult mai smecher! Si GTI-ul vine din start cu frane mai mari, suspensie sport si directie progresiva. AltCeva...!!! Acest post este un pamflet dar nu trebuie neaparat tratat ca atare!
    7 points
  2. In calitate de posesor, pot spune ca GTI-ul e o mizerie. Daca il folosesti sa te plimbi de colo-colo e ok... merge din cand in cand si pe circuit. Oamenii de la vanzari il baga in fata, dar daca vrei ceva adevarat, toata lunea stie ca R-ul e the shit! Like he said! ^ ?
    4 points
  3. Mai ii facem o poza , mai stricam cate ceva , soon Lip Editie 30 + praguri de GTI
    2 points
  4. Cand am ridicat masina la primul semafor (150m) mi s-a oprit motorul. Am crezut ca mi-a murit motorul. Apoi mi-am amintit ca exista start stop, insa spre rusinea mea fiind prima experienta cu SS, nu am stiut cum arata pictograma pt dezactivare. Prima modificare/codare a fost ca cineva, caruia ii multumesc, sa-mi dezactiveze de tot Start-Stop. Cand ai o masina silentioasa, e aiurea sa tot dea soc in motor fiecare pornire la semafor. Pai daca mergeam cu start stop naveta in 2017 de 35 km/zi in Buc, porneam si opream motorul de 50 de ori minim. O singura data i-am dusdorul, cand am prins coada la vama 1 ora+.
    1 point
  5. Culmea e ca la mine de la Curtici la dealer a intarziat. Nu va stresati, bucurati-va de masina cand vine
    1 point
  6. @andrei0241 In combinatie cu DSG sistemul start/stop nu opreste motorul la semafor daca este autohold-ul activ si cutia este in D sau S. Doar la tinerea apasata a franei in situatia pe care am descris-o se opreste motorul. @EEXCALADE presupun ca electromotoarele defecte de care spui erau pe masini la care se folosea sistemul start/stop, nu? Eu personal am reflex sa dezactivez sistemul dupa ce pornesc motorul, nu imi place.
    1 point
  7. @AudiA3sedan, Il gasesti si mai ieftin daca vrei la Autokarma: - https://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=GAU052195M2 Autokarma este o platforma de vanzare cu amanuntul al dealerilor mari de piese, de la Augsburg, Autonet, Materom si tot asa... Gasesti pretul diferit in functie de cum dai cautarea pentru ca dealerii mari au o interfata de introducere a pieselor si preturilor si daca un dealer vrea sa promoveze o piesa originala in rubrica de AM, atunci o incadreaza la aceasta categorie si o gasesti prin motorul de cautare piese AM. Daca alt dealer care aduce aceeasi piesa vrea sa vanda o piesa cu un pret mai mic dar strict in cazul pieselor OE, atunci va indexa pretul si piesa doar pentru motor de cautare OE. Din acest motiv preturi diferite in functie de motorul de cautare folosit in site-ul Autokarma. De asemenea de aceea se gaseste o piesa originala si cu 3 - 4 preturi diferite, pentru ca este adusa de 3 - 4 dealeri diferiti si fiecare a stabilit pretul lui. Dealerii mari nu aduc falsuri, oricum, cand iti vine uleiul poti sa verifici daca de fabricatie este trecuta pe bidon, iar cu markerul isi trec ei dealerul care le-a livrat, AS de la Augsburg, MR de la Materom si tot asa, poti sa-i intrebi pe baietii din magazin si-ti explica. Nu-ti place de ulei...nu-l iei.
    1 point
  8. @andrei0241 nu sta deloc , fac cel puțin 60k pe an cu mașina.
    1 point
  9. Pai vezi unde duce capatul celalalt...ca sistemul este destul de complex....este greu sa iti spuna cineva Verifica daca toate valvele sunt conectate... In zona aia sunt 2 posibilitati...ori cel care duce la rezervorul de vacuum sau la filtrul de aer
    1 point
  10. Am fost la service si cei de aici unde merg eu mi-au zis ca nu repara, doar pot schimba tot compresorul (2100lei) + manopera. Noroc ca mi-a dat colegul Dyngo service-ul unde a rezolat el problema si ma duc acolo. Am sunat costa 250lei inlocuirea piesei din fata. Mersi Dyngo.
    1 point
  11. @Boditza o sa prezint aici totul la momentul potrivit, ai functia de Google Earth si live traffic. Pentru asta ai nevoie de MMI3G cu SIM. @F l o r i n interesant, multumesc de informatie. Oricum cand a fost pentru tine o problema sa scoti un CP?
    1 point
  12. Credeam ca sunt singurul care aduna 50k km pe an ..foarte bine arata masina in culorile de toamna .... P.s. pozele astea mi-au facut dor de wranglerul meu (chiar daca nu era modelul nou si lucios ca a lu Nor , dar spiritul Wrangler era prezent ..)
    1 point
  13. @AudiA3sedan Fuchs este un ulei excelent deși au înlocuit PAO mai scump cu GTL mai ieftin. Pățania ta începe să îmi contureze scenariul în care Liqui Moly (Meguin) este preluat de Wurth și cum se întâmplă de obicei, schimbarea stăpânilor nu este întotdeauna de bun augur. Preluarea a costat, probabil acum taie din costuri să recupereze cheltuiala. Cât privește consumul mărit, sesizez o problemă generală zilele astea, nu știu ce naiba fac ăștia motorinei, de oricare ai băga, consumă mai mult. Și eu am un litru în plus consum, chiar în mijlocul zilei când temperatura încă trece de 20 grade și nu am schimbat uleiul să pot da vina pe el.
    1 point
  14. Am citit integral forumul, il urmaresc si problema nu este rezolvata! Inca se asteapta un update de soft, asta in conditiile in care sunt informatii contradictorii de la dealeri: unii spun ca VW nu cunoaste problema, altii spun ca se lucreaza pentru remedierea acesteia si altii rambursaza banii pe masini...Totusi problema este prezenta pe motoarele 1,5 TSI din grupul VAG si mai nou si pe cel de 1.0!
    1 point
  15. Ca sa faci off road, ai nevoie in primul rand de anvelope. Tot ce vine instalat pe SUV-urile astea de oras, este pt 95% asfalt. Unde ajunge un SUV din comparativ, probabil ajunge si o Dacie 1310 daca nu o pui pe burta. Da, iarna e ok, dar in rest aportul e foarte mic, ele mergand 90% tractiune fata. Criteriul de capaciati off road consider ca nu isi are locul in acest comparativ. Decat sa omori ursul prin paduri, mai bine cumperi un Wrangler.
    1 point
  16. Nu este cost saving, este "reducere greutate" pentru consum redus?. Asa te abureste daca intrebi...
    1 point
  17. Pam-pam , mi-am facut timp si de voi , acum pot spune ca-i alta masina , las cateva poze mai jos , ca montaj relativ foarte simplu . Urmeaza sa schimb becurile pe scurta cu unele led
    1 point
  18. Consecinte pozitive pentru buzunarul comerciantilor, si negative pentru mediu si buzunarul utilizatorului. Eu observ ca putine masini au motoarele distruse din cauza uleiului. Motoarele sunt distruse mai ales din cauza proastei proiectari ( la VW diverse coduri de motor la care le iasa biela prin blocul motor, alea cu axa cu came barbierita, alea cu intinzatorul de lant care sare. etc.). Desigur ca daca schimbi uleiul mai des motorul tine mai mult, dar eu vad in cimitirele de masini autovehicule cu motoare perfecte. Le patrunde rugina, accidentul, obsolescenta programata, programul rabla, inainte de a se distruge motorul. Stiu pe cineva care a dus saptamana aceasta o masina la rabla in perfecta stare, care avea 60.000 Km, cu uleiul schimbat la fiecare 5000 Km. Ce rost a avut? Discutia despre uleiuri a ajuns la un asa nivel elevat de parca le folosim la dragstere de 10000 CP, nu la masini obisnuite de strada. In legatura cu titlul topicului, am observat ca normele VW sunt cu cifre pare pentru masini cu benzina si cu cifre impare pentru masini diesel. Deci nu este corect cum am vazut recomandarea pentru TSI sa bagi ulei norma 507-00. Corect este 504-00 la TSI de ex. si la diesel 507-00. Ce as vrea sa intreb. Am TSI 1,2 EA 211 in care am ulei norma 504-00. La urmatorul schimb pot sa bag noul ulei aparut pentru masinile cu GPF cu norma VW 508-00? Uleiul care are cifre mai mari la norma este automat mai bun?
    1 point
  19. @Shevaro dacă ai avut o experienta mai îndelungată cu Valvo și ai avut rezultate bune, faptul că ai făcut dpf off nu înseamnă că ai schimbat ceva la motor, este același ?, rămâi cu el în continuare. Știi ce frustrant este să bagi un ulei și să constați că este mai prost decât cel dinaintea lui? Dacă merge bine motorul și nu consumă ulei înseamnă că este sănătos și nu are nevoie de o vâscozitate mai mare iar dacă optezi pentru una crescută nu înseamnă că îl protejezi mai mult, se face doar pentru a corecta nivelul de uzură ceea ce la tine nu este cazul. Cât privește intervalul de schimb, dă-mi voie să te contrazic. Absența dpf-ului prelungește viața uleiului. Îți imaginezi cât de contaminat este un ulei la regenerare? Dar dacă mergi doar în oraș și o apucă pe mașină regenerarea în parcare? Când aveai dpf ar fi trebuit să reduci intervalul, acum poți răsufla ușurat! Oricum, reducerea intervalului de schimb are consecințe pozitive întotdeauna.
    1 point
  20. 1 point
  21. Experiența proprie.... Nu am schimbat rahatul ăsta de senzor și din cauză că filtrul își făcea regenerări dese, sau incerca sae facă, am ajuns cu motorina în ulei, gata gata să distrug motorul și turbina... E 180 lei Bosch și manopera de o bere... Am ajuns la 1100 lei... Dusa turbina la Brașov (sunt din Pitești) dar au constatat că nu are nimic, doar au curatat-o și verificat-o (200 lei), ulei și filtre ulei și aer (300 lei), manopera (400 lei - dat jos tot, pus la loc, curățat admisie și intercooler) plus senzorul de care am vorbit...așa că...nu va mai culcati pe o ureche că nu afectează funcționalitatea motorului... mașina e un golf 6 2.0 tdi 140.cp, CFFB, an 2010, 162xxx km Sper că a fost de ajutor!
    1 point
  22. Daca treci de la 2.0 140cp la 1.0 115 cp nu o sa-ti placa, o sa ți se pară ca nu trage deloc, ca nu are putere, dieselul te baga in scaun, la 1.0 nu ai asemenea senzatii, diferenta mare nu e intre ele in oras si viteze pana la 120 -130, doar ca la 1.0 nu ai senzatia de viteza si trebuie sa mesteci mai mult in cutie Daca vrei ceva asemanator cu 2.0 tdi alege 1.5 tsi PS: eu in concedii(si pe autostrada si la munte) cu masina incarcata am fost foarte multumit de motor si nu regret ca l-am ales, am mers constant cu viteze foarte mari( nu pot sa-ti scriu cu cat ca ma blocheaza un destept, desi in tara in care am mers sunt portiuni de autostrada fara limita de viteza) si am un prieten si el cu 1.0 care tracteaza in mod regulat o remorca fara probleme Masina are deja peste 17000km si nu am completet ulei si nu am avut nici o problema cu ea
    1 point
  23. hai sa nu generalizam. sunt si 1.6 aspirate mai avansate decat 1.0. poti cauta codul motor AVY. plus ca, in general, un motor aspirat este mai fiabil..si VW cam o dain bara cu astea mici turbo, de aia au si anuntat ca renunta la downsizing. deja 1.4 a fost inlocuit de 1.5. personal, dupa experinta cu 1.2TSI am luat 1.4 MPI pe Polo 6R... eu sunt curios de 1.0 TSI de pe UP. despre el ce stiti? vad ca l-au anuntat si pe UP GTI, cu 115 CP.. de condus..nu prea e in testdrive pe la dealeri.
    1 point
  24. Eu am verificat la mine si la alte masini cu climatronic, nu am verificat cu climatic. daca nu apas AC sau daca e apasat ECON, aux heating nu functioneaza. Pana cand o sa gasesc o masina cu climatic sa testez, te cred pe cuvant.
    1 point
  25. Am explicat si mai explic: am facut destule teste si stiu cum sta treaba, AC neapasat echivalent cu ECON apasat si in acest caz PTC si AC nu intra in functiune. pentru masinile la care modulul suporta diagnoza, uitati-va in campurile corespunzatoare starii si conditiilor pornirii si functionarii PTC. Si nu, nu tine cont de temperatura interioara, chiar daca climaticul are acest senzor, eu vorbeam de AC manual. Tu ai pe masina unitatea care suporta diagnoza, te poti uita si juca cu butoanele si vezi clar. la mine trebuie sa ma uit pe ECU, e o succesiune de 1si 0 care spun starea PTC.
    1 point
  26. Una calda , una rece..... cam asa sunt noutatile . Am reusit sa montez azi interiorul cel nou si din pacate am descoperit ca cei care au lucrat la cladirea langa care am parcat masina nu au nimic in cap. Nu au semnalizat lucrarea si au zis ca e bine sa stearga mizeria de pe masina cu o perie de plastic sau ceva mai tare. Acum toata vopseaua arata ca in poze.
    0 points
  27. Motoarele de 1L sunt o mizerie. Daca folosesti masina ca sa te plimbi de colo-colo prin oras, e ok. Daca vrei ceva mai mult de la el, o sa ramai foarte dezamagit. Sa depasesti un TIR cu el va fi o aventura. Si pe mine a incercat sa ma tromboneasca la reprezentata cu motorul de 1L, pentru ca alea le au pe stoc. Cand am optat pentru cel de 1.5L pe varianta Highline, pana la urma mi-a zis chiar el ca mororul de 1.5 e mult mai smecher, iar varianta de Golf Highline e facuta in Volksburg si in plus vine din start cu suspensie independenta pe fiecare roata.
    0 points
  28. Un test interesant de la NCAP privind sistemele de asistenta, cu filmulete ptr fiecare model testat În concluzie, Euro NCAP atrage atenția că în prezent nu există niciun model care să ofere sisteme complet autonome, astfel că șoferul trebuie să rămână atent în permanență și să nu se bazeze exclusiv pe sistemele de asistență implementate de producător. Totuși, utilizate corect, aceste sisteme pot ajuta șoferul să păstreze o distanță sigură față de vehiculul din față, să mențină o viteză constantă și să păstreze banda de circulație. Concluziile testului vin însă în contradicție cu percepția șoferilor, în condițiile în care un studiu realizat în statul (:P) paralel arată că 71% dintre șoferi cred că pot cumpăra în prezent o mașină capabilă să se conducă singură.
    0 points
  29. Tocmai am fost anuntat de catre Skoda ca termenul de livrare a masinii se va decala cu 1 luna, din 10 decembrie pe prima saptamana din 2019 Comanda depusa pe 18 iunie. Se pare ca au imbracat frumos cauza: parbrizului incalzit, dar eu tind sa cred ca din cauza WLTP-ului ... Si din configuratia skoda.ro s-a scos 4x4 de 190CP si DSG.
    0 points
  30. Am achizitionat un golf cu motor de 1.0 110 cai,trage destul de bine,simti ca nu ti trebuie mai mult,mai ales pt drumurile noastre.Am lucrat ls o firma de rent a car,am mers cu toate masinile posibile si opel,ford,renault sau altele care ii sunt rivali sunt sub golf.Asta este parerea mea.
    -1 points
  31. Se pare ca probleme sunt doar la motorizarea 1,5 TSI cu cutie de viteze manuala. Eu locuiesc in Franta si consult foarte des forumurile de aici. Sunt foarte multi posesori care se plang de aceasta problema, multi dintre ei au contactat reprezentantele care au verificat masinile cu tehnicieni VW care au afirmat ca "este normal" acest comportament. Deci VW refuza deocamdata sa recunoasca aceasta problema miza fiind enorma. Asadar va sfatuiesc sa evitati configurarea 1,5 TSI cu cutie manuala.
    -1 points
  32. Pentru fantezii extreme am KingQuad-ul... avantajul cu Kodi este că mă intorc fara dureri de spate de pe traseu ?
    -1 points
  33. Pai s-a scos pentru ca nu are WLTP-ul facut pentru 4x4 si Dsg. Pe mine ma intriga maxim atitudinea celor de la Skoda, se stia de standardul nou de multa vreme si nu inteleg cum de i-a prins atat de nepregatiti. Tu ce motor ai comandat?
    -1 points
  34. 2.0TDI de 190CP a trecut doar pe Q5, pe restul modelelor VAG inca nu, deci nu e Skoda oaia neagra (nu c'ar fi vreo consolare)
    -1 points
  35. @ddexter perfect de acord cu tine, dara daca noi intarziem cu rata la leasing ne trezim fara masina in parcare, stii ce zic? Unde mai e rigoarea germana?
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!