Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 17.10.2018 în toate secţiunile

  1. Mai ii facem o poza , mai stricam cate ceva , soon Lip Editie 30 + praguri de GTI
    1 point
  2. Am avut electromotoare defecte pe passat B7 si pe A5 2013 . Partea proasta e ca nu prea se gasesc piese de schimb . Pe langa electromotor se mai defecteaza volant si baterie
    1 point
  3. Tot de la servici,dokker-ul a ajuns la 35k km si nu a cedat nimic... Teoretic...cu cat il folosesti mai mult cu atat mai repede cedeaza ceva...corect? Eu il utilizez non stop...pentru ca daca e sa cedeze ceva ,sa cedeze cat este inca in garantie
    1 point
  4. Cu sau fara codare, atata timp cat aduci orice fel de modificare masinii - aici atat fizica, trebuie montate/demontate lucruri, cat si electrica, trebuie sa alimentezi cumva aceasta deschidere, garantia pe bucatile respective oricum le pierzi. Asa ca mai degraba iti asumi, oricumi trebuie sa o faci, si o faci ca la carte. Chiar si asa nu-ti va refuza nimeni lucrari sub garantie care nu tin de chestia asta. Eu am schimbat, la un Golf, distributia sub garantie desi montasem ulterior senzor de lumina, alte scaune, alt volan (cu comenzi), alt head unit, bluetooth si multe altele pe care masina nu le avusese din fabrica. Evident, n-o sa poti sa reclami probleme sau sa ceri reparatii sub garantie pe chestiile pe care le schimbi sau altele conexe (daca ai o problema cu camera, de ex, ar putea sa strambe din nas si sa argumenteze ca s-a stricat din cauza modificarilor pe care le-ai adus instalatiei electrice din zona, desi nu ar fi adevarat) sau s-ar putea sa nu. Asa ca ori iti asumi riscul asta si montezi, si nu vad de ce n-ai face-o complet daca tot o faci, ori cumperi toate piesele necesare de la ei si faci montajul acolo, ca sa pastrezi si garantia in felul acesta, dar te-ar costa cred ca dublu, asta daca gasesti o reprezentanta dispusa sa faca acest lucru.
    1 point
  5. Asa arata roata CU 7J/R17/ET40/CB57.1 , cu Nokian WR4 SUV 215/65/17
    1 point
  6. Sa dai cel putin 1200 lei in plus doar pt asta, tot mi se pare mult. Fac 2 revizii de banii astia. Iar manopera pt mecatronic a fost 350 lei. Dar da, fiecare are socotelile lui. Sunt total impotriva service-urilor de cartier, La Gicu SRL sau Garajul dintre Blocuri, dar nici sa fiu jecmanit in nesimtire de catre reprezentanta nu-mi pica prea bine. Mai ales ca toate experientele pe care le-am avut cu reprezentantele au fost sub orice critica.
    1 point
  7. Dacă primești și segmentul care trece pe sub schimbător, da, vei găsi sub bord capătul acoperit cu două capace. Le dai la o parte și împingi tubulatura pe poziție. Am făcut treaba asta acum 3 luni.
    1 point
  8. @gabrinel Al meu e cu 2 ani mai tanar, mers doar in Germania și s-au făcut in 3 ani, 147.000km, deci a fost o mașina de autostrada judecând și starea parbrizului totul ok cu DSG-ul pana acum la 163.000km. In viteza a II-a prin parcare, după accelerare scurta și luarea piciorului de pe accelerație, tot brusca, face un clank scurt, dar așa făcea și vechea mea Jetta din 2007 care era manuala...Și DSG-ul e la fel, folosește același principiu mecanic-electronic, cum naiba sa nu sune? Unii de pe forum observ ca au impresia ca au mașini de multe zeci de mii de €, dar pana la urma e vorba de mașini cât se poate de normale, sa vedeți probleme la Ford pe automate. Deci stai Chill...
    1 point
  9. masina este supe tareeee...! masina a costat 15138 E. incerc sa mai incarc cea poze si revin
    1 point
  10. @AudiA3sedan Fuchs este un ulei excelent deși au înlocuit PAO mai scump cu GTL mai ieftin. Pățania ta începe să îmi contureze scenariul în care Liqui Moly (Meguin) este preluat de Wurth și cum se întâmplă de obicei, schimbarea stăpânilor nu este întotdeauna de bun augur. Preluarea a costat, probabil acum taie din costuri să recupereze cheltuiala. Cât privește consumul mărit, sesizez o problemă generală zilele astea, nu știu ce naiba fac ăștia motorinei, de oricare ai băga, consumă mai mult. Și eu am un litru în plus consum, chiar în mijlocul zilei când temperatura încă trece de 20 grade și nu am schimbat uleiul să pot da vina pe el.
    1 point
  11. Pai, asa cum ai zis, sistemul e gandit pentru a intruni normele de poluare in aglomeratii, cu opriri dese. Daca sistemul ar fi gandit cu off si activare la nevoie, acesta nu ar fi luat in seama la masurarea noxelor. Eu il tin de obicei activ, il scot doar cand vad in fata trafic ce se misca incet, dar constant
    1 point
  12. daca pornesc la turatie mare, problema nu e de la termocupla, doar pe turatie mica sunt comandate de termocupla. Verifica alimentrile releului de sub lonjeron.
    1 point
  13. E o percepție gresita a realitatii daca crezi ca ursul are de suferit cu ceva pe astfel de trasee. Ca il mai ating de crengi si vegetatie sau ca voi schimba probabil ceva mai repede pivoti/bucse, etc, pe astea mi le asum. Dar in rest nu are cu ce sa fie afectat. Desi nu pare, am o conduita preventiva si precauta la volan ? Cu siguranta mai mult au de suferit masinile chiar si pe strada cand sunt manevrate de amatori. Spre exemplu cei care dau cu ele in borduri... Cu anvelopele e prea tarziu sa mai optez...deja am luat roti intregi Nanuq+TS850. Mesajul cu DSG incins l-am avut o singura data la urcarea pe Vf Penteleu. Intrasem pe urmele unei roți de TAF si a trebuit sa fac vreo 3-4 manevre inainte-inapoi sa reusesc sa ies din ele.
    1 point
  14. Pam pam...ca am avut weekend liber Restul de poze in curand...
    1 point
  15. Ce poți face cu un Kodi ? ...un lucru e clar: nu ai cum să dai cu el in borduri! ?
    1 point
  16. 1 point
  17. The one and only, DQ200 cu ambreiaje mai uscate decat bugetul de rezerva al Guvernului !
    1 point
  18. http://lmgtfy.com/?q=android+auto+apk
    1 point
  19. Bucuresti - pod Agigea 2.0 tdi
    1 point
  20. Buc - Targoviste Buc - Ploiesti
    1 point
  21. Bucuresti - Lefkada - Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Timisoara - Bucuresti 4300km, consum 5.1, viteza medie 75Km/h 2.0 tdi, 2 pers, AC non-stop
    1 point
  22. 1. merge orice cluster de Passat CC - atentie.....Passat CC si nu VW CC (facelift-ul aparut in 2011). Altfel poti pune de B6 facelift 2009-2010 ---- sunt identice doar ca nu poti activa staging-ul (testul pe ceasuri la pornire) pe ele - gen 3C0 920 872 G - acesta are si functia de afisare a temperaturii uleiului. 2. trebuie inlocuita mufa de la ceasuri - se inlocuiesc 4 pini din cablaj si se inlocuieste mufa cu una cu 32 de pini. 3. se codeaza, se fac km. coduri pentru ceasuri premium - color - gasesti mai sus....
    1 point
  23. O sa primesti acelasi raspuns, K+Can commander sau altceva.
    1 point
  24. De ce as vrea sa raceasca inainte ca apa sa ajunga la 90 de grade? Chestia cu 20m a fost asa ca idee sa evidentiez cat de tare/repede se incinge si de ce ma bate gandul de un upgrade Aceeasi problema pe CAVD 1.4 TSI 160 hp, vibratii foarte discrete si iregulate la relanti fara sa fie afectata turatia. Stie cineva care sunt the common suspects sau daca e ceva des intalnit pe motorizarea asta?
    0 points
  25. Am inteles. Un pic cam mai scumpe decat la altii vad dar de...acum se salta preturile clar
    0 points
  26. Eu am fost la dudu1307 ampieseauto pentru verificare mașină și revizia tehnică. Poți să apeleze la ajutorul lui cu încredere.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!