Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.10.2018 în toate secţiunile
-
5 points
-
4 points
-
3 points
-
Ca sa faci off road, ai nevoie in primul rand de anvelope. Tot ce vine instalat pe SUV-urile astea de oras, este pt 95% asfalt. Unde ajunge un SUV din comparativ, probabil ajunge si o Dacie 1310 daca nu o pui pe burta. Da, iarna e ok, dar in rest aportul e foarte mic, ele mergand 90% tractiune fata. Criteriul de capaciati off road consider ca nu isi are locul in acest comparativ. Decat sa omori ursul prin paduri, mai bine cumperi un Wrangler.2 points
-
2 points
-
Piata este foarte competitiva acum in clasa SUV-urilor. VW a avut ani de zile un avantaj al interiorului mai calitativ fata de competitie (si motoare mai potente). Spre deosebire de unii producatori japonezi, Hyundai/Kia au R&D prin Europa si au gandit masinile mai pe gustul europenilor si s-au apropiat mult de VW (uitandu-ma la i30 si ce au mai scos, cred ca modelul lor a fost VW). Hyundai/Kia sunt printre putinii producatori non-europeni care ofera transmisii de tip DCT (transmisii foarte populare in EU). Majoritatea japonezelor iti arata cureaua (CVT).2 points
-
2 points
-
2 points
-
Intre timp s-a mai facut cate ceva -rabatare oglinzi din telecomanda si butonul oem. Zilele astea o sa schimb oglinzile cu unele care au rabatare electrica, puddle lights, semnalizare. -maxidot -ax came, tachetii, cuzineti -lumini ambientale la care lucrez acum2 points
-
Ieri am reusit sa scap de eroarea cu stopul de ceata, dupa ce am "sapat" putin pe net si am facut cateva incercari . Apoi a venit cablajul pentru antena radio si surpriza, era identic cu mufele de pe masina. Imi trebuie alt cablu, am vorbit cu tipul de la magazin si saptamana viitoare primesc si acest tip de cablu. Nici eu nu am fost atent, dar nici el la ceea ce i-am spus :), astaa e, inca niste bani platiti aiurea la transport si timp pierdut. Din pacate multe chestii le gasesc la Bucuresti sau in alt oras... Pe final am curatat amandoua masinile, interior si exterior, pentru ca nu mai vazusera apa si aspiratorul de ceva vreme . Sper ca saptamana viitoare sa vina si cablajul, astfel incat sa inchid si acest subiect. PS: Jantele mele de iarna, au ET, J si PCD corect, doar ca gaura de centrare fost de 66.6 fiind de Mercedes , asa ca am luat si inelele de centrare din 66.6 in 57.1. Pe finalul zilei le-am tras si o curatenie ambelor masini, daca tot continua vremea frumoasa. Lucruri facute si de facut: izolatie fonica podea - rezolvat curatenie generala in masina - rezolvat schimbare interior complet cu model united - rezolvat schimbare iluminat interior led - rezolvat izolare fonica portiere - rezolvat izolare fonica capota - rezolvat schimbare switchuri uzate - rezolvat 90% (mai am un switch de schimbat pe spate) schimbare RCD300 cu RCD330 plus - rezovat, 90% izolare fonica hayon - in viitor izolare fonica tavan - in viitor, dar ma mai gandesc si are legatura cu punctul de mai jos reparare/retapitare/schimbare plafon - in viitor boxe spate - in curs lumini in portiere - in curs (momentan le-am scos) lumini la picioare - in viitor schimbare ceasuri cu maxidot - in viitor schimbare manete cu tempomat - in viitor schimbare volan cu unul cu comenzi - in viitor revopsire/infoliere - in viitor retrofit spalatoare de faruri - in viitor retrofit proiectoare de ceata si cornering - in viitor retrofit enzori de parcare fata + spate - in viitor retrofit xenon - in viitor, ma mai gandesc stopuri led - in viitor, ma mai gandesc probabil si altele Week end placut tuturor2 points
-
Am reusit sa iau injectoarele de 131 cp 073 AR, le-am montat cu oringuri noi plus garnitura capac noua. Rezultatul este clar vizibil in comportamentul masinii si imi place foarte mult cum raspunde la accelerare. Valorile sunt clar bune pe injectoare. Am montat si lampile de semnalizare in aripi, chiar imi plac si dau bine. Multumesc @~LauR~ de ajutor ! Urmeaza sa vad ce fac cu, cluster-ul pentru ca am facut un output test iar acul de turatii functioneaza, dar pe masina nu. Am inteles ca pin-ul de la turatii nu corespunde cu cel de turatii de pe ceasuri si ar trebui inversati. Voi vedea cum sta treaba.2 points
-
2 points
-
Toate comenzile merg dar nu e touchscreen, am ales sa merg pe varianta fara touchscreen din mai multe motive: pentru touchscreen se adauga o folie peste ecran: nicaieri nu era vreo filmare cu ea in lumina. Mi-a fost teama ca o sa aiba niste super reflexii. folia aia nu era complet transparenta, avea un fel de "matrice" pe ea si mi-a fost teama ca se va vedea mereu matricea aia peste imagine nu poti alege control cu butoane si cu touchscreen. E ori una, ori alta. Deci daca nu-mi placea folia, nu puteam sa zic "aia e, o dau jos si raman doar cu butoanele". Trebuia luat alt kit cu totul. ecranul e destul de departe, in toate filmele in care-l prezentau se vedea ca soferul se chinuia sa se intinda pana la ecran si era si intr-o pozitie ciudata din cauza faptului ca ecranul e infundat acolo in bord pe modelele noi de Audi e tot la fel, fara touch si mi s-a parut f ok controlul. Si aici merge la fel ca pe B9, e ok, CarPlay e gandit din start sa functioneze si fara touch deci nu e o experienta proasta, cum ar fi sa incerci sa folosesti un iPhone fara touch. nu in ultima instanta, 1.900 RON fara touch vs 3.300 RON cu touch.2 points
-
La un moment dat glumeam pe topicul lui @florinpbv ca si-a facut un upgrade important punand husa la cheile de la Golf. Se pare ca s-a luat, pentru ca dupa ce am luat Golful si am adaugat inca o cheie, stateam de fiecare dara sa vad care este cheia potrivita. De astazi aceasta problema are si o solutie ?.2 points
-
Dar voi chiar ati lua masini Haldex pentru off-road? Eu vad clasa asta ca niste masini bune pe strada cu care sa faci si niste soft off-road dar cine cauta off-road nu cred ca s-ar uita vreodata la un Haldex... Revenind, am vazut si eu Sportage la SAB, nu m-a dat pe spate desi e bun. Foarte bun! Dar, personal, tot Ateca as lua desi, daca masinile nu ar avea nicio sigla pe nicaieri, as baga mana in foc ca Sportage-ul e mai scump... Lucru sustinut si de dvei de la Kia care ofera, cica, 2-3% reducere la o masina de 30k. Am zambit, am multumit si am plecat!1 point
-
https://www.autoblog.com/2018/10/12/hyundai-kia-fires-center-for-auto-safety/?guccounter=21 point
-
M-am oprit intentionat ca sa incerc XDS-ul ? de vreo 3 ori am reusit sa o pun in echilibru pe 2 roti in diagonala iar cu celelalte in aer ca sa-l incerc.1 point
-
Bara fata are pe interior marcaje pentru decuparea necesara spalatoarelor de faruri? Eu am pe ambele masini spalatoare de faruri, dar nu le'am actionat niciodata intentionat, nu mi se par atat de utile, mai ales daca nu ai xenon pe masina (l'am vazut trecut la posibil upgrade la tine)1 point
-
1 point
-
Da, e o adevarata placere si am planuri marete cu ea. Stai linistit ca nu esti primul care imi spune asa, nu ma supar ?1 point
-
Florine, eu la asta "noua" nu am desfacut si nu desfac nimic ( doar dc ma hotarasc sa fac o izolare fonica la o firma de specialitate)1 point
-
Vrei sa spui ca primesti in "minus" diesel la atatia bani incearca sa gasesti macar un 2 TDI 190 CP1 point
-
Salutare. Mașina a ajuns la 1800 km terminând astfel rodajul. Astăzi am intrat în posesia CIV și COC , noul model de CIV arata foarte bine seamănă ca structura cu "brif-ul" nemțesc. Urmează inregistrarea la primărie și programarea pentru inmatriculare. Am primit și răspuns în legătură cu montarea Webasto : nu au montat până acuma , nu le apare ca accesoriu , nu se bagă. Am întrebat la garanții ce se întâmplă dacă montez la service autorizat de Webasto Romania, au zis că atâta timp cât nu apare o defecțiune din cauza montajului nu este problemă. Urmează să cer oferta de la cei autorizați de Webasto să facă acest montaj. Datorita cuplului mărit și al etajării cutiei de viteze nu am simțit nevoia de a depăși turațiile recomandate pentru rodaj, mașina având destulă rezervă de putere pentru depășiri. Rămâne de văzut cum se comportă încărcată când urc pe Posada Consumul mediu după 1800 km s-a stabilizat la 5.8 l/100km. La Golf aveam 5.4 media. Trebuie să precizez că traseul meu zilnic este în mare parte extraurban și la ore când traficul este lejer ( plecare la ora 7 și întoarcere dupa ora 17). Sunt convins că altul ar fi consumul in București de exemplu. Farurile bixenon cu AFS alaturi de oglinzile heliomate își merită toți banii. Android auto funcționează fără probleme, pe Waze mai pierde traseul din când în când dar aici cred că este vina telefonului. Era sa lovesc haionul de câteva ori în parcările subterane și la Lidl , la Golf nu aveam "problema" asta . Cateva nemulțumiri : Mufa usb și inelul de la bricheta nu sunt luminate. Plasticul negru lucios din jurul schimbătorului se zgârie și dacă te uiți la el , deja are câteva zgârieturi fine. Din păcate cost saving-ul se vede la cel mai bine la tablă . Unde parchez de obicei la muncă avem stejari din care toamna cade ghindă. Deja am patru adâncituri in plafon si haion . In același loc am parcat toate mașinile fara sa am nici cea mai mică zgârietură. Îmi este groaza să mă gândesc ce se poate întâmpla dacă mă prinde grindina. Vopseaua nu a sărit, am văzut la colegii de forum că au remediat aceste mici adâncituri fara vopsire. Nu vreau sa merg pe CASCO pentru câteva mici lovituri ( cu toate că nu am franșiza).1 point
-
Ptr ca are o tensiune de alimentare prea mare.Verifica incarcarea alternatorului sa nu depaseasca 14.2v .La fel-poate fi cauzata de o interpretare defectuasa a interfetei/clona.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Important este ce ai alege tu. Eu unul as lua Tiguan in locul unei Ateca 1.51 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Iar tu @Doc Morelli esti printre putinii care recunosc ca ursul este un SUV, nu cum ar spune unii, ca are o forma de cutie, o garda de 18cm si nu are ce cauta pe iarba.-1 points
-
SkodiBear este un SUV cinstit, asa cum se faceau pe vremuri. Merita drumuri de tara si experiente in natura. Si daca toate astea duc si la niste partide de nebunii prin fan si iarba, nu ne suparam. Mai bine asa cum faci tu decat sa stea prin parcari de malluri si sesiuni de lipstick / make-up pe la semafoare.-1 points
-
Eu in locul tau nu as mai sta pe ganduri si as merge pe Ateca in primul rand ca la banii aia este mult mai dotata, diferenta de bani poti sa o investesti in niste jante mai mari sau mai cool sau alte accesorii si in al doilea rand, sa cumperi acum (2018) o masina cu care poate mai vrei sa dai anii astia o tura si prin europa, pe care vrei sa o tii 4-5 ani si ulterior sa o vinzi la un pret rezonabil ... alegerea unei motorizari diesel (fara a avea neaparat cerinte de exploatare specifice unui diesel, > 40-50k km/an, tractari de remorci, barci etc) mi se pare o alegere complet hazardata tinand cont de stirile care apar aproape saptamanal despre producatori care renunta la diesel, orase care interzic circulatia dieselurilor, caderea brusca a vanzarilor diesel in tarile vestice, pretul motorinei care creste in raport cu benzina etc. Chiar daca ateca iti vine mai tarziu, eu zic sa nu te grabesti, doar faci o investitie pentru 4-5 ani, cateva luni mai poti sa astepti. In timpul asta de asteptare poti sa te gandesti ce optionale mai pui pe ea de banii ramasi fata de pretul tiguanului Si oricum Ateca este o masina la fel de frumoasa ca si Tiguanul.-1 points
-
-1 points
-
Daca imi arati si niste filmulete cu Tucson/Sportage cocotandu-se pe diverse obstacole, ma declar convins si imi voi schimba parerea.-1 points
-
@vdragos eu personal nu am nimic cu kia sau hyundai dar cand zici ca fordurile ti s-au parut ok mi se pare aiurea. Daca iti acopar kilometrajul la leon 2008 si un fiesta 2012 si te pun sa mergi cu ele o sa zici ca leonul are 120.000 si fiesta 400.000. Dar in realitate e invers. Am fost uimit sa vad cat de prost poate o masina sa ajunga dupa atatia km. Si sunt masini intretinute cum trebuie amandoua.-2 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00