Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.10.2018 în toate secţiunile

  1. Translapina am facut-o de mai multe ori, imi place mult de tot pentru ca e mai libera decat Transfagarasan, mai lunga, si drumul mai bun. Anul asta am facut Stelvio si Grossglockner in acelasi weekend. Grossglockner recomand daca vrei sa vezi peisaje si sa urci cu masina la 2500m+ sa te uiti la munti, sa te opresti sa vezi marmote, sa vizitezi locuri de pe traseu. E mai mult un traseu turistic, orientat spre peisaje. Stelvio in schimb are si peisaje, insa e mult mai solicitant de condus, mult mai multe curbe, mult mai ingust. Asfaltul este bun pe amandoua. Singura problema e ca daca vrei sa cobori mai in forta, nu tin franele. Grossglockner e cu taxa 36 euro si primesti o harta mare cu puncte de interes. Stelvio este gratis. Stelvio l-am facut la 8 am si Grossglockner in jur de 9 am. La amandoua am fost cazati la 30-40 minute de traseu, ca sa fim primii sa nu prindem aglomeratie. Dupa ora 10 incepe nebunia, multi motociclisti/biciclisti si multe masini.
    2 points
  2. masina este supe tareeee...! masina a costat 15138 E. incerc sa mai incarc cea poze si revin
    2 points
  3. Salutare, Ma conformez celor promise si deschid topic pentru noua masina. Nu am talentul de povestitor al celorlanti colegi de forum dar sper sa vin cu informatii actualizate pentru cei care vor sa se documenteze inaintea cumpararii acestui model. Cateva date despre masina : Superb 3 MY 2019 (asa apare in VIN Decoder) , motor 2.0 TDI 150 cp, cutie manuala in 6 viteze, echipare Ambition + Cleverpack Ambition, culoare Business Grey. Masina a mai primit de la dealer covorase de cauciuc ,de la mine protectie tunel median, prezoane antifurt , CASCO si binenteles un plin de motorina. Masina a venit echipata cu Pirelli P7 215/55/17. Am solicitat oferta pentru motare incalzire stationara (Webasto) , am aceasta optiune pe Golf si m-am cam dezvatat sa dau iarna la racleta . Am platit masina Luni 01.10.2018 , a ajuns la dealer pe 4.10.2018 si am preluat-o astazi 05.10.2018. Masina a fost aleasa din cele deja configurate si aflate pe stoc. La prima alimentare au intrat 68,47 litri si ca sa raman in registrul premierelor cum am iesit de pe poarta delarului am notat si primul gainat. Sper sa fie cu noroc . Dupa primi 97 km imi afiseaza un consum mediu de 6.3 l/100km si o autonomie AdBLUE de 10500 km , nu este concludent mai vedem dupa perioada de rodaj. Cateva impresii dupa 97 km: - masina are garda la sol mai mare decat ma asteptam / am vazut in poze si filmulete ( bine majoritatea erau cu suspensie sport acolo ) nu am PDG. - fara "greierasi" si alte zgomote - cuplul se simte bine chiar si la turatiile limitate de rodaj - farurile BiXenon cu AFS isi fac foarte bine treaba ( ramane sa vedem cum se comporta pe ploaie si ceata) - oglinzile heliomate exterioare sunt binevenite in conditiile noastre de trafic ( la Golf o aveam doar pe cea interioara) - nu da impresia de barca - ecranul multimedia este un magnet de amprente precum si suprafata glosy de sub el. Atasez mai jos cateva poze facute astazi pe fuga.
    1 point
  4. Astazi am platit si eu avansul ptr un eUp. Masina o sa fie condusa de sotie... o mare parte din timp. Nu abunda in optiuni, are doar cateva dar ne sunt suficiente: - sunet motor - incarcatoare AC wallbox si combinata AC/DC. - sound plus - volan multifunctional. culoare Teal/blue ( preferata sotiei ). abia astept sa vina... am luat o din stoc PBN si urmeaza sa fie livrata in prima jumatate a lunii Oct.
    1 point
  5. Salut Vali,da sunt in discutie pe tema asta dar probabil la vara.iarna asta ramane asa. Ca si mic update: Am schimbat si rescris modulul de confort si am activat geamurile din telecomanda si blocare automata usi la 25 km/h si un stergator de Audi B8 pt.luneta doar ca nu am modificat inca capacul pt duza,e in proba, daca arata urat trec pe cel de G5.
    1 point
  6. Poti sa ai radiator de 1 hectar, dupa 20m motorul va fi la fel de cald; termostatul sau termostatele nu dau drumul apei sa circule prin el pana nu ajunge apa la aprox. 90 grade.
    1 point
  7. Mi se par mai frumoase cele de iarna.
    1 point
  8. Inca 15.000 de km, inca un schimb cand ajung piesele. Meanwhile... mai facem o poza
    1 point
  9. Pai astea ce le-am luat acum sunt de UE, nu UK. Nu trebuie sa modific unghiu. Motorasul pentru pliere ii in oglinda bineinteles, fixat pe oglinda si angrenat de 2 rotite.
    1 point
  10. Las asta aici, poate ajuta pe cineva . Daca nu , rog un moderator sa stearga postarea sau sa o mute unde trebuie . O zi placuta si drumuri bune !
    1 point
  11. @AudiA3sedan Fuchs este un ulei excelent deși au înlocuit PAO mai scump cu GTL mai ieftin. Pățania ta începe să îmi contureze scenariul în care Liqui Moly (Meguin) este preluat de Wurth și cum se întâmplă de obicei, schimbarea stăpânilor nu este întotdeauna de bun augur. Preluarea a costat, probabil acum taie din costuri să recupereze cheltuiala. Cât privește consumul mărit, sesizez o problemă generală zilele astea, nu știu ce naiba fac ăștia motorinei, de oricare ai băga, consumă mai mult. Și eu am un litru în plus consum, chiar în mijlocul zilei când temperatura încă trece de 20 grade și nu am schimbat uleiul să pot da vina pe el.
    1 point
  12. Am sa ma repet desi e veche povestea,cine a citit paginile anterioare stie: capota are sarit lacul,partea din fata practic e matuita,pana ma decid daca vopsesc pe bucati sau tot am luat husa pt capota care cu timpul nu ma deranjeaza ba chiar m-am obisnuit. Da,se ciobesc de la pietre linistit. haha,eu la un tanc Deflector,rachiu,voodoo orice sa le tina la distanta Am reusit sa fac cateva poza,dar era cam pe seara.Atentie: pozele contin husa pe capota si este recomandata vizualizarea lor impreuna cu parinti ori familia: genul pozei GOLF 4
    1 point
  13. Alte bunatati ajunse de afara.
    1 point
  14. Ieri am reusit sa scap de eroarea cu stopul de ceata, dupa ce am "sapat" putin pe net si am facut cateva incercari . Apoi a venit cablajul pentru antena radio si surpriza, era identic cu mufele de pe masina. Imi trebuie alt cablu, am vorbit cu tipul de la magazin si saptamana viitoare primesc si acest tip de cablu. Nici eu nu am fost atent, dar nici el la ceea ce i-am spus :), astaa e, inca niste bani platiti aiurea la transport si timp pierdut. Din pacate multe chestii le gasesc la Bucuresti sau in alt oras... Pe final am curatat amandoua masinile, interior si exterior, pentru ca nu mai vazusera apa si aspiratorul de ceva vreme . Sper ca saptamana viitoare sa vina si cablajul, astfel incat sa inchid si acest subiect. PS: Jantele mele de iarna, au ET, J si PCD corect, doar ca gaura de centrare fost de 66.6 fiind de Mercedes , asa ca am luat si inelele de centrare din 66.6 in 57.1. Pe finalul zilei le-am tras si o curatenie ambelor masini, daca tot continua vremea frumoasa. Lucruri facute si de facut: izolatie fonica podea - rezolvat curatenie generala in masina - rezolvat schimbare interior complet cu model united - rezolvat schimbare iluminat interior led - rezolvat izolare fonica portiere - rezolvat izolare fonica capota - rezolvat schimbare switchuri uzate - rezolvat 90% (mai am un switch de schimbat pe spate) schimbare RCD300 cu RCD330 plus - rezovat, 90% izolare fonica hayon - in viitor izolare fonica tavan - in viitor, dar ma mai gandesc si are legatura cu punctul de mai jos reparare/retapitare/schimbare plafon - in viitor boxe spate - in curs lumini in portiere - in curs (momentan le-am scos) lumini la picioare - in viitor schimbare ceasuri cu maxidot - in viitor schimbare manete cu tempomat - in viitor schimbare volan cu unul cu comenzi - in viitor revopsire/infoliere - in viitor retrofit spalatoare de faruri - in viitor retrofit proiectoare de ceata si cornering - in viitor retrofit enzori de parcare fata + spate - in viitor retrofit xenon - in viitor, ma mai gandesc stopuri led - in viitor, ma mai gandesc probabil si altele Week end placut tuturor
    1 point
  15. Pam-pam , mi-am facut timp si de voi , acum pot spune ca-i alta masina , las cateva poze mai jos , ca montaj relativ foarte simplu . Urmeaza sa schimb becurile pe scurta cu unele led
    1 point
  16. Am participat si la ultima etapa de Drag Racing Events. Normal ca nu putea sa fie totul perfect si cu 2 zile inainte de drag, in teste, am spart ceva in cutie. Gasit alta cutie in 5 trepte, insa din graba nu am observat ca, ultima litera difera de pe cod, si m-am ales cu o cutie de 2.0 FSI. Fiind prea tarziu sa o mai schimb, am pus-o pe asta sus ca sa ajung la drag. Din pacate, rapoartele erau ft scurte, ceea ce a dus doar la plecari ft slabe.. Am incercat n variante, degeaba.. Am avut si semislickuri noi (Nankang NS-2R 225 45 16). Target-ul a fost atins (sa merg sub 14) masina mergand 13.9 cu un 60ft de 2.5..... Sunt multumit dar dezamagit in acelasi timp deoarece masina poate sa mearga mult mai bine cu o cutie de AWX! La 231 cp aveam 2.3 60ft, iar cu 2.3 60ft, era un timp de 13.5-13.6. Voi incerca din nou probabil la anu. Viteza de iesire a fost de 168 km/h. La cum merge masina, ridicam stacheta la 13.5 pentru urmatoarea etapa (cu, cutia de awx evident) Nu am dat jos nimic de pe ea, nici macar muzica (undeva la 40 de kg tot setup-ul).
    1 point
  17. Avantaj la G6 este suspensia independenta pe spate indiferent de motorizare, la G7 doar la motorizarile serioase primesti asa ceva si 1.4tsi 122 nu cred ca se numara printre ele. Totusi sasiul de G6 este de fapt identic cu cel de G5, nu e deloc rau, dar G7 cu al sau MQB este o masina mai matura, rafinata, antifonata, sigura, dpmdv urmasul real al lui G5, pentru ca G6 a fost mai mult un facelift. Oricum la cati ani are deja un G6 il iei ori cu mecanica obosita(arcurile se lasa multicel dupa atatia ani, se simte la confort si manevrabilitate) ori cu mecanica schimbata, dar nu stii ce piese au fost folosite, deci nu va mai fi un G6 ca in vremurile sale de glorie. Personal as merge pe G7, dar presupun ca il iei mult mai rulat daca e la pret comparabil.
    1 point
  18. Cred ca cezar face referire la mine, cand am pus poza cu oglinda mea si am fost suspendat temporar. Tu ai pus niste linkuri cu chestii pe care nu le ai. Sa nu iei ban direct
    1 point
  19. Mobila respectiva e de gradina din poliratan. Mobila aia are cu totul 70kg. Îmi pare bine că mă ataci. Cred că nu trebuie sa car persoane în spate că se strica mașina, nu?
    1 point
  20. Amandoua au exact aceeasi vascozitate la cald, dar la rece 10W40 este mai gros, adica mai prost, in sensul ca nu intra prin toate cotloanele motorului sa-l unga. Litera W vine de la winter-iarna. Cifra din fata W arata vascozitatea la rece, iar cea de dupa, la cald. Ideal ar fi ca uleiul sa fie 0W60 sa zicem.
    1 point
  21. conector MARO - pin 7 se taie firul si se leaga de firul de la pin 10 (rezulta pin 7 si 10 – circuit comun) - pin 8 se taie firul si se leaga la firul de la pin 9 (rezulta pin 8 si 9 – circuit comun) - conector NEGRU mare pin 16 se taie si se leaga la 20 20 nu se mai foloseste – modificare pentru senzorul de calitate. Quality Sensor : conexiuni in Mufa C - negru - Pin 1 de la senzor la Pin 20 - Pin 2 de la senzor - masa - Pin 19 - Pin 3 de la senzor - Pin 4 on Climatronic
    1 point
  22. Salut,niste distantiere la roti daca ii pui ar arata si mai bine.
    0 points
  23. Demontare si remontare de unde? O aduci ambalata, sigilata. Ideea e ca adaosurile, in special cele practicate de reprezentante si dealeri, sunt de un mare porc. Cum la Avia sau Exclusiv Auto sau Cardinal imi luau ± 6000 lei pe mecatronic, iar la alt service autorizat VAG am rezolvat cu 4800 lei, piesa cumparata de mine. Si garantie la montaj.
    0 points
  24. Baga 10w40 Valvoline, Motul, Shell, Eneos etc., ulei cunoscut Mobil si Castrol sunt slab calitativ sau contrafacute la noi, cele de SUA sunt mult mai bune.
    -1 points
  25. LM 4100 e slab calitativ, dar na vad ca "priceputii" dau tot felul de sfaturi tampite. 10w40 e foarte bun ca sa nu-ti mai pape ulei, 5w40 e mai subtire. Daca vrei sa stii calitativ care e mai bun te uiti la datasheet-ul fiecarui ulei, vezi acolo flash point, pour point, TBN si viscosity, de aici iti iei reperele.
    -1 points
  26. Nu te ataca nimeni. Mi se pare funny faza cu omprimatul arcurilor. Atat timp cat masina sta pe sosea, poti cara 5 persoane cu ea si bagajele aferente poate sa aiba si arcuri de pix. Nu ma intereseaza solutia tehnica atat timp cat e fiabila si isi face treaba pentru care a fost gandita. Edit: O sa apara retrofit la leon: Montare foi de arc pe puntea spate.
    -1 points
  27. Eu cred ca problema e de asteptari, nu neaparat de masina. Adica ai cumparat una dintre cele mai ieftine masini din tot grupul VAG, nu cred ca ar trebui sa te astepti sa fie vreo super masina. Este o masina ieftina si asta se simte in multe. Tocmai din cauza asta cred ca masina ar trebui sa fie luata ieftin. Cine da 25-30k pe un Golf/Leon/O3 trebuie sa realizeze ca e aceeasi masina care se vinde si cu 13-15k dar are niste optiuni in plus si alt motor, nu e schimbata total... Eu, avand in vedere cat am dat pe masina si ca fac cat de curand 4 ani cu ea fara sa am probleme majore, sunt foarte multumit de masina! Doar manerul de deschidere a portbagajului ramanea blocat sus si nu mai revenea pe pozitie(dar se deschidea/inchidea portbagajul normal) si a fost schimbat/reparat sub garantie si butonul de avarii ramanea blocat pe pornit, a fost si acela schimbat sub garantie. Raportul calitate/pret (si chiar dotari/pret) a fost(si inca este) foarte bun, unul dintre cele mai bune de pe piata. Zic asta dupa ce am condus muulte masini cautandu-i inlocuitor Leon-ului si foarte multe imi dau cu virgula chiar si la preturi cu 50% mai mari fata de cat am dat eu pe el... Cine vrea calitate, ca de fiabilitate discutia e sensibila in 2018 la toti constructorii , ar trebui sa se uite la clasa superioara cu costul renuntarii la unele dotari. Cine vrea dotari, accepta compromisuri. Cine le vrea pe ambele... ar trebui sa schimbe bugetul!
    -1 points
  28. @vdragos eu personal nu am nimic cu kia sau hyundai dar cand zici ca fordurile ti s-au parut ok mi se pare aiurea. Daca iti acopar kilometrajul la leon 2008 si un fiesta 2012 si te pun sa mergi cu ele o sa zici ca leonul are 120.000 si fiesta 400.000. Dar in realitate e invers. Am fost uimit sa vad cat de prost poate o masina sa ajunga dupa atatia km. Si sunt masini intretinute cum trebuie amandoua.
    -1 points
  29. Sal. Ma poate ajuta cineva cu o indrumare/schema la cum se înlocuiește motorașul v71 de la clima? Passat b6 2.0 BMP 2006. Mulțumesc anticipat!
    -1 points
  30. Sunt doua tipuri de lane assist...cel de baza care incearca sa te tina pe centrul benzii(care poate fi enervant uneori) si cel adaptiv care incearca sa te tina pe banda in functie de stilul tau de condus. Eu cred ca este o optiune buna de adaugat, deoarece scade mult oboseala la volan. Nu pentru ca iei mana de pe volan, ci pentru ca iti mai ia din tensiunea mainilor pe volan si te asista la condusul linistit pentru timp indelungat.
    -1 points
  31. Ce merge asta in ALH e ce trebuie, ulei de regim sever, rezistent.
    -1 points
  32. @selenacomexprod luind in vedere ca masina ta este model 2010 si are motor transversal nu ai cum sa ai alta cutie in afara de dsg! Lasa aici o serie de șasiu si iti zic exact cu ce a venit masina. Cel mai probabil ai dsg6.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!