Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 14.10.2018 în toate secţiunile

  1. Cere ad blue Brunhilda, bifeaza varsta de aproape 54 ani imediat (lipsesc cativa km pana avem 54.000km) @HKHKNu am apucat inca sa fac filmare la zgomot, promit sa revin saptamile ce urmeaza cu o filmare, cel mai rau caz via PM, asteptam vremea rea(frig dimineata) sa o pot prinde deplin si sa fiu sigur ca se poate "reface/recrea" si la service Pana una alta, las cateva poze care mi-am dat seama, ca degeaba mi se pare mie ca masina "da bine", cand o pui langa ceva adecvat, lasa de dorit Sa dea bine: Cum arata in realitate.... 50% masina Sezi bland in spate, "i got this" 2nd car, wins dust Eu dau bine din unghiul asta, tu tot prafuit esti Closer ain't bigger, just a follower Macar am aflat, pe lateral nu se pune praful Si un peisaj dragut Inca o data, mare domn, mare caracter, the one and only, respect @75NOR pentru tot! In rest, planuim schimbul de roti/pneuri pentru sezonul alb, si vor reveni ambele seturi de 18 la vanzare, cu pneurile de vara "cadou/bonus" (daca cumparatorul va avea ce face cu ele, eu nu le mai invart inca un sezon), care vor ramane de vanzare pana la plecare, cred ca anul acesta imi comand si jantele pe 19 pentru vara sa nu mai am scuze la primavara sa raman vara/iarna pe 2 seturi de 18.....1st world problems...ce mai Duminica placuta si un inceput cat mai lejer de saptamana popor. Numai bine, ToniM
    3 points
  2. Sa intru si eu in polemici...aproape 54.000km in bord....din prima zi bifa pentru sistem a fost bifata Nu regret nici macar o data bifarea acestuia, el este pentru ghidaj, te ajuta sa pastrezi mijlocul benzii, nu sa eie mainile de pe volan sa vezi daca iti tine banda pe DN-urile noastre Pe autostrada, trebuie sa recunosc ca am lasat mainile de pe volan sa imi despachetez un sandwich sau alte nimicuri, insa nu cred ca fost "designed" ca si autopilot. Ma rog, eu , mie, subiectiv vorbind, imi place, imi prieste si ma ajuta, insa ca si la gusturi, degeaba intram in discutii care e cea mai frumoasa culaore etc etc etc, fiecare pe barba, banutii si gusturile lui
    1 point
  3. Multumesc frumos pentru raspuns! Am acum un flacon de G 001 790 M3 pus in rezervor, dar din cate am discutat cu cineva de la reprezentanta Skoda, acest aditiv se pune la revizie. Un flacon la 15.000km. Mi-a recomandat sa merg cu masina pana la rosu, sa pun aditivul, sa fac plinul si dupa sa merg pana la rosu fara sa mai alimentez. Intre revizii as folosi Metabond Megadiesel pentru fiecare plin. Sper sa nu fac vreo traznaie sa stric ceva, din dorinta exagerata de a proteja sistemul de alimentare! Multumesc inca odata Trofin Liviu! O zi frumoasa tuturor!
    1 point
  4. Am bifat si revizia cu filtre Mahle si ulei Motul X-Clean la PBN. Acum 2 saptamani am participat la workshop-ul tinut de @Stelian99 de la ProDetailing si am decis sa incerc pregatirea de iarna singur. Asa ca m-am pregatit cu... Wish me luck!
    1 point
  5. Sonax lemon solutie curatat bord
    1 point
  6. @vdragos eu personal nu am nimic cu kia sau hyundai dar cand zici ca fordurile ti s-au parut ok mi se pare aiurea. Daca iti acopar kilometrajul la leon 2008 si un fiesta 2012 si te pun sa mergi cu ele o sa zici ca leonul are 120.000 si fiesta 400.000. Dar in realitate e invers. Am fost uimit sa vad cat de prost poate o masina sa ajunga dupa atatia km. Si sunt masini intretinute cum trebuie amandoua.
    1 point
  7. Dar voi chiar ati lua masini Haldex pentru off-road? Eu vad clasa asta ca niste masini bune pe strada cu care sa faci si niste soft off-road dar cine cauta off-road nu cred ca s-ar uita vreodata la un Haldex... Revenind, am vazut si eu Sportage la SAB, nu m-a dat pe spate desi e bun. Foarte bun! Dar, personal, tot Ateca as lua desi, daca masinile nu ar avea nicio sigla pe nicaieri, as baga mana in foc ca Sportage-ul e mai scump... Lucru sustinut si de dvei de la Kia care ofera, cica, 2-3% reducere la o masina de 30k. Am zambit, am multumit si am plecat!
    1 point
  8. Ploștina, Buzău, România
    1 point
  9. Da, nu am fost eu atent, acum m'am uitat din nou pe prima pagina si am vazut ca ai deja bara fata cu capacele ptr spalatoare, deci ai scapat de problema asta
    1 point
  10. Nu este mai rapid, din contra...1.4 consuma mai mult, are emisii mai mari dar este mai rapid si mai silentios ca 1.5-ul.
    1 point
  11. @Octavian76 Ca să înțelegi diferența dintre cele două norme îți atașez o diagramă Lubrizol. Cred că singură te va ajuta să iei decizia corectă.
    1 point
  12. Am participat si la ultima etapa de Drag Racing Events. Normal ca nu putea sa fie totul perfect si cu 2 zile inainte de drag, in teste, am spart ceva in cutie. Gasit alta cutie in 5 trepte, insa din graba nu am observat ca, ultima litera difera de pe cod, si m-am ales cu o cutie de 2.0 FSI. Fiind prea tarziu sa o mai schimb, am pus-o pe asta sus ca sa ajung la drag. Din pacate, rapoartele erau ft scurte, ceea ce a dus doar la plecari ft slabe.. Am incercat n variante, degeaba.. Am avut si semislickuri noi (Nankang NS-2R 225 45 16). Target-ul a fost atins (sa merg sub 14) masina mergand 13.9 cu un 60ft de 2.5..... Sunt multumit dar dezamagit in acelasi timp deoarece masina poate sa mearga mult mai bine cu o cutie de AWX! La 231 cp aveam 2.3 60ft, iar cu 2.3 60ft, era un timp de 13.5-13.6. Voi incerca din nou probabil la anu. Viteza de iesire a fost de 168 km/h. La cum merge masina, ridicam stacheta la 13.5 pentru urmatoarea etapa (cu, cutia de awx evident) Nu am dat jos nimic de pe ea, nici macar muzica (undeva la 40 de kg tot setup-ul).
    1 point
  13. Dupa 240 km facuti in oras crezi ca dpf-ul isi poate face o regenerare sanatoasa in 20 min pe loc ? Regenerarea nu a fost completa si de aceea a pornit a2a zi. P.S. Mai scoate masina la drum intins , macar 20-50 km pe saptamana ca faci dpf-ul praf
    1 point
  14. Masinuta mea a primit cel mai frumos upgrade ever. ?
    1 point
  15. Au desfacut filtrul complet si l-au analizat prin interior? Sau au ajuns la concluzia asta judecand dupa culorile de pe eticheta? Probabil ei ar fi vrut sa fie placat cu aur pe exterior ca sa spuna ca cel OEM este intr-adevar de calitate... Don't judge a book by it's cover Am observant ca tu iti cumperi filtrele si toate nebuniile... De ce nu le iei direct de la service? Ca ei au reduceri mai mari la piese si ar trebui sa-ti dea un pret mai bun decat ce cumperi tu din magazin. Sau doar eu merg la un service corect?
    1 point
  16. In seara asta am încercat, asa pe fuga împreună cu @hremus sa mai codam cate ceva. Am încercat sttaging dar se pare ca nu permit ceasurile, apoi rain closing si activare comenzi vocale. La comenzile vocale s-a schimbat faptul ca butonul ce "facea" mute... acum nu face nimic. Ce am aflat e ca nu suporta rcd510 si mai trebuie tras un fir de la Bluetooth?! Apoi cu rain closing am incercat acasa ( poate nu fac ceva bine) sa las geamurile si trapa deschise, maneta de ștergătoare pe auto, încuiat mașină, rezoltat = 0 :)())/+
    1 point
  17. Buna seara continui acest subiect cu urmatoarele precizari,pentru montara unui panou climatronic galf 6 pe golf 5 trebuie sa indepliniti urmatoarele cerinte: 1.Masina trebuie sa fie produsa dupa Mai 2007 2. Can Gateway trebuie sa fie de la litera L in sus 3.Pentru a tine minte ultima setare a climatronicului se trece pin 16 in locul pinului 20 (se scoate pin 16,se taie pinul dupa care se taie fir pin 20 si se leaga firul de la pinul 16 in locul firului de la pin 20,fir pin 20 se izoleaza si ramane asa) Pin 16 =+Baterie Pin 20=+Contact 4.Dupa montarea panoului se face adaptarea pentru ca sa fie recunoscut sa nu avem erori. Se face Basic Setting Adapt flap end stops Necessary when flap motors are replaced -or- when a self check needs to be performed for self diagnosis of faulty motors. [Select] [08 - Heating/Air Conditioning] [Basic Settings - 04] Select "Adapt flap end stops" from the drop-down list [Go!] The basic setting takes approximately 20 seconds. Finished Correctly should be displayed [Stop] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] AC Compressor First Run-In Necessary when the Climatronic control module (J255) is replaced. "AC Compressor First Run-In" Steps: Start engine and allow it to Idle. Adapt flap end stops as described above. [Basic Settings - 04] Select "Compressor Run In; Automatic Start" from the drop-down list. [Go!] It will show completed, but wait 120 sec (2 Min) and observe the flashing A/C button light on the HVAC panel. After the Basic Settings has completed, the A/C light will quit flashing and the fault code will clear. [Stop] Note: If Basic Settings reports Error the module may need to see an Adaptation change before this can be completed. Go to Adaptation and change "Driving time for compressor run in" from 120 -to- 120 and save it followed by repeating the entire procedure.
    1 point
  18. NU este exclusa schimbarea [pinilor, asa se face, se taie pinul mic si se pune unul mare pe fir. scoti firul negru/verde de pe 20. scoti rosu/galben de pe 16, tai pinul, pui pin mare si il bagi in 20.
    1 point
  19. Pai, asa cum ai zis, sistemul e gandit pentru a intruni normele de poluare in aglomeratii, cu opriri dese. Daca sistemul ar fi gandit cu off si activare la nevoie, acesta nu ar fi luat in seama la masurarea noxelor. Eu il tin de obicei activ, il scot doar cand vad in fata trafic ce se misca incet, dar constant
    0 points
  20. Daca imi arati si niste filmulete cu Tucson/Sportage cocotandu-se pe diverse obstacole, ma declar convins si imi voi schimba parerea.
    0 points
  21. Vin si eu cu niste pareri vis-a-vis de acel Golf 7 de la weltauto. Din punctul meu de vedere, are un pret corect si daca poti obtine un discount, sa o poti cumpara la 12500-12750 (daca se poate un pic si mai putin, eu zic ca e brici). Este dotata cu tot ce ai nevoie. Km din pct-ul meu de vedere sunt mai mult decat acceptabili. Macar stii ca sunt ai ei. Ce are daca e benzinara ? Daca viitorul proprietar face 15.000 pe an, eu tind sa cred ca pana spre 200.000 de km, ai pace niste ani buni. Ai putere, ai taxe mici, costuri de intretinere decente. Nu e DSG ? Pentru ce ? Sa ajungi sa cheltui o caruta de bani pe kitul de ambreiaj, pe service la cutie ? Nu are xenon ? Sa dai o caruta de bani pe niste becuri pe care nu le poti schimba singur in 5 minute oriunde te-ai afla ? Sa ti se beleasca tot sistemu ala de motorase si electronice de prin far la drumurile super fine ale noastre ? Nu are scaun reglabil electric ? Oare de cate ori iti reglezi scaunul ala de sofer in ciclul de viata al unei masini, mai ales daca esti doar tu sofer, hai sa zicem eventual 2 persoane ajung sa conduca masina. Sa nu mai vorbim de cata faztaiala electrica bagi la scaun, de fiecare data cand te apuci sa faci curatenie prin masina, ai de scos covorasul de la sofer etc etc. Skoda Octavia iti cumperi daca ai nevoie de atata spatiu. Masina mai mare, mai lunga, si poate ajungi sa te foloseti de capacitatea masinii (ma refer aici la portbagaj in primul rand) de cateva ori pe an, maxim. Iar colegul spunea clar ca se orienta spre Golf 6/7 sau Mazda 3. Adica hatch-uri compacte. Cineva sugera o Kia Ceed la 15.000. Ok, masina noua, garantie etc etc. Dar la 15000 degeaba iei o masina noua, daca nu ai nici macar niste dotari, de strictu necesar si de bun simt precum le are Golf-ul din anunt. Si vorbesc pe concret, negru pe alb. Pretul de pornire pt o Kia Ceed 1.4T, in echiparea de baza e undeva la 17000. Plus cu ceva dotari, te apropii de 19000-20000. Capeti un discout, te reintorci pe la 17500. Si inca ceva, decat sa iei un Golf 7 adus de "pa jermania", cam acelasi an si aceleasi dotari, unde te invarti pe la 9800-11000, si stim cate semne de intrebare si aspecte dubioase pot fi, de ce sa nu cumperi Golf-ul de la Welt ? Nu lucrez la Welt si chiar nu ma intereseaza ofertele lor, dar eu sa fiu in locul colegului care a adus in discutie masina respectiva, sa am bani, maine as cumpara-o. Mai ales ca e benzinar si la cum se arata vremurile, peste cativa ani, pe un benzinar mai iei ceva bani, pe un diesel, tare mi ca nu prea.
    -1 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!